www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 17:48:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1593 1594 1595 1596 1597 [1598] 1599 1600 1601 1602 1603 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13170115 alkalommal)
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #16715 Dátum: 2007 Június 18, 19:40:04 »

sziasztok! bosch elektronikus gyujtásról mit tudtok, érdemes-e ezt beszerelni a typ4-es motorba, ha igen akko rhol lehet kapni és mennyiért használtat vagy ujjat
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #16714 Dátum: 2007 Június 18, 17:48:57 »

Megcsinálatm a fékeket és végre meg is tudok álni de jo érzés hogy mikor fékezek nem rugdos a fékpedál  Grin

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #16713 Dátum: 2007 Június 18, 17:42:21 »

köszi
azt hiszem lehúzó hiányában a csavarhúzós megoldást próbálom ki először..Smiley


Nyertem Grin

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető klema
Hozzászólások: 40


« Hozzászólás #16712 Dátum: 2007 Június 18, 17:41:38 »

Na ez nem egy egyszerü müvelet jol áztasd be a tengely közepét fékoljaba vagy csavarlazitoba és két csavarhuzoval alányulva lehet leszedni mert egy ék tartya de a menöknek van lehuzolyuk is

köszi
azt hiszem lehúzó hiányában a csavarhúzós megoldást próbálom ki először..Smiley
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #16711 Dátum: 2007 Június 18, 17:40:34 »

Na ez nem egy egyszerü müvelet jol áztasd be a tengely közepét fékoljaba vagy csavarlazitoba és két csavarhuzoval alányulva lehet leszedni mert egy ék tartya de a menöknek van lehuzolyuk is
hehe, én ezt nem tudtam és leszedtem egy csavarhúzóval  Grin
(igaz hogy "nemrég" le volt már szedve)
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #16710 Dátum: 2007 Június 18, 17:39:32 »

hello

légyszi áruljátok el nekem, hogy milyen módszerrel lehet leszedni az ékszílytárcsát a dinamóról?



türelem a módszer neve...  Cool
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #16709 Dátum: 2007 Június 18, 17:35:45 »

hello

légyszi áruljátok el nekem, hogy milyen módszerrel lehet leszedni az ékszílytárcsát a dinamóról?



Na ez nem egy egyszerü müvelet jol áztasd be a tengely közepét fékoljaba vagy csavarlazitoba és két csavarhuzoval alányulva lehet leszedni mert egy ék tartya de a menöknek van lehuzolyuk is

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16708 Dátum: 2007 Június 18, 17:35:23 »

Lehujzóval.

hello

légyszi áruljátok el nekem, hogy milyen módszerrel lehet leszedni az ékszílytárcsát a dinamóról?


Nem elérhető klema
Hozzászólások: 40


« Hozzászólás #16707 Dátum: 2007 Június 18, 17:33:46 »

hello

légyszi áruljátok el nekem, hogy milyen módszerrel lehet leszedni az ékszílytárcsát a dinamóról?

Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #16706 Dátum: 2007 Június 18, 16:59:09 »

na itt már lehet nézelődni a szürkülő r4-ről:
http://kep.tar.hu/rulezka/50491606#2
még itt nincs kész akocsi,még az apróbb részleteket holnap 12ig fejezzük be!!

Csiszolással meddig mentél le? fémig?

oszt festéket kevertetni mennyi pénz manapság, monnyuk RAL szám alapján?
Rulezka
« Hozzászólás #16705 Dátum: 2007 Június 18, 16:37:20 »

Hú, kösz!
Alig várom, hogy elkezdhessem... Grin Grin
na itt már lehet nézelődni a szürkülő r4-ről:
http://kep.tar.hu/rulezka/50491606#2
még itt nincs kész akocsi,még az apróbb részleteket holnap 12ig fejezzük be!!
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #16704 Dátum: 2007 Június 18, 16:36:09 »

Hú, kösz!
Alig várom, hogy elkezdhessem... Grin Grin

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Rulezka
« Hozzászólás #16703 Dátum: 2007 Június 18, 16:26:58 »

Akkor úgyis mint a legtapasztaltabb ebben a témában, oszd meg velünk a tapasztalataidat, amit tapasztaltál ezen a tapasztalatszerző festésen is úgymint.  Huh
szia
ma este lesznek képek addig leírom amit tapasztaltam!
1. hammerite helyett jobb a vízes bázisú német festék (nem emlékszem mi amárkája, holnap megírom) Praktikerbe vettük! szebb és matt felületet hagy maga után, fémápoló festéknek adják, ez is közvetlenül a rozsdára

2. a lakkozó teddy (elég kicsi de nagyon jól festhető vele) ahogy említettétek kicsi és gömbölyű a teddy henger széle, ez nagyon jó,kevésbé húz csíkot

3. ez a festék 20 perc után csont száraz!! 20perc! az nagyon király!

4. az autó néhány óra latt szépen lefesthető vele

5. az egész teddyzés, 2 réteg festékkel számolva, bár szerintem 3 réteg fog kijönni belőle csiszolópapírral, csiszolással, gittel való simitással, festék+teddy + pót teddy fejek stb összesen nem lett 16e ft-nál több és időben pedig egy fél nap!

6. szerintem ennyi pénzért nincs fényezés sehol !


és a lényeg: HA BÁRMIKOR valahol hibát találsz, avgy meghuzzás  akocsit,netalán rozsdafolt jön elő, akko relő a csiszolót, majd teddy + fetsék és újra hibátlan, ezt más festésnél NEM tudod eljátszani!

Most nem azért de teddyzés ide vagy oda én nem modnanám meg hogy így készült az autó festése!

Ja és ha nem zavar hogy matt a festés akkor nagyon cool verda készülhet így IS OLCSÓN!
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 18, 16:30:03 írta Rulezka »
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #16702 Dátum: 2007 Június 18, 14:57:09 »

hali
először is köszi minden SZMB-snek aki a teddyzésből kioktatott, tegnap teddyztem le az r4f6ost, és mit ne mondjak, nagyon szép lett!!
képek estére lesznek!

és átérzem micsoda szívás a gittelés,mi tegnap kezdtük el... nagyon gáz meló, még a kocsi jobb hátulját kell csinálni, ott volt kasztnizva és van mit simítani... de amúgy nagyon szép a teddyzett felület! nagyon tetszetős lett!

Hammerite helyett egy vizes alapú fémápoló festéket(valami német) választottam és nem bántam meg
matt+selyem fényű és csodaszép!

Érdekelnének a képek kiváncsi vagyok rá

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #16701 Dátum: 2007 Június 18, 14:46:17 »

Akkor úgyis mint a legtapasztaltabb ebben a témában, oszd meg velünk a tapasztalataidat, amit tapasztaltál ezen a tapasztalatszerző festésen is úgymint.  Huh

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Rulezka
« Hozzászólás #16700 Dátum: 2007 Június 18, 09:23:03 »

énis gittelésben vagyok....nemcsak tetö....baromi okádék csinálni...soha nem lesz kész,de mostmár nincs visszaut  Grin  Wink
hali
először is köszi minden SZMB-snek aki a teddyzésből kioktatott, tegnap teddyztem le az r4f6ost, és mit ne mondjak, nagyon szép lett!!
képek estére lesznek!

és átérzem micsoda szívás a gittelés,mi tegnap kezdtük el... nagyon gáz meló, még a kocsi jobb hátulját kell csinálni, ott volt kasztnizva és van mit simítani... de amúgy nagyon szép a teddyzett felület! nagyon tetszetős lett!

Hammerite helyett egy vizes alapú fémápoló festéket(valami német) választottam és nem bántam meg
matt+selyem fényű és csodaszép!
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #16699 Dátum: 2007 Június 17, 19:19:09 »

énis gittelésben vagyok....nemcsak tetö....baromi okádék csinálni...soha nem lesz kész,de mostmár nincs visszaut  Grin  Wink

na énsem csak azt csinálatam bal hátuja csomagtér teto csücskei majd holnap folyt köv már csak lakoznom kel felvitem rá a szint

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #16698 Dátum: 2007 Június 17, 19:17:09 »

Ma nagyot szivtam ,a bogaram tetelyét gitteltem de egy igazi szivás aszitem már soha nem lesz jo az a sok ki...ba..szot iv soha töbet ilyet  Evil
énis gittelésben vagyok....nemcsak tetö....baromi okádék csinálni...soha nem lesz kész,de mostmár nincs visszaut  Grin  Wink

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #16697 Dátum: 2007 Június 17, 19:14:19 »

Ma nagyot szivtam ,a bogaram tetelyét gitteltem de egy igazi szivás aszitem már soha nem lesz jo az a sok ki...ba..szot iv soha töbet ilyet  Evil

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #16696 Dátum: 2007 Június 17, 11:42:38 »

pont ki akarja dobni Sad
de talán Maresz felhasználja még az ép részeket
Sajnos nincs értelme tartogatni. A 62-es papírmentes alváza van alátolva, az eredeti papíros alváza ment a 62-es alá felújítva. Kiszedek belőle mindent, ami jó, a 62-eshez összeválogatom a legjobb sárvédőket,üléseket, stb., szóval a maradék az elég hulladék lesz, ami még használható az marad tartalékba, a többi  az MÉH. Az apróságokat,alvázat megtartom, az még jó lehet valamire, de maga a bódé az sajna menni fog a MÉHbe. Nagyon nagy munka lenne ezt megcsinálni, én 100%, hogy nem vágnék bele, bár mindent meglehet csinálni.... Smiley

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #16695 Dátum: 2007 Június 17, 07:56:52 »

Vegyél egy fecskendőt tűvel és nyomj be egy kis olajat a gömbfejekhez is.
Köszi,jó ,ezt megcsinálom!

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #16694 Dátum: 2007 Június 17, 07:36:12 »

LESZ VELE MUNKA! Ha bele őszűlnél a VELLA hajfestéket ajánlom.
pont ki akarja dobni Sad
de talán Maresz felhasználja még az ép részeket
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #16693 Dátum: 2007 Június 17, 07:34:20 »

Maresz! Íme a képek a vasról. Szerintem felejtősek, amik neked kellenének.


LESZ VELE MUNKA! Ha bele őszűlnél a VELLA hajfestéket ajánlom.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #16692 Dátum: 2007 Június 17, 00:59:54 »

Egy szebb kép Smiley

[melléklet törölve az admin által]

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #16691 Dátum: 2007 Június 17, 00:58:49 »

Maresz! Íme a képek a vasról. Szerintem felejtősek, amik neked kellenének.



[melléklet törölve az admin által]

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #16690 Dátum: 2007 Június 16, 22:59:25 »

Ma  mentünk Mamáékhoz,és párom megjegyezte,hogy :Valami nyekereg elöl!!
Teleszkópok max. 3 évesek,de nem is nyikorognak!A művelet :
futóműzsírzás!!!Hát holnap megmondom sikerrel jártam-e!

Vegyél egy fecskendőt tűvel és nyomj be egy kis olajat a gömbfejekhez is.


                             GNX-967
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #16689 Dátum: 2007 Június 16, 21:46:26 »

Ma  mentünk Mamáékhoz,és párom megjegyezte,hogy :Valami nyekereg elöl!!
Teleszkópok max. 3 évesek,de nem is nyikorognak!A művelet :
futóműzsírzás!!!Hát holnap megmondom sikerrel jártam-e!

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16688 Dátum: 2007 Június 16, 10:29:22 »

Hello mindenkinek !

En nem tom mnyit fogyaszt az en bogaram, amely egy 1300 -as F motorral fut ( az eredeti ), de szretnem tudni ( legalabb nagyabol tech-adatok szerint...) .

A karburator 28 PICT ami asziszem nem az eredeti, 1967 - es evjarat, 1285 cm3.

Es meg azt is hogy vajon sokkal tobbet fogyaszt egy ilyen motor ha ket karburatort teszunk ra ( ha lehet ) ???

F motorra 2 karbi fölösleges

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Robi
Hozzászólások: 41


« Hozzászólás #16687 Dátum: 2007 Június 16, 10:28:19 »

Hello mindenkinek !

En nem tom mnyit fogyaszt az en bogaram, amely egy 1300 -as F motorral fut ( az eredeti ), de szretnem tudni ( legalabb nagyabol tech-adatok szerint...) .

A karburator 28 PICT ami asziszem nem az eredeti, 1967 - es evjarat, 1285 cm3.

Es meg azt is hogy vajon sokkal tobbet fogyaszt egy ilyen motor ha ket karburatort teszunk ra ( ha lehet ) ???

Ha nem lenne a bogarhatu kii kellene talalni.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #16686 Dátum: 2007 Június 16, 06:44:14 »

na ezt jó tudni! én nem emlékszem, hogy belül is lett volna a sárgámon, mikor csináltam...
GSA, mi ez a síkpor? Tudsz róla bővebben írni?

sima hintopor. Vehetsz kamillasat is, hatha azt jobban birja az autod Cheesy


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #16685 Dátum: 2007 Június 15, 14:44:37 »

na ezt jó tudni! én nem emlékszem, hogy belül is lett volna a sárgámon, mikor csináltam...
GSA, mi ez a síkpor? Tudsz róla bővebben írni?

Puder por  Grin

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #16684 Dátum: 2007 Június 15, 14:36:48 »

14

na ezt jó tudni! én nem emlékszem, hogy belül is lett volna a sárgámon, mikor csináltam...
GSA, mi ez a síkpor? Tudsz róla bővebben írni?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16683 Dátum: 2007 Június 15, 13:22:22 »

Ha kihúzod a lengőkart, alá is megy egy gumi.(nem egyforma a külső/belső)  Illik tiszta felületre síkporral (talkum) feltenni. A zsírba beleragad a kosz.

miért kell a gumiból 4db? hová teszed őket? 1-1 kell a torzió fedélbe, és még hová?
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #16682 Dátum: 2007 Június 15, 13:07:32 »

Ha minden ép, tiszta, és ügyes vagy egy erős délelőtt. De ha minden be van rohadva, a csavarok beletörnek, a gumikat/fedelet cserélned kell (egyébként is ajánlatos) akkor bármennyi is lehet.  Evil


A gumikat meg a fedelet kb 2 éve cseréltem rosdamentesre és elég jo álapotba van de nemhiszem hogy egyedül belekezdek mert fosok hogy elbaszm

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #16681 Dátum: 2007 Június 15, 12:43:49 »

miért kell a gumiból 4db? hová teszed őket? 1-1 kell a torzió fedélbe, és még hová?
(egyébként én is 1 napot mondanék a műveletre. ha egyformáról indulsz, és ugyanúgy, ugyanott bontod meg, akkor nem lesz csálé ha "odébb rakod")

14


'81 Hecho en México
1303LS
« Hozzászólás #16680 Dátum: 2007 Június 15, 12:32:14 »

fedél 5800, de szerintem ez egy pár a Hudáknál. Én asszem olcsóbban vettem a Baditznál. Az olajos még olcsóbb.
gumik 737Ft/db mindegy hogy körmös vagy sima.
Ha a rúd bent marad mikor húzod ki, akkor a kint 1 ricni lerakás kb pont jó lesz és nem tudod magad megkeverni azzal hogy a belső ricni osztása más. Most kapcsolok, hogy nem is tudom melyik vége szokott beragadni a rövid torzióknak.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #16679 Dátum: 2007 Június 15, 12:29:11 »

->amit GSattila mondott (írt)
torziófedél: 5000 Ft (*2)
gumi: 1000Ft (*4)

- terhelésmentes rugóstagon mérni kell a szöget mindkét oldalon egyenlőnek kell  lennie különben csálé lesz
- "a pár ricnivel lerakni" művelethez:

http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.msg173108#msg173108
torzióra vigyázni, nem megsérteni a bevonatot

Nem olyan nehéz mint ahogy kinéz, de el lehet vele tökölni egy napot is.

 
miért kell a gumiból 4db? hová teszed őket? 1-1 kell a torzió fedélbe, és még hová?
(egyébként én is 1 napot mondanék a műveletre. ha egyformáról indulsz, és ugyanúgy, ugyanott bontod meg, akkor nem lesz csálé ha "odébb rakod")
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #16678 Dátum: 2007 Június 15, 12:23:07 »

Mekkora melo pár ricnivel lerakni a hátulyát azautonak (egyszerüen nem merek belekezdeni)mert fosok hogy elbaszok valamit
Segitsetek kb milyen a menet

->amit GSattila mondott (írt)
torziófedél: 5000 Ft (*2)
gumi: 1000Ft (*4)

- terhelésmentes rugóstagon mérni kell a szöget mindkét oldalon egyenlőnek kell  lennie különben csálé lesz
- "a pár ricnivel lerakni" művelethez:

http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.msg173108#msg173108
torzióra vigyázni, nem megsérteni a bevonatot

Nem olyan nehéz mint ahogy kinéz, de el lehet vele tökölni egy napot is.

 

'81 Hecho en México
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16677 Dátum: 2007 Június 15, 11:47:38 »

Ha minden ép, tiszta, és ügyes vagy egy erős délelőtt. De ha minden be van rohadva, a csavarok beletörnek, a gumikat/fedelet cserélned kell (egyébként is ajánlatos) akkor bármennyi is lehet.  Evil

Mekkora melo pár ricnivel lerakni a hátulyát azautonak (egyszerüen nem merek belekezdeni)mert fosok hogy elbaszok valamit
Segitsetek kb milyen a menet
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #16676 Dátum: 2007 Június 15, 09:40:18 »

Mekkora melo pár ricnivel lerakni a hátulyát azautonak (egyszerüen nem merek belekezdeni)mert fosok hogy elbaszok valamit
Segitsetek kb milyen a menet

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Oldalak: 1 ... 1593 1594 1595 1596 1597 [1598] 1599 1600 1601 1602 1603 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.