www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 14:45:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1434 1435 1436 1437 1438 [1439] 1440 1441 1442 1443 1444 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13341743 alkalommal)
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #23082 Dátum: 2008 Január 06, 00:21:34 »

és mennyibe volt ez a fényezés? ha nem vagyok indiszkrét
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #23081 Dátum: 2008 Január 06, 00:08:44 »

nagyon szép gratula  Cheesy
igen, úgy tudom az ott még gyári fényezés, azért marad így Wink szerintem jól áll neki. képen először furcsa volt, de nekem tetszik Cheesy
Köszi, igen gyári volt, de már nem az.


                             GNX-967
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #23080 Dátum: 2008 Január 06, 00:08:03 »

az aszpektusa a paprikanak az altalam kiagyalt s kigondolt oszetetel.. nem tetszetek az '' original '' , fekete cucok benne igy hat eredeti szinet megtartotam a muszerfalon es a feketek az eredeti perlweis szint vetek fel a piros belsejehez meg jonek meg egyeb piros dolgok is http://picasaweb.google.com/EPE66VW/ChristmasPresentsForRedpaprika mint a linkben lathato kiegeszitoo peldaul Grin

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #23079 Dátum: 2008 Január 06, 00:05:28 »

Cheesy
nagyon szép gratula  Cheesy

Miért fehér a műszerfal? Direkt kérésre?  Huh
igen, úgy tudom az ott még gyári fényezés, azért marad így Wink szerintem jól áll neki. képen először furcsa volt, de nekem tetszik Cheesy
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #23078 Dátum: 2008 Január 06, 00:02:27 »

SZOVAL .. E...  lege magamon kivul vagyok gyerekek..
  ENEL NAGYOB LEPETEST SZULINAPOM ALKALMAVAL,, tehat ez ez nagyszooo..
szoval nem tok csak GRATULALNI  S U S U  GURUNAK

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #23077 Dátum: 2008 Január 06, 00:02:21 »

Miért fehér a műszerfal? Direkt kérésre?  Huh
a tulaj kívánságára, mint a kormány, kormányoszlop és a kapcsolók is.


                             GNX-967
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #23076 Dátum: 2008 Január 06, 00:00:36 »

Miért fehér a műszerfal? Direkt kérésre?  Huh

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #23075 Dátum: 2008 Január 06, 00:00:30 »

A motorháztetőn a szellőző az gyári??? Vagyis ez a sajátja?

nem
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #23074 Dátum: 2008 Január 06, 00:00:02 »

.
A motorháztetőn a szellőző az gyári??? Vagyis ez a sajátja?
Nem fika, csak fura...

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #23073 Dátum: 2008 Január 05, 23:57:53 »

 Cheesy

[melléklet törölve az admin által]


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #23072 Dátum: 2008 Január 05, 23:57:13 »

.

[melléklet törölve az admin által]


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #23071 Dátum: 2008 Január 05, 23:55:09 »

És jöjjenek a várva várt képek (nem a legjobb minőségűek de a lényeg látható):
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 07, 23:34:05 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #23070 Dátum: 2008 Január 05, 23:50:55 »

Én a szám reszeléstől faragástól hidegrázást kapok, rengeteg autónak az országban ezek a "könnyebb" megoldások jelentik a halált mert egy mokolt számú autónak előbb utóbb (állapotától függetlenül) bontó a vége.
Evvel én nem értek egyet, mert ha az eredeti motor megfekszik és nincs annyi pénzed hogy megcsináltasd, akkor nem állítod félre az autót szerintem hogy majd lesz belőle valami. Mert az az eredeti motorja. Végül a parkolóból vagy a diófa alól szépen megy a bontóba néhány év múlva. Elárulom hisz nem titok az én eredeti motorom is ott áll csapágyasan a kamrában, azóta már vagy 5 motor volt az autómban és szebb mint valaha, nincs a bontóba. Külföldön pont ezért nincs motorszám, ha meghal a motor típusazonost tehetsz bele a szám meg senkit nem érdekel. Csak hát ez magyarország és a motor átírás az nagyon jó bevétel az államnak.


                             GNX-967
1303LS
« Hozzászólás #23069 Dátum: 2008 Január 05, 20:38:50 »

Kb 3hónapja volt szimmeringezve, és akkor már figyelmeztetett hogy csak óvatosan mert nagyon nagy az axiális mozgása a főtengelynek.
Eddig bírta. Megy a moci, nincs is rossz hangja de fel kell újítani...
Most ugrott be, hogy tán nálad tárgyalta ki a társaság nemrég a főtengely hosszirányúlógáshogyismiértjét.
Mintha már akkor felvetődött volna, hogy embered kifeljethette talán a hézagolókat.
Viszont ha tényleg hozzá kell nyúlni nagyon akkor sem a teljes generál az egyetlen megoldás.
Ha szépen megy nem kopog zörög, nem világít az olajlámpa alacsony fordulaton, akkor talán elég lenne "csak" széthúzni megcsapágyazni, (talán még a vonalbafúrást sem kellene annyira erőltetni, mivel nem egy csapágyasra hajtott motorról van szó hanem egy állítólag szépen ketyegőről) és a hengerdugó HF dolgokat majd ha lesz több pénzed megcsinálod.
Ahogy olvasom 35ért akarsz bele venni egy másik motort, annál nem sokkal többért szerintem amit írtam ideális esetben meg tudod csinálni.
Én a szám reszeléstől faragástól hidegrázást kapok, rengeteg autónak az országban ezek a "könnyebb" megoldások jelentik a halált mert egy mokolt számú autónak előbb utóbb (állapotától függetlenül) bontó a vége.
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #23068 Dátum: 2008 Január 05, 20:37:25 »

Ma délután elhoztam EPE bogarát a fényezőtől. Összerakás következik Cheesy. Képek később lesznek. Wink
Gyorsba!!
1303LS
« Hozzászólás #23067 Dátum: 2008 Január 05, 20:30:23 »

Hát nézesd meg mással is, hogy tényleg lóg meg tényleg szar.

 Evil
Asszem ez egy jó ötlet.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #23066 Dátum: 2008 Január 05, 19:29:01 »

Ma délután elhoztam EPE bogarát a fényezőtől. Összerakás következik Cheesy. Képek később lesznek. Wink


                             GNX-967
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #23065 Dátum: 2008 Január 05, 19:22:46 »

nekem volt riga 16-omesküszöm semmi baj nem volt vele de mikor 18ról felemelték a benzint 22-re megharagudtam és vettem helyette egy babszit nem tranzimósat és azzal sem volt semmi Roll Eyes
nekem deltám volt, azzal sem volt gond. nem mi vagyunk többségben Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #23064 Dátum: 2008 Január 05, 19:08:35 »

vegyél egy rigát és megtudod Grin
nekem volt riga 16-omesküszöm semmi baj nem volt vele de mikor 18ról felemelték a benzint 22-re megharagudtam és vettem helyette egy babszit nem tranzimósat és azzal sem volt semmi Roll Eyes

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #23063 Dátum: 2008 Január 05, 17:39:53 »

árulja el valaki, hogy mi az hogy "beköpi a gyertyát"?
fogalmam sincs mi ez, mi a tünet, mi a megoldás és mi a magyarázat. csak hallottam az utóbbi időben többször
kössz Smiley
vegyél egy rigát és megtudod Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #23062 Dátum: 2008 Január 05, 17:15:45 »

árulja el valaki, hogy mi az hogy "beköpi a gyertyát"?
fogalmam sincs mi ez, mi a tünet, mi a megoldás és mi a magyarázat. csak hallottam az utóbbi időben többször
kössz Smiley
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #23061 Dátum: 2008 Január 05, 15:54:30 »

kb 1000Ft szimerig ha jófej szerelőd akkor kicseréli neked fél óra alatt megvan aztán ha az újat is elnyírja és folyat akkor buktatok egy szimmeringet....és lehet tovább gondolkodni

Kb 3hónapja volt szimmeringezve, és akkor már figyelmeztetett hogy csak óvatosan mert nagyon nagy az axiális mozgása a főtengelynek.
Eddig bírta. Megy a moci, nincs is rossz hangja de fel kell újítani...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #23060 Dátum: 2008 Január 05, 15:53:45 »

Igen,kanyarban frankó...Meg városban sincs vele igazán gondom azon kívül,h.húz jobbra mint állat.Igazából már le lett beszélve egy kaposvári "mentorommal" Smiley  ,hogy vmi futóműves haverjához elvisszük,de most Pécsen vagyok és még1szer,ha nem muszáj nem vállalkoznék erre a cirka 70km-re,amíg ilyen állapotban van.

Szóval,ha van vmi ismerősötök Pécs közelében,aki tudna rajtam segíteni,akkor ne titkoljátok el...
Amúgy kb. mennyibe fáj egy ilyen buli?
nálam azt hiszem 5000 volt a futómű beállítás (Bp)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #23059 Dátum: 2008 Január 05, 15:51:03 »

nem itt komplettet említettek
csak mert kicsit csöpög az olaj? Shocked Grin Egyébként ha jól megy és nem zajos szerintem nincs olyan nagy baja, max szimering.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #23058 Dátum: 2008 Január 05, 15:50:50 »

Nem bogaras vagyok ugyan, de amit leírsz az a kerékösszetartás problémája. Kanyarban biztos hogy szépen fut, nem imbolyog ugye? Futóműves szépen beállítja, nem nagy gond.

Ugyan ez a gondolm volt amikor a versenyautót csináltuk. Toldott lengőkart kapott és elállítódott a kormányösszekötő. Egyenesen nem tudtam menni, de kanyarban nagyon ott volt. (szalomra építettük)

Igen,kanyarban frankó...Meg városban sincs vele igazán gondom azon kívül,h.húz jobbra mint állat.Igazából már le lett beszélve egy kaposvári "mentorommal" Smiley  ,hogy vmi futóműves haverjához elvisszük,de most Pécsen vagyok és még1szer,ha nem muszáj nem vállalkoznék erre a cirka 70km-re,amíg ilyen állapotban van.

Szóval,ha van vmi ismerősötök Pécs közelében,aki tudna rajtam segíteni,akkor ne titkoljátok el...
Amúgy kb. mennyibe fáj egy ilyen buli?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #23057 Dátum: 2008 Január 05, 13:19:21 »

De ha szélesített felnik vannak rajt akkor, nem gyári értékre kell beállítani a futóművet, ezért az jelezd nekik állítás előtt.


                             GNX-967
Nem elérhető Kacsa
Hozzászólások: 240


« Hozzászólás #23056 Dátum: 2008 Január 05, 13:15:33 »

Jubi felni van rajt,de elvileg ki van szélesítve.Majd megnézem,ha kicsit melegebb idő lesz...De sztem tuti szélesebb,mert nem áll rajt hülyén a gumi,ami ugye elég széles...
De amúgy tényleg lehet ettől az,hogy ide-oda limbózok?A legdurvább az,h. tök frankó,sima úton is csinálja...

Nem bogaras vagyok ugyan, de amit leírsz az a kerékösszetartás problémája. Kanyarban biztos hogy szépen fut, nem imbolyog ugye? Futóműves szépen beállítja, nem nagy gond.

Ugyan ez a gondolm volt amikor a versenyautót csináltuk. Toldott lengőkart kapott és elállítódott a kormányösszekötő. Egyenesen nem tudtam menni, de kanyarban nagyon ott volt. (szalomra építettük)

T2a - T1
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #23055 Dátum: 2008 Január 05, 13:11:57 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni!
A problémám hogy a motorból elkezdett nagyon folyni az olaj, valószínűleg a főtengelyszimmeringtől. A szerelő szerint nem éri meg kicserélni a szimmeringet mert a főtengelyemnek kb 1cm-es axiális mozgása van. A motorfelújítás lenne a megoldás, de anygilag nem úgy állok hogy ezt megengedhessem magamnak.
Egy használt de működő motort tudnék venni 30-35eFt körül amivel el tudok mászkálni októberig, mert akkor lesz műszaki.
Kérdés:
-Műszakin nézik a motorszámot vagy csak a motorkódot (AB)?
-Menniyből jönne ki egy komplett de olcsó motorfelújítás?
-Szerintetek sem éri meg szimmeringet cserélni? Állítólag már a csapágyfészkek is meg vannak kopva...

Mit javasoltok, mi a leggazdaságosabb, legésszerűbb megoldás?

kb 1000Ft szimerig ha jófej szerelőd akkor kicseréli neked fél óra alatt megvan aztán ha az újat is elnyírja és folyat akkor buktatok egy szimmeringet....és lehet tovább gondolkodni
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #23054 Dátum: 2008 Január 05, 12:17:15 »

Ha a motor szét van már buritva akkor vagy normálisan lesz megcsinálva vagy sehogy. Ha nincs pénz megjavítani akkor kell venni egy használható motort. A számot meg egyszerűen kireszelni, megcsiszolni és mehet bele az eredeti motor száma. Egy átlagos felújítás meg valóban 150-nél kezdődik és ebben még csak egy motorcsapágyazás van gépmunkákkal meg egy henger-dugó szett illetve a tömítés garnitúra. Mondhatni hogy szűken elég rá és a hengerfejekhez még hozzá se nyúltál.

pontosan naggyábólsaccperkábé

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #23053 Dátum: 2008 Január 05, 12:16:52 »

Jó de itt csak a főtengelyről volt szó. Roll Eyes

nem itt komplettet említettek

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #23052 Dátum: 2008 Január 05, 12:12:10 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
A problémám hogy a motorból elkezdett nagyon folyni az olaj, valószínűleg a főtengelyszimmeringtől. A szerelő szerint nem éri meg kicserélni a szimmeringet mert a főtengelyemnek kb 1cm-es axiális mozgása van. A motorfelújítás lenne a megoldás, de anygilag nem úgy állok hogy ezt megengedhessem magamnak.
Egy használt de működő motort tudnék venni 30-35eFt körül amivel el tudok mászkálni októberig, mert akkor lesz műszaki.
Kérdés:
-Műszakin nézik a motorszámot vagy csak a motorkódot (AB)?
-Menniyből jönne ki egy komplett de olcsó motorfelújítás?
-Szerintetek sem éri meg szimmeringet cserélni? Állítólag már a csapágyfészkek is meg vannak kopva...
Mit javasoltok, mi a leggazdaságosabb, legésszerűbb megoldás?

Hát nézesd meg mással is, hogy tényleg lóg meg tényleg szar.

 Evil

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #23051 Dátum: 2008 Január 05, 11:54:45 »

Ha a motor szét van már buritva akkor vagy normálisan lesz megcsinálva vagy sehogy. Ha nincs pénz megjavítani akkor kell venni egy használható motort. A számot meg egyszerűen kireszelni, megcsiszolni és mehet bele az eredeti motor száma. Egy átlagos felújítás meg valóban 150-nél kezdődik és ebben még csak egy motorcsapágyazás van gépmunkákkal meg egy henger-dugó szett illetve a tömítés garnitúra. Mondhatni hogy szűken elég rá és a hengerfejekhez még hozzá se nyúltál.


                             GNX-967
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #23050 Dátum: 2008 Január 05, 11:28:34 »

ne hujéskeggyé mán az 50-el
léciléciléci

reálisabb a komplettre a 150 még akkor is ha magad veszed ki és rakod majd be
Jó de itt csak a főtengelyről volt szó. Roll Eyes

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #23049 Dátum: 2008 Január 05, 10:35:16 »

azigen....  Embarrassed
egy felújítás cirka 50 pénz
van adok veszekbe komplett moci 25-ért

ne hujéskeggyé mán az 50-el
léciléciléci

reálisabb a komplettre a 150 még akkor is ha magad veszed ki és rakod majd be

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #23048 Dátum: 2008 Január 05, 10:04:07 »

Az OK. De nem túl gazdaságos 200kmenként 1l olajat beletölteni:)

azigen....  Embarrassed
egy felújítás cirka 50 pénz
van adok veszekbe komplett moci 25-ért
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #23047 Dátum: 2008 Január 05, 10:03:43 »

huuu  Sad
mégolcsóbb, ha öntögeted bele az olajat ha fogyik.
Az OK. De nem túl gazdaságos 200kmenként 1l olajat beletölteni:)

Leon: Hol szokott parkolni a kocsid? Egy este el ne tünjön belőle a mortor Smiley Smiley Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 05, 10:05:14 írta Pisti »
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #23046 Dátum: 2008 Január 05, 10:01:55 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni!
A problémám hogy a motorból elkezdett nagyon folyni az olaj, valószínűleg a főtengelyszimmeringtől. A szerelő szerint nem éri meg kicserélni a szimmeringet mert a főtengelyemnek kb 1cm-es axiális mozgása van. A motorfelújítás lenne a megoldás, de anygilag nem úgy állok hogy ezt megengedhessem magamnak.
Egy használt de működő motort tudnék venni 30-35eFt körül amivel el tudok mászkálni októberig, mert akkor lesz műszaki.
Kérdés:
-Műszakin nézik a motorszámot vagy csak a motorkódot (AB)?
-Menniyből jönne ki egy komplett de olcsó motorfelújítás?
-Szerintetek sem éri meg szimmeringet cserélni? Állítólag már a csapágyfészkek is meg vannak kopva...

Mit javasoltok, mi a leggazdaságosabb, legésszerűbb megoldás?
huuu  Sad
mégolcsóbb, ha öntögeted bele az olajat ha fogyik.
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #23045 Dátum: 2008 Január 05, 09:56:25 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni!
A problémám hogy a motorból elkezdett nagyon folyni az olaj, valószínűleg a főtengelyszimmeringtől. A szerelő szerint nem éri meg kicserélni a szimmeringet mert a főtengelyemnek kb 1cm-es axiális mozgása van. A motorfelújítás lenne a megoldás, de anygilag nem úgy állok hogy ezt megengedhessem magamnak.
Egy használt de működő motort tudnék venni 30-35eFt körül amivel el tudok mászkálni októberig, mert akkor lesz műszaki.
Kérdés:
-Műszakin nézik a motorszámot vagy csak a motorkódot (AB)?
-Menniyből jönne ki egy komplett de olcsó motorfelújítás?
-Szerintetek sem éri meg szimmeringet cserélni? Állítólag már a csapágyfészkek is meg vannak kopva...

Mit javasoltok, mi a leggazdaságosabb, legésszerűbb megoldás?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #23044 Dátum: 2008 Január 05, 00:05:00 »

és ilyen van bogárhoz?   Roll Eyes
nincs.Német (bosch), olasz (weber), francia (lucas) és japán (nippondenso) piac terméke a befecskendezők előtti és az elterjedésük korai időszakában.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 05, 00:24:39 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #23043 Dátum: 2008 Január 04, 23:48:23 »

Ecotronic a hivatalos neve. A karburátor fő elemei megtalálhatóak benn mint úszó, tűszelep, fúvókák stb... és kiegészül néhány elektronikus beavatkozóelemmel mint előfojtó és fojtószelep állítók, fojtószelepállásérzékelő és néhány esetben még lambdaszonda is található. Elektronikusan vezérelt az alapjárati fordulatszám beállítás, a keverékképzése motorhőmérséklethez, üzemanyagszállítást megszünteti motorfék állapotban. Előnyei a kevesebb fogyasztás, kevesebb károsanyag kibocsátás.
és ilyen van bogárhoz?   Roll Eyes
Oldalak: 1 ... 1434 1435 1436 1437 1438 [1439] 1440 1441 1442 1443 1444 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.198 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.