www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 15:55:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1454 1455 1456 1457 1458 [1459] 1460 1461 1462 1463 1464 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13328561 alkalommal)
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #22279 Dátum: 2007 December 07, 21:54:19 »

te sem kopsz Smiley

Nem a faxt nem, koptam 2 kilót! Tongue
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22278 Dátum: 2007 December 07, 21:52:38 »

eddig nem az volt, hogy a lemezek nem kopnak, mert nem mozognak?
nem is kopnak(nagyon minimálisat)csak már 3.lemez sokkal de sokkal kisebb fordulattal forog

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #22277 Dátum: 2007 December 07, 21:48:47 »

én is! ????

te sem kopsz Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #22276 Dátum: 2007 December 07, 21:47:23 »

eddig nem az volt, hogy a lemezek nem kopnak, mert nem mozognak?

én is! ????
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #22275 Dátum: 2007 December 07, 21:39:14 »

3lemzeke levesz afordulatbol 1lemez lassan forog 2, még jobban 3. detó ezért csapágynál utolsó kevésbé forog nem melegiti ugy csapágyat(persze lemezek közti olaj filom réteg is fontos)
eddig nem az volt, hogy a lemezek nem kopnak, mert nem mozognak?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22274 Dátum: 2007 December 07, 21:30:42 »

Mi szerepe van még?

3lemzeke levesz afordulatbol 1lemez lassan forog 2, még jobban 3. detó ezért csapágynál utolsó kevésbé forog nem melegiti ugy csapágyat(persze lemezek közti olaj filom réteg is fontos)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #22273 Dátum: 2007 December 07, 18:50:38 »

amugy 3 lemeznek nem scak hézagolási szempontja van!

Mi szerepe van még?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22272 Dátum: 2007 December 07, 17:48:04 »

amugy 3 lemeznek nem scak hézagolási szempontja van!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #22271 Dátum: 2007 December 07, 17:11:21 »

nem  is hagytad rajta magátol bekapcsolt hogy vele is foglalkozzon valaki !

Na, jó, lehet, hogy úgy volt. tényleg, a strandon is csinált hasonlót. Grin

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #22270 Dátum: 2007 December 07, 13:31:31 »

Zala?

Már találtam közben, itt Szombathelyen, de azért köszönöm  Wink
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22269 Dátum: 2007 December 07, 13:30:13 »

Én úgy vizsgáztattam le a bogarat, hogy előző nep kivittem, átvizsgálták féket, futóművet, stb, és otthagytam a szervíz udvarán. Ha valami gáz lett volna még mindig meg tudom csinálni, van rá egy nap. De nem volt semmi.

Másnap szóltak, hogy mehetek érte, megvan a műszaki.
a bibi csak ott volt, hogy rajtahagytam a világítást és lemerült az akksi, be se bírtam indítani. Tongue
Tehát a vizsgáztató felé se nézett. Az előző napi eredményekből meg volt a műszaki.
Csak kicsit érdekes volt a friss műszakis bogit tologatni az udvaron Grin
nem  is hagytad rajta magátol bekapcsolt hogy vele is foglalkozzon valaki !

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #22268 Dátum: 2007 December 07, 12:32:20 »

Tud valaki bogaras mesterembert Vas Megyében? Minimum olyan ember nézze meg a szerencsétlen autóm aki nem csak találgat, hanem konkrétan elmondaná hogy mi a gond, mik a következmények  Lips Sealed Undecided (Többet nem akarom olyanhoz vinni, aki még nem látott bogarat)

Zala?


                             GNX-967
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #22267 Dátum: 2007 December 07, 12:13:56 »

Minek ahhoz szerelő hogy elvigye? Különben is a szerelők úgy csinálják hogy reggel elvisznek 2-3autót vizsgára, otthagyják a vizsgaállomáson és délután érte mennek, nyilván azért hogy tudjanak napközben dolgozni ne ott csesszék el az időt. Márpedig ebből az következik hogy a szakik ki be autókáznak kocsiddal garázsba ide oda...én nem merném így a egyik kocsim se otthagyni sehol.
Csináltatni kell egy előműszakit az autókklubbnál felírják mi baja, azokat vizsgára megcsinálod van rá 1hónapod addig érvényes az előműszaki, mikor vizsgára viszed az előműszaki árát levonják a vizsgadíjból tehát gyakorlatilag ingyen van, de ugye addigra már egyszer látták a kocsit vizsgán már nem igen szőröznek ha megcsináltad amit felír.
Nekem az a tapasztalatom hogy tök pozitívan állnak hozzá az autóhoz. mert meg tudja úgy is fékpadozni hogy bukta legyen meg úgy is hogy jó legyen...pedálerőt (is) mér a műszer.

Ma volt a transporterem vizsgázni, lámpát mosót törlöt dudát sem nézték meg nemhogy a motort, a műszakis garázsban tök más HC-t mért ugyanaz a típusú műszer mint zk-son egy ajtóval odább. Csak féket lengéscsillapítót mérték meg meg alánéztek de le se mentek aknába. Zk-n meg nem találták meg csavrahúzót mert magas volt az alapjárat szerintük....aztán mondták jóvan megfelelt .

Szóval én azt mondom előműszaki javítgatás aztán vidd magad vizsgára....

Én úgy vizsgáztattam le a bogarat, hogy előző nep kivittem, átvizsgálták féket, futóművet, stb, és otthagytam a szervíz udvarán. Ha valami gáz lett volna még mindig meg tudom csinálni, van rá egy nap. De nem volt semmi.

Másnap szóltak, hogy mehetek érte, megvan a műszaki.
a bibi csak ott volt, hogy rajtahagytam a világítást és lemerült az akksi, be se bírtam indítani. Tongue
Tehát a vizsgáztató felé se nézett. Az előző napi eredményekből meg volt a műszaki.
Csak kicsit érdekes volt a friss műszakis bogit tologatni az udvaron Grin

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #22266 Dátum: 2007 December 07, 11:22:52 »

Tud valaki bogaras mesterembert Vas Megyében? Minimum olyan ember nézze meg a szerencsétlen autóm aki nem csak találgat, hanem konkrétan elmondaná hogy mi a gond, mik a következmények  Lips Sealed Undecided (Többet nem akarom olyanhoz vinni, aki még nem látott bogarat)
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 07, 11:24:59 írta Moca »
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #22265 Dátum: 2007 December 07, 10:08:59 »

főtengely lógáshoz szeretnék hozzászólni.
mielőtt elkeztem felújitani a bogaram , nekem is lógott a főtengelyem. mint kiderült egy pár mm-t de ez érzésre sokkal többnek tűnt. a motornak egyébként szép hangja volt, csak fosta egy kicsit az olajat a lendkeréknél lévő szimmeringnél. amikor szétbontottam a motort láttam, hogy igen van lógása a főtengelynek, de semmibe nem értek bele a hajtókarok, a csapágyak a helyükön voltak. tehát ha nem akartam volna felújitani az egészet simán elég lett volna kihézagolni. a gyári hézagoló lemezek pedig kopnak. amit kiszereltem s az új lemezek között igen nagy eltérés volt vastagságban. én úgy gondolom, hogy ha nem gondolkodunk egy rendes felújitásban akkor simán ki kell hézagolni.
ehhez csak annyit, hogy a hézagoló lemezkék nem tudnak kopni! ezek nem súrlódnak semmivel, csak hézagolásra szolgálnak. azt el tudom képzelni, hogy különböző vastagságú lemezkéket tartottál a kezedben, mivelhogy ezek különböznek is egymástól, ugyanolyan vastagokkal nem tudnál pontos méretet beállítani, csak n*vastagságnyit.
a főtengely lógása nem azért gond, mert beleér valahová a blokkban (ha ez megtörténik, akkor sztem eldobhatod az egész motort), hanem azért, mert a megnövekedett csapágyhézagok miatt munkavégzéskor a hajtókar nem csak a főtengelyt hajtja körbe, hanem először a csapágyhézagon gyorsulva szétveri a csapágyat - amitől egyre nagyobb lesz a hézag további károkat okozva (dugattyú, hengerfal, stb.). a kihézagolás fontos! ha felújítunk, ha nem.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22264 Dátum: 2007 December 07, 09:44:01 »

Nem nagyon szívóznak sehol.
Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #22263 Dátum: 2007 December 07, 08:41:34 »

  ha a pedál vagy a rudazat szorul a főfékhengerben lévő gyenge rugó nem tudja alaphelyzetbe hozni a dugattyút amikor is nyugalmi álapotban a kis furatokon vissza folyik a fékolaj ,  ha a főfékhenger dugattyúja csak 1mm is benyomva marad (alaphelyzetben) akkor 2-3 fékezés után szorulni fog a fék. ez előfordul sokat állt autoknál is  Roll Eyes
hát végülis egy jó ideje állt a busz, télire le van támasztva fűtési okok miatt. majd kiderül hogy alakul

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #22262 Dátum: 2007 December 07, 07:49:08 »

főtengely lógáshoz szeretnék hozzászólni.
mielőtt elkeztem felújitani a bogaram , nekem is lógott a főtengelyem. mint kiderült egy pár mm-t de ez érzésre sokkal többnek tűnt. a motornak egyébként szép hangja volt, csak fosta egy kicsit az olajat a lendkeréknél lévő szimmeringnél. amikor szétbontottam a motort láttam, hogy igen van lógása a főtengelynek, de semmibe nem értek bele a hajtókarok, a csapágyak a helyükön voltak. tehát ha nem akartam volna felújitani az egészet simán elég lett volna kihézagolni. a gyári hézagoló lemezek pedig kopnak. amit kiszereltem s az új lemezek között igen nagy eltérés volt vastagságban. én úgy gondolom, hogy ha nem gondolkodunk egy rendes felújitásban akkor simán ki kell hézagolni.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #22261 Dátum: 2007 December 07, 00:45:51 »

Ha már megvan a zöldkártya (ma csináltuk meg), akkor gondolom a mérés rész ugrik.
nem!
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #22260 Dátum: 2007 December 07, 00:31:05 »

Minek ahhoz szerelő hogy elvigye? Különben is a szerelők úgy csinálják hogy reggel elvisznek 2-3autót vizsgára, otthagyják a vizsgaállomáson és délután érte mennek, nyilván azért hogy tudjanak napközben dolgozni ne ott csesszék el az időt. Márpedig ebből az következik hogy a szakik ki be autókáznak kocsiddal garázsba ide oda...én nem merném így a egyik kocsim se otthagyni sehol.
Csináltatni kell egy előműszakit az autókklubbnál felírják mi baja, azokat vizsgára megcsinálod van rá 1hónapod addig érvényes az előműszaki, mikor vizsgára viszed az előműszaki árát levonják a vizsgadíjból tehát gyakorlatilag ingyen van, de ugye addigra már egyszer látták a kocsit vizsgán már nem igen szőröznek ha megcsináltad amit felír.
Nekem az a tapasztalatom hogy tök pozitívan állnak hozzá az autóhoz. mert meg tudja úgy is fékpadozni hogy bukta legyen meg úgy is hogy jó legyen...pedálerőt (is) mér a műszer.

Ma volt a transporterem vizsgázni, lámpát mosót törlöt dudát sem nézték meg nemhogy a motort, a műszakis garázsban tök más HC-t mért ugyanaz a típusú műszer mint zk-son egy ajtóval odább. Csak féket lengéscsillapítót mérték meg meg alánéztek de le se mentek aknába. Zk-n meg nem találták meg csavrahúzót mert magas volt az alapjárat szerintük....aztán mondták jóvan megfelelt .

Szóval én azt mondom előműszaki javítgatás aztán vidd magad vizsgára....

Így ahogy mondod, ha rendbe van a kocsi, nincs rajta valami baki, pl. kopott gumik, lógó függők, akkor nem kell szarakodni. Bemész, lemérik, megmondják mivel van baj, megcsinálod, kész. Ha meg "okosba" kell műszaki, akkor kb. 30E a 15 helyett, de akkor nem néznek semmit műszerrel...érzésre legye jó a fék, meg ne essél ki belőle alul, és a kormány működjön, meg a kerekek a helyükön legyenek. Lehet választani.
Csak abba a hibába  ne essen senki, mint anno nagyfaterom, hogy mindig megcsináltatta a szerelővel a kocsit, utána meg még haveri alapon "okosba" vitte vizsgára, biztos, ami biztos. Anyagi csőd...

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #22259 Dátum: 2007 December 06, 23:43:15 »

A vizsga jegyzőkönyvhöz hozzá kell csatolni a mérési eredményt is. De nem kell vele foglalkozni, ha nem passzol akkor úgy is van másik autó vagy potméteres box.
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 06, 23:45:36 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #22258 Dátum: 2007 December 06, 23:36:28 »

A  motornak csak a szám miatt  van jelentősége, meg vizsga után vagy előtt meg szokták mérni kipufogógázt is, szabály szerint meg is kell.

Ha már megvan a zöldkártya (ma csináltuk meg), akkor gondolom a mérés rész ugrik.
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 06, 23:38:12 írta Moca »
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #22257 Dátum: 2007 December 06, 22:48:48 »

Ha pedig nem vagy biztos a kocsid műszakira való alkalmasságában, akkor egy állapot felmérésre is elviheted, de ha jól emlékszem erről már írtak előttem. Ha megfelel akkor megcsinálhatják a vizsgát is rá plusz 2-3000 ft de biztos hogy meglesz. Ha valami nem stimmel akkor felajánlják hogy felkészítik a vizsgára vagy megkapod a jegyzőkönyvet és megcsináltatod magad. Nem nagyon szívóznak sehol.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #22256 Dátum: 2007 December 06, 22:42:58 »

Vizsga témára: A szabályok szerint 15:30ig a vizsgatelepen kellene lennie az autónak mivel ha kimegy a felügyeleti biztos akkor visszahívhat egy neki tetszőleges autót a vizsgasorra. Így ellenőrzi a szúrópróba szerűen a vizsgáztatóhelyet. A műszaki vizsga pedig nem a motorról szól hanem a biztonságos közlekedést szolgáló dolgokat nézik. Futómű, kormánymű, fékek, lengéscsillapító, világító és fényjelző berendezések, ablaktörlő állapota, gumik állapota. A  motornak csak a szám miatt  van jelentősége, meg vizsga után vagy előtt meg szokták mérni kipufogógázt is, szabály szerint meg is kell.


                             GNX-967
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #22255 Dátum: 2007 December 06, 22:41:43 »

A srác autója egy cseppet sem gyengébb mint azelőtt, hogy lógott volna a főtengelye!


Akkor itt tényleg nagyobb baj lesz Undecided
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #22254 Dátum: 2007 December 06, 22:29:33 »

Én ezzel a fél centivel vezettem ma 10 percet, és ugyanennyi évet öregedtem közben. Az autó szószerint szenvedett. El nem tudom képzelni hogy valaki éveken keresztül így használja a bogarát. Én ma délután letettem, és nem ülök bele míg a szerelőhöz nem viszem (hogy kihez, az még talány.)

A srác autója egy cseppet sem gyengébb mint azelőtt, hogy lógott volna a főtengelye!
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #22253 Dátum: 2007 December 06, 22:22:54 »

ezzel így egyet értek én is! Smiley a pontos adatokat nem tudtam elnézést! Smiley viszont egyik haverom motorja több mint 1 cm-t lóg és így nyuzza kőkeményen 3. éve... és nem hangosabb a motorja nem érzékel semmi változást.

Én ezzel a fél centivel vezettem ma 10 percet, és ugyanennyi évet öregedtem közben. Az autó szószerint szenvedett. El nem tudom képzelni hogy valaki éveken keresztül így használja a bogarát. Én ma délután letettem, és nem ülök bele míg a szerelőhöz nem viszem (hogy kihez, az még talány.)
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #22252 Dátum: 2007 December 06, 22:16:41 »

3 db alatetet_kell_ es nem lehet beletenni. A hezagoloknak nem a szelessege hanem a vastagsaga szamit. Azok pedig a 0,24 es 0,36 kozott vannak vastagsagban.
Szerintem 4-5 mm logast a harom gyari hezagoloval szvsz nem lehet kivenni.

ezzel így egyet értek én is! Smiley a pontos adatokat nem tudtam elnézést! Smiley viszont egyik haverom motorja több mint 1 cm-t lóg és így nyuzza kőkeményen 3. éve... és nem hangosabb a motorja nem érzékel semmi változást.
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #22251 Dátum: 2007 December 06, 22:11:25 »

én úgy emlékszem, hogy 0,4 mm körülre kell kihézagolni, és max. 3db hézagoló alátétet lehet egyszerre beszerelni. nem rémlik, hogy a főtengely hézagoló lemezkék 1.5-2mm szélesek lennének per darab. szóval valszeg ki van verődve a támcsapágy (a lendkerék oldalon). ha ez a helyzet, akkor hézagolni sem lehet mihez.
3 db alatetet_kell_ es nem lehet beletenni. A hezagoloknak nem a szelessege hanem a vastagsaga szamit. Azok pedig a 0,24 es 0,36 kozott vannak vastagsagban.
Szerintem 4-5 mm logast a harom gyari hezagoloval szvsz nem lehet kivenni.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22250 Dátum: 2007 December 06, 22:06:31 »

azért ezt a dugattúys dologt megjátszom, ártani nem fog(ha nem nyomom össze tökig véletlen Smiley)
  ha a pedál vagy a rudazat szorul a főfékhengerben lévő gyenge rugó nem tudja alaphelyzetbe hozni a dugattyút amikor is nyugalmi álapotban a kis furatokon vissza folyik a fékolaj ,  ha a főfékhenger dugattyúja csak 1mm is benyomva marad (alaphelyzetben) akkor 2-3 fékezés után szorulni fog a fék. ez előfordul sokat állt autoknál is  Roll Eyes

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #22249 Dátum: 2007 December 06, 22:06:03 »

Páran bíztattak, hogy őt már ismerik ott, és nem kötnek bele az apróságokba ha ő viszi az autót. Életem első autója szóval Lips Sealed Azt hiszem átgondolom az egészet  Wink

inkább megcsinálom olyanra kocsit hogy ne tudjanak belekötni ....főleg hogy az apróságok árát lenyúlná szerelőd akkor meg már inkább a kocsira legyen költve szvsz....ja és tökmindegy hogy ki viszi ha fék lengéscsillapító mérés jó akkor átmegy...ezekről készül ugyanis "jegyzőkönyv"
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #22248 Dátum: 2007 December 06, 22:01:22 »

Minek ahhoz szerelő hogy elvigye?

Páran bíztattak, hogy őt már ismerik ott, és nem kötnek bele az apróságokba ha ő viszi az autót. Életem első autója szóval Lips Sealed Azt hiszem átgondolom az egészet  Wink
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #22247 Dátum: 2007 December 06, 22:00:39 »

Egyébként az 5 mm hosszirányu koynokág még viszonylag belefér hacsak előtte nem volt semmi, ha hozzányult akkor lehet kihagyta a hézagolókat.

Azert az_kicsit_sok.
A gyari ertek 0,07-0,13 mm!

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #22246 Dátum: 2007 December 06, 21:56:33 »

Gyorsan cseréld le a "szerelődet" !

Szerelni lehet jól szerel, de ne ilyennel vitesd vizsgára.

Ő csak szereli.

Van egy másik, de ő meg nem vállal nagy volumenű melókat (pl. motor ki-be), csak apróbb felkészítést, és elviszi műszakira (ő az aki így nem vinné el műszakira ...)
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 06, 21:58:16 írta Moca »
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #22245 Dátum: 2007 December 06, 21:56:06 »

Ha valakit érdekel, ma voltam az autószerelőnél (aki műszakira viszi - vitte volna), és nem megy át lötyögő főtengellyel az autó.

Minek ahhoz szerelő hogy elvigye? Különben is a szerelők úgy csinálják hogy reggel elvisznek 2-3autót vizsgára, otthagyják a vizsgaállomáson és délután érte mennek, nyilván azért hogy tudjanak napközben dolgozni ne ott csesszék el az időt. Márpedig ebből az következik hogy a szakik ki be autókáznak kocsiddal garázsba ide oda...én nem merném így a egyik kocsim se otthagyni sehol.
Csináltatni kell egy előműszakit az autókklubbnál felírják mi baja, azokat vizsgára megcsinálod van rá 1hónapod addig érvényes az előműszaki, mikor vizsgára viszed az előműszaki árát levonják a vizsgadíjból tehát gyakorlatilag ingyen van, de ugye addigra már egyszer látták a kocsit vizsgán már nem igen szőröznek ha megcsináltad amit felír.
Nekem az a tapasztalatom hogy tök pozitívan állnak hozzá az autóhoz. mert meg tudja úgy is fékpadozni hogy bukta legyen meg úgy is hogy jó legyen...pedálerőt (is) mér a műszer.

Ma volt a transporterem vizsgázni, lámpát mosót törlöt dudát sem nézték meg nemhogy a motort, a műszakis garázsban tök más HC-t mért ugyanaz a típusú műszer mint zk-son egy ajtóval odább. Csak féket lengéscsillapítót mérték meg meg alánéztek de le se mentek aknába. Zk-n meg nem találták meg csavrahúzót mert magas volt az alapjárat szerintük....aztán mondták jóvan megfelelt .

Szóval én azt mondom előműszaki javítgatás aztán vidd magad vizsgára....
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #22244 Dátum: 2007 December 06, 21:54:46 »

Igen ezt nem vettem számításba, hogy akár szorulhat is a pedál.

azért ezt a dugattúys dologt megjátszom, ártani nem fog(ha nem nyomom össze tökig véletlen Smiley)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #22243 Dátum: 2007 December 06, 21:50:34 »

nem érzem levegősnek, adtam neki egy kis wd40-et, most határozottan jobb. hétvégén alámászok

Igen ezt nem vettem számításba, hogy akár szorulhat is a pedál.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #22242 Dátum: 2007 December 06, 21:49:25 »

Ha a féket kicsit rugózónak érzed mintha pl egy labdát taposnál akkor tutira levegős akkor érdemes megnézni, de ha emlékeim nem csalnak akkor a vákumdobon a pedál felőli oldalon van egy rugó elvileg az tolja vissza az is lehet törött. előszőr ezeket nézd meg! lehet a főfékhenger is nagyon rá lett állítva a fékrúd és nem tud rendesen visszafolyni a fékfolyadék.....

nem érzem levegősnek, adtam neki egy kis wd40-et, most határozottan jobb. hétvégén alámászok

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #22241 Dátum: 2007 December 06, 21:47:51 »

Hell!

mitől lehet az, hogy mostanában a generátorom töltés visszajelzője a motor beinditása után egészen addig világit amig nem adok egy gázfröccsöt s a fordulatszám föl nem kúszik 2500 fölé?
még az ősszel nem kellet forgatni. beinditás után rögtön kialudt a töltés visszajelző.

Szerintem szénkefe csere aktuális lesz.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #22240 Dátum: 2007 December 06, 21:40:13 »

Hát ezt óvatosan megkérdezem tőle most  Lips Sealed

Gyorsan cseréld le a "szerelődet" !

Szerelni lehet jól szerel, de ne ilyennel vitesd vizsgára.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Oldalak: 1 ... 1454 1455 1456 1457 1458 [1459] 1460 1461 1462 1463 1464 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.