www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 23, 14:27:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921180 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1536 1537 1538 1539 1540 [1541] 1542 1543 1544 1545 1546 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12830455 alkalommal)
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #18977 Dátum: 2007 Szeptember 13, 07:08:50 »

karburátor beállítása ismét:

mondjuk a labanc kolléga helyesírási hibát kijavítgathattad volna... a végén még azt hiszi valaki, hogy te írtad.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #18976 Dátum: 2007 Szeptember 12, 23:51:07 »

karburátor beállítása ismét:

hello!

megtaláltam.:

1/-- legelöször FORRO motornal, (nem csak "üzemmeleg" ahogy te irtad ) hanem forro motornal  a lepcsös alapjarati folytoszelep - nel levö "finommenetes " csavart kicsavarod, es o v a t o s a n   a d d i g  vissza, amig   e p p e n  hogy majdnem hozzaer a lepcsös reszhez !0,05 mm tavolsagra beallitod ! Ilyenkor egy becsavart alapjarati csavarnal a motor majdnem , (de inkabb ) meg is all !
(ha nem valahol falsot sziv !) ( 0,1 mm egy közönseges papier, ennek a fele 0,05 mm )
2/--Most a karbin a nagyobbik csavart a Co feletti üresjari csavart addig csavarod ki , amig a motor felfut kb 1200 fordulatig
3/--Ezutan az alatta levö Co csavart ( ez a kisebbik ) amit elözöleg 3 teljes fordulattal ( alaphelyzet mindig )  mar kicsavartal (a legbelsö allasatol,)  addig csavarod  ujra befele, amig a motor elkezd nyugtalanul jarni, most ugyanezt a csavart addig csavarod kifele, 1/4 avagy 1/2 fordulattal, amig a motor ujra normalisan,  egyenletesen jarni nem kezd . . ..
4/--Most a felsö alapjarati vastagabb csavarral beallithatod a kivant üresjarati fordulatodat

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #18975 Dátum: 2007 Szeptember 12, 22:01:28 »

Egyszer csináltam egy elsőindex krómbúrával,de lepergett és baromi csúnya lett!Inkább leteszem a pinyóba és majd tavasszal rakom majd fel!
Pedig szerintem ha tökéletesen zsírtalanítasz, akkor megáll. Anyukám kocsijára is ilyen óccsó lökös ment, öcsém lelakkozta, azóta is áll rajta, pedig csillag garázsban alszik szegény kocsi. Ennyi idő alatt ilyen klímában láttam már tökéletesen rozsdabarnára érett taiwani példányt...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #18974 Dátum: 2007 Szeptember 12, 21:59:26 »

egy a baj hogy nem áll meg rajta a lakk egy idő után elkezd leperegni rólla
Egy idő után újra lakkozod... Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #18973 Dátum: 2007 Szeptember 12, 21:46:30 »

Lakkozd le! Gondolom, valami nitro bázisú lenne a legjobb egy kis edzővel. Igaz, a csillogásából veszítene, viszont nem rozsdálna át azon a jó kis leheletnyi taiwani krómon....
Egyszer csináltam egy elsőindex krómbúrával,de lepergett és baromi csúnya lett!Inkább leteszem a pinyóba és majd tavasszal rakom majd fel!

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18972 Dátum: 2007 Szeptember 12, 21:19:03 »

Lakkozd le! Gondolom, valami nitro bázisú lenne a legjobb egy kis edzővel. Igaz, a csillogásából veszítene, viszont nem rozsdálna át azon a jó kis leheletnyi taiwani krómon....
egy a baj hogy nem áll meg rajta a lakk egy idő után elkezd leperegni rólla

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #18971 Dátum: 2007 Szeptember 12, 21:09:22 »

Nem tudom meddig lesz ilyen fényes!Made in utángyártott!
Lakkozd le! Gondolom, valami nitro bázisú lenne a legjobb egy kis edzővel. Igaz, a csillogásából veszítene, viszont nem rozsdálna át azon a jó kis leheletnyi taiwani krómon....

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #18970 Dátum: 2007 Szeptember 12, 20:45:59 »

Zsír!

Nekem is kellene egy szép fényes új lökös, nagyon sokat dob az összképen!
Nem tudom meddig lesz ilyen fényes!Made in utángyártott!

Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #18969 Dátum: 2007 Szeptember 12, 20:11:49 »

A benzincsőre a tankból ugye gumi cső megy rá, és ha nem dugták ki elég nehéz lesz rádugni a gumicsövet. De a cső körül kell lennie egy rezgés csillapító és szigetelő gumigyűrűnek is különben egy idő után el fog kopni a cső fala vagy eltörik a rezonanciától. A csövet utólag, csak a gyári mellett lehet elhúzni mert a gyári az fixen van rögzitve több ponton. És ahol hozzáférhető ott kötegelővel oda huzatni a régihez (a gerincben). Amúgy kiba..ott drága a rézcső.

Hát rézcső volt behúzva, tehát vissz akell tenni, csak a rögzítés végett is, meg leginkább a rozsda miatt amit láttam az alagútban, ez volna mai miatt mindenképpen fel óhajtom nyitni.

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #18968 Dátum: 2007 Szeptember 12, 20:01:12 »

Na a benzincsövemnek nincsen kint a vége azzal az a gond csak. Most nem tom h rövid már vagy csak nem dugták ki amikor csinálták ezt a taknyolást.

A benzincsőre a tankból ugye gumi cső megy rá, és ha nem dugták ki elég nehéz lesz rádugni a gumicsövet. De a cső körül kell lennie egy rezgés csillapító és szigetelő gumigyűrűnek is különben egy idő után el fog kopni a cső fala vagy eltörik a rezonanciától. A csövet utólag, csak a gyári mellett lehet elhúzni mert a gyári az fixen van rögzitve több ponton. És ahol hozzáférhető ott kötegelővel oda huzatni a régihez (a gerincben). Amúgy kiba..ott drága a rézcső.


                             GNX-967
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #18967 Dátum: 2007 Szeptember 12, 14:10:32 »

ezt bővebben légyszi - én eddig azt gondoltam, hogy  úgy működik  a szintjelző,egy változó ellenállású dolog és a műszer az átfolyó áram erősségétől függően tér ki  szvsz nem befolyásólja, hogy  ha nem teljesen DC a fesz hanem van rajta egy kis hullámzás
Szóval a jeladó huzalellenállásból van megtekerve (aminek van egy adott teljesítménye).
Ezen az ellenáláson 12V táp esetén üres (vagy majdnem üres) tank esetén akkora áram folyik, hogy egyszerűen, mint egy biztosíték, felforrósodik és elég.
A müszer tartalék benzinszint állásakor kb 15ohm ellenállású a jeladó (de nem 3/4 W teljesítményű).
Nekem kb a fenti állásnál égett ki a 12V-ot 5V-ra "transzformáló" szagató hibája miatt (valószínű fullba kapta a tápot).
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #18966 Dátum: 2007 Szeptember 12, 13:43:56 »

Eszembe jutott egy apróság.
A titok nyitja a szaggató a műszer előtt (nem tudom, hogy ugyanez van-e a bogárnál is, mert nekem buszom van), azt kell kicserélni félvezetős feszültség stabilizátorra (buszban 5V kell a műszernek), aztán az új jeladó már bírni fogja. Smiley

ezt bővebben légyszi - én eddig azt gondoltam, hogy  úgy működik  a szintjelző,egy változó ellenállású dolog és a műszer az átfolyó áram erősségétől függően tér ki  szvsz nem befolyásólja, hogy  ha nem teljesen DC a fesz hanem van rajta egy kis hullámzás
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #18965 Dátum: 2007 Szeptember 12, 13:04:57 »

Ma felszereltem hátra mindent.Lehet a lámpák helye nem az eredeti,de majd módosítom ha kell!És a rendszámvilágítás sincs pontosan középen,de majd ott lesz!

Zsír!

Nekem is kellene egy szép fényes új lökös, nagyon sokat dob az összképen!

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #18964 Dátum: 2007 Szeptember 12, 13:03:33 »

Ez még szvsz javítható, ha "csak" ennyi a baja.

mintha levelesre lenne rohadva a sarka  Tongue látom te is betonnyal lakatolsz Grin

szerintem pár ezer ft-ért lehet kapni bárhol  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #18963 Dátum: 2007 Szeptember 12, 13:01:25 »

Napoleon nyakat valaki nem tud?


Ez még szvsz javítható, ha "csak" ennyi a baja.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #18962 Dátum: 2007 Szeptember 12, 10:21:58 »

A 12v-tot a stabtáp (vagy szaggató)kapja, de onnan a műszerre már csak 5 volt megy.
Ha T2b-d van, akkor meg tudom mondani, hol kell kivágni a lemezt (flexel szigorúan csak benzintank nélküli állapotban), de csak óvatosan.
T2b-m van és nem fogom ezért kivágni a kasztnit, főleg, ha már kivettem a tankot  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #18961 Dátum: 2007 Szeptember 12, 10:12:25 »

a nagyobb gond számomra a csere, mert kissé gáz a motor kiszedés és nőgyógyászkodás, bár ezt az 5Vot nem tudtam, én úgy láttam 12-t kap. mi mást kapna, hiszen nincs más Smiley
A 12v-tot a stabtáp (vagy szaggató)kapja, de onnan a műszerre már csak 5 volt megy.
Ha T2b-d van, akkor meg tudom mondani, hol kell kivágni a lemezt (flexel szigorúan csak benzintank nélküli állapotban), de csak óvatosan.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Szeptember 12, 10:16:55 írta Patrone »
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #18960 Dátum: 2007 Szeptember 12, 10:04:55 »

Sparkafernek üzenem sikerült vennem viszonylag jó állapotu kasztnit.Német nem mint enyém volt,és joval kevesebb hegeszteni való van rajta.
 -Valamint gratula a cserédhez szépen néz ki.
 Cheesy
Valamint a régi csupasz kasztnival majd mit kezdjek,mert azt mondták olyan nincs,h nem lehet kihegeszteni. Eladjam? vagy fémgolyót csináljak belölle. Smiley

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #18959 Dátum: 2007 Szeptember 12, 09:59:31 »

Napoleon nyakat valaki nem tud?


[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #18958 Dátum: 2007 Szeptember 12, 09:51:19 »

Eszembe jutott egy apróság.
Nem tudom hányan bajlódtok a rossz benzinszint jeladóval (hiába veszel újat, az is tönkre megy elég rövid idő alatt), de egy öreg szaki elárulta a megoldást, ha érdekel valakit, szívesen megosztom veletek, persze lehet, hogy már mindenki tudja.  Undecided
A titok nyitja a szaggató a műszer előtt (nem tudom, hogy ugyanez van-e a bogárnál is, mert nekem buszom van), azt kell kicserélni félvezetős feszültség stabilizátorra (buszban 5V kell a műszernek), aztán az új jeladó már bírni fogja. Smiley
a nagyobb gond számomra a csere, mert kissé gáz a motor kiszedés és nőgyógyászkodás, bár ezt az 5Vot nem tudtam, én úgy láttam 12-t kap. mi mást kapna, hiszen nincs más Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #18957 Dátum: 2007 Szeptember 12, 09:48:05 »

Eszembe jutott egy apróság.
Nem tudom hányan bajlódtok a rossz benzinszint jeladóval (hiába veszel újat, az is tönkre megy elég rövid idő alatt), de egy öreg szaki elárulta a megoldást, ha érdekel valakit, szívesen megosztom veletek, persze lehet, hogy már mindenki tudja.  Undecided
A titok nyitja a szaggató a műszer előtt (nem tudom, hogy ugyanez van-e a bogárnál is, mert nekem buszom van), azt kell kicserélni félvezetős feszültség stabilizátorra (buszban 5V kell a műszernek), aztán az új jeladó már bírni fogja. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2007 Szeptember 12, 09:49:50 írta Patrone »
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18956 Dátum: 2007 Szeptember 12, 08:41:50 »

Az alvázfej az melyik futóműhöz való?

csapszeges

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #18955 Dátum: 2007 Szeptember 12, 08:36:15 »

van uj napoleon omis!
meg iuj alvázfejem is
Az alvázfej az melyik futóműhöz való?

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18954 Dátum: 2007 Szeptember 12, 07:44:01 »

Na a benzincsövemnek nincsen kint a vége azzal az a gond csak. Most nem tom h rövid már vagy csak nem dugták ki amikor csinálták ezt a taknyolást. Ezt a finom munkát olyan ember csinálta aki bogarakat újított fel. Kompletten kilakatolva vettem a gépet, azt envezte az eladó kész munkának. Aztán még ami van a bóbén csinálni való az sem kispályás azért.
van uj napoleon omis!
meg iuj alvázfejem is

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #18953 Dátum: 2007 Szeptember 12, 05:02:33 »

Mai 3 órás felxelés eredménye:
Ha van rá összeg, inkább homokoltasd le! 10-ből megáll sztem.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #18952 Dátum: 2007 Szeptember 11, 23:23:22 »

Bakker ez mindenhol ilyen szépen ven lefújva?
Vannak ám azért rozsdafoltok,de alapjában véve jónak mondható!A fotó csalóka tud lenni!De egyre jobban tetszik ez a szín!

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #18951 Dátum: 2007 Szeptember 11, 22:27:04 »

Ma felszereltem hátra mindent.Lehet a lámpák helye nem az eredeti,de majd módosítom ha kell!És a rendszámvilágítás sincs pontosan középen,de majd ott lesz!

Bakker ez mindenhol ilyen szépen ven lefújva?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #18950 Dátum: 2007 Szeptember 11, 22:25:06 »

Hát akkor kell találni egy jó állapotú fejet, meg akkor már a csöveket is ki kell cserélni az alagútban. Miféle okosságot ajánlotok még?
Ha nem  02-03, akkor nem drága az új fej sem akár.

Bácsi Győző
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #18949 Dátum: 2007 Szeptember 11, 21:28:45 »

upsz ezt akartam
Ez nagyon precíz munka!Tetszik!

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #18948 Dátum: 2007 Szeptember 11, 21:21:01 »

ez beszaras milyen gyonyoruseges kep!  Cool
Ez már sajnos csak estére lett meg !Úgy döntöttem ezek az első fényszórók jobban illenek az indexekhez!

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #18947 Dátum: 2007 Szeptember 11, 20:59:45 »

   szerintem a bowden vezető csöveket nem kell a fékcső kívül megy , esetleg a benzin cső bár az sem az alagút alján megy én így szoktamkókányolni

Na a benzincsövemnek nincsen kint a vége azzal az a gond csak. Most nem tom h rövid már vagy csak nem dugták ki amikor csinálták ezt a taknyolást. Ezt a finom munkát olyan ember csinálta aki bogarakat újított fel. Kompletten kilakatolva vettem a gépet, azt envezte az eladó kész munkának. Aztán még ami van a bóbén csinálni való az sem kispályás azért.

Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #18946 Dátum: 2007 Szeptember 11, 20:50:02 »

Hát nagyon úgy érzem, h az alvázat teljessen megcsinálom, bár a bal elejét kéne csak cserélni a taposónak, nem tudom mi legyen vele, talán még a napoleont kéne cserélni, mert hát az is foltozgava van felfekvő felületen is.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18945 Dátum: 2007 Szeptember 11, 20:30:43 »

aztán így kéne kinézni ha eleget ittam

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #18944 Dátum: 2007 Szeptember 11, 20:29:48 »

upsz ezt akartam
nem volt rossz a masik sem Cheesy

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18943 Dátum: 2007 Szeptember 11, 20:28:33 »

upsz ezt akartam

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18942 Dátum: 2007 Szeptember 11, 20:26:24 »

Hát akkor kell találni egy jó állapotú fejet, meg akkor már a csöveket is ki kell cserélni az alagútban. Miféle okosságot ajánlotok még?
   szerintem a bowden vezető csöveket nem kell a fékcső kívül megy , esetleg a benzin cső bár az sem az alagút alján megy én így szoktamkókányolni

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #18941 Dátum: 2007 Szeptember 11, 20:15:08 »

  lehet cserélni ( egy levágott jobb álapotúra) vagy rájavítani , én talán levágnám a régi foltokat  felmérném a károkat és talán újból javítanám

Hát akkor kell találni egy jó állapotú fejet, meg akkor már a csöveket is ki kell cserélni az alagútban. Miféle okosságot ajánlotok még?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18940 Dátum: 2007 Szeptember 11, 20:07:40 »

Azért ezzel kéne valamit kezdeni, me mintha kissé randa megoldás lenne:

tényleg eléggé takonyfalvi megoldás.
tati maestro már megmondta a frankót.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18939 Dátum: 2007 Szeptember 11, 19:34:41 »

HALLÓ VALAKI! álólámpás merci tankajtó fedelét milyen rugó tartja?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18938 Dátum: 2007 Szeptember 11, 19:33:17 »

Azért ezzel kéne valamit kezdeni, me mintha kissé randa megoldás lenne:
  lehet cserélni ( egy levágott jobb álapotúra) vagy rájavítani , én talán levágnám a régi foltokat  felmérném a károkat és talán újból javítanám

Oldalak: 1 ... 1536 1537 1538 1539 1540 [1541] 1542 1543 1544 1545 1546 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 5.231 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.