www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 00:54:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1656 1657 1658 1659 1660 [1661] 1662 1663 1664 1665 1666 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13177656 alkalommal)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14195 Dátum: 2007 Március 10, 20:20:23 »

hali busmanok! Smiley
valaki nem tudja véletlenül a T2-esbelső méreteit ,szélesség, hosszúság, magasság az első ülésekig, ja és az ajtó nyílások is érdekelnének,
szintén a raktérre gondolok
a válaokat elöre is köszönöm

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14194 Dátum: 2007 Március 10, 20:19:34 »

Szerintem az a-t nem lehet kivenni.
Miért nem jó az, ami Neked van?
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #14193 Dátum: 2007 Március 10, 19:55:24 »

T2a busznak hogyan lehet kiszedni a gyujtáskapcsolo részét a fém házbol?
Ha a T2b-hez hasonlo, akkor egy olyan csavarral van belerogzitve a zar, ami egy belso kulcsnyilasuhoz hasonlo, olyan kulonbseggel, hogy mikor meghuzzak elnyirodik a belseje. Es a kulseje kupos. Hogy "megkonnyitse" a kivetelt.
Szerintem vmi kicsivel nagyobb furot bele kell utni, majd rahuzni a tokmanyt, es hirtelen visszagaz a furoval kiszedi. Legalabbis nekem kijott.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #14192 Dátum: 2007 Március 10, 19:04:16 »

hát ilyet nem találtam
találtam egy lyukat amibe lehet hogy van egy kis csavar de nem tudtam kitekerni.
mert van egy komplett gyujtáskapcsolom fém házzal, de nem jo mert ami másik gyujtáskapcsolo ház nem egyforma ezért nem tudom felfogatni.ezért gondoltam hogy kicserélem a zárrészt de még nem sikerült
Pedig tuti kijön a komplett belsörész mert nekem is az volt avétos,és marokba vittem az öreg Kéfer papához javitásra,amit meg is csinált végül!
(sajnos meghalt,nyugodjon békében)

Tóth Zoltán
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #14191 Dátum: 2007 Március 10, 18:55:47 »

Eccer csináltam én is.
Valahol oldalt,emlékeim szerint van egy biztosito csavar,azt kiteker,utána hátrafele kigyün!
hát ilyet nem találtam
találtam egy lyukat amibe lehet hogy van egy kis csavar de nem tudtam kitekerni.
mert van egy komplett gyujtáskapcsolom fém házzal, de nem jo mert ami másik gyujtáskapcsolo ház nem egyforma ezért nem tudom felfogatni.ezért gondoltam hogy kicserélem a zárrészt de még nem sikerült
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #14190 Dátum: 2007 Március 10, 18:50:13 »

T2a busznak hogyan lehet kiszedni a gyujtáskapcsolo részét a fém házbol?
Eccer csináltam én is.
Valahol oldalt,emlékeim szerint van egy biztosito csavar,azt kiteker,utána hátrafele kigyün!

Tóth Zoltán
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #14189 Dátum: 2007 Március 10, 18:48:20 »

T2a busznak hogyan lehet kiszedni a gyujtáskapcsolo részét a fém házbol?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14188 Dátum: 2007 Március 10, 18:41:59 »

A polírt igen, az öntést kiadtam alválalkozásnak.

Ezeket te csinálgattad?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #14187 Dátum: 2007 Március 10, 18:34:24 »

ja, a fogával rágta bele a porse logót :-))

sose lehet tudni...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14186 Dátum: 2007 Március 10, 18:33:00 »

Ezeket te csinálgattad?

ja, a fogával rágta bele a porse logót :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #14185 Dátum: 2007 Március 10, 18:31:12 »

Én is dolgozgattam ma egy kicsit.  Cool

Ezeket te csinálgattad?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14184 Dátum: 2007 Március 10, 18:08:24 »

Én is dolgozgattam ma egy kicsit.  Cool





1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14183 Dátum: 2007 Március 10, 15:39:12 »

Tegnap esti szmb .

húgecc!
szaladgál egy keveset a gáz, mire kijut a szabadba.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14182 Dátum: 2007 Március 10, 15:38:33 »

a váciak honlapja szerint a duplaszívósnál 0.15re kell állítani mindkét szelepet. Most kinek higgyek?  Huh

0.15



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #14181 Dátum: 2007 Március 10, 15:38:22 »

a váciak honlapja szerint a duplaszívósnál 0.15re kell állítani mindkét szelepet. Most kinek higgyek?  Huh

Állítsd 0.15-re abból baj nem lehet! (én is annyira szoktam Smiley )

'81 Hecho en México
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14180 Dátum: 2007 Március 10, 15:24:47 »

1.6os nál szelephézagnak 0.1 vagy 0.15?!?!?!??!?!?!??!???

 a váciak honlapja szerint a duplaszívósnál 0.15re kell állítani mindkét szelepet. Most kinek higgyek?  Huh
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 10, 15:30:04 írta FradiDaniVW1970 »
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #14179 Dátum: 2007 Március 10, 14:30:34 »

1.6os nál szelephézagnak 0.1 vagy 0.15?!?!?!??!?!?!??!???

0.1

'81 Hecho en México
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14178 Dátum: 2007 Március 10, 14:20:35 »

1.6os nál szelephézagnak 0.1 vagy 0.15?!?!?!??!?!?!??!???
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14177 Dátum: 2007 Március 10, 14:13:56 »

Holnapra halasztva. Azért aludjatok. :-)))

lesz itt anyázás estére :-)))
Nem elérhető tschokker
Hozzászólások: 62


TYP 34

« Hozzászólás #14176 Dátum: 2007 Március 10, 13:30:04 »

Tegnap esti szmb .

www.boxter.hu   TELJESÍTMÉNYMÉRÉS MOTORBEHANGOLÁS
 
    http://fototar.t-online.hu/pages/albumlist/albumview.jsp?id=902803   itt van néhány eladó alkatrészem
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14175 Dátum: 2007 Március 10, 10:27:44 »

Ma szétborul a KIZS-féle typ4.
Szakértő bontómester: Stunt.
Sok fotóval, érdekességgel, finomságokkal. Esti matiné.

lesz itt anyázás estére :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14174 Dátum: 2007 Március 10, 09:40:11 »

Ma szétborul a KIZS-féle typ4.
Szakértő bontómester: Stunt.
Sok fotóval, érdekességgel, finomságokkal. Esti matiné.
erre kiváncsi vagyok

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14173 Dátum: 2007 Március 10, 09:04:53 »

Ma szétborul a KIZS-féle typ4.
Szakértő bontómester: Stunt.
Sok fotóval, érdekességgel, finomságokkal. Esti matiné.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14172 Dátum: 2007 Március 10, 04:41:55 »

BEINDULT A MOCI!! 
Csak még mindig zörög valami... Én a fűtésdob-kipufogócső kapcsolatra gondolok...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14171 Dátum: 2007 Március 09, 23:46:52 »

szuper!
Köszi!

Ez megfelel? Volt több is csak a vírusok segítettek benn hogy ne legyen. Embarrassed

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #14170 Dátum: 2007 Március 09, 23:44:03 »

Keresek robbantott ábrát weber idf 40-es karbiról!
Ez megfelel? Volt több is csak a vírusok segítettek benn hogy ne legyen. Embarrassed


                             GNX-967
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14169 Dátum: 2007 Március 09, 22:43:55 »

Keresek robbantott ábrát weber idf 40-es karbiról!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14168 Dátum: 2007 Március 09, 22:26:30 »

ezt mondom én is  Grin

de 90% nincs.

tehát mindenkinek igaza van! 


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #14167 Dátum: 2007 Március 09, 22:17:49 »

Egy kis helyreigazítás következik!
Pár hete azt állítottam, hogy a bogárban jellemzően nincs szelepszárszimering!

Jelentem, ma láttam új gyári (mexikói) hengerfejet, aminek a szívószelepén gyárilag van szelepszárszimering.
Ez nem a gumikarika amint ment az eszmecsere, hanem igazi szimering.


 Roll Eyes

http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.msg147257#msg147257
Wink

'81 Hecho en México
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14166 Dátum: 2007 Március 09, 21:59:22 »

Persze ez nem jelenti azt, hogy a régieken is volt!

Egy kis helyreigazítás következik!
Pár hete azt állítottam, hogy a bogárban jellemzően nincs szelepszárszimering!

Jelentem, ma láttam új gyári (mexikói) hengerfejet, aminek a szívószelepén gyárilag van szelepszárszimering.
Ez nem a gumikarika amint ment az eszmecsere, hanem igazi szimering.


 Roll Eyes

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14165 Dátum: 2007 Március 09, 21:57:53 »

Egy kis helyreigazítás következik!
Pár hete azt állítottam, hogy a bogárban jellemzően nincs szelepszárszimering!

Jelentem, ma láttam új gyári (mexikói) hengerfejet, aminek a szívószelepén gyárilag van szelepszárszimering.
Ez nem a gumikarika amint ment az eszmecsere, hanem igazi szimering.


 Roll Eyes

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Tremor
Hozzászólások: 201


1970

« Hozzászólás #14164 Dátum: 2007 Március 09, 19:46:20 »

Na, utánanáztem a kompresszor adatainak, max18bar, 1200l/perc Shocked! Akkor ha jól vettem ki abból amit írtál ezzel már lehet tisztességesen homokot fújni, vagy akár más szemcsés anyagot is. (üveggyöngy? korund?)
Leírhatná valaki hogyan áll össze egy ilyen rendszer?!
Ezekkel a paraméterekkel nem lesz gond a szórással (csak a takarítással Grin Grin Grin) Működési elv: Láttál már csapra szerelhető bébi orrleszívó kütyüt, ha igen akkor a víz helyett képzeld el a  ;sűrített levegőt a tkony helyett pedig a homokot  Grin Grin Grin

NO ABS, NO AIRBAG, NO PARA!!   www.bogszi.fw.hu
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #14163 Dátum: 2007 Március 09, 18:38:00 »

Nem, sima bogármotor.


az oké, de nézd csak meg ezt:

http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/202889_DSC08187.JPG

(Leon1303 F-es motorja...)

vagy ezen (typ3) -> http://web.axelero.hu/aptom/olaj_ny.JPG
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 09, 18:50:50 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #14162 Dátum: 2007 Március 09, 18:33:47 »

esetleg hátul az olajhűtőn (typ3)?

Nem, sima bogármotor.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #14161 Dátum: 2007 Március 09, 18:32:24 »

Helló!

Haver F-es motorján nincsen oljnyomás visszajelző gomba, de még a helye sincsen meg.
Ekkor mivan, belehet máshova kötni?
Tudom hogy nemsemmi eset de ez van.

esetleg hátul az olajhűtőn (typ3)?

'81 Hecho en México
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #14160 Dátum: 2007 Március 09, 18:29:14 »

Helló!

Haver F-es motorján nincsen oljnyomás visszajelző gomba, de még a helye sincsen meg.
Ekkor mivan, belehet máshova kötni?
Tudom hogy nemsemmi eset de ez van.
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #14159 Dátum: 2007 Március 09, 18:03:11 »

hali

Egy olyan fontos kérdésem lenne, h az én autóm 1967 11havi, de már függőlámpás, és ennek fényében nem tom h a kormányösszekötő kiskúpos avagy nagy?? Huh
ill milyen a kicsi meg milyen a nagy??? (esetleg kép ha van vkinek) megvettem előre az összes gömbfejt de nem tom eldönteni h melyik a kicsi meg melyik a nagy Huh
előre nagyon köszönöm
üdvw gegob
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #14158 Dátum: 2007 Március 09, 16:20:09 »

Na, utánanáztem a kompresszor adatainak, max18bar, 1200l/perc Shocked! Akkor ha jól vettem ki abból amit írtál ezzel már lehet tisztességesen homokot fújni, vagy akár más szemcsés anyagot is. (üveggyöngy? korund?)
Leírhatná valaki hogyan áll össze egy ilyen rendszer?!
Szeda most ípített ilyet, őt kérdezd a tapasztalotokról!
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #14157 Dátum: 2007 Március 09, 16:01:40 »

  a vödörbe dugós kerámia fejjel eséllyesebb én marosi mosott homokot használok vagy homokszóróstól kérek olyat amit már használt 1-2szer mert annak a szemcsemérete fele a zsákosnak (és sokkal szebben dolgozik  de pepecselőlebb is)

Na, utánanáztem a kompresszor adatainak, max18bar, 1200l/perc Shocked! Akkor ha jól vettem ki abból amit írtál ezzel már lehet tisztességesen homokot fújni, vagy akár más szemcsés anyagot is. (üveggyöngy? korund?)
Leírhatná valaki hogyan áll össze egy ilyen rendszer?!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14156 Dátum: 2007 Március 08, 23:26:24 »

Elég macerás.......

neked is .)

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Oldalak: 1 ... 1656 1657 1658 1659 1660 [1661] 1662 1663 1664 1665 1666 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.