www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 26, 21:41:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1390 1391 1392 1393 1394 [1395] 1396 1397 1398 1399 1400 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13317712 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #24838 Dátum: 2008 Február 12, 18:53:44 »

Üdv!
a golf 1-es tárcsafékje az teljesen más mint a macphersonos bogaraké? Valahogy nem lehet a golf1-es tárcsafékjét bogárra feltenni? Vagy nagyon barmolni kell hozzá?
igen,nem,igen

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #24837 Dátum: 2008 Február 12, 18:50:58 »

Üdv!
a golf 1-es tárcsafékje az teljesen más mint a macphersonos bogaraké? Valahogy nem lehet a golf1-es tárcsafékjét bogárra feltenni? Vagy nagyon barmolni kell hozzá?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #24836 Dátum: 2008 Február 12, 18:02:47 »

Jól érted, a kicsi vezetékkel húzza be a bendixet.
Ha a bendix meghúz, de nem forog, akkor vagy a vastag kábel kontakthibás (az önindítónál vagy az akksinál), vagy szorul az önindító forgórésze (a persely kikopott, vagy csapágy). Már persze aha a bendix kattog. ha megütögeted a bendixet kalapáccsal és utána indul, akkor jó eséllyel bendix hiba, és valami más kattog (mondjuk a feszszabályzó, ha az akksid mellett van és nem hátul a motortérben vagy a generátorban).

Koszonom a valaszt! Akkor ha jol ertem, akkor az akksirol direktbe kapja a delejt, a test meg direktbe van ramokolva egy vastag rezharisnyaval es inditozasnal a kis droton megy vmennyi delej, ami behuzza a bendixet, ami lehetove teszi, h megkapja a direkt aramot az akksirol az oninditomotor es tekeri az elozoleg mar behuzott fogaskereket... Jol ertem? Ezek szerint, ha hatul van kis kattanas, mikor inditoznek, akkor az a kis vezetek ami a gyujtaskapcsolobol hatramegy az mukodik, a galvanikus kapcsolat megvan... Remelem nem persenygondja van, bar az nem tudom miert a fenti tuneteket okozna.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #24835 Dátum: 2008 Február 12, 17:54:17 »

látom nem unatkozol  Grin
Hat jah, pedig ma' szivesen unatkoznek! :-)
Megy egy vastag kábel az akksitól, meg megy egy vékonyabb. A vékonyabb a bendixet buzizza, ha jól emlékszem. Kontakthiba lehet lent az önindítónál, és fent az akksinál, esetleg a gyújtáskapcsolónál.
Ha a bendix kakilt be, az sem rossz. :-)
Koszonom a valaszt! Akkor ha jol ertem, akkor az akksirol direktbe kapja a delejt, a test meg direktbe van ramokolva egy vastag rezharisnyaval es inditozasnal a kis droton megy vmennyi delej, ami behuzza a bendixet, ami lehetove teszi, h megkapja a direkt aramot az akksirol az oninditomotor es tekeri az elozoleg mar behuzott fogaskereket... Jol ertem? Ezek szerint, ha hatul van kis kattanas, mikor inditoznek, akkor az a kis vezetek ami a gyujtaskapcsolobol hatramegy az mukodik, a galvanikus kapcsolat megvan... Remelem nem persenygondja van, bar az nem tudom miert a fenti tuneteket okozna.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #24834 Dátum: 2008 Február 12, 17:44:39 »

Kb mekkora lehet a súlya két duplatorkú karbinak, 2 szívócsövével, rudazatával, egyéb sallangokkal (dupla karbi szett)? kb...
Szerintem hagyd, nem birna el a motorod ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #24833 Dátum: 2008 Február 12, 17:03:48 »

8kg körül
köszi
ha van még tipp, hajrá
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #24832 Dátum: 2008 Február 12, 17:00:12 »

Hy

Kb mekkora lehet a súlya két duplatorkú karbinak, 2 szívócsövével, rudazatával, egyéb sallangokkal (dupla karbi szett)? kb...
8kg körül

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #24831 Dátum: 2008 Február 12, 16:55:30 »

Hy

Kb mekkora lehet a súlya két duplatorkú karbinak, 2 szívócsövével, rudazatával, egyéb sallangokkal (dupla karbi szett)? kb...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #24830 Dátum: 2008 Február 12, 16:24:33 »


persze viszavezsel az alapjáratbol
akkorjó. Wink

nem nagyon értelek de mindegy.
Néha énsem saját magamat. Cool

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24829 Dátum: 2008 Február 12, 16:22:00 »

de akkor azt tudom kompenzálni a karbin állítgatással nem? De ha lólcsalódom ment valami cső a légszűrőházról a karbira.  Huh Bár lehet hogy nem. Roll Eyes Lips Sealed Grin
nem nagyon értelek de mindegy.

persze viszavezsel az alapjáratbol

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #24828 Dátum: 2008 Február 12, 16:18:16 »

fel megy az alapjáratod
de akkor azt tudom kompenzálni a karbin állítgatással nem? De ha lólcsalódom ment valami cső a légszűrőházról a karbira.  Huh Bár lehet hogy nem. Roll Eyes Lips Sealed Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24827 Dátum: 2008 Február 12, 16:15:05 »

Help!
Buszon, ha nincs "kedvem" visszatenni az egész légszűrős hóbelevancot, hanem helyette feldobok egy pofás direktszűrőt akkor annak lesz-e valami negatív következménye.(tudom, hogy a szívócsőelőmelengetést B*szhatom, de csak nyáron hajtanám, meg gondolom a légszűrés is megváltozik, de a karbin kell-e valamit mókolni?

fel megy az alapjáratod

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #24826 Dátum: 2008 Február 12, 16:11:58 »

Help!
Buszon, ha nincs "kedvem" visszatenni az egész légszűrős hóbelevancot, hanem helyette feldobok egy pofás direktszűrőt akkor annak lesz-e valami negatív következménye.(tudom, hogy a szívócsőelőmelengetést B*szhatom, de csak nyáron hajtanám, meg gondolom a légszűrés is megváltozik, de a karbin kell-e valamit mókolni?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #24825 Dátum: 2008 Február 12, 15:45:01 »

Hat en is a kontakthibaban remenykedem, mer' azt eleg vegigbuzizni es kiderul+megjavul. Az onindito motorjanak tapja merre megy vegig az auton? A testelese gondolom ott van a kozelben, de honnan jon a delej es miken keresztul? Gondolom a legvastagabb vezeteke ennek van, biztositek nelkul, stb... De hol lehet bibis?

látom nem unatkozol  Grin

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #24824 Dátum: 2008 Február 12, 15:30:30 »

Megy egy vastag kábel az akksitól, meg megy egy vékonyabb. A vékonyabb a bendixet buzizza, ha jól emlékszem. Kontakthiba lehet lent az önindítónál, és fent az akksinál, esetleg a gyújtáskapcsolónál.
Ha a bendix kakilt be, az sem rossz. :-)


Kontakt lesz, önindítón, szerintem.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #24823 Dátum: 2008 Február 12, 15:26:53 »

Megy egy vastag kábel az akksitól, meg megy egy vékonyabb. A vékonyabb a bendixet buzizza, ha jól emlékszem. Kontakthiba lehet lent az önindítónál, és fent az akksinál, esetleg a gyújtáskapcsolónál.
Ha a bendix kakilt be, az sem rossz. :-)

Hat en is a kontakthibaban remenykedem, mer' azt eleg vegigbuzizni es kiderul+megjavul. Az onindito motorjanak tapja merre megy vegig az auton? A testelese gondolom ott van a kozelben, de honnan jon a delej es miken keresztul? Gondolom a legvastagabb vezeteke ennek van, biztositek nelkul, stb... De hol lehet bibis?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #24822 Dátum: 2008 Február 12, 15:19:38 »

Akkó önindító, szerintem is... vagy kontakt hiba...

Hat en is a kontakthibaban remenykedem, mer' azt eleg vegigbuzizni es kiderul+megjavul. Az onindito motorjanak tapja merre megy vegig az auton? A testelese gondolom ott van a kozelben, de honnan jon a delej es miken keresztul? Gondolom a legvastagabb vezeteke ennek van, biztositek nelkul, stb... De hol lehet bibis?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #24821 Dátum: 2008 Február 12, 15:16:04 »

Nézd meg a bronzperselyt amibe az önindító vége belemegy. Ha nagyon kopott akkor nem forog az önindító. Nálam is ilyen volt a hiba, és ha sokat indítózik az ember akkor tényleg tönkre megy az önindító
De ha a bronzpersely kopott, attol meg a bendixnek be kene huznia, nem? Es miert nem forog, ha kopott a persely? Akkor inkabb csak forog, de nem tekeri a lendkereket, illetve recsegve ugral a fogakon, nem?
azt hogy nézed meg??
Kiszereled nogyogyaszatilag az oninditot, es specialis varazs-kihuzo szerszammal kihuzod a perselyt es megnezed a szemeddel. Vagy kiszereled az oninditot, kiveszed a motrot es szepen hatulrol kiutogeted a bronzperselyt a valtohazbol. Egyszeru, nem? :-D :-(


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #24820 Dátum: 2008 Február 12, 15:14:45 »

Az akksi jo allapotu es fel is van toltve, direkt toltovel is bantottam egy napon keresztul, ket akksim is van, mindkettovel vigan indul a MASIK autom. Ez nem. Csak kis kattanas.

Akkó önindító, szerintem is... vagy kontakt hiba...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #24819 Dátum: 2008 Február 12, 15:11:33 »

Az akksi jo allapotu es fel is van toltve, direkt toltovel is bantottam egy napon keresztul, ket akksim is van, mindkettovel vigan indul a MASIK autom. Ez nem. Csak kis kattanas.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #24818 Dátum: 2008 Február 12, 15:04:59 »

Nah hosszu (2 hetes!) tavolletem utan ismet itt vagyok es most segitseget kerek toletek. A haromkettesem onszantabol valamiert nem akar elindulni! Gyujtast raadva visszajelzolampak vilagitanak, mikor inditoznek kis kattanas hallatszik jobboldalt hatulrol (vagy az akksi korul, vagy ugye az inditomotor korul), de nem annyi, mint mikor behuz a magnes, inkabb egy pici relere vagy egy kisebb szikra hangjara hasonlit. Betolasra indul, szikra es toltes van. Nekiallok ma SZMBzni, viszont amire szuksegem lenne: tanacsok, hogy mit nezzek meg, mik lehetnek a hibak, melyiket hogy kell/erdemes elharitani, stb.

Elore is koszonok minden otletet es segitseget!

Ha ne adj isten, mint az enyémben is van beépítve egy relé (villamos szaki azt mondta, így jobb, biztosabb az indítás), akkor annak a relének a kattanásását hallhatod, de indulni nem fog, ha meggyengült az akksi, de tolásra pedig beindul...
Például...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #24817 Dátum: 2008 Február 12, 14:58:07 »

Nézd meg a bronzperselyt amibe az önindító vége belemegy. Ha nagyon kopott akkor nem forog az önindító. Nálam is ilyen volt a hiba, és ha sokat indítózik az ember akkor tényleg tönkre megy az önindító
azt hogy nézed meg??
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #24816 Dátum: 2008 Február 12, 14:51:55 »

Tuti meg volt az 5 méter??? Sacc per kb-ra a tető pereme olyan 3 méter körül van.

Bakácstéren vettem én is méterre amennyi kell
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #24815 Dátum: 2008 Február 12, 14:49:19 »

Nah hosszu (2 hetes!) tavolletem utan ismet itt vagyok es most segitseget kerek toletek. A haromkettesem onszantabol valamiert nem akar elindulni! Gyujtast raadva visszajelzolampak vilagitanak, mikor inditoznek kis kattanas hallatszik jobboldalt hatulrol (vagy az akksi korul, vagy ugye az inditomotor korul), de nem annyi, mint mikor behuz a magnes, inkabb egy pici relere vagy egy kisebb szikra hangjara hasonlit. Betolasra indul, szikra es toltes van. Nekiallok ma SZMBzni, viszont amire szuksegem lenne: tanacsok, hogy mit nezzek meg, mik lehetnek a hibak, melyiket hogy kell/erdemes elharitani, stb.

Elore is koszonok minden otletet es segitseget!

Nézd meg a bronzperselyt amibe az önindító vége belemegy. Ha nagyon kopott akkor nem forog az önindító. Nálam is ilyen volt a hiba, és ha sokat indítózik az ember akkor tényleg tönkre megy az önindító
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #24814 Dátum: 2008 Február 12, 14:45:56 »

Nah hosszu (2 hetes!) tavolletem utan ismet itt vagyok es most segitseget kerek toletek. A haromkettesem onszantabol valamiert nem akar elindulni! Gyujtast raadva visszajelzolampak vilagitanak, mikor inditoznek kis kattanas hallatszik jobboldalt hatulrol (vagy az akksi korul, vagy ugye az inditomotor korul), de nem annyi, mint mikor behuz a magnes, inkabb egy pici relere vagy egy kisebb szikra hangjara hasonlit. Betolasra indul, szikra es toltes van. Nekiallok ma SZMBzni, viszont amire szuksegem lenne: tanacsok, hogy mit nezzek meg, mik lehetnek a hibak, melyiket hogy kell/erdemes elharitani, stb.

Elore is koszonok minden otletet es segitseget!
a kis kattanás nem a szivató(mikor ráadod a gyújtást, akkor hallani, nem amikor indítózol)? amúgy nekem is volt ilyen buszban, 3 önindítócsere megoldotta a problémát.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #24813 Dátum: 2008 Február 12, 14:25:53 »

Nah hosszu (2 hetes!) tavolletem utan ismet itt vagyok es most segitseget kerek toletek. A haromkettesem onszantabol valamiert nem akar elindulni! Gyujtast raadva visszajelzolampak vilagitanak, mikor inditoznek kis kattanas hallatszik jobboldalt hatulrol (vagy az akksi korul, vagy ugye az inditomotor korul), de nem annyi, mint mikor behuz a magnes, inkabb egy pici relere vagy egy kisebb szikra hangjara hasonlit. Betolasra indul, szikra es toltes van. Nekiallok ma SZMBzni, viszont amire szuksegem lenne: tanacsok, hogy mit nezzek meg, mik lehetnek a hibak, melyiket hogy kell/erdemes elharitani, stb.

Elore is koszonok minden otletet es segitseget!
Első körben: -akku nincs kicsit lemerülve?
                  - a sarukat pucold meg.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #24812 Dátum: 2008 Február 12, 14:20:25 »

Nah hosszu (2 hetes!) tavolletem utan ismet itt vagyok es most segitseget kerek toletek. A haromkettesem onszantabol valamiert nem akar elindulni! Gyujtast raadva visszajelzolampak vilagitanak, mikor inditoznek kis kattanas hallatszik jobboldalt hatulrol (vagy az akksi korul, vagy ugye az inditomotor korul), de nem annyi, mint mikor behuz a magnes, inkabb egy pici relere vagy egy kisebb szikra hangjara hasonlit. Betolasra indul, szikra es toltes van. Nekiallok ma SZMBzni, viszont amire szuksegem lenne: tanacsok, hogy mit nezzek meg, mik lehetnek a hibak, melyiket hogy kell/erdemes elharitani, stb.

Elore is koszonok minden otletet es segitseget!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #24811 Dátum: 2008 Február 12, 14:09:41 »

másfél-két méter a motorháztetőre elég talaán  Roll Eyes

ok, rég volt. akkor tényleg 4 lehetett és elég volt, mert a szélvédő alá nem tettem
(és pont ezért írtam be hogy valaki megcáfoljon és TBK megtudja mennyi kell Wink)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #24810 Dátum: 2008 Február 12, 14:08:45 »

Nincs vele semmi gond, nem gyűjti a vizet hisz szigetelő. Meg ha az is lenne akkor se lenne semmi gond, mivel a fényezett felületre ragasztod fel. A gyári perem alatt meg azért rohad el mert a két lemez közé nem megy be a festék viszont a nedvesség igen.
Neked hány évet húzott le a bogarad ezzel a megoldással?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #24809 Dátum: 2008 Február 12, 14:03:51 »

Most néztem a Hudák Misi listájában:
1303 csomagtértető tömítés 3.520,-
Mexikói: 5.940,-
Mexikóihoz felső: 1.770,-

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #24808 Dátum: 2008 Február 12, 13:53:35 »

Tuti meg volt az 5 méter??? Sacc per kb-ra a tető pereme olyan 3 méter körül van.


                             GNX-967
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24807 Dátum: 2008 Február 12, 13:50:18 »

én 5m mexikói tömítést vettem és kb 20cm maradt úgy, hogy a szélvédőnél a gyári maradt, ami ragasztva van.
Ja, de én a felső peremet is le szoktam kapni. Ott is ugyanúgy dolgozik a rozsda. Amúgy D profilból körbe asszem 4 méter megy, a csomagtértető peremébe belülről szoktam hegeszteni merevítésnek 5ös köracélt. Így nem tekeredik a tető és nem fog megrepedni az él meg a fényezés. Abból 4 cm híjján egy szál megy bele.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #24806 Dátum: 2008 Február 12, 13:46:35 »

Ja, de én a felső peremet is le szoktam kapni. Ott is ugyanúgy dolgozik a rozsda. Amúgy D profilból körbe asszem 4 méter megy, a csomagtértető peremébe belülről szoktam hegeszteni merevítésnek 5ös köracélt. Így nem tekeredik a tető és nem fog megrepedni az él meg a fényezés. Abból 4 cm híjján egy szál megy bele.


                             GNX-967
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24805 Dátum: 2008 Február 12, 13:41:11 »

ott marad a gyári.

De az csak az élre megy rá azaz a szélvédő előtti résznél nincs szigetelve.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #24804 Dátum: 2008 Február 12, 13:40:29 »

másfél-két méter a motorháztetőre elég talaán  Roll Eyes

nekem nem ragasztva van, hanem a csimagtartó és a motorfedél peremére ráhúzva. azt hiszem mexikói fajta (legalábbis bugboxban vettem) azt hiszem kellett vagy másfél-2 méter..

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #24803 Dátum: 2008 Február 12, 13:33:53 »

nekem nem ragasztva van, hanem a csimagtartó és a motorfedél peremére ráhúzva. azt hiszem mexikói fajta (legalábbis bugboxban vettem) azt hiszem kellett vagy másfél-2 méter..
De az csak az élre megy rá azaz a szélvédő előtti résznél nincs szigetelve.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #24802 Dátum: 2008 Február 12, 13:32:31 »

tömítés

ezaz


                             GNX-967
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #24801 Dátum: 2008 Február 12, 13:31:44 »

Neked is ilyen van? Tapasztalat?
nekem nem ragasztva van, hanem a csimagtartó és a motorfedél peremére ráhúzva. azt hiszem mexikói fajta (legalábbis bugboxban vettem) azt hiszem kellett vagy másfél-2 méter..
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #24800 Dátum: 2008 Február 12, 13:31:08 »

Neked is ilyen van? Tapasztalat?
Pár napja tettem fel képet. Epe bogarára is ezt tettem, még a tank alá is körbe. Az enyémen 2 éve van és nincs vele semmi gond. Télen olvadás utáni fagyban sem volt jegesedés körülötte, csak annyi mint bármelyik tömítéssel a külső felén egy vékony jéghártya.


                             GNX-967
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #24799 Dátum: 2008 Február 12, 13:27:04 »

Fényezett felületnek nem árt meg, és nem is áll meg a víz melette. Lefolyik meg meg is szárad.

Neked is ilyen van? Tapasztalat?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Oldalak: 1 ... 1390 1391 1392 1393 1394 [1395] 1396 1397 1398 1399 1400 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.38 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.