www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 06:17:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1876 1877 1878 1879 1880 [1881] 1882 1883 1884 1885 1886 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13293839 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5398 Dátum: 2006 Július 23, 19:55:33 »

Tééényleg?

Én tudom, na de ha mindenki úgy teszi be akkor mitől van a sok szar szimmering?
töb féle szimering nem mindegyik egy forma mélységbe kell beütni!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #5397 Dátum: 2006 Július 23, 19:54:24 »

a szimmeringet beolajozva illik betenni

Tééényleg?

Én tudom, na de ha mindenki úgy teszi be akkor mitől van a sok szar szimmering?

Egyébként meg indulhat úgy is az első pár fordulat hogy odatüsszent egy csepp olajat a csapágy mellett és már nincs is gond.
Mondjuk ha tök üres főtengelyt csak ugy berak valaki akkor nincs mit odaspriccelni az elején.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Július 23, 19:56:54 írta 1303LS »
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5396 Dátum: 2006 Július 23, 19:49:41 »

a szimmeringet beolajozva illik betenni
Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #5395 Dátum: 2006 Július 23, 19:47:35 »

STUNT!

Egy kérdés hozzád:
Már annyit gondolkodtam ezen, de nem tudom jó-e az elgondolásom.
Hátsó szimmering cserekor ha az elkövető totál tisztán -esetleg még benzinnel vagy féktisztítóval is lemosva a lendkereket- rakja össze az új szimmeringgel a motort az nem történhet meg hogy az első fordulatokkor mikor még nem kerül oda olaj eldörzsöli a száraz szimmeringet?
Annyi rossz szimmeringről hallani, hogy nem tudom elképzelni hogy szint minden második szar. Huh
Csak kérdezem. Undecided

a szimmeringet beolajozva illik betenni
1303LS
« Hozzászólás #5394 Dátum: 2006 Július 23, 19:44:23 »

A szimmering a lendkerék futófelületén tömít. Vagy sérült a felület, vagy rosszul rakták be a szimmeringet (megsérült) vagy nincs rendesen a helyére nyomva. Van kétféle szimmering az egyiket ütközésig be kell tolni, a másikat meg nem, ugyanis a tömítőajkai a két szimmeringnek nem ugyanott vannak.

A lendkerék végéből nem szokás leesztergálni, csak a csapágy felületről (csapról), nem hiszem, hogy annyit levettek, hogy az o gyűrű nem tömít és lötyög a lendkerék a főtengelyvégen (csak a csapok fogják). Akkora túlméretes csapágy már nincs.


Szerintem a szimmering berakásával lesz a hiba.

STUNT!

Egy kérdés hozzád:
Már annyit gondolkodtam ezen, de nem tudom jó-e az elgondolásom.
Hátsó szimmering cserekor ha az elkövető totál tisztán -esetleg még benzinnel vagy féktisztítóval is lemosva a lendkereket- rakja össze az új szimmeringgel a motort az nem történhet meg hogy az első fordulatokkor mikor még nem kerül oda olaj eldörzsöli a száraz szimmeringet?
Annyi rossz szimmeringről hallani, hogy nem tudom elképzelni hogy szint minden második szar. Huh
Csak kérdezem. Undecided
1303LS
« Hozzászólás #5393 Dátum: 2006 Július 23, 19:39:25 »

A szimmering a lendkerék futófelületén tömít. Vagy sérült a felület, vagy rosszul rakták be a szimmeringet (megsérült) vagy nincs rendesen a helyére nyomva. Van kétféle szimmering az egyiket ütközésig be kell tolni, a másikat meg nem, ugyanis a tömítőajkai a két szimmeringnek nem ugyanott vannak.

A lendkerék végéből nem szokás leesztergálni, csak a csapágy felületről (csapról), nem hiszem, hogy annyit levettek, hogy az o gyűrű nem tömít és lötyög a lendkerék a főtengelyvégen (csak a csapok fogják). Akkora túlméretes csapágy már nincs.


Szerintem a szimmering berakásával lesz a hiba.

Izé, nem elöl folyik neki? Shocked
« Utoljára szerkesztve: 2006 Július 23, 19:44:56 írta 1303LS »
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #5392 Dátum: 2006 Július 23, 18:49:51 »

Aha...

Valami hasonlót én is próbáltam. De nekifutok mégegyszer. Oszt' remélem sikerül valami szakit találnom.

Köszi!
Na, egy darabig feszítgettem, aztán qvára meguntam, és minden ijesztgetés ellenére kikaptam a felső, lötyögö csapot, nem kellett melegíteni, zárt ajtó mellett alulról egy dornival /ami mögé a fényezést megóvandó egy jóképű rongyot tettem/, némi csavarlazítózás után 3 határozott ütésre megmozdult, aztán már könnyen ment. Kár semmi, a méretet levettem, beadtam a legközelebbi esztergályosnak, és másnap este 200 forint kifizetése után az ajtómba passzítottam az új csapot.

Bácsi Győző
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #5391 Dátum: 2006 Július 23, 18:46:43 »



Szoval: Merki 'arany kezeit' tovabbra is ajanlom mindenkinek!


 Cool

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5390 Dátum: 2006 Július 23, 18:29:46 »

Hello

Megint van némi problémám... Sad
A motor bennvan a buszba,megy is  Smiley viszont az olaj folyik...vadiuj főtengelyszimmering van benne,O-gyürü,normális papirtömités,de még mindig csöpög....nekem csak az jutott eszembe,lehetöségként,hogy valaha esztergáltak a főtengelyböl,és talánn ezért nem tömit rendesen.....ez reális gondolatnak tünhet?????

És ha igen akkor mi lehet a legnormálisabb megoldás????

Ha pedig nem ez a gond szerintetek,akkor mi lehet?????

A szimmering a lendkerék futófelületén tömít. Vagy sérült a felület, vagy rosszul rakták be a szimmeringet (megsérült) vagy nincs rendesen a helyére nyomva. Van kétféle szimmering az egyiket ütközésig be kell tolni, a másikat meg nem, ugyanis a tömítőajkai a két szimmeringnek nem ugyanott vannak.

A lendkerék végéből nem szokás leesztergálni, csak a csapágy felületről (csapról), nem hiszem, hogy annyit levettek, hogy az o gyűrű nem tömít és lötyög a lendkerék a főtengelyvégen (csak a csapok fogják). Akkora túlméretes csapágy már nincs.


Szerintem a szimmering berakásával lesz a hiba.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
« Hozzászólás #5389 Dátum: 2006 Július 23, 15:12:15 »

Sziasztok!

1 honap utan tegnap visszakaptam Merki Pista batyamtol az automat: levizsgaztatva, lezoldkartyaztatva, fekrendszer-felujitas, olajcsere, beallitasok, padlolemez-javitas, stb.

Meglepodtem, de olyan hibakat is kijavitott, amikre en nem is figyeltem fel, csak a probakor alatt vettem eszre, hogy 'na ezt sem mcsinalja'. Aprosagok, de sok kicsi ugye sokra megy! (Megerositem, hogy a brazil-mexikoi utangyartott alkatreszek minosege erosen kerdojeles, meg 'zsir' uj allapotban is, pl. a gyujtokabel: 4-bol 1 cserere szorult)

Igy tegnap 110 km/h-val tartosan jottem hazafele (regebben csak kacerkodtam ezzel a sebesseg-tartomannyal, mivel eroteljes rangatasok leptek fel ennel a fordulatnal), a fekezes az uj gumikkal es az uj fekhengerekkel mint egy uj autoe, az elmeny pedig a nyari napsutesben lehuzott ablakkal es a jo zenevel leirhatatlan!  Smiley

Szoval: Merki 'arany kezeit' tovabbra is ajanlom mindenkinek!


Jééé!
Én mentem, vagyis csak utaztam a bogid anyós ülésén a Merkivel!
Egy bizonyos fordulaton úgy rángatott mint egy centrifuga, de jól ment.
1.6 ccm és Pict34???

MERKI PISTA A LEGNAGYOBB MESTER!
Úgy megy az öreg mint egy álom az új karbival, és most járok 410km-nél 1 teli tank benyával, és még van a tankba, ergó most így 10l /100km, de várhatóan kevesebb lesz. (központi progresszív karbi Weber DFAV 32/36).
Majd a gyomai gyorsulásin...
 Cool
1303LS
« Hozzászólás #5388 Dátum: 2006 Július 23, 13:33:26 »

Hello

Megint van némi problémám... Sad
A motor bennvan a buszba,megy is  Smiley viszont az olaj folyik...vadiuj főtengelyszimmering van benne,O-gyürü,normális papirtömités,de még mindig csöpög....nekem csak az jutott eszembe,lehetöségként,hogy valaha esztergáltak a főtengelyböl,és talánn ezért nem tömit rendesen.....ez reális gondolatnak tünhet?????

És ha igen akkor mi lehet a legnormálisabb megoldás????

Ha pedig nem ez a gond szerintetek,akkor mi lehet?????

Lehet olyan, hogy a blokk összerakásakor -ha sok pasztát nyomnak a felületre- a paszta eltömíti azt a kis rést ahol az olaj visszacsorog alulra. Ilyet hallottam nemrég, orvosolva is lett, az eredményt nem tudom, a vizsgáztatódnál érdeklődj mit tud mondani.
Egyébként szerintem az olajsár is csinálhat ilyet elhanyagoláskor, akkor meg valami tisztító adalékot ki lehet próbálni, még mindig jobb mint egy motorszétborítás.
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #5387 Dátum: 2006 Július 23, 13:23:00 »

Hello

Megint van némi problémám... Sad
A motor bennvan a buszba,megy is  Smiley viszont az olaj folyik...vadiuj főtengelyszimmering van benne,O-gyürü,normális papirtömités,de még mindig csöpög....nekem csak az jutott eszembe,lehetöségként,hogy valaha esztergáltak a főtengelyböl,és talánn ezért nem tömit rendesen.....ez reális gondolatnak tünhet?????

És ha igen akkor mi lehet a legnormálisabb megoldás????

Ha pedig nem ez a gond szerintetek,akkor mi lehet?????

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Bittymakk
Hozzászólások: 74


« Hozzászólás #5386 Dátum: 2006 Július 23, 13:19:33 »

Hát igen, kiszedni a zsanért nem lehet kis szopás meg nehéz megóvni az ajtót is.
A feszítést én a kotyogásra értettem és csak kis lógásnál lesz jó szerintem.Nálam már az egyik ajtó így jó.
Úgy gondolom hogy a felső kilazít nyitott ajtónál kilógat (azt a pár mm-ert) alsó belő fixre húz.
Ezután felső helyére állít (ekor picit feszít az alsó csap lógásán) azt is lehúz.
Persze ez így az alsó csap lógását teszi nemészrevehetővé(mondjuk műszaki vizsga)
Nekem az alsó kotyogott így egy picit a felső tök jó.

Aha...

Valami hasonlót én is próbáltam. De nekifutok mégegyszer. Oszt' remélem sikerül valami szakit találnom.

Köszi!
1303LS
« Hozzászólás #5385 Dátum: 2006 Július 23, 12:24:05 »

Hát igen. A megfeszítés sztem. ideiglenes megoldás, mert visszaereszkedik. Vagy nem?  Próbáltam a zsanér  mögé tenni egy kis lemezt. De ezt nem lehet a végtelenségig folytatni, mert beleérek az oszlopba. A zsanérból a csapot meg nem egyszerű kiszedni. Mondjuk az még talán menne töb napos szeretgetés után melegítés nélkül, de abba kéne esztergálni másikat ugye... Ez itt a sakk.matt nekem.  Sad
Hát igen, kiszedni a zsanért nem lehet kis szopás meg nehéz megóvni az ajtót is.
A feszítést én a kotyogásra értettem és csak kis lógásnál lesz jó szerintem.Nálam már az egyik ajtó így jó.
Úgy gondolom hogy a felső kilazít nyitott ajtónál kilógat (azt a pár mm-ert) alsó belő fixre húz.
Ezután felső helyére állít (ekor picit feszít az alsó csap lógásán) azt is lehúz.
Persze ez így az alsó csap lógását teszi nemészrevehetővé(mondjuk műszaki vizsga)
Nekem az alsó kotyogott így egy picit a felső tök jó.
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #5384 Dátum: 2006 Július 23, 12:14:08 »

A party 11 körül kezdődik, és kb 3-4-ig tart. Gyertek. ha hoztok juhtúrót, kaptok sztrapacskát is. :-)
Akkor eddig jön a teo, a Stunt és gumiék. Esetleg még valaki? .-)

Szedáéknál Bugmasterrel közösen főtengelyszimmering csere van. A mai nap az SZMB keretében telik...

Más: első ablakról alulról le kellene szednem a fém sínt. Kérnék ötleteket roncsolásmentes eltávolításra.
Köszönöm!

És milyen címre lehetne menni?  Roll Eyes

Petyó
Nem elérhető Bittymakk
Hozzászólások: 74


« Hozzászólás #5383 Dátum: 2006 Július 23, 11:29:54 »

Próbáld meg picit megfeszíteni és úgy meghúzni, el fog múlni az a kotyogás.
Persze az zsanérjavítás az igazi csak az nem egyszerű szépen. Undecided

Hát igen. A megfeszítés sztem. ideiglenes megoldás, mert visszaereszkedik. Vagy nem?  Próbáltam a zsanér  mögé tenni egy kis lemezt. De ezt nem lehet a végtelenségig folytatni, mert beleérek az oszlopba. A zsanérból a csapot meg nem egyszerű kiszedni. Mondjuk az még talán menne töb napos szeretgetés után melegítés nélkül, de abba kéne esztergálni másikat ugye... Ez itt a sakk.matt nekem.  Sad
1303LS
« Hozzászólás #5382 Dátum: 2006 Július 23, 11:18:26 »

Emberek!

Kicsit lóg az ajtóm. Próbálgattam beállítani, de egyenlőre nem sikerült. Valsz. rendbe kell először a zsanérokat rántani (úgy, hogy a fényezés túlélje). Tudtok ajánlani valakit (lehetőleg Velencei tó környéke), aki a segítségemre lehet ebben?

Előre is köszi.

Próbáld meg picit megfeszíteni és úgy meghúzni, el fog múlni az a kotyogás.
Persze az zsanérjavítás az igazi csak az nem egyszerű szépen. Undecided
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #5381 Dátum: 2006 Július 23, 10:39:28 »

ok.de használtban ez fehér holló ,szerintem...... Undecided

de ha véletlenül tudok akkor sikitok.

üdvw
Megköszönném  Wink

üdVW
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #5380 Dátum: 2006 Július 23, 10:38:45 »

Van a Nankangnak iylen gumija  Wink
ok.de használtban ez fehér holló ,szerintem...... Undecided

de ha véletlenül tudok akkor sikitok.

üdvw

Nem elérhető Bittymakk
Hozzászólások: 74


« Hozzászólás #5379 Dátum: 2006 Július 23, 10:38:22 »

Emberek!

Kicsit lóg az ajtóm. Próbálgattam beállítani, de egyenlőre nem sikerült. Valsz. rendbe kell először a zsanérokat rántani (úgy, hogy a fényezés túlélje). Tudtok ajánlani valakit (lehetőleg Velencei tó környéke), aki a segítségemre lehet ebben?

Előre is köszi.
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #5378 Dátum: 2006 Július 23, 10:36:46 »

ezt a méretet honnan szedted,ha nem vagyok tolakodó?
Van a Nankangnak iylen gumija  Wink
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #5377 Dátum: 2006 Július 23, 10:34:13 »

Ha valaki tud használt(70-80%os) 165/40 R16 gumit (2dbot) az vhogy értesitsen már, légyszi  Smiley
ezt a méretet honnan szedted,ha nem vagyok tolakodó?

Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #5376 Dátum: 2006 Július 23, 10:32:38 »

Ha valaki tud használt(70-80%os) 165/40 R16 gumit (2dbot) az vhogy értesitsen már, légyszi  Smiley
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5375 Dátum: 2006 Július 23, 10:20:30 »

Más: első ablakról alulról le kellene szednem a fém sínt. Kérnék ötleteket roncsolásmentes eltávolításra.
Köszönöm!

flex!!
utána meg sziloplaszt :-)))

ez a szoros illesztés nagyon belefolyt a tudatodba, úgy érzem.... :-PPP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #5374 Dátum: 2006 Július 23, 10:13:20 »

A party 11 körül kezdődik, és kb 3-4-ig tart. Gyertek. ha hoztok juhtúrót, kaptok sztrapacskát is. :-)
Akkor eddig jön a teo, a Stunt és gumiék. Esetleg még valaki? .-)

Szedáéknál Bugmasterrel közösen főtengelyszimmering csere van. A mai nap az SZMB keretében telik...

Más: első ablakról alulról le kellene szednem a fém sínt. Kérnék ötleteket roncsolásmentes eltávolításra.
Köszönöm!
juhturonk az nem van itthon, de cserébe kicserélem a benyacsapot a szinyom! Cheesy

ja és csak úgy megyünk.......szúrkolni Tongue

üdvw

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5373 Dátum: 2006 Július 23, 10:08:43 »

Szoros illesztéssel rögzül. Nem igazán van ötleten, hogyan lehet rögzíteni. nekem pillanatragasztóval nem sikerült.

Tegnap foglalatoskodtam az autómmal egy keveset, többek között visszatettem a gyári méretű levegő fúvókákat, amitől megint jól indul az autóm és nem fulladozik alapjáraton, meg csavargattam az olajnyomás szabályzót, amit már korábban beépítettem, de alapon volt.
Ezt:
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=204

Nagyon érdekes, hogy alapjáraton ha becsavarom és lesz meleg motoron állandó 2 bar-os nyomás akkor a motor vezérlési zaja nagyon elcsendesedik, de ilyenkor fordulaton van 6-8-bar-os nyomás. Azt nem igazán értem, hogy az első (vagyishogy hátsó, a szíjtárcsánál lévő) szelep miért nem old le, de ez van. Mivel nekem az érzékelő az olajhűtőn van (typ3), nem akartam, hogy itt legyen 8 bar-os nyomás, mert akkor olajfolyás is lesz előbb-utóbb, úgyhogy visszatekertem a nyomás alapjáraton 1-1.5-bar közé, ekkor fordulaton 6 bar van. Így hagytam, meglátjuk mi lesz.


A km órát is szétszedtem, az volt a baja, amit mondtak is itt páran, a meghajtó tengelyen lévő kerék lelazult és melegben elforgott rajta. Elmondani könnyű, megcsinálni iszonyat szopás, lehet, hogy nem is sikerült, melegben kiderül. Az óra szétszedése egyszerű, de arra nem sikerült rájönnöm, hogy a mutató hogy rögzül a tengelyen, tudja valaki? Nem akartam letörni....

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5372 Dátum: 2006 Július 23, 10:07:11 »

A party 11 körül kezdődik, és kb 3-4-ig tart. Gyertek. ha hoztok juhtúrót, kaptok sztrapacskát is. :-)
Akkor eddig jön a teo, a Stunt és gumiék. Esetleg még valaki? .-)

Szedáéknál Bugmasterrel közösen főtengelyszimmering csere van. A mai nap az SZMB keretében telik...

Más: első ablakról alulról le kellene szednem a fém sínt. Kérnék ötleteket roncsolásmentes eltávolításra.
Köszönöm!
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #5371 Dátum: 2006 Július 23, 09:19:26 »

Ma SZMB party szerintem nálam, mert a Bigbug kicsit elferdült tegnap. Hátsó kerékcsapágyakat cserélünk (olajos féltengely) a teo kocsijában. Igyekszem dokumentálni.
meddig tart ez a party?

lehet hogy benéznénk a kiscsaládommal,az ikeából vissze felé,ha nem zavarunk..... Cool

üdvw

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5370 Dátum: 2006 Július 23, 09:13:42 »


Tegnap foglalatoskodtam az autómmal egy keveset, többek között visszatettem a gyári méretű levegő fúvókákat, amitől megint jól indul az autóm és nem fulladozik alapjáraton, meg csavargattam az olajnyomás szabályzót, amit már korábban beépítettem, de alapon volt.
Ezt:
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=204

Nagyon érdekes, hogy alapjáraton ha becsavarom és lesz meleg motoron állandó 2 bar-os nyomás akkor a motor vezérlési zaja nagyon elcsendesedik, de ilyenkor fordulaton van 6-8-bar-os nyomás. Azt nem igazán értem, hogy az első (vagyishogy hátsó, a szíjtárcsánál lévő) szelep miért nem old le, de ez van. Mivel nekem az érzékelő az olajhűtőn van (typ3), nem akartam, hogy itt legyen 8 bar-os nyomás, mert akkor olajfolyás is lesz előbb-utóbb, úgyhogy visszatekertem a nyomás alapjáraton 1-1.5-bar közé, ekkor fordulaton 6 bar van. Így hagytam, meglátjuk mi lesz.


A km órát is szétszedtem, az volt a baja, amit mondtak is itt páran, a meghajtó tengelyen lévő kerék lelazult és melegben elforgott rajta. Elmondani könnyű, megcsinálni iszonyat szopás, lehet, hogy nem is sikerült, melegben kiderül. Az óra szétszedése egyszerű, de arra nem sikerült rájönnöm, hogy a mutató hogy rögzül a tengelyen, tudja valaki? Nem akartam letörni....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5369 Dátum: 2006 Július 23, 08:57:51 »

Badacsonyban is lesz ma egy,rakjuk vissza a gyári kipuffomat

beteg vagy??? :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
matchbox
« Hozzászólás #5368 Dátum: 2006 Július 23, 08:15:39 »

Sziasztok!

1 honap utan tegnap visszakaptam Merki Pista batyamtol az automat: levizsgaztatva, lezoldkartyaztatva, fekrendszer-felujitas, olajcsere, beallitasok, padlolemez-javitas, stb.

Meglepodtem, de olyan hibakat is kijavitott, amikre en nem is figyeltem fel, csak a probakor alatt vettem eszre, hogy 'na ezt sem mcsinalja'. Aprosagok, de sok kicsi ugye sokra megy! (Megerositem, hogy a brazil-mexikoi utangyartott alkatreszek minosege erosen kerdojeles, meg 'zsir' uj allapotban is, pl. a gyujtokabel: 4-bol 1 cserere szorult)

Igy tegnap 110 km/h-val tartosan jottem hazafele (regebben csak kacerkodtam ezzel a sebesseg-tartomannyal, mivel eroteljes rangatasok leptek fel ennel a fordulatnal), a fekezes az uj gumikkal es az uj fekhengerekkel mint egy uj autoe, az elmeny pedig a nyari napsutesben lehuzott ablakkal es a jo zenevel leirhatatlan!  Smiley

Szoval: Merki 'arany kezeit' tovabbra is ajanlom mindenkinek!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5367 Dátum: 2006 Július 23, 08:14:09 »

Tudtátok, hogy a klíma az egyik legkárosabb találmány a robbanómotor feltalálása óta?

A robbanómotor tényleg káros, de a belsőégésű motor?  Evil Smiley

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5366 Dátum: 2006 Július 23, 07:21:13 »

Ma SZMB party szerintem nálam, mert a Bigbug kicsit elferdült tegnap. Hátsó kerékcsapágyakat cserélünk (olajos féltengely) a teo kocsijában. Igyekszem dokumentálni.

Badacsonyban is lesz ma egy,rakjuk vissza a gyári kipuffomat

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5365 Dátum: 2006 Július 23, 07:10:19 »

Ma SZMB party szerintem nálam, mert a Bigbug kicsit elferdült tegnap. Hátsó kerékcsapágyakat cserélünk (olajos féltengely) a teo kocsijában. Igyekszem dokumentálni.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #5364 Dátum: 2006 Július 22, 23:30:03 »

Háát, nemtom, azért a légkonditól nem fogok meghízni... Undecided

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #5363 Dátum: 2006 Július 22, 22:56:55 »

Szerintem fele annyit sem káros mint mondjuk valamelyik körúton lakni vagy kólán és csipszen élni!

Nem egyénileg, globálisan. Az amik már tapasztalják...

Bácsi Győző
szeda_1970
« Hozzászólás #5362 Dátum: 2006 Július 22, 22:53:19 »

Szerintem fele annyit sem káros mint mondjuk valamelyik körúton lakni vagy kólán és csipszen élni!

Tudtátok, hogy a klíma az egyik legkárosabb találmány a robbanómotor feltalálása óta?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #5361 Dátum: 2006 Július 22, 22:47:28 »

Nyilván a mexikói gyár kiválasztott és megvett egy kompresszort valami gyártótól, nagyon ritka az, hogy valami kompresszor gyártó egy adott modellre gyárt kompresszort. Nagy darabszám kellene ahhoz, vagy pedig túl drága lenne. Bogárnál darabszám mégcsak lenne, de az árába nem hiszem, hogy beleférne egy egyedi kompresszor. Lehet, hogy a Golfomon is pont ez (ilyen) van.
Tudtátok, hogy a klíma az egyik legkárosabb találmány a robbanómotor feltalálása óta?

Bácsi Győző
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #5360 Dátum: 2006 Július 22, 21:44:43 »

egy pár cucc az összeszereléshez

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5359 Dátum: 2006 Július 22, 15:13:53 »

Nem vonom kétségbe.Tudom hogy ez gyári.Csak azt mondom hogy ez a kompresszor eredetileg inkább soros motor oldalára készült.
Kizárt hogy ez bogárra készült.Tuti hogy valami 2-3 golfra való kompresszor vagy más.


Nyilván a mexikói gyár kiválasztott és megvett egy kompresszort valami gyártótól, nagyon ritka az, hogy valami kompresszor gyártó egy adott modellre gyárt kompresszort. Nagy darabszám kellene ahhoz, vagy pedig túl drága lenne. Bogárnál darabszám mégcsak lenne, de az árába nem hiszem, hogy beleférne egy egyedi kompresszor. Lehet, hogy a Golfomon is pont ez (ilyen) van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1876 1877 1878 1879 1880 [1881] 1882 1883 1884 1885 1886 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.146 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.