www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 07:44:24

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1414 1415 1416 1417 1418 [1419] 1420 1421 1422 1423 1424 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14788229 alkalommal)
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #23891 Dátum: 2008 Január 21, 20:02:33 »

a solex 34 PICT-3 karbin sajnos ez a nyúlvány ötött, a karburátor ház észe..
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #23890 Dátum: 2008 Január 21, 19:59:31 »

ez az állvány igen fasza.
én úgy oldottam meg, hogy egy váltónak készitettem lábakat. és igy az öninditó is a helyén maradt s szépen lehet inditani, járatni...
mondjuk a tengelye körül nem tudom forgatni...
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 21, 20:03:07 írta vaughan »
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #23889 Dátum: 2008 Január 21, 19:26:12 »

  Nincs.De az eleve nem a normális állapot,ha akksiból sav jön.
Mondjuk ez is igaz.
Akkor lehet hogy a 6V-os motor akksin láttam ilyen csonkot.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #23888 Dátum: 2008 Január 21, 19:25:29 »

éppen gyártanék egy ilyet és elképzelésem is van de nem jönne rosszul egy kész látványa
én ilyet csináltam és fasza meg sem nyekken 1 moca neki , még a 6 hengerest is elbírná

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #23887 Dátum: 2008 Január 21, 19:24:34 »

Hejj
Nincs az akksin valami kis túlfolyó? Régebben láttam ilyet. Arra egy vékony kis csövecske ami kivezeti a kaszniból. A tálkás megoldás ideiglenes, mert ha több lesz benne akkor egy fékezésnél vagy kanyarban kilötyöghet. Abban pedig biztos lehetsz, hogy ha a fenéklemezre kerül a sav, akkor fél éven belül szétmarja.

  Nincs.De az eleve nem a normális állapot,ha akksiból sav jön.
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #23886 Dátum: 2008 Január 21, 19:17:58 »

Halihó, megint gépközelbe kerültem azt lenne pár kérdésem.
Hazamentem az elmúlt hétvégén és megnéztem az ablaktörlő lapátokat. Sajna nem a lapátal van a baj mert az 28 centis. uh. valszeg a karok miatt állnak annyira képbe...
A másik az lenne hogy mikor télen leraktam a vasat kiszedtem az aksit is, és láttam hogy alatta lazán állt egy kis lé ami az akkuból folyt ki. Ha marad ez a jóidő, akkor a héten pakolom vissza bele ás röffölöm befele. A kérdés az hogy valami sépci ötlet nincs arra hogy az akkuból folydogáló enyhe akkusavas lé ne az alvázat marja szarrá? (Bár lehet el kell telnie pár 10 évnek hogy átmarja, de akkoris ki van szépen cserélve az alváz, hátha van valami okosság hogy mégse ott álljon meg rajta a cucc....)
Hejj
Nincs az akksin valami kis túlfolyó? Régebben láttam ilyet. Arra egy vékony kis csövecske ami kivezeti a kaszniból. A tálkás megoldás ideiglenes, mert ha több lesz benne akkor egy fékezésnél vagy kanyarban kilötyöghet. Abban pedig biztos lehetsz, hogy ha a fenéklemezre kerül a sav, akkor fél éven belül szétmarja.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #23885 Dátum: 2008 Január 21, 19:15:29 »

Az a nyúlvámy csavarral van rögzítve...  Legalábbis 28, 30, 31 -nél. 30 csereszabatos volt a 31-el..
azt hiszem az egyik karbimon egybe van öntve a felső részével az a nyulvány.
de volt egy másik tényleg, amin az egyik csavar tartott egy konzolt
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #23884 Dátum: 2008 Január 21, 19:10:09 »

Hell!

kaptam egy solex34 PICT-3 karburátort. csak az a gond, hogy a felső részéről le van törve az anyúlvány amin a rugó, a gázbowdent húzza vissza alap helyzetbe.ezt a karbi fedelet lehet másfajta karbi tetővel helyettesiteni vagy csak tipus azonossal?

minden jót!
Az a nyúlvámy csavarral van rögzítve...  Legalábbis 28, 30, 31 -nél. 30 csereszabatos volt a 31-el..

Bácsi Győző
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #23883 Dátum: 2008 Január 21, 19:08:41 »

  Keressél alá valamilyen magassabb peremű műanyag tálcát.1-2 százas a vasedényben.De akkor nézd meg a töltésedet,mert ha túltölt,akkor jön a szutyok az aksiból.

Oks, kössz. Énis valami tálcafélére gondoltam. A töltést meg akkor mejd megkukkantatom. =)
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #23882 Dátum: 2008 Január 21, 19:05:21 »

Halihó, megint gépközelbe kerültem azt lenne pár kérdésem.
Hazamentem az elmúlt hétvégén és megnéztem az ablaktörlő lapátokat. Sajna nem a lapátal van a baj mert az 28 centis. uh. valszeg a karok miatt állnak annyira képbe...
A másik az lenne hogy mikor télen leraktam a vasat kiszedtem az aksit is, és láttam hogy alatta lazán állt egy kis lé ami az akkuból folyt ki. Ha marad ez a jóidő, akkor a héten pakolom vissza bele ás röffölöm befele. A kérdés az hogy valami sépci ötlet nincs arra hogy az akkuból folydogáló enyhe akkusavas lé ne az alvázat marja szarrá? (Bár lehet el kell telnie pár 10 évnek hogy átmarja, de akkoris ki van szépen cserélve az alváz, hátha van valami okosság hogy mégse ott álljon meg rajta a cucc....)

fúrj egy-két likat, és ott kifolyik szépen... Wink Cheesy
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #23881 Dátum: 2008 Január 21, 19:04:55 »

Halihó, megint gépközelbe kerültem azt lenne pár kérdésem.
Hazamentem az elmúlt hétvégén és megnéztem az ablaktörlő lapátokat. Sajna nem a lapátal van a baj mert az 28 centis. uh. valszeg a karok miatt állnak annyira képbe...
A másik az lenne hogy mikor télen leraktam a vasat kiszedtem az aksit is, és láttam hogy alatta lazán állt egy kis lé ami az akkuból folyt ki. Ha marad ez a jóidő, akkor a héten pakolom vissza bele ás röffölöm befele. A kérdés az hogy valami sépci ötlet nincs arra hogy az akkuból folydogáló enyhe akkusavas lé ne az alvázat marja szarrá? (Bár lehet el kell telnie pár 10 évnek hogy átmarja, de akkoris ki van szépen cserélve az alváz, hátha van valami okosság hogy mégse ott álljon meg rajta a cucc....)

  Keressél alá valamilyen magassabb peremű műanyag tálcát.1-2 százas a vasedényben.De akkor nézd meg a töltésedet,mert ha túltölt,akkor jön a szutyok az aksiból.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #23880 Dátum: 2008 Január 21, 18:55:09 »

Halihó, megint gépközelbe kerültem azt lenne pár kérdésem.
Hazamentem az elmúlt hétvégén és megnéztem az ablaktörlő lapátokat. Sajna nem a lapátal van a baj mert az 28 centis. uh. valszeg a karok miatt állnak annyira képbe...
A másik az lenne hogy mikor télen leraktam a vasat kiszedtem az aksit is, és láttam hogy alatta lazán állt egy kis lé ami az akkuból folyt ki. Ha marad ez a jóidő, akkor a héten pakolom vissza bele ás röffölöm befele. A kérdés az hogy valami sépci ötlet nincs arra hogy az akkuból folydogáló enyhe akkusavas lé ne az alvázat marja szarrá? (Bár lehet el kell telnie pár 10 évnek hogy átmarja, de akkoris ki van szépen cserélve az alváz, hátha van valami okosság hogy mégse ott álljon meg rajta a cucc....)
RNIE
« Hozzászólás #23879 Dátum: 2008 Január 21, 18:53:12 »

KÉRNÉK T2/A hoz olyan méretet hogy milyen távra vannak elhelyezve az indexek/hátsólámpák,illetve a lökösfelfogatásról
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #23878 Dátum: 2008 Január 21, 18:21:58 »

ringen is volt, mintha stone hozta volna

éppen gyártanék egy ilyet és elképzelésem is van de nem jönne rosszul egy kész látványa

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #23877 Dátum: 2008 Január 21, 16:23:38 »

kinek van a motorszerelő állványa ?

még képek is voltak itt róla kb 1 éve

ringen is volt, mintha stone hozta volna

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #23876 Dátum: 2008 Január 21, 16:21:53 »

kinek van a motorszerelő állványa ?

még képek is voltak itt róla kb 1 éve

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23875 Dátum: 2008 Január 21, 08:31:06 »

a difiben van a különbség: 4.86 és 4.57. Legyszerűsítve minnél kisebb ez a szám annál nagyobb lesz a sebesség 1 bizonyos motorfordulaton nézve. Ha 4. sebeségnek beraknál egy 0,82 áttételű fogaskerékpár akkor még hosszabb lenne a váltó. De ehez már jó erős motor kell.

Segítségeteket szeretném kérni.
belemásztam egy váltóátalakításba a buszomban.
002 1975  4.86 --- 3.78 - 2.06 - 1.26 - 0.88  ez a gyári
091 76-79 4.57 --- 3.78 - 2.06 - 1.26 - 0.88  ez az új
nem értem h igazából itt miből és hol adódik a külömnbség. a cél a nagyobb utazósebesség elérése, ami elviekben rendben is van. beszerelés megoldható, de problémás. utánna olvastam egy thesambás javaslatot, miszerint csak a 4. fokozatot kell kicserélni 091-esre, minden más maradhat a gyári 002-es. Ekkor kerestem egy táblázatot az áttételekről, és ott nem látok külömbséget. kicsit összezavart:)
remélem valaki fel tud világosítani, nyakig ülök az olajban..Smiley



1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #23874 Dátum: 2008 Január 21, 07:26:49 »

Hell!

kaptam egy solex34 PICT-3 karburátort. csak az a gond, hogy a felső részéről le van törve az anyúlvány amin a rugó, a gázbowdent húzza vissza alap helyzetbe.ezt a karbi fedelet lehet másfajta karbi tetővel helyettesiteni vagy csak tipus azonossal?

minden jót!
Nem elérhető dboxy
Hozzászólások: 28


'79 transporter - folyamatban....

« Hozzászólás #23873 Dátum: 2008 Január 21, 06:36:31 »

Segítségeteket szeretném kérni.
belemásztam egy váltóátalakításba a buszomban.
002 1975  4.86 --- 3.78 - 2.06 - 1.26 - 0.88  ez a gyári
091 76-79 4.57 --- 3.78 - 2.06 - 1.26 - 0.88  ez az új
nem értem h igazából itt miből és hol adódik a külömnbség. a cél a nagyobb utazósebesség elérése, ami elviekben rendben is van. beszerelés megoldható, de problémás. utánna olvastam egy thesambás javaslatot, miszerint csak a 4. fokozatot kell kicserélni 091-esre, minden más maradhat a gyári 002-es. Ekkor kerestem egy táblázatot az áttételekről, és ott nem látok külömbséget. kicsit összezavart:)
remélem valaki fel tud világosítani, nyakig ülök az olajban..Smiley

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #23872 Dátum: 2008 Január 20, 23:35:43 »

3-as Bmw-t 10meter UTP kabelel lett kihuzva az arokbol:-) es nem szakadt el Evil es azota is jon rajta a net Evil
Szólj a kábelesnek !,ha már csak 10 megabites-se  lesz a hálózatod!!!Viszek cat 6-ot!!!FTP-t
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #23871 Dátum: 2008 Január 20, 23:11:52 »

Eszem ágában sincs senki torkának esni,de nem kaptam sokkot.Vagy nem értem az a a célzás mire ment ki.Ha sértettem valakit akkor bocsánat.Főleg Melákot nem bántanám.
arra érthették, hogy csak egy kérdőjelet írtál kérdés nélkül

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #23870 Dátum: 2008 Január 20, 22:41:30 »

ha valaki meg akarná vadítani a téli golfját  Evil

http://www.carstyling.hu/buy_shower.php?id=80188


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #23869 Dátum: 2008 Január 20, 21:49:23 »

Most találtam egy ilyen relét:
Hella 12V 5WG 002684-03
Wisch-Wasch-Interv.Steuero
VW audi
111955531
Lábak: S, 31, 15, 53M, 53S

Akkor ez az lenne amit csak beteszek a biztosítéktáblába, és kivezsek valami pöcköt a kormánykapcsolóból és már van is intervallumos ablaktörlőm?
A gép ugye 74 utáni.
Asszem Maresz mondott valami ilyesmit.
ez de golf kormánykapcsoloba /mexikoi ba van benne a intrevalum rész vagy egyik fokozatod ugrik amostanibol

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #23868 Dátum: 2008 Január 20, 20:29:35 »

Most találtam egy ilyen relét:
Hella 12V 5WG 002684-03
Wisch-Wasch-Interv.Steuero
VW audi
111955531
Lábak: S, 31, 15, 53M, 53S

Akkor ez az lenne amit csak beteszek a biztosítéktáblába, és kivezsek valami pöcköt a kormánykapcsolóból és már van is intervallumos ablaktörlőm?
A gép ugye 74 utáni.
Asszem Maresz mondott valami ilyesmit.
1303LS
« Hozzászólás #23867 Dátum: 2008 Január 20, 20:25:01 »

most számoltam ki egy eleje törött 03ast és ne vegyetek vagy ne törjetek 03ast Roll Eyes
Karesz haverom pont a héten törte össze magát, kiváncsi leszek a biztosító mennyit ad.  Undecided
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #23866 Dátum: 2008 Január 20, 20:10:18 »

Szóval akkor váltó csapágy számokat nem tud senki?  Huh
Az AB és DC kódú érdekel.

én nem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23865 Dátum: 2008 Január 20, 20:07:15 »

Szóval akkor váltó csapágy számokat nem tud senki?  Huh
Az AB és DC kódú érdekel.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #23864 Dátum: 2008 Január 20, 20:05:11 »

t2b
persze megnézek ieneket;)

de van egy két csavar,ami jol megszopatott....fölül van a a válto tetejénél két csavar,ami a motor felöl fixx,és a másik oldalrol kell letekerni,az önindito mögött.....nahh az egy ááálat aki azt igy találta ki,mág ha leveszem az öninditot,akkoris....
Nekem az a motor felol anya, masik felol csavar. Levenni hagyjam, feltenni mar ketemberes, vagy hatul ronggyalkitomkodos pl. az onindito felol...
De par helyhez meg a buszban is maceras beferni. Vagy egyszerre latni es szerelni. Marad a megerzes  Grin

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #23863 Dátum: 2008 Január 20, 20:01:12 »

most számoltam ki egy eleje törött 03ast és ne vegyetek vagy ne törjetek 03ast Roll Eyes

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #23862 Dátum: 2008 Január 20, 19:57:24 »

kibeszél itt a rotor ellenálásárol? az volt abaj hogy magas fedélhez alacsony rotor volt bent és nem volt teljesen jo vagyis ingáb segogysem volt jo

Ezt sosem értetem it hogy mért kel egyböl a másik torkának esni

Eszem ágában sincs senki torkának esni,de nem kaptam sokkot.Vagy nem értem az a a célzás mire ment ki.Ha sértettem valakit akkor bocsánat.Főleg Melákot nem bántanám.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #23861 Dátum: 2008 Január 20, 19:06:07 »

Magas fedél?Rotor ellenállás 2KOhm körül,nagyjából zavarszűrés céljára,mit a kondenzátorral alkot..Ha szakadt,rángat a gép,kettesnél 40,de haza lehet jutni.Ilyentől nem kapok sokkot.De most nincs kedvem neked tövig benyalni kedves Melák.
A rotor kozepe annyira el volt koszolodva/oxidalodva, hogy nem volt galvanikus kapcsolat a kozepe es a szelen levo femlapocska kozott. Tehat nem adott szikrat oldalra, csak forgott, forgott. Kicsit megcsiszoltuk kozepen a rotort es utana mar indult is. Utana csak a karbit es a gyujtast kellett allitgatni, hogy jo legyen. (De ettol fuggetlenul a rotor nem az elosztoba valo, mer' kicsi, hatalmas a res a szenrud-rotor-kupak 4 erintkezoje kozott, ezt mielobb orvosolni kell majd.

En is sokat tanultam kozben, koszonjuk a segitseget Melak! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #23860 Dátum: 2008 Január 20, 18:56:52 »

Ha T2a-d (vagy T1) van akkor a motor kivetele elott a valtot ala kell tamasztani (ha nem mozgatod a buszt) vagy lanccal hozzakotni az alvazhoz. Mert ha leveszed a hatso gerendat ami a mocit hatulrol tartja, a lendkerekhaz felso csavarjait, hogy levedd a motort, leeshet a valto.
Valtorol a kuplungbowdent erdemes lekotni.  Grin
Erdemes a valtorudazat portomiteseit es a kis szarnyas muanyag tavtartoit is kicserelni. Tovabba a valto es a valtorudazat csatlakozasi pontjanal levo gumimicsodakat is.
Nyelestengely szimmering csere?
Uj hajtomuolaj a valtoba?
vagy t3 Grin Lips Sealed

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #23859 Dátum: 2008 Január 20, 18:46:07 »

Ha T2a-d (vagy T1) van akkor a motor kivetele elott a valtot ala kell tamasztani (ha nem mozgatod a buszt) vagy lanccal hozzakotni az alvazhoz. Mert ha leveszed a hatso gerendat ami a mocit hatulrol tartja, a lendkerekhaz felso csavarjait, hogy levedd a motort, leeshet a valto.
Valtorol a kuplungbowdent erdemes lekotni.  Grin
Erdemes a valtorudazat portomiteseit es a kis szarnyas muanyag tavtartoit is kicserelni. Tovabba a valto es a valtorudazat csatlakozasi pontjanal levo gumimicsodakat is.
Nyelestengely szimmering csere?
Uj hajtomuolaj a valtoba?
t2b
persze megnézek ieneket;)

de van egy két csavar,ami jol megszopatott....fölül van a a válto tetejénél két csavar,ami a motor felöl fixx,és a másik oldalrol kell letekerni,az önindito mögött.....nahh az egy ááálat aki azt igy találta ki,mág ha leveszem az öninditot,akkoris....

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #23858 Dátum: 2008 Január 20, 18:37:41 »

ha valakinek van tapasztalata váltocserével kapcsolatban busznál....gyorsan lásson el tanácsokkal,mert egész nap azzal szoptam,de nem halad...jo nagy szopás,de legalább ne szurjak el semmit,ugyhogy ha van jotanács szivesen várom,hogy mire figyeljek!!
Ha T2a-d (vagy T1) van akkor a motor kivetele elott a valtot ala kell tamasztani (ha nem mozgatod a buszt) vagy lanccal hozzakotni az alvazhoz. Mert ha leveszed a hatso gerendat ami a mocit hatulrol tartja, a lendkerekhaz felso csavarjait, hogy levedd a motort, leeshet a valto.
Valtorol a kuplungbowdent erdemes lekotni.  Grin
Erdemes a valtorudazat portomiteseit es a kis szarnyas muanyag tavtartoit is kicserelni. Tovabba a valto es a valtorudazat csatlakozasi pontjanal levo gumimicsodakat is.
Nyelestengely szimmering csere?
Uj hajtomuolaj a valtoba?

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #23857 Dátum: 2008 Január 20, 18:34:54 »

ha valakinek van tapasztalata váltocserével kapcsolatban busznál....gyorsan lásson el tanácsokkal,mert egész nap azzal szoptam,de nem halad...jo nagy szopás,de legalább ne szurjak el semmit,ugyhogy ha van jotanács szivesen várom,hogy mire figyeljek!!

először vedd ki a motort és a többi sima ügy

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #23856 Dátum: 2008 Január 20, 18:33:00 »

Én a bogaramban egyedűl szoktam mindent csinálni és a váltó szét összeszerelés is benne van ,úgy pont egy hét! A fék Légtelenítés,Motor berakásnál  szoktam minimális segítséget kérni.
Nem egyszerű,ne izgulj és ne kapkodj. Azért írom ,mert legyen idő rá és ne legyen összevágva. A váltónál a tányérkerék ne legyen megfordítva  visszarakva mert hátrafele lesz 4 fokozat.
csak csere,nem difi forditás Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #23855 Dátum: 2008 Január 20, 18:31:00 »

Én a bogaramban egyedűl szoktam mindent csinálni és a váltó szét összeszerelés is benne van ,úgy pont egy hét! A fék Légtelenítés,Motor berakásnál  szoktam minimális segítséget kérni.
Nem egyszerű,ne izgulj és ne kapkodj. Azért írom ,mert legyen idő rá és ne legyen összevágva. A váltónál a tányérkerék ne legyen megfordítva  visszarakva mert hátrafele lesz 4 fokozat.
azt azért egyszer kiprobálnám!!  Grin
de nem az enyémmel és nem most,ugyhogy köszönöm a tanácsot,és a nyugtatást,hogy tényleg nagyobb melo,és nem én vagyok a nagyon béna!!

köszönöm!

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #23854 Dátum: 2008 Január 20, 18:28:34 »

ha valakinek van tapasztalata váltocserével kapcsolatban busznál....gyorsan lásson el tanácsokkal,mert egész nap azzal szoptam,de nem halad...jo nagy szopás,de legalább ne szurjak el semmit,ugyhogy ha van jotanács szivesen várom,hogy mire figyeljek!!
Én a bogaramban egyedűl szoktam mindent csinálni és a váltó szét összeszerelés is benne van ,úgy pont egy hét! A fék Légtelenítés,Motor berakásnál  szoktam minimális segítséget kérni.
Nem egyszerű,ne izgulj és ne kapkodj. Azért írom ,mert legyen idő rá és ne legyen összevágva. A váltónál a tányérkerék ne legyen megfordítva  visszarakva mert hátrafele lesz 4 fokozat.
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #23853 Dátum: 2008 Január 20, 18:15:45 »

ha valakinek van tapasztalata váltocserével kapcsolatban busznál....gyorsan lásson el tanácsokkal,mert egész nap azzal szoptam,de nem halad...jo nagy szopás,de legalább ne szurjak el semmit,ugyhogy ha van jotanács szivesen várom,hogy mire figyeljek!!

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23852 Dátum: 2008 Január 20, 18:15:04 »

én sem értem mivel volt gondod...tök másról beszéltek

mindegy hagyuk itt páran csak támadni tudnak

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Oldalak: 1 ... 1414 1415 1416 1417 1418 [1419] 1420 1421 1422 1423 1424 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.