www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 18:27:45

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 917 918 919 920 921 [922] 923 924 925 926 927 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14888277 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43771 Dátum: 2010 Február 15, 20:10:14 »

amúgy a fűtés hátramenő szabályozó bowdenjét mennyire gáz kicserélni?
az alvázközponti gerenda csücskében  a kifele jövő végétől vissza 10cm nél szokott lenni egy kis rohadás ami miatt az újat nem birod bedugni  na akkor szokott lenni szopás

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #43770 Dátum: 2010 Február 15, 20:07:53 »

Ez nem olyan fajta, nem fikázom össze a salgótarjánisíküveget, majd egyszer beülhetsz, ha jó leszel.  Grin
Ha valaki ül jobbelöl akkor is ugyanez.  Wink
mert akkor is te dumálsz folyton  Evil
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43769 Dátum: 2010 Február 15, 20:07:20 »

Ez nem olyan fajta, nem fikázom össze a salgótarjánisíküveget, majd egyszer beülhetsz, ha jó leszel.  Grin
Ha valaki ül jobbelöl akkor is ugyanez.  Wink
ne higgyetek a buflákosoknak ! azokba a szarokba van elöl egy baszott erős ventilátor  ami olyan kurvára nyomja befele a hideglevegőt hogy a fűtéscsatornán is visszanyomja a meleget még tán a motorturbinát is lefogja  Roll Eyes

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #43768 Dátum: 2010 Február 15, 20:04:50 »

Ez nem olyan fajta, nem fikázom össze a salgótarjánisíküveget, majd egyszer beülhetsz, ha jó leszel.  Grin
Ha valaki ül jobbelöl akkor is ugyanez.  Wink
amúgy a fűtés hátramenő szabályozó bowdenjét mennyire gáz kicserélni?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #43767 Dátum: 2010 Február 15, 19:58:45 »

azért vedd hozzá, hogy amikor bent ülsz, folyamatosan leheled, szuszogod a te oldaladon az ablakot, a másikon meg nem
Ez nem olyan fajta, nem fikázom össze a salgótarjánisíküveget, majd egyszer beülhetsz, ha jó leszel.  Grin
Ha valaki ül jobbelöl akkor is ugyanez.  Wink
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #43766 Dátum: 2010 Február 15, 19:52:58 »

Olyan ez is mint a fűtés kérdés.
Nekem jó a fűtés az autóban, de a jobb oldalit szépen újra összeraktam, aluszalaggal megragasztgattam, stb. Ott minden 100%-ig a helyén van.
A bal oldalit már lusta voltam, az olyan 90%-os lehet. 2 perc motor járás után reggel zongorázni lehet a különbséget az első ablakon.
Erre is lehet mondani, hogy nem használható a bogár télen, aztán hátradől hörpöl a sörből.......
azért vedd hozzá, hogy amikor bent ülsz, folyamatosan leheled, szuszogod a te oldaladon az ablakot, a másikon meg nem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43765 Dátum: 2010 Február 15, 19:27:11 »

Ilyenem még sosem volt.  Undecided
ilyene csak eccer van egy embernek eccer megveszi és belebüdösödik sosem szál ki belőle , nekem lenne ebben is temetnének el  Roll Eyes

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #43764 Dátum: 2010 Február 15, 19:25:38 »

városban ketyegni tökéletesen jó az 1200 D.
 Üdv.
Ez így igaz! A legjobb!Tapasztalatból tudom.
1303LS
« Hozzászólás #43763 Dátum: 2010 Február 15, 19:00:05 »

a 964-911es fűtéséhez képest ami ugye szintén levegős a bogáré egy kibaszott nagykalapszar! ez tény ! Roll Eyes
Ilyenem még sosem volt.  Undecided
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #43762 Dátum: 2010 Február 15, 18:57:05 »

én egy 20-30 literes keverést gondoltam az 50 literes tankba, központi injektor Roll Eyes
Simán mennie kell. Főleg hogy a mai injektorosoknak van oktánszám érzékelőjük, és ahoz állítják be a gyujtás stb térképet. tesóm 3 éve jár új buzuki stifttel, bármilyen gond nélkül, ja és nem állított vagy módosított semmit.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #43761 Dátum: 2010 Február 15, 18:55:44 »

Volt asszony 4t trabija is azzal ment (most már nemtudom de nem is érdekel) ott szintén dúsítani kellett, de át lett fúvókázva a karbu is, meg lett bele rakva mexakítós gyujtás, aztán lőtten rajta egy nagyobb előgyuszit. Ment karalyul, simán.
én egy 20-30 literes keverést gondoltam az 50 literes tankba, központi injektor Roll Eyes
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43760 Dátum: 2010 Február 15, 18:55:09 »

Olyan ez is mint a fűtés kérdés.
Nekem jó a fűtés az autóban, de a jobb oldalit szépen újra összeraktam, aluszalaggal megragasztgattam, stb. Ott minden 100%-ig a helyén van.
A bal oldalit már lusta voltam, az olyan 90%-os lehet. 2 perc motor járás után reggel zongorázni lehet a különbséget az első ablakon.
Erre is lehet mondani, hogy nem használható a bogár télen, aztán hátradől hörpöl a sörből.......
a 964-911es fűtéséhez képest ami ugye szintén levegős a bogáré egy kibaszott nagykalapszar! ez tény ! Roll Eyes

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #43759 Dátum: 2010 Február 15, 18:52:15 »

más tapasztalat? én az offomat akarom megcsinálni, ja fordulaton jobbnak is kellene lennie, mert elméletileg 105 az oktánszáma, előgyújtást is kell állítani (mint írtad is)
Volt asszony 4t trabija is azzal ment (most már nemtudom de nem is érdekel) ott szintén dúsítani kellett, de át lett fúvókázva a karbu is, meg lett bele rakva mexakítós gyujtás, aztán lőtten rajta egy nagyobb előgyuszit. Ment karalyul, simán.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #43758 Dátum: 2010 Február 15, 18:40:36 »

Nem.  Grin Grin Grin Grin

Valaki ígért nagy főfúvókát de végül is nem érkezett meg. SZéria fúvókám van , a karbu jól bedúsítva meg 4 fokkal nagyobb elúgyuszi lőve, meg jól ráállítva a szivató. Múkodik, meg gyorsul, indul. A végsebessége még talán több is, mindenesetre fordulaton erősebbnek is tűnik kicsivel.
más tapasztalat? én az offomat akarom megcsinálni, ja fordulaton jobbnak is kellene lennie, mert elméletileg 105 az oktánszáma, előgyújtást is kell állítani (mint írtad is)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #43757 Dátum: 2010 Február 15, 18:37:40 »

átfúvókáztad?
Nem.  Grin Grin Grin Grin

Valaki ígért nagy főfúvókát de végül is nem érkezett meg. SZéria fúvókám van , a karbu jól bedúsítva meg 4 fokkal nagyobb elúgyuszi lőve, meg jól ráállítva a szivató. Múkodik, meg gyorsul, indul. A végsebessége még talán több is, mindenesetre fordulaton erősebbnek is tűnik kicsivel.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #43756 Dátum: 2010 Február 15, 18:35:19 »

mostmár igen. eddíg tettem bele 20% körüli benzint de már nem, ha van -5-0 fok akkor elég tisztán is.
átfúvókáztad?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #43755 Dátum: 2010 Február 15, 18:34:16 »

csak E85-tel jársz?
mostmár igen. eddíg tettem bele 20% körüli benzint de már nem, ha van -5-0 fok akkor elég tisztán is.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #43754 Dátum: 2010 Február 15, 18:33:15 »

Nekem pl csak a bal oldal megy fűtésileg, és mégis használom, használható, télen is kizárólag e85 etanollal....
csak E85-tel jársz?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #43753 Dátum: 2010 Február 15, 18:32:51 »

Olyan ez is mint a fűtés kérdés.
Nekem jó a fűtés az autóban, de a jobb oldalit szépen újra összeraktam, aluszalaggal megragasztgattam, stb. Ott minden 100%-ig a helyén van.
A bal oldalit már lusta voltam, az olyan 90%-os lehet. 2 perc motor járás után reggel zongorázni lehet a különbséget az első ablakon.
Erre is lehet mondani, hogy nem használható a bogár télen, aztán hátradől hörpöl a sörből.......
Olyan ez, mint a szélvédő kérdése. Nekem pl. esőben már 30 km/h fölött oldalra kiszorul a víz, kicsi orrú bogaraknak meg nem. Evil

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #43752 Dátum: 2010 Február 15, 18:30:10 »

Olyan ez is mint a fűtés kérdés.
Nekem jó a fűtés az autóban, de a jobb oldalit szépen újra összeraktam, aluszalaggal megragasztgattam, stb. Ott minden 100%-ig a helyén van.
A bal oldalit már lusta voltam, az olyan 90%-os lehet. 2 perc motor járás után reggel zongorázni lehet a különbséget az első ablakon.
Erre is lehet mondani, hogy nem használható a bogár télen, aztán hátradől hörpöl a sörből.......
Nekem pl csak a bal oldal megy fűtésileg, és mégis használom, használható, télen is kizárólag e85 etanollal....

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #43751 Dátum: 2010 Február 15, 18:29:37 »


Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #43750 Dátum: 2010 Február 15, 18:27:59 »

  nincs értelme a jót a szarral vagy a szart a jóval összehasonlítani  Roll Eyes
Olyan ez is mint a fűtés kérdés.
Nekem jó a fűtés az autóban, de a jobb oldalit szépen újra összeraktam, aluszalaggal megragasztgattam, stb. Ott minden 100%-ig a helyén van.
A bal oldalit már lusta voltam, az olyan 90%-os lehet. 2 perc motor járás után reggel zongorázni lehet a különbséget az első ablakon.
Erre is lehet mondani, hogy nem használható a bogár télen, aztán hátradől hörpöl a sörből.......
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43749 Dátum: 2010 Február 15, 18:20:57 »

Nekem a tisztességgel felújított 1,3-as AR motor jobban ment,mint az utólag belevásárolt AD 1,6-os.Fél évig szoptam olajnyomás problémával.Ha azt akarod hogy igazán menjen,akkor egy TYP 1 1835,1915 dupla Weber-rel.Motor új alkatrészekből 450-500,dupla karbi cuccokkal ~130.Minimum.Ha ennyi nincs,akkor városban ketyegni tökéletesen jó az 1200 D.


                                  Üdv.
  nincs értelme a jót a szarral vagy a szart a jóval összehasonlítani  Roll Eyes

1303LS
« Hozzászólás #43748 Dátum: 2010 Február 15, 18:05:28 »

Nekem a tisztességgel felújított 1,3-as AR motor jobban ment,mint az utólag belevásárolt AD 1,6-os.Fél évig szoptam olajnyomás problémával.Ha azt akarod hogy igazán menjen,akkor egy TYP 1 1835,1915 dupla Weber-rel.Motor új alkatrészekből 450-500,dupla karbi cuccokkal ~130.Minimum.Ha ennyi nincs,akkor városban ketyegni tökéletesen jó az 1200 D.


                                  Üdv.
Én egy "F"-s motorról tudok most, ami tisztességgel fel lett újítva jó pár éve, tavalyig állt. Na ez is úgy megy hogy csak na egy baromi hosszú váltóval. Én hülye meg nem vettem meg fillérekért, mikor csapszeges lett a motorom, így bekerült bejáratásra egy autóba.
Itt is ajánlottam eladásra, de senki nem mozdult rá.  Undecided
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #43747 Dátum: 2010 Február 15, 17:08:58 »

egy ujjam van bekötve Evil (fékolaj ma jót is tette a sebnek Evil )
azért a palmatex lángolásánál jobb nincs tiszta vietnám volt péntek este a műhelyben  Grin (nincs elszívó..kis légtér...)
Ahol füst van ott meleg is van!
Elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #43746 Dátum: 2010 Február 15, 16:50:25 »

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #43745 Dátum: 2010 Február 15, 16:48:09 »

Spike hányszor szúrtátok meg a kezeteket a kárpítrögzitő tüskékkel? Az igazat írd le.
egy ujjam van bekötve Evil (fékolaj ma jót is tette a sebnek Evil )
azért a palmatex lángolásánál jobb nincs tiszta vietnám volt péntek este a műhelyben  Grin (nincs elszívó..kis légtér...)
« Utoljára szerkesztve: 2010 Február 15, 16:51:49 írta Spike »


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #43744 Dátum: 2010 Február 15, 16:45:48 »

Spike hányszor szúrtátok meg a kezeteket a kárpítrögzitő tüskékkel? Az igazat írd le.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #43743 Dátum: 2010 Február 15, 16:32:12 »

Egy kis beszámoló erről a szürké hétföről.:
Miután végig  gályáztam a hétvégét ma reggel megnéztem h hasonlóan töltötte-e el a drága szabadidejét a lakatos.

ő sem pihent. A képen látható varratokon kívül leszedte az ajtókat zsanérokat szétkapta pár óra alatt a csapszeget is (természetesen lángal Evil ) és még hétvégén elvállalta az esztergályos is a drágám Cool
csapszeg helyét felfúrta új csapszeget esztergált méretre pontosan (nem mertem  megvenni az újakat mert fúrni kellet a zsanéron a belső  felületén)
 Evil
kiszedtem szépen a fékcsöveket ...(kuka) kérdés: fékmunkahengernek tudok valami jót tenni? felujítani kell rajta valamit? esetleg megpucoljam? felpolírozzam? Evil  Cool Cool Cool

jöjjön elsőként egy kép KDF barátomnak .
állítolag itt kellett volna elvéreznünk:

(nem mondom h nem volt szar kimerevíteni s szépen összedolgozni folyamatosan figyelni h hol feszül nem mászik-e el a lemez de nem izzasztott meg. - kétszer mérni egyszer vágni mondás volt érvényben.

 Az ajtókat beállítani (nyomatóval-eszergályossal-dozerral... perverzebb party  Evil )
(már egy napja tart még két nap aftert ráhúzunk.)

egy gyors ebéd és folyt köv.



"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #43742 Dátum: 2010 Február 15, 16:05:28 »

Már értem, köszi a válaszokat.
Nekem a tisztességgel felújított 1,3-as AR motor jobban ment,mint az utólag belevásárolt AD 1,6-os.Fél évig szoptam olajnyomás problémával.Ha azt akarod hogy igazán menjen,akkor egy TYP 1 1835,1915 dupla Weber-rel.Motor új alkatrészekből 450-500,dupla karbi cuccokkal ~130.Minimum.Ha ennyi nincs,akkor városban ketyegni tökéletesen jó az 1200 D.


                                  Üdv.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #43741 Dátum: 2010 Február 15, 15:58:10 »


Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #43740 Dátum: 2010 Február 15, 12:47:23 »


A belinkelt ha.hu hirdetésben egy 1.3-ast alakítottak 1.6-ossá, azt relatíve egyszerűen meg lehet csinálni, nem kell blokkot cserélni, ez a válasz a kérdésedre.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #43739 Dátum: 2010 Február 15, 10:56:39 »

ez milyen hengerfej ? valami utángyártott, milyen szelepekre számítsak mikor leveszem ? (nem elégettre gondolok hanem a méretére Roll Eyes  )
Brazil, nagy szelepes 1,6 , nem rossz.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43738 Dátum: 2010 Február 15, 10:16:12 »

ez milyen hengerfej ? valami utángyártott, milyen szelepekre számítsak mikor leveszem ? (nem elégettre gondolok hanem a méretére Roll Eyes  )

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #43737 Dátum: 2010 Február 14, 22:58:15 »

Ok nem teszek...  Wink


A belinkelt ha.hu hirdetésben egy 1.3-ast alakítottak 1.6-ossá, azt relatíve egyszerűen meg lehet csinálni, nem kell blokkot cserélni, ez a válasz a kérdésedre.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #43736 Dátum: 2010 Február 14, 22:48:15 »

hát akkor az égvilágon semmi értelme nincs 1200-es motorra 1300-as hengereket tenni

Ok nem teszek...  Wink
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #43735 Dátum: 2010 Február 14, 22:44:56 »

Hát akkor?

hát akkor az égvilágon semmi értelme nincs 1200-es motorra 1300-as hengereket tenni
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #43734 Dátum: 2010 Február 14, 22:42:03 »

Hát akkor?
nagyobbat akart, nem jobbat  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #43733 Dátum: 2010 Február 14, 22:37:03 »

úgy bizony
Hát akkor?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #43732 Dátum: 2010 Február 14, 22:35:38 »

Nagyobb lesz az égéstér, nem lesz rendes kompresszió, gyengébb lesz, mint az 1,2-es. Talán alapjárat sem lesz rendben, mert lehet, hogy így a vezérlése is szar lesz.

úgy bizony
Oldalak: 1 ... 917 918 919 920 921 [922] 923 924 925 926 927 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.