www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 04, 00:05:45

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921310 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1547 1548 1549 1550 1551 [1552] 1553 1554 1555 1556 1557 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14389302 alkalommal)
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #18571 Dátum: 2007 Augusztus 26, 22:46:03 »

Ugye. Ezeröcsi?

Nagyon gáz! (Bocs Gas) Igazán gáz a Porsche szárnnyal lenne ami akcijósan 19990!  Grin

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #18570 Dátum: 2007 Augusztus 26, 22:44:24 »

A Szoljatok Ide-ben betettem egy linket. Ugye az a dupla kereklámpa nemcsak nekem nem tccik???  Huh
Ugye. Ezeröcsi?

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #18569 Dátum: 2007 Augusztus 26, 22:41:16 »

Ezt a kérdést inkább egy másik fórumon kellene feltenned 
OFF-ra válaszolva:
 12V-ra egy ellenellás vele sorba egy 5.1 V-os Zener dióda katóda... 

  köszi  

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #18568 Dátum: 2007 Augusztus 26, 22:40:29 »

üdvw mindenkinek!
'71-es bogi gyári színekről holtaláhatóak valamiféle infók?( színek, kódok,színkódok Grin)

A Szoljatok Ide-ben betettem egy linket. Ugye az a dupla kereklámpa nemcsak nekem nem tccik???  Huh

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #18567 Dátum: 2007 Augusztus 26, 22:37:57 »

üdvw mindenkinek!
'71-es bogi gyári színekről holtaláhatóak valamiféle infók?( színek, kódok,színkódok Grin)

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #18566 Dátum: 2007 Augusztus 26, 21:28:24 »

.....
.....
na akkor,  OFF Smiley ismerősömnek ven egy alapjárati léptetőmotor állító elektronikája vagy ilyesmi Smiley ami 0-5 voltos jelet ad ki. neki voszitn 5-10 voltos jelre lenne szüksége. én azt amegoldást tlaáltam ki,hoyg a vezérlőegység kimenetére teszek egy diódát, és utánna rákapcsolok +5 voltot. így ugyan esik 0,6 votl a diódánnyitóránybana vezérlőjelből , de akkor mondjuk 5,6 voltot szuperponálok rá még egyen feszültséget.

vagy, összegző műveleti erősítő egységnyi erősítéssel. na ez bonyoultabb megoldás.
Ezt a kérdést inkább egy másik fórumon kellene feltenned 
OFF-ra válaszolva:
 12V-ra egy ellenellás vele sorba egy 5.1 V-os Zener dióda katóda. Az anód megy a vezérlő kimenetre innen egy ellenállás le a testre. Az eltolt vezérlőjel a Zener katódjáról vehető le. A hiba +0.1 V. Ennél jobb megoldás a beállítható feszültségű Zener használata (pl. TL031). Ennek letörési feszültségét két ellenállással lehet beállítani. Ha ezt 5 V-ra beállítod akkor az elöbb leírt kapcsolásban kiváltható vele az 5.1V-os Zener dióda és igy a hiba = 0V!
A többiektől elnézést az OFF-ért. !
 

'81 Hecho en México
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27162


« Hozzászólás #18565 Dátum: 2007 Augusztus 26, 20:38:09 »

az nem 180 fokos V motora ferrarikban?

na akkor,  OFF Smiley ismerősömnek ven egy alapjárati léptetőmotor állító elektronikája vagy ilyesmi Smiley ami 0-5 voltos jelet ad ki. neki voszitn 5-10 voltos jelre lenne szüksége. én azt amegoldást tlaáltam ki,hoyg a vezérlőegység kimenetére teszek egy diódát, és utánna rákapcsolok +5 voltot. így ugyan esik 0,6 votl a diódánnyitóránybana vezérlőjelből , de akkor mondjuk 5,6 voltot szuperponálok rá még egyen feszültséget.

vagy, összegző műveleti erősítő egységnyi erősítéssel. na ez bonyoultabb megoldás.
ezt mire írtad?  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #18564 Dátum: 2007 Augusztus 26, 17:58:03 »

összegző műveleti erősítő egységnyi erősítéssel. na ez bonyoultabb megoldás.
SZVSZ ezt az anyázósba.  Shocked Grin Grin
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #18563 Dátum: 2007 Augusztus 26, 16:22:14 »

Ferrari Testarossa motor, 12 hengeres boxer
beépítve így néz ki:


az nem 180 fokos V motora ferrarikban?

na akkor,  OFF Smiley ismerősömnek ven egy alapjárati léptetőmotor állító elektronikája vagy ilyesmi Smiley ami 0-5 voltos jelet ad ki. neki voszitn 5-10 voltos jelre lenne szüksége. én azt amegoldást tlaáltam ki,hoyg a vezérlőegység kimenetére teszek egy diódát, és utánna rákapcsolok +5 voltot. így ugyan esik 0,6 votl a diódánnyitóránybana vezérlőjelből , de akkor mondjuk 5,6 voltot szuperponálok rá még egyen feszültséget.

vagy, összegző műveleti erősítő egységnyi erősítéssel. na ez bonyoultabb megoldás.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27162


« Hozzászólás #18562 Dátum: 2007 Augusztus 26, 11:09:24 »


sokat kell még tanulnom...
én is nemrég tudtam meg  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető klkl
Hozzászólások: 54

« Hozzászólás #18561 Dátum: 2007 Augusztus 26, 11:03:18 »

Sziasztok Tud valaki félautomata bogár váltó,vagy vezérlő szelep leirást ,beállitási adatokat ,rajzot tartalmazó oldalt valahol.
Én eddig csak ezt találtam:http://www.black-cyber.com/page/tips-kaefer-htm/tips-k-halbautomatik-fr.htm
kovacsek80@citromail.hu cimre irjatok...köszi
1303LS
« Hozzászólás #18560 Dátum: 2007 Augusztus 26, 07:53:43 »

AB váltó.


[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #18559 Dátum: 2007 Augusztus 26, 01:10:22 »

dehogy számolok, semmi kedvem ilyenkor ilyesmit csinálni ;-)

de te esetleg olvashatnál: "az óra szerinti 130 a valóságban 115-120" nnna ezt mondtam én, nem mást.

ja már látom bocsi....2*2 meg néha 5 Wink

'81 Hecho en México
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14007


30-347-1939

« Hozzászólás #18558 Dátum: 2007 Augusztus 26, 00:21:27 »

Fura mert Spárkéfer mögöttem jött 135km/h -val és távolottam.naki gyári gummai vannak.Ezért kérdeztem hogy betük nélkül mi lehet ez.
Na azért akkor már szegény D-s mocim a végén volt a sebességhatárnak,de azt hittem meglépsz,ezért nyomtam neki!Pedig csak tesztelted a motort!!Meg a mienket is!Nekem nincs bent fordulatszámmérő!
« Utoljára szerkesztve: 2007 Augusztus 26, 00:29:46 írta sparkafer »
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #18557 Dátum: 2007 Augusztus 25, 23:41:10 »

4800-as fordulaton 165/80R15 gumival AB rövidváltóval 115-120 ?? Tessék egy kicsit számolni is...





dehogy számolok, semmi kedvem ilyenkor ilyesmit csinálni ;-)

de te esetleg olvashatnál: "az óra szerinti 130 a valóságban 115-120" nnna ezt mondtam én, nem mást.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #18556 Dátum: 2007 Augusztus 25, 22:34:56 »

az óra szerinti 130 a valóságban 115-120

4800-as fordulaton 165/80R15 gumival AB rövidváltóval 115-120 ?? Tessék egy kicsit számolni is...




'81 Hecho en México
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #18555 Dátum: 2007 Augusztus 25, 21:45:33 »

Nemrég néztem egy végsebességet: 4800-ig forgattam a motort rövid váltóval- > a km óra 130 felett volt egy picivel. A fordulatszámmérőm pontos. A km óra csal mivel 165/80-as az abroncs mérete. A valós sebesség kb. 140 km/h lehetett..

az óra szerinti 130 a valóságban 115-120
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #18554 Dátum: 2007 Augusztus 25, 21:39:17 »

Fura mert Spárkéfer mögöttem jött 135km/h -val és távolottam.naki gyári gummai vannak.Ezért kérdeztem hogy betük nélkül mi lehet ez.

Nemrég néztem egy végsebességet: 4800-ig forgattam a motort rövid váltóval- > a km óra 130 felett volt egy picivel. A fordulatszámmérőm pontos. A km óra csal mivel 165/80-as az abroncs mérete. A valós sebesség kb. 140 km/h lehetett..

'81 Hecho en México
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #18553 Dátum: 2007 Augusztus 25, 21:35:33 »

Bisztos a fluxszuskondenzátor kavar be. ;DKöszönöm a segítséget.

VW 1200.1963.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #18552 Dátum: 2007 Augusztus 25, 21:25:41 »

Rövid váltóval 3000-es fordulatnál 90-et mész, hosszúval meg 100-at. Nagyságrendileg.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #18551 Dátum: 2007 Augusztus 25, 21:19:16 »

A 63 stimmel mert a vas is ilyen.4000-nél többet nem hajlandó pörögni.

VW 1200.1963.
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #18550 Dátum: 2007 Augusztus 25, 21:12:44 »

Fura mert Spárkéfer mögöttem jött 135km/h -val és távolottam.naki gyári gummai vannak.Ezért kérdeztem hogy betük nélkül mi lehet ez.

VW 1200.1963.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #18549 Dátum: 2007 Augusztus 25, 21:09:01 »

Akkor ez egy rövid váltó.1.6 mocival, 175/60 15 gummával, 4000 fsz ,140 km/h óra akasztva.

Ezzel az összeállítással 4000-es fordulaton 115-el mész.
Még egy hosszúváltóval is 125 km/h lenne a sebességed 4000-es fordulaton.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Augusztus 25, 21:12:41 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #18548 Dátum: 2007 Augusztus 25, 21:03:06 »

Akkor ez egy rövid váltó.1.6 mocival, 175/60 15 gummával, 4000 fsz ,140 km/h óra akasztva.

VW 1200.1963.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #18547 Dátum: 2007 Augusztus 25, 20:38:46 »

5935530.

Az alkatrészszám 113....-al kezdődik?
Úgy néz ki hogy ez egy 1963 júniusi váltó.
      1                  2                  3                 4              Hátra      Véglehajtás
3,80 (10:38)    2,06 (17:35)    1,32 (22:29)    0,89 (27:24)      3,88          4,375
« Utoljára szerkesztve: 2007 Augusztus 25, 20:52:27 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #18546 Dátum: 2007 Augusztus 25, 19:32:07 »


mármint az oldal alján a jobb szélső!


mondom én, hogy sokat kell még tanulnom...
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #18545 Dátum: 2007 Augusztus 25, 19:31:05 »

na ez odabasz...

http://cgi.ebay.de/CB-Gasgestaenge-mit-Sportluftfiltern-Typ-1-VW-Kaefer_W0QQitemZ260151033321QQihZ016QQcategoryZ42835QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #18544 Dátum: 2007 Augusztus 25, 19:30:18 »

:DDD

ha a főoldalon belépsz mondjuk a bogaras topikba és ott az új gombra kattintasz a téma végénél, egyből odadob, amit utoljára olvastál.


sokat kell még tanulnom...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27162


« Hozzászólás #18543 Dátum: 2007 Augusztus 25, 19:09:35 »



marker...


nem szeretnék lemaradni semmiről, de nemtok minden nap netezni...
:DDD

ha a főoldalon belépsz mondjuk a bogaras topikba és ott az új gombra kattintasz a téma végénél, egyből odadob, amit utoljára olvastál.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #18542 Dátum: 2007 Augusztus 25, 19:03:50 »

már 159 szmájlit sikerült kreálnod eddig? Wink amúgy miértelme?



marker...


nem szeretnék lemaradni semmiről, de nemtok minden nap netezni...
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #18541 Dátum: 2007 Augusztus 25, 18:28:26 »

Íme egy hasznos táblázat aki hátsó ültetésre gondolna:

HOW LOW ? HOW MANY SPLINES ?
INNER SPLINE      OUTER SPLINE   SPRING-PLATE       APPROXIMATE
ROTATION               ROTATION            ANGLE               DROP IN CM
    +1                           -1                    50'                  0.55
    +2                           -2                 1;40'                  1.10
    +3                           -3                 2;30'                     1.65
    +4                           -4                 3;20'                     2.20
    +5                           -5                 4;10'                     2.75
    +6                           -6                 5;                       3.30
    +7                           -7                 5;50'                     3.85
    +8                           -8                 6;40'                     4.40
    +9                           -9                 7;30'                     4.95
  +10                         -10                 8;20'                     5.50
      0                         +1                 8;10'                     5.50
   +1                            0                 9;                        6.00
   +2                          -1                 9;50'                     6.55
   +3                          -2                10;40'                  7.10
   +4                          -3                11;30'                  7.65
   +5                          -4                12;20'                  8.20
   +6                          -5                13;10'                  8.75
   +7                          -6                14;                      9.30
   +8                          -7                14;50'                  9.85
   +9                          -8                15;40'                10.40
 +10                          -9                16;30'                11.00
 +11                        -10                17;20'                11.55
     0                         +2                16;20'                11.00
  +2                           0                18;                    12.00
« Utoljára szerkesztve: 2007 Augusztus 25, 18:33:40 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #18540 Dátum: 2007 Augusztus 25, 18:24:15 »

5935530.
Mik a számok?

VW 1200.1963.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #18539 Dátum: 2007 Augusztus 25, 18:16:11 »

Honnan tudom meg  hogy milyen a váltóm ha nincs rajta betű  csak szám?

Mik a számok?

'81 Hecho en México
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #18538 Dátum: 2007 Augusztus 25, 18:14:17 »

Lehet hogy itt is OF,de hova tegyem?
Hacsak ugy nem,hogy Szereld Magad Bazzeateraszod!! Grin
Ez megy ugy kb 1 hete!

[melléklet törölve az admin által]

Tóth Zoltán
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #18537 Dátum: 2007 Augusztus 25, 17:45:38 »

Honnan tudom meg  hogy milyen a váltóm ha nincs rajta betű  csak szám?

VW 1200.1963.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18536 Dátum: 2007 Augusztus 25, 16:04:18 »

De a difi sem így szokott meghalni, hogy hopp, eddig semmi, utána meg szól, mint állat. És persze minden működik jól, csak hangos.

eltörik egy csapágy, az gyorsan megvan... pikk-pakk
oszt egy darabig még elműködik faszályosan.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #18535 Dátum: 2007 Augusztus 25, 13:05:42 »

1303
Ja az más.


                             GNX-967
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27162


« Hozzászólás #18534 Dátum: 2007 Augusztus 25, 12:26:48 »

Smiley
már 159 szmájlit sikerült kreálnod eddig? Wink amúgy miértelme?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #18533 Dátum: 2007 Augusztus 25, 12:17:52 »

 Smiley
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18532 Dátum: 2007 Augusztus 25, 09:22:03 »

Nekem akkor volt ilyen morgásom amikor a féltengely vége meg a diók berágódtak. Azaz a diók kipattogtak aztán a morzsaléka meg belerágódott a dióba is meg a féltengelybe is. (feltéve ,ha nálad olajos féltengelyesről van szó ez is egy lehetőség)
1303

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 1547 1548 1549 1550 1551 [1552] 1553 1554 1555 1556 1557 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.187 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.