www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 19:30:14

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1100 1101 1102 1103 1104 [1105] 1106 1107 1108 1109 1110 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14867693 alkalommal)
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #36451 Dátum: 2009 Május 05, 09:28:17 »

komplett fék. és padló, küsszöb csere elött állok .
A lakatos egy utcával lejjebb lakik igy fék kell a kocsira h lejusson hozzá


napközben eltolod egy haverral
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #36450 Dátum: 2009 Május 05, 09:24:20 »

komplett fék. és padló, küsszöb csere elött állok .
A lakatos egy utcával lejjebb lakik igy fék kell a kocsira h lejusson hozzá
de! rakjam rendbe ideiglenesen a jelenlegi rendszert vagy cseréljem le az egészet?
inkább elösször nem esnék neki lecserélni mindent a fékeken mert csak kapna hideget meleget utána a lakatostól(gondolom én)..

viszont mivel kezdjem nagyszervízt h járóképes legyen?
-fék beesve (utoljára 2éve üzemképesen lett lerakva)

gondolom vegyek fékfolyadékot mert az tuti nincs elég benne .
-milyet? mennyiért? mennyit?
fékcsöveket cseréljem vagy majd ha már kész a lakatosmunka ? 
 1-2 uccát kézifékkel is el lehet menni  aztán kaszni szétválasztás után úgy is le kell baszni az összes fékcsövet  pedálokat hogy  meg lehessen puccantani az alvázfejet meg hátujját



Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #36449 Dátum: 2009 Május 05, 09:01:14 »

komplett fék. és padló, küsszöb csere elött állok .
A lakatos egy utcával lejjebb lakik igy fék kell a kocsira h lejusson hozzá
de! rakjam rendbe ideiglenesen a jelenlegi rendszert vagy cseréljem le az egészet?
inkább elösször nem esnék neki lecserélni mindent a fékeken mert csak kapna hideget meleget utána a lakatostól(gondolom én)..

viszont mivel kezdjem nagyszervízt h járóképes legyen?
-fék beesve (utoljára 2éve üzemképesen lett lerakva)

gondolom vegyek fékfolyadékot mert az tuti nincs elég benne .
-milyet? mennyiért? mennyit?
fékcsöveket cseréljem vagy majd ha már kész a lakatosmunka ?



"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #36448 Dátum: 2009 Május 05, 08:22:01 »

A keret meg a rajz  Roll Eyes egy dolog. Na jó a rajz kisebb a keret meg nagyobb dolog, de melyik megoldás használható jobban a hétköznapokon? Attól fosok, hogy ha a csonkot választom akkor nem lehet majd béállítani a jó magasságot oszt csak szántom a híddal azt asztfaltot. Néztem még a csonkhoz egy jobbfajta lengéscsillapítót a piros KONI special-t. Ez javít vagy majd lerázza a vesém? Tapasztalatok, vélemények?
Az állítóhoz milyen lengéscsillapítót nézzek. Arra mekkora keret kell?

Csonk az hétköznapokra jobb. Ültet annyit amennyi bőven elég, és a komfort is megmarad. Ha hidat ültetsz akkor lehet hogy pattogni fogsz. (Sőt biztos...)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #36447 Dátum: 2009 Május 04, 22:34:08 »

A keret meg a rajz  Roll Eyes egy dolog. Na jó a rajz kisebb a keret meg nagyobb dolog, de melyik megoldás használható jobban a hétköznapokon? Attól fosok, hogy ha a csonkot választom akkor nem lehet majd béállítani a jó magasságot oszt csak szántom a híddal azt asztfaltot. Néztem még a csonkhoz egy jobbfajta lengéscsillapítót a piros KONI special-t. Ez javít vagy majd lerázza a vesém? Tapasztalatok, vélemények?
Az állítóhoz milyen lengéscsillapítót nézzek. Arra mekkora keret kell?
én még nem hallottam hogy bárkinek is sok lett volna amit a csonk tud , már hogy mélységben ! aszem 5-6 cm de majd kijavítanak . a csonk biztos hogy sokkal komfortosabb és csillapító sem kell másik.

Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #36446 Dátum: 2009 Május 04, 22:19:05 »

  a rajz tökéletes , a tengelycsonk meg mégjobban Roll Eyes

Ha van rá keret, akkor mindenképpen.

A keret meg a rajz  Roll Eyes egy dolog. Na jó a rajz kisebb a keret meg nagyobb dolog, de melyik megoldás használható jobban a hétköznapokon? Attól fosok, hogy ha a csonkot választom akkor nem lehet majd béállítani a jó magasságot oszt csak szántom a híddal azt asztfaltot. Néztem még a csonkhoz egy jobbfajta lengéscsillapítót a piros KONI special-t. Ez javít vagy majd lerázza a vesém? Tapasztalatok, vélemények?
Az állítóhoz milyen lengéscsillapítót nézzek. Arra mekkora keret kell?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #36445 Dátum: 2009 Május 04, 22:00:54 »

Valaki tudja hogyan kell felhegeszteni ezt a vackot:
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=10241141251&rub1=Front%20Axle&rub2=Front%20End%20Adjuster&artnr=22091a&pn=0&sort=0&all=
Rajzoltam egyet, próbáltam a kérdésemet is ráírni, nézzetek rá léci, hogy jó-e az elképzelés.
Valaki csinált már ilyet? Milyen lengéscsillapító a legjobb hozzá?
Vagy inkább az ültetett tengelycsonkra szavazzak?
  a rajz tökéletes , a tengelycsonk meg mégjobban Roll Eyes

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #36444 Dátum: 2009 Május 04, 21:58:47 »

Ha van rá keret, akkor mindenképpen.

Vagy inkább az ültetett tengelycsonkra szavazzak?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #36443 Dátum: 2009 Május 04, 21:57:52 »

Na, így néz ki. Csak PDF-ből kellett kivennem.
hát akkó így fogom összerakni nem mintha szét kellett volna szedni csak nem bírtam az alvázat felrakni a tetőcsomagtartóra  és le kellett könnyíteni mert holnap viszem homokszórózni Roll Eyes

Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #36442 Dátum: 2009 Május 04, 21:56:03 »

Valaki tudja hogyan kell felhegeszteni ezt a vackot:
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=10241141251&rub1=Front%20Axle&rub2=Front%20End%20Adjuster&artnr=22091a&pn=0&sort=0&all=
Rajzoltam egyet, próbáltam a kérdésemet is ráírni, nézzetek rá léci, hogy jó-e az elképzelés.
Valaki csinált már ilyet? Milyen lengéscsillapító a legjobb hozzá?
Vagy inkább az ültetett tengelycsonkra szavazzak?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #36441 Dátum: 2009 Május 04, 21:47:55 »

Na, így néz ki. Csak PDF-ből kellett kivennem.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #36440 Dátum: 2009 Május 04, 21:44:18 »

Van egy kisebb gyűjteményem  Cool Esetleg egyszer cserélhetünk  Wink

miről vannak robbantott ábráid és papír vagy elektronikus? Smiley
1300ashoz érdekelne mindenféle
meg typ3hoz is
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #36439 Dátum: 2009 Május 04, 21:42:00 »

1300ashoz érdekelne mindenféle
Jajjhaggya'ma', ugyis megvan neked mind :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #36438 Dátum: 2009 Május 04, 21:41:15 »

Háááát, a robbantott ábrán mintha mindkettő kívül lenne....

miről vannak robbantott ábráid és papír vagy elektronikus? Smiley
1300ashoz érdekelne mindenféle
meg typ3hoz is
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #36437 Dátum: 2009 Május 04, 21:26:31 »

Háááát, a robbantott ábrán mintha mindkettő kívül lenne....

nagytudású szárazféltengelyesek figyelmét kérem ! a lengőkar szilent mindkét oldalán van 1-1 nagy alátét vagy kívül 2? mert így volt összerakva  Roll Eyes
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #36436 Dátum: 2009 Május 04, 21:22:04 »

tényleg alig bírtam a sufniba leképelni Roll Eyes már ha egyáltalán erről volt szó 
Persze satupadon miiiii, így nem fair!!  Grin

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #36435 Dátum: 2009 Május 04, 21:21:14 »

Biztos így állították a hátsó egyenesfutást!  Evil  Én kívül-belül-re tettem. De mindjárt utánanézek.

nagytudású szárazféltengelyesek figyelmét kérem ! a lengőkar szilent mindkét oldalán van 1-1 nagy alátét vagy kívül 2? mert így volt összerakva  Roll Eyes
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #36434 Dátum: 2009 Május 04, 21:14:35 »

nagytudású szárazféltengelyesek figyelmét kérem ! a lengőkar szilent mindkét oldalán van 1-1 nagy alátét vagy kívül 2? mert így volt összerakva  Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #36433 Dátum: 2009 Május 04, 21:09:41 »

Hát benn a helyén elég nehéz fotózni.... Roll Eyes de szívesen mesélek róla.. Cool
(a 7 végén megyek a kocsi alá, majd leképelem)
tényleg alig bírtam a sufniba leképelni Roll Eyes már ha egyáltalán erről volt szó 

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #36432 Dátum: 2009 Május 04, 20:20:24 »

nincs Neked/valakinek erről képe?
Hát benn a helyén elég nehéz fotózni.... Roll Eyes de szívesen mesélek róla.. Cool
(a 7 végén megyek a kocsi alá, majd leképelem)

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #36431 Dátum: 2009 Május 04, 18:49:40 »

Jó de Leon gazdag és minden szart megvesz. Sötétben foszforeszkálós gyújtáskábelt... ha kell ha nem. Evil Evil Evil
Kerozint ha tudok neki, akkor intézzetek. Még idén fel akar szállni, úgy hallottam Tökölön!  Evil Evil Evil
 
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #36430 Dátum: 2009 Május 04, 17:58:14 »

mindenki figyelmébe :

http://www.aircooled.net/gnrlsite/resource/articles/synthoil.htm

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #36429 Dátum: 2009 Május 04, 17:49:10 »

Én csak is  Grin =>
<beszúrt kép törölve>

Jó de Leon gazdag és minden szart megvesz. Sötétben foszforeszkálós gyújtáskábelt... ha kell ha nem. Evil Evil Evil
Kerozint ha tudok neki, akkor intézzetek. Még idén fel akar szállni, úgy hallottam Tökölön!  Evil Evil Evil
« Utoljára szerkesztve: 2009 Május 04, 17:51:48 írta tazoli »
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #36428 Dátum: 2009 Május 04, 17:36:40 »

Én csak is  Grin =>
<beszúrt kép törölve>
Ja amikor azt mondtam hogy ilyet rakok a motoromba,körberöhögtetek. Sad
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #36427 Dátum: 2009 Május 04, 16:40:10 »

Én csak is  Grin =>
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #36426 Dátum: 2009 Május 04, 16:09:40 »

szerintem Shell piros.
Igen, asszem 15-w40-es, 5 liter volt multkor vmi 4300 forint ...
De nemreg ezt ajanlottak nekem: http://olajshop.hu/termekek/parnalub/szemelygepjarmu#0
Most akcios es allitolag nagyon jo olaj!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #36425 Dátum: 2009 Május 04, 15:55:27 »

Dehogy kell. Hát miért volnátok itt?!  Cheesy
(Egyébként még:
SHELL HELIX RED 15W-40
Egész évben alkalmazható ásványi alapú motorolaj személygépkocsikhoz. Kifejezetten régebbi, benzin- és dízelmotorokhoz alkalmazható. Jóváhagyások és minősítések: API SF/CC

CASTROL Motor Oil 15W-40
A Castrol Motor Oil A leggyakoribb üzemeltetési viszonyok esetében megfelelő védelmet biztosít. Kielégítő védelmet nyújt a kopással szemben. Elsősorban az 1990 előtt...)

Ezek sem drágábbak sokkal.
szerintem Shell piros.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #36424 Dátum: 2009 Május 04, 15:54:11 »

2.5 liter kell elvileg, gyakorlatilag 3 körül
mivel nem napihasználatos autóba lesz jó az az olaj

amugy ha kell van eladó vw hogyan tovább könyvem Cheesy

Dehogy kell. Hát miért volnátok itt?!  Cheesy
(Egyébként még:
SHELL HELIX RED 15W-40
Egész évben alkalmazható ásványi alapú motorolaj személygépkocsikhoz. Kifejezetten régebbi, benzin- és dízelmotorokhoz alkalmazható. Jóváhagyások és minősítések: API SF/CC

CASTROL Motor Oil 15W-40
A Castrol Motor Oil A leggyakoribb üzemeltetési viszonyok esetében megfelelő védelmet biztosít. Kielégítő védelmet nyújt a kopással szemben. Elsősorban az 1990 előtt...)

Ezek sem drágábbak sokkal.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #36423 Dátum: 2009 Május 04, 15:52:29 »

Nah, okké köszöntem. Otthon ez fog jönni. 3000-nél tartunk de fekete volt az olaj uh. inkább cserélünk. Mg tudok hordós olajat, lehet kipróbáljuk. Pug 106-ban már benne van, nincs baja....
3.5 L kell?
Mol M SE 15W-40    ?jó? Gondolom 2000ft-os olaj nem kell egy gyári 1.2-nek
Többfokozatú, egész évben használható motorolaj kelet-európai és az 1989 előtt gyártott nyugati, valamint távol-keleti benzinüzemű személy- és kishaszonjárművek...
Kiszerelés: 1L
Ár: 874 Ft



2.5 liter kell elvileg, gyakorlatilag 3 körül
olajról majd mondanak véleményt a tapasztaltabb kolegák

amugy ha kell van eladó vw hogyan tovább könyvem Cheesy
abban majd minden le van írva
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #36422 Dátum: 2009 Május 04, 15:45:07 »

He' ? Szurot pont soha nem kell cserelni, csak kimosni (mondjuk benzinnel), ha van benne valami trutymak.
A tomitest viszont ajanlott cserelni olajcserenkent.

Nah, okké köszöntem. Otthon ez fog jönni. 3000-nél tartunk de fekete volt az olaj uh. inkább cserélünk. Mg tudok hordós olajat, lehet kipróbáljuk. Pug 106-ban már benne van, nincs baja....
3.5 L kell?
Mol M SE 15W-40    ?jó? Gondolom 2000ft-os olaj nem kell egy gyári 1.2-nek
Többfokozatú, egész évben használható motorolaj kelet-európai és az 1989 előtt gyártott nyugati, valamint távol-keleti benzinüzemű személy- és kishaszonjárművek...
Kiszerelés: 1L
Ár: 874 Ft

« Utoljára szerkesztve: 2009 Május 04, 15:50:50 írta tazoli »
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #36421 Dátum: 2009 Május 04, 15:39:47 »

Motorolaj cserénél miből illik újat venni? Az olajon kívül.  Evil Tudom, szűrő a leeresztő csavarnál kb. 2E. És még?
szűrő sem muszályj ha nincs baja, ki kell mosni benyával
2 tömítés kell új
meg legyen 6 os anya mert a 6 ból egyet úgyis túlhúzol Wink
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #36420 Dátum: 2009 Május 04, 15:38:44 »

Tudom, szűrő a leeresztő csavarnál kb. 2E.
He' ? Szurot pont soha nem kell cserelni, csak kimosni (mondjuk benzinnel), ha van benne valami trutymak.
A tomitest viszont ajanlott cserelni olajcserenkent.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #36419 Dátum: 2009 Május 04, 15:35:31 »

Motorolaj cserénél miből illik újat venni? Az olajon kívül.  Evil Tudom, szűrő a leeresztő csavarnál kb. 2E. És még?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #36418 Dátum: 2009 Május 04, 11:12:16 »

Mai SZMB:
Váltó olaj csere!
Sikerült szerezni 17-es imbuszkulcsot, de kis krokival megemelve, aláfeküdve, nem tudtam meg se moccantani a betöltő csavart.
Még jó, hogy az előbb jött haza a szomszéd szerelő, így rátudtam kéreszkedni a csápos emelőre. Na de ott is kellett az imbuszra egy jó méteres cső erőkarnak...
A leeresztő csavar már könnyebben kijött. Hiány a 2,5 literhez sztem nemigen volt, de nagyon csúnya takony jött ki belőle.
A leeresztő csavar mágnese körül meg igen sok fémforgács volt. Ideje volt már ennek a cserének.
Most csöpög kifelé a vége, aztán töltöm be a "mol-os" 80w90-es váltóolajat.

Közben körbevizsgálgattam, és kiderült, hogy a bal hátsó kerék csapágya kezdi megadni magát, szóval csere lesz.
Valószínűleg abból jön a búgás. Nem baj, mert a féltengely gumiharangot is cserélni kell, mert kiszakadt.
Mára ennyi.

xoyox
« Hozzászólás #36417 Dátum: 2009 Május 04, 09:18:42 »

ma cseréltem (volna) ac pumpát.
a mostaninak a nyelvecskéje, amit lökdös a rúd, kijjebb van, mint a másiké.
elég a rudacskát cserélni, ami kibújik a blokkból?

(vagy térjek vissza az eredeti elgondoláshoz és gyújtsam fel?)
2 fele -hosszusagu - letezik te baranyka !
optikushoz menes, szemüvegvasarlas, = latas !
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #36416 Dátum: 2009 Május 04, 09:16:11 »

  én meg ilyenkor bemegyek a bárdi autóhoz azt veszek 1kondit azon rajta van minden és 10évig nincs gond  ,leszoktam már róla hogy a fiók mélyéről kipiszkáljak egy jó kiszáradt 20éves lada kondit és szopjak vele még 1 napot Roll Eyes
Ez nem lada, hanem vw cucc, a vezeték kellett csak róla, amint utam lesz arra, Merki Pistától egy Beru megszakítót már vételezek is tartalékba. Tanulság: öreg autónál, ilyen kis apróságok jó, ha vannak tartalékban.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #36415 Dátum: 2009 Május 04, 08:56:43 »

Tegnapi szmb:
1. kihagy a gyújtás - durrog az autó.
2. Konstatálom, hogy csak nagyobb gázadásnál, és meleg motornál
3. Trafó csere, tünet átmenetileg megszűnik.
4. újra kihagy. Régi tapasztalat alapján vákumszabályzó csövét karbiról leakasztom, és ss csodát, vége a durrogásnak-> viszont a kocsi gyenge, mint az őszi légy, és zabál, és melegszik (szinte végig utógyújtásos menet->nem gyorsul, négyesben max. 50-60 tempó)

Megoldás: megint elbaszódott a megszakító vezetéke a tolósarunál, ahol az elosztó alján lévő kis biszbaszhoz csatlakozik. Egy éve javítottuk (vezetékcsere, valami talált vezetékdarabból...), a vezeték totál szétégve, elágyulva a sarunál. Tanulság: ide nagyon nem mindegy, milyen vezeték megy (ez egy régi kéteres, dupla szigetelésű kábelből kiszedett kábé 1nmmm keresztmetszetű, de lehet, hogy 0.75-ös..).
Tegnap régi megszakítóról másik vezeték átforrasztása után örömködés.
  én meg ilyenkor bemegyek a bárdi autóhoz azt veszek 1kondit azon rajta van minden és 10évig nincs gond  ,leszoktam már róla hogy a fiók mélyéről kipiszkáljak egy jó kiszáradt 20éves lada kondit és szopjak vele még 1 napot Roll Eyes

Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #36414 Dátum: 2009 Május 03, 23:30:11 »

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #36413 Dátum: 2009 Május 03, 22:51:59 »

Gyujtsd fel!




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #36412 Dátum: 2009 Május 03, 22:37:19 »

nem félek  a munkától, ezzel is megoldottam, csak ennek nem volt annyi vasa.. Smiley

igazából, csak irigykedek
a kabrióval most mi van, mert erről asszem le maradtam

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak: 1 ... 1100 1101 1102 1103 1104 [1105] 1106 1107 1108 1109 1110 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.