www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 20:09:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1212 1213 1214 1215 1216 [1217] 1218 1219 1220 1221 1222 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14762474 alkalommal)
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #31971 Dátum: 2008 Október 17, 00:15:10 »

hol kapok öntapadóst?
Sinus Live 50*50es táblák 2db egy pack 6000Ft

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #31970 Dátum: 2008 Október 17, 00:04:00 »

nekem azzal a szelőző csővel van bajom ami a tankbeömlő cső melett van, egy 15mm átmérőjű csonk amire megy rá egy gumicső, amiből nálam már nagyon árad a  nafta


Én azt is ledugóztam. Ergo egyetlen szellőzési lehetőség a tanksapkánál van.


                             GNX-967
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #31969 Dátum: 2008 Október 16, 23:49:12 »

Ha olyan a szellőződ mint nekem volt (a tank vezető felőli oldalának sarkán) , akkor én az ledugóztam és fúrtam egy lyukat a tanksapkára. A betöltőt meg tudod helyetesíteni valami idegen típuséval is. Egy keleti autósboltban biztos találsz kedvedre valót fillérekért.

nekem azzal a szelőző csővel van bajom ami a tankbeömlő cső melett van, egy 15mm átmérőjű csonk amire megy rá egy gumicső, amiből nálam már nagyon árad a  nafta

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #31968 Dátum: 2008 Október 16, 23:39:51 »

vagy mivel lehet ezeket helyetesíteni, vkinek van okos megoldása?
Ha olyan a szellőződ mint nekem volt (a tank vezető felőli oldalának sarkán) , akkor én az ledugóztam és fúrtam egy lyukat a tanksapkára. A betöltőt meg tudod helyetesíteni valami idegen típuséval is. Egy keleti autósboltban biztos találsz kedvedre valót fillérekért.


                             GNX-967
RNIE
« Hozzászólás #31967 Dátum: 2008 Október 16, 22:35:29 »

Woodoo-val beszélj ha jól tudom neki az egész autója hangszigetelve van
(nem a sárga kbrió, hanem ezüst feka 03 hikomat)
danke
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #31966 Dátum: 2008 Október 16, 22:34:10 »

hol kapok öntapadóst?
Woodoo-val beszélj ha jól tudom neki az egész autója hangszigetelve van
(nem a sárga kbrió, hanem ezüst feka 03 hikomat)

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
RNIE
« Hozzászólás #31965 Dátum: 2008 Október 16, 22:31:17 »

Én Baumaxból szereztem
ok,megnézem
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31964 Dátum: 2008 Október 16, 22:30:31 »

simát hol kapok?az öntapadóst 1 helyen láttam 3800ft/m-ért
Én Baumaxból szereztem
RNIE
« Hozzászólás #31963 Dátum: 2008 Október 16, 22:29:36 »

hol kapok öntapadóst?
simát hol kapok?az öntapadóst 1 helyen láttam 3800ft/m-ért
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31962 Dátum: 2008 Október 16, 22:27:18 »

hol kapok öntapadóst?
na ezt nemtom, de autóhifiseknek szokott lenni asszem, vagy 3M termékeket keress, jó drágák. Nekem csak "sima" van, viszont PalmaTex linóleumragasztóval akármi akárhová fel tud ragadni. Szerk: viszont ha ezt használnád vigyázz, a gyengébb festékeket kedvesen feloldja.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 16, 22:30:01 írta gyiik »
RNIE
« Hozzászólás #31961 Dátum: 2008 Október 16, 22:19:20 »

Rakj. Jó az. Csak amit simán rámelegítesz azt ne tedd függőleges részre kocsi oldalára vagy tetejére mert leolvasztja a nap.
hol kapok öntapadóst?
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31960 Dátum: 2008 Október 16, 22:16:14 »

egész utastérbe raknék esetleg a szőnyegek alá meg a csomagtartóba is
Rakj. Jó az. Csak amit simán rámelegítesz azt ne tedd függőleges részre kocsi oldalára vagy tetejére mert leolvasztja a nap.
RNIE
« Hozzászólás #31959 Dátum: 2008 Október 16, 22:09:33 »

Nekem a Maresz rakott a motortérbe. Előtte Polifom szerűség volt benne, azzal halkabb volt.
egész utastérbe raknék esetleg a szőnyegek alá meg a csomagtartóba is
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #31958 Dátum: 2008 Október 16, 22:07:55 »

de most komolyan
Nekem a Maresz rakott a motortérbe. Előtte Polifom szerűség volt benne, azzal halkabb volt.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31957 Dátum: 2008 Október 16, 22:07:02 »

zajcsillapító bitumenlapot használ valaki?
Miakérdés.
RNIE
« Hozzászólás #31956 Dátum: 2008 Október 16, 22:05:07 »

Ja, de a papír jobb volt.  Evil
de most komolyan
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #31955 Dátum: 2008 Október 16, 22:02:44 »

zajcsillapító bitumenlapot használ valaki?
Ja, de a papír jobb volt.  Evil
RNIE
« Hozzászólás #31954 Dátum: 2008 Október 16, 22:01:46 »

zajcsillapító bitumenlapot használ valaki?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #31953 Dátum: 2008 Október 16, 22:00:40 »

Mennyire hosszú az Ovál váltójának a negyedik fokozata?
mennyire hangos az ovál vátója Grin




gyik!csak számsor volt akkor kod nem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31952 Dátum: 2008 Október 16, 21:59:44 »

Mennyire hosszú az Ovál váltójának a negyedik fokozata?
Semennyire Evil Egy váltókód kéne, akkor meg tudom nézni Smiley
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #31951 Dátum: 2008 Október 16, 21:57:40 »

elegem van a kocsiban lévő benzinszagból
ki akarom cserélni a benzin beömlő csövet meg tankszellőző csövet is( a 14 belső átmérőjűt)
ma voltam a bakáts téren, benzinbeömlő cső van 7600 ért Shocked, más nincs
tanszellőző meg semmilyen nincs
bejártam itt fóton az autós boltokat de nem találtam se egyik se másik méretű gumicsövet
a szellőzőcső lenne a fontos mert abból árad a benzinszag, már már a műanyag slagcsőben gondolkozom Undecided
hol lehet ilyen csöveket venni emberi áron, vagy mivel lehet ezeket helyetesíteni, vkinek van okos megoldása?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #31950 Dátum: 2008 Október 16, 20:32:16 »

Mennyire hosszú az Ovál váltójának a negyedik fokozata?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #31949 Dátum: 2008 Október 16, 16:01:10 »

A mostani motorral sincs semmi bajom, csak még egy jó 20ezer belemegy, és nagygenerál.
Viszont az öcsémnek van egy full felújított d1200-asa, amit hengerfej probléma miatt kicserélt a kocsijában a Narancs-féle D1200-asra.
Az is lehet, hogy hagyom a francba, marad 1200-as, állítólag szépen lehet vele autózni.
Ezzel a zsugorral meg jó lenne az utazási sebesség tartományát kicsit feljebb húzni: magyarul, ha sietnem kell, 100-110-nél ne üvöltsön, valamennyire a mostani 85-90-es tempó komfortját tudja rugalmasságban, zajban.
De az is lehet, hogy amint a lazább illesztésű motor át lesz csapágyazva, akkor csendesebb lesz... Mert menni megy szépen 110-ig, utána is, de akkor már erőlködés, meg minden...
hát nemtudom, autópályán gps szerinti 100as utazót totál kényelmesen tartottam felújítás előtt miskolcig (és haza is jöttem  Grin), valamint ha előzni kellett, oda is tudtam lépni neki és volt hova gyorsulnia

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31948 Dátum: 2008 Október 16, 15:27:11 »

neki már van pedálos váltója, cserébe neked meg nincs.  Wink

8)Kitalalom Ö is cseréljen valtot Cool Cool Cool

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31947 Dátum: 2008 Október 16, 15:26:15 »

Ez általában igaz, de egy bizonyos fordulatszámhoz, egy adott fokozatban, egy sebesség tartozik (kivév, ha csúszi a kuplung).
És ez független a motor teljesítményétől.

Tehát ha a váltó nem változik, akkor hiába raksz bele nagyobb motort, akkor is ~4000/min fog forogni a motor 110-nél.


Nyilván a lökettérfogat megnövekedése valamekkora teljesítménynövekedéssel is jár.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 16, 15:31:33 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #31946 Dátum: 2008 Október 16, 15:23:45 »

 Cool
A zsugor 1.6 is pont annyira fog üvölteni 110-nél, mit az 1.2

 
Kitalalom Ö is cseréljen valtot Cool Cool Cool

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #31945 Dátum: 2008 Október 16, 15:20:45 »

A zsugor 1.6 is pont annyira fog üvölteni 110-nél, mit az 1.2

 
Azért gondolom, az ikrek ex-ovál motorja nemcsak a dupla karbi, meg a tuning vezérlés miatt tudta az utazó 130-at...

Nyilván a lökettérfogat megnövekedése valamekkora teljesítménynövekedéssel is jár.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31944 Dátum: 2008 Október 16, 15:18:47 »

A zsugor 1.6 is pont annyira fog üvölteni 110-nél, mit az 1.2

 
A mostani motorral sincs semmi bajom, csak még egy jó 20ezer belemegy, és nagygenerál.
Viszont az öcsémnek van egy full felújított d1200-asa, amit hengerfej probléma miatt kicserélt a kocsijában a Narancs-féle D1200-asra.
Az is lehet, hogy hagyom a francba, marad 1200-as, állítólag szépen lehet vele autózni.
Ezzel a zsugorral meg jó lenne az utazási sebesség tartományát kicsit feljebb húzni: magyarul, ha sietnem kell, 100-110-nél ne üvöltsön, valamennyire a mostani 85-90-es tempó komfortját tudja rugalmasságban, zajban.
De az is lehet, hogy amint a lazább illesztésű motor át lesz csapágyazva, akkor csendesebb lesz... Mert menni megy szépen 110-ig, utána is, de akkor már erőlködés, meg minden...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #31943 Dátum: 2008 Október 16, 14:35:14 »

ezen én is gondolkodtam, mikor a motor felújítása ment, de nagyon sokat kellett volna módosítani rajta
A mostani motorral sincs semmi bajom, csak még egy jó 20ezer belemegy, és nagygenerál.
Viszont az öcsémnek van egy full felújított d1200-asa, amit hengerfej probléma miatt kicserélt a kocsijában a Narancs-féle D1200-asra.
Az is lehet, hogy hagyom a francba, marad 1200-as, állítólag szépen lehet vele autózni.
Ezzel a zsugorral meg jó lenne az utazási sebesség tartományát kicsit feljebb húzni: magyarul, ha sietnem kell, 100-110-nél ne üvöltsön, valamennyire a mostani 85-90-es tempó komfortját tudja rugalmasságban, zajban.
De az is lehet, hogy amint a lazább illesztésű motor át lesz csapágyazva, akkor csendesebb lesz... Mert menni megy szépen 110-ig, utána is, de akkor már erőlködés, meg minden...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #31942 Dátum: 2008 Október 16, 14:24:06 »

Akkor ha jól értem, D-s motor 1600-as hengerekkel = zsugor motor?

Ennek mi az előnye? Rövidebb löket, azaz pörgősebb? A nyomaték, illetve a teljesítménycsúcs nagysága és fordulatszám tartománya merre alakul?
Érdemes a vezérlésbe is belenyúlni? (Csakúgy szoftosan, pl. dupla leömlős, esetleg nagyobb szelepek, vagy más tengely...). Meg gondolom, egy szimpla gyári karbi kevés hozzá...

Mi van, ha csak az 1600-as hengerek kerülnek fel egy D blokkra, és minden marad a gyári?
ezen én is gondolkodtam, mikor a motor felújítása ment, de nagyon sokat kellett volna módosítani rajta

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #31941 Dátum: 2008 Október 16, 14:11:36 »

Akkor ha jól értem, D-s motor 1600-as hengerekkel = zsugor motor?

Ennek mi az előnye? Rövidebb löket, azaz pörgősebb? A nyomaték, illetve a teljesítménycsúcs nagysága és fordulatszám tartománya merre alakul?
Érdemes a vezérlésbe is belenyúlni? (Csakúgy szoftosan, pl. dupla leömlős, esetleg nagyobb szelepek, vagy más tengely...). Meg gondolom, egy szimpla gyári karbi kevés hozzá...

Mi van, ha csak az 1600-as hengerek kerülnek fel egy D blokkra, és minden marad a gyári?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Robpanzer
« Hozzászólás #31940 Dátum: 2008 Október 16, 13:39:35 »

Sot, ha felapplikalsz ketoldalra egy-egy regi bojlert, akkor akar 160000 cm3 is lehet! Bojlert olcson kapsz pl vateran.

 Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #31939 Dátum: 2008 Október 16, 11:57:22 »

gondolkoztam, hogyan lehet a térfogatot úgy növelni, hogy nem faragok a fal vastagságából.
Sot, ha felapplikalsz ketoldalra egy-egy regi bojlert, akkor akar 160000 cm3 is lehet! Bojlert olcson kapsz pl vateran.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31938 Dátum: 2008 Október 16, 07:55:59 »

Kösz, akkor marad egy későbbi projekt Smiley
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #31937 Dátum: 2008 Október 16, 00:11:49 »

Turbinaházat mindenképpen, meg ha jól tévedek csak adapterrel tudod feltenni.


                             GNX-967
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31936 Dátum: 2008 Október 16, 00:03:32 »

Hogy idevágjak:
bontottam AB-sről olajhűtőt gyárit. Bele lehet mókolni (F1) motoromba, vagy a kutyaházat is cserélni kéne hozzá?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31935 Dátum: 2008 Október 15, 23:27:37 »

Aham

értem,  mostmár minden tiszta, csak a zsugor motorról a zsiguli ugrott be Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #31934 Dátum: 2008 Október 15, 23:26:09 »

Aham


                             GNX-967
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31933 Dátum: 2008 Október 15, 23:23:14 »

Van gyáriba is, de ez direkt typ1-hez való.

ok, értem.

akkor milyen zsugor motorba szántad ? rövid löketű 1,5 ös , á la ikrek ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #31932 Dátum: 2008 Október 15, 23:21:40 »

azt tudom, csak az nem tiszta, hogy van e gyárilag ilyen méretű vw dugó, vagy más márkáé ? tehát vettél anno egy zsiguli motorba ilyen dugattyúkat, aztán betetted a felfúrt (eredtileg 85,5ös) vw hengerekbe ?
Van gyáriba is (ha  minden igaz Noral-VW), de ez direkt typ1-hez való KS.




« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 15, 23:25:13 írta Süsü »


                             GNX-967
Oldalak: 1 ... 1212 1213 1214 1215 1216 [1217] 1218 1219 1220 1221 1222 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.