www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 23:24:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1454 1455 1456 1457 1458 [1459] 1460 1461 1462 1463 1464 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14818600 alkalommal)
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #22291 Dátum: 2007 December 08, 23:44:55 »

Ma megnéztem mégis mi baja lehet a fűtésnek,ugyanis az egyik oldalon a hátsó ülés alatt"szivárgott" a meleg levegő,míg a másik oldalon nem...Ahol jött a meleg levegő,ott "A" állásban van a hőcserélő belső oldalán az a kallantyú,amit próbáltam felskiccelni a profi rajzomra.Ahol nem,ott "B" állásban...Eddig semmi gáz,gondoltam "A" állásban kell annak is lennie,és akkor szauna lesz az autóból...Csakhogy az a bowden(lsd. a mérnöki rajzon),ami csatlakozik ahhoz az izéhez(kallantyú),az már csumára meg volt húzva,és mivel már ütközött,ezért nem tudtam azt is "A" állásba helyezni...A kérdésem az lenne(mivel nem értem,hogy most mi van),hogy 1:egyáltalán a hőcserélőt néztem?Csak mert nem vagyok veterán Bogaras. Smiley 2:most akkor melyik kallantyú-állás a tuti? 3:ha az a tuti,amit én gondoltam,akkor hogyhogy nem lehet a bowden miatt a másikat is "A" állásba helyezni? 4:Esni fog holnap? Tongue

Köszi

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #22290 Dátum: 2007 December 08, 22:31:39 »

sohabazmeg :-))
akkor mi cincálja vissza a munkahenger dugóját, e?
a fekbetet lokodi (nem pedig cincalja) vissza  Grin

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #22289 Dátum: 2007 December 08, 20:54:13 »

A karmantyú nem cicnálja vissza!  Evil
Mikor megyünk már az autóddal bakker?

sohabazmeg :-))
akkor mi cincálja vissza a munkahenger dugóját, e?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #22288 Dátum: 2007 December 08, 12:21:08 »

az hogyan néz ki???

a tárcsaféknél a munkahenger karmantyúja cincálja vissza helyzetbe a cuccot.
blekkpí esetében szerintem a pedálsornál lehet valami kaki.

A karmantyú nem cicnálja vissza!  Evil
Mikor megyünk már az autóddal bakker?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #22287 Dátum: 2007 December 08, 12:15:42 »

Akkor a tárcsafék automata utánállítója szaraxik nem? Huh

az hogyan néz ki???

a tárcsaféknél a munkahenger karmantyúja cincálja vissza helyzetbe a cuccot.
blekkpí esetében szerintem a pedálsornál lehet valami kaki.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #22286 Dátum: 2007 December 08, 11:06:48 »

 Smiley
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #22285 Dátum: 2007 December 07, 23:10:58 »

lényeg megmérni logást és ugy kiválogatni 3Db hézagolot ,hogy megfeleö értékre legyen kihézagolva!

Na itt a lényeg  Roll Eyes
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22284 Dátum: 2007 December 07, 23:00:55 »

hát, ami mozog, az kopik is szerintem. bár nem értek hozzá, józan paraszti ész csak Smiley
minimálisat, csapágy is kpok pölö!
de sok fajta méretü házagoló van!
lényeg megmérni logást és ugy kiválogatni 3Db hézagolot ,hogy megfeleö értékre legyen kihézagolva!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #22283 Dátum: 2007 December 07, 22:55:30 »

Már találtam közben, itt Szombathelyen, de azért köszönöm  Wink

Lehet tudni hogy kit sikerült találni?

'81 Hecho en México
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #22282 Dátum: 2007 December 07, 22:18:19 »

hát, ami mozog, az kopik is szerintem. bár nem értek hozzá, józan paraszti ész csak Smiley

Én is így gondolom, hogy ha elforog egymástól az kopik is idővel hiába kap olajat minimális surlódás akkor is van ..... szerintem de én hűlye azért nem vagyok!! Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #22281 Dátum: 2007 December 07, 21:58:05 »

nem is kopnak(nagyon minimálisat)csak már 3.lemez sokkal de sokkal kisebb fordulattal forog
hát, ami mozog, az kopik is szerintem. bár nem értek hozzá, józan paraszti ész csak Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #22280 Dátum: 2007 December 07, 21:55:32 »

nem is kopnak(nagyon minimálisat)csak már 3.lemez sokkal de sokkal kisebb fordulattal forog

Kevés, szar olaj esetében sem kopik? az normális, hogy az egyik lemez alufólia vastag a másik kettő jóval vastagabb? 3 különböző méret... Smiley
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #22279 Dátum: 2007 December 07, 21:54:19 »

te sem kopsz Smiley

Nem a faxt nem, koptam 2 kilót! Tongue
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22278 Dátum: 2007 December 07, 21:52:38 »

eddig nem az volt, hogy a lemezek nem kopnak, mert nem mozognak?
nem is kopnak(nagyon minimálisat)csak már 3.lemez sokkal de sokkal kisebb fordulattal forog

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #22277 Dátum: 2007 December 07, 21:48:47 »

én is! ????

te sem kopsz Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #22276 Dátum: 2007 December 07, 21:47:23 »

eddig nem az volt, hogy a lemezek nem kopnak, mert nem mozognak?

én is! ????
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #22275 Dátum: 2007 December 07, 21:39:14 »

3lemzeke levesz afordulatbol 1lemez lassan forog 2, még jobban 3. detó ezért csapágynál utolsó kevésbé forog nem melegiti ugy csapágyat(persze lemezek közti olaj filom réteg is fontos)
eddig nem az volt, hogy a lemezek nem kopnak, mert nem mozognak?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22274 Dátum: 2007 December 07, 21:30:42 »

Mi szerepe van még?

3lemzeke levesz afordulatbol 1lemez lassan forog 2, még jobban 3. detó ezért csapágynál utolsó kevésbé forog nem melegiti ugy csapágyat(persze lemezek közti olaj filom réteg is fontos)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #22273 Dátum: 2007 December 07, 18:50:38 »

amugy 3 lemeznek nem scak hézagolási szempontja van!

Mi szerepe van még?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22272 Dátum: 2007 December 07, 17:48:04 »

amugy 3 lemeznek nem scak hézagolási szempontja van!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #22271 Dátum: 2007 December 07, 17:11:21 »

nem  is hagytad rajta magátol bekapcsolt hogy vele is foglalkozzon valaki !

Na, jó, lehet, hogy úgy volt. tényleg, a strandon is csinált hasonlót. Grin

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #22270 Dátum: 2007 December 07, 13:31:31 »

Zala?

Már találtam közben, itt Szombathelyen, de azért köszönöm  Wink
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22269 Dátum: 2007 December 07, 13:30:13 »

Én úgy vizsgáztattam le a bogarat, hogy előző nep kivittem, átvizsgálták féket, futóművet, stb, és otthagytam a szervíz udvarán. Ha valami gáz lett volna még mindig meg tudom csinálni, van rá egy nap. De nem volt semmi.

Másnap szóltak, hogy mehetek érte, megvan a műszaki.
a bibi csak ott volt, hogy rajtahagytam a világítást és lemerült az akksi, be se bírtam indítani. Tongue
Tehát a vizsgáztató felé se nézett. Az előző napi eredményekből meg volt a műszaki.
Csak kicsit érdekes volt a friss műszakis bogit tologatni az udvaron Grin
nem  is hagytad rajta magátol bekapcsolt hogy vele is foglalkozzon valaki !

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #22268 Dátum: 2007 December 07, 12:32:20 »

Tud valaki bogaras mesterembert Vas Megyében? Minimum olyan ember nézze meg a szerencsétlen autóm aki nem csak találgat, hanem konkrétan elmondaná hogy mi a gond, mik a következmények  Lips Sealed Undecided (Többet nem akarom olyanhoz vinni, aki még nem látott bogarat)

Zala?


                             GNX-967
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #22267 Dátum: 2007 December 07, 12:13:56 »

Minek ahhoz szerelő hogy elvigye? Különben is a szerelők úgy csinálják hogy reggel elvisznek 2-3autót vizsgára, otthagyják a vizsgaállomáson és délután érte mennek, nyilván azért hogy tudjanak napközben dolgozni ne ott csesszék el az időt. Márpedig ebből az következik hogy a szakik ki be autókáznak kocsiddal garázsba ide oda...én nem merném így a egyik kocsim se otthagyni sehol.
Csináltatni kell egy előműszakit az autókklubbnál felírják mi baja, azokat vizsgára megcsinálod van rá 1hónapod addig érvényes az előműszaki, mikor vizsgára viszed az előműszaki árát levonják a vizsgadíjból tehát gyakorlatilag ingyen van, de ugye addigra már egyszer látták a kocsit vizsgán már nem igen szőröznek ha megcsináltad amit felír.
Nekem az a tapasztalatom hogy tök pozitívan állnak hozzá az autóhoz. mert meg tudja úgy is fékpadozni hogy bukta legyen meg úgy is hogy jó legyen...pedálerőt (is) mér a műszer.

Ma volt a transporterem vizsgázni, lámpát mosót törlöt dudát sem nézték meg nemhogy a motort, a műszakis garázsban tök más HC-t mért ugyanaz a típusú műszer mint zk-son egy ajtóval odább. Csak féket lengéscsillapítót mérték meg meg alánéztek de le se mentek aknába. Zk-n meg nem találták meg csavrahúzót mert magas volt az alapjárat szerintük....aztán mondták jóvan megfelelt .

Szóval én azt mondom előműszaki javítgatás aztán vidd magad vizsgára....

Én úgy vizsgáztattam le a bogarat, hogy előző nep kivittem, átvizsgálták féket, futóművet, stb, és otthagytam a szervíz udvarán. Ha valami gáz lett volna még mindig meg tudom csinálni, van rá egy nap. De nem volt semmi.

Másnap szóltak, hogy mehetek érte, megvan a műszaki.
a bibi csak ott volt, hogy rajtahagytam a világítást és lemerült az akksi, be se bírtam indítani. Tongue
Tehát a vizsgáztató felé se nézett. Az előző napi eredményekből meg volt a műszaki.
Csak kicsit érdekes volt a friss műszakis bogit tologatni az udvaron Grin

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #22266 Dátum: 2007 December 07, 11:22:52 »

Tud valaki bogaras mesterembert Vas Megyében? Minimum olyan ember nézze meg a szerencsétlen autóm aki nem csak találgat, hanem konkrétan elmondaná hogy mi a gond, mik a következmények  Lips Sealed Undecided (Többet nem akarom olyanhoz vinni, aki még nem látott bogarat)
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 07, 11:24:59 írta Moca »
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #22265 Dátum: 2007 December 07, 10:08:59 »

főtengely lógáshoz szeretnék hozzászólni.
mielőtt elkeztem felújitani a bogaram , nekem is lógott a főtengelyem. mint kiderült egy pár mm-t de ez érzésre sokkal többnek tűnt. a motornak egyébként szép hangja volt, csak fosta egy kicsit az olajat a lendkeréknél lévő szimmeringnél. amikor szétbontottam a motort láttam, hogy igen van lógása a főtengelynek, de semmibe nem értek bele a hajtókarok, a csapágyak a helyükön voltak. tehát ha nem akartam volna felújitani az egészet simán elég lett volna kihézagolni. a gyári hézagoló lemezek pedig kopnak. amit kiszereltem s az új lemezek között igen nagy eltérés volt vastagságban. én úgy gondolom, hogy ha nem gondolkodunk egy rendes felújitásban akkor simán ki kell hézagolni.
ehhez csak annyit, hogy a hézagoló lemezkék nem tudnak kopni! ezek nem súrlódnak semmivel, csak hézagolásra szolgálnak. azt el tudom képzelni, hogy különböző vastagságú lemezkéket tartottál a kezedben, mivelhogy ezek különböznek is egymástól, ugyanolyan vastagokkal nem tudnál pontos méretet beállítani, csak n*vastagságnyit.
a főtengely lógása nem azért gond, mert beleér valahová a blokkban (ha ez megtörténik, akkor sztem eldobhatod az egész motort), hanem azért, mert a megnövekedett csapágyhézagok miatt munkavégzéskor a hajtókar nem csak a főtengelyt hajtja körbe, hanem először a csapágyhézagon gyorsulva szétveri a csapágyat - amitől egyre nagyobb lesz a hézag további károkat okozva (dugattyú, hengerfal, stb.). a kihézagolás fontos! ha felújítunk, ha nem.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22264 Dátum: 2007 December 07, 09:44:01 »

Nem nagyon szívóznak sehol.
Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #22263 Dátum: 2007 December 07, 08:41:34 »

  ha a pedál vagy a rudazat szorul a főfékhengerben lévő gyenge rugó nem tudja alaphelyzetbe hozni a dugattyút amikor is nyugalmi álapotban a kis furatokon vissza folyik a fékolaj ,  ha a főfékhenger dugattyúja csak 1mm is benyomva marad (alaphelyzetben) akkor 2-3 fékezés után szorulni fog a fék. ez előfordul sokat állt autoknál is  Roll Eyes
hát végülis egy jó ideje állt a busz, télire le van támasztva fűtési okok miatt. majd kiderül hogy alakul

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #22262 Dátum: 2007 December 07, 07:49:08 »

főtengely lógáshoz szeretnék hozzászólni.
mielőtt elkeztem felújitani a bogaram , nekem is lógott a főtengelyem. mint kiderült egy pár mm-t de ez érzésre sokkal többnek tűnt. a motornak egyébként szép hangja volt, csak fosta egy kicsit az olajat a lendkeréknél lévő szimmeringnél. amikor szétbontottam a motort láttam, hogy igen van lógása a főtengelynek, de semmibe nem értek bele a hajtókarok, a csapágyak a helyükön voltak. tehát ha nem akartam volna felújitani az egészet simán elég lett volna kihézagolni. a gyári hézagoló lemezek pedig kopnak. amit kiszereltem s az új lemezek között igen nagy eltérés volt vastagságban. én úgy gondolom, hogy ha nem gondolkodunk egy rendes felújitásban akkor simán ki kell hézagolni.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #22261 Dátum: 2007 December 07, 00:45:51 »

Ha már megvan a zöldkártya (ma csináltuk meg), akkor gondolom a mérés rész ugrik.
nem!
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #22260 Dátum: 2007 December 07, 00:31:05 »

Minek ahhoz szerelő hogy elvigye? Különben is a szerelők úgy csinálják hogy reggel elvisznek 2-3autót vizsgára, otthagyják a vizsgaállomáson és délután érte mennek, nyilván azért hogy tudjanak napközben dolgozni ne ott csesszék el az időt. Márpedig ebből az következik hogy a szakik ki be autókáznak kocsiddal garázsba ide oda...én nem merném így a egyik kocsim se otthagyni sehol.
Csináltatni kell egy előműszakit az autókklubbnál felírják mi baja, azokat vizsgára megcsinálod van rá 1hónapod addig érvényes az előműszaki, mikor vizsgára viszed az előműszaki árát levonják a vizsgadíjból tehát gyakorlatilag ingyen van, de ugye addigra már egyszer látták a kocsit vizsgán már nem igen szőröznek ha megcsináltad amit felír.
Nekem az a tapasztalatom hogy tök pozitívan állnak hozzá az autóhoz. mert meg tudja úgy is fékpadozni hogy bukta legyen meg úgy is hogy jó legyen...pedálerőt (is) mér a műszer.

Ma volt a transporterem vizsgázni, lámpát mosót törlöt dudát sem nézték meg nemhogy a motort, a műszakis garázsban tök más HC-t mért ugyanaz a típusú műszer mint zk-son egy ajtóval odább. Csak féket lengéscsillapítót mérték meg meg alánéztek de le se mentek aknába. Zk-n meg nem találták meg csavrahúzót mert magas volt az alapjárat szerintük....aztán mondták jóvan megfelelt .

Szóval én azt mondom előműszaki javítgatás aztán vidd magad vizsgára....

Így ahogy mondod, ha rendbe van a kocsi, nincs rajta valami baki, pl. kopott gumik, lógó függők, akkor nem kell szarakodni. Bemész, lemérik, megmondják mivel van baj, megcsinálod, kész. Ha meg "okosba" kell műszaki, akkor kb. 30E a 15 helyett, de akkor nem néznek semmit műszerrel...érzésre legye jó a fék, meg ne essél ki belőle alul, és a kormány működjön, meg a kerekek a helyükön legyenek. Lehet választani.
Csak abba a hibába  ne essen senki, mint anno nagyfaterom, hogy mindig megcsináltatta a szerelővel a kocsit, utána meg még haveri alapon "okosba" vitte vizsgára, biztos, ami biztos. Anyagi csőd...

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #22259 Dátum: 2007 December 06, 23:43:15 »

A vizsga jegyzőkönyvhöz hozzá kell csatolni a mérési eredményt is. De nem kell vele foglalkozni, ha nem passzol akkor úgy is van másik autó vagy potméteres box.
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 06, 23:45:36 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #22258 Dátum: 2007 December 06, 23:36:28 »

A  motornak csak a szám miatt  van jelentősége, meg vizsga után vagy előtt meg szokták mérni kipufogógázt is, szabály szerint meg is kell.

Ha már megvan a zöldkártya (ma csináltuk meg), akkor gondolom a mérés rész ugrik.
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 06, 23:38:12 írta Moca »
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #22257 Dátum: 2007 December 06, 22:48:48 »

Ha pedig nem vagy biztos a kocsid műszakira való alkalmasságában, akkor egy állapot felmérésre is elviheted, de ha jól emlékszem erről már írtak előttem. Ha megfelel akkor megcsinálhatják a vizsgát is rá plusz 2-3000 ft de biztos hogy meglesz. Ha valami nem stimmel akkor felajánlják hogy felkészítik a vizsgára vagy megkapod a jegyzőkönyvet és megcsináltatod magad. Nem nagyon szívóznak sehol.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #22256 Dátum: 2007 December 06, 22:42:58 »

Vizsga témára: A szabályok szerint 15:30ig a vizsgatelepen kellene lennie az autónak mivel ha kimegy a felügyeleti biztos akkor visszahívhat egy neki tetszőleges autót a vizsgasorra. Így ellenőrzi a szúrópróba szerűen a vizsgáztatóhelyet. A műszaki vizsga pedig nem a motorról szól hanem a biztonságos közlekedést szolgáló dolgokat nézik. Futómű, kormánymű, fékek, lengéscsillapító, világító és fényjelző berendezések, ablaktörlő állapota, gumik állapota. A  motornak csak a szám miatt  van jelentősége, meg vizsga után vagy előtt meg szokták mérni kipufogógázt is, szabály szerint meg is kell.


                             GNX-967
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #22255 Dátum: 2007 December 06, 22:41:43 »

A srác autója egy cseppet sem gyengébb mint azelőtt, hogy lógott volna a főtengelye!


Akkor itt tényleg nagyobb baj lesz Undecided
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #22254 Dátum: 2007 December 06, 22:29:33 »

Én ezzel a fél centivel vezettem ma 10 percet, és ugyanennyi évet öregedtem közben. Az autó szószerint szenvedett. El nem tudom képzelni hogy valaki éveken keresztül így használja a bogarát. Én ma délután letettem, és nem ülök bele míg a szerelőhöz nem viszem (hogy kihez, az még talány.)

A srác autója egy cseppet sem gyengébb mint azelőtt, hogy lógott volna a főtengelye!
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #22253 Dátum: 2007 December 06, 22:22:54 »

ezzel így egyet értek én is! Smiley a pontos adatokat nem tudtam elnézést! Smiley viszont egyik haverom motorja több mint 1 cm-t lóg és így nyuzza kőkeményen 3. éve... és nem hangosabb a motorja nem érzékel semmi változást.

Én ezzel a fél centivel vezettem ma 10 percet, és ugyanennyi évet öregedtem közben. Az autó szószerint szenvedett. El nem tudom képzelni hogy valaki éveken keresztül így használja a bogarát. Én ma délután letettem, és nem ülök bele míg a szerelőhöz nem viszem (hogy kihez, az még talány.)
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #22252 Dátum: 2007 December 06, 22:16:41 »

3 db alatetet_kell_ es nem lehet beletenni. A hezagoloknak nem a szelessege hanem a vastagsaga szamit. Azok pedig a 0,24 es 0,36 kozott vannak vastagsagban.
Szerintem 4-5 mm logast a harom gyari hezagoloval szvsz nem lehet kivenni.

ezzel így egyet értek én is! Smiley a pontos adatokat nem tudtam elnézést! Smiley viszont egyik haverom motorja több mint 1 cm-t lóg és így nyuzza kőkeményen 3. éve... és nem hangosabb a motorja nem érzékel semmi változást.
Oldalak: 1 ... 1454 1455 1456 1457 1458 [1459] 1460 1461 1462 1463 1464 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.188 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.