www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 14:08:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1430 1431 1432 1433 1434 [1435] 1436 1437 1438 1439 1440 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13341348 alkalommal)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #23242 Dátum: 2008 Január 09, 14:10:41 »

Grin Grin Grin
majdnem mindenkit...... Wink Cheesy

A kiVWétel mindig erősíti a szabályt.... Wink Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #23241 Dátum: 2008 Január 09, 14:07:36 »

Tökkk mindegy, milyen motort tuningoltok, amikor Qzma úgyis legyorsul MINDENKIT!! Grin Cool
Grin Grin Grin
majdnem mindenkit...... Wink Cheesy

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #23240 Dátum: 2008 Január 09, 14:06:45 »

Tökkk mindegy, milyen motort tuningoltok, amikor Qzma úgyis legyorsul MINDENKIT!! Grin Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #23239 Dátum: 2008 Január 09, 13:40:52 »

na kész a karman Grin
na ne!!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #23238 Dátum: 2008 Január 09, 13:36:02 »

nemtudom mi bajotok, de én az atomkegyetlen full gyári F-es erőműven tök elég mindennapos használatra, sőt. Jó a gyári moci is, jó,  ha hajó. Smiley

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #23237 Dátum: 2008 Január 09, 13:35:48 »

na kész a karman Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #23236 Dátum: 2008 Január 09, 13:32:35 »

Tehát alacsonyfordulaton RELATÍV erősebb.  Evil
  erőröl itt nem beszélhetünk még relatíve sem Roll Eyes Grin

1303LS
« Hozzászólás #23235 Dátum: 2008 Január 09, 13:31:33 »

ez tévedés. magasabb fordulaton relatív még gyengébb, mint a duplaszívós ,
Tehát alacsonyfordulaton RELATÍV erősebb.  Evil
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #23234 Dátum: 2008 Január 09, 13:29:53 »

300 Ft-s benzinárak mellet mi értelme a motor tuningnak ? csinálsz egy bika(?) 60 lóerős motort, oszt megeszi a 10-15 litert. rövid váltóval úgysem fog többet menni, csak jobban fog gyorsulni... = többet fog enni.
én inkább bepattintanám a simson blokkját, oszt 2 literrből elketyegne  Tongue Wink
hát ez az  jobban fog gyorsulni jesz jesz jesz!

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #23233 Dátum: 2008 Január 09, 12:25:06 »

Állítólag a szimplaszívós alacsonyabb fordulaton többet tud mint a duplaszívós.

ez tévedés. magasabb fordulaton relatív még gyengébb, mint a duplaszívós , ezért érzed alul erősebbnek. (vagyis a 2 fordzulatszám tartomán yközött még naygobb a különbség, mitn aduplaszívósnál)

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #23232 Dátum: 2008 Január 09, 11:07:16 »

Tiedben is ilyen van, ne lázadj. 
Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #23231 Dátum: 2008 Január 09, 11:05:37 »

300 Ft-s benzinárak mellet mi értelme a motor tuningnak ? csinálsz egy bika(?) 60 lóerős motort, oszt megeszi a 10-15 litert. rövid váltóval úgysem fog többet menni, csak jobban fog gyorsulni... = többet fog enni.
én inkább bepattintanám a simson blokkját, oszt 2 literrből elketyegne  Tongue Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
1303LS
« Hozzászólás #23230 Dátum: 2008 Január 09, 10:37:29 »

hülye nyelv és hülye szélvédők, mire volt jó ez?   Evil
Tiedben is ilyen van, ne lázadj. 
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #23229 Dátum: 2008 Január 09, 10:33:45 »

ez motor tuning érdekes dolog!
a következö motort 67esembe fogom csinálni  meg is van már recept!
és mi lesz az?  Smiley
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #23228 Dátum: 2008 Január 09, 10:01:52 »

A mixelésre: 1.2 es főtengely, 1.3as hajtókarok, henger talpából (és egyértelműen a hüvely aljából is) le kell esztergáltatni 2 mm-t, ha maradnak az 1.2es hajtókarok akkor 4-et. Meg lehet bolondítani egy tengellyel is. 1.3as blokk kell hozzá, mert arra rá lehet rakni az 1.6-os henger-dugó szettet. Így lesz 1500 cm3 körül. A szelepemelőrudakat pedig el kell vágni méretre és utánna összehegeszteni rendesen. Itt figyelni kell hogy jól legyen meghegesztve és hogy egyenesek maradjanak. Emelőrúd átvezető csöveknél jobbak a rugóssak vagy a csavarossak. Az átalakítás után kaptok egy nagyon dinamikus, jól forgó motort.
Röviden ennyi.
Ha valakit érdekel asszem vannak még maradékaim egy hajdani "zsugor" motorból.
És akkor amit Melák irt, igényli az üzemanyagellátás a két karbit....??

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #23227 Dátum: 2008 Január 09, 09:34:11 »

ez motor tuning érdekes dolog!
a következö motort 67esembe fogom csinálni  meg is van már recept!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #23226 Dátum: 2008 Január 09, 09:15:03 »

Grin Grin Grin Grin Grin Grin

 Grin Grin Grin Grin Grin Grin
hülye nyelv és hülye szélvédők, mire volt jó ez?   Evil

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #23225 Dátum: 2008 Január 09, 06:47:22 »

 Grin Grin Grin Grin Grin Grin



 Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #23224 Dátum: 2008 Január 09, 00:54:16 »

a mexikói D-s 1200es motor a legjobb bogármotor ezt bárki megmondja

Komolyan? Ezt örömmel olvasom. De miért?

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #23223 Dátum: 2008 Január 08, 23:30:29 »

igen, tiszta vadállat. Grin Grin Evil
Grin

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #23222 Dátum: 2008 Január 08, 23:28:04 »

én is úgy tudom, hogy nyomatékosabb
igen, tiszta vadállat. Grin Grin Evil

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #23221 Dátum: 2008 Január 08, 23:27:21 »

Állítólag a szimplaszívós alacsonyabb fordulaton többet tud mint a duplaszívós.
én is úgy tudom, hogy nyomatékosabb
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #23220 Dátum: 2008 Január 08, 23:06:28 »

Állítólag a szimplaszívós alacsonyabb fordulaton többet tud mint a duplaszívós.


                             GNX-967
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #23219 Dátum: 2008 Január 08, 23:02:05 »

nekem semmi bajom vele, pedig nem két hónapja nyúzom.

olajban lévő trutty: 200km alatt nem fogyott el nálam, mikor akartam kis olajat beönteni, faszán meg volt fagyva..tél előtt a légszűrőt is kipucoltam...túltermelek

3000es fordulat fölé miért nem? tudtommal felette adja le a max teljesítményt..én inkább 4000 körül váltok
Nemtom. szimplaszívós 1,6-os, valahogy kettesben 3200 felett nem nagyon húz....meg a többiben se. Illetve gyárilag aszem 4500 rpam, ameddig garancia van, nem? Mármint, hogy egyben marad a moci.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #23218 Dátum: 2008 Január 08, 22:58:51 »

neeem. nem is megyek 2-ben 50-el.akkor már minimum3, de néha már 4 ben vagyok.
  én nyomom neki mint bátyám ángyomnak had szójjon ,abüdöséletbe!

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #23217 Dátum: 2008 Január 08, 22:51:56 »

"kivisz a világból is a maga módján"

Hát pont ez az.....tudom, hogy mindegyik Bogár relatíve gyenge, az 1600-os is, nodehát ez a gyengék leggyengébbikje    Mit is várnánk 34 LE-től és 800 kg-tól.
nekem semmi bajom vele, pedig nem két hónapja nyúzom.

olajban lévő trutty: 200km alatt nem fogyott el nálam, mikor akartam kis olajat beönteni, faszán meg volt fagyva..tél előtt a légszűrőt is kipucoltam...túltermelek

3000es fordulat fölé miért nem? tudtommal felette adja le a max teljesítményt..én inkább 4000 körül váltok

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #23216 Dátum: 2008 Január 08, 22:34:47 »

Tuning témához:
Engem az a megoldás érdekelne amit az Ikrek állítottak össze.... abban van mixelés, de az igazi részletekről nem tudok semmit: vezérműtengely? nagyobb szelepek? erősebb szeleprugók? Valakinek valamilyen infója??
A mixelésre: 1.2 es főtengely, 1.3as hajtókarok, henger talpából (és egyértelműen a hüvely aljából is) le kell esztergáltatni 2 mm-t, ha maradnak az 1.2es hajtókarok akkor 4-et. Meg lehet bolondítani egy tengellyel is. 1.3as blokk kell hozzá, mert arra rá lehet rakni az 1.6-os henger-dugó szettet. Így lesz 1500 cm3 körül. A szelepemelőrudakat pedig el kell vágni méretre és utánna összehegeszteni rendesen. Itt figyelni kell hogy jól legyen meghegesztve és hogy egyenesek maradjanak. Emelőrúd átvezető csöveknél jobbak a rugóssak vagy a csavarossak. Az átalakítás után kaptok egy nagyon dinamikus, jól forgó motort.
Röviden ennyi.
Ha valakit érdekel asszem vannak még maradékaim egy hajdani "zsugor" motorból.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 09, 00:09:05 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #23215 Dátum: 2008 Január 08, 22:26:43 »

Először is szivacsos témára: Újabb autóknál még működik (egy ideig), bogárnál viszont ha megcsinálod tuti el fog tömődni és a megnövekedett kartergáz nyomásnak köszönhetően először a szíjtárcsánál fogja nyomni az olajat elég rendesen, de kilökheti a szimmeringet is.


                             GNX-967
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23214 Dátum: 2008 Január 08, 22:21:46 »

én mentem Funk autójával, még a generál előtt ( egy hengernél el voltak tőrve a gyűrűk de nagyon). Elég meggyőző volt gyári karbival és kipufogóval. a tengelyre most nem emlékszem, hogy milyen volt.

1.8 hoz kell karbi kipuffogó tengely hengerfej tuning és akkor érezni különbséget.....magában 1.8 hengerdugo széria cuccokkal semmit nem ér

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #23213 Dátum: 2008 Január 08, 22:19:15 »

  na deeee mos mér ? Roll Eyes ti nem szoktatok belekuplungolni a kettesbe kanyarba 50-nél ha nem akar a 8" kerék megcsúszni? Wink
neeem. nem is megyek 2-ben 50-el.akkor már minimum3, de néha már 4 ben vagyok.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #23212 Dátum: 2008 Január 08, 22:18:00 »

ne haragudj, de ahogy te vezetsz!  Smiley
  na deeee mos mér ? Roll Eyes ti nem szoktatok belekuplungolni a kettesbe kanyarba 50-nél ha nem akar a 8" kerék megcsúszni? Wink

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #23211 Dátum: 2008 Január 08, 22:13:19 »

nekem nem bírta Roll Eyes
ne haragudj, de ahogy te vezetsz!  Smiley
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #23210 Dátum: 2008 Január 08, 22:12:33 »

Az 1,6-oshoz elég a 180as kuplung szerintetek?
nekem nem bírta Roll Eyes

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #23209 Dátum: 2008 Január 08, 22:09:01 »

Sziasztok!

Most készülök felújíttatni egy AB-s blokkot. A kérdésem az lenne hogy az 1,6 és 1,8 közt mennyi különbség van erőben és anyagiakban?
Semmi sport célom nincs a dologgal csak annyi hogy erősebb legyen és megbízható.
Szerintetek?

1.8 hoz kell karbi kipuffogó tengely hengerfej tuning és akkor érezni különbséget.....magában 1.8 hengerdugo széria cuccokkal semmit nem ér
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #23208 Dátum: 2008 Január 08, 22:08:54 »

szerintem egy jó 1.6-os bogi ha jó akkor úgy megy mint az álom, az 1.8-al csak a gond van, meg drága mindene.
miért van az egynyóccal baj? neked az van?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #23207 Dátum: 2008 Január 08, 22:08:38 »

a mexikói D-s 1200es motor a legjobb bogármotor ezt bárki megmondja
az már túl jó.  Grin
Meg ha jólemléxem akkor van azon már diganosztos csati nem?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #23206 Dátum: 2008 Január 08, 22:08:27 »

szerintem egy jó 1.6-os bogi ha jó akkor úgy megy mint az álom, az 1.8-al csak a gond van, meg drága mindene.
Az 1,6-oshoz elég a 180as kuplung szerintetek?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #23205 Dátum: 2008 Január 08, 22:07:20 »

A gyári 1285-ös f-es moci a gyári 30-as karbival a legjobb. Ez nem vitás, nem is kell erősebb.  Grin Cool

a mexikói D-s 1200es motor a legjobb bogármotor ezt bárki megmondja
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #23204 Dátum: 2008 Január 08, 22:06:50 »

Sziasztok!

Most készülök felújíttatni egy AB-s blokkot. A kérdésem az lenne hogy az 1,6 és 1,8 közt mennyi különbség van erőben és anyagiakban?
Semmi sport célom nincs a dologgal csak annyi hogy erősebb legyen és megbízható.
Szerintetek?
szerintem egy jó 1.6-os bogi ha jó akkor úgy megy mint az álom, az 1.8-al csak a gond van, meg drága mindene.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #23203 Dátum: 2008 Január 08, 22:06:44 »

Sziasztok!

Most készülök felújíttatni egy AB-s blokkot. A kérdésem az lenne hogy az 1,6 és 1,8 közt mennyi különbség van erőben és anyagiakban?
Semmi sport célom nincs a dologgal csak annyi hogy erősebb legyen és megbízható.
Szerintetek?
1.8 hengerdugó szett áráért kapsz két 1.6-os szettett

mérlegelj!

szerinted?
Oldalak: 1 ... 1430 1431 1432 1433 1434 [1435] 1436 1437 1438 1439 1440 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.