www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 14, 10:40:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 886 887 888 889 890 [891] 892 893 894 895 896 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14073710 alkalommal)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45002 Dátum: 2010 április 09, 07:41:40 »

-egy db kisflex kulcs félretéve  Wink ha feléd járok beadom.
Buflákot meg sokat látom mostanság. (utóbbi fél év)
barátnőm nagyszüleinek a házával szemben van az örzött parkoló ahol tartod..

miután elhalálozott a drága munkatársam (Black and Decker 710 ) vettem egy ugyanilyet ismét ,többekközött mert jó áron megy a bricoban 7e és adnak hozzá egy pár korongot is . Nameg a garanciapapírját nedm találom az elözőnek így gondolván majd ezzel pótolom . igaz van egy gyári szám a burkolaton ami nem eggyezik a régi gyártási ideléyvel (eggyértelmű). de egy próbát megér . már arra is gondoltam h fogom az egész motort és átrakom a másikba.
(igen ekkora szegénység van h 6ft-on szarakodok...) főleg úgy h nem is hiszem h a leégett flex garanciális:)) hibának számít..

a korong burkolatát kérnémszépen !
a makitámról a fater elhagyta ,hátha jó hozzá

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #45001 Dátum: 2010 április 09, 07:32:12 »

a
-egy db kisflex kulcs félretéve  Wink ha feléd járok beadom.
Buflákot meg sokat látom mostanság. (utóbbi fél év)
barátnőm nagyszüleinek a házával szemben van az örzött parkoló ahol tartod..

miután elhalálozott a drága munkatársam (Black and Decker 710 ) vettem egy ugyanilyet ismét ,többekközött mert jó áron megy a bricoban 7e és adnak hozzá egy pár korongot is . Nameg a garanciapapírját nedm találom az elözőnek így gondolván majd ezzel pótolom . igaz van egy gyári szám a burkolaton ami nem eggyezik a régi gyártási ideléyvel (eggyértelmű). de egy próbát megér . már arra is gondoltam h fogom az egész motort és átrakom a másikba.
(igen ekkora szegénység van h 6ft-on szarakodok...) főleg úgy h nem is hiszem h a leégett flex garanciális:)) hibának számít..


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45000 Dátum: 2010 április 08, 23:01:54 »

Köszönöm így már megvan.
Csak a 1303USA typ1 hőcserélőjét nem találom sehol, hogy hogy nézhet ki amire ez rámegy.

A typ4 hőcserélőjéhez hasonló, de csak az injektoros motorokon olyan. Ezért más AZS kocsiján (olyan, mint bármely európain).

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #44999 Dátum: 2010 április 08, 22:23:00 »

na de mióta? Napk óta nem voltam.  Undecided

(lassan a meló a fórumozás rovására megy, nem lesz ez így jó.... ) :/
több mint 10éve megvan neki!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #44998 Dátum: 2010 április 08, 22:05:46 »

csak panorámaablakosokat gyűjt  Grin
na de mióta? Napk óta nem voltam.  Undecided

(lassan a meló a fórumozás rovására megy, nem lesz ez így jó.... ) :/

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #44997 Dátum: 2010 április 08, 22:03:04 »

Van buflákod?  Shocked
csak panorámaablakosokat gyűjt  Grin
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #44996 Dátum: 2010 április 08, 22:00:58 »

hát az én 03-asom amerikai, de pont a fűtésdobnál semmi különbséget nem láttam
Van buflákod?  Shocked

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #44995 Dátum: 2010 április 08, 21:06:13 »

Köszönöm így már megvan.
Csak a 1303USA typ1 hőcserélőjét nem találom sehol, hogy hogy nézhet ki amire ez rámegy.


hát az én 03-asom amerikai, de pont a fűtésdobnál semmi különbséget nem láttam
1303LS
« Hozzászólás #44994 Dátum: 2010 április 08, 20:44:42 »

a fűtésdob elzárócsappantyúja?
Köszönöm így már megvan.
Csak a 1303USA typ1 hőcserélőjét nem találom sehol, hogy hogy nézhet ki amire ez rámegy.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44993 Dátum: 2010 április 08, 20:41:39 »

Akkor még azt mond meg ez micsoda.
<beszúrt kép törölve>
1303USA-t és T2-t ír.
T2 -nél a 2lityis motoron már én is láttam ilyet Roll Eyes

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #44992 Dátum: 2010 április 08, 20:34:30 »

Akkor még azt mond meg ez micsoda.
<beszúrt kép törölve>
1303USA-t és T2-t ír.

a fűtésdob elzárócsappantyúja?
1303LS
« Hozzászólás #44991 Dátum: 2010 április 08, 20:30:23 »

Én is töprengtem ezen a 03-asnál, többet is megnéztem, mindegyiken ott volt a bemélyedés és a kis csöcs, de nem jöttem rá, hogy miért. Vennem kellett egy Karmannt, hogy megértsem a dolgot. (nagyképű szmájli) Ja, és nem csak ezért emelheted meg a pipád, hanem mert politikailag és ideológiailag is túlképzett vagyok. (nagyonnagy arcú szmájli)
Akkor még azt mond meg ez micsoda.

1303USA-t és T2-t ír.
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #44990 Dátum: 2010 április 08, 20:23:28 »

Nem értem, hogy ha mindenféle bonyodalom nélkül (ahogy előttem írták 10 csavarral) át lehet szerelni rá a gyári 1303-as tárcsaféket, ami ugyanolyan jó mint a 924-esé, és 30ezer Ft-ért lehet venni, akkor minek kell bonyolítani és egy típusidegent feltenni. Aztán megy a szívás, hogy ez nem stimmel, az nem stimmel... Meg jön az osztókör probléma, amit kiküszöböltök osztókörmódosítóval, aztán olyan széles lesz az autó, hogy beleér a sárédőbe, aztán kiszélesítitek a sárvédőt, stb... Végül többszörös áron lesz egy félmegoldásokkal teli féked...
Nem azt mondom, lehet variálni (Hiszen én is csináltam már vad dolgokat... Roll Eyes ), de csak akkor variáljunk, ha a gyárinál jobb lesz az eredmény... Pl, ha 944, 911 féket raknál rá, ami komolyabb és utána arra cup felniket tennél a Porsche osztókörrel, akkor azt mondom ok.
Egyébként előttem is mondták: Ezeket még eladhatod... És akkor ott a 30ezres gánymentes megoldás...

Én is inkább 944-est raktam fel mint 924-est mert a 924-es osztóköre szinte semmi klasszikus felniével nem egyezik.

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #44989 Dátum: 2010 április 08, 20:12:25 »

Erről beszélsz?
Végre valami ami miatt megemelhetem előtted a kalapom kipám.  Cheesy

Én is töprengtem ezen a 03-asnál, többet is megnéztem, mindegyiken ott volt a bemélyedés és a kis csöcs, de nem jöttem rá, hogy miért. Vennem kellett egy Karmannt, hogy megértsem a dolgot. (nagyképű szmájli) Ja, és nem csak ezért emelheted meg a pipád, hanem mert politikailag és ideológiailag is túlképzett vagyok. (nagyonnagy arcú szmájli)
« Utoljára szerkesztve: 2010 április 08, 20:15:53 írta vetart »

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44988 Dátum: 2010 április 08, 19:56:24 »

 na ma ki raktam a végre a garázsból, a nagyseggű feketét

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44987 Dátum: 2010 április 08, 19:54:06 »

Én megmondom. Ez valószínűleg egy 1303-as, ugye? A 03-asok és a késői Karmannok padlólemezének a mintázata (csak a nyomás egy része, nem a mérete!) megegyezik, és vszeg. a gerenda is a napoleontól hátrafelé ugyanaz. Van rajta egy íves benyomás ettől a csöcstől a küszöbig. A kivezetés a fűtésbovdené, amely a padlólemezen levő csatornácskában egy-egy hüvelyben mindkét oldalra a fűtéscsatorna nyílásához vezet. Az azon levő lamellát mozgatja a bovden, nincs rajta kézi kallantyú. A bal karral nem előre-hátra lehet vele irányítani a fűtést, hanem az utastérfűtést egyszerre nyitni elől és hátul, illetve zárt állapotban a meleg erősen felmegy a szélvédőre. Hát ez a rejtély megoldása.
és tényleg  Shocked az amit mondottál de a részemre látható darabkákból sose jöttem volna rá  ,köszi!

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #44986 Dátum: 2010 április 08, 19:49:45 »

olajokat lehet keverni?
Igen.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #44985 Dátum: 2010 április 08, 19:44:10 »

más márkájú de ugyanolyna viszkozitású (20w50) es olajokat lehet keverni a bogármotorokhoz?
1303LS
« Hozzászólás #44984 Dátum: 2010 április 08, 19:23:04 »

Én megmondom. Ez valószínűleg egy 1303-as, ugye? A 03-asok és a késői Karmannok padlólemezének a mintázata (csak a nyomás egy része, nem a mérete!) megegyezik, és vszeg. a gerenda is a napoleontól hátrafelé ugyanaz. Van rajta egy íves benyomás ettől a csöcstől a küszöbig. A kivezetés a fűtésbovdené, amely a padlólemezen levő csatornácskában egy-egy hüvelyben mindkét oldalra a fűtéscsatorna nyílásához vezet. Az azon levő lamellát mozgatja a bovden, nincs rajta kézi kallantyú. A bal karral nem előre-hátra lehet vele irányítani a fűtést, hanem az utastérfűtést egyszerre nyitni elől és hátul, illetve zárt állapotban a meleg erősen felmegy a szélvédőre. Hát ez a rejtély megoldása.
Erről beszélsz?
Végre valami ami miatt megemelhetem előtted a kalapom kipám.  Cheesy


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #44983 Dátum: 2010 április 08, 18:16:40 »

Én megmondom. Ez valószínűleg egy 1303-as, ugye? A 03-asok és a késői Karmannok padlólemezének a mintázata (csak a nyomás egy része, nem a mérete!) megegyezik, és vszeg. a gerenda is a napoleontól hátrafelé ugyanaz. Van rajta egy íves benyomás ettől a csöcstől a küszöbig. A kivezetés a fűtésbovdené, amely a padlólemezen levő csatornácskában egy-egy hüvelyben mindkét oldalra a fűtéscsatorna nyílásához vezet. Az azon levő lamellát mozgatja a bovden, nincs rajta kézi kallantyú. A bal karral nem előre-hátra lehet vele irányítani a fűtést, hanem az utastérfűtést egyszerre nyitni elől és hátul, illetve zárt állapotban a meleg erősen felmegy a szélvédőre. Hát ez a rejtély megoldása.
azt mondod, hogy a pedálok mellett/mögött végigmegy egy fűtésállító bovden? mert ez előrefelé áll, a pedálok felé, a váltó mellett
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #44982 Dátum: 2010 április 08, 17:50:12 »

mekk mondaná nekem valaki hogy az alvázgerendából a váltókar és ülésállító között alatt   kilógó kis csövecske mi a bánat ?
Én megmondom. Ez valószínűleg egy 1303-as, ugye? A 03-asok és a késői Karmannok padlólemezének a mintázata (csak a nyomás egy része, nem a mérete!) megegyezik, és vszeg. a gerenda is a napoleontól hátrafelé ugyanaz. Van rajta egy íves benyomás ettől a csöcstől a küszöbig. A kivezetés a fűtésbovdené, amely a padlólemezen levő csatornácskában egy-egy hüvelyben mindkét oldalra a fűtéscsatorna nyílásához vezet. Az azon levő lamellát mozgatja a bovden, nincs rajta kézi kallantyú. A bal karral nem előre-hátra lehet vele irányítani a fűtést, hanem az utastérfűtést egyszerre nyitni elől és hátul, illetve zárt állapotban a meleg erősen felmegy a szélvédőre. Hát ez a rejtély megoldása.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #44981 Dátum: 2010 április 08, 13:54:59 »

mekk mondaná nekem valaki hogy az alvázgerendából a váltókar és ülésállító között alatt   kilógó kis csövecske mi a bánat ?
Láttam már olyant, hogy az alvázgerenda mellett vitték hátra az olajcsövet. Nem lehet, h ez is az volt korábban?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #44980 Dátum: 2010 április 08, 11:42:23 »


A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44979 Dátum: 2010 április 08, 11:41:09 »

Ülésfütés kábelezése.

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #44978 Dátum: 2010 április 08, 11:39:53 »

mekk mondaná nekem valaki hogy az alvázgerendából a váltókar és ülésállító között alatt   kilógó kis csövecske mi a bánat ?
Ülésfütés kábelezése.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44977 Dátum: 2010 április 08, 11:38:39 »

mekk mondaná nekem valaki hogy az alvázgerendából a váltókar és ülésállító között alatt   kilógó kis csövecske mi a bánat ?

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #44976 Dátum: 2010 április 08, 11:05:58 »

Nem értem, hogy ha mindenféle bonyodalom nélkül (ahogy előttem írták 10 csavarral) át lehet szerelni rá a gyári 1303-as tárcsaféket, ami ugyanolyan jó mint a 924-esé, és 30ezer Ft-ért lehet venni, akkor minek kell bonyolítani és egy típusidegent feltenni. Aztán megy a szívás, hogy ez nem stimmel, az nem stimmel... Meg jön az osztókör probléma, amit kiküszöböltök osztókörmódosítóval, aztán olyan széles lesz az autó, hogy beleér a sárédőbe, aztán kiszélesítitek a sárvédőt, stb... Végül többszörös áron lesz egy félmegoldásokkal teli féked...
Nem azt mondom, lehet variálni (Hiszen én is csináltam már vad dolgokat... Roll Eyes ), de csak akkor variáljunk, ha a gyárinál jobb lesz az eredmény... Pl, ha 944, 911 féket raknál rá, ami komolyabb és utána arra cup felniket tennél a Porsche osztókörrel, akkor azt mondom ok.
Egyébként előttem is mondták: Ezeket még eladhatod... És akkor ott a 30ezres gánymentes megoldás...

A gyári 1303-as dobféktől csak jobban fog már valamivel a 924-es remélem. Gyárilag dobos volt és elég ramaty állapotban ezért gondolkodtunk valami tárcsás megoldásban.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #44975 Dátum: 2010 április 08, 10:56:50 »

Azaz a 75-ös modellévben, plusz az azutáni kabriók.

74 - 75 között már fogasléces kormányművel gyártották az 1303-asokat, nem sok van belőle itthon.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #44974 Dátum: 2010 április 08, 10:45:56 »


Ez meg mi a franc, fogasléces kormánymű, McPhersonos futómű, de alvázlemez középtartóval, ez egy Golf-Bogár mutáns?
74 - 75 között már fogasléces kormányművel gyártották az 1303-asokat, nem sok van belőle itthon.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #44973 Dátum: 2010 április 07, 22:46:05 »

arra már kiagyaltuk az osztókőr módosító hogyan lesz..  Nem tudok mostmár mit csinálni mert megvettem a 924-est
Nem azt kellett volna inkább megcsinálni? Grin Grin

Esztergáláshoz, osztókörmódosítóhoz, Flexest tudom ajánlani! Láttam már munkáját.
« Utoljára szerkesztve: 2010 április 07, 22:47:59 írta sparkafer »

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #44972 Dátum: 2010 április 07, 22:37:36 »

Akár el is lehet adni....

arra már kiagyaltuk az osztókőr módosító hogyan lesz..  Nem tudok mostmár mit csinálni mert megvettem a 924-est
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #44971 Dátum: 2010 április 07, 22:16:56 »

ja és elég buzi osztóköröd lesz4*108 Grin

arra már kiagyaltuk az osztókőr módosító hogyan lesz..  Nem tudok mostmár mit csinálni mert megvettem a 924-est

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #44970 Dátum: 2010 április 07, 22:13:47 »

A gyári 1303-as dobféktől csak jobban fog már valamivel a 924-es remélem. Gyárilag dobos volt és elég ramaty állapotban ezért gondolkodtunk valami tárcsás megoldásban.
ja és elég buzi osztóköröd lesz4*108 Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #44969 Dátum: 2010 április 07, 22:05:40 »

30-ért árulom a 303-as tárcsaféket, 10 csavar ki, majd be, fék beköt, futómű beállít és örül (már ha lemez lengőkaros).

A gyári 1303-as dobféktől csak jobban fog már valamivel a 924-es remélem. Gyárilag dobos volt és elég ramaty állapotban ezért gondolkodtunk valami tárcsás megoldásban.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #44968 Dátum: 2010 április 07, 22:02:23 »

ráadásul nézem blogodez 24es fék semmivel nem tud többet mint agyári 1303
as kis betétes mint golf/ugyan az/ és nem hütött szvsz nem sok értelme van amokolásnak....
amugy 44esé jobb...

A gyári 1303-as dobféktől csak jobban fog már valamivel a 924-es remélem. Gyárilag dobos volt és elég ramaty állapotban ezért gondolkodtunk valami tárcsás megoldásban.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #44967 Dátum: 2010 április 07, 21:54:06 »


Ez meg mi a franc, fogasléces kormánymű, McPhersonos futómű, de alvázlemez középtartóval, ez egy Golf-Bogár mutáns?

Így bontottam szét mindent kb 3 hete. Ez meg már vagy 15 éve így van össze rakva mielött szétszedtem. Szóval passz. Cheesy

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #44966 Dátum: 2010 április 07, 21:53:41 »

lesz még ott más baj is...... nem biztos h elsöre ezzel kéne kezdeni!
ráadásul nézem blogodez 24es fék semmivel nem tud többet mint agyári 1303
as kis betétes mint golf/ugyan az/ és nem hütött szvsz nem sok értelme van amokolásnak....
amugy 44esé jobb...

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44965 Dátum: 2010 április 07, 21:52:01 »


Ez meg mi a franc, fogasléces kormánymű, McPhersonos futómű, de alvázlemez középtartóval, ez egy Golf-Bogár mutáns?
hja a buflák volt a bogár bukása Roll Eyes

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #44964 Dátum: 2010 április 07, 21:49:26 »



Ez meg mi a franc, fogasléces kormánymű, McPhersonos futómű, de alvázlemez középtartóval, ez egy Golf-Bogár mutáns?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #44963 Dátum: 2010 április 07, 21:48:08 »

Van itt valaki aki csinált már 924 elsőfutómű és 1303-as alváz párosítást? Az a tünet hogy most vettük cska észre és lehet elég nagy baj hogy a gyári tengelycsonkon a kormány öszekötőnek a csatlakozási pontja más mint a 924 tárcsás futóműnek. 924-nek rövidebb az öntvény előre felé kb 2-3 centivel, minden más megyeggyezik vagyis elvileg ahogy mértük. Kérdés hogy így hogyan fog vieselkedni az egész dolog vagy semmi gond nem lesz? Mutatom képen is úgy könnyebb megérteni Smiley

<beszúrt kép törölve>
lesz még ott más baj is...... nem biztos h elsöre ezzel kéne kezdeni!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 886 887 888 889 890 [891] 892 893 894 895 896 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.156 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.