www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 23:36:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1455 1456 1457 1458 1459 [1460] 1461 1462 1463 1464 1465 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14818828 alkalommal)
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #22251 Dátum: 2007 December 06, 22:11:25 »

én úgy emlékszem, hogy 0,4 mm körülre kell kihézagolni, és max. 3db hézagoló alátétet lehet egyszerre beszerelni. nem rémlik, hogy a főtengely hézagoló lemezkék 1.5-2mm szélesek lennének per darab. szóval valszeg ki van verődve a támcsapágy (a lendkerék oldalon). ha ez a helyzet, akkor hézagolni sem lehet mihez.
3 db alatetet_kell_ es nem lehet beletenni. A hezagoloknak nem a szelessege hanem a vastagsaga szamit. Azok pedig a 0,24 es 0,36 kozott vannak vastagsagban.
Szerintem 4-5 mm logast a harom gyari hezagoloval szvsz nem lehet kivenni.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22250 Dátum: 2007 December 06, 22:06:31 »

azért ezt a dugattúys dologt megjátszom, ártani nem fog(ha nem nyomom össze tökig véletlen Smiley)
  ha a pedál vagy a rudazat szorul a főfékhengerben lévő gyenge rugó nem tudja alaphelyzetbe hozni a dugattyút amikor is nyugalmi álapotban a kis furatokon vissza folyik a fékolaj ,  ha a főfékhenger dugattyúja csak 1mm is benyomva marad (alaphelyzetben) akkor 2-3 fékezés után szorulni fog a fék. ez előfordul sokat állt autoknál is  Roll Eyes

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #22249 Dátum: 2007 December 06, 22:06:03 »

Páran bíztattak, hogy őt már ismerik ott, és nem kötnek bele az apróságokba ha ő viszi az autót. Életem első autója szóval Lips Sealed Azt hiszem átgondolom az egészet  Wink

inkább megcsinálom olyanra kocsit hogy ne tudjanak belekötni ....főleg hogy az apróságok árát lenyúlná szerelőd akkor meg már inkább a kocsira legyen költve szvsz....ja és tökmindegy hogy ki viszi ha fék lengéscsillapító mérés jó akkor átmegy...ezekről készül ugyanis "jegyzőkönyv"
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #22248 Dátum: 2007 December 06, 22:01:22 »

Minek ahhoz szerelő hogy elvigye?

Páran bíztattak, hogy őt már ismerik ott, és nem kötnek bele az apróságokba ha ő viszi az autót. Életem első autója szóval Lips Sealed Azt hiszem átgondolom az egészet  Wink
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #22247 Dátum: 2007 December 06, 22:00:39 »

Egyébként az 5 mm hosszirányu koynokág még viszonylag belefér hacsak előtte nem volt semmi, ha hozzányult akkor lehet kihagyta a hézagolókat.

Azert az_kicsit_sok.
A gyari ertek 0,07-0,13 mm!

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #22246 Dátum: 2007 December 06, 21:56:33 »

Gyorsan cseréld le a "szerelődet" !

Szerelni lehet jól szerel, de ne ilyennel vitesd vizsgára.

Ő csak szereli.

Van egy másik, de ő meg nem vállal nagy volumenű melókat (pl. motor ki-be), csak apróbb felkészítést, és elviszi műszakira (ő az aki így nem vinné el műszakira ...)
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 06, 21:58:16 írta Moca »
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #22245 Dátum: 2007 December 06, 21:56:06 »

Ha valakit érdekel, ma voltam az autószerelőnél (aki műszakira viszi - vitte volna), és nem megy át lötyögő főtengellyel az autó.

Minek ahhoz szerelő hogy elvigye? Különben is a szerelők úgy csinálják hogy reggel elvisznek 2-3autót vizsgára, otthagyják a vizsgaállomáson és délután érte mennek, nyilván azért hogy tudjanak napközben dolgozni ne ott csesszék el az időt. Márpedig ebből az következik hogy a szakik ki be autókáznak kocsiddal garázsba ide oda...én nem merném így a egyik kocsim se otthagyni sehol.
Csináltatni kell egy előműszakit az autókklubbnál felírják mi baja, azokat vizsgára megcsinálod van rá 1hónapod addig érvényes az előműszaki, mikor vizsgára viszed az előműszaki árát levonják a vizsgadíjból tehát gyakorlatilag ingyen van, de ugye addigra már egyszer látták a kocsit vizsgán már nem igen szőröznek ha megcsináltad amit felír.
Nekem az a tapasztalatom hogy tök pozitívan állnak hozzá az autóhoz. mert meg tudja úgy is fékpadozni hogy bukta legyen meg úgy is hogy jó legyen...pedálerőt (is) mér a műszer.

Ma volt a transporterem vizsgázni, lámpát mosót törlöt dudát sem nézték meg nemhogy a motort, a műszakis garázsban tök más HC-t mért ugyanaz a típusú műszer mint zk-son egy ajtóval odább. Csak féket lengéscsillapítót mérték meg meg alánéztek de le se mentek aknába. Zk-n meg nem találták meg csavrahúzót mert magas volt az alapjárat szerintük....aztán mondták jóvan megfelelt .

Szóval én azt mondom előműszaki javítgatás aztán vidd magad vizsgára....
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #22244 Dátum: 2007 December 06, 21:54:46 »

Igen ezt nem vettem számításba, hogy akár szorulhat is a pedál.

azért ezt a dugattúys dologt megjátszom, ártani nem fog(ha nem nyomom össze tökig véletlen Smiley)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #22243 Dátum: 2007 December 06, 21:50:34 »

nem érzem levegősnek, adtam neki egy kis wd40-et, most határozottan jobb. hétvégén alámászok

Igen ezt nem vettem számításba, hogy akár szorulhat is a pedál.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #22242 Dátum: 2007 December 06, 21:49:25 »

Ha a féket kicsit rugózónak érzed mintha pl egy labdát taposnál akkor tutira levegős akkor érdemes megnézni, de ha emlékeim nem csalnak akkor a vákumdobon a pedál felőli oldalon van egy rugó elvileg az tolja vissza az is lehet törött. előszőr ezeket nézd meg! lehet a főfékhenger is nagyon rá lett állítva a fékrúd és nem tud rendesen visszafolyni a fékfolyadék.....

nem érzem levegősnek, adtam neki egy kis wd40-et, most határozottan jobb. hétvégén alámászok

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #22241 Dátum: 2007 December 06, 21:47:51 »

Hell!

mitől lehet az, hogy mostanában a generátorom töltés visszajelzője a motor beinditása után egészen addig világit amig nem adok egy gázfröccsöt s a fordulatszám föl nem kúszik 2500 fölé?
még az ősszel nem kellet forgatni. beinditás után rögtön kialudt a töltés visszajelző.

Szerintem szénkefe csere aktuális lesz.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #22240 Dátum: 2007 December 06, 21:40:13 »

Hát ezt óvatosan megkérdezem tőle most  Lips Sealed

Gyorsan cseréld le a "szerelődet" !

Szerelni lehet jól szerel, de ne ilyennel vitesd vizsgára.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #22239 Dátum: 2007 December 06, 21:35:51 »

Hell!

mitől lehet az, hogy mostanában a generátorom töltés visszajelzője a motor beinditása után egészen addig világit amig nem adok egy gázfröccsöt s a fordulatszám föl nem kúszik 2500 fölé?
még az ősszel nem kellet forgatni. beinditás után rögtön kialudt a töltés visszajelző.

Haveromnak is ilyen a 2-es Golfjában már 2-3 éve....gondolom nagyjából ugyanez lehet a generátor abban is.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22238 Dátum: 2007 December 06, 20:31:36 »

Kinek van ajtobolhái???felesleges

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #22237 Dátum: 2007 December 06, 19:00:35 »

Hell!

mitől lehet az, hogy mostanában a generátorom töltés visszajelzője a motor beinditása után egészen addig világit amig nem adok egy gázfröccsöt s a fordulatszám föl nem kúszik 2500 fölé?
még az ősszel nem kellet forgatni. beinditás után rögtön kialudt a töltés visszajelző.
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 06, 19:31:23 írta vaughan »
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #22236 Dátum: 2007 December 06, 16:20:28 »

azt majd megnézem hazafelé menet, de emlékeim szerint a felső állástól picit lejjebb áll meg. viszont nemtudom, hogy teljesen fel kell e jönni, vagy mindenhol lehet kézzel még egy kicsit emelni rajta.próbáljak légteleníteni?

Ha a féket kicsit rugózónak érzed mintha pl egy labdát taposnál akkor tutira levegős akkor érdemes megnézni, de ha emlékeim nem csalnak akkor a vákumdobon a pedál felőli oldalon van egy rugó elvileg az tolja vissza az is lehet törött. előszőr ezeket nézd meg! lehet a főfékhenger is nagyon rá lett állítva a fékrúd és nem tud rendesen visszafolyni a fékfolyadék.....
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #22235 Dátum: 2007 December 06, 16:16:47 »

Köszi Zsolti  Wink
tegnap nyitott tetővel mentem a veteránbiztosítós szemlére nagyon tetszett - jó idő volt (mögöttem meg a rendőrök jöttek eggyel, már vártam, hogy tarkón lőnek az út szélén a műszaki vizsga hiánya miatt, aztán én elfordultam, ők meg mentek tovább, huhh - megúsztam  Smiley )

Mákk! Smiley vigyázz elne kapjanak ennyi vesződés után mint engem annó az OFF Wartburggal ON. Merre voltál szemlén? Vizsga mikor lesz?
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #22234 Dátum: 2007 December 06, 16:15:16 »

csapágy cserénél illik fúrni a blokkot is, és ehhez a mérethez kell a csapágyat rendelni.
 


ez szó szerint így van! és ez a művelet ott kezdődik, hogy 40k HUF.
ezt kombináld bele!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #22233 Dátum: 2007 December 06, 15:55:57 »

Szia BlackP!

Lehet a szervótól, főfékhengertől, levegős lehet a főfékhenger. A pedál milyen állásba jön vissza?
azt majd megnézem hazafelé menet, de emlékeim szerint a felső állástól picit lejjebb áll meg. viszont nemtudom, hogy teljesen fel kell e jönni, vagy mindenhol lehet kézzel még egy kicsit emelni rajta.próbáljak légteleníteni?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #22232 Dátum: 2007 December 06, 15:35:55 »

Ez viszont jogos!

Gratulálok a gépezethez Tom!

Köszi Zsolti  Wink
tegnap nyitott tetővel mentem a veteránbiztosítós szemlére nagyon tetszett - jó idő volt (mögöttem meg a rendőrök jöttek eggyel, már vártam, hogy tarkón lőnek az út szélén a műszaki vizsga hiánya miatt, aztán én elfordultam, ők meg mentek tovább, huhh - megúsztam  Smiley )
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22231 Dátum: 2007 December 06, 15:30:45 »

csapágy cserénél illik fúrni a blokkot is, és ehhez a mérethez kell a csapágyat rendelni.
 

Valaki nem tudja a '74-es 1300-as támcsapágy száma vagy mérete? Csak hogy meg tudjam szerezni, nem boltból.  Huh
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 06, 15:36:22 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #22230 Dátum: 2007 December 06, 15:20:40 »

én úgy emlékszem, hogy 0,4 mm körülre kell kihézagolni, és max. 3db hézagoló alátétet lehet egyszerre beszerelni. nem rémlik, hogy a főtengely hézagoló lemezkék 1.5-2mm szélesek lennének per darab. szóval valszeg ki van verődve a támcsapágy (a lendkerék oldalon). ha ez a helyzet, akkor hézagolni sem lehet mihez.

Ez viszont jogos!

Gratulálok a gépezethez Tom!
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #22229 Dátum: 2007 December 06, 15:19:30 »

Valaki nem tudja a '74-es 1300-as támcsapágy száma vagy mérete? Csak hogy meg tudjam szerezni, nem boltból.  Huh
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #22228 Dátum: 2007 December 06, 15:17:42 »

ha hozzányult akkor lehet kihagyta a hézagolókat.

Hát ezt óvatosan megkérdezem tőle most  Lips Sealed
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #22227 Dátum: 2007 December 06, 15:17:30 »

Egyébként az 5 mm hosszirányu koynokág még viszonylag belefér hacsak előtte nem volt semmi, ha hozzányult akkor lehet kihagyta a hézagolókat.

én úgy emlékszem, hogy 0,4 mm körülre kell kihézagolni, és max. 3db hézagoló alátétet lehet egyszerre beszerelni. nem rémlik, hogy a főtengely hézagoló lemezkék 1.5-2mm szélesek lennének per darab. szóval valszeg ki van verődve a támcsapágy (a lendkerék oldalon). ha ez a helyzet, akkor hézagolni sem lehet mihez.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #22226 Dátum: 2007 December 06, 15:13:33 »

Általános szerelőnél volt. Most mentem ki, és megnéztem, olyan 0,5 centit kotyog max, ahol fogom ... Beszéltem a szerelővel, azt mondta, ki kell cserélni a támcsapágyakat  Huh


Egyébként az 5 mm hosszirányu koynokág még viszonylag belefér hacsak előtte nem volt semmi, ha hozzányult akkor lehet kihagyta a hézagolókat.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #22225 Dátum: 2007 December 06, 15:09:56 »

Nem is hajlandó elvinni.

Ez szerintem pénzlehúzás uyganis a műszaki állapothoz  motornál köze egyedül a zöldkártyának van, műszakin  az autó állapota karosszéria, fényezés(95%-ban egyszinü kell legyen, gondolom a redőrség miatt) hibátlan fékek, világítás, ablakmosó cucc mindennel redesen működjön, futómű (gömbfelyek, kormánymű, felnik, gumik,lengéscsillapítás) ezek a feltétele a biztosnságos közlekedésnek. Elvileg motor nélkül is lehet vizsgáztatni. Ezt a mozaik utcai vizsgaállomás egyik vizsgabiztosa mondta!
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #22224 Dátum: 2007 December 06, 15:03:29 »

nálam is fék kérdés. az mitől lehet, hogy egyre rövidül a fékpedál útja és a végén már folyamatosan fog? ha alányúlok a pedálnak és felhúzom, megint lent fog, majd kicsit feljebb, megint feljebb és már ismét folyton fog. valami visszahúzó rugó? jah igen, a busznál. elöl tárcsafék

Szia BlackP!

Lehet a szervótól, főfékhengertől, levegős lehet a főfékhenger. A pedál milyen állásba jön vissza?
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #22223 Dátum: 2007 December 06, 15:00:45 »

Nehogymár a főtengelyt rángassa a vizsgabiztos.  Grin
Jó, hogy nem néz szelephézagot.  Grin

Nem is hajlandó elvinni.
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #22222 Dátum: 2007 December 06, 14:58:45 »

Ha eddig nem kotyogott akkor kifelejtette a lendkerék alól a hézagolókat szimmering cserekor.
Ez esetben kihézagolva még jó sokat fog menni a motor feltételezhetően, mert a csapágykopások visszakerülnek a helyükre.
Ha előtte is lógott a főtengely időlegesen akkor is megoldás a hézagolás a lendkerék felől, de ilyenkor kétes a további futásteljesítmény, mivel a csapágy kopásai picit arrébb csúsznak. Lehet, hogy érthető amit írok?  Roll Eyes

Teljesen jó. Ezt meg kell vele beszélnem.
1303LS
« Hozzászólás #22221 Dátum: 2007 December 06, 14:54:31 »

Ha valakit érdekel, ma voltam az autószerelőnél (aki műszakira viszi - vitte volna), és nem megy át lötyögő főtengellyel az autó.
Nehogymár a főtengelyt rángassa a vizsgabiztos.  Grin
Jó, hogy nem néz szelephézagot.  Grin
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #22220 Dátum: 2007 December 06, 14:27:06 »

Ha valakit érdekel, ma voltam az autószerelőnél (aki műszakira viszi - vitte volna), és nem megy át lötyögő főtengellyel az autó.

De ha csak a vizsga idejére pontheggesztővel odacsinálod a blokkhoz,akkor mindjárt nem lötyög... Tongue
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #22219 Dátum: 2007 December 06, 14:14:20 »

Ha valakit érdekel, ma voltam az autószerelőnél (aki műszakira viszi - vitte volna), és nem megy át lötyögő főtengellyel az autó.

régi 120-as skodáimat magam hordtam a mozaikba vizsgára. a motorháztetőt max. a motorszám miatt nyitották ki, a lötyögő főtengelyt lese sz@rták... (bár lehet, hogy azóta más lett a divat, nemtom.)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #22218 Dátum: 2007 December 06, 14:08:40 »

Igen. Inkább ne kockáztassak, lenne rá esély, de ha mégsem akkor kidobtam a műszaki vizsgadíját  Fél éve újítgatom fel az autót a romokból, kibírom ezt a plusz 1 hónapot Evil

Keress mást, az egy hülye. Le akar venni motorfelújításra.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #22217 Dátum: 2007 December 06, 14:04:41 »

   Hangoknál azt is figyelembe kéne venni,hogy itt a hideg.Ha a váltóban őskövület olaj van (nem igen szokás cserélni,mert feltölteni rémálom jellegű),akkor amíg az reggel "meg nem törik" a fagyban,igen érdekes hangok kiséretében még a váltókart is rázza mint az állat.

Én speciel szoktam a váltóban is cserélni. Zsírzom a futóművet, írom a kilométert.
( Mire öreg bácsika leszek, kincset fog érni, kapok éárte egy új Golf 21 -est. Wink )

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22216 Dátum: 2007 December 06, 13:49:42 »

Ha képes normális zöldkártya értékeket produkálni és önerőből odamenni a vizsgára az autó és nincs más baja akkor át kell mennie.
Én keresnék mást.


Igen. Inkább ne kockáztassak, lenne rá esély, de ha mégsem akkor kidobtam a műszaki vizsgadíját  Fél éve újítgatom fel az autót a romokból, kibírom ezt a plusz 1 hónapot Evil

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #22215 Dátum: 2007 December 06, 13:19:59 »

ezt a szaki mondta?


Igen. Inkább ne kockáztassak, lenne rá esély, de ha mégsem akkor kidobtam a műszaki vizsgadíját  Fél éve újítgatom fel az autót a romokból, kibírom ezt a plusz 1 hónapot Evil
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22214 Dátum: 2007 December 06, 13:17:18 »

ezt a szaki mondta?

Ha valakit érdekel, mavoltam az autószerelőnél (aki műszakira viszi - vitte volna), és nem megy át lötyögő főtengellyel az autó.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #22213 Dátum: 2007 December 06, 13:15:05 »

Ha valakit érdekel, ma voltam az autószerelőnél (aki műszakira viszi - vitte volna), és nem megy át lötyögő főtengellyel az autó.
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 06, 13:18:08 írta Moca »
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #22212 Dátum: 2007 December 06, 13:05:42 »

A kézifék jól van beállítva,nem túl fönt fog?Nekem volt hogy csak az elsők fogtak,a hátsó alig,mély pedálnál.Ha tudod állitsd 2-3 ricnisre.

A kézi az zsírul fog, mondjuk nem 2-3 ricnit jön fel, szerintem többet, de nem sokat. Majd megszámolom Smiley
Mondjuk az gyanus, hogy poros vagy csúszós úton való fékezéskor az első kerekek sokkal hamarabb blokkolnak, mint a hátsók. Sőt szerintem a hátsók nem is blokkolnak.....nyikorgós fékpróbát még nem csináltam. De mondjuk ez lehet attól is, hogy elől semmi súly, a Skodám is ilen volt, az eleje blokkolt, hátul meg az eslőköz képest alig fogott.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Oldalak: 1 ... 1455 1456 1457 1458 1459 [1460] 1461 1462 1463 1464 1465 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.