www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 15:38:27

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1180 1181 1182 1183 1184 [1185] 1186 1187 1188 1189 1190 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14794684 alkalommal)
Nem elérhető cetkas
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #33251 Dátum: 2008 December 26, 09:29:08 »

Szép reggelt!

Szeretnék kérni egy pici segítséget, valaki tudja hogy lehet a bogár 30 PICT karbinál pillangószeleptengelyt javítani mert lóg és falsot szív! Vinném forgalombahelyezni de még előre hiányzik a négy kormányösszekötő meg a karbi! Ha tudtok segíteni előre is köszönöm!

Autóépítők Last Barons.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33250 Dátum: 2008 December 26, 09:07:08 »

Sztem nem.
Úgy értettem ahogy AZS leírta. Hogy inkább alá, mint fölé...

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #33249 Dátum: 2008 December 26, 00:22:40 »

Nemtudom. Csak próbálnám összefoglalni.... Ahol hiba leledzik tessen mindenkinek javítani.  Wink

Alvázas témában már jobban otthon vagyok, vagy fél éve arról faggatok gyűjtök infót próbálom bevésni az agyamba...

a cinksprének az a lényege, hogy ha az acél/vas felületen van, akkor "magához vonzza" a korróziót, és ameddig tart, addig az acél nem korrodálódik. de he nem közvetlenül az acélon van, akkor semmi értelme.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #33248 Dátum: 2008 December 26, 00:18:48 »

a gittre minek fújnál már cinksprét???

Nemtudom. Csak próbálnám összefoglalni.... Ahol hiba leledzik tessen mindenkinek javítani.  Wink De igazából abból indultam ki hogy minden festék alá kell valami alapozó. Vagyis célszerű....

Alvázas témában már jobban otthon vagyok, vagy fél éve arról faggatok gyűjtök infót próbálom bevésni az agyamba...
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 26, 00:22:25 írta tazoli »
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #33247 Dátum: 2008 December 26, 00:08:26 »


 gitt, csiszolgatás, aztán cinkspray alapozó


a gittre minek fújnál már cinksprét???
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33246 Dátum: 2008 December 26, 00:06:01 »

Van az a sárgás színű két komponensű primer festék (alapozó), ez hegeszthető is és erre lehet gittelni. Nem kell telibe kenni vele a lemezt, csupán megködölni. A zink-kromátos alapozót és s cinksprayt is levakarják a fényezők vakolás előtt. Egyrészt nem tűrik meg magukon a gittet, másrészt a fényező nem vállalja be azt hogy egy bizonytalan alapozásra kezdjen el dolgozni. A zink spray eredendően arra szolgál hogy a még izzó hegesztési pontra/varratra fújva korrozió gátló legyen. Első autónál ezt a fényezőm elmagyarázta, ugyanis minden cserélt elemet jó vastagon megkentem/fújtam alapozóval, ő meg csiszolhatta, kromofágozhatta.  Undecided
Ő mondta, ha cink-kromátot használok akkor telibe ott ahol nem lesz fújva (üregek stb...) és csak a hegesztéseknél, többin hagyjam rajt a fekete olajos védőfestéket.
Második variáció ami megkönnyíti mindkettőnk dolgát, de költségesebb a 2K-s alapozó.


                             GNX-967
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #33245 Dátum: 2008 December 25, 23:49:35 »

nekem zavaros amit írsz, de a gitt alá is kell alapozó sztem
Sztem nem.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33244 Dátum: 2008 December 25, 23:46:24 »

Tehát:
-ha kasztni: lakatolás, gitt, csiszolgatás, aztán cinkspray alapozó, aztán ?
nekem zavaros amit írsz, de a gitt alá is kell alapozó sztem
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 25, 23:48:33 írta Zoli »

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #33243 Dátum: 2008 December 25, 23:23:51 »

Az én fényezőm (négyszázezer) az előzetesen homokfújt, majd cinkspray-val általam telibe fújt kasznit vmi. több komponensű ún. reaktív alapozóval (zöldes színű, büdös takony) megfújta, arra ment a szín, a rácsnál is.

Tehát:
-ha kasztni: lakatolás, gitt, csiszolgatás, aztán cinkspray alapozó, aztán ?reaktív? alapozó, fény, (lakk végül ha metálfényt szeretnénk)
-ha alváz: lakatolás, fémtiszta lemez, cinkkronátos alapozó, (Pityubá tudja a forrást honnan szerezhető be), majd másmilyen alapozó (régebbi kérdéseim alapján kiderült hogy tökmindegy milyen csak márkás legyen pl.: dunaplast, premier, trilakk, meg volt valami spécileg kocsira való is, H kedőbetűs talán), aztán jöhet a kétféle alapozóra a zománcfesték, és tetejét pedig végül kened-fújod alvázvédővel.

???

És pl. Martin gépét a tojást otthon teddyzték. Azaz valszeg ő sem homokolta telibe a képek alapján amiket eddig láttam a kocsiról. Szal ő tutira tudja hogy lehet a rács mögül a festéket leszedni. ESZ írása alapján mondjuk ha bemakkolod akkor úgy (is).
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 26, 00:05:26 írta tazoli »
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #33242 Dátum: 2008 December 25, 22:52:59 »

az a paradicsomprésre emlékeztető háló mire jó?
paradicsomprés

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #33241 Dátum: 2008 December 25, 22:50:08 »

nyúlság ilyen hálót használni!
a vagány csávók piszkálnak! Grin

Meg nem kell a murvás speciálokon nagyemberkedni!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #33240 Dátum: 2008 December 25, 20:06:39 »

kavicsbeszorulás elleni technika. a te sárgádból is piszkálgattuk egy ideig

(ja, akkor már nem a tiéd volt)

nyúlság ilyen hálót használni!
a vagány csávók piszkálnak! Grin

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #33239 Dátum: 2008 December 25, 20:05:43 »

az a paradicsomprésre emlékeztető háló mire jó?

kavicsbeszorulás elleni technika. a te sárgádból is piszkálgattuk egy ideig

(ja, akkor már nem a tiéd volt)
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #33238 Dátum: 2008 December 25, 20:03:44 »

mai szmb, felraktam a csonktengelyeket meg a féktárcsákat előlre

az a paradicsomprésre emlékeztető háló mire jó?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #33237 Dátum: 2008 December 25, 19:08:51 »

mai szmb, felraktam a csonktengelyeket meg a féktárcsákat előlre

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #33236 Dátum: 2008 December 25, 19:06:13 »

és ott belül hogyan vakartad le?
a szerencse is közrejátszott , bespricceltem bőven kromóval hagytam állni ,mikor felpúposodott a festék akkor ecsettel és egyéb hosszú tárgyakkal vakartam le , ezt többször megismételtem , majd hogy kijöjjön minden festékcafat nyakonöntöttem nitróval

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33235 Dátum: 2008 December 25, 19:04:50 »

és ott belül hogyan vakartad le?
Ha jól fogja a kromofág, és lepelyhedtik elég lefújni kompresszorral, vagy vízzel.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #33234 Dátum: 2008 December 25, 18:58:46 »

nekem a kromofág bevált, pedig 3 réteg festéket kellet levakarnom a gépröl mire fémtiszta lett
és ott belül hogyan vakartad le?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #33233 Dátum: 2008 December 25, 18:54:53 »

nekem a kromofág bevált, pedig 3 réteg festéket kellet levakarnom a gépröl mire fémtiszta lett

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #33232 Dátum: 2008 December 25, 15:05:47 »

Van Kromofág és van Super Kromofág, ez utóbbi változatlan.
Szuperkromofág szerintem is visz mindent

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #33231 Dátum: 2008 December 25, 14:28:17 »

Tudomásom szerint, a kromofággal az a baj,hogy miután előszeretettel locsolták az autókat,így modosították az összetételét.Vagyis,amit próbáltam is,az eredeti fényezést,nem is bántotta.Csak ami réteget utólag fújtak rá.Próbáltam BODY 900 festékeltávolítóval is,de az se nem csinált semmit.

Van Kromofág és van Super Kromofág, ez utóbbi változatlan.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #33230 Dátum: 2008 December 25, 14:13:50 »

Akkor még csak elemezzük?
 

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33229 Dátum: 2008 December 25, 14:05:52 »

de pont a hegesztésnél kezd legelőször rohadni, nem?

védőgázassal hegesztik, akkor nem feltétlenül.
na meg rendesen illik lesimítani a varratokat.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #33228 Dátum: 2008 December 25, 14:02:37 »

És ha bepermetezel kromofágot? Aztán kimosod. Esetleg többször ismételed. Roll Eyes Még mindig inkább mint a vágás.
Tudomásom szerint, a kromofággal az a baj,hogy miután előszeretettel locsolták az autókat,így modosították az összetételét.Vagyis,amit próbáltam is,az eredeti fényezést,nem is bántotta.Csak ami réteget utólag fújtak rá.Próbáltam BODY 900 festékeltávolítóval is,de az se nem csinált semmit.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #33227 Dátum: 2008 December 25, 13:56:34 »

A hegesztsnél meg jól leég a friss festés.
Ez így van Sad

Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #33226 Dátum: 2008 December 25, 12:22:10 »

http://kepeim.hu/userlapok/kepek.php3?u=24038&alkid=52481
nekem a kasznis kivágta, fémtisztára pucolta, hegeszthető alapozóval kikenték vissza hegesztette a rácsot és fújtak még bele alapozót
de pont a hegesztésnél kezd legelőször rohadni, nem?

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #33225 Dátum: 2008 December 25, 11:41:16 »

Arra gondoltam,hogy fent visszintesen az ablak gumi alatt,két oldalt a rács melett,valamint alul a motortérből 3 helyen a rács mentén.
http://kepeim.hu/userlapok/kepek.php3?u=24038&alkid=52481
nekem a kasznis kivágta, fémtisztára pucolta, hegeszthető alapozóval kikenték vissza hegesztette a rácsot és fújtak még bele alapozót

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #33224 Dátum: 2008 December 25, 09:04:10 »

Azt szeretném elkerülni,ugyan is nem nagyon van rá lehetőség.MIvel el nem viszem sehova ezért, a mobil szóró meg ritka a környékünkön.Gondoltam rá,hogy kivágom,valami király vonalon,aztán visszaépítem.Mivel most is tiszta pattogás,muszáj lesz valamit csinálnom,mert így nem festek rá

Kompresszorod van?

http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/product_info.php?products_id=167


Ha nincs akkor itt van festék maró:

http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/product_info.php?cPath=47_54&products_id=48


"Ez a festék letakarító, lemaró szer egyszerüen és kitünöen alkalmazható. Könnyedén eltávolít több réteget egyszerre, de lehetöség van az idök során egymásra fényezett több rétegek eltávolításánál, akár a festék rétegenkénti, egyenként történö lemarásra is. Eltávolít mindenféle festéket anélkül, hogy felületkárosodást okozna üvegen, krómon, alumíniumon vagy müanyagon. Alkalmazható továbbá üzemanyagtartály felújításánál a tartály belsejében lévö festés vagy az un. "festék-foszlányok" eltávolítására. Felületre felhordani könnyü a pumás-flakon segítségével, így a festék eltávolítási folyamat gyorsabb, mint a hagyományos, egyszerü drótkefézéssel. Rendelhetö még nagyobb, 3,78l –es kiszerelésben."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33223 Dátum: 2008 December 25, 08:57:28 »

Azt szeretném elkerülni,ugyan is nem nagyon van rá lehetőség.MIvel el nem viszem sehova ezért, a mobil szóró meg ritka a környékünkön.Gondoltam rá,hogy kivágom,valami király vonalon,aztán visszaépítem.Mivel most is tiszta pattogás,muszáj lesz valamit csinálnom,mert így nem festek rá

És ha bepermetezel kromofágot? Aztán kimosod. Esetleg többször ismételed. Roll Eyes Még mindig inkább mint a vágás.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #33222 Dátum: 2008 December 25, 00:03:58 »

Ez már alakul...

A cinkspray-t meg akartam már régebben kérdezni, hogy mennyire ad fix alapot?
Vas-cink ill. cink-alapozó festék relációban is...
Bennem az ereszcsatornákról(horganyzott) lepattogzó festék látványa él.
Láttam utángyártott horganyzott kasztnielemet anno, nem egy zsigulin. Amelyikről lepattogzott a festék, arról az oxidréteget csesztek lecsiszolni.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #33221 Dátum: 2008 December 24, 23:33:27 »

Ez már alakul...

A cinkspray-t meg akartam már régebben kérdezni, hogy mennyire ad fix alapot?
Vas-cink ill. cink-alapozó festék relációban is...
Bennem az ereszcsatornákról(horganyzott) lepattogzó festék látványa él.
A fényezők nem szeretik, de nem szeretnek semmilyen alapozó festéket, mindet fikázzák. Legjobban a fényes vasat szeretik, de ezzel nem szolgálhat az épeszű felújító, figyelembe véve a felújítás időtartmát. Állítólag ezért használnak reaktív alapozót, főleg, ott, ahol nem tudják vasig csiszolni a felületet.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33220 Dátum: 2008 December 24, 23:03:24 »

Az én fényezőm (négyszázezer) az előzetesen homokfújt, majd cinkspray-val általam telibe fújt kasznit vmi. több komponensű ún. reaktív alapozóval (zöldes színű, büdös takony) megfújta, arra ment a szín, a rácsnál is.
Ez már alakul...

A cinkspray-t meg akartam már régebben kérdezni, hogy mennyire ad fix alapot?
Vas-cink ill. cink-alapozó festék relációban is...
Bennem az ereszcsatornákról(horganyzott) lepattogzó festék látványa él.

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #33219 Dátum: 2008 December 24, 22:59:37 »

Ez már az előző festőnek sem ment...
Rémlik valami rácskivágásos módszer régebbről, de az elég meglepő volt.
Ha homokszórod, akkor is ott a kérdés, hogy a rácsot hátulról hogy?   Tongue Tongue

Tényleg, ezt a félmilliós fényezők hogy oldják meg?
Az én fényezőm (négyszázezer) az előzetesen homokfújt, majd cinkspray-val általam telibe fújt kasznit vmi. több komponensű ún. reaktív alapozóval (zöldes színű, büdös takony) megfújta, arra ment a szín, a rácsnál is.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33218 Dátum: 2008 December 24, 22:51:50 »

egy bogáron a szerelőm úgy csinálta hogy utastér felölel kivágta, lefényezte vissza heggesztette, majd újra lefújta
Hát nem tudom, nekem feláll a szőr a hátamon a kivág, majd visszahegeszt mozdulatsortól...

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #33217 Dátum: 2008 December 24, 22:50:29 »

ezen már én is gondolkodtam.
mit szólsz ahhoz az ötlethez, hogy azt a részt amin itt lepergett a festék, alulról vágod ki, aztán festés után alulról kell visszahegeszteni(talán pontonként is elég)

egy bogáron a szerelőm úgy csinálta hogy utastér felölel kivágta, lefényezte vissza heggesztette, majd újra lefújta
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #33216 Dátum: 2008 December 24, 22:48:10 »

ok, akkor festés előtt
Akkor ugyanott tartunk, mint a kivágás előtt Grin

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33215 Dátum: 2008 December 24, 22:47:57 »

ezen már én is gondolkodtam.
mit szólsz ahhoz az ötlethez, hogy azt a részt amin itt lepergett a festék, alulról vágod ki, aztán festés után alulról kell visszahegeszteni(talán pontonként is elég)
Amennyit nyersz a festéssel, elveszted duplán a hegesztéssel... Undecided

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #33214 Dátum: 2008 December 24, 22:44:50 »

A hegesztsnél meg jól leég a friss festés.
ok, akkor festés előtt
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #33213 Dátum: 2008 December 24, 22:39:08 »

ezen már én is gondolkodtam.
mit szólsz ahhoz az ötlethez, hogy azt a részt amin itt lepergett a festék, alulról vágod ki, aztán festés után alulról kell visszahegeszteni(talán pontonként is elég)
A hegesztsnél meg jól leég a friss festés.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #33212 Dátum: 2008 December 24, 22:37:17 »

Festés miatt ki kell csiszolnom a rács alatti részt is. Valakinek van valamilyen ötlete, hogy hogyan lenne célszerű megoldanom?
ezen már én is gondolkodtam.
mit szólsz ahhoz az ötlethez, hogy azt a részt amin itt lepergett a festék, alulról vágod ki, aztán festés után alulról kell visszahegeszteni(talán pontonként is elég)
Oldalak: 1 ... 1180 1181 1182 1183 1184 [1185] 1186 1187 1188 1189 1190 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.208 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.