www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 16:29:13

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1215 1216 1217 1218 1219 [1220] 1221 1222 1223 1224 1225 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13269016 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #31838 Dátum: 2008 Október 15, 19:05:30 »

Ja, azt értem, de mondjuk zöldkarin, nem-e mutat spec nagyobb értéket, mint a gyári? Vagy a karbival lehet annyit állítani rajta, hogy az sem észre vehető?
az nem attól függ szerintem. ráadásul egy újonnan épített 1600as jobb értékeket produkál szvsz mint egy öreg 1300as
Nem elérhető Csatee
Hozzászólások: 153


« Hozzászólás #31837 Dátum: 2008 Október 15, 18:57:42 »

Ja, azt értem, de mondjuk zöldkarin, nem-e mutat spec nagyobb értéket, mint a gyári? Vagy a karbival lehet annyit állítani rajta, hogy az sem észre vehető?

Öreg Kasztni,
kicsi boxer...

...Az Sti-sek már csak tőlem félnek. Wink
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #31836 Dátum: 2008 Október 15, 18:54:14 »

Hali! Lenne egy kérdésem. Mi van akkor, ha a gyári 1300-as mociból 1600-ast épít át az ember, de a forgalmin nem akar változtatni. Műszakin és zöld kártyán is át tud menni a gyári karbival, kipuff, gyújtáselosztó, meg ilyen cuccokkal, csak a hengerűrtartalom lesz egy kicsit nagyobb. Elég észrevehető a különbség?
Üdvw!
a lényeg hogy a gyári blokkod megmarad, így a gyári motorszámod is. ránézésre, pláne beépítve nem látszik hogy 1300as, vagy 1600as
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #31835 Dátum: 2008 Október 15, 18:52:23 »

Hali! Lenne egy kérdésem. Mi van akkor, ha a gyári 1300-as mociból 1600-ast épít át az ember, de a forgalmin nem akar változtatni. Műszakin és zöld kártyán is át tud menni a gyári karbival, kipuff, gyújtáselosztó, meg ilyen cuccokkal, csak a hengerűrtartalom lesz egy kicsit nagyobb. Elég észrevehető a különbség?
Üdvw!
nem látni rajta

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Csatee
Hozzászólások: 153


« Hozzászólás #31834 Dátum: 2008 Október 15, 18:49:43 »

Hali! Lenne egy kérdésem. Mi van akkor, ha a gyári 1300-as mociból 1600-ast épít át az ember, de a forgalmin nem akar változtatni. Műszakin és zöld kártyán is át tud menni a gyári karbival, kipuff, gyújtáselosztó, meg ilyen cuccokkal, csak a hengerűrtartalom lesz egy kicsit nagyobb. Elég észrevehető a különbség?
Üdvw!

Öreg Kasztni,
kicsi boxer...

...Az Sti-sek már csak tőlem félnek. Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #31833 Dátum: 2008 Október 14, 23:10:44 »

Mintha Rulezka tudna ilyet csinálni, valahol írja

én is tudok ilyet, te is tudnál, ha nekiállnál, de pöcsöljün vele a faszom.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #31832 Dátum: 2008 Október 14, 22:54:11 »

Pár hónapja a depo-ban volt egy cikk erről.Ott szétbuzerálta a zárat és a kulcshoz igazította a lamellákat.
Mintha Rulezka tudna ilyet csinálni, valahol írja

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #31831 Dátum: 2008 Október 14, 20:00:09 »

igen az,belegányoltunk valamit,jónak tűnik most Smiley
Naugyi. de gány vagy , mert nem vw jeles rugót (?) tettél bele. Fújj...  Grin Grin Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #31830 Dátum: 2008 Október 14, 19:59:15 »

MelyiK? Ami a gomb alatt van? Az szinte bármivel, zsiguliéval tuti, nekem is azé van.

igen az,belegányoltunk valamit,jónak tűnik most Smiley

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #31829 Dátum: 2008 Október 14, 19:38:16 »

melyik porsét ? 944? a torziós futóműre is ? csináltál már ilyet ? Cheesy de ott más a kerékcsapágy is , nem ?


ha már fék a téma, fel tudna valaki homályosítani nagy vonalakban, typ1 re milyen tárcsafékeket szereltek az idők során ? mi változott ? typ 3 tárcsafékeitől miben külnbözik ?
944s 944
de ott féktárcsa csapágyat meg kell perselyzini!


typ3 más csonk,nagyobb dugó nyeregbe

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #31828 Dátum: 2008 Október 14, 19:03:41 »

nem tudjátok mivel pótolható a kézifékkarban levő rúgó?itteni bogaras boltban nincs,rendelni meg ilyen kis tételt nem akarok hudáktól.csavarbolt?más autókban valami hasonló? Huh
MelyiK? Ami a gomb alatt van? Az szinte bármivel, zsiguliéval tuti, nekem is azé van.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 14, 19:51:30 írta slavia919 »

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #31827 Dátum: 2008 Október 14, 18:25:24 »

nem tudjátok mivel pótolható a kézifékkarban levő rúgó?itteni bogaras boltban nincs,rendelni meg ilyen kis tételt nem akarok hudáktól.csavarbolt?más autókban valami hasonló? Huh

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31826 Dátum: 2008 Október 14, 13:45:24 »

igen!hátsó olcsó szett is hasonlószisztem!meg aporsche  féket is igy szokták fel aplikálni

melyik porsét ? 944? a torziós futóműre is ? csináltál már ilyet ? Cheesy de ott más a kerékcsapágy is , nem ?


ha már fék a téma, fel tudna valaki homályosítani nagy vonalakban, typ1 re milyen tárcsafékeket szereltek az idők során ? mi változott ? typ 3 tárcsafékeitől miben külnbözik ?
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 14, 13:52:39 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #31825 Dátum: 2008 Október 14, 13:37:46 »

Csak halkan szólnék, hogy egy zár átbizgálásához kell még egy-két betét amiből a lapocskákat össze lehet válogatni.

Csodabácsi kireszeli... Smiley

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #31824 Dátum: 2008 Október 14, 13:04:11 »

Csak halkan szólnék, hogy egy zár átbizgálásához kell még egy-két betét amiből a lapocskákat össze lehet válogatni.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #31823 Dátum: 2008 Október 14, 13:00:25 »

Pár hónapja a depo-ban volt egy cikk erről.Ott szétbuzerálta a zárat és a kulcshoz igazította a lamellákat.
Rulezka nem csinál ilyet?
Mintha írta volna, hogy ha beindul a vállalkozásuk, ezt is beveszik.Csak bogarasoknak!

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #31822 Dátum: 2008 Október 14, 11:18:01 »

Volt multkor szo egy erdi bacsirol, aki vmi elhanyagolhato ellenszolgaltatasert cserebe (~200 Ft ?) atkodol zarakat a mar meglevo kulcsunkhoz. Nah rola kene kicsit tobb info, ez alapjan meg nehez megtalalni ... :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #31821 Dátum: 2008 Október 14, 07:45:09 »

üdv
nemtudjátok lehet-e zárbetétet csináltatni meglévő kulcshoz?
Pár hónapja a depo-ban volt egy cikk erről.Ott szétbuzerálta a zárat és a kulcshoz igazította a lamellákat.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #31820 Dátum: 2008 Október 13, 17:48:20 »

olyat lehet, hogy viszel egy zárbetétet, és azt a kulcshoz igazítják
így gondoltam
köszönöm Kezfogas
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #31819 Dátum: 2008 Október 13, 17:26:42 »

üdv
nemtudjátok lehet-e zárbetétet csináltatni meglévő kulcshoz?

olyat lehet, hogy viszel egy zárbetétet, és azt a kulcshoz igazítják
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #31818 Dátum: 2008 Október 13, 17:19:40 »

üdv
nemtudjátok lehet-e zárbetétet csináltatni meglévő kulcshoz?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #31817 Dátum: 2008 Október 12, 22:19:19 »

A flexibilis csövet kiszedted az alagút és a váltón levő tartó között? Ha a két anyát leszeded, elvileg kivehető a flexi cső. Annak spirál a belseje, ott szorulhattak meg a szálak. Ha más nincs, flex-szel elvághatod. (kb. 1500 Ft.)

Napsugarast!

Hőn szeretett Csevesznyémen a menetrend szerinti kuplungbowden-cserét gondoltam a hétvégén végrehajtani. A bowden végevele már elfáradt, a szálak fele már elszakadt. Az ideát a tett követte: egészen mondjuk 10 percig. Az első hibát a szárnyasanya letekerése után elkövettem: nem vágtam le a bowdenről a csavaros végét. Lehet, az is hiba volt, hogy zsír helyett csak WD-40-es kezelést kapott visszahúzás előtt a bowden. Bármi is legyen az oka, a bowden megállt a csőben, mint a cövek. Egésszen pontosan a lyuktól 2 centiméternyire (drótos mérés) van jelenleg a bowden csavaros végének legvége, s innen se előre, se visszafele (ez mondjuk érthető, ha a kibomlott drótszálak végére gondolok...). Próbáltam extra WD-40-et, merev drótos utánnyomást, vékony drót+zsír körbeszurkálást, de eddig semmi eredmény. Ha próbálom előre húzni, a kocsi közepe-alja tájáról érdekes kattogások hallatszanak: mintha a bowdennel egy billenthető fémlemezt bökdösnék (vagy valami hasonpaci).

Uraim! Tipp vagy trükk?

Előre is köszönöm!


Üdv!

Trau
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #31816 Dátum: 2008 Október 12, 21:30:41 »

Hmm, de ezzel a km számlálót nem állítom, mert szerintem az is csal, vagy az fix, és tuti jó?
Ha gyári méretű gumikkal mész, akkor nem csal. Ha peresebb gumival mész, akkor többet mutat a sebességmérő, meg a számláló is...
Én a főúton a kilométerjelző-táblákkal teszteltem a km órát, akkor jöttem rá, hogy a számláló O.K., csak a mutatót raktam vissza rosszul a helyére, amikor az órát átpucoltam, meg benzinszintjelzőt cseréltem, meg a visszajelző fényekbe más lencsét tettem.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #31815 Dátum: 2008 Október 12, 20:38:13 »

új tárcsát is tegyél,a barkas tárcsa jó bele.
ez attol lehet hogy a kuplung szerkezet kopott vagy a tárcsa vagy mitöl lehet?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #31814 Dátum: 2008 Október 12, 20:36:26 »

s mennyit egyet egyet?
vagy amig nem érzem hogy jo nem lesz???
mitöl lehet ez?
új tárcsát is tegyél,a barkas tárcsa jó bele.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #31813 Dátum: 2008 Október 12, 20:35:04 »

s mennyit egyet egyet?
vagy amig nem érzem hogy jo nem lesz???
mitöl lehet ez?
Csak egyet,az is 2mm.
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #31812 Dátum: 2008 Október 12, 20:10:00 »

óóóó 24 éve jártam én is így.
s mennyit egyet egyet?
vagy amig nem érzem hogy jo nem lesz???
mitöl lehet ez?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #31811 Dátum: 2008 Október 12, 20:05:33 »


Megoldódott a dolog, a 3. hengernek a kipufogószelepe megszorult félállásban és nem zárt. Ezeken a 30 lovasokon nagyon gyenge rugók vannak, megpöccintettem és visszaugrott, kicsit még mozgattam, játszottam vele, majd összeraktam és csodálatos csendes hangaj van. Fel is melegítetem, stb.

A hengerfejben új vezetők vannak, szerintem kicsit szorosra dörzsárazták, azért szorult meg. A zajt a nyomórúd verődése okozta, volt kb 5 mm-es szelephézag.

Kicsit reméltem, hogy ez lesz, nem lett volna jó a motor kivenni.
óóóó 24 éve jártam én is így.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #31810 Dátum: 2008 Október 12, 20:02:57 »

segtséget kérnék hol találok olyan irodalmat ahol ovál váltorol tudnék olvasni,
meguntam hogy nem tudok vele egyröl a kettöre jutni
kint van az ovál válto összer raktam az ovál motorral, a kuplung rugot kiakasztottam,hogy rezzem mi merre
azt vettem észre hogy a kuplung kar majdnem teljesen kiyomot állapotban éppen hogy csak hozzáér a kuplunghoz.
szoval valami nem kerek mi lehet a titok?
miért a végén kezd csak emelni az kuplung?
A lendkerék és a kuplungszerkezet közé 8-as laposalátéteket kell bejátszani. 25 éve van ilyen problémám,nekem is egy ős bogaras mutatta meg ez amit most kiszivárogtatok. Mind a 6 csavarhoz tegyél.
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #31809 Dátum: 2008 Október 12, 19:56:07 »

segtséget kérnék hol találok olyan irodalmat ahol ovál váltorol tudnék olvasni,
meguntam hogy nem tudok vele egyröl a kettöre jutni
kint van az ovál válto összer raktam az ovál motorral, a kuplung rugot kiakasztottam,hogy rezzem mi merre
azt vettem észre hogy a kuplung kar majdnem teljesen kiyomot állapotban éppen hogy csak hozzáér a kuplunghoz.
szoval valami nem kerek mi lehet a titok?
miért a végén kezd csak emelni az kuplung?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #31808 Dátum: 2008 Október 12, 19:45:23 »


Megoldódott a dolog, a 3. hengernek a kipufogószelepe megszorult félállásban és nem zárt. Ezeken a 30 lovasokon nagyon gyenge rugók vannak, megpöccintettem és visszaugrott, kicsit még mozgattam, játszottam vele, majd összeraktam és csodálatos csendes hangaj van. Fel is melegítetem, stb.

A hengerfejben új vezetők vannak, szerintem kicsit szorosra dörzsárazták, azért szorult meg. A zajt a nyomórúd verődése okozta, volt kb 5 mm-es szelephézag.

Kicsit reméltem, hogy ez lesz, nem lett volna jó a motor kivenni.
van elado 1 garnitura erositett tuning szeleprugom Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31807 Dátum: 2008 Október 12, 19:42:45 »

Fogalmam sincs mi lehet, csak azt zárom ki, hogy én hibáztam.  Grin Grin Grin Grin

Ez előbb beindítottam hidegen, sokkal csendesebb, ami csapágy illesztési problémára utal. De akkor nem 50 km után szólalt volna meg, hanem amikor megmelegedett azonnal. Szóval nem tudom, az egyik henger alig megy, még az sincs kizárva, hogy szelep vagy hengerfej probléma.

Nem egyértelműen csapágy kopogás hangja van.


Megoldódott a dolog, a 3. hengernek a kipufogószelepe megszorult félállásban és nem zárt. Ezeken a 30 lovasokon nagyon gyenge rugók vannak, megpöccintettem és visszaugrott, kicsit még mozgattam, játszottam vele, majd összeraktam és csodálatos csendes hangaj van. Fel is melegítetem, stb.

A hengerfejben új vezetők vannak, szerintem kicsit szorosra dörzsárazták, azért szorult meg. A zajt a nyomórúd verődése okozta, volt kb 5 mm-es szelephézag.

Kicsit reméltem, hogy ez lesz, nem lett volna jó a motor kivenni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #31806 Dátum: 2008 Október 12, 19:17:29 »

NA!

Turbina gond megoldva a mellékelt célszerszám segítségével Smiley 

Úgy néz ki , megy az autó, nem is akárhogyan ! KÉsz még nincs, mert van pár ideiglenes megoldás pl a vezetékelésben, meg a tolatólámpák sem égnek, valahol elfelejtettem bekötni a tyúkbelét Smiley Meg a motortér lemezelését kell befejezni, kell hozzá még pár rendes minőségű csavar, pl. az előmelegítőnél kicsit pajszerolni kellett az új szívócső miatt ( 1,5-2 mm ), aztán az 5,6 os csavarnak el lett nyalva a menete eléggé betekerés közben, sajnos nem volt 3 kezem.

Szóval nagy köszönet Maresznak, aki összerekta a motort,és bármikor zaklathattam a kérdéseimmel, GSAttilának a sok kölcsönadott cuccért ( hamarosan visszaviszem Smiley ), meg midnekinek, aki most nem jut eszembe Cheesy



nincs mit

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #31805 Dátum: 2008 Október 12, 19:15:02 »

Áh! valami erőssebbet akarok mert az enyém a 2 dugattyús a kis betéttel.. valami OFF autóét nem lehet rá tenni? Porke, góf vagy akármi?


ez engem is érdekelne.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #31804 Dátum: 2008 Október 12, 19:10:33 »

helloka
mit szoltok ,hogy fog kinézni a porsche telefon felni téli gumákkal?
 Cheesy
Ocsmány lesz.Átveszem gumi áron. Tongue
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #31803 Dátum: 2008 Október 12, 16:46:26 »

egy másik gyári munkahengert ?  Evil Grin

Áh! valami erőssebbet akarok mert az enyém a 2 dugattyús a kis betéttel.. valami OFF autóét nem lehet rá tenni? Porke, góf vagy akármi?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31802 Dátum: 2008 Október 12, 16:42:39 »

Sziasztok!

Mondja meg nekem valaki legyen szíves, hogy tárcsafék gyári munkahengere helyett mit lehetne felrakni esetleg mindenféle mókolás nélkül?


egy másik gyári munkahengert ?  Evil Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #31801 Dátum: 2008 Október 12, 16:38:15 »

Sziasztok!

Mondja meg nekem valaki legyen szíves, hogy tárcsafék gyári munkahengere helyett mit lehetne felrakni esetleg mindenféle mókolás nélkül?
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #31800 Dátum: 2008 Október 12, 16:02:43 »

Kölcsönkérsz egy hitelest, állítható fordulatszámú fúrógépet szerzel, elreszelsz egy 65-ös szeget négyszögre. Szedd le a keretet az órádról. A fúrógép legalacsonyabb fordulatán tekerd meg az eredeti órát, és utána a tiedet. Leszeded a mutatót úgy, hogy először kicsit megemelve átbillented a nullánál lévő pöckön. Az eltérésnek megfelelően más pozícióban felrakod, a pöckön óvatosan átemeled, és újra fúrógép...
Ha nem akarsz fúrógépezni, ahhoz a másik órát is meg kell bontano, mert azon is a kis pöckön a mutatót átbillentve lehet csak megnézni, hogy mekkora előfeszítés kell a mutató rugójának.

Ez vár rám is, csak semmi kedvem nyűglődni vele...
Hmm, de ezzel a km számlálót nem állítom, mert szerintem az is csal, vagy az fix, és tuti jó?

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31799 Dátum: 2008 Október 12, 15:48:32 »

NA!

Turbina gond megoldva a mellékelt célszerszám segítségével Smiley 

Úgy néz ki , megy az autó, nem is akárhogyan ! KÉsz még nincs, mert van pár ideiglenes megoldás pl a vezetékelésben, meg a tolatólámpák sem égnek, valahol elfelejtettem bekötni a tyúkbelét Smiley Meg a motortér lemezelését kell befejezni, kell hozzá még pár rendes minőségű csavar, pl. az előmelegítőnél kicsit pajszerolni kellett az új szívócső miatt ( 1,5-2 mm ), aztán az 5,6 os csavarnak el lett nyalva a menete eléggé betekerés közben, sajnos nem volt 3 kezem.

Szóval nagy köszönet Maresznak, aki összerekta a motort,és bármikor zaklathattam a kérdéseimmel, GSAttilának a sok kölcsönadott cuccért ( hamarosan visszaviszem Smiley ), meg midnekinek, aki most nem jut eszembe Cheesy




[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Oldalak: 1 ... 1215 1216 1217 1218 1219 [1220] 1221 1222 1223 1224 1225 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.