www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 23:34:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1241 1242 1243 1244 1245 [1246] 1247 1248 1249 1250 1251 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13237501 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #30796 Dátum: 2008 Augusztus 27, 21:43:08 »

Az mitől lehet, hogyha hirtelen padlógázt nyomok, akkor , torpan, rántgat a gép?
Nem kap elég benzint! Ki kell takarítani először a főfúvókát,és a gyorsító fúvókát. Ez legyen az első lépés.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #30795 Dátum: 2008 Augusztus 27, 21:35:31 »

vagy csak a gyorsítóval van cücök
Ja, eldugulhatott Huh
Ha szakadt a membrán, akkor úgyis folyik... Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #30794 Dátum: 2008 Augusztus 27, 21:34:03 »

Két eset lehetséges az elkeveredett gyújtáson kívül.
Egy. Kevés a benzin
Kettő. Sok a benzin.
Vagy a szint, vagy a fúvókák mérete nem megfelelő.
Ha lassan adagolva vagy pumpálva azért megindul, akkor inkább sok a levegő, amit okozhat a nem megfelelő levegő fúvóka /nagy/,vagy a kicsi benzin fúvóka.
Ilyennel a fél nyarat átjátszottam.

vagy csak a gyorsítóval van cücök
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #30793 Dátum: 2008 Augusztus 27, 21:26:53 »

Az mitől lehet, hogyha hirtelen padlógázt nyomok, akkor , torpan, rántgat a gép?
Két eset lehetséges az elkeveredett gyújtáson kívül.
Egy. Kevés a benzin
Kettő. Sok a benzin.
Vagy a szint, vagy a fúvókák mérete nem megfelelő.
Ha lassan adagolva vagy pumpálva azért megindul, akkor inkább sok a levegő, amit okozhat a nem megfelelő levegő fúvóka /nagy/,vagy a kicsi benzin fúvóka.
Ilyennel a fél nyarat átjátszottam.

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #30792 Dátum: 2008 Augusztus 27, 21:21:40 »

Az mitől lehet, hogyha hirtelen padlógázt nyomok, akkor , torpan, rántgat a gép?
Talán mert nem ferrári testarossába ülsz. Grin
Robpanzer
« Hozzászólás #30791 Dátum: 2008 Augusztus 27, 21:19:39 »

Az mitől lehet, hogyha hirtelen padlógázt nyomok, akkor , torpan, rántgat a gép?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #30790 Dátum: 2008 Augusztus 27, 21:06:22 »

jó, akkor úgy mondom, hogy gyárilag fix szintre van kitalálva. gányolni bármi lehet, de nem ez a jó megoldás
Gyárilag 0,5-ös alátétekkel állítható, ha jól emlékszem Smiley

Bácsi Győző
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #30789 Dátum: 2008 Augusztus 27, 19:25:03 »

Maresztól már megkaptam multkor, de most megtaláltam ujra. Igy készült a bogaram
http://www.bogarjavitas.hu/galeria1/21/
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30788 Dátum: 2008 Augusztus 27, 19:22:38 »

Felraktam az uj karbit solex 30 pct3. 1hiba van vele.
Ha nagyobbat fekezek keresztezodesben mindig megall.
de ha ovatosan fekezek es ugy allok meg akkor nem all meg.
Mi lehet a problem?(uszohazban nincs eleg benzin???)
koszi.

Ellenőrizd le a tűszelepedet, hogy zár-e rendesen, mert akkor szokta ezt csinálni, amikor nagy a szint az úszóházban, így a keverőcsőben is és egyszerűen túlfolyik kanyarban meg fékezéskor.
Esetleg amikor leáll utána kicsit nehezebben indul? Vagy akkor valaki nézze a kipuffot, hogy kormol egy egy kis fekeketét. Majdnem biztos, hogy túlfolyik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #30787 Dátum: 2008 Augusztus 27, 18:58:29 »

szerintem meg állítható pl.: egy alátét az úszóház tűszelepe alá és máris alacsonyabb a szint  Wink
jó, akkor úgy mondom, hogy gyárilag fix szintre van kitalálva. gányolni bármi lehet, de nem ez a jó megoldás

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #30786 Dátum: 2008 Augusztus 27, 18:29:10 »

hogy lehet nem elég benzin, mikor nemis állítható a szint?
szerintem meg állítható pl.: egy alátét az úszóház tűszelepe alá és máris alacsonyabb a szint  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30785 Dátum: 2008 Augusztus 27, 18:07:34 »

Na ezt töled pont nem vártam! Precíz mókus  Evil

Teljesen felesleges vele bohóckodni! Nem annyira érzékeny, és nem is annyira szorosan van illesztve, hogy ne lehessen beütni sérülés nélkül. Én mindig így ütöm be (külsejét kicsit megolajozva) és még soha nem folyt sem a blokk és a szimmeringház között, sem a tömítőfelületnél.

Az a lényeg beütésnél, hogy ne egy ütéssel akard beütni, hanem körkörösen kicsiket ütve. Ha meg ráteszel átlósan egy fát, akkor üthetsz nagyobbat is.

Nem látom miért kellene bármilyen benyomó is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #30784 Dátum: 2008 Augusztus 27, 17:26:46 »

Felraktam az uj karbit solex 30 pct3. 1hiba van vele.
Ha nagyobbat fekezek keresztezodesben mindig megall.
de ha ovatosan fekezek es ugy allok meg akkor nem all meg.
Mi lehet a problem?(uszohazban nincs eleg benzin???)
koszi.
hogy lehet nem elég benzin, mikor nemis állítható a szint?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #30783 Dátum: 2008 Augusztus 27, 16:10:53 »

  Sziasztok
Keresek félautoma váltós bogár tulajdonosokat,és leírást a rendszer működéséről.
Szia! a kétt honappal ezelőtti depoban egész j leirs van a félautomatárl. Ja és nekem az van a bogrtocsiban.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető klkl
Hozzászólások: 54

« Hozzászólás #30782 Dátum: 2008 Augusztus 27, 15:48:49 »

  Sziasztok
Keresek félautoma váltós bogár tulajdonosokat,és leírást a rendszer működéséről.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30781 Dátum: 2008 Augusztus 27, 15:42:02 »

Minek szinezed? Gumikalapács vagy fadarab és beütöd. Lényeg, hogy ne vágóval vagy pontozóval üsd.
vagy a régi szimering

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #30780 Dátum: 2008 Augusztus 27, 15:11:06 »

Felraktam az uj karbit solex 30 pct3. 1hiba van vele.
Ha nagyobbat fekezek keresztezodesben mindig megall.
de ha ovatosan fekezek es ugy allok meg akkor nem all meg.
Mi lehet a problem?(uszohazban nincs eleg benzin???)
koszi.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #30779 Dátum: 2008 Augusztus 27, 12:49:16 »

Na ezt töled pont nem vártam! Precíz mókus  Evil

Megmondta már Murphy is: "Ne erőltesd! Keress egy nagyobb kalapácsot!"  Cool Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #30778 Dátum: 2008 Augusztus 27, 12:09:51 »

Minek szinezed? Gumikalapács vagy fadarab és beütöd. Lényeg, hogy ne vágóval vagy pontozóval üsd.
Na ezt töled pont nem vártam! Precíz mókus  Evil
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #30777 Dátum: 2008 Augusztus 27, 11:27:31 »

És annak le tudnád mérni az átmérőét?
Nincs nálam a csavar.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #30776 Dátum: 2008 Augusztus 27, 11:26:43 »

Hátsó ülés alatt az a gumivalami, ami átviszi a rudazatot a váltóra? Nekem az volt szétmentve, és alig birtam kapcsolni.
Hű kezdő bogaras koromban átfúrtam 3 helyen.Csavarokkal oldottam meg a hibát. Na a váltó hangja és a fogaskerekek rezgése átjött a rudazatig. Jó hangos lett a kocsi belül.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #30775 Dátum: 2008 Augusztus 27, 11:19:07 »

Hali!
Nagyon gáz, ha a kicsi gép nehezen veszi be az 1es fokozatot?
Kicsit "taposni" kell...

Hátsó ülés alatt az a gumivalami, ami átviszi a rudazatot a váltóra? Nekem az volt szétmentve, és alig birtam kapcsolni.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30774 Dátum: 2008 Augusztus 27, 11:12:35 »

Főtengely szimering prés szerszámhoz kellene a méret

Minek szinezed? Gumikalapács vagy fadarab és beütöd. Lényeg, hogy ne vágóval vagy pontozóval üsd.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #30773 Dátum: 2008 Augusztus 27, 10:59:52 »

Én vettem egy csavart, de nincs a végéig menet ezért be sem lehet tekerni. Vigyázz nehogy így járj!
És annak le tudnád mérni az átmérőét?
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #30772 Dátum: 2008 Augusztus 27, 10:55:15 »

Én vettem egy csavart, de nincs a végéig menet ezért be sem lehet tekerni. Vigyázz nehogy így járj!
Én az eredetit akarom vissza rakni, de a szerszámhoz is ezt használnám
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #30771 Dátum: 2008 Augusztus 27, 10:53:36 »

nem egészen értem..
az egy 36os (fejű) csavar, ugye? én nem tudom fejből az hányas menet, de valaki biztosan. talán M24?
Főtengely szimering prés szerszámhoz kellene a méret


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #30770 Dátum: 2008 Augusztus 27, 10:49:42 »

nem egészen értem..
az egy 36os (fejű) csavar, ugye? én nem tudom fejből az hányas menet, de valaki biztosan. talán M24?
Én vettem egy csavart, de nincs a végéig menet ezért be sem lehet tekerni. Vigyázz nehogy így járj!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #30769 Dátum: 2008 Augusztus 27, 10:43:25 »

Megmérné valaki nekem a lendkerék rögzítő csavar menetének külső átmérőjét?
Eléggé sűrgős lenne!

Ekőre is köszi
nem egészen értem..
az egy 36os (fejű) csavar, ugye? én nem tudom fejből az hányas menet, de valaki biztosan. talán M24?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #30768 Dátum: 2008 Augusztus 27, 10:39:47 »

Vannak fíber 8-asok is. Azokat hova kell rakni?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #30767 Dátum: 2008 Augusztus 27, 10:38:32 »

Sziasztok. Ezek hova jönnek, Réz 6-os és papír 8-as aláttétek.   
a réz 6os talán az olajleeresztő fedél alá?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #30766 Dátum: 2008 Augusztus 27, 10:37:28 »

Sziasztok. Ezek hova jönnek, Réz 6-os és papír 8-as aláttétek.   

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #30765 Dátum: 2008 Augusztus 27, 10:15:54 »

Megmérné valaki nekem a lendkerék rögzítő csavar menetének külső átmérőjét?
Eléggé sűrgős lenne!

Ekőre is köszi
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 27, 10:39:53 írta Patrone »
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #30764 Dátum: 2008 Augusztus 27, 09:39:49 »

Már mint a váltó kart kell egy kicsit erősebben betuszkolni az 1es fokozatba. A kuplung fasza. Nem panaszkodom rá.
De néha csinál ilyet. Lehet, hogy a váltó rudazat van kicsit elmozdúlva, és ezért tudom csak nehezebben berakni. De a többi fokozat nagyon is jól mükszik. Na mind1. Inkább meghallgatok valami okos tanácsot.
Próbálj meg még egyszer kuplungolni!

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30763 Dátum: 2008 Augusztus 27, 09:22:02 »

Üdvw!
Van még néhány kisebb probléma a motorommal.   Szóval az olajhűtőnél az olajcsöpögés megszűnt, de ahogy látom a főtengelyszimeringnél is csöpöget, és szimeringet nem is cseréltünk.  A a blokk váltó felőli részén középen.  A másik dolog, hogy az alapjárati fordulatszámot már felvittem 950-1000-re, és most már nem rázza a kasznit. alatta 750-800 körül  remegett az autó. Az olajnyomásjelző lámpa azonban még mindig pislákol ha 85 fok körüli lesz az olaj. ( előtte hidegen is pislákolt) Ezek mitől lehetnek?  A másik, hogy néha, amikor indítózok, olyan hangot ad, mintha ráindítóztam volna,  olyan surlódó. Az mi a ráktól lehet? Mielőtt kivettük, nem csinálta. Amúgy kézzel megmozgattam, a főtengely nem kotyog. Bár gondolom, ha kézzel is érezni lehet a kotyogást, akkor már nagy gáz van. A másik, hogy néha rántgat, torpan. Főleg alacsony fordulaton, 1-es 2-es ben. A gyújtás az nem bele való, mert nem röpsúly+vákumos, hanem csak vákumos, és egy 70 előtti bogárból tette bele az előző tulaj. De mielőtt kivettük volna ez a torpanás sem volt. Köszönöm a segítséget.
cserélj olajnyomás gombát!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Csatee
Hozzászólások: 153


« Hozzászólás #30762 Dátum: 2008 Augusztus 26, 23:48:34 »

Kuplung beállítás?
Már mint a váltó kart kell egy kicsit erősebben betuszkolni az 1es fokozatba. A kuplung fasza. Nem panaszkodom rá.
De néha csinál ilyet. Lehet, hogy a váltó rudazat van kicsit elmozdúlva, és ezért tudom csak nehezebben berakni. De a többi fokozat nagyon is jól mükszik. Na mind1. Inkább meghallgatok valami okos tanácsot.

Öreg Kasztni,
kicsi boxer...

...Az Sti-sek már csak tőlem félnek. Wink
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #30761 Dátum: 2008 Augusztus 26, 23:37:24 »

Hali!
Nagyon gáz, ha a kicsi gép nehezen veszi be az 1es fokozatot?
Kicsit "taposni" kell...

Kuplung beállítás?

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #30760 Dátum: 2008 Augusztus 26, 22:17:22 »

Üdvw!
Van még néhány kisebb probléma a motorommal.   Szóval az olajhűtőnél az olajcsöpögés megszűnt, de ahogy látom a főtengelyszimeringnél is csöpöget, és szimeringet nem is cseréltünk.  A a blokk váltó felőli részén középen.  A másik dolog, hogy az alapjárati fordulatszámot már felvittem 950-1000-re, és most már nem rázza a kasznit. alatta 750-800 körül  remegett az autó. Az olajnyomásjelző lámpa azonban még mindig pislákol ha 85 fok körüli lesz az olaj. ( előtte hidegen is pislákolt) Ezek mitől lehetnek?  A másik, hogy néha, amikor indítózok, olyan hangot ad, mintha ráindítóztam volna,  olyan surlódó. Az mi a ráktól lehet? Mielőtt kivettük, nem csinálta. Amúgy kézzel megmozgattam, a főtengely nem kotyog. Bár gondolom, ha kézzel is érezni lehet a kotyogást, akkor már nagy gáz van. A másik, hogy néha rántgat, torpan. Főleg alacsony fordulaton, 1-es 2-es ben. A gyújtás az nem bele való, mert nem röpsúly+vákumos, hanem csak vákumos, és egy 70 előtti bogárból tette bele az előző tulaj. De mielőtt kivettük volna ez a torpanás sem volt. Köszönöm a segítséget.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 26, 22:22:23 írta Robpanzer »
Nem elérhető Csatee
Hozzászólások: 153


« Hozzászólás #30759 Dátum: 2008 Augusztus 26, 22:02:24 »

Hali!
Nagyon gáz, ha a kicsi gép nehezen veszi be az 1es fokozatot?
Kicsit "taposni" kell...

Öreg Kasztni,
kicsi boxer...

...Az Sti-sek már csak tőlem félnek. Wink
Nem elérhető Petester
Hozzászólások: 73


Vw 1302i ;)

« Hozzászólás #30758 Dátum: 2008 Augusztus 26, 21:49:29 »

ja és injektor! Grin
Nem-nem...  Wink
Ami volt Nálad, szerencsi barátom bogara. Abból kellene kihajítani a fali kábeleket. Orfűről hazajövet okozott meglepetéseket. A laza 3 órás útból lett laza 6... Sad Csak jó lenne egy költségvetést összedobni. Abból ez lenne az egyik legfontosabb...

A biztonsági öv lehet hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira mint a tolószék.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #30757 Dátum: 2008 Augusztus 26, 21:22:12 »

Kész.
Megint jó.
Szóltam egy kedves barátomnak, és megjavította.
Én meg szóval tartottam.  Cool
Pedig tud, a felső luk pereménél volt az epicentrum.
Elhiheted, hogy nem piszkáltam a köteget, mert utálom a vezetékes munkákat. 


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Oldalak: 1 ... 1241 1242 1243 1244 1245 [1246] 1247 1248 1249 1250 1251 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.207 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.