www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 23:55:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1173 1174 1175 1176 1177 [1178] 1179 1180 1181 1182 1183 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14892885 alkalommal)
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #33531 Dátum: 2009 Január 08, 18:31:57 »

Az málna. Grin
Vaddémon motorja? Smiley

VW 1200.1963.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33530 Dátum: 2009 Január 08, 18:26:05 »

Az 1,6-os (papíron a szürke sparé) felújítottban kicseréltem a szimeringet, visszaraktam a régi lendkereket.Holnap Abessal megjáratjuk a földön a váltón.Ha nem ereszti az olajat, csak akkor cserélem ki az 1,2-sel.
Az amelyik durrogott az már Abesé. Az AB-s 1,3-as.
A sparban, már több mint 3 éve ideiglenesen lévő 1,2-esen, pótoltam a karbiból benyelt réz csövecskét.Majd Bitussal állítottunk a szelephézagon.Csak előtte kiengedte a nyakába a benzines olajat Grin Nyomás alatt volt és legalább másfél liter jött ki a hengerfejfedél alól! Majd lecseréltük a motorolajat is, mert a fele benzin volt.Ezek után még mindig nem volt tökéletes, ezért újra beállítottam a megszakítóhézagot, gyertyákat cseréltem, majd még egyszer a szelephézagot mind a két oldalon.Ezek után jó lett, de viszont kopog szerintem.Így furikáztam a karácsonyi látogatásokat, meg azóta is.Ha tudjuk ezt is megnézzük holnap Abessal.
Vaddémon motorja? Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #33529 Dátum: 2009 Január 08, 18:22:57 »

és mivan az ö "motorjaival"?te motorod jó?ö motorja már megvan hazaért?
Az 1,6-os (papíron a szürke sparé) felújítottban kicseréltem a szimeringet, visszaraktam a régi lendkereket.Holnap Abessal megjáratjuk a földön a váltón.Ha nem ereszti az olajat, csak akkor cserélem ki az 1,2-sel.
Az amelyik durrogott az már Abesé. Az AB-s 1,3-as.
A sparban, már több mint 3 éve ideiglenesen lévő 1,2-esen, pótoltam a karbiból benyelt réz csövecskét.Majd Bitussal állítottunk a szelephézagon.Csak előtte kiengedte a nyakába a benzines olajat Grin Nyomás alatt volt és legalább másfél liter jött ki a hengerfejfedél alól! Majd lecseréltük a motorolajat is, mert a fele benzin volt.Ezek után még mindig nem volt tökéletes, ezért újra beállítottam a megszakítóhézagot, gyertyákat cseréltem, majd még egyszer a szelephézagot mind a két oldalon.Ezek után jó lett, de viszont kopog szerintem.Így furikáztam a karácsonyi látogatásokat, meg azóta is.Ha tudjuk ezt is megnézzük holnap Abessal.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33528 Dátum: 2009 Január 08, 16:54:27 »

De milyeneket durrogott.  Grin
Megnéztem, a gyujtási sorrend jó, a gyertyákat kivettem, a 4. hengeré totál fekete volt, kicseréltem, jobb lett. Melegen sem durrog most. Kicsit meghajtottam, óra szerint kb 130-at ment valóságban az lehet olyan 120 (?). Ja meg beszereltem a Gumibától boltolt halogén lámpákat, most majd jól kivilágítom mindenkinek a fogsorát! Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33527 Dátum: 2009 Január 08, 16:31:44 »

Nekem volt olyan, hogy járt a motor, de néha durrant egyet.A gyertyakábelek sorrendje nem volt jó.WildDaemon barátom a kis videó alapján megmondta.Pedig beindult, járt.Nem is gondoltam, rosszul vannak feldugva.Ezt nem mi raktuk össze.Már így jött ide.Csak nem gondoltuk, hogy valaki aki használta az nem figyel rá.És ráadásul az osztófejnél fel volt cimkézve.
és mivan az ö "motorjaival"?te motorod jó?ö motorja már megvan hazaért?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33526 Dátum: 2009 Január 08, 16:30:08 »

akkor miben gondolkodjak,melyik az egyszerübb,biztonságosabb,gazdaságosabb Huh!Én szeretnék hátra tárcsaféket,de olajos. a váltóm
vedmeg a bogárhoz való szettet!
és minek is nagy motor lesz van?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #33525 Dátum: 2009 Január 08, 15:52:37 »

De milyeneket durrogott.  Grin
Lökdöste az olajbetőltő sapiját! Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #33524 Dátum: 2009 Január 08, 15:43:31 »

Nekem volt olyan, hogy járt a motor, de néha durrant egyet.A gyertyakábelek sorrendje nem volt jó.WildDaemon barátom a kis videó alapján megmondta.Pedig beindult, járt.Nem is gondoltam, rosszul vannak feldugva.Ezt nem mi raktuk össze.Már így jött ide.Csak nem gondoltuk, hogy valaki aki használta az nem figyel rá.És ráadásul az osztófejnél fel volt cimkézve.
De milyeneket durrogott.  Grin
Nem elérhető suki
Hozzászólások: 675


20/4848-392

« Hozzászólás #33523 Dátum: 2009 Január 08, 11:25:02 »

ha esztergályos vagy vagy cnc s akkor pik pak könnyü! Grin
akkor miben gondolkodjak,melyik az egyszerübb,biztonságosabb,gazdaságosabb Huh!Én szeretnék hátra tárcsaféket,de olajos. a váltóm
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #33522 Dátum: 2009 Január 08, 11:13:47 »

Nem hiszem, hogy gátrepedt lenne, mivel csak alapjáraton és csak időnként pukkant. Illetve érezni is, hogy egyik henger hol megy hol nem. Jó lenne nekem is ilyen gyertyvizsgáló gép, mint amit írtak alant és meg lehetne nézni hogyan húz át.
Nekem volt olyan, hogy járt a motor, de néha durrant egyet.A gyertyakábelek sorrendje nem volt jó.WildDaemon barátom a kis videó alapján megmondta.Pedig beindult, járt.Nem is gondoltam, rosszul vannak feldugva.Ezt nem mi raktuk össze.Már így jött ide.Csak nem gondoltuk, hogy valaki aki használta az nem figyel rá.És ráadásul az osztófejnél fel volt cimkézve.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 08, 11:15:35 írta sparkafer »
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33521 Dátum: 2009 Január 08, 10:09:35 »

Maresz szerintem gát repedésre gondolt (akkor is durrog), én még próbálkoznék a kiskondi cseréjével is.
Nem hiszem, hogy gátrepedt lenne, mivel csak alapjáraton és csak időnként pukkant. Illetve érezni is, hogy egyik henger hol megy hol nem. Jó lenne nekem is ilyen gyertyvizsgáló gép, mint amit írtak alant és meg lehetne nézni hogyan húz át.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33520 Dátum: 2009 Január 08, 09:07:19 »

Maresz szerintem gát repedésre gondolt (akkor is durrog), én még próbálkoznék a kiskondi cseréjével is.
igy igaz lehet!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33519 Dátum: 2009 Január 07, 23:37:31 »

Rotos is szinte új, repedés nem látszik, sötétben áramkúszás nem látszik. (Süsünek: a trafó alatti sapkát és a kábelt cseréltem, ott is jó a szigetelés)
Maresz szerintem gát repedésre gondolt (akkor is durrog), én még próbálkoznék a kiskondi cseréjével is.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33518 Dátum: 2009 Január 07, 23:34:39 »

Mi van a GE-vel ?Működik még?
ÁÁÁ GE Grin, DKG East.


                             GNX-967
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #33517 Dátum: 2009 Január 07, 23:26:53 »

Honnan tudom megállapítani, hogy melyik gyertyám szar? Alapjáraton üzemmelegen is durrog néha, meg menet közbenis érezni, hogy az egyik gyertya hol megy-hol nem, aalul rángat, felül pedig érezni a teljesítmény hullámzását... a vége meg olyan 100km/h körül van úgyhogy valami nem jó, a gyujtás, a szelephézag meg a karbu tuttó ok, mert azt Süsü szépen belőtte, a gyujtáskábeleket pár hete cseréltem, meg a pipákat is nem látszik hiba rajtuk.  A gyertyákat kiszedtem, különbség nem látszik 30 km után, de az tuttó, hogy valamelyik kihagy.Érezni, hallani, alapjáraton is.   A gyertyákat  nincs 500km-e hogy cseréltem.Elosztófedél sem régi (kb 3000km) és jónak tűnik(beru).
próbáltad alapjáraton egyesével kihúzni az elosztóból a kábeleket? amelyiknél nem változik az alapjárat, az nem (mindig)megy
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #33516 Dátum: 2009 Január 07, 23:19:44 »

ha csak ezen múlik, itt van kanizsán a gépgyár. Amit itt nem tudnak megcsinálni azt sehol. Van néhány ismerősöm.
Mi van a GE-vel ?Működik még?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33515 Dátum: 2009 Január 07, 22:42:28 »

ha csak ezen múlik, itt van kanizsán a gépgyár. Amit itt nem tudnak megcsinálni azt sehol. Van néhány ismerősöm.


                             GNX-967
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #33514 Dátum: 2009 Január 07, 21:30:27 »

jaja az bátor öntvényt hegeszt......... Lips Sealed
öntvényt is lehet hegeszteni úgy hogy jó legyen
csak meg van a modja és anyaga

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #33513 Dátum: 2009 Január 07, 21:13:39 »

jaja az bátor öntvényt hegeszt......... Lips Sealed


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33512 Dátum: 2009 Január 07, 20:51:42 »

Külsö belső csapágy se egyezik. Vki felperselyezteti a bogár tengelycsonkot,hogy paszoljon rá a porsche csapágy  és akkor a tengelycsonk végén lévő anya épp hogy rámegy. Én szerintem ez nem túl jó megoldás.
Láttam már olyat is aki felhegesztette a porke csonkot a bogárére és akkor változik a nyomtáv
jaja az bátor öntvényt hegeszt......... Lips Sealed

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #33511 Dátum: 2009 Január 07, 20:50:30 »

A 944-es első agya (vagy menesztő tárcsája), passzol a torzióshoz? Azaz elejét-hátulját át lehet pakolni? Roll Eyes
Ja és a nyomtáv változik?
Külsö belső csapágy se egyezik. Vki felperselyezteti a bogár tengelycsonkot,hogy paszoljon rá a porsche csapágy  és akkor a tengelycsonk végén lévő anya épp hogy rámegy. Én szerintem ez nem túl jó megoldás.
Láttam már olyat is aki felhegesztette a porke csonkot a bogárére és akkor változik a nyomtáv

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33510 Dátum: 2009 Január 07, 20:49:52 »

csapágy baj van!gyakorlatilag ha tárcsa fent van valahogy!akkor nyeregtartó kell(gyártani és kész)
gondolom csapágy az megoldható valami más méretűvel. Ha a többi része jó akkor nem is gondolkodom másba, a nyeregtartót meg oldom.


                             GNX-967
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33509 Dátum: 2009 Január 07, 19:51:15 »

rotor?repedés?
Rotos is szinte új, repedés nem látszik, sötétben áramkúszás nem látszik. (Süsünek: a trafó alatti sapkát és a kábelt cseréltem, ott is jó a szigetelés)

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33508 Dátum: 2009 Január 07, 19:49:51 »

Gyújtókábel rezes?
Rezes., teljesen új.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33507 Dátum: 2009 Január 07, 19:45:40 »

Honnan tudom megállapítani, hogy melyik gyertyám szar? Alapjáraton üzemmelegen is durrog néha, meg menet közbenis érezni, hogy az egyik gyertya hol megy-hol nem, aalul rángat, felül pedig érezni a teljesítmény hullámzását... a vége meg olyan 100km/h körül van úgyhogy valami nem jó, a gyujtás, a szelephézag meg a karbu tuttó ok, mert azt Süsü szépen belőtte, a gyujtáskábeleket pár hete cseréltem, meg a pipákat is nem látszik hiba rajtuk.  A gyertyákat kiszedtem, különbség nem látszik 30 km után, de az tuttó, hogy valamelyik kihagy.Érezni, hallani, alapjáraton is.   A gyertyákat  nincs 500km-e hogy cseréltem.Elosztófedél sem régi (kb 3000km) és jónak tűnik(beru).
rotor?repedés?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #33506 Dátum: 2009 Január 07, 19:45:11 »

Honnan tudom megállapítani, hogy melyik gyertyám szar? Alapjáraton üzemmelegen is durrog néha, meg menet közbenis érezni, hogy az egyik gyertya hol megy-hol nem, aalul rángat, felül pedig érezni a teljesítmény hullámzását... a vége meg olyan 100km/h körül van úgyhogy valami nem jó, a gyujtás, a szelephézag meg a karbu tuttó ok, mert azt Süsü szépen belőtte, a gyujtáskábeleket pár hete cseréltem, meg a pipákat is nem látszik hiba rajtuk.  A gyertyákat kiszedtem, különbség nem látszik 30 km után, de az tuttó, hogy valamelyik kihagy.Érezni, hallani, alapjáraton is.   A gyertyákat  nincs 500km-e hogy cseréltem.Elosztófedél sem régi (kb 3000km) és jónak tűnik(beru).
Gyújtókábel rezes?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33505 Dátum: 2009 Január 07, 19:43:20 »

Honnan tudom megállapítani, hogy melyik gyertyám szar? Alapjáraton üzemmelegen is durrog néha, meg menet közbenis érezni, hogy az egyik gyertya hol megy-hol nem, aalul rángat, felül pedig érezni a teljesítmény hullámzását... a vége meg olyan 100km/h körül van úgyhogy valami nem jó, a gyujtás, a szelephézag meg a karbu tuttó ok, mert azt Süsü szépen belőtte, a gyujtáskábeleket pár hete cseréltem, meg a pipákat is nem látszik hiba rajtuk.  A gyertyákat kiszedtem, különbség nem látszik 30 km után, de az tuttó, hogy valamelyik kihagy.Érezni, hallani, alapjáraton is.   A gyertyákat  nincs 500km-e hogy cseréltem.Elosztófedél sem régi (kb 3000km) és jónak tűnik(beru).

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33504 Dátum: 2009 Január 07, 19:32:08 »

A 944-es első agya (vagy menesztő tárcsája), passzol a torzióshoz? Azaz elejét-hátulját át lehet pakolni? Roll Eyes
Ja és a nyomtáv változik?
csapágy baj van!gyakorlatilag ha tárcsa fent van valahogy!akkor nyeregtartó kell(gyártani és kész)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33503 Dátum: 2009 Január 07, 18:51:58 »

A 944-es első agya (vagy menesztő tárcsája), passzol a torzióshoz? Azaz elejét-hátulját át lehet pakolni? Roll Eyes
Ja és a nyomtáv változik?


                             GNX-967
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #33502 Dátum: 2009 Január 07, 18:08:34 »

sorry a tegnapiért csak baromi hideg volt, és még rosszabb napom
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #33501 Dátum: 2009 Január 07, 18:02:50 »

mutatsz képet a 66os bogaradról? köszi G
nem küldtem régebben képet róla? Most még lakatolás alatt áll.
Majd ha ki van kasztnizva küldök képet.Addig nem akarok semmit sem elszolni

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #33500 Dátum: 2009 Január 07, 17:51:30 »

VWboxer árul komplett szettett.(első -hátsó)
Úgy tudom 100000 FT

mutatsz képet a 66os bogaradról? köszi G
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33499 Dátum: 2009 Január 07, 17:49:26 »

pl mint en?...
jaja Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #33498 Dátum: 2009 Január 07, 17:46:25 »

ha esztergályos vagy vagy cnc s akkor pik pak könnyü! Grin
pl mint en?...

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #33497 Dátum: 2009 Január 07, 17:44:46 »

énis gondolkozom hátsó tárcsafékben,a 44-s komp. tárcsafék mennyi lehet bontottan ami jó?Nekem ajáltak scirocco hátsótárcsát is,hogy azzal is meglehet csinálni!?
VWboxer árul komplett szettett.(első -hátsó)
Úgy tudom 100000 FT

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33496 Dátum: 2009 Január 07, 17:31:27 »

énis gondolkozom hátsó tárcsafékben,a 44-s komp. tárcsafék mennyi lehet bontottan ami jó?Nekem ajáltak scirocco hátsótárcsát is,hogy azzal is meglehet csinálni!?
ha esztergályos vagy vagy cnc s akkor pik pak könnyü! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #33495 Dátum: 2009 Január 07, 14:29:00 »

köszönöm.
nem az enyém lesz, csak nekem kell majd csinálni. (elvileg)
plusz ha minden ok akkor még a kézifék bowden végét is át kell alakítani a porschéra

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető suki
Hozzászólások: 675


20/4848-392

« Hozzászólás #33494 Dátum: 2009 Január 07, 13:12:11 »

énis gondolkozom hátsó tárcsafékben,a 44-s komp. tárcsafék mennyi lehet bontottan ami jó?Nekem ajáltak scirocco hátsótárcsát is,hogy azzal is meglehet csinálni!?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33493 Dátum: 2009 Január 06, 22:34:51 »

egyforma!
régi 44es kisbetétes cup felmegy no faragás!
Akkor nem szóltam, ma is tanultam valamit. Grin Grin Grin
Köszi Wink


                             GNX-967
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #33492 Dátum: 2009 Január 06, 21:35:03 »

plusz ha minden ok akkor még a kézifék bowden végét is át kell alakítani a porschéra

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Oldalak: 1 ... 1173 1174 1175 1176 1177 [1178] 1179 1180 1181 1182 1183 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.196 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.