www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 24, 00:42:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1074 1075 1076 1077 1078 [1079] 1080 1081 1082 1083 1084 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13275067 alkalommal)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37478 Dátum: 2009 Június 21, 10:42:22 »

megkockáztatom, hogy féltengelyhez.  Roll Eyes
de mihez drágarózsa?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37477 Dátum: 2009 Június 21, 10:39:48 »

tegnap nekiláttam egyedül hátsó féltengely szimeringet cserélni...

kijönni kijött, de az újat(célszerszám hiányában) erőszakkal kalapáltam be.. úgyhogy inkább veszek egy újat!

nem tudja valaki h szimeringet külön lehet venni-vagy csak javítókészletben??
de mihez drágarózsa?

Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #37476 Dátum: 2009 Június 21, 09:10:54 »

tegnap nekiláttam egyedül hátsó féltengely szimeringet cserélni...

kijönni kijött, de az újat(célszerszám hiányában) erőszakkal kalapáltam be.. úgyhogy inkább veszek egy újat!

nem tudja valaki h szimeringet külön lehet venni-vagy csak javítókészletben??
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #37475 Dátum: 2009 Június 20, 20:59:55 »

 Wink
mert jól látható helyen van!
Igen, nagyon helyes, en is mindig azzal kezdem, hogy meglatok egy bogarat es megnezem a valtojat ... ;-)

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #37474 Dátum: 2009 Június 20, 19:01:22 »

egyszer még fekete is lesz ami meg polír az meg polír marad!
Igen, nagyon helyes, en is mindig azzal kezdem, hogy meglatok egy bogarat es megnezem a valtojat ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #37473 Dátum: 2009 Június 20, 18:21:41 »

mai szmb!
egyszer még fekete is lesz ami meg polír az meg polír marad!
egyszer!

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #37472 Dátum: 2009 Június 19, 22:35:03 »

Talán oda nem fogom kötni! De köszi szépen a segítséget! Ha még lesz kérdésem szólok!  Grin
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #37471 Dátum: 2009 Június 19, 22:28:19 »

Remélem így érthetőbb:
Be fogja kötni a zöldet a hamutartóhoz... Evil

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #37470 Dátum: 2009 Június 19, 22:24:19 »

Remélem így érthetőbb:

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #37469 Dátum: 2009 Június 19, 22:19:25 »

fesszabályzót meg kell hagyni, dísznek. Ha jól emlékszem a fesszabon lévő kék vezeték a a visszajelzőé azt meg kell toldani és ráhúzni a csúszósarura. A csavarosról meg vastag vezetékkel megy az akku "+"-ra egy töltő szál, ill a biztosítéktáblára a fix áramot adja. A fesszabon két vastag  piros vezeték 1 ponton.
A többi vezeték fölös.
Ja, igen én is a többire értettem.

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #37468 Dátum: 2009 Június 19, 22:18:14 »

és a többi kábel ami volt a dinamó fesszabályzóján?

fesszabályzót meg kell hagyni, dísznek. Ha jól emlékszem a fesszabon lévő kék vezeték a a visszajelzőé azt meg kell toldani és ráhúzni a csúszósarura. A csavarosról meg vastag vezetékkel megy az akku "+"-ra egy töltő szál, ill a biztosítéktáblára a fix áramot adja. A fesszabon két vastag  piros vezeték 1 ponton.
A többi vezeték fölös.


                             GNX-967
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #37467 Dátum: 2009 Június 19, 22:17:42 »

Értem! Köszönöm szépen a válaszokat! Megpróbálom így!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #37466 Dátum: 2009 Június 19, 22:15:45 »

Az igen!  Grin

Tehát akkor elvileg a piros kábel megy a csavarosra és a töltés visszajelző kábel a csúszósarura és ennyi?
Sajnos a dinamósat nem ismerem, de a fesszabályzóig levő tyukbelek elvileg a generátoron belül találhatóak...

Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #37465 Dátum: 2009 Június 19, 22:13:54 »

Az igen!  Grin

Tehát akkor elvileg a piros kábel megy a csavarosra és a töltés visszajelző kábel a csúszósarura és ennyi?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #37464 Dátum: 2009 Június 19, 22:11:12 »

és a többi kábel ami volt a dinamó fesszabályzóján?

Fölös

Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #37463 Dátum: 2009 Június 19, 22:07:09 »

és a többi kábel ami volt a dinamó fesszabályzóján?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #37462 Dátum: 2009 Június 19, 22:05:29 »

Ez egy külső fesszabályzós generátor. Tehát a tetején egy csúszósaru van meg egy csavaros.
Tehát ez pont egy belső szabályzós generátor. A csavaroson lesz a +, a csúszósaruról meg megy egy szál a töltésvisszajelzőre (gerjesztés).


                             GNX-967
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37461 Dátum: 2009 Június 19, 21:56:05 »

A másik:Ma elinditottam a buszt és hirtelen lefuladt, ujra inditottam(nem sokat), de nem akart és a kipuff csövén meg a dobból is folyt a benya orrán-száján.levettem a karbit, szétszedtem, uszóházat mindent átnéztem, minden rendben volt.Az elektromos leállitó szelep miatt lehet ilyen?Ha az rossz akkor ki sem nyit nem?

Ehhez semmi köze a leállítószelepnek.


Lehet, hogy leragadt az úszó, de amikor szétszedted már jó volt...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #37460 Dátum: 2009 Június 19, 21:45:19 »

Sziasztok! Lenne egy kérdésem hozzátok!

Az egyik ismerősöm Bogarát szeretném átalakítani dinamósról generátorosra.

A művelet meg is történt, de a bekötésnél elakadtam. Ez egy külső fesszabályzós generátor. Tehát a tetején egy csúszósaru van meg egy csavaros. Sajnos nem nagyon mertem hozzányúlni a kábelekhez. Nagyjából eredeti az összes kábel!

A kérdésem az lenne, hogy milyen fesszabályzót érdemes beletenni ami nem Bogáré és olcsó és működik vele a dolog, meg hogy melyik kábelt hová kössem?

Választ írhattok priviben is!

Előre is köszönöm! Tomi
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #37459 Dátum: 2009 Június 19, 20:58:00 »

Rájöttem,hogy a bogáron a kormánymű irányítókarja alul lóg.Talán csapágy? Lehet valamit kezdeni vele,vagy csere.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #37458 Dátum: 2009 Június 19, 13:33:07 »

KÖszönöm!!!Mindenképp ilyesmi lesz a hiba mert a váltócsere óta van ez a bibi, elötte nem volt.Namost, az öninditó tengely végén van egy kis csapágy.Az teljesen jó állapotban van, akkor a váltóházban kell lenni vmi perselynek, ami elkopott??!!Lehet ezt cserélni, vagy hézagolni?Vagy csak kiszedett váltónál érdemes vele foglalkozni?
van egy persely, a váltóházban.
csak az önindítót kell leszedni és némi nőgyógyász technikával cserélhető.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #37457 Dátum: 2009 Június 19, 13:25:14 »

A másik:Ma elinditottam a buszt és hirtelen lefuladt, ujra inditottam(nem sokat), de nem akart és a kipuff csövén meg a dobból is folyt a benya orrán-száján.levettem a karbit, szétszedtem, uszóházat mindent átnéztem, minden rendben volt.Az elektromos leállitó szelep miatt lehet ilyen?Ha az rossz akkor ki sem nyit nem?
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #37456 Dátum: 2009 Június 19, 13:24:37 »

KÖszönöm!!!Mindenképp ilyesmi lesz a hiba mert a váltócsere óta van ez a bibi, elötte nem volt.Namost, az öninditó tengely végén van egy kis csapágy.Az teljesen jó állapotban van, akkor a váltóházban kell lenni vmi perselynek, ami elkopott??!!Lehet ezt cserélni, vagy hézagolni?Vagy csak kiszedett váltónál érdemes vele foglalkozni?

A másik:Ma elinditottam a buszt és hirtelen lefuladt, ujra inditottam(nem sokat), de nem akart és a kipuff csövén meg a dobból is folyt a benya orrán-száján.levettem a karbit, szétszedtem, uszóházat mindent átnéztem, minden rendben volt.Az elektromos leállitó szelep miatt lehet ilyen?Ha az rossz akkor ki sem nyit nem?
Most két dologról beszélünk, minimálisan.
A gyújtás levétele után még pöffenő motor általában túlmelegedett, az égéstérben vannak olyan izzó részek (pl. gyertya elektróda, izzó korom, koksz), amik begyújtják még a benzin levegő keveréket, kiváltképpen az elektromos leállítószeleppel nem rendelkező karbik esetében. Én megvizsgálnám a gyertya színét és állagát, utána meg jól meghajtanám, hogy tisztuljon az égéstér.  Evil

Amikor melegen nem forgatja át az indítómotor, akkor általában problémás váltóház perselyről van szó, amely melegben  kicsit nagyobb játékot enged a forgórésznek és az részben letestel, vagy a forgórész koszosodása miatt szegmens zárlat is lehetséges, ami az indítómotor elektromos teljesítményét csökkenti, de áramfelvételét növeli...úgy csinál, mintha beteg lenne az akksi.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37455 Dátum: 2009 Június 19, 13:19:27 »


Amikor melegen nem forgatja át az indítómotor, akkor általában problémás váltóház perselyről van szó, amely melegben  kicsit nagyobb játékot enged a forgórésznek és az részben letestel, vagy a forgórész koszosodása miatt szegmens zárlat is lehetséges, ami az indítómotor elektromos teljesítményét csökkenti, de áramfelvételét növeli...úgy csinál, mintha beteg lenne az akksi.

Illetve ugyan ezt produkálja a túl nagy előgyújtásnál is..
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37454 Dátum: 2009 Június 19, 13:10:06 »

Üdvw!

Kérdés:Miért van, hogy leállitás után, gyujtás nélkül még beröffen egyszer a motor? Utógyujtás?Eléggé melegszik a motor, ha sokat megyek utána nem hajlandó inditani, mintha le lenne merülve az akksi!De nem,12.6 volt...
Heeeeeeeeeelllllllpppppppppp!!


Most két dologról beszélünk, minimálisan.
A gyújtás levétele után még pöffenő motor általában túlmelegedett, az égéstérben vannak olyan izzó részek (pl. gyertya elektróda, izzó korom, koksz), amik begyújtják még a benzin levegő keveréket, kiváltképpen az elektromos leállítószeleppel nem rendelkező karbik esetében. Én megvizsgálnám a gyertya színét és állagát, utána meg jól meghajtanám, hogy tisztuljon az égéstér.  Evil

Amikor melegen nem forgatja át az indítómotor, akkor általában problémás váltóház perselyről van szó, amely melegben  kicsit nagyobb játékot enged a forgórésznek és az részben letestel, vagy a forgórész koszosodása miatt szegmens zárlat is lehetséges, ami az indítómotor elektromos teljesítményét csökkenti, de áramfelvételét növeli...úgy csinál, mintha beteg lenne az akksi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #37453 Dátum: 2009 Június 19, 13:01:39 »

Üdvw!

Kérdés:Miért van, hogy leállitás után, gyujtás nélkül még beröffen egyszer a motor? Utógyujtás?Eléggé melegszik a motor, ha sokat megyek utána nem hajlandó inditani, mintha le lenne merülve az akksi!De nem,12.6 volt...
Heeeeeeeeeelllllllpppppppppp!!
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #37452 Dátum: 2009 Június 19, 12:58:32 »

buszos topicba írtam, aki tud szerelési tanácsadással szolgálni ne tartsa vissza  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #37451 Dátum: 2009 Június 19, 07:31:25 »

Ha kell, fölösbe' van egy 66-os nagyonszép nembenyaszintjelzős órám. Roll Eyes

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #37450 Dátum: 2009 Június 18, 21:07:06 »

Ha kell, fölösbe' van egy 66-os nagyonszép nembenyaszintjelzős órám. Roll Eyes

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #37449 Dátum: 2009 Június 18, 20:29:56 »

mert müanyag enm üveg

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #37448 Dátum: 2009 Június 18, 20:27:58 »

mert müanyag enm üveg

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #37447 Dátum: 2009 Június 18, 19:09:27 »

olvassad el mégeccer mit írtam!!

Bocsi, korán volt még, csipás volt a szemem Tongue

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37446 Dátum: 2009 Június 18, 09:02:34 »

Csabán a Habértnál volt pöttyös kb 1 hónapja, azt nézted?
olvassad el mégeccer mit írtam!!

Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #37445 Dátum: 2009 Június 18, 08:56:23 »

az érdekelne amelyikről itt a fórumon többször is szó volt hogy lukacsos meg pöttyös tetökárpit  is volt met talán mintha egyéb veterán kárpitanyagok is voltak !  mert a következö a propléma: kész a tetökárpit pöttyösből de a B oszlopra is kellene ugyan az az anyag pötty nélkül viszont nem akartam 18vagy mennyi ezerért venni bugpartsnál ami kijön 4ezerböl is csak hát most szopik a mutatvány 

Csabán a Habértnál volt pöttyös kb 1 hónapja, azt nézted?

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37444 Dátum: 2009 Június 18, 08:51:47 »

pesten kábé 72154 kárpitbolt van, budán újabb 23168
melyik kell a sok közül.
az érdekelne amelyikről itt a fórumon többször is szó volt hogy lukacsos meg pöttyös tetökárpit  is volt met talán mintha egyéb veterán kárpitanyagok is voltak !  mert a következö a propléma: kész a tetökárpit pöttyösből de a B oszlopra is kellene ugyan az az anyag pötty nélkül viszont nem akartam 18vagy mennyi ezerért venni bugpartsnál ami kijön 4ezerböl is csak hát most szopik a mutatvány 

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #37443 Dátum: 2009 Június 18, 08:28:00 »

mér' nem jó az a 160-as?
azt is ki lehet pörgetni 1.6-os motorral, lejtőn, enyhe hátszélben :-))

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #37442 Dátum: 2009 Június 18, 08:10:27 »

Hozzáértők: ha egy 160-as kmóra helyére egy 140-est rakok be kell-e mókolni valamit, hogy jó sebességérteket mutasson?
mér' nem jó az a 160-as?
azt is ki lehet pörgetni 1.6-os motorral, lejtőn, enyhe hátszélben :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #37441 Dátum: 2009 Június 18, 07:57:44 »

Valahol a Nagysándor József utcában van egy jó, de bővebbet nem tudok.

valaki írja már be nekem a pesti kárpitbolt telefonszámát gugliba se a hasznoscímeknél nem találom Roll Eyes
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #37440 Dátum: 2009 Június 18, 07:44:20 »

nem
ha órár cserél 1-1be miért ne lenne pontos

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #37439 Dátum: 2009 Június 18, 07:32:36 »

Hozzáértők: ha egy 160-as kmóra helyére egy 140-est rakok be kell-e mókolni valamit, hogy jó sebességérteket mutasson?

nem

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Oldalak: 1 ... 1074 1075 1076 1077 1078 [1079] 1080 1081 1082 1083 1084 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.377 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.