www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 16:19:24

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 896 897 898 899 900 [901] 902 903 904 905 906 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13231909 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #44596 Dátum: 2010 Március 21, 21:10:31 »

hátul nem volt gyárilag egyik modellen sem

924-es porke féket szoktak hátra tenni.
erről balage tud nyilatkozni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #44595 Dátum: 2010 Március 21, 20:30:35 »


Szettet úgy érted hogy első hátsó tengelyre? mind a 4 kerékhez? de most akkor enyémre nem jó hogy lemez legőkaros ? , vagy ezt most nem értem  Embarrassed
igen. nem egyforma a 73as és a 74es.
a szettet úgy érti hogy mindkét oldal, szerintem kompletten. hátul nem volt gyárilag egyik modellen sem
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #44594 Dátum: 2010 Március 21, 19:49:39 »

Kiváló komplett tárcsafék szettet tudok adni rá harmincért (pont 303-asból való :-)). :-)))



Szettet úgy érted hogy első hátsó tengelyre? mind a 4 kerékhez? de most akkor enyémre nem jó hogy lemez legőkaros ? , vagy ezt most nem értem  Embarrassed

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #44593 Dátum: 2010 Március 21, 19:48:25 »

Hamár lengőkar. A hátsó lengőkarok az évek során mennyit válltoztak? Nekem a 61-hez kellene egy pár jó állapotú, más évjáratból is pótolhatom?
Vagy járjak mérőszalaggal?

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #44592 Dátum: 2010 Március 21, 16:32:30 »

De. Látszik, hogy nem vagyok profi a szakmában. :-)

74-eshez lemezlengőkaros tengelycsonk kell, a tied kovácsolt lengőkaros, nem?
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #44591 Dátum: 2010 Március 21, 16:26:59 »

Az egyikkel volt lent Gyomán. Azt hiszem 1500-ös , automata. De nem vagyok biztos benne.
1600 manual volt (megfordult bátyám keze alatt)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #44590 Dátum: 2010 Március 21, 16:00:52 »

Kiváló komplett tárcsafék szettet tudok adni rá harmincért (pont 303-asból való :-)). :-)))

74-eshez lemezlengőkaros tengelycsonk kell, a tied kovácsolt lengőkaros, nem?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #44589 Dátum: 2010 Március 21, 15:42:38 »

jóvanna , nemláttam  Roll Eyes Lips Sealed

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #44588 Dátum: 2010 Március 21, 15:31:21 »

írj árat mert töröltetem egy adminnal :-)))))

"Kiváló komplett tárcsafék szettet tudok adni rá harmincért (pont 303-asból való :-)). :-)))"

tillárom, haj...
RNIE
« Hozzászólás #44587 Dátum: 2010 Március 21, 15:22:03 »

írj árat mert töröltetem egy adminnal :-)))))
Huh
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #44586 Dátum: 2010 Március 21, 14:43:06 »

Kiváló komplett tárcsafék szettet tudok adni rá harmincért (pont 303-asból való :-)). :-)))

az jó ár!!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #44585 Dátum: 2010 Március 21, 14:33:37 »

Kiváló komplett tárcsafék szettet tudok adni rá harmincért (pont 303-asból való :-)). :-)))

Hello mindenki. Van egy 1303-as 74-es évj. bogarunk ami felújítás alatt van(már alvázig bontva, homofúvás következik stb...). Kérdésem lenne az hogy hogyan lehetne a teljesítményét növelni? Olvastam sokat hogy érdemesebb egy nagyobb motrot szerezni bele ,mint a gyári 1.3-as piszkálni meg stb, de ha mégis ezt akarnánk akkor esetleg nagyobb hengerszett vagy nagyobbra fúrást elbír a hengerfal? vagy ezek a typ4-es(2.0) blokkok mennyire körülményesek berakás szempontból illetve mennyire nehéz beszerezni? Smiley
Futómű szempontból halotam olyat hogy az 1-es golf tárcsafékei passzolnak rá ebben mennyi a valóság?

Elég új vagyok a fúrumon és nem rég kezdtem a bogarazást sem úgyhogy bocsi ha valami nagy hülyeséget kérdezek.

Údv MatroX
 
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #44584 Dátum: 2010 Március 21, 14:17:09 »

Hello mindenki. Van egy 1303-as 74-es évj. bogarunk ami felújítás alatt van(már alvázig bontva, homofúvás következik stb...). Kérdésem lenne az hogy hogyan lehetne a teljesítményét növelni? Olvastam sokat hogy érdemesebb egy nagyobb motrot szerezni bele ,mint a gyári 1.3-as piszkálni meg stb, de ha mégis ezt akarnánk akkor esetleg nagyobb hengerszett vagy nagyobbra fúrást elbír a hengerfal? vagy ezek a typ4-es(2.0) blokkok mennyire körülményesek berakás szempontból illetve mennyire nehéz beszerezni? Smiley
Futómű szempontból halotam olyat hogy az 1-es golf tárcsafékei passzolnak rá ebben mennyi a valóság?

Elég új vagyok a fúrumon és nem rég kezdtem a bogarazást sem úgyhogy bocsi ha valami nagy hülyeséget kérdezek.

Údv MatroX
 
üdv a fedélzeten Smiley

több lehetőséged is van.  érdemes lehet elolvasni ezt a topikot az elejétől:
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=192.0

ha tudsz angolul érdemes pl a thesamba.com-on olvasgatni

a hengereket nem lehet nagyobbra fúrni (nincs rá szükség) felújításhoz úgyis új henger-dugó készletet érdemes venned. az 1600os olcsóbb is, mert több fogy abból. ehhez  a hengerfejet kell megmunkálni, vagy olyat venni, ami jó hozzá..
de először is tudnod kell mit is szeretnél és mennyi pénzt akarsz költeni rá. olvass sokat, nézd meg az árakat, kérdezz meg egy bogárszerelőt. ahhoz hogy városban tudd tartani a forgalom tempóját elég egy 1600os motor gyári karbival. autóúton az is tudja a 100at -110-120at (ki mennyire hajtja)
de tehetsz rá dupla karbi szettet is.. meg....  a határ a csillagos ég Wink
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #44583 Dátum: 2010 Március 21, 14:14:31 »

Hello mindenki. Van egy 1303-as 74-es évj. bogarunk ami felújítás alatt van(már alvázig bontva, homofúvás következik stb...). Kérdésem lenne az hogy hogyan lehetne a teljesítményét növelni? Olvastam sokat hogy érdemesebb egy nagyobb motrot szerezni bele ,mint a gyári 1.3-as piszkálni meg stb, de ha mégis ezt akarnánk akkor esetleg nagyobb hengerszett vagy nagyobbra fúrást elbír a hengerfal? vagy ezek a typ4-es(2.0) blokkok mennyire körülményesek berakás szempontból illetve mennyire nehéz beszerezni? Smiley
Futómű szempontból halotam olyat hogy az 1-es golf tárcsafékei passzolnak rá ebben mennyi a valóság?

Elég új vagyok a fúrumon és nem rég kezdtem a bogarazást sem úgyhogy bocsi ha valami nagy hülyeséget kérdezek.

Údv MatroX
 
Szia!
Grat a típus választáshoz, ez a legjobb  Wink
Motor tuning az pénztárca függő. Tehát a kérdés az, hogy mennyit szánsz rá.
A legminimálisabb lépés ilyenkor egy 1.6-os henger-dugó szett felszerelése. Ezt olcsón megúszhatod, semmi átalakítás nem kell, felmaratod a hengerfejeket és kész. Veszel még egy tömítéskészletet, és megúsztad az egészet 50 e ft-ból. De a legeslegjobb esetben is max 50Le-t tudsz kicsikarni a motorodból. Ezzel már azért lehet haladni, de ne várj nagy csodát, azért egy 1.3-astól jobb.
Ha van még rá keret, akkor jöhet egy nagyobb központi karbi szett (50 e-től), és valami sport kipuff (25 e-től).
De még ekkor mindig nem újítottad fel a blokkot, ami valószínűleg előbb utóbb elkezd elvérezni a csapágyoknál, akkor meg bonthatod szét az egészet.
Egy jó blokkfelújítás 50-80 e ft anyaggal.
Ha még mindig van mit költeni, akkor jöhet a hengerfej (jobb minél hamarabb), egy nagyobb szelepes párja mondjuk 50e-től.
Ha már blokkot bontasz, akkor egy sport veztengely is rakható bele, 30e-től. Jöhet még egy pár 1.25-ös himbasor, 25e-től.
További izmosításkor a központi karbit felválthatja egy dupla karbi, 100e ft-tól.
Ha ezt mindet megcsinálod, és maradsz az 1.6ccm-nél, akkor is max 80 Le-t tudsz elérni. Ekkor már 300-400e ft-nál jársz.
Remélem tudtam segíteni, ha van még kérdésed, akkor van erre egy Motortuning "szaktopic" itt, keresd meg.
 
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #44582 Dátum: 2010 Március 21, 13:28:21 »

Hello mindenki. Van egy 1303-as 74-es évj. bogarunk ami felújítás alatt van(már alvázig bontva, homofúvás következik stb...). Kérdésem lenne az hogy hogyan lehetne a teljesítményét növelni? Olvastam sokat hogy érdemesebb egy nagyobb motrot szerezni bele ,mint a gyári 1.3-as piszkálni meg stb, de ha mégis ezt akarnánk akkor esetleg nagyobb hengerszett vagy nagyobbra fúrást elbír a hengerfal? vagy ezek a typ4-es(2.0) blokkok mennyire körülményesek berakás szempontból illetve mennyire nehéz beszerezni? Smiley
Futómű szempontból halotam olyat hogy az 1-es golf tárcsafékei passzolnak rá ebben mennyi a valóság?

Elég új vagyok a fúrumon és nem rég kezdtem a bogarazást sem úgyhogy bocsi ha valami nagy hülyeséget kérdezek.

Údv MatroX
 

[a csatolmányt egy admin törölte]

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #44581 Dátum: 2010 Március 21, 08:51:34 »

Ez az az autó amit a Kelemen Tomi árult párban egy másikkal?
Az egyikkel volt lent Gyomán. Azt hiszem 1500-ös , automata. De nem vagyok biztos benne.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #44580 Dátum: 2010 Március 21, 03:52:41 »

Ez az az autó amit a Kelemen Tomi árult párban egy másikkal?
Ebből a zöld színből,szakadt 1303-as,van öt különböző rendszámú a regiszteremben.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #44579 Dátum: 2010 Március 20, 23:50:37 »

tuttam én hogy kell itthonra egy 303-mas  bár a csunyáját eltüntettem Roll Eyes
tettszik. Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #44578 Dátum: 2010 Március 20, 22:19:24 »

Mert igy még azzal is szembesülnie kellett,hogy nem csak ellopták a vasat,hanem itthon szét is bontották.

legalább nem a niggerek használják afrikában.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #44577 Dátum: 2010 Március 20, 21:38:34 »

néhány alkatrész meg lett belőle, de azt mondta a Laci inkább ne látta volna...
Mert igy még azzal is szembesülnie kellett,hogy nem csak ellopták a vasat,hanem itthon szét is bontották.

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #44576 Dátum: 2010 Március 20, 20:17:35 »

tuttam én hogy kell itthonra egy 303-mas  bár a csunyáját eltüntettem Roll Eyes
Ez az az autó amit a Kelemen Tomi árult párban egy másikkal?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44575 Dátum: 2010 Március 20, 17:45:57 »

tuttam én hogy kell itthonra egy 303-mas  bár a csunyáját eltüntettem Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #44574 Dátum: 2010 Március 20, 17:44:13 »

Sad Cry Cry Cry
<beszúrt kép törölve>
néhány alkatrész meg lett belőle, de azt mondta a Laci inkább ne látta volna...

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #44573 Dátum: 2010 Március 20, 16:31:32 »

a szép T3-ast ellopták az Orkok.
... legalább egy szaros riasztó lett volna benne
Sad Cry Cry Cry
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #44572 Dátum: 2010 Március 20, 09:22:32 »

a másik kocsiját meg ugye ellopták....  Cry Cry Cry
a szép T3-ast ellopták az Orkok.
... legalább egy szaros riasztó lett volna benne

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #44571 Dátum: 2010 Március 19, 23:52:32 »

nem tudta letenni a vasat, mert annak ellenére, hogy kevés pénze van, sokat dolgozik. A folyást régóta tudta, de inkább rátöltött rendszeresen, az (olajszintet naponta többször is ellenőrizte). A gyertyát régebben ki akarta cserélni, de az az egy, már akkor nem jött ki, és a menet javítását nem vállalták, csak úgy, ha kint van a motor. Az autó felújítását örökségből fedezi...

a másik kocsiját meg ugye ellopták....  Cry Cry Cry
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #44570 Dátum: 2010 Március 19, 23:27:54 »

Hát... Gyertyát cserélni és az olajfolyás helyét/okát kideríteni és megjavítani nem akkora költség... Nem értem, mert ha csontra felújításra szerencsére telik, akkor ezekre nem???
Én 25-30-at megyek évente az off-ossal és még nagyon sokáig nem fogom tudni lecserélni, így nem rajta spórolok...
nem tudta letenni a vasat, mert annak ellenére, hogy kevés pénze van, sokat dolgozik. A folyást régóta tudta, de inkább rátöltött rendszeresen, az (olajszintet naponta többször is ellenőrizte). A gyertyát régebben ki akarta cserélni, de az az egy, már akkor nem jött ki, és a menet javítását nem vállalták, csak úgy, ha kint van a motor. Az autó felújítását örökségből fedezi...

Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #44569 Dátum: 2010 Március 19, 23:16:07 »

Hát... Gyertyát cserélni és az olajfolyás helyét/okát kideríteni és megjavítani nem akkora költség... Nem értem, mert ha csontra felújításra szerencsére telik, akkor ezekre nem???
Én 25-30-at megyek évente az off-ossal és még nagyon sokáig nem fogom tudni lecserélni, így nem rajta spórolok...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #44568 Dátum: 2010 Március 19, 23:08:06 »

Ez durva....
Hogy lehet egy autót ennyire lesz@rni, főleg, ami napi használatban van...
a szegénység nagy úr...
hidd el Laci nagyon szereti ezt az autót. Áprilisban lejár a műszaki, akkor csontra szétszedi, és felújítja. Az OT a cél.  Grin
Én drukkolok neki  Wink

Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #44567 Dátum: 2010 Március 19, 23:00:19 »

Ez durva....
Hogy lehet egy autót ennyire lesz@rni, főleg, ami napi használatban van...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #44566 Dátum: 2010 Március 19, 22:45:00 »

Üdv Mindenkinek!

Fehér Laci barátom hozzájárult, hogy a fórumozókkal megosszam néhány kép kíséretében a tapasztalatát arról, hogy a bogár motor mit kibír, és hogy az elmulasztott karbantartás milyen problémákat okozhat.

http://picasaweb.google.hu/kinviktor/LaciJavitas?feat=email#

Laci elmondása szerint a motorból évek óta dőlt az olaj, mert az olajhűtő tömítései kikeményedtek. Hetente egy litert utána kellett tölteni. A motort vastagon befedte az olajsár, de olyan szinten, hogy a hűtőbordákat teljesen eltömítette, emiatt valószínűleg megnőtt a motor üzemi hőmérséklete is. Az autó mindezek ellenére napi használatban tökéletesen működött. Laci évente huszonezer  kilométereket ment vele. A gyújtógyertyák 6 éve nem voltak kicserélve. (a gyertyahézagok 2mm-esek voltak). Az egyik gyertya kitekerésekor magával hozta a menetet is, a főtengelyszimering bakelit keménységű lett, úgy kellett kivésni a helyéről.
A témában laikus vagyok, ezért nézzétek el nekem, ha nem írtam elég szakszerűen, de azt hiszem a képek magukért beszélnek.

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #44565 Dátum: 2010 Március 19, 22:15:53 »

bizony hogy jól emléxel!  lehet hogy téged is megvicelt? Wink
Most ég a pofám, de mint tudjuk egy bogár soha nem készül el...2003 június óta van vizsga a bogaramon felújítás után, de azóta is univerzális relé van benne, így a visszajelző izzója nincs bedugva a km órába csak mögötte lóg, precízen szigetelő szalaggal oda ragasztva a spirálhoz vagy valami vezetékhez hogy ne mozduljon el. (na ja a villamosmérnök bogara Cheesy Cheesy )
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #44564 Dátum: 2010 Március 19, 22:15:34 »

Lassan olajpumpat kell cserélnem.
A motort nem veszem ki.
Valaki leírhatná a buktatókat.
köszi.
Ha nincs beragasztva hermetikkel akkor nincs, a fedélt a tömítés(sekkel) tudod hézagolni. 0,1 mm-es hézagnak kell lennie. Ha nem mozdul akkor vedd ki a tőcsavarokat aztán kocogtasd, ha sehogy sem indul meg akkor szerkessz egy kihúzót. A blokkfelek első csavarjait ne lazítsd fel mert később eresztheti az olajat.


                             GNX-967
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #44563 Dátum: 2010 Március 19, 21:07:08 »

Lassan olajpumpat kell cserélnem.
A motort nem veszem ki.
Valaki leírhatná a buktatókat.
köszi.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #44562 Dátum: 2010 Március 19, 14:34:38 »

  itt arról volt szó hogy a visszajelzésre kijövő szál testet adjon ne +  Kiss
 
Ja tényleg,csak már belefeledkeztem oly rég tárgyaljuk.
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #44561 Dátum: 2010 Március 19, 14:33:36 »

vagy átrakatod  valamelyik oldali rugót 1/3 ricnivel  vagy tudok neked csinálni belőle olyat mint lentebb a képen Wink

A hintaszéket kérem... Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44560 Dátum: 2010 Március 19, 14:21:31 »

A bogaram hátulja ferde. Az egyik oldalon jobban ül, mint a másikon, alig észrevehetően, kb. 2 cm magasságkülönbséggel. Mitől lehet?
vagy átrakatod  valamelyik oldali rugót 1/3 ricnivel  vagy tudok neked csinálni belőle olyat mint lentebb a képen Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44559 Dátum: 2010 Március 19, 14:19:24 »

mi ez kerti hintaszék? Cool
talált süllyedt  (csak még a hinta szerkezet a supedlibe van  de már nem sokáig)

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44558 Dátum: 2010 Március 19, 14:15:50 »

A rellé a 6 voltos rendszerben vastagabb szigetelt rézdróttal készül. Átalakítás 12 voltra nem lehetséges,és fordítva sem.
  itt arról volt szó hogy a visszajelzésre kijövő szál testet adjon ne +  Kiss
 

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #44557 Dátum: 2010 Március 19, 13:32:03 »

A rellé a 6 voltos rendszerben vastagabb szigetelt rézdróttal készül. Átalakítás 12 voltra nem lehetséges,és fordítva sem.

Mint ahogyan a szivató bimetallja, nem igazán átalakítható. Legfeljebb sorba kötsz kettőt. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Oldalak: 1 ... 896 897 898 899 900 [901] 902 903 904 905 906 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.398 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.