www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 23:48:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1497 1498 1499 1500 1501 [1502] 1503 1504 1505 1506 1507 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14801606 alkalommal)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20571 Dátum: 2007 Október 28, 11:55:55 »

Mármint az 1-es golf tárcsafékje annyira hatásos mint a bogár tárcsafékje?: Smiley Mi pénzbe szoktak ezek kerülni?
a gyári 50 körül
Robpanzer
« Hozzászólás #20570 Dátum: 2007 Október 28, 11:54:25 »

legolcsobb   a gyári,porschehez kell kicsit mokolni meg több,ha sima 1golfét rakod akkor annyira hatásos mint abogár!
Mármint az 1-es golf tárcsafékje annyira hatásos mint a bogár tárcsafékje?: Smiley Mi pénzbe szoktak ezek kerülni?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #20569 Dátum: 2007 Október 28, 10:36:37 »

Mennyire bonyolult lecserélni a motorháztetőn a kilincset?
Mert nekem újabb van rajta, viszont kaptam hozzá a régi T alakút is.
Aon hol van a kulcslyuk?
Van egyáltelán, mert szerintem az enyémen nincs.
Az új falját mindössze 1db csavar tartja. Az újat nemtom. Gondolom ahoz sem kell lékkalapács a szereléséhez...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #20568 Dátum: 2007 Október 28, 10:34:28 »

Mennyire bonyolult lecserélni a motorháztetőn a kilincset?
Mert nekem újabb van rajta, viszont kaptam hozzá a régi T alakút is.
Aon hol van a kulcslyuk?
Van egyáltelán, mert szerintem az enyémen nincs.

Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #20567 Dátum: 2007 Október 28, 08:18:31 »

kép van róla?

Valahol lehet hogy van de ez kb 5 éve volt és akkor még nem volt digi fényképezőm!Majd kotrok a képek között.

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20566 Dátum: 2007 Október 28, 08:15:54 »

kép van róla?

Hello.Én az arany karmannra szereltem fel 944-es féket.Nem volt túl egyszerű!


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #20565 Dátum: 2007 Október 28, 08:08:52 »

Technikai kérdés.
A porsche 944 első fékjét fel lehet normális módon szerelni torziós, gömbfejes első futóműre.
Látott már valaki ilyent?

Hello.Én az arany karmannra szereltem fel 944-es féket.Nem volt túl egyszerű!

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20564 Dátum: 2007 Október 28, 08:03:40 »

és gyári tárcsához jó?
itthon vette?

gyári helyre
88e /pár aszem tarox 4 dugos nyereg

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20563 Dátum: 2007 Október 28, 07:33:03 »

Sziasztok
1303-as bogárra mi pénzbe kerül előre egy tárcsafékszett? és a porsche 924-esét fel lehet aplikálni, vagy netán a golf 1-esét? Köszi a választ:)
Üdvw
legolcsobb   a gyári,porschehez kell kicsit mokolni meg több,ha sima 1golfét rakod akkor annyira hatásos mint abogár!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #20562 Dátum: 2007 Október 28, 02:20:15 »

Sziasztok
1303-as bogárra mi pénzbe kerül előre egy tárcsafékszett? és a porsche 924-esét fel lehet aplikálni, vagy netán a golf 1-esét? Köszi a választ:)
Üdvw
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20561 Dátum: 2007 Október 28, 01:05:36 »

Maresz, vagy aki tudja!

A Doxának az első féknyerge, hogy van felszerelve? Valami közbetétel vagy a gyári helyére?
gyári helyre
88e /pár aszem tarox 4 dugos nyereg

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #20560 Dátum: 2007 Október 28, 00:54:34 »

Alkatrészek topikból. Ők a venturik:

[melléklet törölve az admin által]


                             GNX-967
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20559 Dátum: 2007 Október 27, 21:18:45 »

Maresz, vagy aki tudja!

A Doxának az első féknyerge, hogy van felszerelve? Valami közbetétel vagy a gyári helyére?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20558 Dátum: 2007 Október 27, 21:09:57 »

kép? vagy titkos dolog? az oldaladon nem találtam róla semmit.
 
  szerintem nem! nekem kazánlemezes van de többe van mintha vettem volna tárcsás csonkot ( mondjuk jobb mint a gyári )

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20557 Dátum: 2007 Október 27, 19:14:35 »

  szerintem nem! nekem kazánlemezes van de többe van mintha vettem volna tárcsás csonkot ( mondjuk jobb mint a gyári )
mit hol?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20556 Dátum: 2007 Október 27, 19:05:23 »

Technikai kérdés.
A porsche 944 első fékjét fel lehet normális módon szerelni torziós, gömbfejes első futóműre.
Látott már valaki ilyent?

  szerintem nem! nekem kazánlemezes van de többe van mintha vettem volna tárcsás csonkot ( mondjuk jobb mint a gyári )

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #20555 Dátum: 2007 Október 27, 13:11:06 »

Dinamó? Ránéznék a fesszabra (visszáram?). (Fordulaton is?)
Generátor.Fordulaton is.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20554 Dátum: 2007 Október 27, 12:38:54 »

     Ha van rendesen töltés és mégis igen halványan parázslik a visszajelző,akkor mi a gond?Amúgy jó reggelt mindenkinek.

Dinamó? Ránéznék a fesszabra (visszáram?). (Fordulaton is?)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #20553 Dátum: 2007 Október 27, 10:58:20 »

Üdvözlet!
 
voltam Kayabákat nézni az ültetett futóműhöz (Lavina): hát cikkszám amit a múltkor beirt valaki, még a katalógusból is kimaradt! a Srác nagyon segítőkész volt több helyre is telefonált, kimondottan Amerikai autó alkatrészekkel foglalkozó céget is hívott ott sem hallottak a GR-2-röl, aztán lengéscsillapítósokat is hívott náluk sem volt, de ott Konit tudtak volna pirosat 18000 valamennyiért darabját.....

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #20552 Dátum: 2007 Október 27, 08:16:42 »

     Ha van rendesen töltés és mégis igen halványan parázslik a visszajelző,akkor mi a gond?Amúgy jó reggelt mindenkinek.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20551 Dátum: 2007 Október 27, 08:12:03 »

Technikai kérdés.
A porsche 944 első fékjét fel lehet normális módon szerelni torziós, gömbfejes első futóműre.
Látott már valaki ilyent?

én láttam de az kazánlemz gányteknika volt!nagykanizsán láttam!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #20550 Dátum: 2007 Október 27, 01:48:20 »

Meg van egy ilyenem is:

[melléklet törölve az admin által]


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #20549 Dátum: 2007 Október 27, 01:46:18 »

Ha már szóbakerültek a tüték és érdekel valakit:

[melléklet törölve az admin által]
« Utoljára szerkesztve: 2007 Október 27, 01:50:14 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20548 Dátum: 2007 Október 26, 22:07:01 »

Technikai kérdés.
A porsche 944 első fékjét fel lehet normális módon szerelni torziós, gömbfejes első futóműre.
Látott már valaki ilyent?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20547 Dátum: 2007 Október 26, 19:23:12 »

Mester!
Olyan van, hogy megnyitott venturi???
Mert mintha ilyesmit olvastam volna egy tuningmotor leírásánál...
  mintha levegő szűrrő helyett  polírozot tölcsért raktak volna csak szarul fogalmaztak aszem

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #20546 Dátum: 2007 Október 26, 19:00:11 »

tegnap Sparkafer barátommal be-szmbztük a hátsó ablakot és a kábelkorbácsot a járgányomba, lassacskán kezd autóformát ölteni a kompozíció.  Cheesy Bélám, köszi a segítséget!
viszont elakadtunk egy kérdésben: nem tudjátok véletlenül, hogy a képen látható rendszámvilágítás milyen évjárathoz volt gyárilag?  Grin
Nagyon szívesen!
Látom azért még haladtatok a dolgokkal!Ez már a fáradtság jele?Vagy nem találtad a rendszámvilágítást? Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #20545 Dátum: 2007 Október 26, 15:08:14 »

A venturi egy cső, amelynek a belső átmérője egy ponton lecsökken (névleges méret) majd ismét visszaszélesedik a karbi torokátmérőjére, pl. 40 vagy 44-re... Hogy mi lehet a megnyitott...az is lehet, hogy felbővített...vagy egy fordítási hiba... 

Egy régebbi Depoban olvastam még a hírdetések között, de majd megnézem pontosan... csak én sem értettem nagyon... Ezért gondoltam, hátha Te...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20544 Dátum: 2007 Október 26, 14:43:29 »

mi az a "Ideális 402m "áttételezés": "   ???

Fogalmam sincs.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #20543 Dátum: 2007 Október 26, 14:40:48 »

Ez átlagokkal számol, csak úgy körülbelülre....

mi az a "Ideális 402m "áttételezés": "   ???

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20542 Dátum: 2007 Október 26, 14:36:37 »

Hol számolja ez a váltási hibákat?
Vagy én nem értek valamit?  Huh

Ez átlagokkal számol, csak úgy körülbelülre....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #20541 Dátum: 2007 Október 26, 14:32:51 »

Nekem 107 LE keréken, a 402m-es mért időm (legjobb) 17.01s átlépő sebességem 133.7 km/h , az autóm 960 kg + 95 én + pár cucc summa 1065
Akkor ez hogy jön össze???

E szerint az autóm keréken 88 lovas, akkor kijön a 17s és 133-as átlépő...
Hol számolja ez a váltási hibákat?
Vagy én nem értek valamit?  Huh
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20540 Dátum: 2007 Október 26, 14:25:48 »

Mester!
Olyan van, hogy megnyitott venturi???
Mert mintha ilyesmit olvastam volna egy tuningmotor leírásánál...

A venturi egy cső, amelynek a belső átmérője egy ponton lecsökken (névleges méret) majd ismét visszaszélesedik a karbi torokátmérőjére, pl. 40 vagy 44-re... Hogy mi lehet a megnyitott...az is lehet, hogy felbővített...vagy egy fordítási hiba... 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #20539 Dátum: 2007 Október 26, 14:13:58 »

Nincs, csak lökettérfogat meg tuning, nem tuning...tengely csak egynéhány esetében van. nem részéletezi, hogy a tuning micsoda...

De mindegy is, úgyis ki kell próbálni. Sok dolog beleszól, nekem pl. az egyik probléma az volt, hogy a kiegészítő venturi (kis cső, auxillary venturi vagy choke venturi) nem 3.5-ös volt, hanem 2.5-ös, tehát kisebb furatú. Olaszországból kellett rendeljek 3.5-öst, mert már 200-as főfúvókánál jártam és még mindig keveset kapott...

Mester!
Olyan van, hogy megnyitott venturi???
Mert mintha ilyesmit olvastam volna egy tuningmotor leírásánál...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20538 Dátum: 2007 Október 26, 14:07:18 »

nézzük csak:

Autó súly sofőrrel:  920 kg + 75 kg = 995 kg
LE keréken: 107

->   402 m ideje: 15.62 s
    Sebesség célvonalon (402m): 144.9 km/h


de pl.: ugyanez 86 LE-vel  -> 16.8 s  / 135 km/h

 Evil

Nekem 107 LE keréken, a 402m-es mért időm (legjobb) 17.01s átlépő sebességem 133.7 km/h , az autóm 960 kg + 95 én + pár cucc summa 1065
Akkor ez hogy jön össze???

E szerint az autóm keréken 88 lovas, akkor kijön a 17s és 133-as átlépő...
« Utoljára szerkesztve: 2007 Október 26, 14:09:11 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20537 Dátum: 2007 Október 26, 14:02:50 »

weber könyvben vannak táblázatok a kiválasztásához a löktérfogat - vez tg - hengerfej - kipuff stb alapján?

Nincs, csak lökettérfogat meg tuning, nem tuning...tengely csak egynéhány esetében van. nem részéletezi, hogy a tuning micsoda...

De mindegy is, úgyis ki kell próbálni. Sok dolog beleszól, nekem pl. az egyik probléma az volt, hogy a kiegészítő venturi (kis cső, auxillary venturi vagy choke venturi) nem 3.5-ös volt, hanem 2.5-ös, tehát kisebb furatú. Olaszországból kellett rendeljek 3.5-öst, mert már 200-as főfúvókánál jártam és még mindig keveset kapott...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #20536 Dátum: 2007 Október 26, 12:16:12 »

...
HA VALAKI LE SZERETNÉ MÉRNI, BOGARA MENNYI IDŐ ALATT TELJESÍTI A TÁVOT....402m!!
http://www.xtremecars.hu/402m/kalkulator.html

Az mit jelent h:
Ideális 402m "áttételezés": ? (milyen a váltó áttétele?)

nézzük csak:

Autó súly sofőrrel:  920 kg + 75 kg = 995 kg
LE keréken: 107

->   402 m ideje: 15.62 s
    Sebesség célvonalon (402m): 144.9 km/h


de pl.: ugyanez 86 LE-vel  -> 16.8 s  / 135 km/h

 Evil
« Utoljára szerkesztve: 2007 Október 26, 12:22:59 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20535 Dátum: 2007 Október 26, 12:05:48 »

A venturi cső venturi elvet alkalmazza a légtorokban, azaz felgyorsítja a légáramot és ez depressziót okoz a keverőtérben, így kiszívja a tüzelőanyagot a keverőcsőből, (ahová a főfúvókán keresztül jut a benzin).A kis átmérőjű venturi szűkebb, tehát adott légtömegáram nagyobb sebességgel áramlik, így jobb porlasztást eredményez, a motor kis fordulaton jobban megy, nyomatékosabb, kevesebbet fogyaszt és könnyebb beállítani. Viszont fordulaton bekorlátoz, a motor nem tud elég levegőt szívni, nem fog kiforogni rendesen. A megfelelő venturi tehát egy kompromisszum eredménye, az ideális méret nagyon sok dolog függvénye, pl. a lökettérfogat, vezérműtengely, hengerfej, kipufogó, stb. Vannak átlagos méretek és azoktól kell elindulni. Esztergályos 3000-5000 FT / db körül gyártja.  Wink
A venturi mérete közvetlenül befolyásolja a főfúvóka méretét.
weber könyvben vannak táblázatok a kiválasztásához a löktérfogat - vez tg - hengerfej - kipuff stb alapján?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20534 Dátum: 2007 Október 26, 11:52:21 »

VENTURI! Mi is a fealdata, hogy is működik?
Kéretik egy fogalmazás valamék hozzáértőtől, (szerintem) mindenki nevében!
THX  Grin

A venturi cső venturi elvet alkalmazza a légtorokban, azaz felgyorsítja a légáramot és ez depressziót okoz a keverőtérben, így kiszívja a tüzelőanyagot a keverőcsőből, (ahová a főfúvókán keresztül jut a benzin).A kis átmérőjű venturi szűkebb, tehát adott légtömegáram nagyobb sebességgel áramlik, így jobb porlasztást eredményez, a motor kis fordulaton jobban megy, nyomatékosabb, kevesebbet fogyaszt és könnyebb beállítani. Viszont fordulaton bekorlátoz, a motor nem tud elég levegőt szívni, nem fog kiforogni rendesen. A megfelelő venturi tehát egy kompromisszum eredménye, az ideális méret nagyon sok dolog függvénye, pl. a lökettérfogat, vezérműtengely, hengerfej, kipufogó, stb. Vannak átlagos méretek és azoktól kell elindulni. Esztergályos 3000-5000 FT / db körül gyártja.  Wink
A venturi mérete közvetlenül befolyásolja a főfúvóka méretét.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #20533 Dátum: 2007 Október 26, 11:23:34 »

tegnap Sparkafer barátommal be-szmbztük a hátsó ablakot és a kábelkorbácsot a járgányomba, lassacskán kezd autóformát ölteni a kompozíció.  Cheesy Bélám, köszi a segítséget!
viszont elakadtunk egy kérdésben: nem tudjátok véletlenül, hogy a képen látható rendszámvilágítás milyen évjárathoz volt gyárilag?  Grin
Tutti hogy after 1890 mert már villanykörte van benne... Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #20532 Dátum: 2007 Október 26, 11:23:10 »

   hja van egy tekerentyűs csap a kézifék kar mellett....

 Shocked Shocked Shocked nekem kézifék kar mellett fűtésállító karok vannak, bár az egyik már szivatóként teszi a dolgát,
de várj csak.... kézifékkar mögött lehet állítani fék erősségét, arra gondolsz??

HA VALAKI LE SZERETNÉ MÉRNI, BOGARA MENNYI IDŐ ALATT TELJESÍTI A TÁVOT....402m!!
http://www.xtremecars.hu/402m/kalkulator.html

Az mit jelent h:
Ideális 402m "áttételezés": ? (milyen a váltó áttétele?)
Oldalak: 1 ... 1497 1498 1499 1500 1501 [1502] 1503 1504 1505 1506 1507 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.