www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 14, 00:33:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921256 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1535 1536 1537 1538 1539 [1540] 1541 1542 1543 1544 1545 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13557235 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #19042 Dátum: 2007 Szeptember 15, 21:25:26 »

A te kedvedért kiszedtem a motort,hogy láthasd a hátúlját. Grin

Koszi, most mar visszateheted ... ;-)

Amugy telleg a felfogatas erdekelne, mit, hol, hova, mivel, mit kell elvinni Pityubahoz egy jo kis flexelesre, stb...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #19041 Dátum: 2007 Szeptember 15, 21:17:19 »

A te kedvedért kiszedtem a motort,hogy láthasd a hátúlját. Grin

Azt hiszen inkább a hátfal felfogatási megoldásról érdekelne kép itt mindenkit.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #19040 Dátum: 2007 Szeptember 15, 21:15:04 »

A te kedvedért kiszedtem a motort,hogy láthasd a hátúlját. Grin

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #19039 Dátum: 2007 Szeptember 15, 20:55:49 »

Úgyvan az nélkülözhetettlen,és krelatív gondolkodás na meg a szakmában tőltött gyakorlat.  Grin

Tudsz mutatni kepeket? Nekem eppen aktualis egy hatfalcsere ... es igy tenyleg egy nagysagrenddel konnyebb a motort ki- es beszerelni!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #19038 Dátum: 2007 Szeptember 15, 20:33:16 »

Hell!
hát biz kedden elkészült a bogaram. lehet, hogy lucának fogjuk hivni mert oly lassan készült el. március eleje óta készült...
csináltam egy csomó fotót, de még rendezgetem s a tár.hu-ra akarom feltölteni. itt egy fotó.
Szép!
Anyukám kocsija is ilyen napsárga...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14981

« Hozzászólás #19037 Dátum: 2007 Szeptember 15, 20:28:08 »

Hell!
hát biz kedden elkészült a bogaram. lehet, hogy lucának fogjuk hivni mert oly lassan készült el. március eleje óta készült...
csináltam egy csomó fotót, de még rendezgetem s a tár.hu-ra akarom feltölteni. itt egy fotó.

Nyammm.  Grin

Aztán mikor tudom majd megvizslatni?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #19036 Dátum: 2007 Szeptember 15, 20:11:09 »

Hell!
hát biz kedden elkészült a bogaram. lehet, hogy lucának fogjuk hivni mert oly lassan készült el. március eleje óta készült...
csináltam egy csomó fotót, de még rendezgetem s a tár.hu-ra akarom feltölteni. itt egy fotó.
Patent a gép!Jó a képbeállítás!

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19035 Dátum: 2007 Szeptember 15, 19:47:46 »

lenne egy kérdésem: van egy generátorom ami cirka 3-4 évet állt. aztán felszereltem a bogaram motorjára. az első méréskor 14.39 V-ot töltött. egy pár nap múlva már 14.20 V-ot. ma pedig már 14.16V-ot. ez normális? várható további fesz csökkenés? persze ez is elég...
amig 12feelt és 15alat tölt addig nincs gond

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #19034 Dátum: 2007 Szeptember 15, 19:42:13 »

lenne egy kérdésem: van egy generátorom ami cirka 3-4 évet állt. aztán felszereltem a bogaram motorjára. az első méréskor 14.39 V-ot töltött. egy pár nap múlva már 14.20 V-ot. ma pedig már 14.16V-ot. ez normális? várható további fesz csökkenés? persze ez is elég...
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #19033 Dátum: 2007 Szeptember 15, 19:39:32 »

Hell!
hát biz kedden elkészült a bogaram. lehet, hogy lucának fogjuk hivni mert oly lassan készült el. március eleje óta készült...
csináltam egy csomó fotót, de még rendezgetem s a tár.hu-ra akarom feltölteni. itt egy fotó.

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27147


« Hozzászólás #19032 Dátum: 2007 Szeptember 15, 13:24:13 »

nincs utángyártottban eleve levehető hátfal?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19031 Dátum: 2007 Szeptember 15, 07:37:47 »

Vagy inkább építs egy jó motort, amit nem kell minden héten kiszedni!  Evil
Akkor nem kell a levehető hátfal.
Vagy vegyél csápos emelőt.


Építs bagit annak nincs hátulja.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #19030 Dátum: 2007 Szeptember 14, 22:48:55 »

ez engem is érdekelne
mit ajánlasz hogyan a legegyszerübb?

Építs bagit annak nincs hátulja.
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #19029 Dátum: 2007 Szeptember 14, 22:43:35 »

Úgyvan az nélkülözhetettlen,és krelatív gondolkodás na meg a szakmában tőltött gyakorlat.  Grin
ez engem is érdekelne
mit ajánlasz hogyan a legegyszerübb?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19028 Dátum: 2007 Szeptember 14, 21:30:13 »

Mindenkinek ajánlom,fényezés előtt át kell alakítani. A Németeknek már a 60-as években így kellett volna gyártaniuk! ( nehogy bepereljem a gyárat)

buszoknál is a t2a-ban leszedhető a hátfal, a t2b-ben már nem.
gondolom olcsóbb volt így gyártani.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #19027 Dátum: 2007 Szeptember 14, 19:03:38 »

Úgyvan az nélkülözhetettlen,és krelatív gondolkodás na meg a szakmában tőltött gyakorlat.  Grin
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #19026 Dátum: 2007 Szeptember 14, 18:57:15 »

OK, és hogyan kell eszközölni a változtatást? Lehetne közelebbi képeket az átalakításról?  Wink
FLEX.  Grin

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #19025 Dátum: 2007 Szeptember 14, 18:54:44 »

Mindenkinek ajánlom,fényezés előtt át kell alakítani. A Németeknek már a 60-as években így kellett volna gyártaniuk! ( nehogy bepereljem a gyárat)
OK, és hogyan kell eszközölni a változtatást? Lehetne közelebbi képeket az átalakításról?  Wink

Petyó
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #19024 Dátum: 2007 Szeptember 14, 18:52:44 »

Melyika a jobb gyújtógyertya: Bosch W8AC vagy a Brisk N17C ?
A Boschról mostanában ramaty kritikákat hallok...

Én meg Brisk párti vagyok! Grin

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #19023 Dátum: 2007 Szeptember 14, 18:46:58 »

Horgászásra is kiváló,és van fedél a fejed fölött! Grin

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #19022 Dátum: 2007 Szeptember 14, 18:43:35 »

akkor ez most SZMBAHE?  Grin látom nem vagyok egyedül a levehető hátfallal
Mindenkinek ajánlom,fényezés előtt át kell alakítani. A Németeknek már a 60-as években így kellett volna gyártaniuk! ( nehogy bepereljem a gyárat)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #19021 Dátum: 2007 Szeptember 14, 16:06:07 »

Melyika a jobb gyújtógyertya: Bosch W8AC vagy a Brisk N17C ?
A Boschról mostanában ramaty kritikákat hallok...
BERU? Az enyémben most az van, öcsém is azzal jár.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19020 Dátum: 2007 Szeptember 14, 16:04:55 »

jó a bosch, de csak a német. a többi kaka (török, india, stb.)

a román bosch gyertyák is vannak olyan jók, mint a többi.
azzal jártam egy csomó ideig.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető versicolor
Hozzászólások: 346


« Hozzászólás #19019 Dátum: 2007 Szeptember 14, 15:57:21 »

jó a bosch, de csak a német. a többi kaka (török, india, stb.)

Köszi Wink
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19018 Dátum: 2007 Szeptember 14, 15:53:54 »

jó a bosch, de csak a német. a többi kaka (török, india, stb.)

Melyika a jobb gyújtógyertya: Bosch W8AC vagy a Brisk N17C ?
A Boschról mostanában ramaty kritikákat hallok...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető versicolor
Hozzászólások: 346


« Hozzászólás #19017 Dátum: 2007 Szeptember 14, 15:49:30 »

Melyika a jobb gyújtógyertya: Bosch W8AC vagy a Brisk N17C ?
A Boschról mostanában ramaty kritikákat hallok...
Nem elérhető edebug
Hozzászólások: 187

« Hozzászólás #19016 Dátum: 2007 Szeptember 14, 14:42:01 »

Többek közt nézd meg a két tőcsavaron az anyát is, ami a himbatengelyt tartja.

JJa azt még nem néztem.most belőttem a hézagot,kiváncsi vagyok marad-e,vagy megin eltünik??Nekem is van SZMB a ház elött. Grin

[melléklet törölve az admin által]

---Andris---
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #19015 Dátum: 2007 Szeptember 14, 14:04:42 »

Ez ide való!  SZERELD MAGAD BOGARAD A HÁZ ELŐTT!   Grin
akkor ez most SZMBAHE?  Grin látom nem vagyok egyedül a levehető hátfallal

Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #19014 Dátum: 2007 Szeptember 14, 13:53:46 »

Értemén, de nem szorul, hanem áramkóborlás esete van fennforogva.
Köszi, de a szomszédnál tudok én is csináltatni perselyt asszem ingyé.  Grin

szerintem vedd ki az önindítót a helyéről és úgy próbáld ki, nekem is volt hasonló hibám, és a bronzgyűrű volt a megfejtés rá
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #19013 Dátum: 2007 Szeptember 14, 13:51:34 »


Nekem kb a fenti állásnál égett ki a 12V-ot 5V-ra "transzformáló" szagató hibája miatt (valószínű fullba kapta a tápot).

a műszer előtt lévő kis dobozban egy szofita izzó van, nem hiszem hogy az szaggatna 
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #19012 Dátum: 2007 Szeptember 14, 13:48:34 »

Ez ide való!  SZERELD MAGAD BOGARAD A HÁZ ELŐTT!   Grin

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19011 Dátum: 2007 Szeptember 14, 10:09:05 »

Többek közt nézd meg a két tőcsavaron az anyát is, ami a himbatengelyt tartja.

nna sziasztok!!

Lehetséges szerintetek hogy a szelephézag eltünik?Egyszer csak furcsa lett  a motorom,meg nézegettem mindent,kapott új dolgokat(Trafo,megszekitó,rotor,kondi,plusz még a karbinál is pár dolgot cseréltem.)
Végül megnéztem a szelephézagokat,és meglepődve vettem észre hogy hát a 3-4 hengernél bizony nincs hézag!!hmm
Nem elérhető edebug
Hozzászólások: 187

« Hozzászólás #19010 Dátum: 2007 Szeptember 14, 09:41:02 »

nna sziasztok!!

Lehetséges szerintetek hogy a szelephézag eltünik?Egyszer csak furcsa lett  a motorom,meg nézegettem mindent,kapott új dolgokat(Trafo,megszekitó,rotor,kondi,plusz még a karbinál is pár dolgot cseréltem.)
Végül megnéztem a szelephézagokat,és meglepődve vettem észre hogy hát a 3-4 hengernél bizony nincs hézag!!hmm

---Andris---
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #19009 Dátum: 2007 Szeptember 14, 08:11:02 »


1303-nál van a hátsó ülés alatt van  egy csatlakozó,ami a fő kábelköteg  önindító felé menő leágazását toldja meg.Ez nem is nagyon látszik,főleg ha alvázvédővel össze van kenve.Úgy képzeld el,mint a régi laposelem érintkezőjét,vagy mint ahogy a gyújtás trafóra rá van húzva a saru.Vágd ki a csatlakozót és simán forraszd össze a vezetékeket.Egyébként ha megméred ilyenkor hogy mekkora feszültség jut az indítomotorhoz,akkor megdöbbenve 6V körüli feszt fogsz látni,ez csak "megkattintja" a behúzómágnest,de már kevés a forgatáshoz.A blendix végén van egy érintkezőpár,ami a tényleges feszültséget kapcsolja az önindítóra kicsivel azután,hogy már a fogaskoszorúhoz húzta a tengelye végén lévő kis fogaskereket.
                                               Üdv:Funk




Nekem meg megint előjött a jó kis elektromos hibám.
Jelenség:
Indítózáskor néha pici fáziskéséssel indít az önindító.
Az egyik nyirkos esős reggelen el sem indult. Bendix hallhatóan behúz, de nagy áram felvétel nem történik, nem teker.
Jó sok próbálkozás után egyszercsak indít onnan tökéletes.
Tavaly egyszer már csinálta ezt, akkor hirtelen kicseréltem az önindítót, mostanáig nem is volt gond.
Először valami vezeték oxidációra gondoltam, de az aksitól mind a testkábel, mind a pozitív szépen elmegy az önindítóig.
Azért gondoltam valami ilyesmire mert egymás után két önindítóval is ugyanaz a jelenség.
A legbosszantóbb, hogy most is jó, legalább beszarna végleg és akkor megkereshetném a hibát.
Lehet, hogy szénkefe felakad? Na de mind a két önindítóban?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #19008 Dátum: 2007 Szeptember 13, 20:20:17 »

Értemén, de nem szorul, hanem áramkóborlás esete van fennforogva.
Köszi, de a szomszédnál tudok én is csináltatni perselyt asszem ingyé.  Grin
ok

1303LS
« Hozzászólás #19007 Dátum: 2007 Szeptember 13, 20:01:59 »

Mi az ami mind a kettőnél ugyanaz?A bronzpersely!!!Csináltass egy újat!1500-ért vagy 1 ezresért csinált itt a sarkon az esztergályos emberem,beütővel együtt!
Nekem megoldódott az indítási gondom evvel!
Értemén, de nem szorul, hanem áramkóborlás esete van fennforogva.
Köszi, de a szomszédnál tudok én is csináltatni perselyt asszem ingyé.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #19006 Dátum: 2007 Szeptember 13, 19:58:50 »

Hát azért mondom, hogy utána van a bibi! Ha nem a behúzótekercs kimenetnél, akkor az önindító bemenetnél, az állórészben.
Az "önindító bemenetnél az állórészben" szerintem forrasztva van a spárga nem?
Na mindegy valamelyik nap szétszedek egyet asszem azt amelyik tavaly köhögött és átnézem, kipucolom, esetleg elviszem értő emberhez, hogy méregesse le a tekercseket nincs-e zárlat satöbbi.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #19005 Dátum: 2007 Szeptember 13, 19:57:00 »

Ez megvolt mikor önindítót cseréltem, mert akkor jutott eszembe, hogy ott is lehet bibi, még szép új rézanyát is tettem oda asszem.
Már ha egyre gondolunk, belül nem hiszem, hogy el lennének égve a pogácsák mert egyébként, szépen indít.
Legjobban az okoz fejtörést, hogy két önindító is ugyanazt csinálja, de pontosan ugyanazt. 

Mi az ami mind a kettőnél ugyanaz?A bronzpersely!!!Ha úgy áll le a forgórész,hogy a kopásba befekszik akkor zamek!Csináltass egy újat!1500-ért vagy 1 ezresért csinált itt a sarkon az esztergályos emberem,beütővel együtt!
Nekem megoldódott az indítási gondom evvel!
« Utoljára szerkesztve: 2007 Szeptember 13, 19:59:47 írta sparkafer »

1303LS
« Hozzászólás #19004 Dátum: 2007 Szeptember 13, 19:39:31 »

testkábel az önindítóra???
az eddigi ötleteken túl: perselyed hogy van? ha az kuka, akkor sorban megeszi a legjobb önindítókat is
következő verzió a csak látszólag jó akku (van olyan, hogy kimérve vidám 12 volt, de komolyabb terhelés alatt már halott...)
amúgy meg tessék szépen lerelézni azt a önindítót

Testkábel jó, a váltóra, önindító meg van húzva szóval kap testet.
Aksi jó mert egyébként (hibajelenség után pár másodperccel is akár) teker mint az állat.
Persely jó, komoly terhelés meg hiba közben nem mutatkozik mert a lámpafények nem zuhannak be nagyon.
Annyi áram folyik amennyit a behúzómágnes felvesz.
Pogácsák lehetnek még, vagy a felakadó szénkefére tippelek.
Lerelézésnél a behúzótekercsre gondolsz?
Mert azt szerintem nincs sok értelme lerelézni mert nem vesz fel akkora áramot ami a gyújtáskapcsolóbetétet beégetné.
Persze egy relé annak is csak a töredékét veszi fel, így mondjuk lenne értelme.
Egyébként a behúzótekercs is egy relé, az "relézi le" az önindítót magát. Grin
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #19003 Dátum: 2007 Szeptember 13, 19:04:36 »

Nekem meg megint előjött a jó kis elektromos hibám.
Jelenség:
Indítózáskor néha pici fáziskéséssel indít az önindító.
Az egyik nyirkos esős reggelen el sem indult. Bendix hallhatóan behúz, de nagy áram felvétel nem történik, nem teker.
Jó sok próbálkozás után egyszercsak indít onnan tökéletes.
Tavaly egyszer már csinálta ezt, akkor hirtelen kicseréltem az önindítót, mostanáig nem is volt gond.
Először valami vezeték oxidációra gondoltam, de az aksitól mind a testkábel, mind a pozitív szépen elmegy az önindítóig.
Azért gondoltam valami ilyesmire mert egymás után két önindítóval is ugyanaz a jelenség.
A legbosszantóbb, hogy most is jó, legalább beszarna végleg és akkor megkereshetném a hibát.
Lehet, hogy szénkefe felakad? Na de mind a két önindítóban?


testkábel az önindítóra???
az eddigi ötleteken túl: perselyed hogy van? ha az kuka, akkor sorban megeszi a legjobb önindítókat is
következő verzió a csak látszólag jó akku (van olyan, hogy kimérve vidám 12 volt, de komolyabb terhelés alatt már halott...)
amúgy meg tessék szépen lerelézni azt a önindítót
Oldalak: 1 ... 1535 1536 1537 1538 1539 [1540] 1541 1542 1543 1544 1545 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.42 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.