www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 14, 00:31:50

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921256 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1536 1537 1538 1539 1540 [1541] 1542 1543 1544 1545 1546 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13557218 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14981

« Hozzászólás #19002 Dátum: 2007 Szeptember 13, 18:46:47 »

Értettem .
Kérek engedélyt...  Grin

Hátsó ülés alatti csatlakozót nézd meg mostanában az szivat engem is.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #19001 Dátum: 2007 Szeptember 13, 18:42:18 »

Értettem .
Kérek engedélyt...  Grin
NA,igy már jobb!! Grin

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #19000 Dátum: 2007 Szeptember 13, 18:30:35 »

Mondom hogy nézzed meg! Cheesy
Értettem .
Kérek engedélyt...  Grin
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #18999 Dátum: 2007 Szeptember 13, 18:28:20 »

Hát azért mondom, hogy utána van a bibi! Ha nem a behúzótekercs kimenetnél, akkor az önindító bemenetnél, az állórészben.

A behúzó tekercs ha szétszedhető akkor az abban lévő érintkezőket kéne megpucolni, mert azok be tudnak égni és az tud csinálni ilyen gondokat.

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #18998 Dátum: 2007 Szeptember 13, 18:25:25 »

Szerintem ez kizárható mert behúz a behúzótekercs.
Hát azért mondom, hogy utána van a bibi! Ha nem a behúzótekercs kimenetnél, akkor az önindító bemenetnél, az állórészben.

Bácsi Győző
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #18997 Dátum: 2007 Szeptember 13, 18:23:23 »

Szerintem ez kizárható mert behúz a behúzótekercs.
Mondom hogy nézzed meg! Cheesy

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #18996 Dátum: 2007 Szeptember 13, 18:22:25 »

Nézzed meg a gyujtáskapcsolo(slusszkulcs) házát,hátso részét.
Nem tom a tieden hozzá lehet-e férni,de az én bogaramon is hót ugyanezek a tünetek voltak.
Egyszer amikor nem indult(ahogy Te is irtad) benyultam,és a kijövö kébeleket megmozgatva,hopp,beindult.
Belül a foglalatba lazulnak ki a madzagok,nem kontaktol ahogy fordit a kulcs.
Nekem ez volt.
Szerintem ez kizárható mert behúz a behúzótekercs.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #18995 Dátum: 2007 Szeptember 13, 18:20:03 »

Nekem meg megint előjött a jó kis elektromos hibám.
Jelenség:
Indítózáskor néha pici fáziskéséssel indít az önindító.
Az egyik nyirkos esős reggelen el sem indult. Bendix hallhatóan behúz, de nagy áram felvétel nem történik, nem teker.
Jó sok próbálkozás után egyszercsak indít onnan tökéletes.
Tavaly egyszer már csinálta ezt, akkor hirtelen kicseréltem az önindítót, mostanáig nem is volt gond.
Először valami vezeték oxidációra gondoltam, de az aksitól mind a testkábel, mind a pozitív szépen elmegy az önindítóig.
Azért gondoltam valami ilyesmire mert egymás után két önindítóval is ugyanaz a jelenség.
A legbosszantóbb, hogy most is jó, legalább beszarna végleg és akkor megkereshetném a hibát.
Lehet, hogy szénkefe felakad? Na de mind a két önindítóban?

Nézzed meg a gyujtáskapcsolo(slusszkulcs) házát,hátso részét.
Nem tom a tieden hozzá lehet-e férni,de az én bogaramon is hót ugyanezek a tünetek voltak.
Egyszer amikor nem indult(ahogy Te is irtad) benyultam,és a kijövö kébeleket megmozgatva,hopp,beindult.
Belül a foglalatba lazulnak ki a madzagok,nem kontaktol ahogy fordit a kulcs.
Nekem ez volt.

Tóth Zoltán
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #18994 Dátum: 2007 Szeptember 13, 18:18:25 »

Ez megvolt mikor önindítót cseréltem, mert akkor jutott eszembe, hogy ott is lehet bibi, még szép új rézanyát is tettem oda asszem.
Már ha egyre gondolunk, belül nem hiszem, hogy el lennének égve a pogácsák mert egyébként, szépen indít.
Legjobban az okoz fejtörést, hogy két önindító is ugyanazt csinálja, de pontosan ugyanazt. 

Akkor is kontakt jellegű a problémád. Néhány próbálkozás után a meleg csinál egy oxidmentes   megfolyást, azán egy darabig működik minden rendesen.

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #18993 Dátum: 2007 Szeptember 13, 17:55:48 »

Tisztítsd meg a behúzótekercsből az önindítóba menő kábel csatlakozását. Wink
Ez megvolt mikor önindítót cseréltem, mert akkor jutott eszembe, hogy ott is lehet bibi, még szép új rézanyát is tettem oda asszem.
Már ha egyre gondolunk, belül nem hiszem, hogy el lennének égve a pogácsák mert egyébként, szépen indít.
Legjobban az okoz fejtörést, hogy két önindító is ugyanazt csinálja, de pontosan ugyanazt. 
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #18992 Dátum: 2007 Szeptember 13, 17:51:23 »

és mikor mész vissza hozzá?
Nincs vele komoly problémám, a felújítást is ott csinálták, általában soron kívül fogad, most is sokan voltak... Telefonon megbeszáltük, ezek után megint jobban érthet a bogárhoz...! Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #18991 Dátum: 2007 Szeptember 13, 17:48:35 »

Nekem meg megint előjött a jó kis elektromos hibám.
Jelenség:
Indítózáskor néha pici fáziskéséssel indít az önindító.
Az egyik nyirkos esős reggelen el sem indult. Bendix hallhatóan behúz, de nagy áram felvétel nem történik, nem teker.
Jó sok próbálkozás után egyszercsak indít onnan tökéletes.
Tavaly egyszer már csinálta ezt, akkor hirtelen kicseréltem az önindítót, mostanáig nem is volt gond.
Először valami vezeték oxidációra gondoltam, de az aksitól mind a testkábel, mind a pozitív szépen elmegy az önindítóig.
Azért gondoltam valami ilyesmire mert egymás után két önindítóval is ugyanaz a jelenség.
A legbosszantóbb, hogy most is jó, legalább beszarna végleg és akkor megkereshetném a hibát.
Lehet, hogy szénkefe felakad? Na de mind a két önindítóban?

Tisztítsd meg a behúzótekercsből az önindítóba menő kábel csatlakozását. Wink

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #18990 Dátum: 2007 Szeptember 13, 17:41:22 »

és mikor mész vissza hozzá?
Jogos.  Evil
1303LS
« Hozzászólás #18989 Dátum: 2007 Szeptember 13, 17:41:05 »

nincs egyedül  Roll Eyes
Na jó, de én ritka jelenségnek látom.  Roll Eyes
1303LS
« Hozzászólás #18988 Dátum: 2007 Szeptember 13, 17:39:55 »

Nekem meg megint előjött a jó kis elektromos hibám.
Jelenség:
Indítózáskor néha pici fáziskéséssel indít az önindító.
Az egyik nyirkos esős reggelen el sem indult. Bendix hallhatóan behúz, de nagy áram felvétel nem történik, nem teker.
Jó sok próbálkozás után egyszercsak indít onnan tökéletes.
Tavaly egyszer már csinálta ezt, akkor hirtelen kicseréltem az önindítót, mostanáig nem is volt gond.
Először valami vezeték oxidációra gondoltam, de az aksitól mind a testkábel, mind a pozitív szépen elmegy az önindítóig.
Azért gondoltam valami ilyesmire mert egymás után két önindítóval is ugyanaz a jelenség.
A legbosszantóbb, hogy most is jó, legalább beszarna végleg és akkor megkereshetném a hibát.
Lehet, hogy szénkefe felakad? Na de mind a két önindítóban?
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #18987 Dátum: 2007 Szeptember 13, 17:33:49 »


Elmentem villamos szakértőhöz


és mikor mész vissza hozzá?
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #18986 Dátum: 2007 Szeptember 13, 17:32:50 »

Végre valaki beírja azt is ha talál megoldást valami hibára.  Cheesy

nincs egyedül  Roll Eyes
1303LS
« Hozzászólás #18985 Dátum: 2007 Szeptember 13, 17:28:55 »

A héten az volt a meglepi, hogy elkezdett parázslani a töltésjelző lámpácska. Elmentem villamos szakértőhöz, azt mondta, csréljek dinamöt, ha lehet, generátorra. Kerestem. Gyorsan nem talál az ember, ha nagyon kell valami... Viszont muszáj volt tegnap Bp-re mennem. Reggek még lezsíroztam, ki ment haza, ha lemerülök, aztán délben csak bepillantottam a motortérbe, házha ötletem támad, és lőn! A dinamó az előállított áram egy részét némi kábelkopás miatt saját testére továbbította... Némi szigetelőszalag beiktatása után a parázslás megszűnt. Full felújított dinamóm ismét hibamentes, így itt kérek elnézést a szíves felajánlóktól, de egyelőre nem veszek másikat...
Végre valaki beírja azt is ha talál megoldást valami hibára.  Cheesy
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #18984 Dátum: 2007 Szeptember 13, 17:26:47 »

A héten az volt a meglepi, hogy elkezdett parázslani a töltésjelző lámpácska. Elmentem villamos szakértőhöz, azt mondta, csréljek dinamöt, ha lehet, generátorra. Kerestem. Gyorsan nem talál az ember, ha nagyon kell valami... Viszont muszáj volt tegnap Bp-re mennem. Reggek még lezsíroztam, ki ment haza, ha lemerülök, aztán délben csak bepillantottam a motortérbe, házha ötletem támad, és lőn! A dinamó az előállított áram egy részét némi kábelkopás miatt saját testére továbbította... Némi szigetelőszalag beiktatása után a parázslás megszűnt. Full felújított dinamóm ismét hibamentes, így itt kérek elnézést a szíves felajánlóktól, de egyelőre nem veszek másikat...

Bácsi Győző
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #18983 Dátum: 2007 Szeptember 13, 12:36:38 »


rendes krómot mi a gyíknak lakkozni? Huh
mert amilyenúj lököst emberi áron kapni lehet, az nem bírja az időjárást, legfeljebb falra dísznek jó!
de GSatti arra gondolt nagyon okosan, hogy milenne ha valami spec lakkal lefújnák, akkor talán hoszabb életű lenne!
én is ezen töröm fejem...
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #18982 Dátum: 2007 Szeptember 13, 12:26:57 »

rendes krómot mi a gyíknak lakkozni? Huh
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #18981 Dátum: 2007 Szeptember 13, 10:31:22 »

Nála van a lökős, még még nem foglalkozatam vele konkrétan. Szerzett valami jó anyagot erre, máshol már kipróbálta. Az autó amit csinált meggyőző volt, igaz jó volt az előkészítés!  Smiley  (azt meg én csináltam)
GSA

neked is csinált? tudsz ilyenről fotót mutatni? lökőst csináltattál?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #18980 Dátum: 2007 Szeptember 13, 10:27:24 »

Susti (alias Farkas Jani  Smiley )  tud krómot lakkozni. Rendesen, kamrában, hőkezelve, fényesre átlátszóra, ahogy kell.  Árat nem tudok.

neked is csinált? tudsz ilyenről fotót mutatni? lökőst csináltattál?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27147


« Hozzászólás #18979 Dátum: 2007 Szeptember 13, 08:42:57 »

mondjuk a labanc kolléga helyesírási hibát kijavítgathattad volna... a végén még azt hiszi valaki, hogy te írtad.
azért volt ott, h megtaláltam...javítgassa bácsi és rakja ki az oldalra. ja és ez pict3as karbihoz való

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #18978 Dátum: 2007 Szeptember 13, 08:25:59 »

Susti (alias Farkas Jani  Smiley )  tud krómot lakkozni. Rendesen, kamrában, hőkezelve, fényesre átlátszóra, ahogy kell.  Árat nem tudok.

Lakkozd le! Gondolom, valami nitro bázisú lenne a legjobb egy kis edzővel. Igaz, a csillogásából veszítene, viszont nem rozsdálna át azon a jó kis leheletnyi taiwani krómon....
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #18977 Dátum: 2007 Szeptember 13, 07:08:50 »

karburátor beállítása ismét:

mondjuk a labanc kolléga helyesírási hibát kijavítgathattad volna... a végén még azt hiszi valaki, hogy te írtad.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27147


« Hozzászólás #18976 Dátum: 2007 Szeptember 12, 23:51:07 »

karburátor beállítása ismét:

hello!

megtaláltam.:

1/-- legelöször FORRO motornal, (nem csak "üzemmeleg" ahogy te irtad ) hanem forro motornal  a lepcsös alapjarati folytoszelep - nel levö "finommenetes " csavart kicsavarod, es o v a t o s a n   a d d i g  vissza, amig   e p p e n  hogy majdnem hozzaer a lepcsös reszhez !0,05 mm tavolsagra beallitod ! Ilyenkor egy becsavart alapjarati csavarnal a motor majdnem , (de inkabb ) meg is all !
(ha nem valahol falsot sziv !) ( 0,1 mm egy közönseges papier, ennek a fele 0,05 mm )
2/--Most a karbin a nagyobbik csavart a Co feletti üresjari csavart addig csavarod ki , amig a motor felfut kb 1200 fordulatig
3/--Ezutan az alatta levö Co csavart ( ez a kisebbik ) amit elözöleg 3 teljes fordulattal ( alaphelyzet mindig )  mar kicsavartal (a legbelsö allasatol,)  addig csavarod  ujra befele, amig a motor elkezd nyugtalanul jarni, most ugyanezt a csavart addig csavarod kifele, 1/4 avagy 1/2 fordulattal, amig a motor ujra normalisan,  egyenletesen jarni nem kezd . . ..
4/--Most a felsö alapjarati vastagabb csavarral beallithatod a kivant üresjarati fordulatodat

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #18975 Dátum: 2007 Szeptember 12, 22:01:28 »

Egyszer csináltam egy elsőindex krómbúrával,de lepergett és baromi csúnya lett!Inkább leteszem a pinyóba és majd tavasszal rakom majd fel!
Pedig szerintem ha tökéletesen zsírtalanítasz, akkor megáll. Anyukám kocsijára is ilyen óccsó lökös ment, öcsém lelakkozta, azóta is áll rajta, pedig csillag garázsban alszik szegény kocsi. Ennyi idő alatt ilyen klímában láttam már tökéletesen rozsdabarnára érett taiwani példányt...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #18974 Dátum: 2007 Szeptember 12, 21:59:26 »

egy a baj hogy nem áll meg rajta a lakk egy idő után elkezd leperegni rólla
Egy idő után újra lakkozod... Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #18973 Dátum: 2007 Szeptember 12, 21:46:30 »

Lakkozd le! Gondolom, valami nitro bázisú lenne a legjobb egy kis edzővel. Igaz, a csillogásából veszítene, viszont nem rozsdálna át azon a jó kis leheletnyi taiwani krómon....
Egyszer csináltam egy elsőindex krómbúrával,de lepergett és baromi csúnya lett!Inkább leteszem a pinyóba és majd tavasszal rakom majd fel!

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18972 Dátum: 2007 Szeptember 12, 21:19:03 »

Lakkozd le! Gondolom, valami nitro bázisú lenne a legjobb egy kis edzővel. Igaz, a csillogásából veszítene, viszont nem rozsdálna át azon a jó kis leheletnyi taiwani krómon....
egy a baj hogy nem áll meg rajta a lakk egy idő után elkezd leperegni rólla

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #18971 Dátum: 2007 Szeptember 12, 21:09:22 »

Nem tudom meddig lesz ilyen fényes!Made in utángyártott!
Lakkozd le! Gondolom, valami nitro bázisú lenne a legjobb egy kis edzővel. Igaz, a csillogásából veszítene, viszont nem rozsdálna át azon a jó kis leheletnyi taiwani krómon....

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #18970 Dátum: 2007 Szeptember 12, 20:45:59 »

Zsír!

Nekem is kellene egy szép fényes új lökös, nagyon sokat dob az összképen!
Nem tudom meddig lesz ilyen fényes!Made in utángyártott!

Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #18969 Dátum: 2007 Szeptember 12, 20:11:49 »

A benzincsőre a tankból ugye gumi cső megy rá, és ha nem dugták ki elég nehéz lesz rádugni a gumicsövet. De a cső körül kell lennie egy rezgés csillapító és szigetelő gumigyűrűnek is különben egy idő után el fog kopni a cső fala vagy eltörik a rezonanciától. A csövet utólag, csak a gyári mellett lehet elhúzni mert a gyári az fixen van rögzitve több ponton. És ahol hozzáférhető ott kötegelővel oda huzatni a régihez (a gerincben). Amúgy kiba..ott drága a rézcső.

Hát rézcső volt behúzva, tehát vissz akell tenni, csak a rögzítés végett is, meg leginkább a rozsda miatt amit láttam az alagútban, ez volna mai miatt mindenképpen fel óhajtom nyitni.

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #18968 Dátum: 2007 Szeptember 12, 20:01:12 »

Na a benzincsövemnek nincsen kint a vége azzal az a gond csak. Most nem tom h rövid már vagy csak nem dugták ki amikor csinálták ezt a taknyolást.

A benzincsőre a tankból ugye gumi cső megy rá, és ha nem dugták ki elég nehéz lesz rádugni a gumicsövet. De a cső körül kell lennie egy rezgés csillapító és szigetelő gumigyűrűnek is különben egy idő után el fog kopni a cső fala vagy eltörik a rezonanciától. A csövet utólag, csak a gyári mellett lehet elhúzni mert a gyári az fixen van rögzitve több ponton. És ahol hozzáférhető ott kötegelővel oda huzatni a régihez (a gerincben). Amúgy kiba..ott drága a rézcső.


                             GNX-967
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #18967 Dátum: 2007 Szeptember 12, 14:10:32 »

ezt bővebben légyszi - én eddig azt gondoltam, hogy  úgy működik  a szintjelző,egy változó ellenállású dolog és a műszer az átfolyó áram erősségétől függően tér ki  szvsz nem befolyásólja, hogy  ha nem teljesen DC a fesz hanem van rajta egy kis hullámzás
Szóval a jeladó huzalellenállásból van megtekerve (aminek van egy adott teljesítménye).
Ezen az ellenáláson 12V táp esetén üres (vagy majdnem üres) tank esetén akkora áram folyik, hogy egyszerűen, mint egy biztosíték, felforrósodik és elég.
A müszer tartalék benzinszint állásakor kb 15ohm ellenállású a jeladó (de nem 3/4 W teljesítményű).
Nekem kb a fenti állásnál égett ki a 12V-ot 5V-ra "transzformáló" szagató hibája miatt (valószínű fullba kapta a tápot).
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #18966 Dátum: 2007 Szeptember 12, 13:43:56 »

Eszembe jutott egy apróság.
A titok nyitja a szaggató a műszer előtt (nem tudom, hogy ugyanez van-e a bogárnál is, mert nekem buszom van), azt kell kicserélni félvezetős feszültség stabilizátorra (buszban 5V kell a műszernek), aztán az új jeladó már bírni fogja. Smiley

ezt bővebben légyszi - én eddig azt gondoltam, hogy  úgy működik  a szintjelző,egy változó ellenállású dolog és a műszer az átfolyó áram erősségétől függően tér ki  szvsz nem befolyásólja, hogy  ha nem teljesen DC a fesz hanem van rajta egy kis hullámzás
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #18965 Dátum: 2007 Szeptember 12, 13:04:57 »

Ma felszereltem hátra mindent.Lehet a lámpák helye nem az eredeti,de majd módosítom ha kell!És a rendszámvilágítás sincs pontosan középen,de majd ott lesz!

Zsír!

Nekem is kellene egy szép fényes új lökös, nagyon sokat dob az összképen!

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #18964 Dátum: 2007 Szeptember 12, 13:03:33 »

Ez még szvsz javítható, ha "csak" ennyi a baja.

mintha levelesre lenne rohadva a sarka  Tongue látom te is betonnyal lakatolsz Grin

szerintem pár ezer ft-ért lehet kapni bárhol  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #18963 Dátum: 2007 Szeptember 12, 13:01:25 »

Napoleon nyakat valaki nem tud?


Ez még szvsz javítható, ha "csak" ennyi a baja.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Oldalak: 1 ... 1536 1537 1538 1539 1540 [1541] 1542 1543 1544 1545 1546 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.