www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 21, 22:21:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921401 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1581 1582 1583 1584 1585 [1586] 1587 1588 1589 1590 1591 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 15605246 alkalommal)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #17214 Dátum: 2007 Július 08, 19:14:21 »


szia!

az árak kb fedik a valóságot. nekem a motor generál csak alkatrész áron 200.000Ft de nem a brazil mahle. kivéve a hengerfejet. a szerelő biztosan kér 100.000Ft-ot.../no comment/.

az árak csak tájékoztató jellegűek. biztosan vannak olcsóbbak s drágábbak is...

minden jót!



jaja, kolbensmidt hengerdugó pl  55 ezer, nem érdemes brazil mahlet venni szerintem. nekem még himbasor csaere lesz (40k usából postával együtt), meg kipufogó (sajnos csak a 22 ezeres mexikói sportdob fér most bele a keretbe, ha van valakinek használt jó állpotú szóljon Smiley, tömítésgarnitúra szintén 20 körül , gyűrűk 8000, csapágykészlet (főés vezértengely) 15000, gépmunka 50-60ezer. eddig 220, aztán még ki tudja. vannakilyen heppjeim,hog yolajszűrő pl Smiley

jameg duplakarbi, azt mgé nem tudom mi/hogy.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Július 08, 19:16:22 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17213 Dátum: 2007 Július 08, 15:21:32 »

Tegnap volt kis SZMB a siófoki mekinél. Jön haza az asszony, és mondja, hogy egy T1 áll nyitott motortérrel és tanakodás van. Gyorsan kigurultam, a pécsi csodaszép kasten volt, elment az alapjárat. kicsit buziztuk (mozgattuk a vezetékeket), és lett alapjárat. Aztán indulás előtt megint nem lett. Alapjárati fúvókát kipucoltuk, de semmi. Valami dugulás lehetett, de nem akartuk a karbit szétkapni, úgyhogy alapjárat nélkül gurult tovább pécsre. :-(
De legalább alapsan meg tudtam nézni a gépet. :-)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17212 Dátum: 2007 Július 08, 13:30:29 »

Szerintem ne használj 009 et ha nem muszályj. Csak a szívás megy vele.
na nekem 009es van
296tenegely
2karbi
  alpjáratom 900as,nincs lyuk,nincs rágatsé jol indul mindig jol forog  belehet állitani stb

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #17211 Dátum: 2007 Július 08, 12:37:30 »

azért egyet ne felejcsünk el 009 nem széria motorokba valo.Tehát aki abba teszi bele ne várjon csodát söt szarab lesz neki mint volt.
Sikerült 99%an belönöm a gyujtást bár lebasztam nem kevés benyát majd kiderül hogyindul hidegen mert ha akkor is jol akkor no gond.Az én autom sokkal fürgéb és magasab fordulatszámon forgatva sokkal joban lehet kihasználni ,kapcsoláskor nem elyti el anyira az elögyujtást.Bár igaz ahoz a motor tugya mit tudnia kel és ha 009 van benne forgatni kel föleg ha tengelyes motor 1700-2000 alá nem jo ha eresztem bár kiproszáltam 2 fokozatban alapjáraton gáznélkül araszoltam vagy 10km/h val és semmi rángatás,hés ha odalép neki az ember még onnan is jol veszi a dolgokat,mig a vákumosnál nekem ugy megcibálta a membránt mintha ide odea csavargata volna az ember a gyujtáselosztot (de hangsulyozom nem széria motor növelt kompreszio és tengely is van benne)
Én nem javaslom széria motorba ot extra gáz lehet megnéznemém azokat a motorokat 15fok alapelögyujtásal vagy többel mit csinál.

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #17210 Dátum: 2007 Július 08, 12:10:00 »

Mért vagytok ilyen véleményen rola volt már neked?

nekem 009 van, és elsőre jól műxik, mi a baj vele? voltam zöldkártyán vele, és teljesen legálisan átment, a gyári 4,2 Co helyett alapjáraton 1,42, emelt fordulaton 0.3
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #17209 Dátum: 2007 Július 08, 11:13:59 »

Mért vagytok ilyen véleményen rola volt már neked?
Szerintem ne használj 009 et ha nem muszályj. Csak a szívás megy vele.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #17208 Dátum: 2007 Július 08, 10:35:36 »

Mért vagytok ilyen véleményen rola volt már neked?
Hogyan állítottad be? Mennyi lett így az alapelőgyújtásod?

A 009-est úgy kell beállítani (a leírások alapján), hogy 3000-es fordulat felett 30 fok legyen az előgyújtás (emelt kompressziónál 28).( Motor felpörget 3000+ fordulatra, gyújtáselosztó tekerget miközben stroboszkóppal vizslat, hogy mikor lesz 30 fok az előgyújtás.Kiváncsi lennék hogy így menny lesz az alapelőgyújtás nálad. ) Azért fontos ez, mert a 009-esek nem éppen a pontosságukról híresek, elég nagy a szórásuk, és a fenti módszerrel az alapelőgyújtás - ha minden ok - 5-10 fok közé esikmajd, de előfordulhat hogy jóval nagyobb lesz!!

Egy kis infó erről: http://www.vw-resource.com/009_dizzy.html

« Utoljára szerkesztve: 2007 Július 08, 11:24:22 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #17207 Dátum: 2007 Július 08, 09:41:03 »

dobd ki a 009-est a 'csába és tegyél be vákuumosat.

Mért vagytok ilyen véleményen rola volt már neked?

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #17206 Dátum: 2007 Július 08, 01:53:54 »

Én is a polifómot ajánlom  !   

Hat ezzel egy baj van ... en mint a picsa. :-( Igy aztan en a motor kore biztos nem raknam... De majd az okosok (akiknek leegett az autojuk, hehe) megmondjak!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17205 Dátum: 2007 Július 07, 23:05:02 »

Segitsetek!!
Hogyan lehet 009 est tutin beálitani 290tengelyes motorhoz??? Várom az ötleteket mert alapjáraton csak szr lesz

dobd ki a 009-est a 'csába és tegyél be vákuumosat.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #17204 Dátum: 2007 Július 07, 20:48:35 »

Segitsetek!!

Hogyan lehet 009 est tutin beálitani 290tengelyes motorhoz??? Várom az ötleteket mert alapjáraton csak szr lesz

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #17203 Dátum: 2007 Július 07, 19:07:47 »

Hali

A hangszigetelő anyagnál mire gondolsz?? a kátránylapokra?? táblákba árulják őket bagóért Grin
a másik pedig amit én még felújításnál a kárpitok alá fogok tenni, ujabb autokban van különböző vastagságban, pontos nevét nem tom de vami nemez Grin Shocked semmi egyébből nem áll, mint préselt rongy Cool ami szívja elég jól a nedvesseget(+hangszigetel), ez viszont ugy tom boltba elég draga, de szereztunk valahonann egy jó nagy darabot, és amiko téli otot ujítottuk(yugo skala Grin) ilyen pakot tettem, a régi, darabokban leváló hasonló préselt anyag helyére Grin
üdvw
Én is a polifómot ajánlom  !   
Ezek a vastag szivacsos cuccok nagyon jók az új autókba, amik nem áznak be, nagyon jól szigetelik a hangot, de melegágya a rozsdának. Ha egyszer az megszívja magát vízzel....onnantól vége. Márpedig egy 30-40-50 éves autónál nem ritka a beázás sajna.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #17202 Dátum: 2007 Július 07, 19:04:05 »

Azt hol lehet kapni és milyen csomagoásban van?
Én a festékboltban vettem, ugyanolyan hengeres kinyomós, mint a sziloplasztok, csak ez bitumen-kenőcs  Smiley

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #17201 Dátum: 2007 Július 07, 10:11:31 »

nemértem ezt a karbi leszedős mizériát, nekem hagyományos szerszámokkal minden gond nélkül ment. ablakmosóból volt levegős meg elektromos. a levegős a pótkerékről szedi a levegőt és annak segítségével nyomja ki a vizet, az elektromos szivattyús. nekem elektromos van, ott elég egyértelmű minden
A szívócsonk felé hajlik. Nem fér oda a kulcs. Ez a pótkerekes kemény... Cheesy Az enyém olyan. A kis csó végén ilyen fúlytató szerű hollandi van.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #17200 Dátum: 2007 Július 07, 09:54:29 »

és szerinted nem gáz ha a kárpit hátát szépen folyamatosan nedvesíted??
ha a széle vizet ér, felszívja és elvezeti a száraz részekre is..

Hali

A hangszigetelő anyagnál mire gondolsz?? a kátránylapokra?? táblákba árulják őket bagóért Grin
a másik pedig amit én még felújításnál a kárpitok alá fogok tenni, ujabb autokban van különböző vastagságban, pontos nevét nem tom de vami nemez Grin Shocked semmi egyébből nem áll, mint préselt rongy Cool ami szívja elég jól a nedvesseget(+hangszigetel), ez viszont ugy tom boltba elég draga, de szereztunk valahonann egy jó nagy darabot, és amiko téli otot ujítottuk(yugo skala Grin) ilyen pakot tettem, a régi, darabokban leváló hasonló préselt anyag helyére Grin
üdvw
xoyox
« Hozzászólás #17199 Dátum: 2007 Július 07, 09:02:34 »

2literes typ4 hez keresek szerelési leirást fotoval.SOS
Ebayon kapsz 30 Euroert nemet nyelvü kivonatot  Smiley
(en is ott vettem )
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #17198 Dátum: 2007 Július 07, 06:10:30 »

Remélem vezeted a listát és fotózol bőszen, nagyon érdekelne részletesen a dolog.


én pedig inkább a polyfoam-ot részesitem előnyben.a tűzfalra, a padlóra a szőnyegek alá és szigorúan nem leragasztva!! s persze oldalra is kerül a hátsó ülés mellé a kárpit alá. szerintem ebben pont az a jó, hogy nem szivja a nedvességet mint pl. a trabant szőnyeg alatti rettenet. mert nincs olyan trabi ami ne ázna be s nincs olyan trabi ami ne rohadna a szőnyeg alatt az összegyűlő viztől. kasznizás előtt nekem is beázott a sofőr oldalon a padlólemez körül. eső után mindig állt a viz a kocsiban. kiszedtem minden gyári kátrányt meg mitoménmit s vágtam bele polyfoam-ot. ezután ha beázott, csak kivettem a poly-t s hipp-hopp kiszáradt.

persze dokumentálva van majdnem minden...
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #17197 Dátum: 2007 Július 06, 22:34:18 »



még meg kell venni egy csomó apróságot: benzincső, /fékcső/, hangszigetelő anyagok, vezetékek, vezetéksaruk, bolhák, és még sorolhatnám...



Hali

A hangszigetelő anyagnál mire gondolsz?? a kátránylapokra?? táblákba árulják őket bagóért Grin
a másik pedig amit én még felújításnál a kárpitok alá fogok tenni, ujabb autokban van különböző vastagságban, pontos nevét nem tom de vami nemez Grin Shocked semmi egyébből nem áll, mint préselt rongy Cool ami szívja elég jól a nedvesseget(+hangszigetel), ez viszont ugy tom boltba elég draga, de szereztunk valahonann egy jó nagy darabot, és amiko téli otot ujítottuk(yugo skala Grin) ilyen pakot tettem, a régi, darabokban leváló hasonló préselt anyag helyére Grin
üdvw
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 15002

« Hozzászólás #17196 Dátum: 2007 Július 06, 22:30:43 »


szia!

az árak kb fedik a valóságot. nekem a motor generál csak alkatrész áron 200.000Ft de nem a brazil mahle. kivéve a hengerfejet. a szerelő biztosan kér 100.000Ft-ot.../no comment/. a kasznis 200.000Ft-ot kért plussz anyag cirka 100.000Ft. a festő eddig 150.000Ft. akárpit pedig: szolnokon van egy kárpitos aki a tetőkárpitot 35.000Ft-ért csinálja meg úgy, hogy az anyagot ő adja. ajtó kárpitok cirka 15.000Ft. szőnyeg cirka 20.000Ft. gumi alkatrészek ajtó, ablak, motortér... cirka 70.000Ft.
az én bogaram igy néz ki pénzügyileg...
és persze az összeszerelésnél derülnek ki a turpisságok s még meg kell venni egy csomó apróságot: benzincső, /fékcső/, hangszigetelő anyagok, vezetékek, vezetéksaruk, bolhák, és még sorolhatnám...

az árak csak tájékoztató jellegűek. biztosan vannak olcsóbbak s drágábbak is...

minden jót!



Remélem vezeted a listát és fotózol bőszen, nagyon érdekelne részletesen a dolog.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #17195 Dátum: 2007 Július 06, 21:16:55 »

Hát egyelőre nem tudom, azt gondoltam, a kárpitosok tudnak szerezni... Ha lesz, megmondom, honnan lett.


szia!

az árak kb fedik a valóságot. nekem a motor generál csak alkatrész áron 200.000Ft de nem a brazil mahle. kivéve a hengerfejet. a szerelő biztosan kér 100.000Ft-ot.../no comment/. a kasznis 200.000Ft-ot kért plussz anyag cirka 100.000Ft. a festő eddig 150.000Ft. akárpit pedig: szolnokon van egy kárpitos aki a tetőkárpitot 35.000Ft-ért csinálja meg úgy, hogy az anyagot ő adja. ajtó kárpitok cirka 15.000Ft. szőnyeg cirka 20.000Ft. gumi alkatrészek ajtó, ablak, motortér... cirka 70.000Ft.
az én bogaram igy néz ki pénzügyileg...
és persze az összeszerelésnél derülnek ki a turpisságok s még meg kell venni egy csomó apróságot: benzincső, /fékcső/, hangszigetelő anyagok, vezetékek, vezetéksaruk, bolhák, és még sorolhatnám...

az árak csak tájékoztató jellegűek. biztosan vannak olcsóbbak s drágábbak is...

minden jót!

1303LS
« Hozzászólás #17194 Dátum: 2007 Július 06, 21:08:02 »

Pedig a szélvédőragasztó erősebb  Grin

Én amúgy bitumenzsindely-ragasztóval tömítek az alján. Olyan mint a sziloplaszt, csak ez konkrét bitumen. Wink
Azt hol lehet kapni és milyen csomagoásban van?
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #17193 Dátum: 2007 Július 06, 20:57:27 »

múlthéten volt egy kis SZMB, elkezdtük szétszedni a Kübelt

ezek a németek nagyon értenek a sziloplastozáshoz (hideg hegesztés) Grin , az egész autóba tuti belenyomtak kb 5 tubus sziloplaszot , volt egy nagy rozsdafolt, vágtak egy lemezdarabot, aztán sziloplasttal rárgasztották, lefújták alapozóval és kész Grin  , a küszöbnél szintén , kivágták a rozsdás részt, visszahegesztettek egy lemezt, aztán körbenyomták sziloplasttal Grin
(a tömítő alatt aztán rohadt rendesen)
a bal hátsó sárvédőt felhegesztették, a padlólemezt is kegyetlenül összegányolták




Pedig a szélvédőragasztó erősebb  Grin

Én amúgy bitumenzsindely-ragasztóval tömítek az alján. Olyan mint a sziloplaszt, csak ez konkrét bitumen. Wink

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #17192 Dátum: 2007 Július 06, 17:35:08 »

nemértem ezt a karbi leszedős mizériát, nekem hagyományos szerszámokkal minden gond nélkül ment.

10-ből 4 autónál szar leszedni a hátsót sima csillagkulccsal.

Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
1303LS
« Hozzászólás #17191 Dátum: 2007 Július 06, 16:55:09 »

nemértem ezt a karbi leszedős mizériát, nekem hagyományos szerszámokkal minden gond nélkül ment.
Kis kézügyességgel és nem nagypapától örökölt orosz villáskulcsokkal mennie is kell.
Viszont összerakásnál érdemes új anyát feltenni, felrakásnál is kellemesebb a szép hatszöget meghúzni és a legközelebbi leszedéskor sem kell a már elnyalogatott sarkakkal küszködni.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27175


« Hozzászólás #17190 Dátum: 2007 Július 06, 16:39:16 »

Találtam a négy láda cuccban (amit kaptam a bogihoz) egy szarrá köszörült 13-as gyűszűt, ráhegyesztve egy pálca derékszögben. Az lehet a karbihátsóanyaletekerő...
Hopp! még valami. Az ablakmosó hogy működik? Vagyis hogy kéne. Atartályon van egy hosszú cső, meg egy rövid szabadon, a végén kis hollandival...
nemértem ezt a karbi leszedős mizériát, nekem hagyományos szerszámokkal minden gond nélkül ment. ablakmosóból volt levegős meg elektromos. a levegős a pótkerékről szedi a levegőt és annak segítségével nyomja ki a vizet, az elektromos szivattyús. nekem elektromos van, ott elég egyértelmű minden

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #17189 Dátum: 2007 Július 06, 16:33:17 »

Találtam a négy láda cuccban (amit kaptam a bogihoz) egy szarrá köszörült 13-as gyűszűt, ráhegyesztve egy pálca derékszögben. Az lehet a karbihátsóanyaletekerő...
Hopp! még valami. Az ablakmosó hogy működik? Vagyis hogy kéne. Atartályon van egy hosszú cső, meg egy rövid szabadon, a végén kis hollandival...

Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #17188 Dátum: 2007 Július 06, 14:28:17 »

múlthéten volt egy kis SZMB, elkezdtük szétszedni a Kübelt

ezek a németek nagyon értenek a sziloplastozáshoz (hideg hegesztés) Grin , az egész autóba tuti belenyomtak kb 5 tubus sziloplaszot , volt egy nagy rozsdafolt, vágtak egy lemezdarabot, aztán sziloplasttal rárgasztották, lefújták alapozóval és kész Grin  , a küszöbnél szintén , kivágták a rozsdás részt, visszahegesztettek egy lemezt, aztán körbenyomták sziloplasttal Grin
(a tömítő alatt aztán rohadt rendesen)
a bal hátsó sárvédőt felhegesztették, a padlólemezt is kegyetlenül összegányolták

képek:
itt volt a sziloplasttal ráragasztott lemez  Grin







ide volt felhegesztve a sárvédő:


lesz vele meló rendesen...

több kép itt: http://kep.tar.hu/lovasb/50496020#2



http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27175


« Hozzászólás #17187 Dátum: 2007 Július 06, 13:54:10 »

Pár hozzászólással ezelőtt ez a te motorod a fotón?
busz motor ránézésre

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #17186 Dátum: 2007 Július 06, 12:29:42 »

Pár hozzászólással ezelőtt ez a te motorod a fotón?
nem.
itt találtam: http://type2.com/bartnik/carb.htm
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #17185 Dátum: 2007 Július 06, 12:24:10 »

Ezen a karbin van még egy vákumdobos hely, a bimetálnál, de nekem a vákumdob, csak egy "kimenetes"
Dugózzam le? Mire kellhet egyáltalán?
Pár hozzászólással ezelőtt ez a te motorod a fotón?


                             GNX-967
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #17184 Dátum: 2007 Július 06, 12:13:52 »

Ezen a karbin van még egy vákumdobos hely, a bimetálnál, de nekem a vákumdob, csak egy "kimenetes"
Dugózzam le? Mire kellhet egyáltalán?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #17183 Dátum: 2007 Július 06, 12:10:14 »

És a bimetálhoz "A"-ból megy a kábel?

Igen onnan megy.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #17182 Dátum: 2007 Július 06, 12:05:52 »

az hő- és benzinálló?

Azt a hőt ami a karbi talpánál van annyit elbír, meg ellenáll a benzinnek is. Ellenben nagyon drága.


                             GNX-967
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #17181 Dátum: 2007 Július 06, 11:41:35 »

És a bimetálhoz "A"-ból megy a kábel?


[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #17180 Dátum: 2007 Július 06, 11:40:55 »

Elektromásgneses alapjárati lezárószelep. Levett gyújtásnál elveszi az anyagot.

ha borulok nem ömlik ki, vagy mi?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #17179 Dátum: 2007 Július 06, 11:30:04 »

A képen 32essel jelölt alkatrész micsoda?
eddig nem volt ilyen...  Roll Eyes

Elektromásgneses alapjárati lezárószelep. Levett gyújtásnál elveszi az anyagot.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #17178 Dátum: 2007 Július 06, 11:13:10 »



A képen 32essel jelölt alkatrész micsoda?
eddig nem volt ilyen...  Roll Eyes
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #17177 Dátum: 2007 Július 06, 11:09:18 »



Danke!  Wink
xoyox
« Hozzászólás #17176 Dátum: 2007 Július 06, 10:33:59 »

Hát egyelőre nem tudom, azt gondoltam, a kárpitosok tudnak szerezni... Ha lesz, megmondom, honnan lett.
ment valasz
xoyox
« Hozzászólás #17175 Dátum: 2007 Július 06, 10:23:00 »

Legyen szíves valaki Solex 34 PICT 5-ös karbiról robbantott képet, ill működési izét betenni ha tud...

Kösz

[melléklet törölve az admin által]
Oldalak: 1 ... 1581 1582 1583 1584 1585 [1586] 1587 1588 1589 1590 1591 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.