www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 14, 20:17:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 913 914 915 916 917 [918] 919 920 921 922 923 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14082682 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #43922 Dátum: 2010 Február 23, 20:24:37 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #43921 Dátum: 2010 Február 23, 20:11:52 »

Bammeg en Stoneknal a gyari magassagu bogarammal is felakadtam a minap, de ugy, hogy a furulyak leertek a foldre, a jobb elso kerek meg a levegoben volt ...  Embarrassed Undecided
(sajnos az en hulyesegem volt, nem neztem, hogy mibe tolatok bele ... :-))

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #43920 Dátum: 2010 Február 23, 20:09:49 »

most még a kapubeállón is felakadok  Grin
Bammeg en Stoneknal a gyari magassagu bogarammal is felakadtam a minap, de ugy, hogy a furulyak leertek a foldre, a jobb elso kerek meg a levegoben volt ...  Embarrassed Undecided
(sajnos az en hulyesegem volt, nem neztem, hogy mibe tolatok bele ... :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #43919 Dátum: 2010 Február 23, 20:08:10 »

Gyere Bogárébresztőre és meghefteljük. :-)

ha addigra bent leszbnek a konik, akkor nincs kizárva, most még a kapubeállón is felakadok  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #43918 Dátum: 2010 Február 23, 19:57:59 »

Még egy olyat megnéznék, engem ősszel szivatott, hogy elöregedett a nyálcső, ami gumi a tank alján megy és eltömődött a fém cső, és át kellett fujatnom, hogy jó legyen, mert nem jött elég sebességgel az anyag.

Ok, akkor keresek valakit kompresszorral Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #43917 Dátum: 2010 Február 23, 19:49:24 »

Milyen karbi? Van külön alapjárati rendszer?
Különben meg mindegy is, minden lukat meg kell fújkálni biciklipumpával.  Cheesy

34 pict 3

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
1303LS
« Hozzászólás #43916 Dátum: 2010 Február 23, 19:44:10 »

Kicseréltem a fúvókákat (azonos méretűekre, kivéve a  főfúvókát , azt eggyel nagyobbra ), a benzinszűrőt, és a karbit is átfújtam féktisztítóval. 
Milyen karbi? Van külön alapjárati rendszer?
Különben meg mindegy is, minden lukat meg kell fújkálni biciklipumpával.  Cheesy
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #43915 Dátum: 2010 Február 23, 19:39:54 »

Mit csináltál vele, hogy már megy? Szerintem dugulás lesz az hiszen Te mondtad, hogy átféktisztítóztad már az egészet.

Kicseréltem a fúvókákat (azonos méretűekre, kivéve a  főfúvókát , azt eggyel nagyobbra ), a benzinszűrőt, és a karbit is átfújtam féktisztítóval. 

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #43914 Dátum: 2010 Február 23, 19:37:33 »

Na, menni már megy a kocsi, de alapjáratom még mindig nincs...2-3 másodpercig tartja, aztán szépen leáll...akkor mégis csak falsot szív valahol ?
Még egy olyat megnéznék, engem ősszel szivatott, hogy elöregedett a nyálcső, ami gumi a tank alján megy és eltömődött a fém cső, és át kellett fujatnom, hogy jó legyen, mert nem jött elég sebességgel az anyag.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #43913 Dátum: 2010 Február 23, 19:36:30 »

Na, menni már megy a kocsi, de alapjáratom még mindig nincs...2-3 másodpercig tartja, aztán szépen leáll...akkor mégis csak falsot szív valahol ?
Mit csináltál vele, hogy már megy? Szerintem dugulás lesz az hiszen Te mondtad, hogy átféktisztítóztad már az egészet.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #43912 Dátum: 2010 Február 23, 19:33:26 »

Na, menni már megy a kocsi, de alapjáratom még mindig nincs...2-3 másodpercig tartja, aztán szépen leáll...akkor mégis csak falsot szív valahol ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #43911 Dátum: 2010 Február 23, 19:09:38 »

Okulásul.
Kamilla viszonylag normál indulás után melegen nehezen, durrogva, gyengén, benzinzabálva, kormos gyertyákat produkálva olajat köpködve üzemelt. A fenti jelenségek nem hirtelen, hanem fokozatosan alakultak ki, folyamatosan erősödve. Ott tartottam, hogy szétdöntetem a motort, mert az istennek sem jöttem rá, mi a baja, már itt is kértem tippeket, utoljára hengerfej repedés, szelep elégés volt a távdiagnózis.
Valami megérzéstől vezetve felülvizsgáltam még egyszer a karbit, és rájöttem, hogy a szívató spirálja még a legkisebb mértékben sem hajlandó felmelegedni, miáltal a fojtószelepek zárt állásban maradtak. Progresszív Weberről lévén szó, ennek a a spirálja nem olyan kis gyenge, mint a PICT karbiké, és nem U alakú végben, hanem rendes hurokban végződik, azaz nem engedi el a fojtószelep csapját gázadásra. Kiiktattam a dögöt, leengedtem az egyre szaporodó-híguló olajat, mit ad isten, van alapjárat, nem durrog, még halad is! 

Huhhh... akkor ez megoldva??? Vagy legalábbis némileg orvosolva... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #43910 Dátum: 2010 Február 23, 18:52:22 »

Gyere Bogárébresztőre és meghefteljük. :-)

nekem elvileg golf1 mintájú, valami fehér biszbasz a betét, lassan egy éve hurcolom a kesztyűtartóban. kezd aránytalan lenni a dolog
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #43909 Dátum: 2010 Február 23, 18:49:05 »

Okulásul.
Kamilla viszonylag normál indulás után melegen nehezen, durrogva, gyengén, benzinzabálva, kormos gyertyákat produkálva olajat köpködve üzemelt. A fenti jelenségek nem hirtelen, hanem fokozatosan alakultak ki, folyamatosan erősödve. Ott tartottam, hogy szétdöntetem a motort, mert az istennek sem jöttem rá, mi a baja, már itt is kértem tippeket, utoljára hengerfej repedés, szelep elégés volt a távdiagnózis.
Valami megérzéstől vezetve felülvizsgáltam még egyszer a karbit, és rájöttem, hogy a szívató spirálja még a legkisebb mértékben sem hajlandó felmelegedni, miáltal a fojtószelepek zárt állásban maradtak. Progresszív Weberről lévén szó, ennek a a spirálja nem olyan kis gyenge, mint a PICT karbiké, és nem U alakú végben, hanem rendes hurokban végződik, azaz nem engedi el a fojtószelep csapját gázadásra. Kiiktattam a dögöt, leengedtem az egyre szaporodó-híguló olajat, mit ad isten, van alapjárat, nem durrog, még halad is! 

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #43908 Dátum: 2010 Február 23, 17:43:03 »

4 forrasztásnak tűnik, vagy kábelestül cseréled, attól függ, milyened van.
Nekem a forrasztás könnyebb.
A szétszedés kb 3 perc.

nekem elvileg golf1 mintájú, valami fehér biszbasz a betét, lassan egy éve hurcolom a kesztyűtartóban. kezd aránytalan lenni a dolog

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #43907 Dátum: 2010 Február 23, 17:22:00 »

4 forrasztásnak tűnik, vagy kábelestül cseréled, attól függ, milyened van.
Nekem a forrasztás könnyebb.
A szétszedés kb 3 perc.

ezt mennyire szopás megtenni?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #43906 Dátum: 2010 Február 23, 17:13:38 »

Egy füst alatt kicserélem a gyújtáskapcsoló betétet is. A végeredményről később beszámolok.

ezt mennyire szopás megtenni?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #43905 Dátum: 2010 Február 23, 16:43:38 »

Szétszedtem a kormánykapcsolót és a gyújtáskapcsolót.
(A tünet az volt, hogy a kormány mozgatására leállt a motor, nem mindig, alkalomadtán, de egyre többször. Illetve mondjuk 4 kulcselfordításból 1x indult és néha felvillant a refi).
Két nem megfelelő dolgot találtam:
- a refi érintkező oldalán a rögzítő csavarok sajnos elfáradtak, emiatt nem rögzült a helyén a kapcsoló. Ez hozzáérhetett alul a kormányhoz, ami simán letestelhetett (de bizti nem ment ki, a motor állt le)
- a refi érintkezői nagyon közel voltak egymáshoz, szinte összeért. Ez okozhatta a refi véletlenszerű fel/átkapcsolását.
Most, hogy mindent szétszedtem (és biztosan nem ér hozzá semmi a testhez), nem áll le a motor, akárhogy rángatom/forgatom a kormányt.
Első lépésként megigazítottam a refi érintkezőit, illetve valahogy megoldom a kapcsoló rögzítését. Egy füst alatt kicserélem a gyújtáskapcsoló betétet is. A végeredményről később beszámolok.
Sompi
« Hozzászólás #43904 Dátum: 2010 Február 22, 17:08:09 »

Tiszteletem!

Elnézést kérek a hozzá nem értésért. Az volna a kérdésem, hogy Bogárhoz (71-es 1300-as) valami spéci (nyári) gumi kell-e, amit kiválasztott gumistól kell beszerezni, vagy bemegyek a legközelebbi gumishoz, megmutatom neki a mostani matuzsálemi gumin szereplő varázsszámokat (155 R 15 82 T radial tubeless, meg még sok más, ami a hozzáértőnek nyilván rendkívül sokat mond), és amit ad nekem, az jó lesz? Most először veszek (autó)gumit életemben.

Előre is köszönöm a tanácsot!

Szia!
Gumibogi fórumtársunkhoz bizalommal fordulhatsz szerintem.
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?action=profile;u=35

elérhetőségeit a linken megtalálhatod.

BP XI. ker Fehérvári úton van a műhelye. a műhely előtt parkoló 2 bogárról könnyű megismerni.  Grin Grin Grin

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #43903 Dátum: 2010 Február 22, 17:04:33 »

Jónak tűnik. Esetleg a kéket/sárgát felcserélném. De ettől nem megy tönkre.

Lett egy MERIT márkajelzésű fordulatszámmérőm (mikrobitól, köszi érte).
Kérdés a lábkiosztás. Jön belőle fekete, piros, sárga, kék tyúkbél.
Elrontani nem szeretném, így kötném be:
- piros: +
- fekete: -
- sárga: gyújtótrafó
- kék: világítás.
A neten semmit nem találtam. :-(
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #43902 Dátum: 2010 Február 22, 16:57:55 »

Tiszteletem!

Elnézést kérek a hozzá nem értésért. Az volna a kérdésem, hogy Bogárhoz (71-es 1300-as) valami spéci (nyári) gumi kell-e, amit kiválasztott gumistól kell beszerezni, vagy bemegyek a legközelebbi gumishoz, megmutatom neki a mostani matuzsálemi gumin szereplő varázsszámokat (155 R 15 82 T radial tubeless, meg még sok más, ami a hozzáértőnek nyilván rendkívül sokat mond), és amit ad nekem, az jó lesz? Most először veszek (autó)gumit életemben.

Előre is köszönöm a tanácsot!
jó lesz, bár már nem sok cég gyárt 155r15 gumikat, de vehetsz akár 165r15-öst is abból már nagyobb a választék.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Coleoptera
Hozzászólások: 25

« Hozzászólás #43901 Dátum: 2010 Február 22, 16:55:40 »

Tiszteletem!

Elnézést kérek a hozzá nem értésért. Az volna a kérdésem, hogy Bogárhoz (71-es 1300-as) valami spéci (nyári) gumi kell-e, amit kiválasztott gumistól kell beszerezni, vagy bemegyek a legközelebbi gumishoz, megmutatom neki a mostani matuzsálemi gumin szereplő varázsszámokat (155 R 15 82 T radial tubeless, meg még sok más, ami a hozzáértőnek nyilván rendkívül sokat mond), és amit ad nekem, az jó lesz? Most először veszek (autó)gumit életemben.

Előre is köszönöm a tanácsot!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #43900 Dátum: 2010 Február 22, 16:26:02 »

Lett egy MERIT márkajelzésű fordulatszámmérőm (mikrobitól, köszi érte).
Kérdés a lábkiosztás. Jön belőle fekete, piros, sárga, kék tyúkbél.
Elrontani nem szeretném, így kötném be:
- piros: +
- fekete: -
- sárga: gyújtótrafó
- kék: világítás.
A neten semmit nem találtam. :-(
A váciak oldalán ezt találtam.Ebből semmi nem használható?
Nem lehet olyan sok vezeték. Én anno 3-ra emlékszem.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #43899 Dátum: 2010 Február 22, 15:58:21 »

Lett egy MERIT márkajelzésű fordulatszámmérőm (mikrobitól, köszi érte).
Kérdés a lábkiosztás. Jön belőle fekete, piros, sárga, kék tyúkbél.
Elrontani nem szeretném, így kötném be:
- piros: +
- fekete: -
- sárga: gyújtótrafó
- kék: világítás.
A neten semmit nem találtam. :-(
nem szétszedhető?
akkor látnád melyik a test, melyik megy a világításra..
multimeterd van? esetleg másik fordszámmérő hogy lásd melyik két vezeték közt kb mit kéne mérni? (tudok adni másik fordszámmérőt)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #43898 Dátum: 2010 Február 22, 15:43:04 »

Lett egy MERIT márkajelzésű fordulatszámmérőm (mikrobitól, köszi érte).
Kérdés a lábkiosztás. Jön belőle fekete, piros, sárga, kék tyúkbél.
Elrontani nem szeretném, így kötném be:
- piros: +
- fekete: -
- sárga: gyújtótrafó
- kék: világítás.
A neten semmit nem találtam. :-(
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #43897 Dátum: 2010 Február 22, 12:41:44 »

Én huztam le véletlenül, ahogy baszkuráltam ott. Tanulság: aki nem ért hozzá, ne piszkálja.
:-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #43896 Dátum: 2010 Február 22, 11:09:59 »

a rézfaszú bagoly suttyomban lehúzta? :-)))

Én huztam le véletlenül, ahogy baszkuráltam ott. Tanulság: aki nem ért hozzá, ne piszkálja.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #43895 Dátum: 2010 Február 22, 11:01:35 »

Van olyan indexkapcsoló,amiben van egy kis pöcök gyárilag.De nem tudom,hogy az refi vagy csak fénykürt.

Nekem van egy ilyen idexkapcsolóm Siklóson,amibe be van kötve az a kis kapcsoló.Ha érdekel eladom.
Engem az az alkatrésze érdekelne ami egy kis műanyag sipkára hasonlít.Meg az odavaló rugó és a külső felén lévő kis csavar.
Szétesett nekem is , és úgy elugrott, hogy nem találtam meg.
De kompletten is érdekel, csak ezek legyenek meg, mert hiányos van nekem is még egy.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #43894 Dátum: 2010 Február 22, 10:54:28 »

Ma a bogárral jöttem dolgozni, hibátlanul ment miután visszadugtam a gyertyakábelt

a rézfaszú bagoly suttyomban lehúzta? :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #43893 Dátum: 2010 Február 22, 10:43:03 »

Ma a bogárral jöttem dolgozni, hibátlanul ment miután visszadugtam a gyertyakábelt
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #43892 Dátum: 2010 Február 21, 22:44:43 »



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #43891 Dátum: 2010 Február 21, 22:01:45 »


Jók ezek a pre gépek.  Evil

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #43890 Dátum: 2010 Február 21, 22:01:26 »

Van olyan indexkapcsoló,amiben van egy kis pöcök gyárilag.De nem tudom,hogy az refi vagy csak fénykürt.

Nekem van egy ilyen idexkapcsolóm Siklóson,amibe be van kötve az a kis kapcsoló.Ha érdekel eladom.

Köszi, 1 csavar esett ki, de a sötétben nem látom. 1 db tartalék van itthon még.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #43889 Dátum: 2010 Február 21, 21:52:19 »

Van olyan indexkapcsoló,amiben van egy kis pöcök gyárilag.De nem tudom,hogy az refi vagy csak fénykürt.


Azt hiszem az a fényváltó, mert a relét átkapcsolja ha be van kapcsolva a tompított. Ha nincs akkor csak fénykürt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #43888 Dátum: 2010 Február 21, 21:51:15 »

Most este nem tudom. Nekem volt olyan elfenbein szinű indexkapcsolóm, amiben benne volt. Lehet csak extra volt 65-ig.
Van olyan indexkapcsoló,amiben van egy kis pöcök gyárilag.De nem tudom,hogy az refi vagy csak fénykürt.

Nekem van egy ilyen idexkapcsolóm Siklóson,amibe be van kötve az a kis kapcsoló.Ha érdekel eladom.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #43887 Dátum: 2010 Február 21, 21:49:34 »

Most este nem tudom. Nekem volt olyan elfenbein szinű indexkapcsolóm, amiben benne volt. Lehet csak extra volt 65-ig.
akkor lehet csak azzal keverem hogy a fekete ilyen bajuszkapcsoló a ritka?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #43886 Dátum: 2010 Február 21, 21:49:05 »

64-től akkor. Olyanom van. Ez az indexen van


Jók ezek a pre gépek.  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #43885 Dátum: 2010 Február 21, 21:47:55 »

nem pont és csak 66ban egyedi a refikapcsoló? ami akkor a bajuszkapcsoló végén lévő kis nyomógomb?
Most este nem tudom. Nekem volt olyan elfenbein szinű indexkapcsolóm, amiben benne volt. Lehet csak extra volt 65-ig.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #43884 Dátum: 2010 Február 21, 21:46:31 »

A 63-asban a refikapcsoló lett van a pedáloknál.Az ment szét Neked?

Callooknak és a Jávor Tominak volt eladó,gyári,új,originál csomagolásban,ha keresnél.

64-től akkor. Olyanom van. Ez az indexen van
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #43883 Dátum: 2010 Február 21, 21:46:02 »

A 63-asban a refikapcsoló lett van a pedáloknál.Az ment szét Neked?


nem pont és csak 66ban egyedi a refikapcsoló? ami akkor a bajuszkapcsoló végén lévő kis nyomógomb?
Oldalak: 1 ... 913 914 915 916 917 [918] 919 920 921 922 923 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.