www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 26, 00:37:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1241 1242 1243 1244 1245 [1246] 1247 1248 1249 1250 1251 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14699825 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #30811 Dátum: 2008 Augusztus 29, 10:15:31 »

Nem nagyon melegítettük éjjel kettőkor.... A szelephézag jó.

és hidegen és melegen is egyformán kopog, egyforma hangja van?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30810 Dátum: 2008 Augusztus 29, 10:13:22 »

A gyűrűk elforogtak, a három részes olajlehúzó rései is együtt voltak két hengeren Sad  (ettől füstölhetett, ezeket korrigáltuk) A dugók jól vannak bent (nyíl előre) gondolom a hajtókar is (a nyakán a bütyök felfelé ? ahogy láttam)  Merki Pista is teljesen tanácstalan. Olyan mint egy tünetekkel jelentkező beteg, akinek minden lelete negatív.


és hidegen és melegen is egyformán kopog, egyforma hangja van?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #30809 Dátum: 2008 Augusztus 29, 10:09:11 »

A gyűrűk elforogtak, a három részes olajlehúzó rései is együtt voltak két hengeren Sad  (ettől füstölhetett, ezeket korrigáltuk) A dugók jól vannak bent (nyíl előre) gondolom a hajtókar is (a nyakán a bütyök felfelé ? ahogy láttam)  Merki Pista is teljesen tanácstalan. Olyan mint egy tünetekkel jelentkező beteg, akinek minden lelete negatív.

Gondolom a gyűrűk jól vannak pozícionálva és nem is forogtak el, továbbá a dugók is jól vannak berakva, a hajtókarok is... érdekes eset, nem tudom mi lehet.
Dugattyútetőkön nem látszik valami furcsa nyom?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30808 Dátum: 2008 Augusztus 29, 10:04:18 »

Teljesen felújított motor, 1800 km volt benne, mikor leállt (azt hittem kifogyott a benzin) Az égésterek egyformák, a kiállás is. Kb. -2 mm ahogy szemre néztem. Ha nem jön rendbe, nagyon alapos méréseket kell végezni azt hiszem. A kompresszió 8,5 körüli, az AB-s hengerfej kisebb égéstere miatt alátét karika van a hengerek alatt.


Gondolom a gyűrűk jól vannak pozícionálva és nem is forogtak el, továbbá a dugók is jól vannak berakva, a hajtókarok is... érdekes eset, nem tudom mi lehet.
Dugattyútetőkön nem látszik valami furcsa nyom?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #30807 Dátum: 2008 Augusztus 29, 10:01:52 »

Teljesen felújított motor, 1800 km volt benne, mikor leállt (azt hittem kifogyott a benzin) Az égésterek egyformák, a kiállás is. Kb. -2 mm ahogy szemre néztem. Ha nem jön rendbe, nagyon alapos méréseket kell végezni azt hiszem. A kompresszió 8,5 körüli, az AB-s hengerfej kisebb égéstere miatt alátét karika van a hengerek alatt.

Meghallgatnám valamikor, de most nem tudok oda eljutni...

A kopogás lehet csapágy is, de attól nem füstöl... dugattyú nem éri el a hengerfejet? (dugattyúkiállás normális?) Hajtórúd nem lóg?
Égésterek színe milyen volt, egyforma a 4?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30806 Dátum: 2008 Augusztus 29, 09:57:01 »

Kifújás nem volt. A 3. hengert mértük, a csapszegre merőlegesen egy századdal volt kisebb a névlegesnél. Most össze van rakva, de nem jó, és nem tudtunk rájönni miért. Próbapadon még egyszer beindítom, aztán lehet szétborul megint. (meghallgatod?)


Meghallgatnám valamikor, de most nem tudok oda eljutni...

A kopogás lehet csapágy is, de attól nem füstöl... dugattyú nem éri el a hengerfejet? (dugattyúkiállás normális?) Hajtórúd nem lóg?
Égésterek színe milyen volt, egyforma a 4?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #30805 Dátum: 2008 Augusztus 29, 09:46:08 »

Két szemüveget is feltettem Sad Szelepek ki, méretek jók, kopás, kifújás nincs, a benzin nem megy át az ujjal tartott szeleptányéron.

Jól nézzétek meg a hengerfejet. Nekem a tuning motoron az lyukadt. Heteig nem jöttünk rá, mi a baj. Annó képeket is tettem fel róla (tavaly május-június környékén)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #30804 Dátum: 2008 Augusztus 29, 09:44:28 »

Kifújás nem volt. A 3. hengert mértük, a csapszegre merőlegesen egy századdal volt kisebb a névlegesnél. Most össze van rakva, de nem jó, és nem tudtunk rájönni miért. Próbapadon még egyszer beindítom, aztán lehet szétborul megint. (meghallgatod?)

Ha lent vannak a hengerek, akkor mérjetek ovalitást, sőt, mérjétek meg a dugattyúkat is.
Az 1.3-as hengerek soha, az 1.6-osak néha, de a tuning hengerek gyakran deformálódnak.

Hengerfejen nem látszik kifújásnyom?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #30803 Dátum: 2008 Augusztus 29, 09:42:57 »

Jól nézzétek meg a hengerfejet. Nekem a tuning motoron az lyukadt. Heteig nem jöttünk rá, mi a baj. Annó képeket is tettem fel róla (tavaly május-június környékén)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30802 Dátum: 2008 Augusztus 29, 09:26:57 »

Tegnap 8 órát SZBB-ztünk Merki Pistával. A motort szétborítottuk (a két blokkfél maradt csak) de nem lettünk okosabbak. Minden jó benne, a szokásos bejáratódási nyomokon túl csak egy helyen látszik minimális húzás a dugó oldalán (az is csak a grafit rétegen) A motor mégsem jó, alig indul, füstölget, és a bal oldal fordulaton kopog-zörög. Ennyi. Valami rossz szellem költözött bele, vagy egy anyacsavar.

Ha lent vannak a hengerek, akkor mérjetek ovalitást, sőt, mérjétek meg a dugattyúkat is.
Az 1.3-as hengerek soha, az 1.6-osak néha, de a tuning hengerek gyakran deformálódnak.

Hengerfejen nem látszik kifújásnyom?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #30801 Dátum: 2008 Augusztus 29, 09:17:09 »

Tegnap 8 órát SZBB-ztünk Merki Pistával. A motort szétborítottuk (a két blokkfél maradt csak) de nem lettünk okosabbak. Minden jó benne, a szokásos bejáratódási nyomokon túl csak egy helyen látszik minimális húzás a dugó oldalán (az is csak a grafit rétegen) A motor mégsem jó, alig indul, füstölget, és a bal oldal fordulaton kopog-zörög. Ennyi. Valami rossz szellem költözött bele, vagy egy anyacsavar.
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #30800 Dátum: 2008 Augusztus 28, 14:24:02 »

Azon tünődőm,hogy tök faszán megvan a hegesztés az autón,de azon még nem gondolkodtam,hogy a faszba húzom be az új kábelköteget.De tényleg Grin
az minek bele?
csináld meg ugy mint a vizi bicikli..... Grin Grin
és még a benzint is megsporolod igy Grin Grin
csak tekerni kell Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #30799 Dátum: 2008 Augusztus 28, 10:52:36 »

Azon tünődőm,hogy tök faszán megvan a hegesztés az autón,de azon még nem gondolkodtam,hogy a faszba húzom be az új kábelköteget.De tényleg Grin

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #30798 Dátum: 2008 Augusztus 27, 21:51:18 »

indul poccre.
de cserelek egy tuszelepet.
koszi.
(esetleg tenyek ala egy plusz vekony alatetet? vagy maradjon ugy ahogy gyari)
Egyszerre csak egy lépés! Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #30797 Dátum: 2008 Augusztus 27, 21:45:57 »

Ellenőrizd le a tűszelepedet, hogy zár-e rendesen, mert akkor szokta ezt csinálni, amikor nagy a szint az úszóházban, így a keverőcsőben is és egyszerűen túlfolyik kanyarban meg fékezéskor.
Esetleg amikor leáll utána kicsit nehezebben indul? Vagy akkor valaki nézze a kipuffot, hogy kormol egy egy kis fekeketét. Majdnem biztos, hogy túlfolyik.
indul poccre.
de cserelek egy tuszelepet.
koszi.
(esetleg tenyek ala egy plusz vekony alatetet? vagy maradjon ugy ahogy gyari)

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #30796 Dátum: 2008 Augusztus 27, 21:43:08 »

Az mitől lehet, hogyha hirtelen padlógázt nyomok, akkor , torpan, rántgat a gép?
Nem kap elég benzint! Ki kell takarítani először a főfúvókát,és a gyorsító fúvókát. Ez legyen az első lépés.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #30795 Dátum: 2008 Augusztus 27, 21:35:31 »

vagy csak a gyorsítóval van cücök
Ja, eldugulhatott Huh
Ha szakadt a membrán, akkor úgyis folyik... Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #30794 Dátum: 2008 Augusztus 27, 21:34:03 »

Két eset lehetséges az elkeveredett gyújtáson kívül.
Egy. Kevés a benzin
Kettő. Sok a benzin.
Vagy a szint, vagy a fúvókák mérete nem megfelelő.
Ha lassan adagolva vagy pumpálva azért megindul, akkor inkább sok a levegő, amit okozhat a nem megfelelő levegő fúvóka /nagy/,vagy a kicsi benzin fúvóka.
Ilyennel a fél nyarat átjátszottam.

vagy csak a gyorsítóval van cücök
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #30793 Dátum: 2008 Augusztus 27, 21:26:53 »

Az mitől lehet, hogyha hirtelen padlógázt nyomok, akkor , torpan, rántgat a gép?
Két eset lehetséges az elkeveredett gyújtáson kívül.
Egy. Kevés a benzin
Kettő. Sok a benzin.
Vagy a szint, vagy a fúvókák mérete nem megfelelő.
Ha lassan adagolva vagy pumpálva azért megindul, akkor inkább sok a levegő, amit okozhat a nem megfelelő levegő fúvóka /nagy/,vagy a kicsi benzin fúvóka.
Ilyennel a fél nyarat átjátszottam.

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #30792 Dátum: 2008 Augusztus 27, 21:21:40 »

Az mitől lehet, hogyha hirtelen padlógázt nyomok, akkor , torpan, rántgat a gép?
Talán mert nem ferrári testarossába ülsz. Grin
Robpanzer
« Hozzászólás #30791 Dátum: 2008 Augusztus 27, 21:19:39 »

Az mitől lehet, hogyha hirtelen padlógázt nyomok, akkor , torpan, rántgat a gép?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #30790 Dátum: 2008 Augusztus 27, 21:06:22 »

jó, akkor úgy mondom, hogy gyárilag fix szintre van kitalálva. gányolni bármi lehet, de nem ez a jó megoldás
Gyárilag 0,5-ös alátétekkel állítható, ha jól emlékszem Smiley

Bácsi Győző
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #30789 Dátum: 2008 Augusztus 27, 19:25:03 »

Maresztól már megkaptam multkor, de most megtaláltam ujra. Igy készült a bogaram
http://www.bogarjavitas.hu/galeria1/21/
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30788 Dátum: 2008 Augusztus 27, 19:22:38 »

Felraktam az uj karbit solex 30 pct3. 1hiba van vele.
Ha nagyobbat fekezek keresztezodesben mindig megall.
de ha ovatosan fekezek es ugy allok meg akkor nem all meg.
Mi lehet a problem?(uszohazban nincs eleg benzin???)
koszi.

Ellenőrizd le a tűszelepedet, hogy zár-e rendesen, mert akkor szokta ezt csinálni, amikor nagy a szint az úszóházban, így a keverőcsőben is és egyszerűen túlfolyik kanyarban meg fékezéskor.
Esetleg amikor leáll utána kicsit nehezebben indul? Vagy akkor valaki nézze a kipuffot, hogy kormol egy egy kis fekeketét. Majdnem biztos, hogy túlfolyik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #30787 Dátum: 2008 Augusztus 27, 18:58:29 »

szerintem meg állítható pl.: egy alátét az úszóház tűszelepe alá és máris alacsonyabb a szint  Wink
jó, akkor úgy mondom, hogy gyárilag fix szintre van kitalálva. gányolni bármi lehet, de nem ez a jó megoldás

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #30786 Dátum: 2008 Augusztus 27, 18:29:10 »

hogy lehet nem elég benzin, mikor nemis állítható a szint?
szerintem meg állítható pl.: egy alátét az úszóház tűszelepe alá és máris alacsonyabb a szint  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30785 Dátum: 2008 Augusztus 27, 18:07:34 »

Na ezt töled pont nem vártam! Precíz mókus  Evil

Teljesen felesleges vele bohóckodni! Nem annyira érzékeny, és nem is annyira szorosan van illesztve, hogy ne lehessen beütni sérülés nélkül. Én mindig így ütöm be (külsejét kicsit megolajozva) és még soha nem folyt sem a blokk és a szimmeringház között, sem a tömítőfelületnél.

Az a lényeg beütésnél, hogy ne egy ütéssel akard beütni, hanem körkörösen kicsiket ütve. Ha meg ráteszel átlósan egy fát, akkor üthetsz nagyobbat is.

Nem látom miért kellene bármilyen benyomó is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #30784 Dátum: 2008 Augusztus 27, 17:26:46 »

Felraktam az uj karbit solex 30 pct3. 1hiba van vele.
Ha nagyobbat fekezek keresztezodesben mindig megall.
de ha ovatosan fekezek es ugy allok meg akkor nem all meg.
Mi lehet a problem?(uszohazban nincs eleg benzin???)
koszi.
hogy lehet nem elég benzin, mikor nemis állítható a szint?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #30783 Dátum: 2008 Augusztus 27, 16:10:53 »

  Sziasztok
Keresek félautoma váltós bogár tulajdonosokat,és leírást a rendszer működéséről.
Szia! a kétt honappal ezelőtti depoban egész j leirs van a félautomatárl. Ja és nekem az van a bogrtocsiban.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető klkl
Hozzászólások: 54

« Hozzászólás #30782 Dátum: 2008 Augusztus 27, 15:48:49 »

  Sziasztok
Keresek félautoma váltós bogár tulajdonosokat,és leírást a rendszer működéséről.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30781 Dátum: 2008 Augusztus 27, 15:42:02 »

Minek szinezed? Gumikalapács vagy fadarab és beütöd. Lényeg, hogy ne vágóval vagy pontozóval üsd.
vagy a régi szimering

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #30780 Dátum: 2008 Augusztus 27, 15:11:06 »

Felraktam az uj karbit solex 30 pct3. 1hiba van vele.
Ha nagyobbat fekezek keresztezodesben mindig megall.
de ha ovatosan fekezek es ugy allok meg akkor nem all meg.
Mi lehet a problem?(uszohazban nincs eleg benzin???)
koszi.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #30779 Dátum: 2008 Augusztus 27, 12:49:16 »

Na ezt töled pont nem vártam! Precíz mókus  Evil

Megmondta már Murphy is: "Ne erőltesd! Keress egy nagyobb kalapácsot!"  Cool Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #30778 Dátum: 2008 Augusztus 27, 12:09:51 »

Minek szinezed? Gumikalapács vagy fadarab és beütöd. Lényeg, hogy ne vágóval vagy pontozóval üsd.
Na ezt töled pont nem vártam! Precíz mókus  Evil
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #30777 Dátum: 2008 Augusztus 27, 11:27:31 »

És annak le tudnád mérni az átmérőét?
Nincs nálam a csavar.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #30776 Dátum: 2008 Augusztus 27, 11:26:43 »

Hátsó ülés alatt az a gumivalami, ami átviszi a rudazatot a váltóra? Nekem az volt szétmentve, és alig birtam kapcsolni.
Hű kezdő bogaras koromban átfúrtam 3 helyen.Csavarokkal oldottam meg a hibát. Na a váltó hangja és a fogaskerekek rezgése átjött a rudazatig. Jó hangos lett a kocsi belül.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #30775 Dátum: 2008 Augusztus 27, 11:19:07 »

Hali!
Nagyon gáz, ha a kicsi gép nehezen veszi be az 1es fokozatot?
Kicsit "taposni" kell...

Hátsó ülés alatt az a gumivalami, ami átviszi a rudazatot a váltóra? Nekem az volt szétmentve, és alig birtam kapcsolni.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30774 Dátum: 2008 Augusztus 27, 11:12:35 »

Főtengely szimering prés szerszámhoz kellene a méret

Minek szinezed? Gumikalapács vagy fadarab és beütöd. Lényeg, hogy ne vágóval vagy pontozóval üsd.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #30773 Dátum: 2008 Augusztus 27, 10:59:52 »

Én vettem egy csavart, de nincs a végéig menet ezért be sem lehet tekerni. Vigyázz nehogy így járj!
És annak le tudnád mérni az átmérőét?
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #30772 Dátum: 2008 Augusztus 27, 10:55:15 »

Én vettem egy csavart, de nincs a végéig menet ezért be sem lehet tekerni. Vigyázz nehogy így járj!
Én az eredetit akarom vissza rakni, de a szerszámhoz is ezt használnám
Oldalak: 1 ... 1241 1242 1243 1244 1245 [1246] 1247 1248 1249 1250 1251 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.