www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 22:26:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1168 1169 1170 1171 1172 [1173] 1174 1175 1176 1177 1178 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14891485 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #33731 Dátum: 2009 Január 15, 17:12:25 »

A légszűrőbe menő csővel pedig az volt a gondom, hogy nekem olyan a mocim, hogy ez a cső hátra megy a motor mögé, de a hőcserélőn nincs neki csöcs amire rácuppanna.
Smiley jó meló, főleg ilyen hidegben

a "hátra" az azt jelenti hogy a kocsi eleje felé? a tűzfal és a kutyaház között? múltkor mintha azt mondta volna valaki, hogy 66-ban volt ilyen hőcserélő (bár az enyém is ilyen)

ja és remélem nem zártad el a 3. henger hűtésének útját valahogy
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33730 Dátum: 2009 Január 15, 17:05:02 »

Na ma nem kis szenvedések árán kipuccantottam az előmelegítő csövét. Először is légszűrő le, karbi le, fűtéscsövek le, takarólevezek ki, ékszíj le, kutyahát fellazít, dinamó ki, majd a kipuffon lévőcsavarokat kiszedtem, amik odarögzítik az előmelegítő csövét, majd kivettem a hf-ből a csavarokat, kicsit felfordítottam az egészet, hogy hozzáférjek a csőhöz, kiszedni nem tudtam így sem, tovább bontani meg nem volt kedvem....
Namármost átfújni nem tudtam, de jó erős drótot átdugni rajta sem, ezért a bowdenes dolog szóba sem jöhetett. És akkor azt csináltam, hogy egy 8-as fekete szövetszálas üzemanyagcsövet megtöltöttem forró apró szemű homokkal, a két végét csavarhúzós bittel bedugtam, majd beledugtam az egyik végét az előmelegítő csőbe, majd gumikalapáccsal elkezdtem kocogtatni, emellet az üzemanyagcső külsejét  ahogy ment befelé wd40-el fújogattam( vazelin nem volt itthon  Grin ). Ezt addig csináltam míg a cső másik vége túloldalt jókora marék korom társaságában meg nem jelent...
Áthúztam az egészet, majd szépen összeraktam a mocit, a gyertyák szemre jók voltak, a karbit kipuccantottam, visszaraktam a gyári főfúvókat, és láss csodát, sokkal jobb lett. A légszűrőbe menő csővel pedig az volt a gondom, hogy nekem olyan a mocim, hogy ez a cső hátra megy a motor mögé, de a hőcserélőn nincs neki csöcs amire rácuppanna. Na azt csináltam, hogy a csövön átszúrtam egy darab drótot, majd olyan 5 centis távolság tartásával hozzádrótoztam a bal belső henger könyökéhez, majd ez bebugyoláltam olyan alulemezzel, amit az autósboltban vettem, olyan mint egy bazi vastag alufólia. Az oldalára raktam azért 3 lyukoat, hogy kapjon levegőt, és így már meleg levegőt is kap a légszűrő. Most nincs rángatás, háromhengerezés, csak pöcröff és sima haladás. Cheesy

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #33729 Dátum: 2009 Január 15, 16:48:23 »


Akkor sajna nem tudok segíteni, reméltem a másik fele Undecided

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #33728 Dátum: 2009 Január 15, 16:36:00 »

pontosan hol van eltörve?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #33727 Dátum: 2009 Január 15, 15:08:23 »

Bélehetneszkennelnihogymiisolvashassuk.

Motoros téma, de hasznos.
http://www.strappe.com/plugs.html

Az örkényin kívül hol is lehet kapni CPI -t? Merthogy elvileg egy CPI trafó sima cserével ugyanúgy működik, csak éppen a megszakító csak triggerel.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #33726 Dátum: 2009 Január 15, 15:05:18 »

Ez már párszor ki lett itt tárgyalva.
Vagy jó lesz sokáig, vagy az első évben megadja magát, rossz esetben az út szélén szerszám és tartalék trafó nélkül. Szóval amíg működik, addig jól teszi a dolgát, de egy csere-trafót érdemes magaddal cipelni.
  szórol szóra! Kezfogas

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #33725 Dátum: 2009 Január 15, 14:40:52 »

Jó cucc. Sajna tényleg nem nagyon beszerezhető már  Undecided
Pedig gyártják.  Wink

Tartalék nálam is van, de a régiből is volt.  Grin
Sompi
« Hozzászólás #33724 Dátum: 2009 Január 15, 14:40:26 »

Olvass vissza.

<beszúrt kép törölve>

Tavaly Bugacra menet 5-s úton Örkényi autósboltban vette terkebogos vezetőnk.  Wink
Grin köszi mindenkinek! Smiley
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #33723 Dátum: 2009 Január 15, 14:38:36 »

Még annyit hozzáfűznék, hogy őszi papírfarkas túrán torpan az autó.
Megnéztem a gyújtókábeleket 4-ből 3 szakadt volt. De volt alapjárat és ment is szépen, csak hirtelen gázadásra torpant.

Gyári trafóval sztem már gondban lettem volna.

Jó cucc. Sajna tényleg nem nagyon beszerezhető már  Undecided

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #33722 Dátum: 2009 Január 15, 14:36:34 »

eztet ilyenet hol lehet beszerezni??? ésmegérie??????

Ez már párszor ki lett itt tárgyalva.
Vagy jó lesz sokáig, vagy az első évben megadja magát, rossz esetben az út szélén szerszám és tartalék trafó nélkül. Szóval amíg működik, addig jól teszi a dolgát, de egy csere-trafót érdemes magaddal cipelni.

'81 Hecho en México
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #33721 Dátum: 2009 Január 15, 14:35:17 »

Még annyit hozzáfűznék, hogy őszi papírfarkas túrán torpan az autó.
Megnéztem a gyújtókábeleket 4-ből 3 szakadt volt. De volt alapjárat és ment is szépen, csak hirtelen gázadásra torpant.

Gyári trafóval sztem már gondban lettem volna.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #33720 Dátum: 2009 Január 15, 14:31:36 »

olvasom már....  Undecided

Olvass vissza.



Tavaly Bugacra menet 5-s úton Örkényi autósboltban vette terkebogos vezetőnk.  Wink
Sompi
« Hozzászólás #33719 Dátum: 2009 Január 15, 14:25:35 »

eztet ilyenet hol lehet beszerezni??? ésmegérie??????
"Sajnos a CPI mára mondhatni beszerezhetetlen...
Korábbi forgalmazó elérhetőségét is eltávolítottam, már pár éve nála sem lehet kapni.
Anno felvásárolta a 90-as évekből megmaradt CPI raktárkészletet"

olvasom már....  Undecided
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #33718 Dátum: 2009 Január 15, 14:25:08 »

eztet ilyenet hol lehet beszerezni??? ésmegérie??????

Lada autós boltban. kb 2000 Ft volt tavaly.
Sompi
« Hozzászólás #33717 Dátum: 2009 Január 15, 14:23:13 »

Bélehetneszkennelnihogymiisolvashassuk.

Ezért van nekem cpi1280-as trafóm. Wink

<beszúrt kép törölve>
eztet ilyenet hol lehet beszerezni??? ésmegérie??????
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #33716 Dátum: 2009 Január 15, 14:12:48 »

Éppen olvasgatok
Bélehetneszkennelnihogymiisolvashassuk.

Ezért van nekem cpi1280-as trafóm. Wink

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #33715 Dátum: 2009 Január 15, 14:08:38 »

Éppen olvasgatok egy érdekes kis írást (77 -ből, de jó). Kb. fél éve került szóba, hogy Gyuszkó úgy szünteti meg a háromhengerezést, hogy "szikráztatja" a kábelt a gyertyára. Na, ennek az elméletét úgy magyarázzák ki, hogy az elszennyeződött/benzines gyertyán gyújtáskor lesöntöl a szikra. Ha beiktatjuk a szikraközt (szikráztatunk), akkor annak távolságától függően (nyilván ameddig bírja a trafó) az átütési feszültség megnő. Ez a magasabb feszültség a szikra pillanatában a gyertyán egy nagyon meredek felfutású csúcsot produkál (mint pl. egy CPI gyújtás), ami elég erős ahhoz, hogy az áram java része ne kússzon el, hanem átüssön az elektródok között. Ha pedig már robban a hengerben párszor, akkor letisztul annyira a gyertya, hogy normálisan menjen.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #33714 Dátum: 2009 Január 15, 12:46:52 »

Majd pedig az ótómatát eladod jól nekem. Grin
szerintem 20 pénzért eltudom boltolni az emberrel akitől a kasznit vettem énnem hoztam el anno mert engem a kaszni érdekelt vanmég egy f-es moci is nála nemtom milyen állapotban.

06208005898
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #33713 Dátum: 2009 Január 15, 12:44:02 »

kidobod a felesleges dolgokat (devander, olajtartály, stb...), a hidro helyére dobsz egy lendkereket, teszel bele másik pedálsort és mehet összea te váltóddal. Röviden.
nincs meg az autómata váltó . A kuplung bowden elhelyzésével vagyok gondban,mit kell változtatni  vagy egyáltalán kell-e az alagútban?

06208005898
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #33712 Dátum: 2009 Január 15, 12:34:54 »

azt télre be kell akasztani

Pont az, hogy ki!!

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #33711 Dátum: 2009 Január 15, 12:22:46 »

Nekem 1700 a nyomatékcsúcs. 3600 a teljesítmény. 

mid van neked, 1,2  ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33710 Dátum: 2009 Január 15, 10:07:22 »

kidobod a felesleges dolgokat (devander, olajtartály, stb...), a hidro helyére dobsz egy lendkereket, teszel bele másik pedálsort és mehet összea te váltóddal. Röviden.
Majd pedig az ótómatát eladod jól nekem. Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33709 Dátum: 2009 Január 15, 10:04:26 »

Amikor bejáratós volt, én sem húzattam 50-nél tovább az első 1000 km-en. De egy bejáratott motornak 60-at hármasban röhögve bírni kell tartósan. Az rendben van, hogy a bogár motorja alapvetően egy nyomatékos, mélyről húzó motor, de szerintem 3-4 fokozat között 50 a határ. S Z E R I N T E M.
ez így van, és azért van így mert akkor kevésbé kap a főtengely lökésszerű terhelést.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33708 Dátum: 2009 Január 15, 08:51:01 »

Nekem 1700 a nyomatékcsúcs. 3600 a teljesítmény. 
kéne egy jó  motor már nektek amibe van egy 294es tengely Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #33707 Dátum: 2009 Január 15, 08:49:26 »


40 nél 4 esben 1333,33 /min, ne viccelődjünk már  Evil
Nekem 1700 a nyomatékcsúcs. 3600 a teljesítmény. 
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #33706 Dátum: 2009 Január 15, 07:44:46 »

Lassan szeretnék nekifogni bogaratépteni.A kimúlt kasznim hagyományosváltóval volt szerelve az új tip top gépecske autómatát tudott maga alatt ismét megkérdem hátha azóta okosodtatok  Grin  hogyan fogjak hozzá a váltóm átpakolásának az ótómata helyére????
Mi bajod az automatával? Ki nem dobnám, ha csak nem rossz...

Bácsi Győző
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #33705 Dátum: 2009 Január 15, 01:07:31 »

  nekem egy fél évig nem is volt km órám még is tudtam menni vele ,nyomni kell mint bátyám ángyomnak lófa... 40nél 4.

Sátánka km órája alapjáraton 60at mutat (csak ha jár a motor) ha megyek is vele 120 ha odalépek neki akkor körbefordul Cheesy
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #33704 Dátum: 2009 Január 14, 23:12:47 »

  nekem egy fél évig nem is volt km órám még is tudtam menni vele ,nyomni kell mint bátyám ángyomnak lófa... 40nél 4.
Te nem vagy rokona Pityubácsinak? Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #33703 Dátum: 2009 Január 14, 23:11:51 »

Az a "gégecső" , pontosabban nekem egy slaggdarab, mert régi kis légszűrőházam van, az a helyén van, meg az a csappantyú is működik, de ugye az is még a régi fajta ellensúlyos, magától nyit, mihint megnövekszik a fordulat.
Azt nem tom mennyire szívhat onnan lentről meleget, de a gyári helyére van kötve, tehát elvileg ott meleg van.
azt télre be kell akasztani
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33702 Dátum: 2009 Január 14, 23:11:32 »

Lassan szeretnék nekifogni bogaratépteni.A kimúlt kasznim hagyományosváltóval volt szerelve az új tip top gépecske autómatát tudott maga alatt ismét megkérdem hátha azóta okosodtatok  Grin  hogyan fogjak hozzá a váltóm átpakolásának az ótómata helyére????
kidobod a felesleges dolgokat (devander, olajtartály, stb...), a hidro helyére dobsz egy lendkereket, teszel bele másik pedálsort és mehet összea te váltóddal. Röviden.


                             GNX-967
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #33701 Dátum: 2009 Január 14, 23:10:50 »

pontosan ezt pofázom én is  Grin offautóval sem autózom soha 2000 alatt, pedig az kicsit kraftosabb. ( na ez nem azt jelenti,hogy széjjelégetem a kupplungot Cheesy )
Akko nemtom kéremszépenkaccsojjaki polgárjenőúr és mámegbocsásson... Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #33700 Dátum: 2009 Január 14, 23:04:45 »

Lassan szeretnék nekifogni bogaratépteni.A kimúlt kasznim hagyományosváltóval volt szerelve az új tip top gépecske autómatát tudott maga alatt ismét megkérdem hátha azóta okosodtatok  Grin  hogyan fogjak hozzá a váltóm átpakolásának az ótómata helyére????

06208005898
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #33699 Dátum: 2009 Január 14, 23:01:41 »

de ugye az is még a régi fajta ellensúlyos, magától nyit, mihint megnövekszik a fordulat.
Kösd ki fixre.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #33698 Dátum: 2009 Január 14, 22:59:52 »

Az a "gégecső" , pontosabban nekem egy slaggdarab, mert régi kis légszűrőházam van, az a helyén van, meg az a csappantyú is működik, de ugye az is még a régi fajta ellensúlyos, magától nyit, mihint megnövekszik a fordulat.
Azt nem tom mennyire szívhat onnan lentről meleget, de a gyári helyére van kötve, tehát elvileg ott meleg van.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #33697 Dátum: 2009 Január 14, 22:55:04 »

ha nem rendesen megy a gáz akkor szabadkézzel megfogható üzemmelegen is


Akkor ez tuti bibis nekem, mert simán megfoghatom, nem süt meg, 1 óra kocsikázás után sem.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #33696 Dátum: 2009 Január 14, 22:38:14 »

  nekem egy fél évig nem is volt km órám még is tudtam menni vele ,nyomni kell mint bátyám ángyomnak lófa... 40nél 4.

túrót, hülyeséget mondtam.

22 40 66 90 a 3000/min rövid ( AB ) váltóval, 165/80R15 gumival. szóval 40 nál max 3 ast rakni  Wink

40 nél 4 esben 1333,33 /min, ne viccelődjünk már  Evil

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #33695 Dátum: 2009 Január 14, 22:29:17 »

Ja, a mostani órám szerint nekem is 40-nél kell (10-et csal lefelé, amikor átpucoltam, meg a jelzőfények lencséit cseréltem, a mutatót kicsit "nemúgy" dugtam vissza... Tongue
Majd ha meleg lesz, és nagyon zavar, akkor megigazítom...
  nekem egy fél évig nem is volt km órám még is tudtam menni vele ,nyomni kell mint bátyám ángyomnak lófa... 40nél 4.

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #33694 Dátum: 2009 Január 14, 22:24:47 »

ki tudja.. lehet hogy neki 14"-es kerekei vannak, peres gumival Wink akkor hamarabb kell váltani
Ja, a mostani órám szerint nekem is 40-nél kell (10-et csal lefelé, amikor átpucoltam, meg a jelzőfények lencséit cseréltem, a mutatót kicsit "nemúgy" dugtam vissza... Tongue
Majd ha meleg lesz, és nagyon zavar, akkor megigazítom...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #33693 Dátum: 2009 Január 14, 22:24:29 »

Mondjuk hideg motornál 40-nél ekkora fordulaton olajnyomás... Meg mégegyszer mondom, sokkal nagyobb kínlódás a motornak ez. 40-nél még szinte semmi nyomaték.

pontosan ezt pofázom én is  Grin offautóval sem autózom soha 2000 alatt, pedig az kicsit kraftosabb. ( na ez nem azt jelenti,hogy széjjelégetem a kupplungot Cheesy )

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #33692 Dátum: 2009 Január 14, 22:24:08 »

alapvetően egy nyomatékos, mélyről húzó motor,

inkább felül baromi gyenge.  kb mint egy  dízel, 2200 nál nyomatékcsúcs, maxford 4500 Cheesy széria tengelyről beszélünk természetesen.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Oldalak: 1 ... 1168 1169 1170 1171 1172 [1173] 1174 1175 1176 1177 1178 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.22 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.