www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 21:48:58

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1906 1907 1908 1909 1910 [1911] 1912 1913 1914 1915 1916 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13331768 alkalommal)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4199 Dátum: 2006 Június 02, 13:33:08 »

az a helyzet,hoyg néha benzinszagot érzek az utastérben. szerintem 2 irányból jöhet: vagy a szintjelző műszer csatlakozásától a tenk tetején, vagy a benzinvezeték sérült valahol az uztastér alatt. ez utóbbit esetleg hoyg lehet kicserélni, vagy csak leellenőrizni,hogy jó e?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4198 Dátum: 2006 Június 02, 13:05:35 »

Ja, a 70-es években is használtak ilyeneket.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #4197 Dátum: 2006 Június 02, 13:02:58 »

Te most azért sarkítasz, ugye tudod?
Egy karbin van egy csomó olyan kisegítő elem, ami ezeket segít kompenzálni. Ha az egy pár lyuk lenne, a Solex is rájött volna. Meg akkor nem tettek volna pl. gyerekfej méretű ezer vákuumcsöves karbikat a hathengeres Mercikbe.
A Bogár karbija egészen egyszerű, de mondjuk már egy Pict-3 -ban is van külön alapjárati rendszer, két segéd-furat az átmeneti rendszerhez (ezért sem jó ezeken már a fojtószeleppel alapjáratot állítani), gyorsítóspricni, levegő-kompenzációs rendszer (kehelycső). (Nem tudom ezeknek a pontos nevét mindig, a lényeg kb. ez).
Ezen borítotok most plusz állandó levegővel.

de ha tapasztalat szerint jobban megy tőle és/vagy kevesebbet fogyaszt, és valószínüleg nem árt, akkor miért ne "borítsanak"?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4196 Dátum: 2006 Június 02, 13:00:08 »

Egy karburátor nem működhet ideálisan fordulaton és alapjáraton is. Valamelyik esetben mindig vagy túldúsul, (gyakoribb) vagy elszegényedik a keverék fordulaton (gyakoribb) vagy alapjáraton.

Te most azért sarkítasz, ugye tudod?
Egy karbin van egy csomó olyan kisegítő elem, ami ezeket segít kompenzálni. Ha az egy pár lyuk lenne, a Solex is rájött volna. Meg akkor nem tettek volna pl. gyerekfej méretű ezer vákuumcsöves karbikat a hathengeres Mercikbe.
A Bogár karbija egészen egyszerű, de mondjuk már egy Pict-3 -ban is van külön alapjárati rendszer, két segéd-furat az átmeneti rendszerhez (ezért sem jó ezeken már a fojtószeleppel alapjáratot állítani), gyorsítóspricni, levegő-kompenzációs rendszer (kehelycső). (Nem tudom ezeknek a pontos nevét mindig, a lényeg kb. ez).
Ezen borítotok most plusz állandó levegővel.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4195 Dátum: 2006 Június 02, 12:49:20 »

mert a karburátor be lett állítva valahogy, kitalálták az okosok, hogy honnan kapjon és mennyi levegőt, aztán ezt a beállítást egy utána lökött lyukkal tacsrateszed, persze irányított lukak, meg minden, de ha a karburátor után valahol levegőt szív, az bizony fals levegő...ettől függetlenül egy próbát megér
Egy karburátor nem működhet ideálisan fordulaton és alapjáraton is. Valamelyik esetben mindig vagy túldúsul, (gyakoribb) vagy elszegényedik a keverék fordulaton (gyakoribb) vagy alapjáraton.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4194 Dátum: 2006 Június 02, 12:46:59 »

Ja, de attól hogy fals, még nem biztos hogy rossz!
Csak akkor jelentene biztosan rosszat, ha a kraburátor+stb teljesen IDEÁLISAn működne műszakilag, persze ilyen nincs, és nem is lehet, pláne nem egy régi konstrukciónál! Evil

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4193 Dátum: 2006 Június 02, 09:08:44 »

de miért fals levegő?
mert a karburátor be lett állítva valahogy, kitalálták az okosok, hogy honnan kapjon és mennyi levegőt, aztán ezt a beállítást egy utána lökött lyukkal tacsrateszed, persze irányított lukak, meg minden, de ha a karburátor után valahol levegőt szív, az bizony fals levegő...ettől függetlenül egy próbát megér

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4192 Dátum: 2006 Június 02, 08:04:56 »

Hi All!

valaki tud arra valamilyen megoldás, hogy ne kelljen évente kicserélnem a brazil-mexikóí fékgombát? nekem már ez a 3. és sehol nincs német, vagy csak én nem találok Sad
vegyél rá I Golfét ,ha jól emlékszem jó bele

Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #4191 Dátum: 2006 Június 01, 21:43:38 »

Hi All!

valaki tud arra valamilyen megoldás, hogy ne kelljen évente kicserélnem a brazil-mexikóí fékgombát? nekem már ez a 3. és sehol nincs német, vagy csak én nem találok Sad
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4190 Dátum: 2006 Június 01, 16:41:59 »

KIZS ne itt rendetlenkedj, hanem inkább tegyél be pár kellemes hölgyet :-)
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4189 Dátum: 2006 Június 01, 16:35:17 »

Nekem Rovinj odavissza 100-110-es (néha 130-as) tempónál 2 személlyel evett 7 litert. Ebben benne volt város+autópálya+országút. Tehát olyan vegyes menet. És volt hegyvidék is padlógázzal.

Hegyvidék itt is volt rendesen, megtömött kocsi és kb. másfél személy (én voltam a fél személy természetesen).

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4188 Dátum: 2006 Június 01, 16:34:16 »

GSAttila, ez lehet segít a problémádon:

http://www.duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz&hirkod=d721a441c1873104e444f380738bcdbd&s=2052

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #4187 Dátum: 2006 Június 01, 15:44:05 »

Az ukrajnai kiránduláson az Eszter bogara valami 6.2 -t evett (országúton persze, de máshol ugye nem is mentünk). Mondjuk ez egyenletes 80-as tempó mellett történt.

Nekem Rovinj odavissza 100-110-es (néha 130-as) tempónál 2 személlyel evett 7 litert. Ebben benne volt város+autópálya+országút. Tehát olyan vegyes menet. És volt hegyvidék is padlógázzal.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4186 Dátum: 2006 Június 01, 15:24:02 »

OK! Rendelek egyet! Mennyiért is adod? Hanyadik megrendelésnél tartasz? Smiley


te vagy asszem az 5. mennyi....4400-4500 körül jön ki.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4185 Dátum: 2006 Június 01, 15:23:22 »

Őszintén szólva érdekes a dolog szerintem, egyetlen problémáját látom csak Bogár motornál: hiába ad perdületet a keveréknek, segítve ezzel a jobb porlasztást, a szívócső, hengerfejek kiképzése miatt még ezerszer fog megtörni a légáram, így nem sok értelme van azon kívül, hogy fal s levegőt kever hozzá, ami fordulaton kevés, alapjáraton sok lesz (arányaiban persze).
De kíváncsi vagyok a tapasztalatokra. Az biztos, hogy miután betettétek, újra be kell lőni (valószínűleg kicsit dúsabb keverékre).

igen,  én is féltem a kanyargós szívócső miatt, de valamennyivel csak jobban megy az autó, tehát használ valamit a szerkezet, igaz fogyasztásról még enm tudok érdemben nyilatkozni. de miért fals levegő?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4184 Dátum: 2006 Június 01, 15:18:23 »

OK! Rendelek egyet! Mennyiért is adod? Hanyadik megrendelésnél tartasz? Smiley

Őszintén szólva érdekes a dolog szerintem, egyetlen problémáját látom csak Bogár motornál: hiába ad perdületet a keveréknek, segítve ezzel a jobb porlasztást, a szívócső, hengerfejek kiképzése miatt még ezerszer fog megtörni a légáram, így nem sok értelme van azon kívül, hogy fal s levegőt kever hozzá, ami fordulaton kevés, alapjáraton sok lesz (arányaiban persze).
De kíváncsi vagyok a tapasztalatokra. Az biztos, hogy miután betettétek, újra be kell lőni (valószínűleg kicsit dúsabb keverékre).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #4183 Dátum: 2006 Június 01, 15:03:00 »

OK! Rendelek egyet! Mennyiért is adod? Hanyadik megrendelésnél tartasz? Smiley

mióta betettem a szerekezetemet atomstabil az alapjáratom. a megoldás: rendelsz tőlem te is, így hamarabb elérjük a bűvös 10 es számot, és mindenki boldog lesz Smiley
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4182 Dátum: 2006 Június 01, 14:45:43 »

Csak nem vetted észre Smiley Most is csinálja..... Illetve most nem, mert nem ülök benne  Grin


mióta betettem a szerekezetemet atomstabil az alapjáratom. a megoldás: rendelsz tőlem te is, így hamarabb elérjük a bűvös 10 es számot, és mindenki boldog lesz Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4181 Dátum: 2006 Június 01, 14:37:48 »

nekem zabál mint az állat az 1.2, viszont megy is

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #4180 Dátum: 2006 Június 01, 14:09:54 »

1.2-es az is
elég kultúráltan ment 80-90 -el, de sokkal többet nem is tud
ha nem zavar, hogy messze te vagy a leglassabb a közlekedésben, akkor hű társ lehet egy ilyen kisautó

Én nagyon meg voltam elégedve vele, csak a kasznis cseszte el a fényezés előtt a javítást, és beleuntam, cseréltem....
Egyébként a 90-100-as utazót is nagyon jól bírta, semmi gond nem volt vele. 2-3 fokozatig meg nagyon jól gyorsult is...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4179 Dátum: 2006 Június 01, 14:08:01 »

A kis régi, 1,2-esem is kb 6-7 lityi kööztt evett, ha hosszabb úton mentem vele. Városban meg úgy 7-8 között....
Az 1,6-os meg 8-9 között, ha vékonyan fog a talpam.... Grin

1.2-es az is
elég kultúráltan ment 80-90 -el, de sokkal többet nem is tud
ha nem zavar, hogy messze te vagy a leglassabb a közlekedésben, akkor hű társ lehet egy ilyen kisautó

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4178 Dátum: 2006 Június 01, 14:05:45 »

Az ukrajnai kiránduláson az Eszter bogara valami 6.2 -t evett (országúton persze, de máshol ugye nem is mentünk). Mondjuk ez egyenletes 80-as tempó mellett történt.

Ja, mások is ilyesmiről számoltak be (Partizán régi mocija, Qzmáéké, enyém is hasonlóan evett).

Apropó, Eszternek lassan meg kell nézetnie a váltótartó bakjait. Gázadásra mozogtak a furulyák.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #4177 Dátum: 2006 Június 01, 14:05:32 »

Az ukrajnai kiránduláson az Eszter bogara valami 6.2 -t evett (országúton persze, de máshol ugye nem is mentünk). Mondjuk ez egyenletes 80-as tempó mellett történt.

A kis régi, 1,2-esem is kb 6-7 lityi kööztt evett, ha hosszabb úton mentem vele. Városban meg úgy 7-8 között....
Az 1,6-os meg 8-9 között, ha vékonyan fog a talpam.... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4176 Dátum: 2006 Június 01, 14:04:17 »

Te tudsz valamit Smiley Egyébként igazad van, de szemre nem kopott, illetve nem lötyög semmi. Valami tipus tehetetlenségem van ezzel a pict-4-gyel, mert a másik is ilyen.


Elvileg a PICT-4 -esek valami csökkentett emissziójú karbik: http://www.vw-resource.com/jets.html

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4175 Dátum: 2006 Június 01, 14:02:27 »

Úgy tudom sokaknak eszik itt az autójuk 6-7 litert és szépen megy, viszont vannak akik ezt utópiának gondolják vagy esetleg nagyzolásnak.

Az ukrajnai kiránduláson az Eszter bogara valami 6.2 -t evett (országúton persze, de máshol ugye nem is mentünk). Mondjuk ez egyenletes 80-as tempó mellett történt.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #4174 Dátum: 2006 Június 01, 14:00:30 »

Általában véve igazad van, de itt inkább kifúj, és azt elég hamar észre lehet venni!

Az én véleményem az, hogy egy karburátor beállítást a hengerfej hengeren illeszkedésétől kell kezdeni.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #4173 Dátum: 2006 Június 01, 13:59:04 »

Csak nem vetted észre Smiley Most is csinálja..... Illetve most nem, mert nem ülök benne  Grin

gsattila:
Melegen is csinálta? Arra nem emlékszem.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4172 Dátum: 2006 Június 01, 13:28:38 »

Te tudsz valamit Smiley Egyébként igazad van, de szemre nem kopott, illetve nem lötyög semmi. Valami tipus tehetetlenségem van ezzel a pict-4-gyel, mert a másik is ilyen.


gsattila:
Melegen is csinálta? Arra nem emlékszem.

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #4171 Dátum: 2006 Június 01, 12:57:27 »

Te tudsz valamit Smiley Egyébként igazad van, de szemre nem kopott, illetve nem lötyög semmi. Valami tipus tehetetlenségem van ezzel a pict-4-gyel, mert a másik is ilyen.

Az én véleményem az, hogy egy karburátor beállítást a hengerfej hengeren illeszkedésétől kell kezdeni.
Szóval módszeresen végigkövetni a falslevegő szívások esetleges helyeit (sokvan egy ilyen hosszú szívocsókígyónál) , kizárni azokat.
Ha ezen túl vagyunk onnan nem érhet nagy meglepetés egy megfelelő fúvókákkal szerelt karbi beállításánál.
Sajnos a legtöbb esetben mindig fordítva van tekergetnek-->fúvókát cserélgetnek-->tekergetnek-->valami hallható eredményt elérnek-->majd mikor kiderül hogy kormolja a gyártyát sokat eszik stb kezdődik előlről.
Aztán ha egy ilyen autót megveszel találgathatod hogy mit hol is gányoltak benne és próbálod az alaphelyzetet visszaállítani.
Úgy tudom sokaknak eszik itt az autójuk 6-7 litert és szépen megy, viszont vannak akik ezt utópiának gondolják vagy esetleg nagyzolásnak.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #4170 Dátum: 2006 Június 01, 12:37:56 »

Te tudsz valamit Smiley Egyébként igazad van, de szemre nem kopott, illetve nem lötyög semmi. Valami tipus tehetetlenségem van ezzel a pict-4-gyel, mert a másik is ilyen.

Ha a lépcsős tárcsánál lévő beállító csavarra gondolsz annak fel kell támasztania de csak pont annyira, hogy ne a pillangószelep ütközzön a karbi torkában mert akkor az előbb utóbb beverődik és ott tud finoman leragadni.
Minimális légáramlat lesz ott de nem annak kell biztosítani az alapjárati etetést.
Viszont lehet olyan kopott rossz mittudomén a karbi hogy ezt elkerülve nem lehet normálisan beállítani.

1303LS
« Hozzászólás #4169 Dátum: 2006 Június 01, 12:34:55 »

Szóval, ne támasszon fel a beállító csavar a szivató ricnis tárcsájára, és ne legyen rövid a gázbowden Smiley


Ha a lépcsős tárcsánál lévő beállító csavarra gondolsz annak fel kell támasztania de csak pont annyira, hogy ne a pillangószelep ütközzön a karbi torkában mert akkor az előbb utóbb beverődik és ott tud finoman leragadni.
Minimális légáramlat lesz ott de nem annak kell biztosítani az alapjárati etetést.
Viszont lehet olyan kopott rossz mittudomén a karbi hogy ezt elkerülve nem lehet normálisan beállítani.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4168 Dátum: 2006 Június 01, 12:31:10 »

nekem is ezt csinálja
Nekem félmeleg motornál csinálja, de nem hirtelen áll le, hanem kb 1 másodpercig csökken a fordulat, azt' leáll, ha nem adok gázt. 3-4 Km megtétele után elmúlik.Akkor ilyen, ha a szivató az első osztáson van még.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Június 01, 12:33:39 írta slavia919 »

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #4167 Dátum: 2006 Június 01, 12:31:07 »

Az a levegő mennyiséget szabályozza a kerülő rendszerben, a kicsi meg a benzint. Így lehet pl.alapjárati CO-t állítani. Stunt mester csavargatta, de sajna neki sem sikerült. Az elmélet megvan, de ez a marha karbi nem járt iskolába Smiley

alapvetően ne a nagyobbik csavar állítgatásával stabilizáld az alapjáratot.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4166 Dátum: 2006 Június 01, 12:27:03 »

Szóval, ne támasszon fel a beállító csavar a szivató ricnis tárcsájára, és ne legyen rövid a gázbowden Smiley

Hogy ne támasszon fel az alap, de szerintem az is bejátszik, hogy alapvetően ne a nagyobbik csavar állítgatásával stabilizáld az alapjáratot.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #4165 Dátum: 2006 Június 01, 12:22:58 »

Szóval, ne támasszon fel a beállító csavar a szivató ricnis tárcsájára, és ne legyen rövid a gázbowden Smiley

Ő arról beszél, hogy az alapjárat nem a gyárilag kitalált módon van beállítva, hanem az alapjárati megkerülő helyett az "üzemi" ágon szívja a benzint.
Alapjáraton járó motornál (álló kocsinál) tényleg lényegtelen, hogy melyik úton jut a benzin a motorba. Viszont fékezésnél az alant leírt jelenséget tudja produkálni a nem helyes karbi beállítás.

Tehát alapjáraton a karbiban az üzemi rendszernek teljesen zárva kell lennie. Ellenkező esetben is lehet szép alapjárat, ami egyébként ahhoz hasonló, mintha te lábbal nyomnád egy picit a gázt.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4164 Dátum: 2006 Június 01, 12:15:19 »

Nekem nem annyira a fékezés, hanam a fordulat esés a probléma. A Pict-4-nek külön alapjárati rendszere van....  Stunt mester szerint.

Ő arról beszél, hogy az alapjárat nem a gyárilag kitalált módon van beállítva, hanem az alapjárati megkerülő helyett az "üzemi" ágon szívja a benzint.
Alapjáraton járó motornál (álló kocsinál) tényleg lényegtelen, hogy melyik úton jut a benzin a motorba. Viszont fékezésnél az alant leírt jelenséget tudja produkálni a nem helyes karbi beállítás.

Tehát alapjáraton a karbiban az üzemi rendszernek teljesen zárva kell lennie. Ellenkező esetben is lehet szép alapjárat, ami egyébként ahhoz hasonló, mintha te lábbal nyomnád egy picit a gázt.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #4163 Dátum: 2006 Június 01, 11:48:30 »

Nekem nem annyira a fékezés, hanam a fordulat esés a probléma. A Pict-4-nek külön alapjárati rendszere van....  Stunt mester szerint.

Fékezésre leálló motor.

Gázelvételkor fékezéssel kombinálva az alapjárati rendszernek kellene átvennie a motor táplálását.
Viszont ha a karbi valamilyen okból úgy van beállítva hogy a pillangószelep nem zár rendesen és alapjáraton részben esetleg egészben ott történik az etetés akkor a fékezéskor az úszóházban előrelendülö benzin miatt nem tud a venturiba elég benzin jutni.Leáll.
Viszont egy jó és jól beállított karbinál alapjáraton az alapjárati rendszer eteti a motort amit a fékezéskori benzin billegés nem befolyásol annyira, nem áll le.

Nem elérhető Eszter
Hozzászólások: 754


« Hozzászólás #4162 Dátum: 2006 Június 01, 11:46:08 »

Vagy passzív biztonsági berendezés.(pl. karambolnál leáll a motor)  Smiley
Nekem durva fékezésnél csinálja, de gyors gázfröccsel elmúlik.

 
Dettó. De csak hideg motornál. Ha bemelegedett, akkor akár satuzhatok is kedvemre. Smiley
1303LS
« Hozzászólás #4161 Dátum: 2006 Június 01, 11:31:06 »

Fékezésre leálló motor.

Gázelvételkor fékezéssel kombinálva az alapjárati rendszernek kellene átvennie a motor táplálását.
Viszont ha a karbi valamilyen okból úgy van beállítva hogy a pillangószelep nem zár rendesen és alapjáraton részben esetleg egészben ott történik az etetés akkor a fékezéskor az úszóházban előrelendülö benzin miatt nem tud a venturiba elég benzin jutni.Leáll.
Viszont egy jó és jól beállított karbinál alapjáraton az alapjárati rendszer eteti a motort amit a fékezéskori benzin billegés nem befolyásol annyira, nem áll le.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4160 Dátum: 2006 Június 01, 11:10:48 »

Vagy passzív biztonsági berendezés.(pl. karambolnál leáll a motor)  Smiley
Nekem durva fékezésnél csinálja, de gyors gázfröccsel elmúlik.

 
...
Ez a fékezésre leálló motor egyébént tipikus bogár hiba.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Oldalak: 1 ... 1906 1907 1908 1909 1910 [1911] 1912 1913 1914 1915 1916 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.