www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 18:58:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 917 918 919 920 921 [922] 923 924 925 926 927 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13253852 alkalommal)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #43757 Dátum: 2010 Február 15, 18:37:40 »

átfúvókáztad?
Nem.  Grin Grin Grin Grin

Valaki ígért nagy főfúvókát de végül is nem érkezett meg. SZéria fúvókám van , a karbu jól bedúsítva meg 4 fokkal nagyobb elúgyuszi lőve, meg jól ráállítva a szivató. Múkodik, meg gyorsul, indul. A végsebessége még talán több is, mindenesetre fordulaton erősebbnek is tűnik kicsivel.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #43756 Dátum: 2010 Február 15, 18:35:19 »

mostmár igen. eddíg tettem bele 20% körüli benzint de már nem, ha van -5-0 fok akkor elég tisztán is.
átfúvókáztad?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #43755 Dátum: 2010 Február 15, 18:34:16 »

csak E85-tel jársz?
mostmár igen. eddíg tettem bele 20% körüli benzint de már nem, ha van -5-0 fok akkor elég tisztán is.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #43754 Dátum: 2010 Február 15, 18:33:15 »

Nekem pl csak a bal oldal megy fűtésileg, és mégis használom, használható, télen is kizárólag e85 etanollal....
csak E85-tel jársz?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #43753 Dátum: 2010 Február 15, 18:32:51 »

Olyan ez is mint a fűtés kérdés.
Nekem jó a fűtés az autóban, de a jobb oldalit szépen újra összeraktam, aluszalaggal megragasztgattam, stb. Ott minden 100%-ig a helyén van.
A bal oldalit már lusta voltam, az olyan 90%-os lehet. 2 perc motor járás után reggel zongorázni lehet a különbséget az első ablakon.
Erre is lehet mondani, hogy nem használható a bogár télen, aztán hátradől hörpöl a sörből.......
Olyan ez, mint a szélvédő kérdése. Nekem pl. esőben már 30 km/h fölött oldalra kiszorul a víz, kicsi orrú bogaraknak meg nem. Evil

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #43752 Dátum: 2010 Február 15, 18:30:10 »

Olyan ez is mint a fűtés kérdés.
Nekem jó a fűtés az autóban, de a jobb oldalit szépen újra összeraktam, aluszalaggal megragasztgattam, stb. Ott minden 100%-ig a helyén van.
A bal oldalit már lusta voltam, az olyan 90%-os lehet. 2 perc motor járás után reggel zongorázni lehet a különbséget az első ablakon.
Erre is lehet mondani, hogy nem használható a bogár télen, aztán hátradől hörpöl a sörből.......
Nekem pl csak a bal oldal megy fűtésileg, és mégis használom, használható, télen is kizárólag e85 etanollal....

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #43751 Dátum: 2010 Február 15, 18:29:37 »


Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #43750 Dátum: 2010 Február 15, 18:27:59 »

  nincs értelme a jót a szarral vagy a szart a jóval összehasonlítani  Roll Eyes
Olyan ez is mint a fűtés kérdés.
Nekem jó a fűtés az autóban, de a jobb oldalit szépen újra összeraktam, aluszalaggal megragasztgattam, stb. Ott minden 100%-ig a helyén van.
A bal oldalit már lusta voltam, az olyan 90%-os lehet. 2 perc motor járás után reggel zongorázni lehet a különbséget az első ablakon.
Erre is lehet mondani, hogy nem használható a bogár télen, aztán hátradől hörpöl a sörből.......
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43749 Dátum: 2010 Február 15, 18:20:57 »

Nekem a tisztességgel felújított 1,3-as AR motor jobban ment,mint az utólag belevásárolt AD 1,6-os.Fél évig szoptam olajnyomás problémával.Ha azt akarod hogy igazán menjen,akkor egy TYP 1 1835,1915 dupla Weber-rel.Motor új alkatrészekből 450-500,dupla karbi cuccokkal ~130.Minimum.Ha ennyi nincs,akkor városban ketyegni tökéletesen jó az 1200 D.


                                  Üdv.
  nincs értelme a jót a szarral vagy a szart a jóval összehasonlítani  Roll Eyes

1303LS
« Hozzászólás #43748 Dátum: 2010 Február 15, 18:05:28 »

Nekem a tisztességgel felújított 1,3-as AR motor jobban ment,mint az utólag belevásárolt AD 1,6-os.Fél évig szoptam olajnyomás problémával.Ha azt akarod hogy igazán menjen,akkor egy TYP 1 1835,1915 dupla Weber-rel.Motor új alkatrészekből 450-500,dupla karbi cuccokkal ~130.Minimum.Ha ennyi nincs,akkor városban ketyegni tökéletesen jó az 1200 D.


                                  Üdv.
Én egy "F"-s motorról tudok most, ami tisztességgel fel lett újítva jó pár éve, tavalyig állt. Na ez is úgy megy hogy csak na egy baromi hosszú váltóval. Én hülye meg nem vettem meg fillérekért, mikor csapszeges lett a motorom, így bekerült bejáratásra egy autóba.
Itt is ajánlottam eladásra, de senki nem mozdult rá.  Undecided
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #43747 Dátum: 2010 Február 15, 17:08:58 »

egy ujjam van bekötve Evil (fékolaj ma jót is tette a sebnek Evil )
azért a palmatex lángolásánál jobb nincs tiszta vietnám volt péntek este a műhelyben  Grin (nincs elszívó..kis légtér...)
Ahol füst van ott meleg is van!
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #43746 Dátum: 2010 Február 15, 16:50:25 »

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #43745 Dátum: 2010 Február 15, 16:48:09 »

Spike hányszor szúrtátok meg a kezeteket a kárpítrögzitő tüskékkel? Az igazat írd le.
egy ujjam van bekötve Evil (fékolaj ma jót is tette a sebnek Evil )
azért a palmatex lángolásánál jobb nincs tiszta vietnám volt péntek este a műhelyben  Grin (nincs elszívó..kis légtér...)
« Utoljára szerkesztve: 2010 Február 15, 16:51:49 írta Spike »


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #43744 Dátum: 2010 Február 15, 16:45:48 »

Spike hányszor szúrtátok meg a kezeteket a kárpítrögzitő tüskékkel? Az igazat írd le.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #43743 Dátum: 2010 Február 15, 16:32:12 »

Egy kis beszámoló erről a szürké hétföről.:
Miután végig  gályáztam a hétvégét ma reggel megnéztem h hasonlóan töltötte-e el a drága szabadidejét a lakatos.

ő sem pihent. A képen látható varratokon kívül leszedte az ajtókat zsanérokat szétkapta pár óra alatt a csapszeget is (természetesen lángal Evil ) és még hétvégén elvállalta az esztergályos is a drágám Cool
csapszeg helyét felfúrta új csapszeget esztergált méretre pontosan (nem mertem  megvenni az újakat mert fúrni kellet a zsanéron a belső  felületén)
 Evil
kiszedtem szépen a fékcsöveket ...(kuka) kérdés: fékmunkahengernek tudok valami jót tenni? felujítani kell rajta valamit? esetleg megpucoljam? felpolírozzam? Evil  Cool Cool Cool

jöjjön elsőként egy kép KDF barátomnak .
állítolag itt kellett volna elvéreznünk:

(nem mondom h nem volt szar kimerevíteni s szépen összedolgozni folyamatosan figyelni h hol feszül nem mászik-e el a lemez de nem izzasztott meg. - kétszer mérni egyszer vágni mondás volt érvényben.

 Az ajtókat beállítani (nyomatóval-eszergályossal-dozerral... perverzebb party  Evil )
(már egy napja tart még két nap aftert ráhúzunk.)

egy gyors ebéd és folyt köv.



"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #43742 Dátum: 2010 Február 15, 16:05:28 »

Már értem, köszi a válaszokat.
Nekem a tisztességgel felújított 1,3-as AR motor jobban ment,mint az utólag belevásárolt AD 1,6-os.Fél évig szoptam olajnyomás problémával.Ha azt akarod hogy igazán menjen,akkor egy TYP 1 1835,1915 dupla Weber-rel.Motor új alkatrészekből 450-500,dupla karbi cuccokkal ~130.Minimum.Ha ennyi nincs,akkor városban ketyegni tökéletesen jó az 1200 D.


                                  Üdv.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #43741 Dátum: 2010 Február 15, 15:58:10 »


Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #43740 Dátum: 2010 Február 15, 12:47:23 »


A belinkelt ha.hu hirdetésben egy 1.3-ast alakítottak 1.6-ossá, azt relatíve egyszerűen meg lehet csinálni, nem kell blokkot cserélni, ez a válasz a kérdésedre.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #43739 Dátum: 2010 Február 15, 10:56:39 »

ez milyen hengerfej ? valami utángyártott, milyen szelepekre számítsak mikor leveszem ? (nem elégettre gondolok hanem a méretére Roll Eyes  )
Brazil, nagy szelepes 1,6 , nem rossz.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43738 Dátum: 2010 Február 15, 10:16:12 »

ez milyen hengerfej ? valami utángyártott, milyen szelepekre számítsak mikor leveszem ? (nem elégettre gondolok hanem a méretére Roll Eyes  )

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #43737 Dátum: 2010 Február 14, 22:58:15 »

Ok nem teszek...  Wink


A belinkelt ha.hu hirdetésben egy 1.3-ast alakítottak 1.6-ossá, azt relatíve egyszerűen meg lehet csinálni, nem kell blokkot cserélni, ez a válasz a kérdésedre.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #43736 Dátum: 2010 Február 14, 22:48:15 »

hát akkor az égvilágon semmi értelme nincs 1200-es motorra 1300-as hengereket tenni

Ok nem teszek...  Wink
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #43735 Dátum: 2010 Február 14, 22:44:56 »

Hát akkor?

hát akkor az égvilágon semmi értelme nincs 1200-es motorra 1300-as hengereket tenni
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #43734 Dátum: 2010 Február 14, 22:42:03 »

Hát akkor?
nagyobbat akart, nem jobbat  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #43733 Dátum: 2010 Február 14, 22:37:03 »

úgy bizony
Hát akkor?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #43732 Dátum: 2010 Február 14, 22:35:38 »

Nagyobb lesz az égéstér, nem lesz rendes kompresszió, gyengébb lesz, mint az 1,2-es. Talán alapjárat sem lesz rendben, mert lehet, hogy így a vezérlése is szar lesz.

úgy bizony
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #43731 Dátum: 2010 Február 14, 22:32:03 »

Veszel egy 1,6-os motort.
Kiveszed az 1,2-est, szépen elrakod.
Az 1,6-ost pedig berakod a helyére, és használod. Ez a legegyszerűbb szerintem.

Már értem, köszi a válaszokat.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #43730 Dátum: 2010 Február 14, 22:30:43 »

Akkor mi a megoldás?

Fötengelyt is kell cserélni?

Veszel egy 1,6-os motort.
Kiveszed az 1,2-est, szépen elrakod.
Az 1,6-ost pedig berakod a helyére, és használod. Ez a legegyszerűbb szerintem.

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #43729 Dátum: 2010 Február 14, 22:29:40 »

azt csak a hajtókarok hosszához igazították. de ettől még az 1200-as hengerek lecserélése 1300-as hengerekre egyetlen köbcentit sem változtat, csak mindenféle egyéb gondot okoz.
Nagyobb lesz az égéstér, nem lesz rendes kompresszió, gyengébb lesz, mint az 1,2-es. Talán alapjárat sem lesz rendben, mert lehet, hogy így a vezérlése is szar lesz.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #43728 Dátum: 2010 Február 14, 22:29:16 »

Azért fogalmam van róla, de legközelebb nem kérdezek.
Azt hittem, hogy ez a fórum ezért van...
Köszi a választ.
De akkor ezt magyarázza meg vki:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer_1300-2504908

Mert a kérdés bennem itt merült fel...

nem sok fogalmad van róla...

1300-asból 1600-ost egyszerűen lehet csinálni, hengerdugócserével, meg a hengerfejjel is foglalkozni kell.
1200-esre ha 1600-os hengerdugót teszel fel, akkor lesz kb. 1500-ös motorod. persze ott sem úszod meg ennyivel.
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #43727 Dátum: 2010 Február 14, 22:27:26 »

azt csak a hajtókarok hosszához igazították. de ettől még az 1200-as hengerek lecserélése 1300-as hengerekre egyetlen köbcentit sem változtat, csak mindenféle egyéb gondot okoz.

Akkor mi a megoldás?

Fötengelyt is kell cserélni?
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #43726 Dátum: 2010 Február 14, 22:26:04 »

Hát még mindig nem. Furat 77 mm. Löket 64 mm ill 69 mm. A lökethez igazodóan hosszabbak a hengerek bő fél centivel. Ezért keskenyebb az 1,2-es kipufogó. Az 1,3 és 1,6 hengerek hossza ugyanakkora, ott tényleg csak a furatban van különbség.

azt csak a hajtókarok hosszához igazították. de ettől még az 1200-as hengerek lecserélése 1300-as hengerekre egyetlen köbcentit sem változtat, csak mindenféle egyéb gondot okoz.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #43725 Dátum: 2010 Február 14, 22:17:26 »

Kérdezted a Kareszt? Ha van anyag talán tud megoldást Ő is. Lehet még anyag sem kell. Persze elsőre nemet fog mondani.  Cheesy
Örülök, ha ezen túl leszek. Gyűjtési stádiumban vagyok.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #43724 Dátum: 2010 Február 14, 22:15:40 »

Bélám,Imre nem tud varrni? Grin Grin
Első lépésben pénzt kell gyűjtenem. Anélkül nehezen fog menni.
Varrni én is tudok.Varrtam már üléshuzatot is, a naci szárát is felhajtom, de ezt nem vállalom be egy házi Neumannal.

Este beszéltem vele, hogy mi van már!!
« Utoljára szerkesztve: 2010 Február 14, 22:19:18 írta sparkafer »

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #43723 Dátum: 2010 Február 14, 21:21:51 »

az új bizti is rossz :-))
(csak vicc)
vagy oxidált a csati  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #43722 Dátum: 2010 Február 14, 21:17:49 »

tegyük fel, h. igazad volt, kicseréltem és továbbra is változatlan a helyzet

az új bizti is rossz :-))
(csak vicc)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #43721 Dátum: 2010 Február 14, 20:46:35 »

de!

:-)))
tegyük fel, h. igazad volt, kicseréltem és továbbra is változatlan a helyzet
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #43720 Dátum: 2010 Február 14, 20:38:27 »

nem

de!

:-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #43719 Dátum: 2010 Február 14, 20:25:01 »

ha a bal oldal röfög, akkor a relé jó.
biztosíték nem kakukkolt el?
nem
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #43718 Dátum: 2010 Február 14, 20:22:22 »

Én is azt reméltem ez alapján, h. nem a kapcsoló. Ez lesz a forgatóköny szerintem, köszi.

ha a bal oldal röfög, akkor a relé jó.
biztosíték nem kakukkolt el?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 917 918 919 920 921 [922] 923 924 925 926 927 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.