www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 03:15:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1648 1649 1650 1651 1652 [1653] 1654 1655 1656 1657 1658 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13180276 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #14515 Dátum: 2007 Március 21, 15:40:26 »

valakinek van tippje hatékony üregvédelemre? akár otthon sk., vagy vállalkozás, ami korrektül megcsinálja. milyen anyagot érdemes használni?
küszöböket, fűtéscsatornákat, tetőívet, doblemez és belső borítás közötti részt, egyszóval minden üreget szeretnék alaposan kezelni.
Nyomd ki ilyennel.
Gyálon 1000-1200Ft között van az ára.
3-4 flakon elég az autóra.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #14514 Dátum: 2007 Március 21, 15:19:30 »

Van kompresszorod?

valakinek van tippje hatékony üregvédelemre? akár otthon sk., vagy vállalkozás, ami korrektül megcsinálja. milyen anyagot érdemes használni?
küszöböket, fűtéscsatornákat, tetőívet, doblemez és belső borítás közötti részt, egyszóval minden üreget szeretnék alaposan kezelni.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #14513 Dátum: 2007 Március 21, 14:26:56 »

valakinek van tippje hatékony üregvédelemre? akár otthon sk., vagy vállalkozás, ami korrektül megcsinálja. milyen anyagot érdemes használni?
küszöböket, fűtéscsatornákat, tetőívet, doblemez és belső borítás közötti részt, egyszóval minden üreget szeretnék alaposan kezelni.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14512 Dátum: 2007 Március 21, 11:12:39 »

ja igen, nekem utángyártott gumi került be a motorházhoz is meg előre is, kár volt fizetni érte...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #14511 Dátum: 2007 Március 21, 10:32:51 »

jó, este megnézem a csodaautóm, évekkel ezelőtt csináltam, lehet, hogy rosszul emléxem. ragasztó nem volt, erre a tökömet teszem
Felső élen a gumi csak a két végén van olyan kis pöckökkel rögzítve (asszem 3-3 luk/pöcök a gumin) ragasztó nincs.Egyébként is a ragasztó nagyon veszélyes is lenne mert akkor az tuti rozsdálni fog.
BlackP-é a tuti.
A csomitartó peremre nyomható gumi meg állítólag azért nem jó a mexikói mert annak a profilja más mint a németeké (303-asé biztos) szóval a mexikói pereme egyszer van meghajtva befelé a német(303) meg még egy kis törést is visz bele, és ezért állítólag nem áll jól rajta. Ezt nálam okosabb mondta én meg elhittem neki.
Nekem zsigulié van rajta abból is a kockaladáé nem tudom amit a boltban lehet kapni milyen, ez nekem volt otthon és tökéletesen áll rajta. Még egy kis éles kilógó öntés csík is van rajta ami jobban zárja az ívet.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #14510 Dátum: 2007 Március 21, 10:31:33 »

szia.

nekem a 63asban szintén AB-s váltó van 180as kuplunggal , rövid hátsó féltengellyel. hibátlan  Wink
A lendkereket gyárilag egyensúlyozzák, a kuplungszerkezetet szintén szerintem.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #14509 Dátum: 2007 Március 21, 09:58:36 »

ÜdVWözleteim!

Váltót cserélek.
A kombináció: AB-s váltó, vezetett kinyomócsapágy, olajos féltengely (620mm) + D-s motor

A kérdés: 180mm-es kuplungmechanizmussal összejön-e.
A régi váltóval ment, rezgett a kuplungpedál, aztán elszakadt a bovden. Ez mitől lehetett?
Hogyan kell kiegyensúlyozni a lendkereket + kmechanizmust?

Köszi: Szeift Ákos


szia.

nekem a 63asban szintén AB-s váltó van 180as kuplunggal , rövid hátsó féltengellyel. hibátlan  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Ákos
Hozzászólások: 33


« Hozzászólás #14508 Dátum: 2007 Március 21, 09:51:46 »

ÜdVWözleteim!

Váltót cserélek.
A kombináció: AB-s váltó, vezetett kinyomócsapágy, olajos féltengely (620mm) + D-s motor

A kérdés: 180mm-es kuplungmechanizmussal összejön-e.
A régi váltóval ment, rezgett a kuplungpedál, aztán elszakadt a bovden. Ez mitől lehetett?
Hogyan kell kiegyensúlyozni a lendkereket + kmechanizmust?

Köszi: Szeift Ákos
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14507 Dátum: 2007 Március 21, 09:31:57 »

igen

Valami ilyesmi kellene hogy legyen...
<beszúrt kép törölve>

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #14506 Dátum: 2007 Március 21, 09:30:31 »

Huh
nem értem milyen peremet kéne itt találnom... Huh


Valami ilyesmi kellene hogy legyen...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14505 Dátum: 2007 Március 21, 09:28:15 »

Valószínűleg nincs ragasztás, mert gyárilag nem használtak ilyen technikát.
Ha van ragasztás, akkor valaki már buzerálta.


jó, este megnézem a csodaautóm, évekkel ezelőtt csináltam, lehet, hogy rosszul emléxem. ragasztó nem volt, erre a tökömet teszem

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14504 Dátum: 2007 Március 21, 09:22:39 »

Arra próbáltam utalni, hogy fent is van perem (gyárilag). Perem vagy ragasztás nélkül szerintem nem nagyon áll meg a felső részen a tömítés. Ha neked sem perem, sem ragasztás nincs, akkor neked egy csoda autód van.

jó, este megnézem a csodaautóm, évekkel ezelőtt csináltam, lehet, hogy rosszul emléxem. ragasztó nem volt, erre a tökömet teszem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14503 Dátum: 2007 Március 21, 09:14:54 »

A kései mexikóiakon ilyen tömítés van. A csomagtértető meg a motorháztető peremére kell ráhúzni. A csomagtartó felső részéhez meg a gyárit kell visszaragasztani. Nekem legalábbis így van, mert oda nem lehet rögzíteni ezt a tömitést. Bogárboltosoknál van ilyen kb. 2eFt/m, Ausztriában 1eFt/m. Kb. 5m kell belőle, pre67-hez kicsit több.

ja majd megyek ótósbótba, oszt nézegetek ilyen gumikat, többek közt ezt is megvacsingolom
köszi

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #14502 Dátum: 2007 Március 21, 09:06:27 »

kispolákét , azé bolhával van rögzítve és nem úgrál Cheesy
ja majd megyek ótósbótba, oszt nézegetek ilyen gumikat, többek közt ezt is megvacsingolom
köszi
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #14501 Dátum: 2007 Március 21, 09:04:40 »

francokat!
végig fut egy pontheggesztéssel rögzített perem a csomagtér tetőnél ahova a gumitömítést szokták befűzni (ezt én a zsír új doblemezről is leszedettem), sokan leszedik (köztük én is), mert alatta nagyon szeret berozsdásodni, nem veszed észre és egyik napról a másikra kilyukad a doblemeznek ez a része
én azt fogom tenni, hogy keresek olyan tömítőgumit amit a csomagtartó tetőre lehet feltenni, ragasztás nélkül
kispolákét , azé bolhával van rögzítve és nem úgrál Cheesy

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #14500 Dátum: 2007 Március 21, 09:03:28 »

Arra próbáltam utalni, hogy fent is van perem (gyárilag). Perem vagy ragasztás nélkül szerintem nem nagyon áll meg a felső részen a tömítés. Ha neked sem perem, sem ragasztás nincs, akkor neked egy csoda autód van.

körbe van perem igy igaz

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #14499 Dátum: 2007 Március 21, 09:02:53 »

francokat!
végig fut egy pontheggesztéssel rögzített perem a csomagtér tetőnél ahova a gumitömítést szokták befűzni (ezt én a zsír új doblemezről is leszedettem), sokan leszedik (köztük én is), mert alatta nagyon szeret berozsdásodni, nem veszed észre és egyik napról a másikra kilyukad a doblemeznek ez a része
én azt fogom tenni, hogy keresek olyan tömítőgumit amit a csomagtartó tetőre lehet feltenni, ragasztás nélkül
én is leszedtem és csak a puci lefestetlen lemez marad alatta, azért rozsdál mert nincs alatta semmi védőréteg

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14498 Dátum: 2007 Március 21, 09:01:06 »

Arra próbáltam utalni, hogy fent is van perem (gyárilag). Perem vagy ragasztás nélkül szerintem nem nagyon áll meg a felső részen a tömítés. Ha neked sem perem, sem ragasztás nincs, akkor neked egy csoda autód van.

én nem ragasztottam és évek óta a helyén van

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #14497 Dátum: 2007 Március 21, 09:00:21 »

Huh
nem értem milyen peremet kéne itt találnom... Huh

francokat!
végig fut egy pontheggesztéssel rögzített perem a csomagtér tetőnél ahova a gumitömítést szokták befűzni (ezt én a zsír új doblemezről is leszedettem), sokan leszedik (köztük én is), mert alatta nagyon szeret berozsdásodni, nem veszed észre és egyik napról a másikra kilyukad a doblemeznek ez a része
én azt fogom tenni, hogy keresek olyan tömítőgumit amit a csomagtartó tetőre lehet feltenni, ragasztás nélkül
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14496 Dátum: 2007 Március 21, 08:47:52 »

mingyá meglesem
meglestem.
semmi.
marad a ragasztó úgy látszik... Undecided
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14495 Dátum: 2007 Március 21, 08:47:13 »

hát nem!

én nem ragasztottam és évek óta a helyén van

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14494 Dátum: 2007 Március 21, 08:46:21 »

hát nem!

szal fent ez tartja, az a ragasztó max rásegítés, bár sztem felesleges. a perem csak a pótkerék előtti részen van asszem

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14493 Dátum: 2007 Március 21, 08:45:52 »

stop. ez a perem emlékeim szerint csak alul van. fent lyukak vannak és a gumitömítés alján ilyen kis pöcsök, amik a lyukakhoz vannak pozicionálva(a pöcsök már csak ilyenek Cheesy), szal fent ez tartja, az a ragasztó max rásegítés, bár sztem felesleges. a perem csak a pótkerék előtti részen van asszem
mingyá meglesem
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14492 Dátum: 2007 Március 21, 08:43:39 »

stop. ez a perem emlékeim szerint csak alul van. fent lyukak vannak és a gumitömítés alján ilyen kis pöcsök, amik a lyukakhoz vannak pozicionálva(a pöcsök már csak ilyenek Cheesy), szal fent ez tartja, az a ragasztó max rásegítés, bár sztem felesleges. a perem csak a pótkerék előtti részen van asszem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14491 Dátum: 2007 Március 21, 08:36:54 »

az első képen kéne lennie a barna rész helyén.


Huh
nem értem milyen peremet kéne itt találnom... Huh


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14490 Dátum: 2007 Március 21, 08:34:58 »

 Huh
nem értem milyen peremet kéne itt találnom... Huh
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14489 Dátum: 2007 Március 21, 08:25:32 »

Nem, ott is van egy lemez-szegély, amibe be kell húzni.
Én azt mondanám neked, szedd le végig a szegélyt, mert ha napi használatban van az autód, biztos, hogy itt kezd el majd rohadni.
Mexikói tömítést lehet rá kapni, ehhez csak a szélvédő alatti részen kell meghagyni a szegélyt a tömítésel. Aránylag könnyen javítható, festhető ennek a műtétnek a helye, mert zárt csomagtérfedélnél nem látszik semmi.
addig nem kell leszedni, míg egyszer sem nyúltál hozzá Smiley én fent hagytam, nincs a legjobb állapotban, de inkább nem felxelek, festek, stb, mert abból is rohadás lesz

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14488 Dátum: 2007 Március 21, 08:19:01 »

Nem, ott is van egy lemez-szegély, amibe be kell húzni.
Én azt mondanám neked, szedd le végig a szegélyt, mert ha napi használatban van az autód, biztos, hogy itt kezd el majd rohadni.
Mexikói tömítést lehet rá kapni, ehhez csak a szélvédő alatti részen kell meghagyni a szegélyt a tömítésel. Aránylag könnyen javítható, festhető ennek a műtétnek a helye, mert zárt csomagtérfedélnél nem látszik semmi.
Nincs erről valakinek képe? mert gyanítom, nálam nem stimmel valami... nekem ragasztva volt...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #14487 Dátum: 2007 Március 21, 07:53:27 »

Nahhh....  Készen vagyok az alvázzal teljesen, a bódét kell még kijavítanom meg lefényezni és rakhatom a vázra..
Egyedül csinálgatva kicsit időhiányosan  lassan haladok. Nem leszek kész a Rajzásra sehogysem ugy érzem, hacsaak nem szakad rám a bank!  Grin Grin Ilyen lett a váz:
Szeva tesó!  kafa lett csak nyomhattál volna több képet, én is lassan haladok Grin

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #14486 Dátum: 2007 Március 21, 07:00:58 »

A csomagtér gumi alsó, a kocsi eleje felé lévő részét ragasztani kell?
Nem, ott is van egy lemez-szegély, amibe be kell húzni.
Én azt mondanám neked, szedd le végig a szegélyt, mert ha napi használatban van az autód, biztos, hogy itt kezd el majd rohadni.
Mexikói tömítést lehet rá kapni, ehhez csak a szélvédő alatti részen kell meghagyni a szegélyt a tömítésel. Aránylag könnyen javítható, festhető ennek a műtétnek a helye, mert zárt csomagtérfedélnél nem látszik semmi.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14485 Dátum: 2007 Március 21, 02:09:20 »


A csomagtér gumi alsó, a kocsi eleje felé lévő részét ragasztani kell?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #14484 Dátum: 2007 Március 20, 22:24:30 »

Cheesy:D ez igaz. de azért nem jó egy ifa mögött cammogni kilométereken át Cheesy
hallgass zenét  Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14483 Dátum: 2007 Március 20, 22:23:20 »

Amúgy sem versenyautó vásárlása mellett döntöttél, amikor a bogaradra szemet vetettél, nem? Smiley

Cheesy:D ez igaz. de azért nem jó egy ifa mögött cammogni kilométereken át Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #14482 Dátum: 2007 Március 20, 22:19:29 »

baz, akkor egy évig gyök3 al kéne mennem motorfelújítás után ? nemár Smiley
Amúgy sem versenyautó vásárlása mellett döntöttél, amikor a bogaradra szemet vetettél, nem? Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #14481 Dátum: 2007 Március 20, 22:18:20 »

baz, akkor egy évig gyök3 al kéne mennem motorfelújítás után ? nemár Smiley
A gyári motorokkal azonnal lehetett ajkár padlózni, ezt a gyári kocsihoz adott magyar nyelvű prospektus is írta.

Gépműhelytől függ szerintem. Ezek a bejáratós adatok még az ánti időkből maradtak rám.
A bejáratás lényege tulajdonképpen az illeszkedő felületek finom összekoptatása.
Ha ezt nem fokozatosan teszed meg, akkor a motorod eléggé zajos lehet, meg hamar érik a következő generál.
Lehet gravírozni hidegvágóval is, de ne várj esztétikai gyönyörökre... Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14480 Dátum: 2007 Március 20, 22:09:25 »

Az 1000-est tényleg kifelejtettem... Embarrassed
Úgy 1000 km-ig a hetvenes tempó max, utána fokozatosan szoktasd a motort, én olyan 2500-3000 km tájékán már 85-90-es max sebességgel mentenm, de azt utazótempóban is. A lényeg, hogy ne gyilkold. A 7000 km-hez közeledve viszont néha kend a száját, de csak meleg motornál, és ne túl sokáig, másodpercekre terheld meg a motort. Akkor már én elkezdtem mélyről is húzatni (IV. fokozat 50-ről...) hadd szokja.
Mondjuk lehet, hogy túlragozom, de szerintem a fokozatosság a fontos...

baz, akkor egy évig gyök3 al kéne mennem motorfelújítás után ? nemár Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #14479 Dátum: 2007 Március 20, 22:07:18 »

Akkó jólvan. Első órában teszkó olaj volt, most Röwe. 80? még 70re mertem fölmenni...
Az 1000-est tényleg kifelejtettem... Embarrassed
Úgy 1000 km-ig a hetvenes tempó max, utána fokozatosan szoktasd a motort, én olyan 2500-3000 km tájékán már 85-90-es max sebességgel mentenm, de azt utazótempóban is. A lényeg, hogy ne gyilkold. A 7000 km-hez közeledve viszont néha kend a száját, de csak meleg motornál, és ne túl sokáig, másodpercekre terheld meg a motort. Akkor már én elkezdtem mélyről is húzatni (IV. fokozat 50-ről...) hadd szokja.
Mondjuk lehet, hogy túlragozom, de szerintem a fokozatosság a fontos...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14478 Dátum: 2007 Március 20, 22:00:34 »

Nahhh....  Készen vagyok az alvázzal teljesen, a bódét kell még kijavítanom meg lefényezni és rakhatom a vázra..
Egyedül csinálgatva kicsit időhiányosan  lassan haladok. Nem leszek kész a Rajzásra sehogysem ugy érzem, hacsaak nem szakad rám a bank!  Grin Grin Ilyen lett a váz:
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #14477 Dátum: 2007 Március 20, 21:46:19 »

gyárilag fém volt kb 74ig szerintem
Ez enyém 73-as.A gyári feszítőket dobtuk ki,amik műanyagok voltak.Úgy törtek má mint a ropi.
Az utángyártottakat hamar kiszívja nem is vitatom.
De te a műanyagot szaroztad le nem az utángyártottat. Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 20, 21:47:59 írta Narancs »
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14476 Dátum: 2007 Március 20, 21:44:33 »

Gyárilag is műanyag feszítő volt.És 30 év alatt fakította meg,és szívta ki őket a nap.
Én egyébként német orig.vettem a Bakátson.

Egy tekercs 4.1méter,és három kell belőle egy bogihoz.

gyárilag fém volt kb 74ig szerintem...az utángyártottakat kiszívja hamar
Oldalak: 1 ... 1648 1649 1650 1651 1652 [1653] 1654 1655 1656 1657 1658 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.