www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 08:12:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1099 1100 1101 1102 1103 [1104] 1105 1106 1107 1108 1109 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13244972 alkalommal)
xoyox
« Hozzászólás #36477 Dátum: 2009 Május 06, 14:53:43 »

Hali!
Valakinek van ötlete hogy mitől lehet az hogy ha leveszem a lábam a gázról akkor leáll, vagy ha lassan gyomom le a gázpedált akkor is majdnem megáll a motor? közvetlen előzmény hogy tankoltam egy shell kútnál, és utána kezdett jelentkezni a tünet, gondoltam elkoszolódott a karbi, kiszedtem kipucoltam, tömítéseket kicseréltem, visszatettem, hiba ua.
Tankolas UTAN ??
elkepzelhetö, hogy a Tankban levö evszazados felkavarodott rozsda+mocsok+viz beszorult a csövezetekbe
Megoldas:
1/ a Karbi felöl kompresszorral belefujsz a csöbe - kilököd a mocskot
2/ Tankot kiveszed es kimosod es szüröt cserelsz
3/ Karbit ujra kipucolod
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #36476 Dátum: 2009 Május 06, 14:43:04 »

Hali!
Valakinek van ötlete hogy mitől lehet az hogy ha leveszem a lábam a gázról akkor leáll, vagy ha lassan gyomom le a gázpedált akkor is majdnem megáll a motor? közvetlen előzmény hogy tankoltam egy shell kútnál, és utána kezdett jelentkezni a tünet, gondoltam elkoszolódott a karbi, kiszedtem kipucoltam, tömítéseket kicseréltem, visszatettem, hiba ua.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #36475 Dátum: 2009 Május 06, 09:29:15 »

nagytudású szárazféltengelyesek figyelmét kérem ! a lengőkar szilent mindkét oldalán van 1-1 nagy alátét vagy kívül 2? mert így volt összerakva  Roll Eyes
Gyárilag mindkettő kívül van!

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #36474 Dátum: 2009 Május 05, 22:05:56 »

Fékpofák nincsenek nagyon ráálítva? Lehet, hogy a csapágyhézag kicsit nagyobb, a fékpofák meg kicsit jobban rá vannak állítva a kelleténél, és üresen nem szorul meg, de terhelésnél már egyből...
Dőlést meg összetartást pedig egy jó műhelyben belövik neked. Mindegyik számítógép tudja a torziós elejű afterek értékeit.
Amikor légtelenítettük, akkor úgy állítottam be a pofákat, hogy épphogy fogják a kereket (már érezni, hogy súrlódik).
A csapágyhézag gyanús nekem is nagyon.
Lesz is majd futóműállítás fasza géppel (futóműszervízben voltam régen), de momentán még garázslakó a járgány így csak kb beállítása van.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #36473 Dátum: 2009 Május 05, 21:58:47 »

Láttad a fotóimat? Cool  Wink Na jó jogos a kérdés de nem. A dőlést is és az összetartást is nagyjából belőttem (nikkelezett szemmérték  Tongue)
Tuti, mert a bal eleje emelkedik ha lökdösöm és a jobb elejéből hallani, hogy "ragad" a fékpofa amikor megmozdul...
Fékpofák nincsenek nagyon ráálítva? Lehet, hogy a csapágyhézag kicsit nagyobb, a fékpofák meg kicsit jobban rá vannak állítva a kelleténél, és üresen nem szorul meg, de terhelésnél már egyből...
Dőlést meg összetartást pedig egy jó műhelyben belövik neked. Mindegyik számítógép tudja a torziós elejű afterek értékeit.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #36472 Dátum: 2009 Május 05, 21:55:10 »

Hülye kérdés:
A kerék az autót leengedve nem ér bele semmibe?
És biztos, hogy a jobb eleje a ludas?
Láttad a fotóimat? Cool  Wink Na jó jogos a kérdés de nem. A dőlést is és az összetartást is nagyjából belőttem (nikkelezett szemmérték  Tongue)
Tuti, mert a bal eleje emelkedik ha lökdösöm és a jobb elejéből hallani, hogy "ragad" a fékpofa amikor megmozdul...

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #36471 Dátum: 2009 Május 05, 21:49:21 »

Szerintetek az mitől lehet, hogy ha felemelem akocsit az első kerekek tök könnyen forognak, de ha leengedem akkor a jobb eleje úgy elkezd fogni, hogy alig lehet tolni a kocsit. (Új a dob, a csapágy, a betét, a rugók, a munkahenger, a gumifékcső, és a fémfékcső is)
Hülye kérdés:
A kerék az autót leengedve nem ér bele semmibe?
És biztos, hogy a jobb eleje a ludas?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #36470 Dátum: 2009 Május 05, 21:44:55 »

Szerintetek az mitől lehet, hogy ha felemelem akocsit az első kerekek tök könnyen forognak, de ha leengedem akkor a jobb eleje úgy elkezd fogni, hogy alig lehet tolni a kocsit. (Új a dob, a csapágy, a betét, a rugók, a munkahenger, a gumifékcső, és a fémfékcső is)

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #36469 Dátum: 2009 Május 05, 21:42:39 »

185 R14 C asszem
de talán oda is van írva a kormányoszlopon lévő kis adattáblára
igen és én speciel a C-t fontosnak vélem tartani

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #36468 Dátum: 2009 Május 05, 20:05:46 »

akkora nekem is ilyen volt a t2 őn!
185 R14 C asszem
de talán oda is van írva a kormányoszlopon lévő kis adattáblára

Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #36467 Dátum: 2009 Május 05, 17:04:19 »

buszon mi a gyári gumiméret?
185 R14 C asszem
de talán oda is van írva a kormányoszlopon lévő kis adattáblára
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #36466 Dátum: 2009 Május 05, 16:17:35 »


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #36465 Dátum: 2009 Május 05, 16:15:52 »

buszon mi a gyári gumiméret?

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #36464 Dátum: 2009 Május 05, 15:35:18 »

buszon mi a gyári gumiméret?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #36463 Dátum: 2009 Május 05, 15:08:41 »


https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #36462 Dátum: 2009 Május 05, 14:52:32 »

azalatt h át kell karmantyúzni mit értesz ?
kaptam egy újat porsche elvtárstól annó (elsőket hagyom) oda majd tárcsa..20év múlva ha így emelkednek a bérek Undecided


Főfékhengerhez lehet kapni javítókészletet, asszem. Ha egy jó gyári főfékhengerről van szó, max. ennyi...
Bár javítókészlettel is volt már cumi.

A helyzet az, hogy nem érdemes spórolni noname cuccokkal. Lehetőleg a fékcuccokból a gyárit kell beletenni. Kerül, amibe kerül. Gondolom, nem napi használatra kell a kocsi... Sajna nekem arra kell, és mindig "lábon" javítás van, futó javítások.
Ha nagyfelújítás lesz Öregen, akkor kölcsön verda játszik. (Talán apám bogara addigra feltámad...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #36461 Dátum: 2009 Május 05, 13:19:46 »

A typ3-ba én is mindenhova Ate munkahengereket raktam. Még működnek. Smiley
A főfékhenger is Ate, 30 péz volt, kedvezményesen.
Pár napja a friss első fékeim egyik karmantyúja elszállt. Haragudtam rá picit,de csere után már műkszik. Smiley

G.

Bácsi Győző
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #36460 Dátum: 2009 Május 05, 11:36:46 »


Fékmunkahengerek: szerintem noname utángyártottat hagyjad, ha hosszú távon tervezel az autóddal. Nekem ATE került be mind a 4 helyre.

azalatt h át kell karmantyúzni mit értesz ?
kaptam egy újat porsche elvtárstól annó (elsőket hagyom) oda majd tárcsa..20év múlva ha így emelkednek a bérek Undecided



"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #36459 Dátum: 2009 Május 05, 11:08:06 »

aszem 5-6 cm de majd kijavítanak . a csonk biztos hogy sokkal komfortosabb és csillapító sem kell másik.

2,5 inch Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #36458 Dátum: 2009 Május 05, 11:02:59 »

Főfékhengerrel vigyázz! A brazil jóval olcsóbb, de jóval szarabb is.
Gumifékcső: nagy differencia nem lehet, de ebből is ügyelj a minőségre.
Fékmunkahengerek: szerintem noname utángyártottat hagyjad, ha hosszú távon tervezel az autóddal. Nekem ATE került be mind a 4 helyre.
És én komplett fém fékcsöveket is cserélnék, lehet gyárit kapni. 2 éve az enyémen egy ilyen csere ment, most műszakira csak át kell puccantani a fékdobok belsejét, meg ráállítgatni. Oszt ennyi.
Szerintem egy komplett fékgenerált tervezz be. Olcsó főfékhengerrel olyan 50-70ezer körül megvan (de főfékhengert esetleg gyári jó állapotú használtat is lehet beteni, csak át kell karmantyúzni), és egy jó ideig nem fáj a fejed a fék miatt.

A typ3-ba én is mindenhova Ate munkahengereket raktam. Még működnek. Smiley
A főfékhenger is Ate, 30 péz volt, kedvezményesen.
Pár napja a friss első fékeim egyik karmantyúja elszállt. Haragudtam rá picit,de csere után már műkszik. Smiley

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #36457 Dátum: 2009 Május 05, 10:52:41 »

mi pénz ? kinél vegyem?domb tetején lakunk , drifft lesz  Evil csak a kézifééék Grin
Főfékhengerrel vigyázz! A brazil jóval olcsóbb, de jóval szarabb is.
Gumifékcső: nagy differencia nem lehet, de ebből is ügyelj a minőségre.
Fékmunkahengerek: szerintem noname utángyártottat hagyjad, ha hosszú távon tervezel az autóddal. Nekem ATE került be mind a 4 helyre.
És én komplett fém fékcsöveket is cserélnék, lehet gyárit kapni. 2 éve az enyémen egy ilyen csere ment, most műszakira csak át kell puccantani a fékdobok belsejét, meg ráállítgatni. Oszt ennyi.
Szerintem egy komplett fékgenerált tervezz be. Olcsó főfékhengerrel olyan 50-70ezer körül megvan (de főfékhengert esetleg gyári jó állapotú használtat is lehet beteni, csak át kell karmantyúzni), és egy jó ideig nem fáj a fejed a fék miatt.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #36456 Dátum: 2009 Május 05, 10:47:47 »

erre gondoltam első körben én is .


csak a tiden hátul legyen hová, biztos pontra akasztani a kötelet  Grin
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #36455 Dátum: 2009 Május 05, 10:45:19 »

simán leviszitek másik bogival és kézifékkel. csak nem vontatni kell vele hanem visszatartani
erre gondoltam első körben én is .



"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #36454 Dátum: 2009 Május 05, 10:27:56 »

mi pénz ? kinél vegyem?domb tetején lakunk , drifft lesz  Evil csak a kézifééék Grin
simán leviszitek másik bogival és kézifékkel. csak nem vontatni kell vele hanem visszatartani
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #36453 Dátum: 2009 Május 05, 10:00:25 »

ha2 évig nem volt benne fék olaj!
-föfék
-4munka henger
-4gumi fékcsö
mi pénz ? kinél vegyem?
napközben eltolod egy haverral
domb tetején lakunk , drifft lesz  Evil csak a kézifééék Grin


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #36452 Dátum: 2009 Május 05, 09:29:17 »

komplett fék. és padló, küsszöb csere elött állok .
A lakatos egy utcával lejjebb lakik igy fék kell a kocsira h lejusson hozzá
de! rakjam rendbe ideiglenesen a jelenlegi rendszert vagy cseréljem le az egészet?
inkább elösször nem esnék neki lecserélni mindent a fékeken mert csak kapna hideget meleget utána a lakatostól(gondolom én)..

viszont mivel kezdjem nagyszervízt h járóképes legyen?
-fék beesve (utoljára 2éve üzemképesen lett lerakva)

gondolom vegyek fékfolyadékot mert az tuti nincs elég benne .
-milyet? mennyiért? mennyit?
fékcsöveket cseréljem vagy majd ha már kész a lakatosmunka ?


ha2 évig nem volt benne fék olaj!
-föfék
-4munka henger
-4gumi fékcsö

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #36451 Dátum: 2009 Május 05, 09:28:17 »

komplett fék. és padló, küsszöb csere elött állok .
A lakatos egy utcával lejjebb lakik igy fék kell a kocsira h lejusson hozzá


napközben eltolod egy haverral
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #36450 Dátum: 2009 Május 05, 09:24:20 »

komplett fék. és padló, küsszöb csere elött állok .
A lakatos egy utcával lejjebb lakik igy fék kell a kocsira h lejusson hozzá
de! rakjam rendbe ideiglenesen a jelenlegi rendszert vagy cseréljem le az egészet?
inkább elösször nem esnék neki lecserélni mindent a fékeken mert csak kapna hideget meleget utána a lakatostól(gondolom én)..

viszont mivel kezdjem nagyszervízt h járóképes legyen?
-fék beesve (utoljára 2éve üzemképesen lett lerakva)

gondolom vegyek fékfolyadékot mert az tuti nincs elég benne .
-milyet? mennyiért? mennyit?
fékcsöveket cseréljem vagy majd ha már kész a lakatosmunka ? 
 1-2 uccát kézifékkel is el lehet menni  aztán kaszni szétválasztás után úgy is le kell baszni az összes fékcsövet  pedálokat hogy  meg lehessen puccantani az alvázfejet meg hátujját



Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #36449 Dátum: 2009 Május 05, 09:01:14 »

komplett fék. és padló, küsszöb csere elött állok .
A lakatos egy utcával lejjebb lakik igy fék kell a kocsira h lejusson hozzá
de! rakjam rendbe ideiglenesen a jelenlegi rendszert vagy cseréljem le az egészet?
inkább elösször nem esnék neki lecserélni mindent a fékeken mert csak kapna hideget meleget utána a lakatostól(gondolom én)..

viszont mivel kezdjem nagyszervízt h járóképes legyen?
-fék beesve (utoljára 2éve üzemképesen lett lerakva)

gondolom vegyek fékfolyadékot mert az tuti nincs elég benne .
-milyet? mennyiért? mennyit?
fékcsöveket cseréljem vagy majd ha már kész a lakatosmunka ?



"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #36448 Dátum: 2009 Május 05, 08:22:01 »

A keret meg a rajz  Roll Eyes egy dolog. Na jó a rajz kisebb a keret meg nagyobb dolog, de melyik megoldás használható jobban a hétköznapokon? Attól fosok, hogy ha a csonkot választom akkor nem lehet majd béállítani a jó magasságot oszt csak szántom a híddal azt asztfaltot. Néztem még a csonkhoz egy jobbfajta lengéscsillapítót a piros KONI special-t. Ez javít vagy majd lerázza a vesém? Tapasztalatok, vélemények?
Az állítóhoz milyen lengéscsillapítót nézzek. Arra mekkora keret kell?

Csonk az hétköznapokra jobb. Ültet annyit amennyi bőven elég, és a komfort is megmarad. Ha hidat ültetsz akkor lehet hogy pattogni fogsz. (Sőt biztos...)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #36447 Dátum: 2009 Május 04, 22:34:08 »

A keret meg a rajz  Roll Eyes egy dolog. Na jó a rajz kisebb a keret meg nagyobb dolog, de melyik megoldás használható jobban a hétköznapokon? Attól fosok, hogy ha a csonkot választom akkor nem lehet majd béállítani a jó magasságot oszt csak szántom a híddal azt asztfaltot. Néztem még a csonkhoz egy jobbfajta lengéscsillapítót a piros KONI special-t. Ez javít vagy majd lerázza a vesém? Tapasztalatok, vélemények?
Az állítóhoz milyen lengéscsillapítót nézzek. Arra mekkora keret kell?
én még nem hallottam hogy bárkinek is sok lett volna amit a csonk tud , már hogy mélységben ! aszem 5-6 cm de majd kijavítanak . a csonk biztos hogy sokkal komfortosabb és csillapító sem kell másik.

Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #36446 Dátum: 2009 Május 04, 22:19:05 »

  a rajz tökéletes , a tengelycsonk meg mégjobban Roll Eyes

Ha van rá keret, akkor mindenképpen.

A keret meg a rajz  Roll Eyes egy dolog. Na jó a rajz kisebb a keret meg nagyobb dolog, de melyik megoldás használható jobban a hétköznapokon? Attól fosok, hogy ha a csonkot választom akkor nem lehet majd béállítani a jó magasságot oszt csak szántom a híddal azt asztfaltot. Néztem még a csonkhoz egy jobbfajta lengéscsillapítót a piros KONI special-t. Ez javít vagy majd lerázza a vesém? Tapasztalatok, vélemények?
Az állítóhoz milyen lengéscsillapítót nézzek. Arra mekkora keret kell?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #36445 Dátum: 2009 Május 04, 22:00:54 »

Valaki tudja hogyan kell felhegeszteni ezt a vackot:
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=10241141251&rub1=Front%20Axle&rub2=Front%20End%20Adjuster&artnr=22091a&pn=0&sort=0&all=
Rajzoltam egyet, próbáltam a kérdésemet is ráírni, nézzetek rá léci, hogy jó-e az elképzelés.
Valaki csinált már ilyet? Milyen lengéscsillapító a legjobb hozzá?
Vagy inkább az ültetett tengelycsonkra szavazzak?
  a rajz tökéletes , a tengelycsonk meg mégjobban Roll Eyes

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #36444 Dátum: 2009 Május 04, 21:58:47 »

Ha van rá keret, akkor mindenképpen.

Vagy inkább az ültetett tengelycsonkra szavazzak?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #36443 Dátum: 2009 Május 04, 21:57:52 »

Na, így néz ki. Csak PDF-ből kellett kivennem.
hát akkó így fogom összerakni nem mintha szét kellett volna szedni csak nem bírtam az alvázat felrakni a tetőcsomagtartóra  és le kellett könnyíteni mert holnap viszem homokszórózni Roll Eyes

Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #36442 Dátum: 2009 Május 04, 21:56:03 »

Valaki tudja hogyan kell felhegeszteni ezt a vackot:
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=10241141251&rub1=Front%20Axle&rub2=Front%20End%20Adjuster&artnr=22091a&pn=0&sort=0&all=
Rajzoltam egyet, próbáltam a kérdésemet is ráírni, nézzetek rá léci, hogy jó-e az elképzelés.
Valaki csinált már ilyet? Milyen lengéscsillapító a legjobb hozzá?
Vagy inkább az ültetett tengelycsonkra szavazzak?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #36441 Dátum: 2009 Május 04, 21:47:55 »

Na, így néz ki. Csak PDF-ből kellett kivennem.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #36440 Dátum: 2009 Május 04, 21:44:18 »

Van egy kisebb gyűjteményem  Cool Esetleg egyszer cserélhetünk  Wink

miről vannak robbantott ábráid és papír vagy elektronikus? Smiley
1300ashoz érdekelne mindenféle
meg typ3hoz is
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #36439 Dátum: 2009 Május 04, 21:42:00 »

1300ashoz érdekelne mindenféle
Jajjhaggya'ma', ugyis megvan neked mind :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #36438 Dátum: 2009 Május 04, 21:41:15 »

Háááát, a robbantott ábrán mintha mindkettő kívül lenne....

miről vannak robbantott ábráid és papír vagy elektronikus? Smiley
1300ashoz érdekelne mindenféle
meg typ3hoz is
Oldalak: 1 ... 1099 1100 1101 1102 1103 [1104] 1105 1106 1107 1108 1109 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.