www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 10:30:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1525 1526 1527 1528 1529 [1530] 1531 1532 1533 1534 1535 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13325364 alkalommal)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #19439 Dátum: 2007 Szeptember 28, 20:10:01 »

okádék.
manapság már minden stritrészinges szuzukin ez a fajta felni van.
nemtetszéses válaszokat nem veszek figyelembe, Grin csak pozitív válaszokat, amúgy meg a szutyuki alá be sem fér ez a karika max a csomagtartójába Evil

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19438 Dátum: 2007 Szeptember 28, 19:52:10 »

sztetek milyen lenne a felnivel?

okádék.
manapság már minden stritrészinges szuzukin ez a fajta felni van.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #19437 Dátum: 2007 Szeptember 28, 19:49:12 »

képed van rólla ? akarom látni léciléci léci Wink

kb egy napot volt rajta ugyhogy nincs
A szoborparktol Gazdagrétig alig birtam eljutni vele  Tongue

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #19436 Dátum: 2007 Szeptember 28, 19:40:27 »

Amugy nagyon jol mutat rajta
képed van rólla ? akarom látni léciléci léci Wink

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #19435 Dátum: 2007 Szeptember 28, 19:27:01 »

nekem is ilyen audi felnik voltak rajta 17 coll ba és álandoan bele ver a kerékjáratba

Amugy nagyon jol mutat rajta

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #19434 Dátum: 2007 Szeptember 28, 19:26:42 »

sztetek milyen lenne a felnivel?

nekem is ilyen audi felnik voltak rajta 17 coll ba és álandoan bele ver a kerékjáratba

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #19433 Dátum: 2007 Szeptember 28, 19:24:53 »

sztetek milyen lenne a felnivel?

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #19432 Dátum: 2007 Szeptember 28, 18:39:47 »

A szóljatokmáidében kérdeztem, hogy bogiba hogy lehet gázt rakni? Lehet venni hozzá cuccot? Vizsgáztatás mittudomén hogy megy? Jó-e ez a motornak, illetve mennyire nemjó? Huh
Húbasszus, erről volt már szó... Asszem kell valami a reduktornál, amit a vizes autóknál a vízkörre kell kapcsolni.

Kérdezd többször, mert tudom, hogy téma volt, és tudom, hogy erős vita volt pro és kontra.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #19431 Dátum: 2007 Szeptember 28, 18:19:00 »

A szóljatokmáidében kérdeztem, hogy bogiba hogy lehet gázt rakni? Lehet venni hozzá cuccot? Vizsgáztatás mittudomén hogy megy? Jó-e ez a motornak, illetve mennyire nemjó? Huh

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #19430 Dátum: 2007 Szeptember 28, 15:44:03 »

Brigéciol, aztán nagy nyomású mosó. Akár több menetben is... Nekem az olajos-szutykos Trabant blokkot is letisztította.
Nekem a Brigéciollal az volt a gondom, hogy az, ha jól tudom petróleum alapú és nem jön le egésszen a felületről, amíg a féktisztító alkoholos és gyakorlatilag egy percen belül egy teljesen tiszta, zsírmentes felületet kapsz... egyetlen hátránya, hogy drágább, mint a brigéciol...

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #19429 Dátum: 2007 Szeptember 28, 15:37:04 »

jah, mocskos, olaos  motoralkatrészeket ti hoyg szoktatok elmosni (pl motorblokk Smiley ? nayg kádban, vagy papírra csöpögettve, avgy hoyg célszerű ?
Brigéciol, aztán nagy nyomású mosó. Akár több menetben is... Nekem az olajos-szutykos Trabant blokkot is letisztította.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #19428 Dátum: 2007 Szeptember 28, 15:29:46 »

jah, mocskos, olaos  motoralkatrészeket ti hoyg szoktatok elmosni (pl motorblokk Smiley ? nayg kádban, vagy papírra csöpögettve, avgy hoyg célszerű ?
Szerezz be egy pár flakon féktisztítót meg egy drótkefét..... nekem bevált.....Smiley

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #19427 Dátum: 2007 Szeptember 28, 15:18:53 »

jah, mocskos, olaos  motoralkatrészeket ti hoyg szoktatok elmosni (pl motorblokk Smiley ? nayg kádban, vagy papírra csöpögettve, avgy hoyg célszerű ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19426 Dátum: 2007 Szeptember 28, 14:53:23 »

és ezen kívül még a nyomaték is megcsappan.

na nemár!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #19425 Dátum: 2007 Szeptember 28, 14:24:44 »

Igazad van, de azért jobb lesz az átöblítés, nő valamicskét a nyomaték, és a fordulat is. Egy W100-as tengyelyt azért megérdemelne, és SZVSZ az 1,4 egy kicsit sok. Másik rugó nem árt a szelepre.


jameg valami kisebb fojtású, egyenlő leömlős  kipuff.  még anno stunt javasolta ezt a konfigurációt.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #19424 Dátum: 2007 Szeptember 28, 13:31:09 »

A könnyített lendkerék az, amit jól kiesztergáltak, mert baromi hullámos volt?  Evil


Nem biztos h hullámos volt, de alapos súlycsökkentést eszközöltek rajta. Ettől könnyebben pörög fel, de ez az alapjáratot is befolyásolhatja és ezen kívül még a nyomaték is megcsappan.

Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #19423 Dátum: 2007 Szeptember 28, 13:30:37 »

A könnyített lendkerék az, amit jól kiesztergáltak, mert baromi hullámos volt?  Evil

Grin Grin
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19422 Dátum: 2007 Szeptember 28, 13:22:08 »

A könnyített lendkerék az, amit jól kiesztergáltak, mert baromi hullámos volt?  Evil

Meg nem raktuk vissza ... :-) Majd ha rajta lesz a konnyitett lendkerek!

Qzma: ugye tudod, h konnyitett lendkerekkel mar csak az 1200 tuning kategoriaban indulhatsz? :-P
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #19421 Dátum: 2007 Szeptember 28, 13:19:58 »

B...meg Maresz már mikor mondta, hogy cserélj lendkereket. 
Veheted ki megint a motort. 
Ne próbáld indítgatni mert bedarálod a jó önindítót, talán.

Meg nem raktuk vissza ... :-) Majd ha rajta lesz a konnyitett lendkerek!

Qzma: ugye tudod, h konnyitett lendkerekkel mar csak az 1200 tuning kategoriaban indulhatsz? :-P


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19420 Dátum: 2007 Szeptember 28, 13:04:48 »

Igazad van, de azért jobb lesz az átöblítés, nő valamicskét a nyomaték, és a fordulat is. Egy W100-as tengyelyt azért megérdemelne, és SZVSZ az 1,4 egy kicsit sok. Másik rugó nem árt a szelepre.

Szerintem a széria tengellyel a vezérlési idők nem változnak, a nyomatékcsúcs nem tolódik a magasabb fordulatok felé  . Az 1.4-es himbával egyszerűen gyorsabban és nagyobbra nyit, azonban nemtudom hogy ez mennyit fog számítani: Vannak akik szerint nem a szelep a fő korlátozó hanem a hengerfej...
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #19419 Dátum: 2007 Szeptember 28, 12:31:19 »

Érdekes párosítás. Ez jó lesz így?

Mi az a pdsit?  Huh


typ3-as karbi -> solex 32/34 pdsit

Szerintem a széria tengellyel a vezérlési idők nem változnak, a nyomatékcsúcs nem tolódik a magasabb fordulatok felé  . Az 1.4-es himbával egyszerűen gyorsabban és nagyobbra nyit, azonban nemtudom hogy ez mennyit fog számítani: Vannak akik szerint nem a szelep a fő korlátozó hanem a hengerfej...

'81 Hecho en México
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #19418 Dátum: 2007 Szeptember 28, 12:27:50 »

Nekem vmi purhab szerű fossal volt telenyomva.ha kukába megy a kaszni,akkor a bal hátsó oszlopnál flexxel nyiss egy lukat,ott ki lehet piszkálni a habot,és kijön egyben a kábel.Ha ilyen van benne,akkor szálanként sem tudod kihúzni,még úgy sem hogy végigvágod a kábelköteg burkát.3-4 hete csináltam.
Igazad van,mert úgysem ment.Viszont átnéztem,és ezekér a vezetékekér nem szenvedtem.sok helyen szarrá volt égve a szigetelés.Vége neki Grin

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19417 Dátum: 2007 Szeptember 28, 11:42:30 »


Érdekes párosítás. Ez jó lesz így?

Mi az a pdsit?  Huh

n

nekem széria tengely lesz 1,4 himbasorral,(duplakarbival meja d valamikor, pdsit-tel) ha egyszer végre elkészül a motor Smiley egyenéőre drabokban van, várja,hogy összegyűljöna pénz   a gépmunkára. fölső foprdulatszámtarományban javul majd elvileg a terlejsítmény.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #19416 Dátum: 2007 Szeptember 28, 11:28:53 »

ha már így bent vagyunk a témában,az áttételes himbákat érdemes használni, vagy inkább vezérműtengely csereében kell gondolkodni,
esetleg mind kettő egyszerre??
n

nekem széria tengely lesz 1,4 himbasorral,(duplakarbival meja d valamikor, pdsit-tel) ha egyszer végre elkészül a motor Smiley egyenéőre drabokban van, várja,hogy összegyűljöna pénz   a gépmunkára. fölső foprdulatszámtarományban javul majd elvileg a terlejsítmény.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #19415 Dátum: 2007 Szeptember 28, 08:03:56 »

A kábelt szeretném kivenni a bogi kasztniból ami megy lehet a méhbe valakit nem érdekel? Szóval hogy a francba lehet kivenni vágás nélkül? már csak a fő kábelt kellene,de a bal hátsó sárvédőnél beragadtam minden végén tele van csatlakozóval Smiley

 Nekem vmi purhab szerű fossal volt telenyomva.ha kukába megy a kaszni,akkor a bal hátsó oszlopnál flexxel nyiss egy lukat,ott ki lehet piszkálni a habot,és kijön egyben a kábel.Ha ilyen van benne,akkor szálanként sem tudod kihúzni,még úgy sem hogy végigvágod a kábelköteg burkát.3-4 hete csináltam.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19414 Dátum: 2007 Szeptember 27, 22:41:35 »

Azt az üreget, amiben hátramegy a fő kábelköteg, gyárikag megtöltik valami kemény habbal. A régi kocsikon fóliába gyömöszölt textil vatta van, kis párnácskákban. Ha ezeket kikotrod, egyben kihúzható. Én már vissza is fűztem az enyémet.  Smiley

A kábelt szeretném kivenni a bogi kasztniból ami megy lehet a méhbe valakit nem érdekel? Szóval hogy a francba lehet kivenni vágás nélkül? már csak a fő kábelt kellene,de a bal hátsó sárvédőnél beragadtam minden végén tele van csatlakozóval Smiley
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #19413 Dátum: 2007 Szeptember 27, 21:51:49 »

fócwágen felirat van rajta. a gumi tök jó állapotú, csak szakadt(felül)  Tongue


Jól mondta Gsattila, hátrafelé nézzen az összeadás, mert úgy rugalmasabb. Szóval vízszintes irányban legyen az összetét, ne függőlegesen.

Én már beszoptam ezt a leckét, neked nem muszáj, hidd el.  Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #19412 Dátum: 2007 Szeptember 27, 21:46:23 »

A kábelt szeretném kivenni a bogi kasztniból ami megy lehet a méhbe valakit nem érdekel? Szóval hogy a francba lehet kivenni vágás nélkül? már csak a fő kábelt kellene,de a bal hátsó sárvédőnél beragadtam minden végén tele van csatlakozóval Smiley
Az a hátsó oldalüveg alatti és a hátsó szélvédő alatti részen megy keresztül, egy szűk járaton. Már fűztünk ilyet apám autójába vagy jó 15 éve...

Próbáld meg szálanként áthúzni, akkor nem az összes sarut kell egyszerre áthúzni kis keresztmetszeten. Vagy vágd le a sarukat a vezetékek végéről, max. 1 centit veszítesz. Az szerintem még belefér. Aztán meg új sarukat forrasztasz rá.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #19411 Dátum: 2007 Szeptember 27, 21:16:19 »

mennyire korrodált a kasznid hátsó fertája? a hátsó fele érdekelne. utánfutónak.
Kérlek szépen ez miatt vettem egy másikat .Olyan szr volt Wink

Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #19410 Dátum: 2007 Szeptember 27, 21:08:03 »

A kábelt szeretném kivenni a bogi kasztniból ami megy lehet a méhbe valakit nem érdekel? Szóval hogy a francba lehet kivenni vágás nélkül? már csak a fő kábelt kellene,de a bal hátsó sárvédőnél beragadtam minden végén tele van csatlakozóval Smiley

mennyire korrodált a kasznid hátsó fertája? a hátsó fele érdekelne. utánfutónak.
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #19409 Dátum: 2007 Szeptember 27, 20:43:59 »

A kábelt szeretném kivenni a bogi kasztniból ami megy lehet a méhbe valakit nem érdekel? Szóval hogy a francba lehet kivenni vágás nélkül? már csak a fő kábelt kellene,de a bal hátsó sárvédőnél beragadtam minden végén tele van csatlakozóval Smiley
ha úgyis méhbe megy, akkor csinálj nagyobb lyukat  Evil Grin
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #19408 Dátum: 2007 Szeptember 27, 20:40:52 »

A kábelt szeretném kivenni a bogi kasztniból ami megy lehet a méhbe valakit nem érdekel? Szóval hogy a francba lehet kivenni vágás nélkül? már csak a fő kábelt kellene,de a bal hátsó sárvédőnél beragadtam minden végén tele van csatlakozóval Smiley
csak lassan a testel.. turelmesen mindegyik szalat kulon ki kel huznod Wink

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #19407 Dátum: 2007 Szeptember 27, 20:34:29 »

A kábelt szeretném kivenni a bogi kasztniból ami megy lehet a méhbe valakit nem érdekel? Szóval hogy a francba lehet kivenni vágás nélkül? már csak a fő kábelt kellene,de a bal hátsó sárvédőnél beragadtam minden végén tele van csatlakozóval Smiley

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #19406 Dátum: 2007 Szeptember 27, 20:32:44 »

aszem ezt irtam 6e van könyiett lendkerekem!

elkelt  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19405 Dátum: 2007 Szeptember 27, 20:24:14 »

ehhh...

ezt a giga mega szopást !

a motoromon 109 fogú 6V-s lendkerék van (130fog->12V)  a váltóm és az önindítóm 12V. tehát sehogy nem passzol  -> lendkerék csere  Cry

vas árban vennék 12V-s lendkereket, az sem baj, ha könnyített  Evil
aszem ezt irtam 6e van könyiett lendkerekem!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #19404 Dátum: 2007 Szeptember 27, 20:19:03 »

ehhh...

ezt a giga mega szopást !

a motoromon 109 fogú 6V-s lendkerék van (130fog->12V)  a váltóm és az önindítóm 12V. tehát sehogy nem passzol  -> lendkerék csere  Cry

vas árban vennék 12V-s lendkereket, az sem baj, ha könnyített  Evil

Na oszt mitkérsz az indítódért?

1303LS
« Hozzászólás #19403 Dátum: 2007 Szeptember 27, 20:15:12 »

ehhh...

ezt a giga mega szopást !

a motoromon 109 fogú 6V-s lendkerék van (130fog->12V)  a váltóm és az önindítóm 12V. tehát sehogy nem passzol  -> lendkerék csere  Cry

vas árban vennék 12V-s lendkereket, az sem baj, ha könnyített  Evil
B...meg Maresz már mikor mondta, hogy cserélj lendkereket. 
Veheted ki megint a motort. 
Ne próbáld indítgatni mert bedarálod a jó önindítót, talán.
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #19402 Dátum: 2007 Szeptember 27, 20:14:59 »

ehhh...

ezt a giga mega szopást !

a motoromon 109 fogú 6V-s lendkerék van (130fog->12V)  a váltóm és az önindítóm 12V. tehát sehogy nem passzol  -> lendkerék csere  Cry

vas árban vennék 12V-s lendkereket, az sem baj, ha könnyített  Evil

Hát akkor nekem marad a 6V motor még 1 darabig.

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #19401 Dátum: 2007 Szeptember 27, 20:12:11 »

a 130 fogú lendkerék az 12V vagy 6V ?

ehhh...

ezt a giga mega szopást !

a motoromon 109 fogú 6V-s lendkerék van (130fog->12V)  a váltóm és az önindítóm 12V. tehát sehogy nem passzol  -> lendkerék csere  Cry

vas árban vennék 12V-s lendkereket, az sem baj, ha könnyített  Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #19400 Dátum: 2007 Szeptember 27, 20:06:48 »

Hogyé mennyi vótt az önindílllo, no meg honnannnn?

Dt-től  6e
bakátson 22e a felújított.

ha kell, akkor van 6V-s váltóhoz perselyem, amibe a 12V-s önindító megy bele

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Oldalak: 1 ... 1525 1526 1527 1528 1529 [1530] 1531 1532 1533 1534 1535 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.152 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.