www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 21, 00:47:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921398 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1658 1659 1660 1661 1662 [1663] 1664 1665 1666 1667 1668 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 15577381 alkalommal)
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #14134 Dátum: 2007 Március 07, 13:54:31 »

  a vödörbe dugós kerámia fejjel eséllyesebb én marosi mosott homokot használok vagy homokszóróstól kérek olyat amit már használt 1-2szer mert annak a szemcsemérete fele a zsákosnak (és sokkal szebben dolgozik  de pepecselőlebb is)

Asszem itt a pepecselés egyikünknek sem akadály!  Wink
Szóval azt a vödörbe dugós módszer ajánlod, és lenti linken lévő cucc a kerámia fejjel használható lehet? Vagy tudsz valami más beszerzési helyet ahol ilyet kapok? Ilyen technikával csak homokkal lehet szórni?

Egyébként szóróanyagot a kematechniknél is lehet kapni, minden félét. http://www.kematechnik.hu/index.php
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14133 Dátum: 2007 Március 07, 13:43:25 »

ja és szerezz egy mélytengeri nehézbúvár sisakot mert az első sárvédő hajlatnál feladod a homokoskodást még a fitymádalatt is homok lessz már akinek van vallási hovatartozás végett Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14132 Dátum: 2007 Március 07, 13:39:52 »

Azért keresgélek mert ugye most 3 komplett autót tutira meg kellen csinálni, Annak meg alaphangon is legalább 200e a homokfújása.
Tehát be kellene ruházni valamibe. Kompresszor van a telepen ahol az autókat csináljuk, nem tom mennyi a liter/perc, de 18bar-t tud.
Már nézegetem egy ideje a gépeket, csak valami egyszerűbb, biztos megoldás jó lenne...
Ha van ötletetek ne kíméljetek, hogy kellen összerakni egy homokszóró rendszert, hogy a célnak megfeleljen...

  a vödörbe dugós kerámia fejjel eséllyesebb én marosi mosott homokot használok vagy homokszóróstól kérek olyat amit már használt 1-2szer mert annak a szemcsemérete fele a zsákosnak (és sokkal szebben dolgozik  de pepecselőlebb is)

Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #14131 Dátum: 2007 Március 07, 13:35:06 »

  ennek az a baja hogy nincs farslevegős csöve berántja a homokot  és bedugul  de ilyesmivel nyomtam én is Shocked

Azért keresgélek mert ugye most 3 komplett autót tutira meg kellen csinálni, Annak meg alaphangon is legalább 200e a homokfújása.
Tehát be kellene ruházni valamibe. Kompresszor van a telepen ahol az autókat csináljuk, nem tom mennyi a liter/perc, de 18bar-t tud.
Már nézegetem egy ideje a gépeket, csak valami egyszerűbb, biztos megoldás jó lenne...
Ha van ötletetek ne kíméljetek, hogy kellen összerakni egy homokszóró rendszert, hogy a célnak megfeleljen...
vagyis mi kell hozzá?
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 07, 13:37:13 írta vw1970 »
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14130 Dátum: 2007 Március 07, 13:33:35 »

és mit használsz bele, sima homokot?

Ahogy a Tati mondja: van ekkora kompresszorod? Ehhez legalább kéthengeres gép kell. Nekem tartályos szóróm van, de nem sokat ér. Féknyerget tisztogatni, ilyenek.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #14129 Dátum: 2007 Március 07, 13:24:48 »

Ahogy a Tati mondja: van ekkora kompresszorod? Ehhez legalább kéthengeres gép kell. Nekem tartályos szóróm van, de nem sokat ér. Féknyerget tisztogatni, ilyenek.

Azt írja 50 percnyi folyamatos szórásra elég ami benne van?? A másikat nézted?
Az mobil cucc: http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/product_info.php?cPath=47&products_id=166
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14128 Dátum: 2007 Március 07, 13:13:02 »

Azt írja 50 percnyi folyamatos szórásra elég ami benne van?? A másikat nézted?
Az mobil cucc: http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/product_info.php?cPath=47&products_id=166
  ennek az a baja hogy nincs farslevegős csöve berántja a homokot  és bedugul  de ilyesmivel nyomtam én is Shocked

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14127 Dátum: 2007 Március 07, 13:08:47 »

Erről valaki hozzáértő mondana véleményt? Milyen lehet egy ilyen cucc, ennyiért?? Huh

http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/product_info.php?products_id=167
  ha 13kg anyagot 10perc alatt nyomná ki akkor is jólenne már  de a 400liter / perces kompresszor  már nem a maket fújó kategóriába tartozik hanem az ipariba ( és véleményem szerint kell is ekkora kapacitás ,saját bőrömön tapasztalva)

Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #14126 Dátum: 2007 Március 07, 13:05:31 »

Hát, ha a családi ezüstöt akarod polírozni, arra jó lehet. Komolyabb eredményhez ezt a 13 kg anyagot kb. két perc alatt ki kéne nyomnia.


Azt írja 50 percnyi folyamatos szórásra elég ami benne van?? A másikat nézted?
Az mobil cucc: http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/product_info.php?cPath=47&products_id=166
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #14125 Dátum: 2007 Március 07, 12:58:24 »

Hát, ha a családi ezüstöt akarod polírozni, arra jó lehet. Komolyabb eredményhez ezt a 13 kg anyagot kb. két perc alatt ki kéne nyomnia.

Erről valaki hozzáértő mondana véleményt? Milyen lehet egy ilyen cucc, ennyiért?? Huh

http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/product_info.php?products_id=167
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #14124 Dátum: 2007 Március 07, 12:49:42 »

Erről valaki hozzáértő mondana véleményt? Milyen lehet egy ilyen cucc, ennyiért?? Huh

http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/product_info.php?products_id=167
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #14123 Dátum: 2007 Március 07, 12:07:05 »

Szerintem akkoriban csak kétpontos övre csinálták meg a helyet gyárilag.
jaja, a lényeg, hogy GYÁRILAG. az utólagos gány lehet, de akkorsem elég erős. és nemis kötelező, hiába fúrt oda vki...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #14122 Dátum: 2007 Március 07, 12:04:38 »

Értem.
Esetleg közeli képeket tudtok adni gyári beépítésről?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14121 Dátum: 2007 Március 07, 11:59:52 »

De a B oszlop tetején megvan a helye, és a 2 ülés között is. Múlt héten egy olyan emberrel beszéltem aki napi szinten visz kocsikat műszaki viszgára, és ő azt mondta, ha megvan a helye akkor kell bele öv. A fenéklemezen van egy lyuk de az már szerintem barkács megoldás. Ha azt megerősítem mondjuk egy 8*6 centis vagy nagyobb lappal az már elég erős lenne. De azért jó lenne egy automata öv és nem csak egy sima mint a trabantokban. Elég jó súlyban vagyok és ha rajtam egy kabát akkor már nem érne be. Niincs kedvem mindig állítgatni. Ezért kéne valami megoldás.

Szerintem akkoriban csak kétpontos övre csinálták meg a helyet gyárilag.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #14120 Dátum: 2007 Március 07, 11:41:44 »

erről volt szó korábban, hogy nem kötelező és ahol rögzítenéd nincs is megerősítve az anyag, szal ütközésnél nemis érne semmit.

De a B oszlop tetején megvan a helye, és a 2 ülés között is. Múlt héten egy olyan emberrel beszéltem aki napi szinten visz kocsikat műszaki viszgára, és ő azt mondta, ha megvan a helye akkor kell bele öv. A fenéklemezen van egy lyuk de az már szerintem barkács megoldás. Ha azt megerősítem mondjuk egy 8*6 centis vagy nagyobb lappal az már elég erős lenne. De azért jó lenne egy automata öv és nem csak egy sima mint a trabantokban. Elég jó súlyban vagyok és ha rajtam egy kabát akkor már nem érne be. Niincs kedvem mindig állítgatni. Ezért kéne valami megoldás.
Leon 1303
« Hozzászólás #14119 Dátum: 2007 Március 07, 11:31:19 »

Es itt mivel szabalyozod a kulso illetve a belso kort? Ide is aramlik egy kis olaj, meg oda is?
Szerintem a kutyahazas hutes meg 2 liter alatt eleg kell legyen. Persze attol fugg ki merre vezeti a buszat, bogarat :-)
Egy termosztát szabályozná, de nyomás alatt úgyis mindenfele megy az anyag, ahol csak utat talál, ez csak egy plusz elágazás,
és ha elérte a hőfok a 80-at, akkor átenegdi a fronthűtő felé is az olajat!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #14118 Dátum: 2007 Március 07, 11:30:35 »

Hello!
65-ös bogárba hogyan lehet betenni automata biztonsági övet? Valahogy rögzíteni kellene a B oszlop tövében.
Gyárilag nincs neki hely.
erről volt szó korábban, hogy nem kötelező és ahol rögzítenéd nincs is megerősítve az anyag, szal ütközésnél nemis érne semmit.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #14117 Dátum: 2007 Március 07, 11:25:05 »

Hello!
65-ös bogárba hogyan lehet betenni automata biztonsági övet? Valahogy rögzíteni kellene a B oszlop tövében.
Gyárilag nincs neki hely.
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #14116 Dátum: 2007 Március 07, 11:13:53 »

Mondjuk ez pont akkor jó, ha ÉPPEN hozáér (ellenkező esetben kikoptatja a pillangószelep a szívótorkot...).
Lásd.: http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/szereles/solex/solex31.htm

A könyv szerint kell hogy legyen egy nagyon minimális hézag. asszem 0,1mm-t ir.
lényeg hogy nem ettől szar az alapjáratom.
A ti kocsitokon a küszöb vagyis fellépő milyen erős? megbír egy embert vagy csak díszként működik?
mert nekem a gyárira van felcsavarozva egy nagyobb és elég gyenge.



Meg is van! az előbbi címről származik:
Ha a gázkar kis elmozdítása után fullad, vagy akadozik a motor, akkor pontosítanunk kell az alapjárat beállításán, vagy a 3. csavar és 4. fogazott tárcsa nincs jól beállítva! Közéjük 0,10mm-es hézagmérőt teszünk, beállítjuk hogy éppen ekkora legyen a hézag, majd 2 egész 1/4 fordulatot becsavarjuk a 3-as csavart, hogy ráfeküdjön a tárcsa élére. Tehát a tárcsát csak kicsit szabad érintenie a csavarnak, különben nem tudunk normális alapjáratot állítani.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 07, 11:17:39 írta Pisti »
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14115 Dátum: 2007 Március 07, 10:43:06 »

a pillangószelep karján (amit húzgál a gázbowden) lévő csavar ugye nem ér hozzá a lépcsős tárcsához?
ha a válasz nem, akkor biza csúnyán falsot szívás esete forog fenn.

Mondjuk ez pont akkor jó, ha ÉPPEN hozáér (ellenkező esetben kikoptatja a pillangószelep a szívótorkot...).
Lásd.: http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/szereles/solex/solex31.htm

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14114 Dátum: 2007 Március 07, 10:40:52 »

Elég macerás......de a szívócsövet nem kell leszedni, hacsak nincsenek nagyon berohadva a turbinaházba az alsó csavarok.
Csavarj ki mindent a dinamó környékén, a talpat is, és ami fontos, hogy hátul a turbina mögé benyúlva csavard le egy megfelelő méretű 36-os kulccsal a lapátkereket is, és vedd le az alátéteket megjegyezve a sorrendjüket. Így kifog férni.
De állítólag lehet úgyis, hogy fellazítod a turbinaházat, megbillented, és akkor lapátkerekestől kifér.

A második lehetőség azért jobb, mert a dinamó lapátkerekét nem olyan jó ötlet lelazítani (mert visszarakni ciki lesz).
Termosztátot le kell kötni, plusz két csavar tartja a ventiházat két oldalt. Meg lehet emelni, hogy kiférjen a cucc.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #14113 Dátum: 2007 Március 07, 00:19:01 »

Ez nem pont az ami nekem kéne?
Itt megmarad a gyári hűtő, de van 2 lyuk fúrva kivezetésnek is
vagy nem?

Here is bunch of new oil cooler block that go underneath the stck cooler to also run remote cooler with..these are a item GENE BERG sells too that list for over 30.00$

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

Es itt mivel szabalyozod a kulso illetve a belso kort? Ide is aramlik egy kis olaj, meg oda is?
Szerintem a kutyahazas hutes meg 2 liter alatt eleg kell legyen. Persze attol fugg ki merre vezeti a buszat, bogarat :-)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #14112 Dátum: 2007 Március 07, 00:04:37 »

pl. csavarhúzó, kalapács, kockoc...
Én is így csináltam!

Most Solexem van de egy ismerősöm próbál szerezni webert. vagy delortot?Cheesy lényeg azt hallattam hogy a nagy polski (125) karbija ugyanaz mint a bagáré. de maradok a bogár karbinál!
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #14111 Dátum: 2007 Március 06, 23:51:58 »

srácok, dinamót mekkora szopás bent lévő motornál kciserélni?

Elég macerás......de a szívócsövet nem kell leszedni, hacsak nincsenek nagyon berohadva a turbinaházba az alsó csavarok.
Csavarj ki mindent a dinamó környékén, a talpat is, és ami fontos, hogy hátul a turbina mögé benyúlva csavard le egy megfelelő méretű 36-os kulccsal a lapátkereket is, és vedd le az alátéteket megjegyezve a sorrendjüket. Így kifog férni.
De állítólag lehet úgyis, hogy fellazítod a turbinaházat, megbillented, és akkor lapátkerekestől kifér.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Leon 1303
« Hozzászólás #14110 Dátum: 2007 Március 06, 23:26:30 »

Ez nem pont az ami nekem kéne?
Itt megmarad a gyári hűtő, de van 2 lyuk fúrva kivezetésnek is
vagy nem?

Here is bunch of new oil cooler block that go underneath the stck cooler to also run remote cooler with..these are a item GENE BERG sells too that list for over 30.00$



Leon 1303
« Hozzászólás #14109 Dátum: 2007 Március 06, 23:21:36 »

Szóvalmeglehet ezt fúrni jól?




RNIE
« Hozzászólás #14108 Dátum: 2007 Március 06, 23:21:02 »

Ennekmi értelme van?
Elég elavult mikroportokat használtok..
Leon 1303
« Hozzászólás #14107 Dátum: 2007 Március 06, 23:18:55 »

Ennekmi értelme van?
Így veszik az olajhűtő!
Leon 1303
« Hozzászólás #14106 Dátum: 2007 Március 06, 23:16:48 »

Tessék az egész.
valaki értelmezné?
szóval hogyha az olajhűtőt lezárom, akkor itt mintha lenne egy kikerülő út!!
Leon 1303
« Hozzászólás #14105 Dátum: 2007 Március 06, 23:15:26 »

Nekemmost ilyen van fennt!!
Ezt nem lehetne valahol megfúrni, és ott kivezetni???




« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 06, 23:17:33 írta Leon 1303 »
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #14104 Dátum: 2007 Március 06, 23:14:52 »

Valaki megtudné mondani, hogy milyen utat jár be az olaj a motorban?
Vagyis az olajhűtőtől!

Most ezt azért kérdezem, mert ha azt az utat választom, hogy:
kiszedem a gyári hűtőt, és a helyére egy egyszerű adapter teszek, utánna egy termosztáttal és a fronthűtővel,
akkor mikor hidegen indítok az olajtermosztát zárt volta miatt zárul a kör, és onnan nemmegy tovább az olaj vissza a blokkba.
Ha ez így van, akkor ...

Vagy hülyeséget írtam?
Tessék az egész.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #14103 Dátum: 2007 Március 06, 23:10:03 »

srácok, dinamót mekkora szopás bent lévő motornál kciserélni?
Nagy. Szívócső le hogy hozzáférj a turbina fedél alsó csavarjaihoz, akkor leveszed a bilincset ami a talphoz rögzíti. Dinamósnál nem emlékszem már  (szerintem itt is), de a generátornál a talpat is le kell venni, különben nem tudod kihúzni.


                             GNX-967
Leon 1303
« Hozzászólás #14102 Dátum: 2007 Március 06, 23:09:54 »

Valaki megtudné mondani, hogy milyen utat jár be az olaj a motorban?
Vagyis az olajhűtőtől!

Most ezt azért kérdezem, mert ha azt az utat választom, hogy:
kiszedem a gyári hűtőt, és a helyére egy egyszerű adapter teszek, utánna egy termosztáttal és a fronthűtővel,
akkor mikor hidegen indítok az olajtermosztát zárt volta miatt zárul a kör, és onnan nemmegy tovább az olaj vissza a blokkba.
Ha ez így van, akkor ...

Vagy hülyeséget írtam?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14101 Dátum: 2007 Március 06, 23:01:48 »

srácok, dinamót mekkora szopás bent lévő motornál kciserélni?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #14100 Dátum: 2007 Március 06, 22:49:42 »

Én a karbi és a szívócső közt lévő tömítésre gyanakszom! nem volt uj tömítésem és a hátsó csavart szívás meghúzni! ti hogy szoktátok?

Amikor Solex karbim volt én is szoptam vele mert falsot szívott a szívócső és a karbi talpa alatt. Levettem a karbit, kivettem a tőcsavarokat és üveg lapra tettem csiszolóvásznat, síkbahúztam az alját és megszüntek a gondok. Nekem ugrált az alapjáratom, meg amikor odaléptem neki egy pillanatra megtorpant. Ha Solex-ről van szó. A hátsó csavart pedig 13as csillag-villás csillagfelével meg lehet húzni, de az elosztó fedelet le szoktam ugrasztani(nagyobb a hely).
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 06, 22:53:13 írta trefy »


                             GNX-967
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14099 Dátum: 2007 Március 06, 22:23:54 »

Én a karbi és a szívócső közt lévő tömítésre gyanakszom! nem volt uj tömítésem és a hátsó csavart szívás meghúzni! ti hogy szoktátok?

pl. csavarhúzó, kalapács, kockoc...
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #14098 Dátum: 2007 Március 06, 22:22:57 »

Akkor az még tán AS41-es is.
Nekem is van kettő ilyen "D"-sem és kedvelem őket.  Cheesy
Igen, AS41-es.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #14097 Dátum: 2007 Március 06, 22:17:21 »

Én a karbi és a szívócső közt lévő tömítésre gyanakszom! nem volt uj tömítésem és a hátsó csavart szívás meghúzni! ti hogy szoktátok?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14096 Dátum: 2007 Március 06, 22:07:08 »

Duplaszívós!
Nem ér hozzá a kar csavarja a tárcsához. van közte 0.1mm ?? talán.

hogy tudom meg hogy hol szív falsot?

na, az első pont jó.

azt, hogy hol szív, azt nagy szopás kideríteni
első körben olajat szoktak sprickolni injekciós tűvel a lehetséges helyekre, mint pl a pillangószelep tengelye, keverékszabályzó csavar

de ha nem a karbin szív falsot, akkor jön a szopó, ahova már nem igazán lehet az olajlöttyintős témát megjátszani
- karburátor talp (itt ritkán szar)
- gumi baszás a szívócsövön (ez szeret elöregedni és megrepedezni) - szerintem ez a legvalószínűbb
- szívócső - hengerfej találkozás
én basztam a diagnosztikára, komplett szívócsövet kiszedtem, tömítéseket lecseréltem meg bekentem jó vastagon ezzel a hőálló gumis szarral.
azóta majdnem jó, csak összerakáskor megroppantottam az egyik tőcsavart, úgyhogy ismét cigi van...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #14095 Dátum: 2007 Március 06, 22:01:21 »

a pillangószelep karján (amit húzgál a gázbowden) lévő csavar ugye nem ér hozzá a lépcsős tárcsához?
ha a válasz nem, akkor biza csúnyán falsot szívás esete forog fenn.

szimplaszívós vagy duplaszívós a cucc?

Duplaszívós!
Nem ér hozzá a kar csavarja a tárcsához. van közte 0.1mm ?? talán.

hogy tudom meg hogy hol szív falsot?
Oldalak: 1 ... 1658 1659 1660 1661 1662 [1663] 1664 1665 1666 1667 1668 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.167 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.