www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 15:52:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1563 1564 1565 1566 1567 [1568] 1569 1570 1571 1572 1573 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13211090 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #17915 Dátum: 2007 Augusztus 03, 05:11:18 »

HC meg a CO is magas, az már csúnya.
ezeknek fordítva kéne működniük: magas HC -> alacsony CO, alacsony HC-> magas CO
gyújtásod fasza?

Igen, mindketto magas.

Az en olvasatomban ez azt jelenti, h tokeletlen az eges, keves a levego, vagy sok a benzin, marad elegetlen szenhidrogen a fustgazokban, a CO2-ve sem tudott elegni minden, megmaradt egy redukaltabb formaban, CO-nak.

Javitsatok ki, ha nem igy van, ehhez nem ertek, csak talalgatok.

A gyujtasom nem tudom, hogy milyen, mer' nem lehet allitani rajta semmit, elektromos...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #17914 Dátum: 2007 Augusztus 02, 22:16:19 »

<beszúrt kép törölve>

Ez mi?
ha jól tévedek, alapjárati mágneskapcsoló, az alapjáratot befolyásolja (a neve is erre utal)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #17913 Dátum: 2007 Augusztus 02, 21:43:22 »


Hú ez érdekel, milyen jeladót használsz és hogy építetted bele.
(sztem ez adja a legpontosabb mérést hőmérséklet ügyben)
besetaltam az elso utba eso tyuning botba oszt vettem egy olajhofokmero szettet.
a leereszto csavart meg kifutra az esztergalyos es vagott bele kupos menetet.
 Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17912 Dátum: 2007 Augusztus 02, 19:29:33 »

nekem nagy melegben eis max 70-80fok olajam gomba után van kötve

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #17911 Dátum: 2007 Augusztus 02, 19:28:11 »

hi all!

Én is most készülök beszerezni valami olajhőfokmérő cuccost, sőtt jó lenne az olajnyomást is tudni.
A kérdésem az lenne hogy milyen műszert próbáljak szerezni és hogy hova tudom ezt egyszerűen beépíteni.
A olajgomba helyére gondoltam egy T osztót betenni és olda a hőfokmérőt és a nyomásmérőt. ott jó értéket mutat?
Tudom hogy a jó érték relatív de azért közelítene a valós hőmérséklethez?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #17910 Dátum: 2007 Augusztus 02, 18:16:59 »

Jah
Weber 32/36 DFAV (DFEV) van fennt.
Eddig aki látta, szerintem senki nem tudott vele 100%-an bánni, mármint szerelő.
A 36-ostorok meg egyenesen szinte nem is működik, de ez amiatt van szerintem,
hogy nem bogárra tervezték, szóval egy másik kocsi pedélmozdulata biztos többet húz mint ez.
Mondjuk ezt egy gázkar meghosszabbítással meglehet oldani, mármint a karbi erőkarját kicserélni picit hosszabbra.
CO-ja jó (merki ehhez állította be mérővel), de CH-ja irgalmatlan magass (zöldkártyásnál jó arasznyira kellett tartani a kadron végétől, hogy elfogadható értéket mutasson a gép...)!
???
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #17909 Dátum: 2007 Augusztus 02, 16:12:26 »

az jó, mert 70 fok alatt hidegnek minősül az olaj.
50 fok az kurva kevés


Igen, ennek ellenére az olajnyomás  - szerintem- a megfelelő értékre esik vissza...(2.5 bar f=3000 1/min ;30mm szivattyú, 'hidegen' 3.5-4 bar)

'81 Hecho en México
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #17908 Dátum: 2007 Augusztus 02, 16:09:53 »

aha, jó


De szűkszavúak vagytok.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #17907 Dátum: 2007 Augusztus 02, 16:08:15 »

És ez nekem jó?  Smiley
aha, jó

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #17906 Dátum: 2007 Augusztus 02, 16:08:03 »

Ez ha nincs rajta a gyújtás elzárja a benzin útjaát cucc.

És ez nekem jó?  Smiley
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #17905 Dátum: 2007 Augusztus 02, 16:06:48 »

<beszúrt kép törölve>

Ez mi?

Ez ha nincs rajta a gyújtás elzárja a benzin útjaát cucc.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #17904 Dátum: 2007 Augusztus 02, 16:04:34 »



Ez mi?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17903 Dátum: 2007 Augusztus 02, 15:53:58 »

az jó, mert 70 fok alatt hidegnek minősül az olaj.
50 fok az kurva kevés


Ha a kiegészítő olajtartályban van, ami alulra van szerelve, ott elég alacsoynaz olaj hőfoka, pláne a fal közelében.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17902 Dátum: 2007 Augusztus 02, 15:49:47 »

A külső hőmérséklet azért nagyban befolyásolja szerintem. Nemrégen majd 40 C -fokban mértem 90 km/h-náll 85 C-fokos olajhőfokot, 50-60-as tempónál pedig 90 fölé emelkedett a mutató. Estefelé amkor kb 20 C-os hőmérséklet mérhető nem mozdul ki a mutató (50 C). Általában az elmondható hogy 80 C-fok fölé - utazótempó mellett - nem emelkedik. (Azt azért hozzá kell tennem hogy van egy +olajtartály alul és a mérőgomba ide van szerelve, +1 bordával nagyobb az olajhűtőm is.)
az jó, mert 70 fok alatt hidegnek minősül az olaj.
50 fok az kurva kevés

Hat nem tudom, nekem azt mondtak, h tul dus a keverekem, tobbek kozott mer' magas a HC-m es a CO-m (ez ugytom lehet kopott motortol is), es kurvara melegszik az olajam, kb 100-120 fokig felmegy a homero 90km/h -nal ... :-/
HC meg a CO is magas, az már csúnya.
ezeknek fordítva kéne működniük: magas HC -> alacsony CO, alacsony HC-> magas CO
gyújtásod fasza?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #17901 Dátum: 2007 Augusztus 02, 15:21:13 »

Olajhomerseglethez.
Nekem nagy olajfuratos blokkom van, a nagy aluminium olajhutovel. A karbutator rajta solex 30-as .Ha olyan 30fokos odakint a levego es 90el megyek akkor olyan 110fokos az olaj. ha 100-al tolom neki akkor 120-ig felmegy az olajhomerseglet. Ja es a jelado a leereszto csavarban van benne.
Otleteket elore is koszi Grin


Hú ez érdekel, milyen jeladót használsz és hogy építetted bele.
(sztem ez adja a legpontosabb mérést hőmérséklet ügyben)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #17900 Dátum: 2007 Augusztus 02, 15:18:16 »

Olajhomerseglethez.
Nekem nagy olajfuratos blokkom van, a nagy aluminium olajhutovel. A karbutator rajta solex 30-as .Ha olyan 30fokos odakint a levego es 90el megyek akkor olyan 110fokos az olaj. ha 100-al tolom neki akkor 120-ig felmegy az olajhomerseglet. Ja es a jelado a leereszto csavarban van benne.
Otleteket elore is koszi Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #17899 Dátum: 2007 Augusztus 02, 15:15:16 »

Hell!
megirom ide is bár nem ide való.

ha szeretne valaki bogárból utánfutót kérem szóljon mert azt az infót kaptam, hogy egy darabot nem lehet csinálni ill. műszakiztatni csak kis szériát. ami mondjuk három darab. meg kell terveztetni stb...stb...stb...

tehát még két érdeklkődőt várok!

magamnak nem csinálok hármat... Smiley
xoyox
« Hozzászólás #17898 Dátum: 2007 Augusztus 02, 14:47:21 »

Hat nem tudom, nekem azt mondtak, h tul dus a keverekem, tobbek kozott mer' magas a HC-m es a CO-m (ez ugytom lehet kopott motortol is), es kurvara melegszik az olajam, kb 100-120 fokig felmegy a homero 90km/h -nal ... :-/
ha magas a CO-d akkor füstöl a motorod is !
Ezert kell egy jo alapbeallitast csinalni, es onnan fel-le allitani, CO merövel.
regi bogaraknal a max  4 lehet ( de 2,5-3 között az franko)
120 fokos olaj az mar majdnem hatar halal...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #17897 Dátum: 2007 Augusztus 02, 14:42:32 »

A külső hőmérséklet azért nagyban befolyásolja szerintem. Nemrégen majd 40 C -fokban mértem 90 km/h-náll 85 C-fokos olajhőfokot, 50-60-as tempónál pedig 90 fölé emelkedett a mutató. Estefelé amkor kb 20 C-os hőmérséklet mérhető nem mozdul ki a mutató (50 C). Általában az elmondható hogy 80 C-fok fölé - utazótempó mellett - nem emelkedik. (Azt azért hozzá kell tennem hogy van egy +olajtartály alul és a mérőgomba ide van szerelve, +1 bordával nagyobb az olajhűtőm is.)

Hat nem tudom, nekem azt mondtak, h tul dus a keverekem, tobbek kozott mer' magas a HC-m es a CO-m (ez ugytom lehet kopott motortol is), es kurvara melegszik az olajam, kb 100-120 fokig felmegy a homero 90km/h -nal ... :-/


Buzi, aki fékez! :-)))
xoyox
« Hozzászólás #17896 Dátum: 2007 Augusztus 02, 14:30:36 »

Leonnak nem valami kéttorkú weber van a motorján?
nem tudom, azt hittem sima Pict  valamilye van
Weberekkel - Dellortokkal  maskeppen kell banni, de azt is be lehet löni, mint az oramü:)
de minden hö-sködes Smiley onnan ered Smiley
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #17895 Dátum: 2007 Augusztus 02, 14:28:52 »

Meg kell mérni, hogy tényleg melegszik-e. Folyamatos 100-as tempónál az olaj ne legyen 100 fok felett. Ha alatta van, nem melegszik, ha felette, akkor lehet, hogy igen.
...............

A külső hőmérséklet azért nagyban befolyásolja szerintem. Nemrégen majd 40 C -fokban mértem 90 km/h-náll 85 C-fokos olajhőfokot, 50-60-as tempónál pedig 90 fölé emelkedett a mutató. Estefelé amkor kb 20 C-os hőmérséklet mérhető nem mozdul ki a mutató (50 C). Általában az elmondható hogy 80 C-fok fölé - utazótempó mellett - nem emelkedik. (Azt azért hozzá kell tennem hogy van egy +olajtartály alul és a mérőgomba ide van szerelve, +1 bordával nagyobb az olajhűtőm is.)

'81 Hecho en México
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #17894 Dátum: 2007 Augusztus 02, 14:21:11 »

Ha jól tudom akkor egy DFEV Prog. Weber...


Szaron tejszín?!  Grin Grin Grin

Bocsi...  Evil
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #17893 Dátum: 2007 Augusztus 02, 14:16:13 »

Leonnak nem valami kéttorkú weber van a motorján?

Ha jól tudom akkor egy DFEV Prog. Weber...

'81 Hecho en México
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #17892 Dátum: 2007 Augusztus 02, 14:09:41 »

Mulkt heten irtam a karbi beallitasarol Pityubacsinak egy leirast , de az ekezeteim hianya miatt ki akarja magyarra javitani, es meg kell varnod, amig felrakja az SZMB rovatba
ha a leirtak alapjan majd beallitod a karbidat megszünik a forrosag , ugyanis az az erzesem tul sovany üzemanyaggal jarsz !
altalaban ez az oka egy  tulforro Motornak !
De ha most a karbid bal oldalan alul levö kisebbik csavarodat fel fordulattal kicsavarod, , mar akkor is jobbnak kellene lennie
Probald ki ,vagy vard ki Pityubacsi -t amig felebred Smiley
Leonnak nem valami kéttorkú weber van a motorján?

1963 VW1200 DeLuxe
1303LS
« Hozzászólás #17891 Dátum: 2007 Augusztus 02, 14:07:46 »

Mulkt heten irtam a karbi beallitasarol Pityubacsinak egy leirast , de az ekezeteim hianya miatt ki akarja magyarra javitani, es meg kell varnod, amig felrakja az SZMB rovatba
ha a leirtak alapjan majd beallitod a karbidat megszünik a forrosag , ugyanis az az erzesem tul sovany üzemanyaggal jarsz !
altalaban ez az oka egy  tulforro Motornak !
De ha most a karbid bal oldalan alul levö kisebbik csavarodat fel fordulattal kicsavarod, , mar akkor is jobbnak kellene lennie
Probald ki ,vagy vard ki Pityubacsi -t amig felebred Smiley
Nem rosszindulatból mondom, de lesz ott más is.  Undecided
xoyox
« Hozzászólás #17890 Dátum: 2007 Augusztus 02, 14:00:56 »

A melegedésről még annyit, hogy 250 km után, mikor hazaértem, megakartam nézni a motort,
nyitnám fel a motorháztetőt, de a fogantyúja olyan forró volt, hogy félúton gyorsan visszacsuktam...
pedig már a hőcserélőket is ledugóztam, nehogy onnan jöjjön vissza hő.
Mulkt heten irtam a karbi beallitasarol Pityubacsinak egy leirast , de az ekezeteim hianya miatt ki akarja magyarra javitani, es meg kell varnod, amig felrakja az SZMB rovatba
ha a leirtak alapjan majd beallitod a karbidat megszünik a forrosag , ugyanis az az erzesem tul sovany üzemanyaggal jarsz !
altalaban ez az oka egy  tulforro Motornak !
De ha most a karbid bal oldalan alul levö kisebbik csavarodat fel fordulattal kicsavarod, , mar akkor is jobbnak kellene lennie
Probald ki ,vagy vard ki Pityubacsi -t amig felebred Smiley
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #17889 Dátum: 2007 Augusztus 02, 12:14:19 »

Meg kell mérni, hogy tényleg melegszik-e. Folyamatos 100-as tempónál az olaj ne legyen 100 fok felett. Ha alatta van, nem melegszik, ha felette, akkor lehet, hogy igen.
Tegyük fel, hogy minden tiszta, olajhűtő nem koszos, hengerek nem olajsarasak, a motorbelső nem olajiszapos.

Ha a gépműhely szűkre illesztette a csapágyakat az is melegedést okoz, de ha a főtengely játéka (axiális, tengelyirányú) kicsi, az is melegedést okoz. Ha az első olajszeleped (az ékszíjtárcsánál) csak részben zár, akkor nem megy az összes olaj a hűtőre, akkor is melegebben járhat. Ez gyakran előfordul, ha a szelep vékony tömítő pereme akár a dugattyún, akor a dugattyú ülékén be van verődve, egyenetlen.
Melegszik a motor akkor is, ha a karburálás nem jó, ha a szelepek nem jól zárnak, vagy ha az előgyújtás értéke és szabályozása nem megfelelő. Túl hamar ráhúz pl. a gyengült röpsúly rugók miatt.

A dugattyún a nyilaknak a lendkerék felé kell mutatni a kezdetektől fogva. A csapszeg-eltolás miatt.

A melegedésről még annyit, hogy 250 km után, mikor hazaértem, megakartam nézni a motort,
nyitnám fel a motorháztetőt, de a fogantyúja olyan forró volt, hogy félúton gyorsan visszacsuktam...
pedig már a hőcserélőket is ledugóztam, nehogy onnan jöjjön vissza hő.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #17888 Dátum: 2007 Augusztus 02, 11:53:51 »


Gratula! Csak így tovább! KÉsz lesz az, hamarosan... 

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17887 Dátum: 2007 Augusztus 02, 11:31:52 »

lehet úgy összerakni blokkot, hogy az rendesen működjön, de mégis valami rosszul van benne és ettől kibaszottul melegedjen?
csak kédem, me má ez is eszembe ötlött

Meg kell mérni, hogy tényleg melegszik-e. Folyamatos 100-as tempónál az olaj ne legyen 100 fok felett. Ha alatta van, nem melegszik, ha felette, akkor lehet, hogy igen.
Tegyük fel, hogy minden tiszta, olajhűtő nem koszos, hengerek nem olajsarasak, a motorbelső nem olajiszapos.

Ha a gépműhely szűkre illesztette a csapágyakat az is melegedést okoz, de ha a főtengely játéka (axiális, tengelyirányú) kicsi, az is melegedést okoz. Ha az első olajszeleped (az ékszíjtárcsánál) csak részben zár, akkor nem megy az összes olaj a hűtőre, akkor is melegebben járhat. Ez gyakran előfordul, ha a szelep vékony tömítő pereme akár a dugattyún, akor a dugattyú ülékén be van verődve, egyenetlen.
Melegszik a motor akkor is, ha a karburálás nem jó, ha a szelepek nem jól zárnak, vagy ha az előgyújtás értéke és szabályozása nem megfelelő. Túl hamar ráhúz pl. a gyengült röpsúly rugók miatt.

A dugattyún a nyilaknak a lendkerék felé kell mutatni a kezdetektől fogva. A csapszeg-eltolás miatt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #17886 Dátum: 2007 Augusztus 02, 10:47:56 »

tovabba is alakul a paprikahttp://picasaweb.google.com/EPE66VW/MyBugyInTheWorkShop

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17885 Dátum: 2007 Augusztus 02, 08:53:22 »


valahogy igy van Szepesnek megcsinálva, csak nem tom h neki keskenyítve van é, erre nem tudja vki a választ???, mert a depoban nem írják.... Huh
asszem keskenyített, mintha az old timer versenyes cikkben ezt írták volna

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17884 Dátum: 2007 Augusztus 02, 07:53:16 »

Enyemmel is lehet biztonsagosan autozni, nem arrol van szo!, hanem nem szeretek, figyelni az uton meg butykakat kerülgetni, de erre meg nagyon jol illik Süsü doktor ur mondasa.... Grin
nekem az a gond h a /55ös gumi miatt, kicsi a perem magassag, ezer a hídnak az also nyulvanya kb 5cm-re van a talajtol... ezzel semmi gond nemetorszagban pl, de magyar utakra nem valo, ill tanulni kell vezetni, kb 2 het alatt beleszokik mindenki, és nem akad föl vele, csak figyelni kell, míg egy eredeti bogarral mehetsz amerre latsz mert nem fog fölakadni ez meg csattog én meg azt nem szeretm. Grinés itt megint fölhívnam a figyelmet Süsü szólásásra.

A biztonságos ültetes az én képzeletemben a következő, egy keskenyhíd(h nem érjen a gumi a sárvédőbe...de ekkor meg alakítani kell a doblemezen, torziobol rudazatbol vágni....) előre 4.5ös felni 135ös vagy esetleg 145ös gumival(magas perem elég ahhoz h ne csattogjon a híd....) és egy ültetőcsonk, hátul pedig eredeti magassag, és egy 195/65ös gumma..kb ennyi, én valoszinu ezt fogom megvalositani, csak egy eredeti híddal, és azt vagom el és rakunk bele állíthato diót.(ezekkel viszont nem mutat olyan jol mint pl a Mareszé, de övé(remelm nem sértem meg)inkabb show car mint MAGYAR turagép)
valahogy igy van Szepesnek megcsinálva, csak nem tom h neki keskenyítve van é, erre nem tudja vki a választ???, mert a depoban nem írják.... Huh
üdvw
enyim midenhova lábán megy , max lassan Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #17883 Dátum: 2007 Augusztus 02, 00:21:58 »

Egyszer kiváncsi lennék arra a végkifejletre ,amivel biztonságosan lehet autózni itthon!Vagy az csak az eredeti futómű?Nekem is tetszik az ültetés,de jó lenne tudni a frankót!Szerintem van itt a fórumon olyan akinek ilyen a bogara!Lehetne ez egy körkérdés.Tudom,ez nem jó,mert akkor mindenkinek egyforma első futóműve lenne,és senki nem szopna vele!Mi szeretjük a kihívásokat!!

Enyemmel is lehet biztonsagosan autozni, nem arrol van szo!, hanem nem szeretek, figyelni az uton meg butykakat kerülgetni, de erre meg nagyon jol illik Süsü doktor ur mondasa.... Grin
nekem az a gond h a /55ös gumi miatt, kicsi a perem magassag, ezer a hídnak az also nyulvanya kb 5cm-re van a talajtol... ezzel semmi gond nemetorszagban pl, de magyar utakra nem valo, ill tanulni kell vezetni, kb 2 het alatt beleszokik mindenki, és nem akad föl vele, csak figyelni kell, míg egy eredeti bogarral mehetsz amerre latsz mert nem fog fölakadni ez meg csattog én meg azt nem szeretm. Grinés itt megint fölhívnam a figyelmet Süsü szólásásra.

A biztonságos ültetes az én képzeletemben a következő, egy keskenyhíd(h nem érjen a gumi a sárvédőbe...de ekkor meg alakítani kell a doblemezen, torziobol rudazatbol vágni....) előre 4.5ös felni 135ös vagy esetleg 145ös gumival(magas perem elég ahhoz h ne csattogjon a híd....) és egy ültetőcsonk, hátul pedig eredeti magassag, és egy 195/65ös gumma..kb ennyi, én valoszinu ezt fogom megvalositani, csak egy eredeti híddal, és azt vagom el és rakunk bele állíthato diót.(ezekkel viszont nem mutat olyan jol mint pl a Mareszé, de övé(remelm nem sértem meg)inkabb show car mint MAGYAR turagép)
valahogy igy van Szepesnek megcsinálva, csak nem tom h neki keskenyítve van é, erre nem tudja vki a választ???, mert a depoban nem írják.... Huh
üdvw
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #17882 Dátum: 2007 Augusztus 02, 00:06:43 »

ez milyen gátló? száma? Huh


hali
kayiba, ugyan olyan mint a Tiéd, csak hosszú Grin számát nem tom talan gr.. de nem tom milyen szamra gondolsz Huh
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #17881 Dátum: 2007 Augusztus 01, 22:31:28 »

Nekem is pumám van, ültetve. Meg hátul is ültettem rajt. Gokartos is, de jól néz ki. Kompromisszumot kell kötni az utakkal, a kinézettel és a rugózással. Azaz: Aki kúrvának áll ne sírjon ha megba...ák. Evil


                             GNX-967
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #17880 Dátum: 2007 Augusztus 01, 21:50:09 »

ez sok mindentöl függ
ennyi  kemény  ügyeesn kell vezetni  keskeny állitható hid rövid monrorekkal
nem napi használta

csonk jó annak aki rugozni kar és nem látványosat ületni
aki látványosat akar akkor hid jó gumi de akkor pattogni fog


felni +gumi van akkor ahhoz kell gondolkodni

Hát én sem vagyok az utakkal megelégedve.... most megyek majd remélem Ausztriában egy kisebb karikát, ha ott is "használhatatlan" lesz az autó, akkor visszaemelem majdnem gyári helyzetbe..... Grin Grin
Nekem már sikerült akkorát is pattannom, hogy egy pillanatra irányíthatatlanná vált az autó... hát nem vot jó érzés....

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #17879 Dátum: 2007 Augusztus 01, 21:11:31 »

dugok Roll Eyes
jaja igen  Smiley
úgy tudta szaki, hogy a dugókon a nyilaknak egymás felé kell néznie,
aminek semmi értelme nincs, mert miven ha más helyre teszem fel, akkor megfordul a dugó
és más a súlyozása. nah ilyenek...
szal kezdek félni, hogy azért izzik a mocim, mert belül is van valami mondjuk fordítva vagy nem pontosan berakva.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17878 Dátum: 2007 Augusztus 01, 21:04:49 »

apróságok
most specc az ac pumpa rúdja fordítva volt bent
ugyanitt a bakelit tömítései sem voltak jók
volt még valami, de nem jut eszembe.
ezek akkor derültek ki,mikor merki csinálta mocit.
na de hogy belül mi lehet aztat nem tom
dugok Roll Eyes

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #17877 Dátum: 2007 Augusztus 01, 21:01:24 »

Ezt részletezd.
apróságok
most specc az ac pumpa rúdja fordítva volt bent
ugyanitt a bakelit tömítései sem voltak jók
volt még valami, de nem jut eszembe.
ezek akkor derültek ki,mikor merki csinálta mocit.
na de hogy belül mi lehet aztat nem tom
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17876 Dátum: 2007 Augusztus 01, 20:36:10 »

mint például?

haperselyeztetni kell, és pedig kelleni fog, akkor szerintem koppra kellbontani. nem?
vagyis akkor már érdemes lenne. lehet.
derékszögelés
szoros gépmunka
kis furat
 ez csak pár dolog

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 1563 1564 1565 1566 1567 [1568] 1569 1570 1571 1572 1573 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.