www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 15:34:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1183 1184 1185 1186 1187 [1188] 1189 1190 1191 1192 1193 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14794629 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #33131 Dátum: 2008 December 21, 14:28:47 »

Hi
Nem tudná esetleg valaki megmondani, hogy mi a pöcsre jó az a két nyilakkal  ellátott gomb, mert jól, elcsavargatom őket jobbra, balra de vajon mit csinálnak!? Ha jobbra vagy, balra csavarom. Mert nem érzek különbséget. Gondolom valamilyen levegő áramoltató. De így is úgyis rohadt párás a kocsi, és nem is jön jobban a meleg levegő.

melyikekre gondolsz?
a rádió alatt kétoldalt?

azok, ha jól tudom a kinti friss levegőt engedik közvetlenül a vezető/utas elé a szélvédőre vagy zárják el ezt, és akkor csak a meleg levegő jön (ha ki van nyitva)

én úgy szoktam a párásodás ellen küzdeni, hogy annyira nyitom ki mindkét pillangóablakot, hogy a nyitógombja egy síkba kerül a króm kerettel. ilyenkor még alig van nyitva, de a levegő úgy jön be, hogy elmegy a szélvédő előtt. (ha jobban nyitom ki, a lábamra egyből jön a hideg)
persze dugóban ez sem segít. erre az esetre kis vízlehúzós jégkaparóm van
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33130 Dátum: 2008 December 21, 14:27:30 »

Hi
Nem tudná esetleg valaki megmondani, hogy mi a pöcsre jó az a két nyilakkal  ellátott gomb, mert jól, elcsavargatom őket jobbra, balra de vajon mit csinálnak!? Ha jobbra vagy, balra csavarom. Mert nem érzek különbséget. Gondolom valamilyen levegő áramoltató. De így is úgyis rohadt párás a kocsi, és nem is jön jobban a meleg levegő.

a szélvédőre (későbbi modelleken a vezető és az utas arcára is) irányuló hideg levegőt tudod elzárni/kinyitni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #33129 Dátum: 2008 December 21, 14:23:38 »

Hi
Nem tudná esetleg valaki megmondani, hogy mi a pöcsre jó az a két nyilakkal  ellátott gomb, mert jól, elcsavargatom őket jobbra, balra de vajon mit csinálnak!? Ha jobbra vagy, balra csavarom. Mert nem érzek különbséget. Gondolom valamilyen levegő áramoltató. De így is úgyis rohadt párás a kocsi, és nem is jön jobban a meleg levegő.

Hűha! Bogárról beszélgetünk? "A" oszlopban fűtéscső? A gombokkal csak a hideg levegö szabályozhtó

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Matt
Hozzászólások: 32


« Hozzászólás #33128 Dátum: 2008 December 21, 14:17:46 »

Hi
Nem tudná esetleg valaki megmondani, hogy mi a pöcsre jó az a két nyilakkal  ellátott gomb, mert jól, elcsavargatom őket jobbra, balra de vajon mit csinálnak!? Ha jobbra vagy, balra csavarom. Mert nem érzek különbséget. Gondolom valamilyen levegő áramoltató. De így is úgyis rohadt párás a kocsi, és nem is jön jobban a meleg levegő.

Szegény zöldemtől búcsúznom kellet de már megvan a piros csodás full originál 71esem!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #33127 Dátum: 2008 December 21, 11:47:24 »

nekem sikerült Smiley mikor megvettük a vasat műanyag feszítő volt az első szélvédőnél , most fémet raktam bele és jól áll benne, a többi géder meg szar volt és az cseréltem , amúgy tényleg 3 fajta létezik , fesznélküli , müanyag  és fém feszítős géder.
A műanyag helyére bemegy a fém, de fordítva szerintem már nem lehetne cserélni.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #33126 Dátum: 2008 December 21, 07:54:21 »

ha műanyag a feszítő benne akkor nem az autód évjáratának megfelelő...nem lehet belerakni műanyag feszítőt a fém helyére és fordítva ....szerintem
nekem sikerült Smiley mikor megvettük a vasat műanyag feszítő volt az első szélvédőnél , most fémet raktam bele és jól áll benne, a többi géder meg szar volt és az cseréltem , amúgy tényleg 3 fajta létezik , fesznélküli , müanyag  és fém feszítős géder.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 21, 07:58:08 írta ESZ »

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #33125 Dátum: 2008 December 21, 01:34:07 »

Tehát bonyolult. Sörparty keretében hátha akadnak majd jelentkezők akik segítenek mikor aktuális lesz.  Smiley
Segitunk! 


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #33124 Dátum: 2008 December 21, 01:29:30 »

Végül is csak négy csavar fogja...
Plusz kikötni a kormányt a Hardy tárcsánál, kormányösszekötőket (nyomtávrúd?) kiakasztani, fékcsövet, kilométeróraspirált kikötni. (Vagy inkább a kerékagyat levenni a lengőkarról?)
Futóműállítás alapvetően nem szükséges, ha a lengőkarból nem veszed ki a gömbcsuklót, és a kormányösszekötőt sem tekered el. (De néhány évente nem árt elvégezni.)
Szerintem ennyi....

Tehát bonyolult. Sörparty keretében hátha akadnak majd jelentkezők akik segítenek mikor aktuális lesz.  Smiley
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #33123 Dátum: 2008 December 21, 01:01:22 »

Hídkiszedés nagy meló? Gondolom utána meg futóműállítás...
Ki kellene majd szedni előbb utóbb, mert tiszta rozsda ami egyenlőre felületi. De átrágják a rozsdakukacok évek alatt úgy hogy majd új pumát kell venni... Ami nagyonnemlennejó... Nekiállnék jövőre az alvázvédelem előtt-után ennek is.
Végül is csak négy csavar fogja...
Plusz kikötni a kormányt a Hardy tárcsánál, kormányösszekötőket (nyomtávrúd?) kiakasztani, fékcsövet, kilométeróraspirált kikötni. (Vagy inkább a kerékagyat levenni a lengőkarról?)
Futóműállítás alapvetően nem szükséges, ha a lengőkarból nem veszed ki a gömbcsuklót, és a kormányösszekötőt sem tekered el. (De néhány évente nem árt elvégezni.)
Szerintem ennyi....
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #33122 Dátum: 2008 December 20, 23:29:04 »

Hídkiszedés nagy meló? Gondolom utána meg futóműállítás...
Ki kellene majd szedni előbb utóbb, mert tiszta rozsda ami egyenlőre felületi. De átrágják a rozsdakukacok évek alatt úgy hogy majd új pumát kell venni... Ami nagyonnemlennejó... Nekiállnék jövőre az alvázvédelem előtt-után ennek is.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #33121 Dátum: 2008 December 20, 23:26:30 »

Lehet, hogy sóher vagyok, de 50 valahányezerért nem akarok új gumikat venni, főleg, hogy ami most van benne az is jó.
(Teljesen igazad van, abban, hogy kár lenne spórolni, de ................. Undecided)
Szal a kérdés, hogyan tudom eldönteni milyen gumi van benne?

ha műanyag a feszítő benne akkor nem az autód évjáratának megfelelő...nem lehet belerakni műanyag feszítőt a fém helyére és fordítva ....szerintem
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #33120 Dátum: 2008 December 20, 21:19:09 »

Bélám a tiédnek baja nem lehet.Szaki csinálta mekk. Grin
Ez így van, mesterem!
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #33119 Dátum: 2008 December 20, 21:12:54 »

úgyse a régit teszed vissza gondolom.....új feszítő, új gumi egy olyan szintű felújításnál amit te csinálsz kár ilyenen sporolni
Lehet, hogy sóher vagyok, de 50 valahányezerért nem akarok új gumikat venni, főleg, hogy ami most van benne az is jó.
(Teljesen igazad van, abban, hogy kár lenne spórolni, de ................. Undecided)
Szal a kérdés, hogyan tudom eldönteni milyen gumi van benne?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #33118 Dátum: 2008 December 20, 21:05:34 »

Bélám a tiédnek baja nem lehet.Szaki csinálta mekk. Grin
Remélem az még odébb lesz!

VW 1200.1963.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #33117 Dátum: 2008 December 20, 21:02:27 »

aztán csak széthullik Grin
Remélem az még odébb lesz!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #33116 Dátum: 2008 December 20, 21:02:00 »

aztán csak széthullik Grin
ja.. úgy jó hogy csattog..  Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33115 Dátum: 2008 December 20, 20:55:16 »

Kivéve a jó "régi" 1.2-eseket, mint az enyém, ez még jó csattogós 0,2-0,3-as  Wink Mehet érzésre.....
aztán csak széthullik Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #33114 Dátum: 2008 December 20, 17:34:19 »

Kivéve a jó "régi" 1.2-eseket, mint az enyém, ez még jó csattogós 0,2-0,3-as  Wink Mehet érzésre.....

Beraktam az új, noname ,gyertyákat.(Kicserélem majd őket Bosch-ra.)És ha már kint voltak,megkerestem a felső hp-ot a jobb oldalon.És beállítottam 0,15-re a szelephézagot.Beállítottam a megszakítóhézagot is 0,4-re.Frankón jár a moci. Mentem egy kört is, elég jól húzott.Csak a szelepfedéltömítés alatt ereszti az olajat.Ezt holnap orvosolom majd, mert már sötét lett.
Ja , és a hátsó ülés alatti fűtéscsonkokat bebugyoláltam, mert már régebben levettem azt a bevonatot ami rajta volt.Le kellett vennem , mert amikor bent ültünk 2-3 levegővétel után ha szájon vettük a levegőt, kaparta a torkunkat.
Jó ez az 1,2-es !
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 20, 19:23:27 írta sparkafer »
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #33113 Dátum: 2008 December 20, 16:34:15 »

1,2es 0,15
amugy 1300-1600 0,10


Kivéve a jó "régi" 1.2-eseket, mint az enyém, ez még jó csattogós 0,2-0,3-as  Wink Mehet érzésre.....

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #33112 Dátum: 2008 December 20, 16:26:11 »

úgyse a régit teszed vissza gondolom.....új feszítő, új gumi egy olyan szintű felújításnál amit te csinálsz kár ilyenen sporolni

Tényleg felújítás függő... nyáron mikor a bogarat újrafényezettem természetesen az ablakok ki lettek véve fújás előtt. A kéderek mentek a kukába. Akkor lepedtőm meg, amikor akartam venni az új kédereket (krómos feszítőshöz való) - a feszítő valami 22 eFt, a hozzávaló gumitömítés a 4 ablakra meg valami 33 eFt. Végül feszítő nélküli callook került bele, ami ha jól emlékszem 12 volt a készlet.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #33111 Dátum: 2008 December 20, 15:09:48 »

hajrá Smiley
hézag jó 0,1-en?
nem 0,15?

A VW kiadott egy szervizinfót azt hiszem 1970-ben, hogy visszamenőleg is minden motornak 0.15-re kell állítani a szelephézagát.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #33110 Dátum: 2008 December 20, 15:07:52 »

Hi!
Van tapasztalat központizár beszerelésben? Bogihoz milyet érdemes venni? Baráti áron lehet venni, de nem tudom, melyik lehet valyh' kompatibilis a bogizárral.
Egyre több tisztes korú kocsit lovasítanak meg (elférne a fenyőfa alatt egy riasztókészlet (ugrókódos, távirányítós, 2 ajtós kp-i zár vezérléssel), én meg ezzel hasítok/parkolok a városban (román/ukrán határ tőlünk 50-50 km-re...)
 Huh

Kurva egyszerű akármiylet beszerelni, mert nagy a hely.
Spal-t tettem bele meg a magyart is, aminek már nem tudom a nevét. Autron?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
matchbox
« Hozzászólás #33109 Dátum: 2008 December 20, 08:45:58 »

Hi!
Van tapasztalat központizár beszerelésben? Bogihoz milyet érdemes venni? Baráti áron lehet venni, de nem tudom, melyik lehet valyh' kompatibilis a bogizárral.
Egyre több tisztes korú kocsit lovasítanak meg (elférne a fenyőfa alatt egy riasztókészlet (ugrókódos, távirányítós, 2 ajtós kp-i zár vezérléssel), én meg ezzel hasítok/parkolok a városban (román/ukrán határ tőlünk 50-50 km-re...)
 Huh
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #33108 Dátum: 2008 December 20, 01:19:58 »

Lehet, hogy gyp-s kérdés, de honnan tudom megállapítani, hogy a szélvédőgumim jó-e az alufeszítőhöz vagy műanyag feszítő jó bele?
A műanyagfeszítőhöz való gumiba belemegy az alufeszítő?
És az alufeszítős gumiba a műanyagfeszítő?
 Huh Huh Huh Huh

úgyse a régit teszed vissza gondolom.....új feszítő, új gumi egy olyan szintű felújításnál amit te csinálsz kár ilyenen sporolni
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #33107 Dátum: 2008 December 19, 22:07:16 »

Szerintem nem interchangable a müanyag és a krómos feszítő  Undecided szóval vagy, vagy +3 eset lehet még feszítő nélküli callook kédered is.
Originallook-ban utazom.. Cool
Elvileg alufeszítősnek kéne lennie, de most műanyagos van benne, és azért agyalok, hogy anno a gumikat is kicserélhették-e, vagy csak az alusba betették a műanyag feszítőt?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #33106 Dátum: 2008 December 19, 22:02:23 »

Szerintem nem interchangable a müanyag és a krómos feszítő  Undecided szóval vagy, vagy +3 eset lehet még feszítő nélküli callook kédered is.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #33105 Dátum: 2008 December 19, 21:30:56 »

Lehet, hogy gyp-s kérdés, de honnan tudom megállapítani, hogy a szélvédőgumim jó-e az alufeszítőhöz vagy műanyag feszítő jó bele?
A műanyagfeszítőhöz való gumiba belemegy az alufeszítő?
És az alufeszítős gumiba a műanyagfeszítő?
 Huh Huh Huh Huh

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #33104 Dátum: 2008 December 19, 21:18:27 »

1,2es 0,15
amugy 1300-1600 0,10

köszi
beszerzek egy 0,15-ös hézagmérőt is Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33103 Dátum: 2008 December 19, 20:26:41 »

1,2es 0,15
amugy 1300-1600 0,10

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #33102 Dátum: 2008 December 19, 16:05:00 »

íme:
thenkjú
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #33101 Dátum: 2008 December 19, 15:33:10 »

Szerintem nem sokat tesz, hogy 0,1 vagy 0,15 Cool. Én szemre, meg kézzel, érzésre szoktam állítani Grin,  meguntam már a hézagmérőzést, inkább nagyobb legyen, mint kisebb Wink.

 

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #33100 Dátum: 2008 December 19, 14:21:45 »

helló, valakinek van a környéken egy befüthető garázsa 2-3 napra kiadó?  a téliszünet folyamán festés céljából
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #33099 Dátum: 2008 December 19, 12:58:21 »

"D" 1,2-es . Ha valaki tudja mondja meg léci,hogy jó-e!Régebben, mintha emlékeznék, hogy a turbinaházra rá volt még festve is, hogy 0,1  .
De ha az itthoni könyveimben meg van , akkor megkeresem.

íme:

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #33098 Dátum: 2008 December 19, 11:44:32 »

"D" 1,2-es . Ha valaki tudja mondja meg léci,hogy jó-e!Régebben, mintha emlékeznék, hogy a turbinaházra rá volt még festve is, hogy 0,1  .
De ha az itthoni könyveimben meg van , akkor megkeresem.

Szerintem nem sokat tesz, hogy 0,1 vagy 0,15 Cool. Én szemre, meg kézzel, érzésre szoktam állítani Grin,  meguntam már a hézagmérőzést, inkább nagyobb legyen, mint kisebb Wink.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #33097 Dátum: 2008 December 19, 11:20:05 »

hajrá Smiley
hézag jó 0,1-en?
nem 0,15?
"D" 1,2-es . Ha valaki tudja mondja meg léci,hogy jó-e!Régebben, mintha emlékeznék, hogy a turbinaházra rá volt még festve is, hogy 0,1  .
De ha az itthoni könyveimben meg van , akkor megkeresem.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #33096 Dátum: 2008 December 19, 11:17:47 »

Gyűrűtörés?
Ezt nem tudom,mert nem szedtük le a hengerfejet,meg a hengereket.Remélem csak azért ment a benzin az olajba, mert már tele volt a többi rész ahova mehetett volna.Talán a gyűrűk vágásainál talált utat, meg nyomás is volt, ezért kénytelen volt terjeszkedni.De majd azért , ha kicseréljük a motort, akkor szétszedjük, megnézzük.
Van vadonat új gyűrűkészletem, lehet szükségem lesz rá.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #33095 Dátum: 2008 December 19, 11:12:57 »

A garázs az tuti aknás lesz!
A tünet az volt, hogy nem volt benne erő.És az olajnyomás is vacakolt.Meg még rángatózva járt a motor.Valószínű, hogy még akkor ment tele benzinnel a himbánál, amikor beesett a gyórsító fúvóka pipája és beakadhatott a szeleptányér alá.Azóta megzabálta már,remélem.
A hengerfejet, hengereket nem vettük le, mert úgy látta Bitus, hogy már zárnak a szelepek.Viszont kellett hézagot állítani.Azt beállította 0,1-re.Ma veszek 4 gyertyát, mert volt egy rossz is köztük. 3 henger ment csak.Úgy elvagyok!! Grin
hajrá Smiley
hézag jó 0,1-en?
nem 0,15?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #33094 Dátum: 2008 December 19, 11:09:39 »

hú, ajjaj. tudjátok már hol ment bele benzin?
mi volt a tünet? elment az olajnyomás?

aknás garázst csináljatok! akkor aztán mindenki oda fog járni Szmb-zni Grin
A garázs az tuti aknás lesz!
A tünet az volt, hogy nem volt benne erő.És az olajnyomás is vacakolt.Meg még rángatózva járt a motor.Valószínű, hogy még akkor ment tele benzinnel a himbánál, amikor beesett a gyórsító fúvóka pipája és beakadhatott a szeleptányér alá.Azóta megzabálta már,remélem.
A hengerfejet, hengereket nem vettük le, mert úgy látta Bitus, hogy már zárnak a szelepek.Viszont kellett hézagot állítani.Azt beállította 0,1-re.Ma veszek 4 gyertyát, mert volt egy rossz is köztük. 3 henger ment csak.Úgy elvagyok!! Grin
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #33093 Dátum: 2008 December 19, 00:09:54 »

Gondoltam ma kicseréljük a motort!Az idő is kedvező! Grin Esik!
Ezért eljött Bitus barátom. De előtte a bentlévő 1.2-es  hibáját kerestük.  Leszedtük a jobb oldali hengerfejfedél takarót.Kb 3 liter olaj és benzin ömlött ki!
Ezek után az olajat is leengedtük a motorból. Az sem volt gyenge!Fele benzin volt! És kb 5 liter!Ráadásul még egy gyertya is szar volt!

Ja, azt elfelejtettem írni, hogy egy szomszéd (Robi), barátomhoz bekéredzkedtem!Aknás garázs.Szuper volt!
Lehet, hogy WildDaemonnal, Bitussal  csinálunk valami jó kis garázst itt nálunk.

Gyűrűtörés?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #33092 Dátum: 2008 December 18, 22:29:33 »

Gondoltam ma kicseréljük a motort!Az idő is kedvező! Grin Esik!
Ezért eljött Bitus barátom. De előtte a bentlévő 1.2-es  hibáját kerestük.  Leszedtük a jobb oldali hengerfejfedél takarót.Kb 3 liter olaj és benzin ömlött ki!
Ezek után az olajat is leengedtük a motorból. Az sem volt gyenge!Fele benzin volt! És kb 5 liter!Ráadásul még egy gyertya is szar volt!

Ja, azt elfelejtettem írni, hogy egy szomszéd (Robi), barátomhoz bekéredzkedtem!Aknás garázs.Szuper volt!
Lehet, hogy WildDaemonnal, Bitussal  csinálunk valami jó kis garázst itt nálunk.

hú, ajjaj. tudjátok már hol ment bele benzin?
mi volt a tünet? elment az olajnyomás?

aknás garázst csináljatok! akkor aztán mindenki oda fog járni Szmb-zni Grin
Oldalak: 1 ... 1183 1184 1185 1186 1187 [1188] 1189 1190 1191 1192 1193 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.