www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 18:03:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 913 914 915 916 917 [918] 919 920 921 922 923 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13252945 alkalommal)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #43917 Dátum: 2010 Február 23, 19:49:24 »

Milyen karbi? Van külön alapjárati rendszer?
Különben meg mindegy is, minden lukat meg kell fújkálni biciklipumpával.  Cheesy

34 pict 3

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
1303LS
« Hozzászólás #43916 Dátum: 2010 Február 23, 19:44:10 »

Kicseréltem a fúvókákat (azonos méretűekre, kivéve a  főfúvókát , azt eggyel nagyobbra ), a benzinszűrőt, és a karbit is átfújtam féktisztítóval. 
Milyen karbi? Van külön alapjárati rendszer?
Különben meg mindegy is, minden lukat meg kell fújkálni biciklipumpával.  Cheesy
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #43915 Dátum: 2010 Február 23, 19:39:54 »

Mit csináltál vele, hogy már megy? Szerintem dugulás lesz az hiszen Te mondtad, hogy átféktisztítóztad már az egészet.

Kicseréltem a fúvókákat (azonos méretűekre, kivéve a  főfúvókát , azt eggyel nagyobbra ), a benzinszűrőt, és a karbit is átfújtam féktisztítóval. 

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #43914 Dátum: 2010 Február 23, 19:37:33 »

Na, menni már megy a kocsi, de alapjáratom még mindig nincs...2-3 másodpercig tartja, aztán szépen leáll...akkor mégis csak falsot szív valahol ?
Még egy olyat megnéznék, engem ősszel szivatott, hogy elöregedett a nyálcső, ami gumi a tank alján megy és eltömődött a fém cső, és át kellett fujatnom, hogy jó legyen, mert nem jött elég sebességgel az anyag.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #43913 Dátum: 2010 Február 23, 19:36:30 »

Na, menni már megy a kocsi, de alapjáratom még mindig nincs...2-3 másodpercig tartja, aztán szépen leáll...akkor mégis csak falsot szív valahol ?
Mit csináltál vele, hogy már megy? Szerintem dugulás lesz az hiszen Te mondtad, hogy átféktisztítóztad már az egészet.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #43912 Dátum: 2010 Február 23, 19:33:26 »

Na, menni már megy a kocsi, de alapjáratom még mindig nincs...2-3 másodpercig tartja, aztán szépen leáll...akkor mégis csak falsot szív valahol ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #43911 Dátum: 2010 Február 23, 19:09:38 »

Okulásul.
Kamilla viszonylag normál indulás után melegen nehezen, durrogva, gyengén, benzinzabálva, kormos gyertyákat produkálva olajat köpködve üzemelt. A fenti jelenségek nem hirtelen, hanem fokozatosan alakultak ki, folyamatosan erősödve. Ott tartottam, hogy szétdöntetem a motort, mert az istennek sem jöttem rá, mi a baja, már itt is kértem tippeket, utoljára hengerfej repedés, szelep elégés volt a távdiagnózis.
Valami megérzéstől vezetve felülvizsgáltam még egyszer a karbit, és rájöttem, hogy a szívató spirálja még a legkisebb mértékben sem hajlandó felmelegedni, miáltal a fojtószelepek zárt állásban maradtak. Progresszív Weberről lévén szó, ennek a a spirálja nem olyan kis gyenge, mint a PICT karbiké, és nem U alakú végben, hanem rendes hurokban végződik, azaz nem engedi el a fojtószelep csapját gázadásra. Kiiktattam a dögöt, leengedtem az egyre szaporodó-híguló olajat, mit ad isten, van alapjárat, nem durrog, még halad is! 

Huhhh... akkor ez megoldva??? Vagy legalábbis némileg orvosolva... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #43910 Dátum: 2010 Február 23, 18:52:22 »

Gyere Bogárébresztőre és meghefteljük. :-)

nekem elvileg golf1 mintájú, valami fehér biszbasz a betét, lassan egy éve hurcolom a kesztyűtartóban. kezd aránytalan lenni a dolog
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #43909 Dátum: 2010 Február 23, 18:49:05 »

Okulásul.
Kamilla viszonylag normál indulás után melegen nehezen, durrogva, gyengén, benzinzabálva, kormos gyertyákat produkálva olajat köpködve üzemelt. A fenti jelenségek nem hirtelen, hanem fokozatosan alakultak ki, folyamatosan erősödve. Ott tartottam, hogy szétdöntetem a motort, mert az istennek sem jöttem rá, mi a baja, már itt is kértem tippeket, utoljára hengerfej repedés, szelep elégés volt a távdiagnózis.
Valami megérzéstől vezetve felülvizsgáltam még egyszer a karbit, és rájöttem, hogy a szívató spirálja még a legkisebb mértékben sem hajlandó felmelegedni, miáltal a fojtószelepek zárt állásban maradtak. Progresszív Weberről lévén szó, ennek a a spirálja nem olyan kis gyenge, mint a PICT karbiké, és nem U alakú végben, hanem rendes hurokban végződik, azaz nem engedi el a fojtószelep csapját gázadásra. Kiiktattam a dögöt, leengedtem az egyre szaporodó-híguló olajat, mit ad isten, van alapjárat, nem durrog, még halad is! 

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #43908 Dátum: 2010 Február 23, 17:43:03 »

4 forrasztásnak tűnik, vagy kábelestül cseréled, attól függ, milyened van.
Nekem a forrasztás könnyebb.
A szétszedés kb 3 perc.

nekem elvileg golf1 mintájú, valami fehér biszbasz a betét, lassan egy éve hurcolom a kesztyűtartóban. kezd aránytalan lenni a dolog

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #43907 Dátum: 2010 Február 23, 17:22:00 »

4 forrasztásnak tűnik, vagy kábelestül cseréled, attól függ, milyened van.
Nekem a forrasztás könnyebb.
A szétszedés kb 3 perc.

ezt mennyire szopás megtenni?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #43906 Dátum: 2010 Február 23, 17:13:38 »

Egy füst alatt kicserélem a gyújtáskapcsoló betétet is. A végeredményről később beszámolok.

ezt mennyire szopás megtenni?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #43905 Dátum: 2010 Február 23, 16:43:38 »

Szétszedtem a kormánykapcsolót és a gyújtáskapcsolót.
(A tünet az volt, hogy a kormány mozgatására leállt a motor, nem mindig, alkalomadtán, de egyre többször. Illetve mondjuk 4 kulcselfordításból 1x indult és néha felvillant a refi).
Két nem megfelelő dolgot találtam:
- a refi érintkező oldalán a rögzítő csavarok sajnos elfáradtak, emiatt nem rögzült a helyén a kapcsoló. Ez hozzáérhetett alul a kormányhoz, ami simán letestelhetett (de bizti nem ment ki, a motor állt le)
- a refi érintkezői nagyon közel voltak egymáshoz, szinte összeért. Ez okozhatta a refi véletlenszerű fel/átkapcsolását.
Most, hogy mindent szétszedtem (és biztosan nem ér hozzá semmi a testhez), nem áll le a motor, akárhogy rángatom/forgatom a kormányt.
Első lépésként megigazítottam a refi érintkezőit, illetve valahogy megoldom a kapcsoló rögzítését. Egy füst alatt kicserélem a gyújtáskapcsoló betétet is. A végeredményről később beszámolok.
Sompi
« Hozzászólás #43904 Dátum: 2010 Február 22, 17:08:09 »

Tiszteletem!

Elnézést kérek a hozzá nem értésért. Az volna a kérdésem, hogy Bogárhoz (71-es 1300-as) valami spéci (nyári) gumi kell-e, amit kiválasztott gumistól kell beszerezni, vagy bemegyek a legközelebbi gumishoz, megmutatom neki a mostani matuzsálemi gumin szereplő varázsszámokat (155 R 15 82 T radial tubeless, meg még sok más, ami a hozzáértőnek nyilván rendkívül sokat mond), és amit ad nekem, az jó lesz? Most először veszek (autó)gumit életemben.

Előre is köszönöm a tanácsot!

Szia!
Gumibogi fórumtársunkhoz bizalommal fordulhatsz szerintem.
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?action=profile;u=35

elérhetőségeit a linken megtalálhatod.

BP XI. ker Fehérvári úton van a műhelye. a műhely előtt parkoló 2 bogárról könnyű megismerni.  Grin Grin Grin

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #43903 Dátum: 2010 Február 22, 17:04:33 »

Jónak tűnik. Esetleg a kéket/sárgát felcserélném. De ettől nem megy tönkre.

Lett egy MERIT márkajelzésű fordulatszámmérőm (mikrobitól, köszi érte).
Kérdés a lábkiosztás. Jön belőle fekete, piros, sárga, kék tyúkbél.
Elrontani nem szeretném, így kötném be:
- piros: +
- fekete: -
- sárga: gyújtótrafó
- kék: világítás.
A neten semmit nem találtam. :-(
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #43902 Dátum: 2010 Február 22, 16:57:55 »

Tiszteletem!

Elnézést kérek a hozzá nem értésért. Az volna a kérdésem, hogy Bogárhoz (71-es 1300-as) valami spéci (nyári) gumi kell-e, amit kiválasztott gumistól kell beszerezni, vagy bemegyek a legközelebbi gumishoz, megmutatom neki a mostani matuzsálemi gumin szereplő varázsszámokat (155 R 15 82 T radial tubeless, meg még sok más, ami a hozzáértőnek nyilván rendkívül sokat mond), és amit ad nekem, az jó lesz? Most először veszek (autó)gumit életemben.

Előre is köszönöm a tanácsot!
jó lesz, bár már nem sok cég gyárt 155r15 gumikat, de vehetsz akár 165r15-öst is abból már nagyobb a választék.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Coleoptera
Hozzászólások: 25

« Hozzászólás #43901 Dátum: 2010 Február 22, 16:55:40 »

Tiszteletem!

Elnézést kérek a hozzá nem értésért. Az volna a kérdésem, hogy Bogárhoz (71-es 1300-as) valami spéci (nyári) gumi kell-e, amit kiválasztott gumistól kell beszerezni, vagy bemegyek a legközelebbi gumishoz, megmutatom neki a mostani matuzsálemi gumin szereplő varázsszámokat (155 R 15 82 T radial tubeless, meg még sok más, ami a hozzáértőnek nyilván rendkívül sokat mond), és amit ad nekem, az jó lesz? Most először veszek (autó)gumit életemben.

Előre is köszönöm a tanácsot!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #43900 Dátum: 2010 Február 22, 16:26:02 »

Lett egy MERIT márkajelzésű fordulatszámmérőm (mikrobitól, köszi érte).
Kérdés a lábkiosztás. Jön belőle fekete, piros, sárga, kék tyúkbél.
Elrontani nem szeretném, így kötném be:
- piros: +
- fekete: -
- sárga: gyújtótrafó
- kék: világítás.
A neten semmit nem találtam. :-(
A váciak oldalán ezt találtam.Ebből semmi nem használható?
Nem lehet olyan sok vezeték. Én anno 3-ra emlékszem.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #43899 Dátum: 2010 Február 22, 15:58:21 »

Lett egy MERIT márkajelzésű fordulatszámmérőm (mikrobitól, köszi érte).
Kérdés a lábkiosztás. Jön belőle fekete, piros, sárga, kék tyúkbél.
Elrontani nem szeretném, így kötném be:
- piros: +
- fekete: -
- sárga: gyújtótrafó
- kék: világítás.
A neten semmit nem találtam. :-(
nem szétszedhető?
akkor látnád melyik a test, melyik megy a világításra..
multimeterd van? esetleg másik fordszámmérő hogy lásd melyik két vezeték közt kb mit kéne mérni? (tudok adni másik fordszámmérőt)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #43898 Dátum: 2010 Február 22, 15:43:04 »

Lett egy MERIT márkajelzésű fordulatszámmérőm (mikrobitól, köszi érte).
Kérdés a lábkiosztás. Jön belőle fekete, piros, sárga, kék tyúkbél.
Elrontani nem szeretném, így kötném be:
- piros: +
- fekete: -
- sárga: gyújtótrafó
- kék: világítás.
A neten semmit nem találtam. :-(
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #43897 Dátum: 2010 Február 22, 12:41:44 »

Én huztam le véletlenül, ahogy baszkuráltam ott. Tanulság: aki nem ért hozzá, ne piszkálja.
:-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #43896 Dátum: 2010 Február 22, 11:09:59 »

a rézfaszú bagoly suttyomban lehúzta? :-)))

Én huztam le véletlenül, ahogy baszkuráltam ott. Tanulság: aki nem ért hozzá, ne piszkálja.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #43895 Dátum: 2010 Február 22, 11:01:35 »

Van olyan indexkapcsoló,amiben van egy kis pöcök gyárilag.De nem tudom,hogy az refi vagy csak fénykürt.

Nekem van egy ilyen idexkapcsolóm Siklóson,amibe be van kötve az a kis kapcsoló.Ha érdekel eladom.
Engem az az alkatrésze érdekelne ami egy kis műanyag sipkára hasonlít.Meg az odavaló rugó és a külső felén lévő kis csavar.
Szétesett nekem is , és úgy elugrott, hogy nem találtam meg.
De kompletten is érdekel, csak ezek legyenek meg, mert hiányos van nekem is még egy.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #43894 Dátum: 2010 Február 22, 10:54:28 »

Ma a bogárral jöttem dolgozni, hibátlanul ment miután visszadugtam a gyertyakábelt

a rézfaszú bagoly suttyomban lehúzta? :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #43893 Dátum: 2010 Február 22, 10:43:03 »

Ma a bogárral jöttem dolgozni, hibátlanul ment miután visszadugtam a gyertyakábelt
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #43892 Dátum: 2010 Február 21, 22:44:43 »



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #43891 Dátum: 2010 Február 21, 22:01:45 »


Jók ezek a pre gépek.  Evil

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #43890 Dátum: 2010 Február 21, 22:01:26 »

Van olyan indexkapcsoló,amiben van egy kis pöcök gyárilag.De nem tudom,hogy az refi vagy csak fénykürt.

Nekem van egy ilyen idexkapcsolóm Siklóson,amibe be van kötve az a kis kapcsoló.Ha érdekel eladom.

Köszi, 1 csavar esett ki, de a sötétben nem látom. 1 db tartalék van itthon még.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #43889 Dátum: 2010 Február 21, 21:52:19 »

Van olyan indexkapcsoló,amiben van egy kis pöcök gyárilag.De nem tudom,hogy az refi vagy csak fénykürt.


Azt hiszem az a fényváltó, mert a relét átkapcsolja ha be van kapcsolva a tompított. Ha nincs akkor csak fénykürt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #43888 Dátum: 2010 Február 21, 21:51:15 »

Most este nem tudom. Nekem volt olyan elfenbein szinű indexkapcsolóm, amiben benne volt. Lehet csak extra volt 65-ig.
Van olyan indexkapcsoló,amiben van egy kis pöcök gyárilag.De nem tudom,hogy az refi vagy csak fénykürt.

Nekem van egy ilyen idexkapcsolóm Siklóson,amibe be van kötve az a kis kapcsoló.Ha érdekel eladom.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #43887 Dátum: 2010 Február 21, 21:49:34 »

Most este nem tudom. Nekem volt olyan elfenbein szinű indexkapcsolóm, amiben benne volt. Lehet csak extra volt 65-ig.
akkor lehet csak azzal keverem hogy a fekete ilyen bajuszkapcsoló a ritka?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #43886 Dátum: 2010 Február 21, 21:49:05 »

64-től akkor. Olyanom van. Ez az indexen van


Jók ezek a pre gépek.  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #43885 Dátum: 2010 Február 21, 21:47:55 »

nem pont és csak 66ban egyedi a refikapcsoló? ami akkor a bajuszkapcsoló végén lévő kis nyomógomb?
Most este nem tudom. Nekem volt olyan elfenbein szinű indexkapcsolóm, amiben benne volt. Lehet csak extra volt 65-ig.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #43884 Dátum: 2010 Február 21, 21:46:31 »

A 63-asban a refikapcsoló lett van a pedáloknál.Az ment szét Neked?

Callooknak és a Jávor Tominak volt eladó,gyári,új,originál csomagolásban,ha keresnél.

64-től akkor. Olyanom van. Ez az indexen van
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #43883 Dátum: 2010 Február 21, 21:46:02 »

A 63-asban a refikapcsoló lett van a pedáloknál.Az ment szét Neked?


nem pont és csak 66ban egyedi a refikapcsoló? ami akkor a bajuszkapcsoló végén lévő kis nyomógomb?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #43882 Dátum: 2010 Február 21, 21:41:33 »

Mentem vele egy kört, mindenkit legyorsultam, erre szétugrott a refikapcsoló :-) (ezekben a 63-67-esekben van az az idétlen kapcsoló)
A 63-asban a refikapcsoló lett van a pedáloknál.Az ment szét Neked?

Callooknak és a Jávor Tominak volt eladó,gyári,új,originál csomagolásban,ha keresnél.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #43881 Dátum: 2010 Február 21, 21:04:17 »

Mentem vele egy kört, mindenkit legyorsultam, erre szétugrott a refikapcsoló :-) (ezekben a 63-67-esekben van az az idétlen kapcsoló)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #43880 Dátum: 2010 Február 21, 21:01:58 »

Megvan a hiba. Egy gyertyakábelt elfelejtettem visszatolni :-)
Egyébként minden uj és minden Bosch benne. Miután visszadugtam, elindult mint a rakéta. :-)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #43879 Dátum: 2010 Február 21, 20:53:56 »

hétvégén nagyon lelkes voltam!jót tett a napsütés!
lealapoztam pár dolgot!
még egy nap lakatolásmunka van aztán lehet csiszolni meg festegeni!
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Amúgy karaly lesz az tuti!

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #43878 Dátum: 2010 Február 21, 20:51:10 »

hétvégén nagyon lelkes voltam!jót tett a napsütés!
lealapoztam pár dolgot!
még egy nap lakatolásmunka van aztán lehet csiszolni meg festegeni!
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Jó nagyon!
Oldalak: 1 ... 913 914 915 916 917 [918] 919 920 921 922 923 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.232 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.