www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 27, 08:30:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921349 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1648 1649 1650 1651 1652 [1653] 1654 1655 1656 1657 1658 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14720659 alkalommal)
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14531 Dátum: 2007 Március 21, 21:41:00 »

CSinál hozzá tartólemezt és pötyköld fel nem nagy ügy!


Bevallom őszintén elgondolkodtam rajta, de félek, h télleg elkezd ott rohadni, főleg ha nem gyári...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14530 Dátum: 2007 Március 21, 21:19:27 »

Maresz Schiebedach-ot tudsz nekem szerezni hibátlant?

nem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14529 Dátum: 2007 Március 21, 21:17:11 »

Késő. már vettem német cuccot. ezt kell odabiggyesztenem valahogy...  Cheesy

CSinál hozzá tartólemezt és pötyköld fel nem nagy ügy!
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14528 Dátum: 2007 Március 21, 21:14:34 »

Szerintem jobban járz ha veszel hozzá mekhikó gummát aszt ráhuzod a csomitetőre!


Késő. már vettem német cuccot. ezt kell odabiggyesztenem valahogy...  Cheesy
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14527 Dátum: 2007 Március 21, 21:06:01 »

Maresz Schiebedach-ot tudsz nekem szerezni hibátlant?
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14526 Dátum: 2007 Március 21, 21:04:27 »

Megpróbáltam a csomagtér gumit ragasztani. hát a pillanatr. nem fogja...  Tongue
Pálmatex?  Evil használta már valaki fém-gumi közé?

Szerintem jobban járz ha veszel hozzá mekhikó gummát aszt ráhuzod a csomitetőre!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14525 Dátum: 2007 Március 21, 21:01:46 »

Megpróbáltam a csomagtér gumit ragasztani. hát a pillanatr. nem fogja...  Tongue
Pálmatex?  Evil használta már valaki fém-gumi közé?
igen palmatex ideig orájig jó!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14524 Dátum: 2007 Március 21, 21:00:48 »

Megpróbáltam a csomagtér gumit ragasztani. hát a pillanatr. nem fogja...  Tongue
Pálmatex?  Evil használta már valaki fém-gumi közé?
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #14523 Dátum: 2007 Március 21, 20:06:36 »

Hell!

bogár hengert szoktak fúrni?  létezik túlméretes dugó?

ahány emberrel beszélek annyi megoldás... :-)))
Szerintem a mai dugo-henger arak mellett nem nagyon erheti meg.
(persze az 1600-os az occso)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #14522 Dátum: 2007 Március 21, 20:05:16 »

1 óra finom járatás után olajcsere, majd 500 km után ismét. Utána már a 7000 km-es olajcsere.
Bejáratáskor én nem pörgettem túl, de alacsony fordulaton (pl 50-nél IV. fokozat) sem erőltettem az első olajcseréig.
Jobban mondva fokozatosan lehet "durvulni". Remélem érted...
20 perc 2000-2500 rpm-es jaratas. Majd olajcsere, szelephezag. (en igy fogom csinalni most tuti). Finom, alapjaratos, jaratasnal alig van olajnyomas es frocskolos kenes!
Aztan az 500, meg tarsai, szinten olajcserevel es szelephezag allitassal. No es fontos nem csak a gyorsitas, hanem a motorfek is, hogy a gyuruket megdolgozza.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #14521 Dátum: 2007 Március 21, 19:48:27 »

Hell!

bogár hengert szoktak fúrni?  létezik túlméretes dugó?

ahány emberrel beszélek annyi megoldás... :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #14520 Dátum: 2007 Március 21, 19:25:52 »

Kár. A Dinitrol üregvédője még  a korrodált lemezeket is megfogja. De az alant leírt palackok is jók lehetnek. Csak az ár/liter arány nem túl jó, de összesen csak 2-3 ezerrel több. Azért meg megéri.

sajnos nincs.
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #14519 Dátum: 2007 Március 21, 18:00:15 »

Én ezzel fújtam.
Hogy bevált-e azt majd 10 év múlva fogom tudni.
Jól terülő híg viasz, van hozzá rövid vékony cső is meg adnak hozzá hosszú 3felé elágazó végűt is(de ezt lehet hogy külön lkell kérned.
A bolt Imre és Gyál közötti részen van (ha bentről jössz kicsivel a sorompó előtt) autófesték keverő kis bolt.
Megtalálod, ja a Nagykőrösi úton.

Ha beleszólhatok az ajánlásba, beszerzés terén: Soudal.

1303LS
« Hozzászólás #14518 Dátum: 2007 Március 21, 16:18:39 »

használtad már? bevált? van hozzá hosszú cső is, amit be lehet vezetni a küszöbbe pl.? meg tudod mondani hol van a bolt, ahol hozzájuthatok?
köszi
Én ezzel fújtam.
Hogy bevált-e azt majd 10 év múlva fogom tudni.
Jól terülő híg viasz, van hozzá rövid vékony cső is meg adnak hozzá hosszú 3felé elágazó végűt is(de ezt lehet hogy külön lkell kérned.
A bolt Imre és Gyál közötti részen van (ha bentről jössz kicsivel a sorompó előtt) autófesték keverő kis bolt.
Megtalálod, ja a Nagykőrösi úton.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #14517 Dátum: 2007 Március 21, 15:54:16 »

Nyomd ki ilyennel.
Gyálon 1000-1200Ft között van az ára.
3-4 flakon elég az autóra.

használtad már? bevált? van hozzá hosszú cső is, amit be lehet vezetni a küszöbbe pl.? meg tudod mondani hol van a bolt, ahol hozzájuthatok?
köszi
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #14516 Dátum: 2007 Március 21, 15:52:55 »

Van kompresszorod?

sajnos nincs.
1303LS
« Hozzászólás #14515 Dátum: 2007 Március 21, 15:40:26 »

valakinek van tippje hatékony üregvédelemre? akár otthon sk., vagy vállalkozás, ami korrektül megcsinálja. milyen anyagot érdemes használni?
küszöböket, fűtéscsatornákat, tetőívet, doblemez és belső borítás közötti részt, egyszóval minden üreget szeretnék alaposan kezelni.
Nyomd ki ilyennel.
Gyálon 1000-1200Ft között van az ára.
3-4 flakon elég az autóra.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #14514 Dátum: 2007 Március 21, 15:19:30 »

Van kompresszorod?

valakinek van tippje hatékony üregvédelemre? akár otthon sk., vagy vállalkozás, ami korrektül megcsinálja. milyen anyagot érdemes használni?
küszöböket, fűtéscsatornákat, tetőívet, doblemez és belső borítás közötti részt, egyszóval minden üreget szeretnék alaposan kezelni.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #14513 Dátum: 2007 Március 21, 14:26:56 »

valakinek van tippje hatékony üregvédelemre? akár otthon sk., vagy vállalkozás, ami korrektül megcsinálja. milyen anyagot érdemes használni?
küszöböket, fűtéscsatornákat, tetőívet, doblemez és belső borítás közötti részt, egyszóval minden üreget szeretnék alaposan kezelni.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #14512 Dátum: 2007 Március 21, 11:12:39 »

ja igen, nekem utángyártott gumi került be a motorházhoz is meg előre is, kár volt fizetni érte...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #14511 Dátum: 2007 Március 21, 10:32:51 »

jó, este megnézem a csodaautóm, évekkel ezelőtt csináltam, lehet, hogy rosszul emléxem. ragasztó nem volt, erre a tökömet teszem
Felső élen a gumi csak a két végén van olyan kis pöckökkel rögzítve (asszem 3-3 luk/pöcök a gumin) ragasztó nincs.Egyébként is a ragasztó nagyon veszélyes is lenne mert akkor az tuti rozsdálni fog.
BlackP-é a tuti.
A csomitartó peremre nyomható gumi meg állítólag azért nem jó a mexikói mert annak a profilja más mint a németeké (303-asé biztos) szóval a mexikói pereme egyszer van meghajtva befelé a német(303) meg még egy kis törést is visz bele, és ezért állítólag nem áll jól rajta. Ezt nálam okosabb mondta én meg elhittem neki.
Nekem zsigulié van rajta abból is a kockaladáé nem tudom amit a boltban lehet kapni milyen, ez nekem volt otthon és tökéletesen áll rajta. Még egy kis éles kilógó öntés csík is van rajta ami jobban zárja az ívet.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #14510 Dátum: 2007 Március 21, 10:31:33 »

szia.

nekem a 63asban szintén AB-s váltó van 180as kuplunggal , rövid hátsó féltengellyel. hibátlan  Wink
A lendkereket gyárilag egyensúlyozzák, a kuplungszerkezetet szintén szerintem.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #14509 Dátum: 2007 Március 21, 09:58:36 »

ÜdVWözleteim!

Váltót cserélek.
A kombináció: AB-s váltó, vezetett kinyomócsapágy, olajos féltengely (620mm) + D-s motor

A kérdés: 180mm-es kuplungmechanizmussal összejön-e.
A régi váltóval ment, rezgett a kuplungpedál, aztán elszakadt a bovden. Ez mitől lehetett?
Hogyan kell kiegyensúlyozni a lendkereket + kmechanizmust?

Köszi: Szeift Ákos


szia.

nekem a 63asban szintén AB-s váltó van 180as kuplunggal , rövid hátsó féltengellyel. hibátlan  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Ákos
Hozzászólások: 33


« Hozzászólás #14508 Dátum: 2007 Március 21, 09:51:46 »

ÜdVWözleteim!

Váltót cserélek.
A kombináció: AB-s váltó, vezetett kinyomócsapágy, olajos féltengely (620mm) + D-s motor

A kérdés: 180mm-es kuplungmechanizmussal összejön-e.
A régi váltóval ment, rezgett a kuplungpedál, aztán elszakadt a bovden. Ez mitől lehetett?
Hogyan kell kiegyensúlyozni a lendkereket + kmechanizmust?

Köszi: Szeift Ákos
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14507 Dátum: 2007 Március 21, 09:31:57 »

igen

Valami ilyesmi kellene hogy legyen...
<beszúrt kép törölve>

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #14506 Dátum: 2007 Március 21, 09:30:31 »

Huh
nem értem milyen peremet kéne itt találnom... Huh


Valami ilyesmi kellene hogy legyen...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14505 Dátum: 2007 Március 21, 09:28:15 »

Valószínűleg nincs ragasztás, mert gyárilag nem használtak ilyen technikát.
Ha van ragasztás, akkor valaki már buzerálta.


jó, este megnézem a csodaautóm, évekkel ezelőtt csináltam, lehet, hogy rosszul emléxem. ragasztó nem volt, erre a tökömet teszem

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #14504 Dátum: 2007 Március 21, 09:22:39 »

Arra próbáltam utalni, hogy fent is van perem (gyárilag). Perem vagy ragasztás nélkül szerintem nem nagyon áll meg a felső részen a tömítés. Ha neked sem perem, sem ragasztás nincs, akkor neked egy csoda autód van.

jó, este megnézem a csodaautóm, évekkel ezelőtt csináltam, lehet, hogy rosszul emléxem. ragasztó nem volt, erre a tökömet teszem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14503 Dátum: 2007 Március 21, 09:14:54 »

A kései mexikóiakon ilyen tömítés van. A csomagtértető meg a motorháztető peremére kell ráhúzni. A csomagtartó felső részéhez meg a gyárit kell visszaragasztani. Nekem legalábbis így van, mert oda nem lehet rögzíteni ezt a tömitést. Bogárboltosoknál van ilyen kb. 2eFt/m, Ausztriában 1eFt/m. Kb. 5m kell belőle, pre67-hez kicsit több.

ja majd megyek ótósbótba, oszt nézegetek ilyen gumikat, többek közt ezt is megvacsingolom
köszi

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #14502 Dátum: 2007 Március 21, 09:06:27 »

kispolákét , azé bolhával van rögzítve és nem úgrál Cheesy
ja majd megyek ótósbótba, oszt nézegetek ilyen gumikat, többek közt ezt is megvacsingolom
köszi
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #14501 Dátum: 2007 Március 21, 09:04:40 »

francokat!
végig fut egy pontheggesztéssel rögzített perem a csomagtér tetőnél ahova a gumitömítést szokták befűzni (ezt én a zsír új doblemezről is leszedettem), sokan leszedik (köztük én is), mert alatta nagyon szeret berozsdásodni, nem veszed észre és egyik napról a másikra kilyukad a doblemeznek ez a része
én azt fogom tenni, hogy keresek olyan tömítőgumit amit a csomagtartó tetőre lehet feltenni, ragasztás nélkül
kispolákét , azé bolhával van rögzítve és nem úgrál Cheesy

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #14500 Dátum: 2007 Március 21, 09:03:28 »

Arra próbáltam utalni, hogy fent is van perem (gyárilag). Perem vagy ragasztás nélkül szerintem nem nagyon áll meg a felső részen a tömítés. Ha neked sem perem, sem ragasztás nincs, akkor neked egy csoda autód van.

körbe van perem igy igaz

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #14499 Dátum: 2007 Március 21, 09:02:53 »

francokat!
végig fut egy pontheggesztéssel rögzített perem a csomagtér tetőnél ahova a gumitömítést szokták befűzni (ezt én a zsír új doblemezről is leszedettem), sokan leszedik (köztük én is), mert alatta nagyon szeret berozsdásodni, nem veszed észre és egyik napról a másikra kilyukad a doblemeznek ez a része
én azt fogom tenni, hogy keresek olyan tömítőgumit amit a csomagtartó tetőre lehet feltenni, ragasztás nélkül
én is leszedtem és csak a puci lefestetlen lemez marad alatta, azért rozsdál mert nincs alatta semmi védőréteg

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14498 Dátum: 2007 Március 21, 09:01:06 »

Arra próbáltam utalni, hogy fent is van perem (gyárilag). Perem vagy ragasztás nélkül szerintem nem nagyon áll meg a felső részen a tömítés. Ha neked sem perem, sem ragasztás nincs, akkor neked egy csoda autód van.

én nem ragasztottam és évek óta a helyén van

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #14497 Dátum: 2007 Március 21, 09:00:21 »

Huh
nem értem milyen peremet kéne itt találnom... Huh

francokat!
végig fut egy pontheggesztéssel rögzített perem a csomagtér tetőnél ahova a gumitömítést szokták befűzni (ezt én a zsír új doblemezről is leszedettem), sokan leszedik (köztük én is), mert alatta nagyon szeret berozsdásodni, nem veszed észre és egyik napról a másikra kilyukad a doblemeznek ez a része
én azt fogom tenni, hogy keresek olyan tömítőgumit amit a csomagtartó tetőre lehet feltenni, ragasztás nélkül
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14496 Dátum: 2007 Március 21, 08:47:52 »

mingyá meglesem
meglestem.
semmi.
marad a ragasztó úgy látszik... Undecided
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #14495 Dátum: 2007 Március 21, 08:47:13 »

hát nem!

én nem ragasztottam és évek óta a helyén van

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14494 Dátum: 2007 Március 21, 08:46:21 »

hát nem!

szal fent ez tartja, az a ragasztó max rásegítés, bár sztem felesleges. a perem csak a pótkerék előtti részen van asszem

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14493 Dátum: 2007 Március 21, 08:45:52 »

stop. ez a perem emlékeim szerint csak alul van. fent lyukak vannak és a gumitömítés alján ilyen kis pöcsök, amik a lyukakhoz vannak pozicionálva(a pöcsök már csak ilyenek Cheesy), szal fent ez tartja, az a ragasztó max rásegítés, bár sztem felesleges. a perem csak a pótkerék előtti részen van asszem
mingyá meglesem
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #14492 Dátum: 2007 Március 21, 08:43:39 »

stop. ez a perem emlékeim szerint csak alul van. fent lyukak vannak és a gumitömítés alján ilyen kis pöcsök, amik a lyukakhoz vannak pozicionálva(a pöcsök már csak ilyenek Cheesy), szal fent ez tartja, az a ragasztó max rásegítés, bár sztem felesleges. a perem csak a pótkerék előtti részen van asszem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 1648 1649 1650 1651 1652 [1653] 1654 1655 1656 1657 1658 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.