www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 18:54:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1453 1454 1455 1456 1457 [1458] 1459 1460 1461 1462 1463 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13330490 alkalommal)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #22319 Dátum: 2007 December 10, 17:03:36 »

jahh, az sajnos nem látszott.
köszönöm.

a gyári mélyedéseket hogyan lehet belevarázsolni a cuccba?
Csak bőrkátpitnál láttam, hogyan csinálják. Discovery, Hot rod építők...

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #22318 Dátum: 2007 December 10, 12:27:49 »

Alsó képen ugyebár már a 16szepeles hengerfej van motoron Huh Depóban volt egyszer egy rövid cikk erről.., sz.tetek 'mennyivel tudhat többet' egy hasonló 8szelepes motornál?? Arra vagyok kív.h mennyire jó befektetés-teljesítménynövelés szempontból?? Milyen motoroknál lehet-érdemes már ilyennel foglalkozni??

a 16v előnyei magas fordulaton jönnek elő, szóval a typ1-es motorra pont felesleges (szerintem)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #22317 Dátum: 2007 December 10, 12:15:21 »

Alsó képen ugyebár már a 16szepeles hengerfej van motoron Huh Depóban volt egyszer egy rövid cikk erről.., sz.tetek 'mennyivel tudhat többet' egy hasonló 8szelepes motornál?? Arra vagyok kív.h mennyire jó befektetés-teljesítménynövelés szempontból?? Milyen motoroknál lehet-érdemes már ilyennel foglalkozni??

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #22316 Dátum: 2007 December 09, 20:50:40 »

az asszem sütött minta, de smián belevarrod azt a mintát. VAgy akár sörösüvegmintát is rakhacc bele. Grin

hogyan találtad ki, hogy pont azt akarok?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #22315 Dátum: 2007 December 09, 20:46:11 »

jahh, az sajnos nem látszott.
köszönöm.

a gyári mélyedéseket hogyan lehet belevarázsolni a cuccba?
az asszem sütött minta, de smián belevarrod azt a mintát. VAgy akár sörösüvegmintát is rakhacc bele. Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #22314 Dátum: 2007 December 09, 20:43:34 »

stepelésnkek hivják (bele let varva)

jahh, az sajnos nem látszott.
köszönöm.

a gyári mélyedéseket hogyan lehet belevarázsolni a cuccba?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22313 Dátum: 2007 December 09, 20:38:15 »

a mintát (mélyedéseket) hogyan nyomattad bele?

stepelésnkek hivják (bele let varva)

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #22312 Dátum: 2007 December 09, 20:29:57 »

Elkészült a kárpitom (a mai nap szmb je)Kösz Leon a tanácsot bejött
dobok fel pár képet

a mintát (mélyedéseket) hogyan nyomattad bele?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22311 Dátum: 2007 December 09, 20:08:57 »

Hát nem is volt valami szép az a régi fekete... Grin
Viccet félretéve...Minek a Baumaxx-os ujság?
az ért kelet az ujság mert a varrogépen nem csuszot a szivacs és igy rávartam az ujsáot majd letéptem

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22310 Dátum: 2007 December 09, 19:57:50 »

Hát nem is volt valami szép az a régi fekete... Grin

szerintem sem azért szereztem egy töröt fehéret (alig tudtam rábukanni egy ilyen lelakotra csak 25e volt de szerintem megérte)

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #22309 Dátum: 2007 December 09, 19:57:36 »

Elkészült a kárpitom (a mai nap szmb je)Kösz Leon a tanácsot bejött

dobok fel pár képet
Nalátod!
Faca lett  Wink
grat
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #22308 Dátum: 2007 December 09, 19:56:42 »

ilyen volt ..és ilyen lett
Hát nem is volt valami szép az a régi fekete... Grin
Viccet félretéve...Minek a Baumaxx-os ujság?
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 09, 19:59:05 írta Zoli »

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22307 Dátum: 2007 December 09, 19:50:06 »

Jól néz ki. MI a technika? Előbb utóbb nekem is muszáj lesz rászánnom magam...
vásárolsz bört vagy mübört , veszel alá 0,5 cm szivacsot és funérlemezt majd kiszabod az egészet és,kitalálod a mintát és megvarod,majd ráragasztod Takonyágyüval (ragasztópisztoly) a kárpitot nagyon patent

kb Grin enyi

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22306 Dátum: 2007 December 09, 19:47:28 »

ilyen volt ..és ilyen lett

[melléklet törölve az admin által]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #22305 Dátum: 2007 December 09, 19:47:18 »

Elkészült a kárpitom (a mai nap szmb je)Kösz Leon a tanácsot bejött

dobok fel pár képet
Jól néz ki. MI a technika? Előbb utóbb nekem is muszályj lesz rászánnom magam...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22304 Dátum: 2007 December 09, 19:46:46 »

 Grin

[melléklet törölve az admin által]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22303 Dátum: 2007 December 09, 19:46:21 »

 Smiley

[melléklet törölve az admin által]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22302 Dátum: 2007 December 09, 19:45:03 »

 Cheesy

[melléklet törölve az admin által]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22301 Dátum: 2007 December 09, 19:44:41 »

 Wink

[melléklet törölve az admin által]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22300 Dátum: 2007 December 09, 19:44:13 »

 Smiley

[melléklet törölve az admin által]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22299 Dátum: 2007 December 09, 19:40:14 »

Elkészült a kárpitom (a mai nap szmb je)Kösz Leon a tanácsot bejött

dobok fel pár képet

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #22298 Dátum: 2007 December 09, 19:28:47 »

Karok a kézifék mellett:
...


Köszönöm szépen! Wink
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #22297 Dátum: 2007 December 09, 15:21:13 »

Okés!Megoldottam a dolgot.Most jön mindkét oldalon a meleg.Bár nem u.olyan állásban vannak azok az izék a hőcserélőn,de kb.ugyanannyira szivárog.Igazából azért szerencsétlenkedek vele,mert ugye mint jó sok esetben,nálam sem jön előre a meleg,ergo tök gyorsan párásodik az ablak.Na most valami alternatív megoldással kéne kihúznom a telet...Arra gondoltam,hogy egy gégecsövet beletuszkolok a hátsó ülés alatti nyílásokba,és azzal összekötöm azt a csövet,ami az ablakhoz viszi a levegőt.Viszont ahogy vizsgálódtam az a cső igencsak a csomitérben van,én meg nem szívesen furkodnám át az egész autót... Undecided
Ha már itt tartunk,vwalaki felvilágosíthatna arról,hogy is kell az utastérben kezelni a fűtést...Gondolok itt a "műszerfalon" lévő két tekerentyűre,és a kézifék 2 oldalán lévő karokra...(1970-es a Bogár)

Köszi
Karok a kézifék mellett:

- jobb oldali: hátrahúzva nyitod a fűtődobok csappantyúit, magyarul ezzel kapcsolod be a fűtést, és szabályozod az autóba jövő meleg levegő mannyiségét. Nulla állás: vízszintes helyzet, teljesen nyitva majdnem függőleges.

- bal oldali: Ha hátrahúzod, akkor a hátsó ülés alatti Y elágazóban nyitja az ülés alól jövő ágat. Ilyenkor megy levegő előre is, de sokkal kevesebb, viszont jó fűtésnél nagyon hamar bemelegít. Ha előre van tolva vízszintes helyzetbe, akkor az ülés alatti nyílás csappantyúját zárja, és csak előre megy a meleg levegő.
Ha az ablak páráját akarod lefújatni, akkor ajánlott előre tolt karral max. fűtést adni, közben a vezető meg anyósülés lábánál a fűtés ablakát elzárni.

Műszerfal: a két tekerő gomb a csomagtartóban lévő fekete szellőztető dobozban zár-nyit kétoldalt egy-egy csappantyút egy-egy fogasléces mechanizmus, valamint bowden segítségével. Ha nyitnak a csappantyúk, a csomagtartó fedelének a rácsán bejutó levegőt engedi be, a műszerfal km-óra feletti, illetve a kesztyűtartó feletti szellőzőnyíláson. Ha zárva vannak, akkor viszont csak a meleg levegő mehet be. A lényeg a lényeg: ezzel tudod az ablakra jutó meleg, illetve hideg levegőt keverni. Sajna a csappantyúkon gyárilag egy szivacsborítás van, ami szinte biztos, hogy elöregedett és szétporladt, tehát tökéletesen már nem biztos, hogy tud zárni.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #22296 Dátum: 2007 December 09, 12:00:55 »

Okés!Megoldottam a dolgot.Most jön mindkét oldalon a meleg.Bár nem u.olyan állásban vannak azok az izék a hőcserélőn,de kb.ugyanannyira szivárog.Igazából azért szerencsétlenkedek vele,mert ugye mint jó sok esetben,nálam sem jön előre a meleg,ergo tök gyorsan párásodik az ablak.Na most valami alternatív megoldással kéne kihúznom a telet...Arra gondoltam,hogy egy gégecsövet beletuszkolok a hátsó ülés alatti nyílásokba,és azzal összekötöm azt a csövet,ami az ablakhoz viszi a levegőt.Viszont ahogy vizsgálódtam az a cső igencsak a csomitérben van,én meg nem szívesen furkodnám át az egész autót... Undecided
Ha már itt tartunk,vwalaki felvilágosíthatna arról,hogy is kell az utastérben kezelni a fűtést...Gondolok itt a "műszerfalon" lévő két tekerentyűre,és a kézifék 2 oldalán lévő karokra...(1970-es a Bogár)

Köszi
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #22295 Dátum: 2007 December 09, 10:23:42 »

Ma megnéztem mégis mi baja lehet a fűtésnek,ugyanis az egyik oldalon a hátsó ülés alatt"szivárgott" a meleg levegő,míg a másik oldalon nem...Ahol jött a meleg levegő,ott "A" állásban van a hőcserélő belső oldalán az a kallantyú,amit próbáltam felskiccelni a profi rajzomra.Ahol nem,ott "B" állásban...Eddig semmi gáz,gondoltam "A" állásban kell annak is lennie,és akkor szauna lesz az autóból...Csakhogy az a bowden(lsd. a mérnöki rajzon),ami csatlakozik ahhoz az izéhez(kallantyú),az már csumára meg volt húzva,és mivel már ütközött,ezért nem tudtam azt is "A" állásba helyezni...A kérdésem az lenne(mivel nem értem,hogy most mi van),hogy 1:egyáltalán a hőcserélőt néztem?Csak mert nem vagyok veterán Bogaras. Smiley 2:most akkor melyik kallantyú-állás a tuti? 3:ha az a tuti,amit én gondoltam,akkor hogyhogy nem lehet a bowden miatt a másikat is "A" állásba helyezni? 4:Esni fog holnap? Tongue

Köszi

Szia BigBen!
Lehetséges okok: a bovden fordítva lett behúzva (ugyanis a fűtésbovden 2 szára nem egyforma hosszúságu)
kipufógó dob és a hőcserélő közötti bilincs rosszul van feltéve, lecsúszott a gégecső valahol, a fűtés bevezető bakelit és a hőcserélő közötti flexibilis cső nincs összekötve rendesen( elszökik a levegő ), a hőcserélőn a bowden által mozgatott lemez felső mechanikus része szét van ugorva ezért hiába huzza a bowden csak a kallantyút mozgatja.. ezeket nézd át.
matchbox
« Hozzászólás #22294 Dátum: 2007 December 09, 09:47:57 »

Ma megnéztem mégis mi baja lehet a fűtésnek,ugyanis az egyik oldalon a hátsó ülés alatt"szivárgott" a meleg levegő,míg a másik oldalon nem...Ahol jött a meleg levegő,ott "A" állásban van a hőcserélő belső oldalán az a kallantyú,amit próbáltam felskiccelni a profi rajzomra.Ahol nem,ott "B" állásban...Eddig semmi gáz,gondoltam "A" állásban kell annak is lennie,és akkor szauna lesz az autóból...Csakhogy az a bowden(lsd. a mérnöki rajzon),ami csatlakozik ahhoz az izéhez(kallantyú),az már csumára meg volt húzva,és mivel már ütközött,ezért nem tudtam azt is "A" állásba helyezni...A kérdésem az lenne(mivel nem értem,hogy most mi van),hogy 1:egyáltalán a hőcserélőt néztem?Csak mert nem vagyok veterán Bogaras. Smiley 2:most akkor melyik kallantyú-állás a tuti? 3:ha az a tuti,amit én gondoltam,akkor hogyhogy nem lehet a bowden miatt a másikat is "A" állásba helyezni? 4:Esni fog holnap? Tongue

Köszi
Ha jól értem, ez a hőcserélő rajza. Ebben az esetben a válaszaim:
1. úgy tűnik, igen
2. alapállapotban (értsd: bowden nem feszül, a két ülés között a jobb oldali kar vízszintes állapotban) a meleg levegő a szabadba távozik
3. érdemes lenne rászánni egy kis időt és végignézni a bowdenezést
4. www.met.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #22293 Dátum: 2007 December 09, 09:13:27 »

Nem ide tartotik, de ide írom:
Tegnap 7 hét állás után ültünk be Gipsybe. kb 5mp-es izzítás után pöccre indult. 3-4 perc után már jól fűtött. Mikor megérkeztünk, 20 fokra beállítottuk a gázos állófűtés termosztátját, és csak a programok végén kapcsoltuk ki.
Semmi gigszer, semmi izgalom.
Imádom.
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #22292 Dátum: 2007 December 09, 00:02:07 »

Ja,és az ülés alatt abban az Y alakú elosztóban mind2 oldalon nyitva van az a kis szelep,ami kiengedi az ülés alól az izzó,gőzölgő levegőt...
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #22291 Dátum: 2007 December 08, 23:44:55 »

Ma megnéztem mégis mi baja lehet a fűtésnek,ugyanis az egyik oldalon a hátsó ülés alatt"szivárgott" a meleg levegő,míg a másik oldalon nem...Ahol jött a meleg levegő,ott "A" állásban van a hőcserélő belső oldalán az a kallantyú,amit próbáltam felskiccelni a profi rajzomra.Ahol nem,ott "B" állásban...Eddig semmi gáz,gondoltam "A" állásban kell annak is lennie,és akkor szauna lesz az autóból...Csakhogy az a bowden(lsd. a mérnöki rajzon),ami csatlakozik ahhoz az izéhez(kallantyú),az már csumára meg volt húzva,és mivel már ütközött,ezért nem tudtam azt is "A" állásba helyezni...A kérdésem az lenne(mivel nem értem,hogy most mi van),hogy 1:egyáltalán a hőcserélőt néztem?Csak mert nem vagyok veterán Bogaras. Smiley 2:most akkor melyik kallantyú-állás a tuti? 3:ha az a tuti,amit én gondoltam,akkor hogyhogy nem lehet a bowden miatt a másikat is "A" állásba helyezni? 4:Esni fog holnap? Tongue

Köszi

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #22290 Dátum: 2007 December 08, 22:31:39 »

sohabazmeg :-))
akkor mi cincálja vissza a munkahenger dugóját, e?
a fekbetet lokodi (nem pedig cincalja) vissza  Grin

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #22289 Dátum: 2007 December 08, 20:54:13 »

A karmantyú nem cicnálja vissza!  Evil
Mikor megyünk már az autóddal bakker?

sohabazmeg :-))
akkor mi cincálja vissza a munkahenger dugóját, e?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #22288 Dátum: 2007 December 08, 12:21:08 »

az hogyan néz ki???

a tárcsaféknél a munkahenger karmantyúja cincálja vissza helyzetbe a cuccot.
blekkpí esetében szerintem a pedálsornál lehet valami kaki.

A karmantyú nem cicnálja vissza!  Evil
Mikor megyünk már az autóddal bakker?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #22287 Dátum: 2007 December 08, 12:15:42 »

Akkor a tárcsafék automata utánállítója szaraxik nem? Huh

az hogyan néz ki???

a tárcsaféknél a munkahenger karmantyúja cincálja vissza helyzetbe a cuccot.
blekkpí esetében szerintem a pedálsornál lehet valami kaki.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #22286 Dátum: 2007 December 08, 11:06:48 »

 Smiley
Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #22285 Dátum: 2007 December 07, 23:10:58 »

lényeg megmérni logást és ugy kiválogatni 3Db hézagolot ,hogy megfeleö értékre legyen kihézagolva!

Na itt a lényeg  Roll Eyes
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22284 Dátum: 2007 December 07, 23:00:55 »

hát, ami mozog, az kopik is szerintem. bár nem értek hozzá, józan paraszti ész csak Smiley
minimálisat, csapágy is kpok pölö!
de sok fajta méretü házagoló van!
lényeg megmérni logást és ugy kiválogatni 3Db hézagolot ,hogy megfeleö értékre legyen kihézagolva!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #22283 Dátum: 2007 December 07, 22:55:30 »

Már találtam közben, itt Szombathelyen, de azért köszönöm  Wink

Lehet tudni hogy kit sikerült találni?

'81 Hecho en México
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #22282 Dátum: 2007 December 07, 22:18:19 »

hát, ami mozog, az kopik is szerintem. bár nem értek hozzá, józan paraszti ész csak Smiley

Én is így gondolom, hogy ha elforog egymástól az kopik is idővel hiába kap olajat minimális surlódás akkor is van ..... szerintem de én hűlye azért nem vagyok!! Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #22281 Dátum: 2007 December 07, 21:58:05 »

nem is kopnak(nagyon minimálisat)csak már 3.lemez sokkal de sokkal kisebb fordulattal forog
hát, ami mozog, az kopik is szerintem. bár nem értek hozzá, józan paraszti ész csak Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #22280 Dátum: 2007 December 07, 21:55:32 »

nem is kopnak(nagyon minimálisat)csak már 3.lemez sokkal de sokkal kisebb fordulattal forog

Kevés, szar olaj esetében sem kopik? az normális, hogy az egyik lemez alufólia vastag a másik kettő jóval vastagabb? 3 különböző méret... Smiley
Oldalak: 1 ... 1453 1454 1455 1456 1457 [1458] 1459 1460 1461 1462 1463 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.12 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.