www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 30, 20:51:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1947 1948 1949 1950 1951 [1952] 1953 1954 1955 1956 1957 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13369530 alkalommal)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2562 Dátum: 2006 április 04, 16:48:36 »

Azt vajon milyen alakítások után, meg melyik évjáratét,? Nem volt változás azok között vajon?
A korai Golfok sztem nem nagyon különböztek a bogártól, egy csomó dolog egyforma volt benne, pl a gólyaláb. Az én I-esem  még a kislámpás volt, asszem 76/?/.

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #2561 Dátum: 2006 április 04, 16:44:31 »

I-esét, pl.

Azt vajon milyen alakítások után, meg melyik évjáratét,? Nem volt változás azok között vajon?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2560 Dátum: 2006 április 04, 16:41:21 »

Valaki meg tudná mondani mi a különbség a 74előtti és a 74 utáni pálcika futómű között?
Cserélnem kell gólyalábakat és minél kevesebb szívásba szeretnék belefutni.

Más:
 Melyik golfok tengelycsonkját vagy akár komplett gólyalábát lehet könnyen rátenni a 03-asra?
I-esét, pl.

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #2559 Dátum: 2006 április 04, 16:37:16 »

Egy ilyen képpel tudok segíteni:
<beszúrt kép törölve>
Akkor így mégegyszer.
Keresek a jobboldali féle gólyalábat.
1303LS
« Hozzászólás #2558 Dátum: 2006 április 04, 16:35:42 »

Egy ilyen képpel tudok segíteni:


Köszönöm szépen.
Ez tökéletes.
« Utoljára szerkesztve: 2006 április 04, 16:37:41 írta 1303LS »
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2557 Dátum: 2006 április 04, 16:14:40 »

Valaki meg tudná mondani mi a különbség a 74előtti és a 74 utáni pálcika futómű között?
Cserélnem kell gólyalábakat és minél kevesebb szívásba szeretnék belefutni.
Egy ilyen képpel tudok segíteni:

1963 VW1200 DeLuxe
1303LS
« Hozzászólás #2556 Dátum: 2006 április 04, 15:25:30 »

Nekem meg 5 centivel hátrébb van a bal kerék..... Igaz, dobál is a nyomvályúkon! De sima úton elmegy.


gsattila

Tegnapelőtt óta van privátod!!

???
1303LS
« Hozzászólás #2555 Dátum: 2006 április 04, 15:18:32 »

Valaki meg tudná mondani mi a különbség a 74előtti és a 74 utáni pálcika futómű között?
Cserélnem kell gólyalábakat és minél kevesebb szívásba szeretnék belefutni.

Más:
 Melyik golfok tengelycsonkját vagy akár komplett gólyalábát lehet könnyen rátenni a 03-asra?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #2554 Dátum: 2006 április 04, 15:11:35 »

Igen ez így jó, ha a termosztát elreped, akkor a rugók azonnal kinyitják a csappantyúkat. Amikor a termosztát hideg, akkor a rugók húzzák a termosztátot. Amikor a termosztát lehűl, akkor a rugók ellenében zárja a csappantyúkat.

OK, köszi! Megnyugodtam. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2553 Dátum: 2006 április 04, 15:01:55 »

így állt sérüléskor a kerék


Én nem cserélném le.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2552 Dátum: 2006 április 04, 14:59:18 »

Ez stimmel, csak mi az alapállás a csappantyúknál? Az a gondom, hogy kicsit nehezen is mozog érzésre, és nyitott állásba megy alapból, azaz a termosztát hideg állapotban folyamatos húzóerőnek van kitéve. Vagy ez így jó?

Igen ez így jó, ha a termosztát elreped, akkor a rugók azonnal kinyitják a csappantyúkat. Amikor a termosztát hideg, akkor a rugók húzzák a termosztátot. Amikor a termosztát lehűl, akkor a rugók ellenében zárja a csappantyúkat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #2551 Dátum: 2006 április 04, 14:31:48 »

mikor tágul akkor nyit...ha jol emlékszem...
Ez stimmel, csak mi az alapállás a csappantyúknál? Az a gondom, hogy kicsit nehezen is mozog érzésre, és nyitott állásba megy alapból, azaz a termosztát hideg állapotban folyamatos húzóerőnek van kitéve. Vagy ez így jó?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #2550 Dátum: 2006 április 04, 14:24:46 »

Hali!
A hűtés csappantyús szelepei (és a rugójuk) hogyan áll alapból? A rugó kinyitva vagy bezárva akarja tartani őket? Azaz a termosztát húzásra vagy nyomásra végez "munkát"? Kicseréltem a termosztátot, és olyan fura.

mikor tágul akkor nyit...ha jol emlékszem...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #2549 Dátum: 2006 április 04, 14:24:09 »


ovál hogy áll?

Nekem meg 5 centivel hátrébb van a bal kerék..... Igaz, dobál is a nyomvályúkon! De sima úton elmegy.

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #2548 Dátum: 2006 április 04, 14:07:23 »

Hali!
A hűtés csappantyús szelepei (és a rugójuk) hogyan áll alapból? A rugó kinyitva vagy bezárva akarja tartani őket? Azaz a termosztát húzásra vagy nyomásra végez "munkát"? Kicseréltem a termosztátot, és olyan fura.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #2547 Dátum: 2006 április 04, 14:00:17 »

Nekem meg 5 centivel hátrébb van a bal kerék..... Igaz, dobál is a nyomvályúkon! De sima úton elmegy.

készülget a bogaram a rajzásra...és mivel kicsit szét van kapva pl nincs benn a tank miközben nézgettem meg csináltuk azt vettem észre hogy bal oldalon a tengelyestest felső tengelyének vége táján van egy kis görbeség...szemmel is látható....eddig nem tűnt fel...ugye két éve megtörtem picit akkor lengőkart cseréltem benne és régi nehezen jött ki...de az uj nagyon szépen könnyen bement...utánna futóműállítás stb kb 7-10 000ret biztos mentem azota és nem érzem hogy rossz lenne az eleje....gumit nem koptatta félre stb....de azért most ez nyugtalanit ...kidobjam a testet szerintetek?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #2546 Dátum: 2006 április 04, 13:34:30 »

így állt sérüléskor a kerék


itt a rossz lengőkarral a kerék crash után


ennek felső fele ven elmászva pár mm-t de látni szemmel is, szintén crash utánni kép


ezt vettem ki baromi nehezen....új nagyon könnyen bement


itt uj lengőkar de még kasztni javítás előtt


festés előtt


Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2545 Dátum: 2006 április 04, 13:25:48 »

készülget a bogaram a rajzásra...és mivel kicsit szét van kapva pl nincs benn a tank miközben nézgettem meg csináltuk azt vettem észre hogy bal oldalon a tengelyestest felső tengelyének vége táján van egy kis görbeség...szemmel is látható....eddig nem tűnt fel...ugye két éve megtörtem picit akkor lengőkart cseréltem benne és régi nehezen jött ki...de az uj nagyon szépen könnyen bement...utánna futóműállítás stb kb 7-10 000ret biztos mentem azota és nem érzem hogy rossz lenne az eleje....gumit nem koptatta félre stb....de azért most ez nyugtalanit ...kidobjam a testet szerintetek?

Persze látni kellene mi az a kis görbeség, de szerintem ne dobd ki, ha a futómű geometria rendben van. Barátom 5 éve jár úgy egy bogárral, hogy a jobb oldalon 3 cm-rel rövidebb a tengelytáv, mert görbe mindkét gerenda. De a torzió még jól forog benne, jól rugózik...

Szerintem

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #2544 Dátum: 2006 április 04, 12:51:54 »

készülget a bogaram a rajzásra...és mivel kicsit szét van kapva pl nincs benn a tank miközben nézgettem meg csináltuk azt vettem észre hogy bal oldalon a tengelyestest felső tengelyének vége táján van egy kis görbeség...szemmel is látható....eddig nem tűnt fel...ugye két éve megtörtem picit akkor lengőkart cseréltem benne és régi nehezen jött ki...de az uj nagyon szépen könnyen bement...utánna futóműállítás stb kb 7-10 000ret biztos mentem azota és nem érzem hogy rossz lenne az eleje....gumit nem koptatta félre stb....de azért most ez nyugtalanit ...kidobjam a testet szerintetek?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #2543 Dátum: 2006 április 03, 18:38:33 »

budapestre gondoltam Smiley de jó még dunakeszi-göd vonzáskörzete is.

köszi

közben eszembe jutott,hogy egyik volt gimis osztálytársam apjának gépműhelye van.....

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #2542 Dátum: 2006 április 03, 14:46:06 »

Gumibogi jelezz, ha itt vagy, koszi.
Lenne egy defektem:((
szerintem jobb ha felhívod! ilyenkor nyárigumi átszerelési őrület van  Azn
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #2541 Dátum: 2006 április 03, 14:36:49 »

Gumibogi jelezz, ha itt vagy, koszi.
Lenne egy defektem:((
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #2540 Dátum: 2006 április 03, 13:59:56 »

budapestre gondoltam Smiley de jó még dunakeszi-göd vonzáskörzete is.

köszi

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #2539 Dátum: 2006 április 03, 13:58:55 »

hahó!

pesten tudtok ajánlani fémmegmunkáló műhelyt? semmi ördőngősség, maró kell legyen, eszterga meg fűrész Smiley láttam a ladások honlapján azt a porlasztásjavító szerkezetet, ami kis irányított levegősugarakkal segíti dolgozik, aztán megterveztem a solex31 es karbihoz való változatát. mondjuk más kérdés, a hosszú , kanyargós szívócső miatt lesz e bármi hatása, de egy próbát megér nekem.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #2538 Dátum: 2006 április 03, 11:30:55 »

akkor meg a távot kell kimérnem pontosan Smiley villanypóznákban nem bízok. sávelválasztókban ugyancsak
kilométerkövek. pontosabbak, mint a reakcióidőd. (Én 10% -ot mértem mindig, többször azok alapján, és kb. reális is (traffipaxszal hitelesítve. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2537 Dátum: 2006 április 03, 11:30:12 »

akkor meg a távot kell kimérnem pontosan Smiley villanypóznákban nem bízok. sávelválasztókban ugyancsak

Tekintsük a főútvonal kilométerjelöléseket pontosnak. Én mértem ezt és pontosnak tűnt. Érdemes 3 km-t mérni 80-nal, az 3-szor 45 másodperc. 120-szal 3x30 sec.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #2536 Dátum: 2006 április 03, 11:24:53 »

akkor meg a távot kell kimérnem pontosan Smiley villanypóznákban nem bízok. sávelválasztókban ugyancsak
a Hungaroringnek tudjuk a pontos hosszát Wink
csak végig kel menned folyamatos 100al Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2535 Dátum: 2006 április 03, 11:23:01 »

Stopperrel is lehet a távolság ismeretében sebességet mérni (számolni).

akkor meg a távot kell kimérnem pontosan Smiley villanypóznákban nem bízok. sávelválasztókban ugyancsak

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2534 Dátum: 2006 április 03, 11:18:16 »

sajna nincs gps-em, hogy tényleg bemérjem, csak az órára tudok hagyatkozni

Stopperrel is lehet a távolság ismeretében sebességet mérni (számolni).

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #2533 Dátum: 2006 április 03, 09:45:36 »

A 40 lovas 1300-asnak "hegyesebb" a vezérműtengelye, mint az 1.2-es azért forog jobban. A 44 lovas meg a hengerfej miatt mégjobban.
Kíváncsi lennék (csak elméletben persze) hogy az 1200 -es egy duplaszívós hengerfejjel, az 1,3 -asok vezérlésével mit mutatna. A szívócsövet a vízszintes részen kellene csak vágni, nem? Az meg úgyis el van vágva a duplazsívós cuccok miatt.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2532 Dátum: 2006 április 03, 09:28:35 »

Csalhat az órád is. Egyébként nekem az 1200-esem, egy gyári 43e km-t futott motorral végsebességben majdnem 125-öt ment és én is utaztam vele 110-et sok száz km-en keresztül.

DE az a tapasztalatom, hogy ez egy extra jó motor volt, gyári kipufogóval és nagyon kevés kilométerrel, egy átlagos 1200-es nem megy 120-nál többet akármit is mutat az órája.

sajna nincs gps-em, hogy tényleg bemérjem, csak az órára tudok hagyatkozni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2531 Dátum: 2006 április 03, 09:24:35 »

örülnék egy fordulatszámmérőnek, mert én 1.2-vel simán megyek utazóban 110et, ami úgytűnik eléggé a vége lehet.

Csalhat az órád is. Egyébként nekem az 1200-esem, egy gyári 43e km-t futott motorral végsebességben majdnem 125-öt ment és én is utaztam vele 110-et sok száz km-en keresztül.

DE az a tapasztalatom, hogy ez egy extra jó motor volt, gyári kipufogóval és nagyon kevés kilométerrel, egy átlagos 1200-es nem megy 120-nál többet akármit is mutat az órája.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2530 Dátum: 2006 április 03, 09:21:14 »

lehet hogy nagyobb átmérőjű kerekeid vannak..
teljesen gyári méretűvel mentem. de a 100-110 az utazó, van még utána is, csak ott már üveghangon

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2529 Dátum: 2006 április 03, 09:17:45 »

Meg az 1,2 3600 -nál van a csúcson, az 1,3 -as meg 4000 -en. Azaz az 1,2 3600 -nál 34LE, 4000 -nél már talán csak 30 lóerő éppen viszi a gyári 115 -öt, az 1,3 meg éppen 4000 -nél 40. Fölé lehet így pörgetni a teléjesítménycsúcsnak, így a gyári 125 -öt viszi simán. Annak ellenére, hogy az 1,3 -as hosszabb löketű, ő a pörgősebb.

A 40 lovas 1300-asnak "hegyesebb" a vezérműtengelye, mint az 1.2-es azért forog jobban. A 44 lovas meg a hengerfej miatt mégjobban.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #2528 Dátum: 2006 április 03, 09:15:50 »

örülnék egy fordulatszámmérőnek, mert én 1.2-vel simán megyek utazóban 110et, ami úgytűnik eléggé a vége lehet.

lehet hogy nagyobb átmérőjű kerekeid vannak..
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2527 Dátum: 2006 április 03, 09:13:56 »

Meg az 1,2 3600 -nál van a csúcson, az 1,3 -as meg 4000 -en. Azaz az 1,2 3600 -nál 34LE, 4000 -nél már talán csak 30 lóerő éppen viszi a gyári 115 -öt, az 1,3 meg éppen 4000 -nél 40. Fölé lehet így pörgetni a teléjesítménycsúcsnak, így a gyári 125 -öt viszi simán. Annak ellenére, hogy az 1,3 -as hosszabb löketű, ő a pörgősebb.

örülnék egy fordulatszámmérőnek, mert én 1.2-vel simán megyek utazóban 110et, ami úgytűnik eléggé a vége lehet.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #2526 Dátum: 2006 április 03, 08:57:18 »

motorfordulat függvénye az egész,ezzel a váltó+gumi kombinációval az 1.3-as se megy többet ezen a fordulaton, Wink csak egy kicsit jobban gyorsul
Meg az 1,2 3600 -nál van a csúcson, az 1,3 -as meg 4000 -en. Azaz az 1,2 3600 -nál 34LE, 4000 -nél már talán csak 30 lóerő éppen viszi a gyári 115 -öt, az 1,3 meg éppen 4000 -nél 40. Fölé lehet így pörgetni a teléjesítménycsúcsnak, így a gyári 125 -öt viszi simán. Annak ellenére, hogy az 1,3 -as hosszabb löketű, ő a pörgősebb.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #2525 Dátum: 2006 április 02, 20:14:22 »

azert egy 1200-estol nem rossz nem? meg ment volna csak meg kellet fordulni Sad
motorfordulat függvénye az egész,ezzel a váltó+gumi kombinációval az 1.3-as se megy többet ezen a fordulaton, Wink csak egy kicsit jobban gyorsul

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #2524 Dátum: 2006 április 02, 20:10:34 »

bocs elrontottam hellyesbítek 
Gear 1000 1500 2000 2500 3000 3500 4000 4500 5000 5500 6000 6500 7000 7500 8000
1.       7      11    14    18     22    25     29     32   36      39   43     47     50    54     57
2.      13     20     26    33    39    46      53    59    66     72    79     86     92   99    105
3.      22     32     43    54    65     75     86    97    108   118   129  140   151   161   172
4.      29     44     58    73    87    102    117  131   146   160   175  189   204   219   233
given values are in km/h
akkor csak 117 Cry
azert egy 1200-estol nem rossz nem? meg ment volna csak meg kellet fordulni Sad

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #2523 Dátum: 2006 április 02, 19:47:58 »

akkor van.......sorry ezt nem tudtam.

megnézem hogy mennyiért tudom hozni és jelzem,ok?

üdvw
thank júú veri macska Grin előre is
Üdvw

Oldalak: 1 ... 1947 1948 1949 1950 1951 [1952] 1953 1954 1955 1956 1957 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.