www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 14:26:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1676 1677 1678 1679 1680 [1681] 1682 1683 1684 1685 1686 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13191129 alkalommal)
RNIE
« Hozzászólás #13395 Dátum: 2007 Február 18, 20:03:10 »


Gondold meg jól!
egyenlőre csak fantázia,de még kitalálom.a zűr nem zűr ezeknél az idős kocsiknál már alig láthatóak a számok Cheesy

mobil eredetvizsgálóval vizsgáltattam a mustang-ot,megnézte a számokat,röhögött egyet,lelocsolta valami szarral és azt mondta:holnap visszajövök.másnapra semmi sem látszott belőle,kis "a" valami olyasmivel hogy korából adódóan olvashatatlan Cool
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13394 Dátum: 2007 Február 18, 20:02:16 »

nem.az elképzelés:megvenni a Partizán féle pirit ami papíros és hogy ne kelljen szerelgetni,átrakni a bódét erre az új alvázra

az se papíros ...csak partizánnak van egy forgalmija ami átirható DE nem a piros belinkelt 63asra szóló forgalmi
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #13393 Dátum: 2007 Február 18, 19:58:50 »

nem.az elképzelés:megvenni a Partizán féle pirit ami papíros és hogy ne kelljen szerelgetni,átrakni a bódét erre az új alvázra

csak az a baj, hogy olvastam a partizán hozzászólását a komplett autók topicban és azt írja, hogy annak a pirinek is zűrös a papírja

Gondold meg jól!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13392 Dátum: 2007 Február 18, 19:58:37 »

Apámnál rákérdeztem.

Igen, szerinte is van gumigyűrű a szelepszárakon, gyárilag.

Ő sem 5 motort látott szétszedve, és kicsit korábban, mint 25 éve látta talán az elsőt szétdobva. Akkor pedig utángyártott, sufnituning, sima tuning cuccok kizárva.
  még ha Stunt azt mondja nincs akkor is van ott gumigyűrű 70utánin mindegyiken van és a tömítéskészletekbe is. meg a kispolákon is ilyen van!! Tongue

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13391 Dátum: 2007 Február 18, 19:58:28 »

ha kö nekem van egy müszakis papirom! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
RNIE
« Hozzászólás #13390 Dátum: 2007 Február 18, 19:56:37 »

  az alváz számmal eggyütt
természetesen
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13389 Dátum: 2007 Február 18, 19:54:52 »

nem.az elképzelés:megvenni a Partizán féle pirit ami papíros és hogy ne kelljen szerelgetni,átrakni a bódét erre az új alvázra
  az alváz számmal eggyütt

RNIE
« Hozzászólás #13388 Dátum: 2007 Február 18, 19:53:33 »

Na de a bogárnak az alja a papíros, a bódét rakosgathatod ide oda.
Vagy valamit félreértek és feleslegesen pofázok bele?  Undecided
nem.az elképzelés:megvenni a Partizán féle pirit ami papíros és hogy ne kelljen szerelgetni,átrakni a bódét erre az új alvázra
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #13387 Dátum: 2007 Február 18, 19:52:44 »

ahan.arra gondoltam hogy egy papíros kocsiról áttenni a kasztnit hogy szerkezetileg rendben legyen az egész alja futóművestől,mert ha szerelgetni/hegeszteni kezd el az ember tönbb lesz a vége
érdekes elgondolás, én is biztos agyalnék, hogy mi a jó megoldás

talán ha papíros autó megy eredetiségvizsgára utána áttesz és az megy műszakira és mondjuk nem kacsintják meg az alvázszámot akkor jó
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13386 Dátum: 2007 Február 18, 19:52:09 »

Apámnál rákérdeztem.

Igen, szerinte is van gumigyűrű a szelepszárakon, gyárilag.

Ő sem 5 motort látott szétszedve, és kicsit korábban, mint 25 éve látta talán az elsőt szétdobva. Akkor pedig utángyártott, sufnituning, sima tuning cuccok kizárva.
hétvégén is raktam fel 2db hengerfejet de nem volt ezen sem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #13385 Dátum: 2007 Február 18, 19:49:55 »

ahan.arra gondoltam hogy egy papíros kocsiról áttenni a kasztnit hogy szerkezetileg rendben legyen az egész alja futóművestől,mert ha szerelgetni/hegeszteni kezd el az ember tönbb lesz a vége
Na de a bogárnak az alja a papíros, a bódét rakosgathatod ide oda.
Vagy valamit félreértek és feleslegesen pofázok bele?  Undecided
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #13384 Dátum: 2007 Február 18, 19:49:12 »

Attól függ mire akarod használni, de a papír nélküliség jó alku alap.
Én azért mondtam, hogy, drága, mert ha át akarod íratni (eredetvizsga) és összeakarsz rakni egy szép autót akkor pont annyit ér mintha nem lenne és szerintem a rajta lévő cuccokat itt jó áron össze tudod szedni, szerintem egy papíros alvázzal többet is megérne.

Ha zsír új a padló mit csinálsz? Lefúrod? Felteszed egy papírosra?

bár ha jobban belegondolok nem biztos, hogy rssz vétel, de a papír miatt mindenféle képpen alkudnék
1303LS
« Hozzászólás #13383 Dátum: 2007 Február 18, 19:48:01 »

Apámnál rákérdeztem.

Igen, szerinte is van gumigyűrű a szelepszárakon, gyárilag.

Ő sem 5 motort látott szétszedve, és kicsit korábban, mint 25 éve látta talán az elsőt szétdobva. Akkor pedig utángyártott, sufnituning, sima tuning cuccok kizárva.
Annyira kerestem robbantott ábrát a nETen, de nem találok.  Undecided
RNIE
« Hozzászólás #13382 Dátum: 2007 Február 18, 19:47:56 »

Attól függ mire akarod használni, de a papír nélküliség jó alku alap.
egy papíros alvázzal többet is megérne.

ahan.arra gondoltam hogy egy papíros kocsiról áttenni a kasztnit hogy szerkezetileg rendben legyen az egész alja futóművestől,mert ha szerelgetni/hegeszteni kezd el az ember tönbb lesz a vége
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #13381 Dátum: 2007 Február 18, 19:43:00 »

még akkor sem ha rajta a váltó és minden új,nem csak felújított?gondolom egy lakatos sem állna neki 40-50 alatt sztem

Attól függ mire akarod használni, de a papír nélküliség jó alku alap.
Én azért mondtam, hogy, drága, mert ha át akarod íratni (eredetvizsga) és összeakarsz rakni egy szép autót akkor pont annyit ér mintha nem lenne és szerintem a rajta lévő cuccokat itt jó áron össze tudod szedni, szerintem egy papíros alvázzal többet is megérne.

Ha zsír új a padló mit csinálsz? Lefúrod? Felteszed egy papírosra?
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 18, 19:47:18 írta Bill »
RNIE
« Hozzászólás #13380 Dátum: 2007 Február 18, 19:36:38 »

akkor szerintem nem is ér annyit (szvsz)
még akkor sem ha rajta a váltó és minden új,nem csak felújított?gondolom egy lakatos sem állna neki 40-50 alatt sztem
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #13379 Dátum: 2007 Február 18, 19:34:40 »

A tömítéskészletben sincs szelepszár szimmering. Én is láttam már pár ilyen készletet.
Apámnál rákérdeztem.

Igen, szerinte is van gumigyűrű a szelepszárakon, gyárilag.

Ő sem 5 motort látott szétszedve, és kicsit korábban, mint 25 éve látta talán az elsőt szétdobva. Akkor pedig utángyártott, sufnituning, sima tuning cuccok kizárva.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #13378 Dátum: 2007 Február 18, 19:33:18 »

a 70 000res alváznak nincs papírja ez esetleg érdekes lehet...

ezt honnan tudod? ismered az eladót vagy felhívtad? mert abban az esetben tényleg érdekes a felállás, akkor szerintem nem is ér annyit (szvsz)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13377 Dátum: 2007 Február 18, 19:10:14 »

ezen gondolkodom,a Parizán féle pirossal...de valszeg ha beállítanék mégegy kocsival,apám átrúgna  a holdra

a 70 000res alváznak nincs papírja ez esetleg érdekes lehet...
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #13376 Dátum: 2007 Február 18, 18:58:38 »

ezen gondolkodom,a Parizán féle pirossal...de valszeg ha beállítanék mégegy kocsival,apám átrúgna  a holdra
Grin
RNIE
« Hozzászólás #13375 Dátum: 2007 Február 18, 18:49:22 »

szerintem az 1302 és 1303 kívül mindegyik, én egy ilyenre raktam egy 1961 kasztnit
ja és tedd bele a typ4 mocit!! Grin
ezen gondolkodom,a Parizán féle pirossal...de valszeg ha beállítanék mégegy kocsival,apám átrúgna  a holdra
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #13374 Dátum: 2007 Február 18, 18:46:55 »

Az alkatrészesbe belinkelt alvázra milyen évjáratú kasztni megy fel?Vagy mind1?Erősen gondolkodom egy bogáron  Roll Eyes
szerintem az 1302 és 1303 kívül mindegyik, én egy ilyenre raktam egy 1961 kasztnit
ja és tedd bele a typ4 mocit!! Grin
RNIE
« Hozzászólás #13373 Dátum: 2007 Február 18, 18:12:46 »

Az alkatrészesbe belinkelt alvázra milyen évjáratú kasztni megy fel?Vagy mind1?Erősen gondolkodom egy bogáron  Roll Eyes
Nem elérhető runtrod
Hozzászólások: 329


« Hozzászólás #13372 Dátum: 2007 Február 18, 15:52:28 »

CU vagy CJ?
ezt passzolom mivel atutes nyomai lathatok  a mocin
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #13371 Dátum: 2007 Február 18, 15:49:37 »

leghuteses 2 literes typ4 pici bemaras van a dugon
CU vagy CJ?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13370 Dátum: 2007 Február 18, 14:59:52 »

Remélem nem hangolom el a basszusgitárt Smiley , de nem tudok elsiklani a következő felett:

A gyújtáselosztó tengely (=gyt) fordulatszáma fele akkora a főtengelyének. Tehát amíg a gyt 90 fokot elfordul a főtengely 180 fokot. A megszakító egy zárás/nyitás ciklusa 90 fok a gyt elfordulásban mérve. Ha a zárásszög 45 fok akkor az azt jelenti hogy a megszakító 90-45 fok-t van nyitva majd 45 fokot van zárva a GYT (tehát nem a főtengely) elfordulásban mérve.

Kb. ötször olvastam el, hogy mi a probléma, mert a számokra koncentráltam, hogy mi bajod a zárásszöggel (gyári adat egyébként 48 fok)..aztán rájöttem és kijavítottam az eredeti hozzászólásomban is, hogy a zárásszöget az osztófej tengelyének elfordulásában mérjük....
Bocs.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #13369 Dátum: 2007 Február 18, 11:52:34 »

Hagy mondjak el valamit, mert ebben a zenekarban úgy látom többen röfögéssel helyettesítitek a basszusgitárt.

A zárásszög az a főtengely elfordulásban mért szög, amíg a megszakító zárva van.

Remélem nem hangolom el a basszusgitárt Smiley , de nem tudok elsiklani a következő felett:

A gyújtáselosztó tengely (=gyt) fordulatszáma fele akkora a főtengelyének. Tehát amíg a gyt 90 fokot elfordul a főtengely 180 fokot. A megszakító egy zárás/nyitás ciklusa 90 fok a gyt elfordulásban mérve. Ha a zárásszög 45 fok akkor az azt jelenti hogy a megszakító 90-45 fok-t van nyitva majd 45 fokot van zárva a GYT (tehát nem a főtengely) elfordulásban mérve.

'81 Hecho en México
Nem elérhető runtrod
Hozzászólások: 329


« Hozzászólás #13368 Dátum: 2007 Február 18, 10:13:18 »

milyen motorod van amiben sík tetjű dugók vannak?

leghuteses 2 literes typ4 pici bemaras van a dugon
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13367 Dátum: 2007 Február 18, 09:16:24 »

Akkkkó Te csak füleld a sörösüveg szisszenését a kettéálló füleddel, ne állítgass gyújtást.  Tongue
Különben is VISSZA a karbiba tud durrogni, a kipufogóba bele durrog maximum és az egész mástól lehet.  Tongue
Deszarulébredtem. Front van?  Undecided

szerintem feküdj vissza aludni :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #13366 Dátum: 2007 Február 18, 09:13:57 »

ahha, így lehet jó nagy utógyújtást állítani.
aztán alacsony fodulaton meg alapjáraton olyan lesz a gépezet, mint egy idegbeteg kecske, meg szépen durrogtat vissza a kipuffogóba.

bár te, mint gumiimmás, lehet, hogy szereted az idegbeteg kecskéket :-)))
(boccs)
Akkkkó Te csak füleld a sörösüveg szisszenését a kettéálló füleddel, ne állítgass gyújtást.  Tongue

Különben is VISSZA a karbiba tud durrogni, a kipufogóba bele durrog maximum és az egész mástól lehet.  Tongue

Deszarulébredtem. Front van?  Undecided
1303LS
« Hozzászólás #13365 Dátum: 2007 Február 18, 09:06:03 »


Na én tegnap azért kérdeztem, hogy mitől ment el a gyújtás hirtelen, mert mostanság két olyan osztófejjel is találkoztam aminek a bütykös tengelyének a rögzítő seegere le volt jőve és ezáltal tudott annyi felfelé elmozdulni, hogy a röpsúlyok felütköző felületéről kiakadt, majd néha visszaszédelgett oda. Az egyik az pont az én autómban volt és többszöri tökéletesre állított szépen járó, jól húzó egy két nap után erőtlen lett, majd teljesen véleltlenszerűen visszajött.
Szóval rotor levesz kis filcdugó kipiszkál a tengelyből és oda bekukkant, ott van rögzítva a cucc.
Egyébként én utoljára mikor állítottam a megszakító hézagom erős 0,4 (talán 0,45 úgyis kopik) próbalámpás állítás 100%ig ugyanazt mutatta mint utána a stroboszkópos ellenőrzésem.Mellékesen a 7'-os előgyújtás nekem kevésnek tűnik, fülre adnék neki kb10'-ot, de azért hagytam 7'-on.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13364 Dátum: 2007 Február 18, 08:04:45 »

Hagy mondjak el valamit, mert ebben a zenekarban úgy látom többen röfögéssel helyettesítitek a basszusgitárt.

A zárásszög az elosztótengely elfordulásban mért szög, amíg a megszakító zárva van. Az elméleti zárásszöget a megszakítóhézag határozza meg, ezért kell 0.4 mm-re állítani, ekkor a zárásszög 45 fok körüli. Elméletileg minél nagyobb a zárásszög (tehát minél kisebb a megszakítóhézag) annál intenzívebb a gyújtás, mert a trafóban több idő van az elektromos indukciót megelőző "töltődésre", másrészt meg annál jobban melegszik a trafó. Ezért van, hogy ha 0.3 mm-es megszakítóhézaghoz állíttok pontos alapelőgyújtást lehet (nem biztos) hogy jobban megy az autó, pláne, ha már a trafótok nincs ereje teljében.
Az alapelőgyújtás vagy statikus előgyújtás az a főtengely szögben mért idő, amivel a felső holtpont előtt jelenik meg a szikra az elektródákon. Ha próbalámpával állítod, akkor ez elméleti lesz, mert a motor járása közben a megszakító nem követi a bütyökprofilt 100%-osan, fordulaton a zárászög valós értéke akár 4-6 fokot is csökken ez kb. egy-két fok eltérés előgyújtásban. Ha stroboszkóppal állítasz előgyújtást, a motor tényleges, működés közbeni gyújtásidejét látod, nem egy statikus elméletit.
A helyes gyújtásállítás menete a következő:
1, megszakítóhézag állítás (ellenőrzés), ez megadja az elméleti zárásszöget
2, gyújtás beállítása.
Ha a megszakítóhézagot változtatod, akkor elmegy az előgyújtás, hiszen a gyújtás pillanata akkor jön el, amikor a megszakító kalapács eltávolodik az üllőtől, a feszültség a primert trafóoldalon nullára esik és a menetszámmal arányos szekunder feszültséget indukál a trafóban.


(És most pedig emlékezzünk tanáromra, Dr. Hodvogner Lászlóra, aki már nincs közöttünk, de az autóvillamosságban és a gyújtórendszerekben az ország egyik legnagyobb tudósa volt. Mindegy volt, hogy Capacitor Discharge Ignition (CDI) egy Kawasakiról vagy a Pobjeda gyújtása, mindent ismert, tudott és elmondta úgy, hogy a másnapos részeg csákó az utolsó sorban is értette és őt is érdekelte.
Remélem ma is vannak a Műszaki Egyetemen ilyen tanárok.)
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 18, 14:56:14 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #13363 Dátum: 2007 Február 18, 07:03:17 »

nekem nem homoru dugo van a gepemben. vezermutengely is kellene persze nem arany  árban Wink
milyen motorod van amiben sík tetjű dugók vannak?
Nem elérhető runtrod
Hozzászólások: 329


« Hozzászólás #13362 Dátum: 2007 Február 18, 06:16:54 »

a homorú dugókat felejtsd el. Új tengely (ingatlan áron), karbi és kész!

nekem nem homoru dugo van a gepemben. vezermutengely is kellene persze nem arany  árban Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13361 Dátum: 2007 Február 18, 02:29:16 »

aztán tekerd oda az elosztót ahol a legmagasabban jár alapjáraton

ahha, így lehet jó nagy utógyújtást állítani.
aztán alacsony fodulaton meg alapjáraton olyan lesz a gépezet, mint egy idegbeteg kecske, meg szépen durrogtat vissza a kipuffogóba.

bár te, mint gumiimmás, lehet, hogy szereted az idegbeteg kecskéket :-)))
(boccs)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Leon 1303
« Hozzászólás #13360 Dátum: 2007 Február 18, 01:01:40 »

persze azal sem de azzal pontosabban tudsz!

mert ugye ha szar karbi,megszakitó hézag,szelep hézag szar minden közre játszat h igazán jól menjen!hiába van jo helyen a gyujtás(nem nálad ált.)
motorom kezd csendesedni olyat kocsiztam az egyik nap h fülig ért a szám(keresztbe)kiváncsi vagyok  a 180as kuplung meddig birja Grin Evil
különösebben nincs semmi baja a mocimnak, csak kicsit utánnakellett állítani a gyújtásnak, mert volt egyszer kétszer hogy visszalőtt, és nem is ment annyira jól!
De most.... Vicc nélkül nagyon jól megy, szerintem jobban mint Tatabányán!
Még alacsony fordulaton is szépen húz, ellenben pár hete már erölködött picit váltások után, most pedig simán pörgeti fel magát  Grin Na jóóó jóóó még most sem értek semennyire a motorhoz, a beállításhoz sem, csak a leírást követtem, és úgylátszik jó helyre forgattam  Grin nem is volt olyan nehéz  Grin


180-as kuplung???
monnyuk még nekem is az van, de cserélni kéne nagyobbra...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13359 Dátum: 2007 Február 17, 20:12:08 »

  a34 lóerődet sokáig  Grin Wink
szerintem kicsit több mint 34 Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13358 Dátum: 2007 Február 17, 20:11:14 »

persze azal sem de azzal pontosabban tudsz!

mert ugye ha szar karbi,megszakitó hézag,szelep hézag szar minden közre játszat h igazán jól menjen!hiába van jo helyen a gyujtás(nem nálad ált.)
motorom kezd csendesedni olyat kocsiztam az egyik nap h fülig ért a szám(keresztbe)kiváncsi vagyok  a 180as kuplung meddig birja Grin Evil
  a34 lóerődet sokáig  Grin Wink

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13357 Dátum: 2007 Február 17, 20:04:38 »

ja igen, a strobit nem kértem el, volt a szomszédban elég dolguk a disznyóval,
meg lehet nem is szivesen adta volna ide, legfeljebb ő belőtte volna.
de azt is hallottam, hogy strobival sem biztos a siker.
persze azal sem de azzal pontosabban tudsz!

mert ugye ha szar karbi,megszakitó hézag,szelep hézag szar minden közre játszat h igazán jól menjen!hiába van jo helyen a gyujtás(nem nálad ált.)
motorom kezd csendesedni olyat kocsiztam az egyik nap h fülig ért a szám(keresztbe)kiváncsi vagyok  a 180as kuplung meddig birja Grin Evil

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon 1303
« Hozzászólás #13356 Dátum: 2007 Február 17, 19:59:08 »

de ez proba lámpa nem stroboszkop
ja igen, a strobit nem kértem el, volt a szomszédban elég dolguk a disznyóval,
meg lehet nem is szivesen adta volna ide, legfeljebb ő belőtte volna.
de azt is hallottam, hogy strobival sem biztos a siker.
Oldalak: 1 ... 1676 1677 1678 1679 1680 [1681] 1682 1683 1684 1685 1686 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.