www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 23:26:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1453 1454 1455 1456 1457 [1458] 1459 1460 1461 1462 1463 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14818638 alkalommal)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #22331 Dátum: 2007 December 11, 19:04:51 »

vagy valami vezeték szakadt és kicsit letestel, és a kocsiszekrényt "melegíti" az áram Smiley
Ez a kocsiszekrénymelegítés nem is olyan rossz ötlet, minta milyennek tűnik... Roll Eyes Cool

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #22330 Dátum: 2007 December 11, 18:50:13 »

Én úgy látom,hogy ha erre széles kerekeket tesznek akkor bele fog érni a gyertyakábelekbe.
Grin Grin Grin

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #22329 Dátum: 2007 December 11, 18:09:27 »

A 02-esemben is vmi leszopolja az akksit, ugyhogy most mar en is lehuzom a sarut rola, ha kiszallok belole. Lehet, hogy az autoradio, vagy nemtom. De ha radugom a sarut mindig szikrazik kicsit, tehat valahol zarodik az aramkor --> vmi fogyaszt.
vagy valami vezeték szakadt és kicsit letestel, és a kocsiszekrényt "melegíti" az áram Smiley
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #22328 Dátum: 2007 December 11, 18:05:33 »

ezért mondom, hogy ha leszedi a sarut, ennyit ki kellene bírjon az akksi! nem??
nála ez már régóta van, szerintem valami leszívja (vagy szar az akksi)

A 02-esemben is vmi leszopolja az akksit, ugyhogy most mar en is lehuzom a sarut rola, ha kiszallok belole. Lehet, hogy az autoradio, vagy nemtom. De ha radugom a sarut mindig szikrazik kicsit, tehat valahol zarodik az aramkor --> vmi fogyaszt.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #22327 Dátum: 2007 December 11, 18:02:43 »

És lemerült akksival hogy fog beindulni?? Huh
ezért mondom, hogy ha leszedi a sarut, ennyit ki kellene bírjon az akksi! nem??
nála ez már régóta van, szerintem valami leszívja (vagy szar az akksi)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #22326 Dátum: 2007 December 11, 18:01:20 »

és ha inkább leszeded a sarukat ha hosszabb időre állítod le? 4-5 hetente meg tessék beindítani és egy kört menni  Wink
És lemerült akksival hogy fog beindulni?? Huh

Tóth Zoltán
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #22325 Dátum: 2007 December 11, 17:58:17 »

Köszi! Megvagyunk.... csak Öcsisajt akksija lemerült, így most nem tudok vele csapatni... Undecided
Valahonnan kéne szereznem egy jó töltőt, mert a régi OBI gazdaságosra azt mondta a szakember, hogy felejtsem el... Undecided
és ha inkább leszeded a sarukat ha hosszabb időre állítod le? 4-5 hetente meg tessék beindítani és egy kört menni  Wink
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #22324 Dátum: 2007 December 11, 14:57:13 »

Mer akkor még jó volt! :???:Amúgy szia,hogy vagytok arra a messzeségbe?

Köszi! Megvagyunk.... csak Öcsisajt akksija lemerült, így most nem tudok vele csapatni... Undecided
Valahonnan kéne szereznem egy jó töltőt, mert a régi OBI gazdaságosra azt mondta a szakember, hogy felejtsem el... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #22323 Dátum: 2007 December 11, 14:13:36 »

Alsó képen ugyebár már a 16szepeles hengerfej van motoron Huh Depóban volt egyszer egy rövid cikk erről.., sz.tetek 'mennyivel tudhat többet' egy hasonló 8szelepes motornál?? Arra vagyok kív.h mennyire jó befektetés-teljesítménynövelés szempontból?? Milyen motoroknál lehet-érdemes már ilyennel foglalkozni??
Én úgy látom,hogy ha erre széles kerekeket tesznek akkor bele fog érni a gyertyakábelekbe.
Nem elérhető edebug
Hozzászólások: 187

« Hozzászólás #22322 Dátum: 2007 December 11, 14:12:46 »

Október 28-án egy csomóan ott voltunk, miért nem szóltál?  Grin Wink Cool Evil
Mer akkor még jó volt! :???:Amúgy szia,hogy vagytok arra a messzeségbe?

---Andris---
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #22321 Dátum: 2007 December 11, 14:03:37 »

Szisztok!Valaki nem ér rá bekötni a generátoromat! Grin

Október 28-án egy csomóan ott voltunk, miért nem szóltál?  Grin Wink Cool Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető edebug
Hozzászólások: 187

« Hozzászólás #22320 Dátum: 2007 December 11, 13:58:43 »

Szisztok!Valaki nem ér rá bekötni a generátoromat! Grin

---Andris---
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #22319 Dátum: 2007 December 10, 17:03:36 »

jahh, az sajnos nem látszott.
köszönöm.

a gyári mélyedéseket hogyan lehet belevarázsolni a cuccba?
Csak bőrkátpitnál láttam, hogyan csinálják. Discovery, Hot rod építők...

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #22318 Dátum: 2007 December 10, 12:27:49 »

Alsó képen ugyebár már a 16szepeles hengerfej van motoron Huh Depóban volt egyszer egy rövid cikk erről.., sz.tetek 'mennyivel tudhat többet' egy hasonló 8szelepes motornál?? Arra vagyok kív.h mennyire jó befektetés-teljesítménynövelés szempontból?? Milyen motoroknál lehet-érdemes már ilyennel foglalkozni??

a 16v előnyei magas fordulaton jönnek elő, szóval a typ1-es motorra pont felesleges (szerintem)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #22317 Dátum: 2007 December 10, 12:15:21 »

Alsó képen ugyebár már a 16szepeles hengerfej van motoron Huh Depóban volt egyszer egy rövid cikk erről.., sz.tetek 'mennyivel tudhat többet' egy hasonló 8szelepes motornál?? Arra vagyok kív.h mennyire jó befektetés-teljesítménynövelés szempontból?? Milyen motoroknál lehet-érdemes már ilyennel foglalkozni??

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #22316 Dátum: 2007 December 09, 20:50:40 »

az asszem sütött minta, de smián belevarrod azt a mintát. VAgy akár sörösüvegmintát is rakhacc bele. Grin

hogyan találtad ki, hogy pont azt akarok?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #22315 Dátum: 2007 December 09, 20:46:11 »

jahh, az sajnos nem látszott.
köszönöm.

a gyári mélyedéseket hogyan lehet belevarázsolni a cuccba?
az asszem sütött minta, de smián belevarrod azt a mintát. VAgy akár sörösüvegmintát is rakhacc bele. Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #22314 Dátum: 2007 December 09, 20:43:34 »

stepelésnkek hivják (bele let varva)

jahh, az sajnos nem látszott.
köszönöm.

a gyári mélyedéseket hogyan lehet belevarázsolni a cuccba?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22313 Dátum: 2007 December 09, 20:38:15 »

a mintát (mélyedéseket) hogyan nyomattad bele?

stepelésnkek hivják (bele let varva)

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #22312 Dátum: 2007 December 09, 20:29:57 »

Elkészült a kárpitom (a mai nap szmb je)Kösz Leon a tanácsot bejött
dobok fel pár képet

a mintát (mélyedéseket) hogyan nyomattad bele?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22311 Dátum: 2007 December 09, 20:08:57 »

Hát nem is volt valami szép az a régi fekete... Grin
Viccet félretéve...Minek a Baumaxx-os ujság?
az ért kelet az ujság mert a varrogépen nem csuszot a szivacs és igy rávartam az ujsáot majd letéptem

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22310 Dátum: 2007 December 09, 19:57:50 »

Hát nem is volt valami szép az a régi fekete... Grin

szerintem sem azért szereztem egy töröt fehéret (alig tudtam rábukanni egy ilyen lelakotra csak 25e volt de szerintem megérte)

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #22309 Dátum: 2007 December 09, 19:57:36 »

Elkészült a kárpitom (a mai nap szmb je)Kösz Leon a tanácsot bejött

dobok fel pár képet
Nalátod!
Faca lett  Wink
grat
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #22308 Dátum: 2007 December 09, 19:56:42 »

ilyen volt ..és ilyen lett
Hát nem is volt valami szép az a régi fekete... Grin
Viccet félretéve...Minek a Baumaxx-os ujság?
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 09, 19:59:05 írta Zoli »

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22307 Dátum: 2007 December 09, 19:50:06 »

Jól néz ki. MI a technika? Előbb utóbb nekem is muszáj lesz rászánnom magam...
vásárolsz bört vagy mübört , veszel alá 0,5 cm szivacsot és funérlemezt majd kiszabod az egészet és,kitalálod a mintát és megvarod,majd ráragasztod Takonyágyüval (ragasztópisztoly) a kárpitot nagyon patent

kb Grin enyi

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22306 Dátum: 2007 December 09, 19:47:28 »

ilyen volt ..és ilyen lett

[melléklet törölve az admin által]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #22305 Dátum: 2007 December 09, 19:47:18 »

Elkészült a kárpitom (a mai nap szmb je)Kösz Leon a tanácsot bejött

dobok fel pár képet
Jól néz ki. MI a technika? Előbb utóbb nekem is muszályj lesz rászánnom magam...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22304 Dátum: 2007 December 09, 19:46:46 »

 Grin

[melléklet törölve az admin által]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22303 Dátum: 2007 December 09, 19:46:21 »

 Smiley

[melléklet törölve az admin által]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22302 Dátum: 2007 December 09, 19:45:03 »

 Cheesy

[melléklet törölve az admin által]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22301 Dátum: 2007 December 09, 19:44:41 »

 Wink

[melléklet törölve az admin által]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22300 Dátum: 2007 December 09, 19:44:13 »

 Smiley

[melléklet törölve az admin által]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #22299 Dátum: 2007 December 09, 19:40:14 »

Elkészült a kárpitom (a mai nap szmb je)Kösz Leon a tanácsot bejött

dobok fel pár képet

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #22298 Dátum: 2007 December 09, 19:28:47 »

Karok a kézifék mellett:
...


Köszönöm szépen! Wink
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #22297 Dátum: 2007 December 09, 15:21:13 »

Okés!Megoldottam a dolgot.Most jön mindkét oldalon a meleg.Bár nem u.olyan állásban vannak azok az izék a hőcserélőn,de kb.ugyanannyira szivárog.Igazából azért szerencsétlenkedek vele,mert ugye mint jó sok esetben,nálam sem jön előre a meleg,ergo tök gyorsan párásodik az ablak.Na most valami alternatív megoldással kéne kihúznom a telet...Arra gondoltam,hogy egy gégecsövet beletuszkolok a hátsó ülés alatti nyílásokba,és azzal összekötöm azt a csövet,ami az ablakhoz viszi a levegőt.Viszont ahogy vizsgálódtam az a cső igencsak a csomitérben van,én meg nem szívesen furkodnám át az egész autót... Undecided
Ha már itt tartunk,vwalaki felvilágosíthatna arról,hogy is kell az utastérben kezelni a fűtést...Gondolok itt a "műszerfalon" lévő két tekerentyűre,és a kézifék 2 oldalán lévő karokra...(1970-es a Bogár)

Köszi
Karok a kézifék mellett:

- jobb oldali: hátrahúzva nyitod a fűtődobok csappantyúit, magyarul ezzel kapcsolod be a fűtést, és szabályozod az autóba jövő meleg levegő mannyiségét. Nulla állás: vízszintes helyzet, teljesen nyitva majdnem függőleges.

- bal oldali: Ha hátrahúzod, akkor a hátsó ülés alatti Y elágazóban nyitja az ülés alól jövő ágat. Ilyenkor megy levegő előre is, de sokkal kevesebb, viszont jó fűtésnél nagyon hamar bemelegít. Ha előre van tolva vízszintes helyzetbe, akkor az ülés alatti nyílás csappantyúját zárja, és csak előre megy a meleg levegő.
Ha az ablak páráját akarod lefújatni, akkor ajánlott előre tolt karral max. fűtést adni, közben a vezető meg anyósülés lábánál a fűtés ablakát elzárni.

Műszerfal: a két tekerő gomb a csomagtartóban lévő fekete szellőztető dobozban zár-nyit kétoldalt egy-egy csappantyút egy-egy fogasléces mechanizmus, valamint bowden segítségével. Ha nyitnak a csappantyúk, a csomagtartó fedelének a rácsán bejutó levegőt engedi be, a műszerfal km-óra feletti, illetve a kesztyűtartó feletti szellőzőnyíláson. Ha zárva vannak, akkor viszont csak a meleg levegő mehet be. A lényeg a lényeg: ezzel tudod az ablakra jutó meleg, illetve hideg levegőt keverni. Sajna a csappantyúkon gyárilag egy szivacsborítás van, ami szinte biztos, hogy elöregedett és szétporladt, tehát tökéletesen már nem biztos, hogy tud zárni.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #22296 Dátum: 2007 December 09, 12:00:55 »

Okés!Megoldottam a dolgot.Most jön mindkét oldalon a meleg.Bár nem u.olyan állásban vannak azok az izék a hőcserélőn,de kb.ugyanannyira szivárog.Igazából azért szerencsétlenkedek vele,mert ugye mint jó sok esetben,nálam sem jön előre a meleg,ergo tök gyorsan párásodik az ablak.Na most valami alternatív megoldással kéne kihúznom a telet...Arra gondoltam,hogy egy gégecsövet beletuszkolok a hátsó ülés alatti nyílásokba,és azzal összekötöm azt a csövet,ami az ablakhoz viszi a levegőt.Viszont ahogy vizsgálódtam az a cső igencsak a csomitérben van,én meg nem szívesen furkodnám át az egész autót... Undecided
Ha már itt tartunk,vwalaki felvilágosíthatna arról,hogy is kell az utastérben kezelni a fűtést...Gondolok itt a "műszerfalon" lévő két tekerentyűre,és a kézifék 2 oldalán lévő karokra...(1970-es a Bogár)

Köszi
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #22295 Dátum: 2007 December 09, 10:23:42 »

Ma megnéztem mégis mi baja lehet a fűtésnek,ugyanis az egyik oldalon a hátsó ülés alatt"szivárgott" a meleg levegő,míg a másik oldalon nem...Ahol jött a meleg levegő,ott "A" állásban van a hőcserélő belső oldalán az a kallantyú,amit próbáltam felskiccelni a profi rajzomra.Ahol nem,ott "B" állásban...Eddig semmi gáz,gondoltam "A" állásban kell annak is lennie,és akkor szauna lesz az autóból...Csakhogy az a bowden(lsd. a mérnöki rajzon),ami csatlakozik ahhoz az izéhez(kallantyú),az már csumára meg volt húzva,és mivel már ütközött,ezért nem tudtam azt is "A" állásba helyezni...A kérdésem az lenne(mivel nem értem,hogy most mi van),hogy 1:egyáltalán a hőcserélőt néztem?Csak mert nem vagyok veterán Bogaras. Smiley 2:most akkor melyik kallantyú-állás a tuti? 3:ha az a tuti,amit én gondoltam,akkor hogyhogy nem lehet a bowden miatt a másikat is "A" állásba helyezni? 4:Esni fog holnap? Tongue

Köszi

Szia BigBen!
Lehetséges okok: a bovden fordítva lett behúzva (ugyanis a fűtésbovden 2 szára nem egyforma hosszúságu)
kipufógó dob és a hőcserélő közötti bilincs rosszul van feltéve, lecsúszott a gégecső valahol, a fűtés bevezető bakelit és a hőcserélő közötti flexibilis cső nincs összekötve rendesen( elszökik a levegő ), a hőcserélőn a bowden által mozgatott lemez felső mechanikus része szét van ugorva ezért hiába huzza a bowden csak a kallantyút mozgatja.. ezeket nézd át.
matchbox
« Hozzászólás #22294 Dátum: 2007 December 09, 09:47:57 »

Ma megnéztem mégis mi baja lehet a fűtésnek,ugyanis az egyik oldalon a hátsó ülés alatt"szivárgott" a meleg levegő,míg a másik oldalon nem...Ahol jött a meleg levegő,ott "A" állásban van a hőcserélő belső oldalán az a kallantyú,amit próbáltam felskiccelni a profi rajzomra.Ahol nem,ott "B" állásban...Eddig semmi gáz,gondoltam "A" állásban kell annak is lennie,és akkor szauna lesz az autóból...Csakhogy az a bowden(lsd. a mérnöki rajzon),ami csatlakozik ahhoz az izéhez(kallantyú),az már csumára meg volt húzva,és mivel már ütközött,ezért nem tudtam azt is "A" állásba helyezni...A kérdésem az lenne(mivel nem értem,hogy most mi van),hogy 1:egyáltalán a hőcserélőt néztem?Csak mert nem vagyok veterán Bogaras. Smiley 2:most akkor melyik kallantyú-állás a tuti? 3:ha az a tuti,amit én gondoltam,akkor hogyhogy nem lehet a bowden miatt a másikat is "A" állásba helyezni? 4:Esni fog holnap? Tongue

Köszi
Ha jól értem, ez a hőcserélő rajza. Ebben az esetben a válaszaim:
1. úgy tűnik, igen
2. alapállapotban (értsd: bowden nem feszül, a két ülés között a jobb oldali kar vízszintes állapotban) a meleg levegő a szabadba távozik
3. érdemes lenne rászánni egy kis időt és végignézni a bowdenezést
4. www.met.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #22293 Dátum: 2007 December 09, 09:13:27 »

Nem ide tartotik, de ide írom:
Tegnap 7 hét állás után ültünk be Gipsybe. kb 5mp-es izzítás után pöccre indult. 3-4 perc után már jól fűtött. Mikor megérkeztünk, 20 fokra beállítottuk a gázos állófűtés termosztátját, és csak a programok végén kapcsoltuk ki.
Semmi gigszer, semmi izgalom.
Imádom.
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #22292 Dátum: 2007 December 09, 00:02:07 »

Ja,és az ülés alatt abban az Y alakú elosztóban mind2 oldalon nyitva van az a kis szelep,ami kiengedi az ülés alól az izzó,gőzölgő levegőt...
Oldalak: 1 ... 1453 1454 1455 1456 1457 [1458] 1459 1460 1461 1462 1463 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.