www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 23:12:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1182 1183 1184 1185 1186 [1187] 1188 1189 1190 1191 1192 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13237236 alkalommal)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #33156 Dátum: 2008 December 21, 22:42:12 »

Szia!
Ha azt a kárpit garnitúrát tetted az autóba,amit tőlem vettél a rajzáson,akkor abba nem jó a króm hamutartó.

Ezek a kárpitok,egy fiatalabb évjáratú,mexikói bogárból lettek bontva.

A régi króm hamutartó,nem kompatilis az újabb feketével.
Ez pontosan az. Csak fekete műanyag jó bele? És abból csak 1 méret van?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #33155 Dátum: 2008 December 21, 22:34:17 »

Van egy szép króm hátsó hamutartóm. Be akartam ma rakni a jobb hátsó kárpitba, ami elvileg gyári, és épp, hogy be nem esik, annyival kisebb, mint a luk.Hogy van ez? Volt ebből több méret?
Szia!
Ha azt a kárpit garnitúrát tetted az autóba,amit tőlem vettél a rajzáson,akkor abba nem jó a króm hamutartó.

Ezek a kárpitok,egy fiatalabb évjáratú,mexikói bogárból lettek bontva.

A régi króm hamutartó,nem kompatilis az újabb feketével.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #33154 Dátum: 2008 December 21, 22:29:18 »

Van egy szép króm hátsó hamutartóm. Be akartam ma rakni a jobb hátsó kárpitba, ami elvileg gyári, és épp, hogy be nem esik, annyival kisebb, mint a luk.Hogy van ez? Volt ebből több méret?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #33153 Dátum: 2008 December 21, 21:47:51 »

A mai SZMB-m viszont felvidított!
Igencsak bosszantott ez a kipufogómizéria amiről már kérdeztem korábban, ezért kimentem a garázsba, leszedtem a régi dobról a babákat (meg az újról is) és láss csodát szinte pontosan passzolt utána a motorburkoló lemezen levő lyukhoz!  Shocked Kis drótkorongozás, felillesztés, fülek visszahajtogatása, és már fenn is a lemez!  Cool
(az új babán az a rész ami e csövet fogja körül kb 5 mm-rel volt odébb az egyik végén és ez okozta a galibát.)
Utángyártott dolgok előre!  

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33152 Dátum: 2008 December 21, 21:44:46 »

De jobb lenne, csk mint írtam most sajna már nem nagyon van "kedvem" kicserélni.  Embarrassed
megértem...

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #33151 Dátum: 2008 December 21, 21:43:05 »

Nem lenne az jobb,hogy inkább egy ablak 1X-RE, de kéder csere is?

Ja mellesleg a JP vagymi kéderem egy hónap tán berepedt...
De jobb lenne, csk mint írtam most sajna már nem nagyon van "kedvem" kicserélni.  Embarrassed

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #33150 Dátum: 2008 December 21, 21:25:41 »

Köszi ezt akartam hallani!  Wink De most komolyan akkor 1 körben nekifutok csak a feszítők cseréjének, aztán idővel ha lesz "kedvem", akkor haladok az erdeti felé.
Nem lenne az jobb,hogy inkább egy ablak 1X-RE, de kéder csere is?

Ja mellesleg a JP vagymi kéderem egy hónap tán berepedt...
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 21, 21:27:14 írta Zoli »

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #33149 Dátum: 2008 December 21, 21:21:10 »

A műanyag helyére bemegy a fém, de fordítva szerintem már nem lehetne cserélni.
Köszi ezt akartam hallani!  Wink De most komolyan akkor 1 körben nekifutok csak a feszítők cseréjének, aztán idővel ha lesz "kedvem", akkor haladok az erdeti felé.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Melalo
Hozzászólások: 820


« Hozzászólás #33148 Dátum: 2008 December 21, 19:08:46 »

állapotfüggő, ha hibátlan a gép, és megvan minden gyári dokumentáció, akkor érdemes ot-t csináltatni, ha viszont egy normál használatra készülő vas, inkább rendes rendszámozást kell csinálni

nekünk 2 éve készül a Kübel, nagyjából gyári lesz, de sajnos nincs túl sok eredeti papír róla(mert USA-import volt régen,és az előző német tulajoknál elkallódtak), és inkább nem szivatom magam azzal,hogy mindenbe belekössenek az ot vizsgán.

Hát ezaz...
Amit meg szeretnék venni,annak valószínűleg nincsenek meg a papírjai.Annyit tudni róla,h valaki a hátsó ablakot kicserélte egy oválra,de ezt ha megvenném visszacserélném a gyárira!Ez még a karosindexes egykamrás hátsólámpás változat,szóval nem valami sok gurul belőle itt magyarországon...
Csak kérdés,hogy tényleg megéri-e az OT minősítés miatt ennyit gürcölni és idegeskedni... Huh Undecided

Keresek 1302/03 első sárvédőket, gyári új, vagy a gyárival megegyező üvegszálas koppintás érdekel.

'71 Volkswagen 1302
'79 Porsche 924
'73 Audi 80 LS
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #33147 Dátum: 2008 December 21, 18:35:29 »

Azt tudom,h a papírozás min. 100e (eredetvizsga,forgalmi,új rendszám,illetékek stb.)!
Viszont én konkrétan arra lennék kiváncsi,hogy hogy éri meg jobban behozni...
Szenvedjek-e a gyárira való visszaalakítással,hogy megkapjam az OT minősítést(plusz még az "ótésítés" költségei),
vagy olcsóbban kijövök,ha befizetem a regadót és lepapíroztatom így ahogy van...?

 Huh Huh Huh

állapotfüggő, ha hibátlan a gép, és megvan minden gyári dokumentáció, akkor érdemes ot-t csináltatni, ha viszont egy normál használatra készülő vas, inkább rendes rendszámozást kell csinálni

nekünk 2 éve készül a Kübel, nagyjából gyári lesz, de sajnos nincs túl sok eredeti papír róla(mert USA-import volt régen,és az előző német tulajoknál elkallódtak), és inkább nem szivatom magam azzal,hogy mindenbe belekössenek az ot vizsgán.
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 21, 18:38:12 írta LovasBotond »

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #33146 Dátum: 2008 December 21, 18:34:12 »

Azt tudom,h a papírozás min. 100e (eredetvizsga,forgalmi,új rendszám,illetékek stb.)!
Viszont én konkrétan arra lennék kiváncsi,hogy hogy éri meg jobban behozni...
Szenvedjek-e a gyárira való visszaalakítással,hogy megkapjam az OT minősítést(plusz még az "ótésítés" költségei),
vagy olcsóbban kijövök,ha befizetem a regadót és lepapíroztatom így ahogy van...?

 Huh Huh Huh
Nem elérhető Melalo
Hozzászólások: 820


« Hozzászólás #33145 Dátum: 2008 December 21, 18:30:03 »

gondolom ezt a kalkulátort nézted:
http://www.euvonal.hu/regado.php

jobb felül van egy alapösszeg, az az a regadó amit új autóra számolnak, és azt avultatják a kor,motor,stb. után

a regadón felül még  100e ft-t nyugodtan rá lehet számolni,mire lepapírozod

Azt tudom,h a papírozás min. 100e (eredetvizsga,forgalmi,új rendszám,illetékek stb.)!
Viszont én konkrétan arra lennék kiváncsi,hogy hogy éri meg jobban behozni...
Szenvedjek-e a gyárira való visszaalakítással,hogy megkapjam az OT minősítést(plusz még az "ótésítés" költségei),
vagy olcsóbban kijövök,ha befizetem a regadót és lepapíroztatom így ahogy van...?

 Huh Huh Huh

Keresek 1302/03 első sárvédőket, gyári új, vagy a gyárival megegyező üvegszálas koppintás érdekel.

'71 Volkswagen 1302
'79 Porsche 924
'73 Audi 80 LS
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #33144 Dátum: 2008 December 21, 18:15:25 »

Köszönöm, de mit is értesz pontosan "alapértéknek" ?
(az adásvételibe írt összeget???) Huh



gondolom ezt a kalkulátort nézted:
http://www.euvonal.hu/regado.php

jobb felül van egy alapösszeg, az az a regadó amit új autóra számolnak, és azt avultatják a kor,motor,stb. után

a regadón felül még  100e ft-t nyugodtan rá lehet számolni,mire lepapírozod
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 21, 18:16:57 írta LovasBotond »

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Melalo
Hozzászólások: 820


« Hozzászólás #33143 Dátum: 2008 December 21, 18:13:27 »

a 30 éven felüli autók esetében az alapérték 10%-a a regadó

az eljárás kezdete az az időpont amikor bejelented a kpm-nél műszakira a gépet az első forg. helyezéshez

Köszönöm, de mit is értesz pontosan "alapérték" alatt ?
(az adásvételibe írt összeget???) Huh


Keresek 1302/03 első sárvédőket, gyári új, vagy a gyárival megegyező üvegszálas koppintás érdekel.

'71 Volkswagen 1302
'79 Porsche 924
'73 Audi 80 LS
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #33142 Dátum: 2008 December 21, 18:08:43 »


Huhhhúúúúú!
Köszönöm!Ennek most megörültem két év alatt rendbe rakom!
De ha mondjuk mégse sikerülne,akkor mennyi lenne a regadó?Csak mert az ilyen netes kalkulálókban a legkisebb dátum amit az "első forgalombahelyezés éve" rovatnál be lehet jelölni az 1981.
Ezen kívül még a környezetvédelmi osztályba való besorolást se tudom,hogy konkrétan melyik(mivel elég régi autó és technika,gondolom a legrosszabb)
És az adóigazgatási eljárás kezdete mit takar pontosan?

Köszönöm

a 30 éven felüli autók esetében az alapérték 10%-a a regadó

az eljárás kezdete az az időpont amikor bejelented a kpm-nél műszakira a gépet az első forg. helyezéshez

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Melalo
Hozzászólások: 820


« Hozzászólás #33141 Dátum: 2008 December 21, 17:04:08 »

Ugy tudom akkor nincs regado, ha bejelented, hogy OT-re akarod felkesziteni a kocsit. Erre asszem kapsz vmi 2 evet, addig a kocsi nincs forgalomban. Utana szepen leOTzteted es regado nelkul forgalombahelyezteted. De ennek feltetele a gyari allapot! (persze sokan sokfelet hallottunk mar az OT vizsgakrol, szoval meg akarmi is lehet)


Huhhhúúúúú!
Köszönöm!Ennek most megörültem két év alatt rendbe rakom!
De ha mondjuk mégse sikerülne,akkor mennyi lenne a regadó?Csak mert az ilyen netes kalkulálókban a legkisebb dátum amit az "első forgalombahelyezés éve" rovatnál be lehet jelölni az 1981.
Ezen kívül még a környezetvédelmi osztályba való besorolást se tudom,hogy konkrétan melyik(mivel elég régi autó és technika,gondolom a legrosszabb)
És az adóigazgatási eljárás kezdete mit takar pontosan?

Köszönöm

Keresek 1302/03 első sárvédőket, gyári új, vagy a gyárival megegyező üvegszálas koppintás érdekel.

'71 Volkswagen 1302
'79 Porsche 924
'73 Audi 80 LS
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #33140 Dátum: 2008 December 21, 16:33:28 »

Olyasmit hallottam,h veterán autóra nem kell regadó, viszont azt nem tudom,h gyári (OT) állapotúnak kell-e lennie, hogy kikerülhető legyen a regadó?
Ugy tudom akkor nincs regado, ha bejelented, hogy OT-re akarod felkesziteni a kocsit. Erre asszem kapsz vmi 2 evet, addig a kocsi nincs forgalomban. Utana szepen leOTzteted es regado nelkul forgalombahelyezteted. De ennek feltetele a gyari allapot! (persze sokan sokfelet hallottunk mar az OT vizsgakrol, szoval meg akarmi is lehet)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #33139 Dátum: 2008 December 21, 16:06:06 »

Ha meg az összes ablakot jól lekezeled vele akkor a pára -jobb híján- kénytelen lesz a lemezeken kicsapódni a kárpitok alatt mondjuk.
Szóval ajánlott csak a szükséges helyeken használni és/vagy ventilátoros fűtést alkalmazni.  Grin
Bocs, Vili, lehet, hogy tévedsz, meg a többiek is (de lehet, hogy én...). Ez a szer csak eloszlatja egyenletesen a párát az ablakon, magyarul nem apró cseppekben áll meg, hanem egy egyenletes vastagságú filmet képez így a víz az üvegen, tehát nem torzít.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Melalo
Hozzászólások: 820


« Hozzászólás #33138 Dátum: 2008 December 21, 15:43:57 »

Sziasztok!

Nem tudja véletlenül valaki, hogy egy 58-as bogárra mennyi lenne a regadó, ill. a magyarországi forgalombahelyezés teljes költsége?
Olyasmit hallottam,h veterán autóra nem kell regadó, viszont azt nem tudom,h gyári (OT) állapotúnak kell-e lennie, hogy kikerülhető legyen a regadó?
Csak mert amit kinéztem, az sajnos nem az  Undecided de nálam valószínűleg azzá válna... Wink

Köszönöm!

Keresek 1302/03 első sárvédőket, gyári új, vagy a gyárival megegyező üvegszálas koppintás érdekel.

'71 Volkswagen 1302
'79 Porsche 924
'73 Audi 80 LS
1303LS
« Hozzászólás #33137 Dátum: 2008 December 21, 15:19:17 »

Sima ilyen kék-szürke dobozos prevent.
Ha meg az összes ablakot jól lekezeled vele akkor a pára -jobb híján- kénytelen lesz a lemezeken kicsapódni a kárpitok alatt mondjuk.
Szóval ajánlott csak a szükséges helyeken használni és/vagy ventilátoros fűtést alkalmazni.  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #33136 Dátum: 2008 December 21, 15:04:25 »

akkor lehet, hogy én rosszat vettem, de egyik sem ért lófaszt sem.

Nyáron 30 fokban mind jó, ősszel esőben már nem annyira.... ;-)

Ráadásul kicsit a fényt is töri és/vagy homályos is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33135 Dátum: 2008 December 21, 14:59:17 »

milyet vettél?
nekem kéne a hátsó ablakra..
Sima ilyen kék-szürke dobozos prevent.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #33134 Dátum: 2008 December 21, 14:52:00 »

Én vettem párásodásgátló sprét. Ráfújod, vársz fél percet letörlöd és jópár napig egyátalán nem párásodik.( ha hozzáérsz az üveghez, vagy ha megtörlöd akkor lejön a réteg és ottt párásodni fog). Ha rálehelsz, még akkor sem. Cool
milyet vettél?
nekem kéne a hátsó ablakra..
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33133 Dátum: 2008 December 21, 14:39:48 »

Én vettem párásodásgátló sprét. Ráfújod, vársz fél percet letörlöd és jópár napig egyátalán nem párásodik.( ha hozzáérsz az üveghez, vagy ha megtörlöd akkor lejön a réteg és ottt párásodni fog). Ha rálehelsz, még akkor sem. Cool

akkor lehet, hogy én rosszat vettem, de egyik sem ért lófaszt sem.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33132 Dátum: 2008 December 21, 14:34:34 »

melyikekre gondolsz?
a rádió alatt kétoldalt?

azok, ha jól tudom a kinti friss levegőt engedik közvetlenül a vezető/utas elé a szélvédőre vagy zárják el ezt, és akkor csak a meleg levegő jön (ha ki van nyitva)

én úgy szoktam a párásodás ellen küzdeni, hogy annyira nyitom ki mindkét pillangóablakot, hogy a nyitógombja egy síkba kerül a króm kerettel. ilyenkor még alig van nyitva, de a levegő úgy jön be, hogy elmegy a szélvédő előtt. (ha jobban nyitom ki, a lábamra egyből jön a hideg)
persze dugóban ez sem segít. erre az esetre kis vízlehúzós jégkaparóm van
Én vettem párásodásgátló sprét. Ráfújod, vársz fél percet letörlöd és jópár napig egyátalán nem párásodik.( ha hozzáérsz az üveghez, vagy ha megtörlöd akkor lejön a réteg és ottt párásodni fog). Ha rálehelsz, még akkor sem. Cool

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #33131 Dátum: 2008 December 21, 14:28:47 »

Hi
Nem tudná esetleg valaki megmondani, hogy mi a pöcsre jó az a két nyilakkal  ellátott gomb, mert jól, elcsavargatom őket jobbra, balra de vajon mit csinálnak!? Ha jobbra vagy, balra csavarom. Mert nem érzek különbséget. Gondolom valamilyen levegő áramoltató. De így is úgyis rohadt párás a kocsi, és nem is jön jobban a meleg levegő.

melyikekre gondolsz?
a rádió alatt kétoldalt?

azok, ha jól tudom a kinti friss levegőt engedik közvetlenül a vezető/utas elé a szélvédőre vagy zárják el ezt, és akkor csak a meleg levegő jön (ha ki van nyitva)

én úgy szoktam a párásodás ellen küzdeni, hogy annyira nyitom ki mindkét pillangóablakot, hogy a nyitógombja egy síkba kerül a króm kerettel. ilyenkor még alig van nyitva, de a levegő úgy jön be, hogy elmegy a szélvédő előtt. (ha jobban nyitom ki, a lábamra egyből jön a hideg)
persze dugóban ez sem segít. erre az esetre kis vízlehúzós jégkaparóm van
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33130 Dátum: 2008 December 21, 14:27:30 »

Hi
Nem tudná esetleg valaki megmondani, hogy mi a pöcsre jó az a két nyilakkal  ellátott gomb, mert jól, elcsavargatom őket jobbra, balra de vajon mit csinálnak!? Ha jobbra vagy, balra csavarom. Mert nem érzek különbséget. Gondolom valamilyen levegő áramoltató. De így is úgyis rohadt párás a kocsi, és nem is jön jobban a meleg levegő.

a szélvédőre (későbbi modelleken a vezető és az utas arcára is) irányuló hideg levegőt tudod elzárni/kinyitni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #33129 Dátum: 2008 December 21, 14:23:38 »

Hi
Nem tudná esetleg valaki megmondani, hogy mi a pöcsre jó az a két nyilakkal  ellátott gomb, mert jól, elcsavargatom őket jobbra, balra de vajon mit csinálnak!? Ha jobbra vagy, balra csavarom. Mert nem érzek különbséget. Gondolom valamilyen levegő áramoltató. De így is úgyis rohadt párás a kocsi, és nem is jön jobban a meleg levegő.

Hűha! Bogárról beszélgetünk? "A" oszlopban fűtéscső? A gombokkal csak a hideg levegö szabályozhtó

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Matt
Hozzászólások: 32


« Hozzászólás #33128 Dátum: 2008 December 21, 14:17:46 »

Hi
Nem tudná esetleg valaki megmondani, hogy mi a pöcsre jó az a két nyilakkal  ellátott gomb, mert jól, elcsavargatom őket jobbra, balra de vajon mit csinálnak!? Ha jobbra vagy, balra csavarom. Mert nem érzek különbséget. Gondolom valamilyen levegő áramoltató. De így is úgyis rohadt párás a kocsi, és nem is jön jobban a meleg levegő.

Szegény zöldemtől búcsúznom kellet de már megvan a piros csodás full originál 71esem!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33127 Dátum: 2008 December 21, 11:47:24 »

nekem sikerült Smiley mikor megvettük a vasat műanyag feszítő volt az első szélvédőnél , most fémet raktam bele és jól áll benne, a többi géder meg szar volt és az cseréltem , amúgy tényleg 3 fajta létezik , fesznélküli , müanyag  és fém feszítős géder.
A műanyag helyére bemegy a fém, de fordítva szerintem már nem lehetne cserélni.

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #33126 Dátum: 2008 December 21, 07:54:21 »

ha műanyag a feszítő benne akkor nem az autód évjáratának megfelelő...nem lehet belerakni műanyag feszítőt a fém helyére és fordítva ....szerintem
nekem sikerült Smiley mikor megvettük a vasat műanyag feszítő volt az első szélvédőnél , most fémet raktam bele és jól áll benne, a többi géder meg szar volt és az cseréltem , amúgy tényleg 3 fajta létezik , fesznélküli , müanyag  és fém feszítős géder.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 December 21, 07:58:08 írta ESZ »

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #33125 Dátum: 2008 December 21, 01:34:07 »

Tehát bonyolult. Sörparty keretében hátha akadnak majd jelentkezők akik segítenek mikor aktuális lesz.  Smiley
Segitunk! 


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #33124 Dátum: 2008 December 21, 01:29:30 »

Végül is csak négy csavar fogja...
Plusz kikötni a kormányt a Hardy tárcsánál, kormányösszekötőket (nyomtávrúd?) kiakasztani, fékcsövet, kilométeróraspirált kikötni. (Vagy inkább a kerékagyat levenni a lengőkarról?)
Futóműállítás alapvetően nem szükséges, ha a lengőkarból nem veszed ki a gömbcsuklót, és a kormányösszekötőt sem tekered el. (De néhány évente nem árt elvégezni.)
Szerintem ennyi....

Tehát bonyolult. Sörparty keretében hátha akadnak majd jelentkezők akik segítenek mikor aktuális lesz.  Smiley
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #33123 Dátum: 2008 December 21, 01:01:22 »

Hídkiszedés nagy meló? Gondolom utána meg futóműállítás...
Ki kellene majd szedni előbb utóbb, mert tiszta rozsda ami egyenlőre felületi. De átrágják a rozsdakukacok évek alatt úgy hogy majd új pumát kell venni... Ami nagyonnemlennejó... Nekiállnék jövőre az alvázvédelem előtt-után ennek is.
Végül is csak négy csavar fogja...
Plusz kikötni a kormányt a Hardy tárcsánál, kormányösszekötőket (nyomtávrúd?) kiakasztani, fékcsövet, kilométeróraspirált kikötni. (Vagy inkább a kerékagyat levenni a lengőkarról?)
Futóműállítás alapvetően nem szükséges, ha a lengőkarból nem veszed ki a gömbcsuklót, és a kormányösszekötőt sem tekered el. (De néhány évente nem árt elvégezni.)
Szerintem ennyi....
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #33122 Dátum: 2008 December 20, 23:29:04 »

Hídkiszedés nagy meló? Gondolom utána meg futóműállítás...
Ki kellene majd szedni előbb utóbb, mert tiszta rozsda ami egyenlőre felületi. De átrágják a rozsdakukacok évek alatt úgy hogy majd új pumát kell venni... Ami nagyonnemlennejó... Nekiállnék jövőre az alvázvédelem előtt-után ennek is.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #33121 Dátum: 2008 December 20, 23:26:30 »

Lehet, hogy sóher vagyok, de 50 valahányezerért nem akarok új gumikat venni, főleg, hogy ami most van benne az is jó.
(Teljesen igazad van, abban, hogy kár lenne spórolni, de ................. Undecided)
Szal a kérdés, hogyan tudom eldönteni milyen gumi van benne?

ha műanyag a feszítő benne akkor nem az autód évjáratának megfelelő...nem lehet belerakni műanyag feszítőt a fém helyére és fordítva ....szerintem
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33120 Dátum: 2008 December 20, 21:19:09 »

Bélám a tiédnek baja nem lehet.Szaki csinálta mekk. Grin
Ez így van, mesterem!

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #33119 Dátum: 2008 December 20, 21:12:54 »

úgyse a régit teszed vissza gondolom.....új feszítő, új gumi egy olyan szintű felújításnál amit te csinálsz kár ilyenen sporolni
Lehet, hogy sóher vagyok, de 50 valahányezerért nem akarok új gumikat venni, főleg, hogy ami most van benne az is jó.
(Teljesen igazad van, abban, hogy kár lenne spórolni, de ................. Undecided)
Szal a kérdés, hogyan tudom eldönteni milyen gumi van benne?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #33118 Dátum: 2008 December 20, 21:05:34 »

Bélám a tiédnek baja nem lehet.Szaki csinálta mekk. Grin
Remélem az még odébb lesz!

VW 1200.1963.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33117 Dátum: 2008 December 20, 21:02:27 »

aztán csak széthullik Grin
Remélem az még odébb lesz!

Oldalak: 1 ... 1182 1183 1184 1185 1186 [1187] 1188 1189 1190 1191 1192 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.217 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.