www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 30, 19:59:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1580 1581 1582 1583 1584 [1585] 1586 1587 1588 1589 1590 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14778818 alkalommal)
xoyox
« Hozzászólás #17251 Dátum: 2007 Július 09, 11:42:42 »

Üzemmeleg motornál, alapjáratot szépen beállítom, müxik is egydarabon, de amikor a motor forróbb kezd lenni, sokkal megasabb lesz az alapjárat.
Eleinte megállásnál normális, majd elkezd fölmászni... kb 1600-ra...  Undecided
Ez mitől lehet? (Karbi Solex 34 PICT 5)
Igy allitsd be a karbidat egy alapallasra, de Co müszerrel finomithatod kesöbb. de ha igy hagyod sem lesz rossz !

1/-- legelöször FORRO motornal, (nem csak "üzemmeleg" ahogy te irtad ) hanem forro motornal  a lepcsös alapjarati folytoszelep - nel levö "finommenetes " csavart kicsavarod, es o v a t o s a n   a d d i g  vissza, amig   e p p e n  hogy majdnem hozzaer a lepcsös reszhez !0,05 mm tavolsagra beallitod ! Ilyenkor egy becsavart alapjarati csavarnal a motor majdnem , (de inkabb ) meg is all !
(ha nem valahol falsot sziv !) ( 0,1 mm egy közönseges papier, ennek a fele 0,05 mm )
2/--Most a karbin a nagyobbik csavart a Co feletti üresjari csavart addig csavarod ki , amig a motor felfut kb 1200 fordulatig
3/--Ezutan az alatta levö Co csavart ( ez a kisebbik ) amit elözöleg 3 teljes fordulattal ( alaphelyzet mindig )  mar kicsavartal (a legbelsö allasatol,)  addig csavarod  ujra befele, amig a motor elkezd nyugtalanul jarni, most ugyanezt a csavart addig csavarod kifele, 1/4 avagy 1/2 fordulattal, amig a motor ujra normalisan,  egyenletesen jarni nem kezd . . ..
4/--Most a felsö alapjarati vastagabb csavarral beallithatod a kivant üresjarati fordulatodat

Ennyi.
 3 csavar, es kb 1 perces melo
sok sikert . . . Smiley
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #17250 Dátum: 2007 Július 09, 11:34:21 »

http://www.autotukor.co.hu/

Én bogárét csináltattam nála, korrekt, nem drága, precíz munka.

kösz, meglessük. kollégám már úton van :-))
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #17249 Dátum: 2007 Július 09, 11:26:30 »

http://www.autotukor.co.hu/

Én bogárét csináltattam nála, korrekt, nem drága, precíz munka.

Ezek domború üveget is tudnak a visszapillantóba tenni?? Mert nekem olyan kéne, hogy lássak is valamit a pici régi-fajta karos tükörben.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #17248 Dátum: 2007 Július 09, 10:31:17 »

Üzemmeleg motornál, alapjáratot szépen beállítom, müxik is egydarabon, de amikor a motor forróbb kezd lenni, sokkal megasabb lesz az alapjárat.
Eleinte megállásnál normális, majd elkezd fölmászni... kb 1600-ra...  Undecided
Ez mitől lehet? (Karbi Solex 34 PICT 5)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17247 Dátum: 2007 Július 09, 10:30:35 »

Cserélj elosztófejet és rotort (abból baj nem lehet). Ha még csinálja, akkor vagy az elosztófej ferde, vagy a tengely (utóbbi rosszabb).

Autópályán lefelé 100-110 körül valami hátul elkezdett kerregni, nem basztattam tovább, legurultam a Balatonhoz, másnap láttat, hogy a gyújtáselosztó fedelébe a kalapács (ha jól tudom, hogy ez a neve) beleér. Tiszta karc volt belülről a fedő. Elforgattam 90 fokkal a fedelet, és megszünt a hang. De persze reggel visszafelé. olyan Fehérvár magasságában előjött megint...
Mi a ***-től lehet? Megvetemedik a hőtől? vagy elosztót kéne cserélnem?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #17246 Dátum: 2007 Július 09, 10:29:08 »

Autópályán lefelé 100-110 körül valami hátul elkezdett kerregni, nem basztattam tovább, legurultam a Balatonhoz, másnap láttat, hogy a gyújtáselosztó fedelébe a rotor (ha jól tudom, hogy ez a neve) beleér. Tiszta karc volt belülről a fedő. Elforgattam 90 fokkal a fedelet, és megszünt a hang. De persze reggel visszafelé. olyan Fehérvár magasságában előjött megint...
Mi a ***-től lehet? Megvetemedik a hőtől? vagy elosztót kéne cserélnem?
« Utoljára szerkesztve: 2007 Július 09, 10:32:02 írta FradiDani »
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #17245 Dátum: 2007 Július 09, 10:09:41 »

Ez fasság. Annyit kell mindig feltölteni, amennyit az autó elhasznál, tök mindegy, mekkora a puffer. Éti?
Ha meg leszívja, úgyis mindegy. Viszont a nagyobb kapacitású ugyanolyan terhelés, kezelés mellett hosszabb élettartamú lesz. Viszont kb. annyival drágább.
Ja, gyárilag nemhogy 55 -ös, de 35 -ös volt az akksi.
ok, roszul mondtam, ha nem teliről indul, akkor nem fogja feltölteni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #17244 Dátum: 2007 Július 09, 10:02:09 »

sosem fogja feltölteni. 84-es? az kamionba való?  Grin

Ez fasság. Annyit kell mindig feltölteni, amennyit az autó elhasznál, tök mindegy, mekkora a puffer. Éti?
Ha meg leszívja, úgyis mindegy. Viszont a nagyobb kapacitású ugyanolyan terhelés, kezelés mellett hosszabb élettartamú lesz. Viszont kb. annyival drágább.
Ja, gyárilag nemhogy 55 -ös, de 35 -ös volt az akksi.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #17243 Dátum: 2007 Július 09, 09:56:30 »

halihó!

segítség kellene: kollégámnak fellökték a parkolóban a motorját. nem lett nagy baja, de a tükör elrepedt.
ki lehet csak az üveget cserélni? hol foglalkoznak ilyennel (Bp. XIII. ker.)?

http://www.autotukor.co.hu/

Én bogárét csináltattam nála, korrekt, nem drága, precíz munka.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #17242 Dátum: 2007 Július 09, 09:31:49 »

Sziasztok,

Segitsetek. Azt vettem eszre hogy jon az olaj az olaj-beonto kornyeken. Most vagy a kupak nem zar rendesen vagy amit valoszinubb, hogy a fekete kis haz (amin keresztul az olajat ontom be) ahol a motorhoz kapcsolodok ott jon, maygarul a motorblokk csore van felrakva ez a fekete kis haz es ott. Lehet ilyen tomitest venni, mert gondolom a kupakba lehet kapni ?

Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #17241 Dátum: 2007 Július 09, 09:30:07 »

Lehet kapni 3 lábú szerkezetet?
Mennyibekerül?

És a komplett 100lábú? mindennel 1üt?
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #17240 Dátum: 2007 Július 09, 08:52:00 »

Sziasztok!

Megvolt életem első SZMB-élménye (nevetni fogtok): apósommal kicseréltük az akkumulátort. Ehhez kapcsolódóan is lenne egy kérdésem. Apósom azt tanácsolta, hogy legalább 84 amperórás akkut vegyek -- ezen kacagtak egy jót a boltban, és megmutatták, hogy Bogárban gyárilag 45-ös van, 55 fölé nem is érdemes menni. Vettem egy 65-ös Bärent, hogy mindenki boldog legyen. A cserénél kiderült, hogy az előző is 55-ös volt (persze megnézhettem volna előre...). A kérdés az, hogy amellett, hogy felesleges, baj nem lehet a túl erős akkumulátorból? Az biztos, hogy azóta pöccre indul, mint egy Porsche.

(Vaughan: köszönöm a felújítási infókat!)
kicsit nagynak tűnik bele, meg nem csak az számít, hogy hány Amperórás, hanem, hogy mennyi áramot tud leadni csúcsban, nekem egy 55-/315-ös (ha jól emlékszem) van vagy 7 hét éve  Smiley
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #17239 Dátum: 2007 Július 09, 08:48:43 »

Sziasztok!

Megvolt életem első SZMB-élménye (nevetni fogtok): apósommal kicseréltük az akkumulátort. Ehhez kapcsolódóan is lenne egy kérdésem. Apósom azt tanácsolta, hogy legalább 84 amperórás akkut vegyek -- ezen kacagtak egy jót a boltban, és megmutatták, hogy Bogárban gyárilag 45-ös van, 55 fölé nem is érdemes menni. Vettem egy 65-ös Bärent, hogy mindenki boldog legyen. A cserénél kiderült, hogy az előző is 55-ös volt (persze megnézhettem volna előre...). A kérdés az, hogy amellett, hogy felesleges, baj nem lehet a túl erős akkumulátorból? Az biztos, hogy azóta pöccre indul, mint egy Porsche.

(Vaughan: köszönöm a felújítási infókat!)
sosem fogja feltölteni. 84-es? az kamionba való?  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Coleoptera
Hozzászólások: 25

« Hozzászólás #17238 Dátum: 2007 Július 09, 08:33:46 »

Sziasztok!

Megvolt életem első SZMB-élménye (nevetni fogtok): apósommal kicseréltük az akkumulátort. Ehhez kapcsolódóan is lenne egy kérdésem. Apósom azt tanácsolta, hogy legalább 84 amperórás akkut vegyek -- ezen kacagtak egy jót a boltban, és megmutatták, hogy Bogárban gyárilag 45-ös van, 55 fölé nem is érdemes menni. Vettem egy 65-ös Bärent, hogy mindenki boldog legyen. A cserénél kiderült, hogy az előző is 55-ös volt (persze megnézhettem volna előre...). A kérdés az, hogy amellett, hogy felesleges, baj nem lehet a túl erős akkumulátorból? Az biztos, hogy azóta pöccre indul, mint egy Porsche.

(Vaughan: köszönöm a felújítási infókat!)
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #17237 Dátum: 2007 Július 09, 08:11:17 »

halihó!

segítség kellene: kollégámnak fellökték a parkolóban a motorját. nem lett nagy baja, de a tükör elrepedt.
ki lehet csak az üveget cserélni? hol foglalkoznak ilyennel (Bp. XIII. ker.)?
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #17236 Dátum: 2007 Július 08, 23:43:15 »

na nekem 009es van
296tenegely
2karbi
  alpjáratom 900as,nincs lyuk,nincs rágatsé jol indul mindig jol forog  belehet állitani stb

nekem szinte teljesen gyári AS jelü motor, csak dupla szivócsonk van rajta ennyi, és üzembiztos müxik
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #17235 Dátum: 2007 Július 08, 23:34:57 »

Kulso olajszurot akkor nem rakatsz a csomagba? Az is felaron van kinn 

??? de, tervezem. kint ? hol? mikor ? kinek ? hogyan? miért ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #17234 Dátum: 2007 Július 08, 23:34:19 »

És ha most 3 lábú a szerkezetem átalakítás nélkül ki lehet cserélni 100lábúra?
kinyomócsapágyat kell cserélni?
Akkor lehet kicserélni ha van a "száz lábú" (tányérrugós) szerkezeten központosító gyűrű. Ha nincs akkor is kilehet de jobban rá kell állítani a bowdenre. Ez az utóbbi megoldás az élettartalom rovására megy mivel ha kiemelőkaros a mostani szerkezeted ("Három lábú") akkor bizonyára olyan váltód van melyen nem vezető hüvelyes a kinyomó csapágy. A központosító gyűrűnek az a szerepe hogy a nem vezetett csapágy központossan nyomja a tányérrugó nyelveit ("lábait"). Ha nincs akkor egy idő után eltörnek a nyelvek vagy szét megy a csapágy.


                             GNX-967
Nem elérhető klema
Hozzászólások: 40


« Hozzászólás #17233 Dátum: 2007 Július 08, 23:30:28 »

Megkéne nézni a feszabályzodat azok szoktak beszarni elöb minta dinamod meg a kábelezésre rápilantani mielöt szétgányolja az ember az autot

szerintem fesszab rendben van, dinamót meg cseréltem és volt is töltés 150 km-en keresztül aztán megint semmi...

marad a kábelezés átnézése
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #17232 Dátum: 2007 Július 08, 22:56:29 »

de joban járnál ha átalakitanád generátorossá.

miért?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #17231 Dátum: 2007 Július 08, 21:52:49 »

Sziasztok!

Ma végre sikerült a karbimat felújítani.
Valak magyarázza már el hogy hogy kell hibátlan alapjáratot belőni!
Beállítottam ahogy a váci bogarasok oldalán van de a problémám hogy mikor felpörgetem a mocit és elengedem a gázt nagyon leesik a fordulat és csak kb 10s-al később áll vissza 850re.
Ha tovább tekergetem a csavarokat akkor meg vagy nagyon lassan esik a fordulat 850re vagy gázadásnál dadog.
Nagyon kikészít a dolog:D

Jah és mennyiért lehet beszerezni egy 100lábú kuplungszetet?
És ha most 3 lábú a szerkezetem átalakítás nélkül ki lehet cserélni 100lábúra?
kinyomócsapágyat kell cserélni?
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #17230 Dátum: 2007 Július 08, 21:02:42 »

inkáb adok egy dinamot örökbe vagy ketöt is de joban járnál ha átalakitanád generátorossá.


Megkéne nézni a feszabályzodat azok szoktak beszarni elöb minta dinamod meg a kábelezésre rápilantani mielöt szétgányolja az ember az autot

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #17229 Dátum: 2007 Július 08, 21:01:15 »

inkáb adok egy dinamot örökbe vagy ketöt is de joban járnál ha átalakitanád generátorossá.

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető klema
Hozzászólások: 40


« Hozzászólás #17228 Dátum: 2007 Július 08, 20:57:49 »

Én tudnák neked segiteni ha leveszed a gyujtást nem világit a töltésjelzöd???
Dinamo vagy generátor
hegeszteték mostanába az autot ?
Külsö vagy belsö feszabályzos?
6 vagy 12 V?


de jó lenne:)

ha leveszem a gyújtást akkor nem világít a töltésjelző
dinamós
külső fesszab
12v
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #17227 Dátum: 2007 Július 08, 20:55:10 »

És milyen módszerrel állítottad be? Úgy ahogy alább írtam?

de a karbin is nem kevset kelet álitani hogy a kipu gáz homérséklete megfelelö legyen mert olyat fujt mint a klima  Grin

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #17226 Dátum: 2007 Július 08, 20:53:58 »

És milyen módszerrel állítottad be? Úgy ahogy alább írtam?

Hasonloan de mindig kiprobáltam ugyan azon az otszakaszon és érezhetö volt a változás

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #17225 Dátum: 2007 Július 08, 20:52:49 »

na eddig próbálkoztam visszahozni a töltést, több kevesebb sikerrel, most megint nics, de ötletem sincs, hogy miért

tudtok egy autóvillamossági szakembert bp.-n? (11.12.22. ker. előny Smiley )


klema

Én tudnák neked segiteni ha leveszed a gyujtást nem világit a töltésjelzöd???
Dinamo vagy generátor
hegeszteték mostanába az autot ?
Külsö vagy belsö feszabályzos?
6 vagy 12 V?

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #17224 Dátum: 2007 Július 08, 20:52:24 »

Böven töbre mint 7 fok de majd lemérem strobival

És milyen módszerrel állítottad be? Úgy ahogy alább írtam?

'81 Hecho en México
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #17223 Dátum: 2007 Július 08, 20:49:39 »

ööö. igaza dvan Smiley

itt olvastam,hoyg a faszább tömítésgarnitúra 20 ezer körül mozog.

nekem is a reinz van s asszem 8000Ft-ért vettem. én kompletten vettem a henger-dugó garnitúrát s abban volt gyűrű meg csapszeg.

minden jót!
Nem elérhető klema
Hozzászólások: 40


« Hozzászólás #17222 Dátum: 2007 Július 08, 20:49:21 »

na eddig próbálkoztam visszahozni a töltést, több kevesebb sikerrel, most megint nics, de ötletem sincs, hogy miért

tudtok egy autóvillamossági szakembert bp.-n? (11.12.22. ker. előny Smiley )


klema
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #17221 Dátum: 2007 Július 08, 20:41:59 »

és akkor végülis mennyire jött ki az alapelőgyújtás??


Böven töbre mint 7 fok de majd lemérem strobival

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #17220 Dátum: 2007 Július 08, 20:38:04 »

azért egyet ne felejcsünk el 009 nem széria motorokba valo.Tehát aki abba teszi bele ne várjon csodát söt szarab lesz neki mint volt.
Sikerült 99%an belönöm a gyujtást bár lebasztam nem kevés benyát majd kiderül hogyindul hidegen mert ha akkor is jol akkor no gond.Az én autom sokkal fürgéb és magasab fordulatszámon forgatva sokkal joban lehet kihasználni ,kapcsoláskor nem elyti el anyira az elögyujtást.Bár igaz ahoz a motor tugya mit tudnia kel és ha 009 van benne forgatni kel föleg ha tengelyes motor 1700-2000 alá nem jo ha eresztem bár kiproszáltam 2 fokozatban alapjáraton gáznélkül araszoltam vagy 10km/h val és semmi rángatás,hés ha odalép neki az ember még onnan is jol veszi a dolgokat,mig a vákumosnál nekem ugy megcibálta a membránt mintha ide odea csavargata volna az ember a gyujtáselosztot (de hangsulyozom nem széria motor növelt kompreszio és tengely is van benne)
Én nem javaslom széria motorba ot extra gáz lehet megnéznemém azokat a motorokat 15fok alapelögyujtásal vagy többel mit csinál.

és akkor végülis mennyire jött ki az alapelőgyújtás??

'81 Hecho en México
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #17219 Dátum: 2007 Július 08, 20:06:55 »

jaja, kolbensmidt hengerdugó pl  55 ezer, nem érdemes brazil mahlet venni szerintem. nekem még himbasor csaere lesz (40k usából postával együtt), meg kipufogó (sajnos csak a 22 ezeres mexikói sportdob fér most bele a keretbe, ha van valakinek használt jó állpotú szóljon Smiley, tömítésgarnitúra szintén 20 körül , gyűrűk 8000, csapágykészlet (főés vezértengely) 15000, gépmunka 50-60ezer. eddig 220, aztán még ki tudja. vannakilyen heppjeim,hog yolajszűrő pl Smiley

jameg duplakarbi, azt mgé nem tudom mi/hogy.

Kulso olajszurot akkor nem rakatsz a csomagba? Az is felaron van kinn 

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #17218 Dátum: 2007 Július 08, 19:44:19 »

victor reinz max 10

és az jó ? akkor spóroltam 20 ezret egyből Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17217 Dátum: 2007 Július 08, 19:26:43 »

ööö. igaza dvan Smiley

itt olvastam,hoyg a faszább tömítésgarnitúra 20 ezer körül mozog.
victor reinz max 10

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #17216 Dátum: 2007 Július 08, 19:25:44 »

uj hengerdugóhoz minek gyürü?
tömités20e?

ööö. igaza dvan Smiley

itt olvastam,hoyg a faszább tömítésgarnitúra 20 ezer körül mozog.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17215 Dátum: 2007 Július 08, 19:17:05 »

uj hengerdugóhoz minek gyürü?
tömités20e?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #17214 Dátum: 2007 Július 08, 19:14:21 »


szia!

az árak kb fedik a valóságot. nekem a motor generál csak alkatrész áron 200.000Ft de nem a brazil mahle. kivéve a hengerfejet. a szerelő biztosan kér 100.000Ft-ot.../no comment/.

az árak csak tájékoztató jellegűek. biztosan vannak olcsóbbak s drágábbak is...

minden jót!



jaja, kolbensmidt hengerdugó pl  55 ezer, nem érdemes brazil mahlet venni szerintem. nekem még himbasor csaere lesz (40k usából postával együtt), meg kipufogó (sajnos csak a 22 ezeres mexikói sportdob fér most bele a keretbe, ha van valakinek használt jó állpotú szóljon Smiley, tömítésgarnitúra szintén 20 körül , gyűrűk 8000, csapágykészlet (főés vezértengely) 15000, gépmunka 50-60ezer. eddig 220, aztán még ki tudja. vannakilyen heppjeim,hog yolajszűrő pl Smiley

jameg duplakarbi, azt mgé nem tudom mi/hogy.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Július 08, 19:16:22 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17213 Dátum: 2007 Július 08, 15:21:32 »

Tegnap volt kis SZMB a siófoki mekinél. Jön haza az asszony, és mondja, hogy egy T1 áll nyitott motortérrel és tanakodás van. Gyorsan kigurultam, a pécsi csodaszép kasten volt, elment az alapjárat. kicsit buziztuk (mozgattuk a vezetékeket), és lett alapjárat. Aztán indulás előtt megint nem lett. Alapjárati fúvókát kipucoltuk, de semmi. Valami dugulás lehetett, de nem akartuk a karbit szétkapni, úgyhogy alapjárat nélkül gurult tovább pécsre. :-(
De legalább alapsan meg tudtam nézni a gépet. :-)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17212 Dátum: 2007 Július 08, 13:30:29 »

Szerintem ne használj 009 et ha nem muszályj. Csak a szívás megy vele.
na nekem 009es van
296tenegely
2karbi
  alpjáratom 900as,nincs lyuk,nincs rágatsé jol indul mindig jol forog  belehet állitani stb

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 1580 1581 1582 1583 1584 [1585] 1586 1587 1588 1589 1590 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.