www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 01:05:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1658 1659 1660 1661 1662 [1663] 1664 1665 1666 1667 1668 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13177926 alkalommal)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14115 Dátum: 2007 Március 07, 10:43:06 »

a pillangószelep karján (amit húzgál a gázbowden) lévő csavar ugye nem ér hozzá a lépcsős tárcsához?
ha a válasz nem, akkor biza csúnyán falsot szívás esete forog fenn.

Mondjuk ez pont akkor jó, ha ÉPPEN hozáér (ellenkező esetben kikoptatja a pillangószelep a szívótorkot...).
Lásd.: http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/szereles/solex/solex31.htm

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14114 Dátum: 2007 Március 07, 10:40:52 »

Elég macerás......de a szívócsövet nem kell leszedni, hacsak nincsenek nagyon berohadva a turbinaházba az alsó csavarok.
Csavarj ki mindent a dinamó környékén, a talpat is, és ami fontos, hogy hátul a turbina mögé benyúlva csavard le egy megfelelő méretű 36-os kulccsal a lapátkereket is, és vedd le az alátéteket megjegyezve a sorrendjüket. Így kifog férni.
De állítólag lehet úgyis, hogy fellazítod a turbinaházat, megbillented, és akkor lapátkerekestől kifér.

A második lehetőség azért jobb, mert a dinamó lapátkerekét nem olyan jó ötlet lelazítani (mert visszarakni ciki lesz).
Termosztátot le kell kötni, plusz két csavar tartja a ventiházat két oldalt. Meg lehet emelni, hogy kiférjen a cucc.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #14113 Dátum: 2007 Március 07, 00:19:01 »

Ez nem pont az ami nekem kéne?
Itt megmarad a gyári hűtő, de van 2 lyuk fúrva kivezetésnek is
vagy nem?

Here is bunch of new oil cooler block that go underneath the stck cooler to also run remote cooler with..these are a item GENE BERG sells too that list for over 30.00$

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

Es itt mivel szabalyozod a kulso illetve a belso kort? Ide is aramlik egy kis olaj, meg oda is?
Szerintem a kutyahazas hutes meg 2 liter alatt eleg kell legyen. Persze attol fugg ki merre vezeti a buszat, bogarat :-)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #14112 Dátum: 2007 Március 07, 00:04:37 »

pl. csavarhúzó, kalapács, kockoc...
Én is így csináltam!

Most Solexem van de egy ismerősöm próbál szerezni webert. vagy delortot?Cheesy lényeg azt hallattam hogy a nagy polski (125) karbija ugyanaz mint a bagáré. de maradok a bogár karbinál!
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #14111 Dátum: 2007 Március 06, 23:51:58 »

srácok, dinamót mekkora szopás bent lévő motornál kciserélni?

Elég macerás......de a szívócsövet nem kell leszedni, hacsak nincsenek nagyon berohadva a turbinaházba az alsó csavarok.
Csavarj ki mindent a dinamó környékén, a talpat is, és ami fontos, hogy hátul a turbina mögé benyúlva csavard le egy megfelelő méretű 36-os kulccsal a lapátkereket is, és vedd le az alátéteket megjegyezve a sorrendjüket. Így kifog férni.
De állítólag lehet úgyis, hogy fellazítod a turbinaházat, megbillented, és akkor lapátkerekestől kifér.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Leon 1303
« Hozzászólás #14110 Dátum: 2007 Március 06, 23:26:30 »

Ez nem pont az ami nekem kéne?
Itt megmarad a gyári hűtő, de van 2 lyuk fúrva kivezetésnek is
vagy nem?

Here is bunch of new oil cooler block that go underneath the stck cooler to also run remote cooler with..these are a item GENE BERG sells too that list for over 30.00$



Leon 1303
« Hozzászólás #14109 Dátum: 2007 Március 06, 23:21:36 »

Szóvalmeglehet ezt fúrni jól?




RNIE
« Hozzászólás #14108 Dátum: 2007 Március 06, 23:21:02 »

Ennekmi értelme van?
Elég elavult mikroportokat használtok..
Leon 1303
« Hozzászólás #14107 Dátum: 2007 Március 06, 23:18:55 »

Ennekmi értelme van?
Így veszik az olajhűtő!
Leon 1303
« Hozzászólás #14106 Dátum: 2007 Március 06, 23:16:48 »

Tessék az egész.
valaki értelmezné?
szóval hogyha az olajhűtőt lezárom, akkor itt mintha lenne egy kikerülő út!!
Leon 1303
« Hozzászólás #14105 Dátum: 2007 Március 06, 23:15:26 »

Nekemmost ilyen van fennt!!
Ezt nem lehetne valahol megfúrni, és ott kivezetni???




« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 06, 23:17:33 írta Leon 1303 »
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #14104 Dátum: 2007 Március 06, 23:14:52 »

Valaki megtudné mondani, hogy milyen utat jár be az olaj a motorban?
Vagyis az olajhűtőtől!

Most ezt azért kérdezem, mert ha azt az utat választom, hogy:
kiszedem a gyári hűtőt, és a helyére egy egyszerű adapter teszek, utánna egy termosztáttal és a fronthűtővel,
akkor mikor hidegen indítok az olajtermosztát zárt volta miatt zárul a kör, és onnan nemmegy tovább az olaj vissza a blokkba.
Ha ez így van, akkor ...

Vagy hülyeséget írtam?
Tessék az egész.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #14103 Dátum: 2007 Március 06, 23:10:03 »

srácok, dinamót mekkora szopás bent lévő motornál kciserélni?
Nagy. Szívócső le hogy hozzáférj a turbina fedél alsó csavarjaihoz, akkor leveszed a bilincset ami a talphoz rögzíti. Dinamósnál nem emlékszem már  (szerintem itt is), de a generátornál a talpat is le kell venni, különben nem tudod kihúzni.


                             GNX-967
Leon 1303
« Hozzászólás #14102 Dátum: 2007 Március 06, 23:09:54 »

Valaki megtudné mondani, hogy milyen utat jár be az olaj a motorban?
Vagyis az olajhűtőtől!

Most ezt azért kérdezem, mert ha azt az utat választom, hogy:
kiszedem a gyári hűtőt, és a helyére egy egyszerű adapter teszek, utánna egy termosztáttal és a fronthűtővel,
akkor mikor hidegen indítok az olajtermosztát zárt volta miatt zárul a kör, és onnan nemmegy tovább az olaj vissza a blokkba.
Ha ez így van, akkor ...

Vagy hülyeséget írtam?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14101 Dátum: 2007 Március 06, 23:01:48 »

srácok, dinamót mekkora szopás bent lévő motornál kciserélni?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #14100 Dátum: 2007 Március 06, 22:49:42 »

Én a karbi és a szívócső közt lévő tömítésre gyanakszom! nem volt uj tömítésem és a hátsó csavart szívás meghúzni! ti hogy szoktátok?

Amikor Solex karbim volt én is szoptam vele mert falsot szívott a szívócső és a karbi talpa alatt. Levettem a karbit, kivettem a tőcsavarokat és üveg lapra tettem csiszolóvásznat, síkbahúztam az alját és megszüntek a gondok. Nekem ugrált az alapjáratom, meg amikor odaléptem neki egy pillanatra megtorpant. Ha Solex-ről van szó. A hátsó csavart pedig 13as csillag-villás csillagfelével meg lehet húzni, de az elosztó fedelet le szoktam ugrasztani(nagyobb a hely).
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 06, 22:53:13 írta trefy »


                             GNX-967
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14099 Dátum: 2007 Március 06, 22:23:54 »

Én a karbi és a szívócső közt lévő tömítésre gyanakszom! nem volt uj tömítésem és a hátsó csavart szívás meghúzni! ti hogy szoktátok?

pl. csavarhúzó, kalapács, kockoc...
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #14098 Dátum: 2007 Március 06, 22:22:57 »

Akkor az még tán AS41-es is.
Nekem is van kettő ilyen "D"-sem és kedvelem őket.  Cheesy
Igen, AS41-es.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #14097 Dátum: 2007 Március 06, 22:17:21 »

Én a karbi és a szívócső közt lévő tömítésre gyanakszom! nem volt uj tömítésem és a hátsó csavart szívás meghúzni! ti hogy szoktátok?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14096 Dátum: 2007 Március 06, 22:07:08 »

Duplaszívós!
Nem ér hozzá a kar csavarja a tárcsához. van közte 0.1mm ?? talán.

hogy tudom meg hogy hol szív falsot?

na, az első pont jó.

azt, hogy hol szív, azt nagy szopás kideríteni
első körben olajat szoktak sprickolni injekciós tűvel a lehetséges helyekre, mint pl a pillangószelep tengelye, keverékszabályzó csavar

de ha nem a karbin szív falsot, akkor jön a szopó, ahova már nem igazán lehet az olajlöttyintős témát megjátszani
- karburátor talp (itt ritkán szar)
- gumi baszás a szívócsövön (ez szeret elöregedni és megrepedezni) - szerintem ez a legvalószínűbb
- szívócső - hengerfej találkozás
én basztam a diagnosztikára, komplett szívócsövet kiszedtem, tömítéseket lecseréltem meg bekentem jó vastagon ezzel a hőálló gumis szarral.
azóta majdnem jó, csak összerakáskor megroppantottam az egyik tőcsavart, úgyhogy ismét cigi van...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #14095 Dátum: 2007 Március 06, 22:01:21 »

a pillangószelep karján (amit húzgál a gázbowden) lévő csavar ugye nem ér hozzá a lépcsős tárcsához?
ha a válasz nem, akkor biza csúnyán falsot szívás esete forog fenn.

szimplaszívós vagy duplaszívós a cucc?

Duplaszívós!
Nem ér hozzá a kar csavarja a tárcsához. van közte 0.1mm ?? talán.

hogy tudom meg hogy hol szív falsot?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14094 Dátum: 2007 Március 06, 21:34:10 »

nemrég perselyeztettem a karbim. azóta nem lehet alapjáratot állítani.
most eg 950re sikerult belonom ugy hogy a nagy (by pass, levegő) csavart teljesen betekerem a keverék et pedig középtájba. igy egyenletes viszont ennél lejebb nem tudok állítani.
ha szegényítem a keveréket és a bypasst kifele csavarom akkor van alapjárat kb 10másodpercig de utánna elkezd esni és leáll!
mi lehet? falschot sziv vagy a pillangó nem zár jól? vagy mi lejhet még?

a pillangószelep karján (amit húzgál a gázbowden) lévő csavar ugye nem ér hozzá a lépcsős tárcsához?
ha a válasz nem, akkor biza csúnyán falsot szívás esete forog fenn.

szimplaszívós vagy duplaszívós a cucc?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Genzy
Hozzászólások: 51


« Hozzászólás #14093 Dátum: 2007 Március 06, 21:18:39 »

Ha kifúj akkor elképzelhető hogy vagy nincs rendesen lehúzva vagy már kiszakadt a tőcsavar.Tömítés felülre a hengerfej alá nem való.Semmilyen.Alul van egy apró tömítés a hengertalpnál de az csak az olajnak állja útját.
Ha szétszeded akkor főtengelyszimmering, tömítésgarnitúra a blokkhoz és ha később nem akarsz vele szórakozni akkor egyből egy AC felújítókészlet meg karbifelújító.Ezek filléres dolgok és ha jól dolgoztál akkor egy száraz mocit kapsz.
Szerintem gyűrűzni csak akkor érdemes ha füstöl vagy nem megy de azt mindenképpen mérlegelned kell hogy veszel gyűrűket kb 10.000-ért ami jó mondjuk 30-40.000km-re vagy 36.000-ért egy henger-dugó készletet ami meg túléli az egész használt blokkod.
Szerintem ha szét kell szedned akkor ilyen tűzoltásoknak nincs értelme főleg ha elsőautód.
Viszont ha a mocinak semmi baja akkor ne szedd szét.Ha kiszedted cserélj főtengelyszimmeringet, tömítsd le az olajszűrőnél, állítsd be a szelepeket, esetleg fújd le a burkolatokat aztán rakd vissza.

Köszi
A motor már szét van szedve de csak a hengerfejig. ennél tovább nem is akarom mert a többi része jó. Akkor lehet hogy csak nem volt rendesen lehúzva a csavar? A tőcsavarral semmi gond. A gyűrűgarnitúrát azóta megnéztem és gyorsan meg is gondoltam magam az árak láttán. Esetleg a hengerfej felfekvő felületével nem lehet gond?
szeda_1970
« Hozzászólás #14092 Dátum: 2007 Március 06, 21:07:17 »

Ha kifúj akkor elképzelhető hogy vagy nincs rendesen lehúzva vagy már kiszakadt a tőcsavar.Tömítés felülre a hengerfej alá nem való.Semmilyen.Alul van egy apró tömítés a hengertalpnál de az csak az olajnak állja útját.
Ha szétszeded akkor főtengelyszimmering, tömítésgarnitúra a blokkhoz és ha később nem akarsz vele szórakozni akkor egyből egy AC felújítókészlet meg karbifelújító.Ezek filléres dolgok és ha jól dolgoztál akkor egy száraz mocit kapsz.
Szerintem gyűrűzni csak akkor érdemes ha füstöl vagy nem megy de azt mindenképpen mérlegelned kell hogy veszel gyűrűket kb 10.000-ért ami jó mondjuk 30-40.000km-re vagy 36.000-ért egy henger-dugó készletet ami meg túléli az egész használt blokkod.
Szerintem ha szét kell szedned akkor ilyen tűzoltásoknak nincs értelme főleg ha elsőautód.
Viszont ha a mocinak semmi baja akkor ne szedd szét.Ha kiszedted cserélj főtengelyszimmeringet, tömítsd le az olajszűrőnél, állítsd be a szelepeket, esetleg fújd le a burkolatokat aztán rakd vissza.

Sziasztok

A problémám hogy az egyik henger a hengerfejnél kifúj. Kérdésem hogy ezzel mit lehet kezdeni? Van vmi tömítés vagy egyéb lehetőség?
A másik, hogy ha már szét van szedve a motor akkor mit érdemes rajta cserélni összeszerelés előtt? Gondolom gyűrűk tömítések tuti valami más esetleg?
szeda_1970
« Hozzászólás #14091 Dátum: 2007 Március 06, 20:59:51 »

Igen a merci ütős lett.A próbaúton kicsit nyaggadtuk. Hát elég szarul megy.100-ig levegőt sem lehet venni.Utánna lehet csak akkor meg már nem kapsz!  Evil

a mercit Grin
szeda_1970
« Hozzászólás #14090 Dátum: 2007 Március 06, 20:57:19 »

Elkezdtük Rnie dokáját szétkapni.A motorral van valami az már biztos de beinditottuk....nem járt szépen.
fűtéscsőben egérfészek, szoruló önindító stb stb... lesz vele dolog.
RNIE
« Hozzászólás #14089 Dátum: 2007 Március 06, 20:52:26 »

És mit csináltatok? Grin
a mercit Grin
Nem elérhető Genzy
Hozzászólások: 51


« Hozzászólás #14088 Dátum: 2007 Március 06, 20:30:43 »

Sziasztok

A problémám hogy az egyik henger a hengerfejnél kifúj. Kérdésem hogy ezzel mit lehet kezdeni? Van vmi tömítés vagy egyéb lehetőség?
A másik, hogy ha már szét van szedve a motor akkor mit érdemes rajta cserélni összeszerelés előtt? Gondolom gyűrűk tömítések tuti valami más esetleg?
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #14087 Dátum: 2007 Március 06, 20:18:45 »

mai szmb Szedával
És mit csináltatok? Grin

Tóth Zoltán
RNIE
« Hozzászólás #14086 Dátum: 2007 Március 06, 20:10:25 »

mai szmb Szedával
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #14085 Dátum: 2007 Március 06, 19:57:39 »

Ma sem tétlenkedtünk... Cool
Ahhoz képest, mint ahogy számítottam, nem is volt nehéz szétkapni Smiley Rohadás az van sok, küszöbök, taposók tuti kellenek,a többit meg alapvetően meglehet foltozni, úgyhogy viszonylag megnyugodtam most már.... Wink
A képen lévő alváz pont fel sem lesz használva semmihez Grin

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #14084 Dátum: 2007 Március 06, 19:55:57 »

Ha hatulrol nezed a mocit, az ekszijtarcsa felol, akkor az olajgomba nyilasa, ami a fotengellyel parhuzamos, a vegen van egy vakdugo. Ha ez 8mm koruli, akkor kicsi, ha 10mm koruli akkor nagy olajjaratos.
Mellesleg nekem is majdnem mindenki azt mondta, hogy D-s mociban nem volt nagy olajjaratos. Amit 2 hete szereztem 6k-ert, kompletten, annak bizony nagy olajjaratai vannak, es ketszelepes. A hengerfejcsavarokat, 3-as sullyesztest meg az olajpumpa fedelet rogzito csavarokat nem neztem, bar szerintem azok is ujabbak lehetnek. Szam alapjan 73-as a moci egyebkent.

Danken.

okés akkor majd megkukkantom.
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #14083 Dátum: 2007 Március 06, 19:47:10 »

lehet én is csak megtakarítom szépen a gyertyát aztán meglátom micsinál a gép
Ebben lehet valami.....

Én is pár hete vettem 4 zsírúj NGK-t, és 1 hét múlva az egyiket már cserélni is kellett, mert csak kb. 5-10 km után működött...de mostanában sem vagyok megelégedve a motorral, nem tetszik a hangja, meg néha elgyengül, prüszköl, ahogy írod.
Érdekes, hogy a régi felemás ezeréves rózsaszín gyertyáival tökéletes volt....csak sajna azokat már szétszórtam  Undecided Pedig visszatenném !

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #14082 Dátum: 2007 Március 06, 19:45:04 »

Hali

Vettem gyertyakat kb 1 honapja ngk cucc, és a hőértéke a bosch w8ac nak megfelelő(állitolag)
betettem a bogarba, es folyatatosan romlott a teljesitmeny Embarrassed, mult szombaton odaig fajult a dolog, h 3.ban padlonal kb 50km/h(annyira nem akart menni az auto...) tompa puffanast ill cisszeneseket erzekeltem Undecided, gondolom h a gyujtas.... rögtön vittem is villamossagihoz..(szerencsere zarva volt) aztan delutan nekialtam es első lépésben visszatettem a regi gyertyait... miverl a csere utan jöttek a problemak..., tehat regi gyertyanak adtam egy kis drotkefet meg visza lett ütve a hezag.

És láss csodat az auto ugy ment minha ujja született volna... a regi, meg sztem IGAZI nemet bosch gyertyakkal....
Kerdesem az h az ujakkal mit lehet csinalni?? visszacserelik? ill mer nem muxik szerintetek??
köszönöm
üdv gegob

ui.: azt kihagytam h az ngk-k amikor kivetem öket vastagon kormosak voltak

Ebben lehet valami.....

Én is pár hete vettem 4 zsírúj NGK-t, és 1 hét múlva az egyiket már cserélni is kellett, mert csak kb. 5-10 km után működött...de mostanában sem vagyok megelégedve a motorral, nem tetszik a hangja, meg néha elgyengül, prüszköl, ahogy írod.
Érdekes, hogy a régi felemás ezeréves rózsaszín gyertyáival tökéletes volt....csak sajna azokat már szétszórtam  Undecided Pedig visszatenném !

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #14081 Dátum: 2007 Március 06, 19:43:16 »

milyen gyertya kell a t2 be?mert az én autóm se megy rendesen!vagy csak takarítsam meg őket?
vettem rotor meg elosztót meg megszakítót!de lehet a gyertyát is kicserélem!
Ha nem ismered a gyertyák "multját",csak jot teszel,ha cseréled azokat ujakra!

Tóth Zoltán
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #14080 Dátum: 2007 Március 06, 19:38:11 »

nemrég perselyeztettem a karbim. azóta nem lehet alapjáratot állítani.
most eg 950re sikerult belonom ugy hogy a nagy (by pass, levegő) csavart teljesen betekerem a keverék et pedig középtájba. igy egyenletes viszont ennél lejebb nem tudok állítani.
ha szegényítem a keveréket és a bypasst kifele csavarom akkor van alapjárat kb 10másodpercig de utánna elkezd esni és leáll!
mi lehet? falschot sziv vagy a pillangó nem zár jól? vagy mi lejhet még?
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #14079 Dátum: 2007 Március 06, 19:37:46 »

1600ccm
Bosch W145T1-1
Beru 145/14
Champion L88A

+25C- afrikai melegben -
Bosch W175T1-1
Beru 175/14
Elektródahézag 0,6 mm
Forrás : Utilitaire VW 1976
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 06, 19:39:52 írta Mamut »

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #14078 Dátum: 2007 Március 06, 19:29:04 »

milyen gyertya kell a t2 be?mert az én autóm se megy rendesen!vagy csak takarítsam meg őket?
vettem rotor meg elosztót meg megszakítót!de lehet a gyertyát is kicserélem!

1303LS
« Hozzászólás #14077 Dátum: 2007 Március 06, 19:14:39 »

Ha hatulrol nezed a mocit, az ekszijtarcsa felol, akkor az olajgomba nyilasa, ami a fotengellyel parhuzamos, a vegen van egy vakdugo. Ha ez 8mm koruli, akkor kicsi, ha 10mm koruli akkor nagy olajjaratos.
Mellesleg nekem is majdnem mindenki azt mondta, hogy D-s mociban nem volt nagy olajjaratos. Amit 2 hete szereztem 6k-ert, kompletten, annak bizony nagy olajjaratai vannak, es ketszelepes. A hengerfejcsavarokat, 3-as sullyesztest meg az olajpumpa fedelet rogzito csavarokat nem neztem, bar szerintem azok is ujabbak lehetnek. Szam alapjan 73-as a moci egyebkent.
Akkor az még tán AS41-es is.
Nekem is van kettő ilyen "D"-sem és kedvelem őket.  Cheesy
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #14076 Dátum: 2007 Március 06, 18:48:07 »

Helló!
Ha már motorozunk akkor hagykérdezzem meg a szakiktól azt hogy honnantudommeg hogy
nagy olajfuratos vagy nem az 1200-es motorom.
Mert hogy elvileg az, de nem tudom mit kell nézni rajta.
Oldalt a számokat a blokkon?

Ha hatulrol nezed a mocit, az ekszijtarcsa felol, akkor az olajgomba nyilasa, ami a fotengellyel parhuzamos, a vegen van egy vakdugo. Ha ez 8mm koruli, akkor kicsi, ha 10mm koruli akkor nagy olajjaratos.
Mellesleg nekem is majdnem mindenki azt mondta, hogy D-s mociban nem volt nagy olajjaratos. Amit 2 hete szereztem 6k-ert, kompletten, annak bizony nagy olajjaratai vannak, es ketszelepes. A hengerfejcsavarokat, 3-as sullyesztest meg az olajpumpa fedelet rogzito csavarokat nem neztem, bar szerintem azok is ujabbak lehetnek. Szam alapjan 73-as a moci egyebkent.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Oldalak: 1 ... 1658 1659 1660 1661 1662 [1663] 1664 1665 1666 1667 1668 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.