www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 07:17:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1043 1044 1045 1046 1047 [1048] 1049 1050 1051 1052 1053 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14899751 alkalommal)
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #38731 Dátum: 2009 Augusztus 09, 15:56:28 »

És melyik lemezt hova a picsába kell rakni????
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #38730 Dátum: 2009 Augusztus 09, 15:49:04 »

hatos csavar, tízes fejjel
vagy sima hornyos vagy kereszthornyos.
attól függően, hogy mit talált otthon az ember.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #38729 Dátum: 2009 Augusztus 09, 15:26:11 »

Milyen fejű csvarok rögzítik a lemezeket a motoron?
hatos csavar, tízes fejjel
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #38728 Dátum: 2009 Augusztus 09, 14:53:11 »

Milyen fejű csvarok rögzítik a lemezeket a motoron?
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #38727 Dátum: 2009 Augusztus 09, 03:51:08 »


Már régóta figyelem a szakmunkás és okj-s képzések között a Hegesztő mesterséget.
elhatároztam h ezt a régi álmomat valóra váltom és megtanulok hegeszteni .
Amennyiben tudtok nekem szakirodalmat kölcsönözni meghálálnám .



"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #38726 Dátum: 2009 Augusztus 08, 21:41:53 »

Ma első futómű és fék szétszedése volt a menü. Könnyen megy, semmi sincs összerohadva, gondolom minden be lett fújkálva valamivel. Minden csavar, a féktárcsa mögötti lemez, a stabilizátor szilentjének háza stb. horganyzott, néhány alkatrész valami sárgás fémbevonatot kapott. Gumibakok, szilentek, gumidugók mind újak. Fékekben új Ate betétek. Kezdem érteni miért nem árulta el az ember, hogy mennyibe van neki a verda...
Műszakiig visszateszem a gyári rugókat, utána meg nézünk bele valami fele ekkorát.
Megvetted amit a hasztnáltauton hirdettek???

Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #38725 Dátum: 2009 Augusztus 08, 21:05:28 »

Ma első futómű és fék szétszedése volt a menü. Könnyen megy, semmi sincs összerohadva, gondolom minden be lett fújkálva valamivel. Minden csavar, a féktárcsa mögötti lemez, a stabilizátor szilentjének háza stb. horganyzott, néhány alkatrész valami sárgás fémbevonatot kapott. Gumibakok, szilentek, gumidugók mind újak. Fékekben új Ate betétek. Kezdem érteni miért nem árulta el az ember, hogy mennyibe van neki a verda...
Műszakiig visszateszem a gyári rugókat, utána meg nézünk bele valami fele ekkorát.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38724 Dátum: 2009 Augusztus 08, 20:04:56 »



Nem kell félteni a fényezést, nem csípődik be a gázbowden (be sem kötik) nem rögzítik a hátsó lemezt és meg sincsenek húzva a motor csavarok, illetve csak az alsók fogják.

Csak show az egész.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #38723 Dátum: 2009 Augusztus 08, 16:31:40 »

http://www.youtube.com/watch?v=gKF6dcKjLJo&NR=1&feature=fvwp Shocked

Mihály Ferenc
« Hozzászólás #38722 Dátum: 2009 Augusztus 08, 09:04:20 »

Köszönöm!

Minden elismerésem Vörös Lacié!
A váltom az 57-esé,a motor pedig egy fiatalabb évjáratú 1200-as!
Mint megtudtuk a régi váltó kissebb méret.
Ezáltal a motor beillesztése után,
a lendkerék úgy beágyazódott a váltóba,
hogy el se lehetett forgatni a motort!
Megoldásnak arra jutottunk,hogy a váltó belsejéből ki kell marni azt a részt,ahol a lendkerék bekarcolt.
Harmadik motor ki-be megteker után,gyönyörűen forgott a motor!
Este tíz órára elérkezett a pillanat!Kaptam a parancsszót:indíthatok!
Majdnem flekkes lett a gatyám örömömben! Grin
Két forgatás után hibátlanul indult a motor!
Történelmi eseményeket éltem át tegnap!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #38721 Dátum: 2009 Augusztus 08, 00:08:12 »


Ez nagyon szép!!
Gratulálok!
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #38720 Dátum: 2009 Augusztus 07, 23:19:34 »


Nagyon komoly. Cool

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető suki
Hozzászólások: 675


20/4848-392

« Hozzászólás #38719 Dátum: 2009 Augusztus 07, 22:58:34 »

Majd a tavalyi és a tavalyelőtti talikra gondolok.Én nagyon jól éreztem azokon magam.
Remélem akik lent vannak, azért most ők is jól érzik magukat!
Ja! És még vizipuskát is szereztem!(kölcsönbe csak Grin)
Hú, ezt bánom, hogy nem tudok holnap visszalőni.

nyugi az én buggym is pihen Undecided,de jövöre egyszere lövünk vissza mert én is viszek Grin
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #38718 Dátum: 2009 Augusztus 07, 22:57:31 »

 

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #38717 Dátum: 2009 Augusztus 07, 22:35:34 »

nyugi
a fásyt már úgysem látnád, mert bezárták a kapukat, teli a kemping, nem lehet bemenni sem
gyááááá..........
Majd a tavalyi és a tavalyelőtti talikra gondolok.Én nagyon jól éreztem azokon magam.
Remélem akik lent vannak, azért most ők is jól érzik magukat!
Ja! És még vizipuskát is szereztem!(kölcsönbe csak Grin)
Hú, ezt bánom, hogy nem tudok holnap visszalőni.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #38716 Dátum: 2009 Augusztus 07, 21:37:19 »

Köszi!
Jelenleg olyan fáradt és csalódott vagyok, hogy nem tudok gondolkodni.
Most pár napig azt hiszem pihentetem a bogaras dolgaim.
nyugi
a fásyt már úgysem látnád, mert bezárták a kapukat, teli a kemping, nem lehet bemenni sem
gyááááá..........
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #38715 Dátum: 2009 Augusztus 07, 21:34:47 »

Semmi gond. Smiley
ha kell valami alkatresz szolj.  Smiley
Köszi!
Jelenleg olyan fáradt és csalódott vagyok, hogy nem tudok gondolkodni.
Most pár napig azt hiszem pihentetem a bogaras dolgaim.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #38714 Dátum: 2009 Augusztus 07, 21:30:03 »

Úgylátszik nincsenek velem az istenek!
Megvolt a mai szopásom is.
Frankón kicseréltük az 1,6-ost a jó öreg 1,2-re.
Ha már ilyen jól néz ki a motor, akkor kicserélem a szívócsonkot.
Szószerint szívó.

Semmi gond. Smiley
ha kell valami alkatresz szolj.  Smiley

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #38713 Dátum: 2009 Augusztus 07, 21:16:36 »

Bontott kárpit kiterítve. Jobbat nem tudok...
Én is így akartam,csak olyan száraz,hogy ha mozgatom,mállik szét.Kivételnél is több darabra szakadt.Gondoljátok nekem nem ez volt az eszemben? Grin Szoktam varrni tudom mi fán terem.Csak tényleg szar,és ezért kell egy másik "Új" Szabásminta. Wink

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #38712 Dátum: 2009 Augusztus 07, 21:14:18 »

Úgylátszik nincsenek velem az istenek!
Megvolt a mai szopásom is.
Frankón kicseréltük az 1,6-ost a jó öreg 1,2-re.
Ha már ilyen jól néz ki a motor, akkor kicserélem a szívócsonkot.
Szószerint szívó.

Bent van minden csavar, indítok.De a gázt nem tudtam lenyomni, mert a generátorba ütközik a gázkar.
Amit beraktam , annál egy kicsivel előrébb áll a karbi csonkja.
Akkor reszelek egy kicsit a generátorból.
Addig-addig reszelgettem, amíg átszakadt a burkolat.
Na ekkor már ideges lettem.
Mivel még így is kevés volt a gázkarnak, úgydöntöttem vissza a régi szívócsonk.
Aki cserélt már az tudja, hogy még a termosztátot is ki kell csavarni, hogy felemelhető legyen a turbinaház.
A csavarok már szinte maguktól jöttek ki, meg vissza.Már nagyon ráállt a kezem.
Készen lettem, és még a furulyákat is kicseréltem a hosszabb ciripelősre.
Bepakoltunk, elindultunk.
De olyan fémes hangokat hallottam, hogy egy kicsi tankolás után visszafordultunk Vecsésről.
Lehet a generátor csapágya kakilt be, de nem mertem bevállalni a 160 Km-t.
Sajnálom!
Nem fogom hallani a Fásyt. Grin
Egy kicsit most elegem van.
Elnézést Tati, és Maxi!
Pedig be voltak pakolva a cuccok.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #38711 Dátum: 2009 Augusztus 07, 20:51:25 »

Ma benzinpumpa szét 3x telenyom rost off, ronda rozsdás nyúlós cucc folyt belőle. Fokozatosan, szépen elhalkult, a végére teljesen egészséges hangja lett.
Teszteltem egy bef. fúvókát is, kattanni kattan, holnap kiderül, hogy viselkedik nyomás alatt.
Bár szerintem karbi lesz a vége...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #38710 Dátum: 2009 Augusztus 07, 16:38:32 »

az enyém pl. tök pontos.
legalábbis 80-nál a gps is 80-at mondott.

Jóvan' papa, mert te még diagonállal nyomod...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #38709 Dátum: 2009 Augusztus 07, 15:01:58 »

NEm tudjátok , a km óra mennyit csal kb ? NEm hiszem el ,hogy 140 el jöttem sík autópályán 10kmt  Cheesy ( nem , nem csak azért 10kmt, mert utánna besz@rt a motor, hanem mert letérést  + körforgalmat utánna már nem kockáztattam meg annyival  Grin )
az enyém pl. tök pontos.
legalábbis 80-nál a gps is 80-at mondott.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #38708 Dátum: 2009 Augusztus 07, 10:22:53 »

NEm tudjátok , a km óra mennyit csal kb ? NEm hiszem el ,hogy 140 el jöttem sík autópályán 10kmt  Cheesy ( nem , nem csak azért 10kmt, mert utánna besz@rt a motor, hanem mert letérést  + körforgalmat utánna már nem kockáztattam meg annyival  Grin )

Mérd ki. Enyém speciel 10% -ot (felfelé). Valószínűleg öregedett már a rugó is a kilométerórában.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #38707 Dátum: 2009 Augusztus 07, 09:27:22 »

NEm tudjátok , a km óra mennyit csal kb ? NEm hiszem el ,hogy 140 el jöttem sík autópályán 10kmt  Cheesy ( nem , nem csak azért 10kmt, mert utánna besz@rt a motor, hanem mert letérést  + körforgalmat utánna már nem kockáztattam meg annyival  Grin )
szerintem ezt így nem tudjuk megmondani. órától, gumimérettől függ..
legjobb ha gps-el beméred
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #38706 Dátum: 2009 Augusztus 07, 09:13:50 »

NEm tudjátok , a km óra mennyit csal kb ? NEm hiszem el ,hogy 140 el jöttem sík autópályán 10kmt  Cheesy ( nem , nem csak azért 10kmt, mert utánna besz@rt a motor, hanem mert letérést  + körforgalmat utánna már nem kockáztattam meg annyival  Grin )
Én úgy tudom, hogy kb. 5km/órát , minuszban.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #38705 Dátum: 2009 Augusztus 07, 00:47:10 »

NEm tudjátok , a km óra mennyit csal kb ? NEm hiszem el ,hogy 140 el jöttem sík autópályán 10kmt  Cheesy ( nem , nem csak azért 10kmt, mert utánna besz@rt a motor, hanem mert letérést  + körforgalmat utánna már nem kockáztattam meg annyival  Grin )
« Utoljára szerkesztve: 2009 Augusztus 07, 00:48:52 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #38704 Dátum: 2009 Augusztus 07, 00:15:12 »

Megvolt a mai szmb.
Volt alapjárat, de nem húzott úgy a motor ahogy kellett volna egy AF-AR.esnek.
A jobb oldalon a 2.es hengernél a kipufogó tömítésénél eresztette az Olajat.Ez még nem volna gond, de folyt a hőcserélőre , az meg füstölt, büdös volt.
Szelephézagok rendben,hengerfej-fedéltömítés rendben.
Kivettük a 2-es gyertyát és tiszta olaj volt.
Valami gatya van az olajlehúzó gyűrűvel.
Így nem merek elmenni Gyomára.
Kérdezi a fiam barátja apukája, hogy akarok-e menni.
Mondom , igen.
Akkor van másik motor?Mondom van de szimeringes.
Van szimering?Van.
Akkor rajta.
Most végeztünk egy félórája.

Újra bent a jó öreg 1,2 D.
De így legalább elalszom a Fásyt, ha addigra odaérünk. Grin
Bár Tomival (Luftsick) megyünk, de nem jó érzés, hogy eladja az ovált.
Ez csak úgy eszembe jutott.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Augusztus 07, 09:11:58 írta sparkafer »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38703 Dátum: 2009 Augusztus 06, 22:16:07 »

okézsoké
reggel azzal kezdem
ha van még bármi ötleted írd meg légyszi
köszi  Wink


Amikor melegen gyengül, leáll egy henger, stb. akkor én mindig a szelephézaggal kezdeném.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #38702 Dátum: 2009 Augusztus 06, 22:09:31 »


Összerakás után mindig ellenőrizni kell a hézagokat.


Ha két hengernek melegen kicsi lesz a hézaga, attól simán leállhat a motor.
okézsoké
reggel azzal kezdem
ha van még bármi ötleted írd meg légyszi
köszi  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38701 Dátum: 2009 Augusztus 06, 22:08:29 »

na de ennyi idő alatt elállítódna a szelephézag?
meg annyira,hogy lefullad a motor melegen?


Összerakás után mindig ellenőrizni kell a hézagokat.


Ha két hengernek melegen kicsi lesz a hézaga, attól simán leállhat a motor.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #38700 Dátum: 2009 Augusztus 06, 22:06:46 »

Mitől lenne gyújtás, ha a másikkal is azt csinálja????
na de ennyi idő alatt elállítódna a szelephézag?
meg annyira,hogy lefullad a motor melegen?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38699 Dátum: 2009 Augusztus 06, 22:05:14 »

ááá nem hiszem, de megnézem
tuti gyújtás

Mitől lenne gyújtás, ha a másikkal is azt csinálja????

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38698 Dátum: 2009 Augusztus 06, 22:04:23 »

...az 6 volt. a tiéd nem 12?????


..egyébként azt nem bontom meg!! ..annak egyben kell maradnia!
...megpróbálok 1 autót nem alakítgatni, csak úgy rendesen összerakni.....  Roll Eyes
meglátjuk hogyan sikerül....  Grin



Ja, azt hittem.

Én keresek sima 12V osztófejet, vákum+ röpsúlyosat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #38697 Dátum: 2009 Augusztus 06, 22:02:02 »

többen szóltak ,hogy ne szopasd magad azzal a gyújtással !
jó az mikor megy
eddig (cirka 2000km) semmi baja nem volt.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #38696 Dátum: 2009 Augusztus 06, 21:59:53 »


FONTOS!
Holnap Gyoma, szóval segítsetek, mert a gyújtás gatya...
Reggel megyek az elektromoshoz, de hátha tudtok mondani valami okosat.
Melegen egyszerűen nem működik. Hidegen se százas, de megy.
Új megszakító van benne, de úgy tűnik nem (csak) ez volt a baj...
Kondenzátort sajnos még Belgiumban sem kaptam hozzá. (be lehet ezt mérni, hogy jó e?)
Trafóban alig van 2000km. Vezetékek is újak, gyertyák is jók.
Szóval ahogy melegszik, elkezd rángatni, erőtlen lesz, majd beszarik a gyújtás.
ÖTLET???
 
többen szóltak ,hogy ne szopasd magad azzal a gyújtással !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Sompi
« Hozzászólás #38695 Dátum: 2009 Augusztus 06, 21:59:27 »

Csak a gyújtás kellene róla.

De azt én is megvenném, nem eladó?

...az 6 volt. a tiéd nem 12?????


..egyébként azt nem bontom meg!! ..annak egyben kell maradnia!
...megpróbálok 1 autót nem alakítgatni, csak úgy rendesen összerakni.....  Roll Eyes
meglátjuk hogyan sikerül....  Grin
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #38694 Dátum: 2009 Augusztus 06, 21:55:21 »

melyikre gondolsz????  Huh az én 66-osomra??
Hát biztos nem az enyémre  Grin  Undecided pedig...
Sompi
« Hozzászólás #38693 Dátum: 2009 Augusztus 06, 21:54:34 »

Csak a gyújtás kellene róla.

De azt én is megvenném, nem eladó?
melyikre gondolsz????  Huh az én 66-osomra??
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #38692 Dátum: 2009 Augusztus 06, 21:54:21 »

Kábelek? Melegen szarakodhat?
Taylor 8mm-es Ferrokarbon szálas szilikon kábelek.
Volt már valakinek dolga ilyennel?
Oldalak: 1 ... 1043 1044 1045 1046 1047 [1048] 1049 1050 1051 1052 1053 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.227 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.