www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 10, 22:09:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1580 1581 1582 1583 1584 [1585] 1586 1587 1588 1589 1590 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13994211 alkalommal)
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #17242 Dátum: 2007 Július 09, 09:31:49 »

Sziasztok,

Segitsetek. Azt vettem eszre hogy jon az olaj az olaj-beonto kornyeken. Most vagy a kupak nem zar rendesen vagy amit valoszinubb, hogy a fekete kis haz (amin keresztul az olajat ontom be) ahol a motorhoz kapcsolodok ott jon, maygarul a motorblokk csore van felrakva ez a fekete kis haz es ott. Lehet ilyen tomitest venni, mert gondolom a kupakba lehet kapni ?

Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #17241 Dátum: 2007 Július 09, 09:30:07 »

Lehet kapni 3 lábú szerkezetet?
Mennyibekerül?

És a komplett 100lábú? mindennel 1üt?
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #17240 Dátum: 2007 Július 09, 08:52:00 »

Sziasztok!

Megvolt életem első SZMB-élménye (nevetni fogtok): apósommal kicseréltük az akkumulátort. Ehhez kapcsolódóan is lenne egy kérdésem. Apósom azt tanácsolta, hogy legalább 84 amperórás akkut vegyek -- ezen kacagtak egy jót a boltban, és megmutatták, hogy Bogárban gyárilag 45-ös van, 55 fölé nem is érdemes menni. Vettem egy 65-ös Bärent, hogy mindenki boldog legyen. A cserénél kiderült, hogy az előző is 55-ös volt (persze megnézhettem volna előre...). A kérdés az, hogy amellett, hogy felesleges, baj nem lehet a túl erős akkumulátorból? Az biztos, hogy azóta pöccre indul, mint egy Porsche.

(Vaughan: köszönöm a felújítási infókat!)
kicsit nagynak tűnik bele, meg nem csak az számít, hogy hány Amperórás, hanem, hogy mennyi áramot tud leadni csúcsban, nekem egy 55-/315-ös (ha jól emlékszem) van vagy 7 hét éve  Smiley
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #17239 Dátum: 2007 Július 09, 08:48:43 »

Sziasztok!

Megvolt életem első SZMB-élménye (nevetni fogtok): apósommal kicseréltük az akkumulátort. Ehhez kapcsolódóan is lenne egy kérdésem. Apósom azt tanácsolta, hogy legalább 84 amperórás akkut vegyek -- ezen kacagtak egy jót a boltban, és megmutatták, hogy Bogárban gyárilag 45-ös van, 55 fölé nem is érdemes menni. Vettem egy 65-ös Bärent, hogy mindenki boldog legyen. A cserénél kiderült, hogy az előző is 55-ös volt (persze megnézhettem volna előre...). A kérdés az, hogy amellett, hogy felesleges, baj nem lehet a túl erős akkumulátorból? Az biztos, hogy azóta pöccre indul, mint egy Porsche.

(Vaughan: köszönöm a felújítási infókat!)
sosem fogja feltölteni. 84-es? az kamionba való?  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Coleoptera
Hozzászólások: 25

« Hozzászólás #17238 Dátum: 2007 Július 09, 08:33:46 »

Sziasztok!

Megvolt életem első SZMB-élménye (nevetni fogtok): apósommal kicseréltük az akkumulátort. Ehhez kapcsolódóan is lenne egy kérdésem. Apósom azt tanácsolta, hogy legalább 84 amperórás akkut vegyek -- ezen kacagtak egy jót a boltban, és megmutatták, hogy Bogárban gyárilag 45-ös van, 55 fölé nem is érdemes menni. Vettem egy 65-ös Bärent, hogy mindenki boldog legyen. A cserénél kiderült, hogy az előző is 55-ös volt (persze megnézhettem volna előre...). A kérdés az, hogy amellett, hogy felesleges, baj nem lehet a túl erős akkumulátorból? Az biztos, hogy azóta pöccre indul, mint egy Porsche.

(Vaughan: köszönöm a felújítási infókat!)
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #17237 Dátum: 2007 Július 09, 08:11:17 »

halihó!

segítség kellene: kollégámnak fellökték a parkolóban a motorját. nem lett nagy baja, de a tükör elrepedt.
ki lehet csak az üveget cserélni? hol foglalkoznak ilyennel (Bp. XIII. ker.)?
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #17236 Dátum: 2007 Július 08, 23:43:15 »

na nekem 009es van
296tenegely
2karbi
  alpjáratom 900as,nincs lyuk,nincs rágatsé jol indul mindig jol forog  belehet állitani stb

nekem szinte teljesen gyári AS jelü motor, csak dupla szivócsonk van rajta ennyi, és üzembiztos müxik
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #17235 Dátum: 2007 Július 08, 23:34:57 »

Kulso olajszurot akkor nem rakatsz a csomagba? Az is felaron van kinn 

??? de, tervezem. kint ? hol? mikor ? kinek ? hogyan? miért ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #17234 Dátum: 2007 Július 08, 23:34:19 »

És ha most 3 lábú a szerkezetem átalakítás nélkül ki lehet cserélni 100lábúra?
kinyomócsapágyat kell cserélni?
Akkor lehet kicserélni ha van a "száz lábú" (tányérrugós) szerkezeten központosító gyűrű. Ha nincs akkor is kilehet de jobban rá kell állítani a bowdenre. Ez az utóbbi megoldás az élettartalom rovására megy mivel ha kiemelőkaros a mostani szerkezeted ("Három lábú") akkor bizonyára olyan váltód van melyen nem vezető hüvelyes a kinyomó csapágy. A központosító gyűrűnek az a szerepe hogy a nem vezetett csapágy központossan nyomja a tányérrugó nyelveit ("lábait"). Ha nincs akkor egy idő után eltörnek a nyelvek vagy szét megy a csapágy.


                             GNX-967
Nem elérhető klema
Hozzászólások: 40


« Hozzászólás #17233 Dátum: 2007 Július 08, 23:30:28 »

Megkéne nézni a feszabályzodat azok szoktak beszarni elöb minta dinamod meg a kábelezésre rápilantani mielöt szétgányolja az ember az autot

szerintem fesszab rendben van, dinamót meg cseréltem és volt is töltés 150 km-en keresztül aztán megint semmi...

marad a kábelezés átnézése
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #17232 Dátum: 2007 Július 08, 22:56:29 »

de joban járnál ha átalakitanád generátorossá.

miért?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #17231 Dátum: 2007 Július 08, 21:52:49 »

Sziasztok!

Ma végre sikerült a karbimat felújítani.
Valak magyarázza már el hogy hogy kell hibátlan alapjáratot belőni!
Beállítottam ahogy a váci bogarasok oldalán van de a problémám hogy mikor felpörgetem a mocit és elengedem a gázt nagyon leesik a fordulat és csak kb 10s-al később áll vissza 850re.
Ha tovább tekergetem a csavarokat akkor meg vagy nagyon lassan esik a fordulat 850re vagy gázadásnál dadog.
Nagyon kikészít a dolog:D

Jah és mennyiért lehet beszerezni egy 100lábú kuplungszetet?
És ha most 3 lábú a szerkezetem átalakítás nélkül ki lehet cserélni 100lábúra?
kinyomócsapágyat kell cserélni?
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #17230 Dátum: 2007 Július 08, 21:02:42 »

inkáb adok egy dinamot örökbe vagy ketöt is de joban járnál ha átalakitanád generátorossá.


Megkéne nézni a feszabályzodat azok szoktak beszarni elöb minta dinamod meg a kábelezésre rápilantani mielöt szétgányolja az ember az autot

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #17229 Dátum: 2007 Július 08, 21:01:15 »

inkáb adok egy dinamot örökbe vagy ketöt is de joban járnál ha átalakitanád generátorossá.

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető klema
Hozzászólások: 40


« Hozzászólás #17228 Dátum: 2007 Július 08, 20:57:49 »

Én tudnák neked segiteni ha leveszed a gyujtást nem világit a töltésjelzöd???
Dinamo vagy generátor
hegeszteték mostanába az autot ?
Külsö vagy belsö feszabályzos?
6 vagy 12 V?


de jó lenne:)

ha leveszem a gyújtást akkor nem világít a töltésjelző
dinamós
külső fesszab
12v
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #17227 Dátum: 2007 Július 08, 20:55:10 »

És milyen módszerrel állítottad be? Úgy ahogy alább írtam?

de a karbin is nem kevset kelet álitani hogy a kipu gáz homérséklete megfelelö legyen mert olyat fujt mint a klima  Grin

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #17226 Dátum: 2007 Július 08, 20:53:58 »

És milyen módszerrel állítottad be? Úgy ahogy alább írtam?

Hasonloan de mindig kiprobáltam ugyan azon az otszakaszon és érezhetö volt a változás

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #17225 Dátum: 2007 Július 08, 20:52:49 »

na eddig próbálkoztam visszahozni a töltést, több kevesebb sikerrel, most megint nics, de ötletem sincs, hogy miért

tudtok egy autóvillamossági szakembert bp.-n? (11.12.22. ker. előny Smiley )


klema

Én tudnák neked segiteni ha leveszed a gyujtást nem világit a töltésjelzöd???
Dinamo vagy generátor
hegeszteték mostanába az autot ?
Külsö vagy belsö feszabályzos?
6 vagy 12 V?

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #17224 Dátum: 2007 Július 08, 20:52:24 »

Böven töbre mint 7 fok de majd lemérem strobival

És milyen módszerrel állítottad be? Úgy ahogy alább írtam?

'81 Hecho en México
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #17223 Dátum: 2007 Július 08, 20:49:39 »

ööö. igaza dvan Smiley

itt olvastam,hoyg a faszább tömítésgarnitúra 20 ezer körül mozog.

nekem is a reinz van s asszem 8000Ft-ért vettem. én kompletten vettem a henger-dugó garnitúrát s abban volt gyűrű meg csapszeg.

minden jót!
Nem elérhető klema
Hozzászólások: 40


« Hozzászólás #17222 Dátum: 2007 Július 08, 20:49:21 »

na eddig próbálkoztam visszahozni a töltést, több kevesebb sikerrel, most megint nics, de ötletem sincs, hogy miért

tudtok egy autóvillamossági szakembert bp.-n? (11.12.22. ker. előny Smiley )


klema
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #17221 Dátum: 2007 Július 08, 20:41:59 »

és akkor végülis mennyire jött ki az alapelőgyújtás??


Böven töbre mint 7 fok de majd lemérem strobival

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #17220 Dátum: 2007 Július 08, 20:38:04 »

azért egyet ne felejcsünk el 009 nem széria motorokba valo.Tehát aki abba teszi bele ne várjon csodát söt szarab lesz neki mint volt.
Sikerült 99%an belönöm a gyujtást bár lebasztam nem kevés benyát majd kiderül hogyindul hidegen mert ha akkor is jol akkor no gond.Az én autom sokkal fürgéb és magasab fordulatszámon forgatva sokkal joban lehet kihasználni ,kapcsoláskor nem elyti el anyira az elögyujtást.Bár igaz ahoz a motor tugya mit tudnia kel és ha 009 van benne forgatni kel föleg ha tengelyes motor 1700-2000 alá nem jo ha eresztem bár kiproszáltam 2 fokozatban alapjáraton gáznélkül araszoltam vagy 10km/h val és semmi rángatás,hés ha odalép neki az ember még onnan is jol veszi a dolgokat,mig a vákumosnál nekem ugy megcibálta a membránt mintha ide odea csavargata volna az ember a gyujtáselosztot (de hangsulyozom nem széria motor növelt kompreszio és tengely is van benne)
Én nem javaslom széria motorba ot extra gáz lehet megnéznemém azokat a motorokat 15fok alapelögyujtásal vagy többel mit csinál.

és akkor végülis mennyire jött ki az alapelőgyújtás??

'81 Hecho en México
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #17219 Dátum: 2007 Július 08, 20:06:55 »

jaja, kolbensmidt hengerdugó pl  55 ezer, nem érdemes brazil mahlet venni szerintem. nekem még himbasor csaere lesz (40k usából postával együtt), meg kipufogó (sajnos csak a 22 ezeres mexikói sportdob fér most bele a keretbe, ha van valakinek használt jó állpotú szóljon Smiley, tömítésgarnitúra szintén 20 körül , gyűrűk 8000, csapágykészlet (főés vezértengely) 15000, gépmunka 50-60ezer. eddig 220, aztán még ki tudja. vannakilyen heppjeim,hog yolajszűrő pl Smiley

jameg duplakarbi, azt mgé nem tudom mi/hogy.

Kulso olajszurot akkor nem rakatsz a csomagba? Az is felaron van kinn 

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #17218 Dátum: 2007 Július 08, 19:44:19 »

victor reinz max 10

és az jó ? akkor spóroltam 20 ezret egyből Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17217 Dátum: 2007 Július 08, 19:26:43 »

ööö. igaza dvan Smiley

itt olvastam,hoyg a faszább tömítésgarnitúra 20 ezer körül mozog.
victor reinz max 10

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #17216 Dátum: 2007 Július 08, 19:25:44 »

uj hengerdugóhoz minek gyürü?
tömités20e?

ööö. igaza dvan Smiley

itt olvastam,hoyg a faszább tömítésgarnitúra 20 ezer körül mozog.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17215 Dátum: 2007 Július 08, 19:17:05 »

uj hengerdugóhoz minek gyürü?
tömités20e?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #17214 Dátum: 2007 Július 08, 19:14:21 »


szia!

az árak kb fedik a valóságot. nekem a motor generál csak alkatrész áron 200.000Ft de nem a brazil mahle. kivéve a hengerfejet. a szerelő biztosan kér 100.000Ft-ot.../no comment/.

az árak csak tájékoztató jellegűek. biztosan vannak olcsóbbak s drágábbak is...

minden jót!



jaja, kolbensmidt hengerdugó pl  55 ezer, nem érdemes brazil mahlet venni szerintem. nekem még himbasor csaere lesz (40k usából postával együtt), meg kipufogó (sajnos csak a 22 ezeres mexikói sportdob fér most bele a keretbe, ha van valakinek használt jó állpotú szóljon Smiley, tömítésgarnitúra szintén 20 körül , gyűrűk 8000, csapágykészlet (főés vezértengely) 15000, gépmunka 50-60ezer. eddig 220, aztán még ki tudja. vannakilyen heppjeim,hog yolajszűrő pl Smiley

jameg duplakarbi, azt mgé nem tudom mi/hogy.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Július 08, 19:16:22 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17213 Dátum: 2007 Július 08, 15:21:32 »

Tegnap volt kis SZMB a siófoki mekinél. Jön haza az asszony, és mondja, hogy egy T1 áll nyitott motortérrel és tanakodás van. Gyorsan kigurultam, a pécsi csodaszép kasten volt, elment az alapjárat. kicsit buziztuk (mozgattuk a vezetékeket), és lett alapjárat. Aztán indulás előtt megint nem lett. Alapjárati fúvókát kipucoltuk, de semmi. Valami dugulás lehetett, de nem akartuk a karbit szétkapni, úgyhogy alapjárat nélkül gurult tovább pécsre. :-(
De legalább alapsan meg tudtam nézni a gépet. :-)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17212 Dátum: 2007 Július 08, 13:30:29 »

Szerintem ne használj 009 et ha nem muszályj. Csak a szívás megy vele.
na nekem 009es van
296tenegely
2karbi
  alpjáratom 900as,nincs lyuk,nincs rágatsé jol indul mindig jol forog  belehet állitani stb

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #17211 Dátum: 2007 Július 08, 12:37:30 »

azért egyet ne felejcsünk el 009 nem széria motorokba valo.Tehát aki abba teszi bele ne várjon csodát söt szarab lesz neki mint volt.
Sikerült 99%an belönöm a gyujtást bár lebasztam nem kevés benyát majd kiderül hogyindul hidegen mert ha akkor is jol akkor no gond.Az én autom sokkal fürgéb és magasab fordulatszámon forgatva sokkal joban lehet kihasználni ,kapcsoláskor nem elyti el anyira az elögyujtást.Bár igaz ahoz a motor tugya mit tudnia kel és ha 009 van benne forgatni kel föleg ha tengelyes motor 1700-2000 alá nem jo ha eresztem bár kiproszáltam 2 fokozatban alapjáraton gáznélkül araszoltam vagy 10km/h val és semmi rángatás,hés ha odalép neki az ember még onnan is jol veszi a dolgokat,mig a vákumosnál nekem ugy megcibálta a membránt mintha ide odea csavargata volna az ember a gyujtáselosztot (de hangsulyozom nem széria motor növelt kompreszio és tengely is van benne)
Én nem javaslom széria motorba ot extra gáz lehet megnéznemém azokat a motorokat 15fok alapelögyujtásal vagy többel mit csinál.

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #17210 Dátum: 2007 Július 08, 12:10:00 »

Mért vagytok ilyen véleményen rola volt már neked?

nekem 009 van, és elsőre jól műxik, mi a baj vele? voltam zöldkártyán vele, és teljesen legálisan átment, a gyári 4,2 Co helyett alapjáraton 1,42, emelt fordulaton 0.3
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #17209 Dátum: 2007 Július 08, 11:13:59 »

Mért vagytok ilyen véleményen rola volt már neked?
Szerintem ne használj 009 et ha nem muszályj. Csak a szívás megy vele.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #17208 Dátum: 2007 Július 08, 10:35:36 »

Mért vagytok ilyen véleményen rola volt már neked?
Hogyan állítottad be? Mennyi lett így az alapelőgyújtásod?

A 009-est úgy kell beállítani (a leírások alapján), hogy 3000-es fordulat felett 30 fok legyen az előgyújtás (emelt kompressziónál 28).( Motor felpörget 3000+ fordulatra, gyújtáselosztó tekerget miközben stroboszkóppal vizslat, hogy mikor lesz 30 fok az előgyújtás.Kiváncsi lennék hogy így menny lesz az alapelőgyújtás nálad. ) Azért fontos ez, mert a 009-esek nem éppen a pontosságukról híresek, elég nagy a szórásuk, és a fenti módszerrel az alapelőgyújtás - ha minden ok - 5-10 fok közé esikmajd, de előfordulhat hogy jóval nagyobb lesz!!

Egy kis infó erről: http://www.vw-resource.com/009_dizzy.html

« Utoljára szerkesztve: 2007 Július 08, 11:24:22 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #17207 Dátum: 2007 Július 08, 09:41:03 »

dobd ki a 009-est a 'csába és tegyél be vákuumosat.

Mért vagytok ilyen véleményen rola volt már neked?

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #17206 Dátum: 2007 Július 08, 01:53:54 »

Én is a polifómot ajánlom  !   

Hat ezzel egy baj van ... en mint a picsa. :-( Igy aztan en a motor kore biztos nem raknam... De majd az okosok (akiknek leegett az autojuk, hehe) megmondjak!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17205 Dátum: 2007 Július 07, 23:05:02 »

Segitsetek!!
Hogyan lehet 009 est tutin beálitani 290tengelyes motorhoz??? Várom az ötleteket mert alapjáraton csak szr lesz

dobd ki a 009-est a 'csába és tegyél be vákuumosat.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #17204 Dátum: 2007 Július 07, 20:48:35 »

Segitsetek!!

Hogyan lehet 009 est tutin beálitani 290tengelyes motorhoz??? Várom az ötleteket mert alapjáraton csak szr lesz

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #17203 Dátum: 2007 Július 07, 19:07:47 »

Hali

A hangszigetelő anyagnál mire gondolsz?? a kátránylapokra?? táblákba árulják őket bagóért Grin
a másik pedig amit én még felújításnál a kárpitok alá fogok tenni, ujabb autokban van különböző vastagságban, pontos nevét nem tom de vami nemez Grin Shocked semmi egyébből nem áll, mint préselt rongy Cool ami szívja elég jól a nedvesseget(+hangszigetel), ez viszont ugy tom boltba elég draga, de szereztunk valahonann egy jó nagy darabot, és amiko téli otot ujítottuk(yugo skala Grin) ilyen pakot tettem, a régi, darabokban leváló hasonló préselt anyag helyére Grin
üdvw
Én is a polifómot ajánlom  !   
Ezek a vastag szivacsos cuccok nagyon jók az új autókba, amik nem áznak be, nagyon jól szigetelik a hangot, de melegágya a rozsdának. Ha egyszer az megszívja magát vízzel....onnantól vége. Márpedig egy 30-40-50 éves autónál nem ritka a beázás sajna.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Oldalak: 1 ... 1580 1581 1582 1583 1584 [1585] 1586 1587 1588 1589 1590 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.12 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.