www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 00:14:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 850 851 852 853 854 [855] 856 857 858 859 860 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14893124 alkalommal)
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #46451 Dátum: 2010 Június 18, 18:53:01 »

Bosch

Otto-motorok_Kipufog__g__z-technik__ja.pdf
Haromfaziso_generatorok.pdf
Gepjarmuvek_Menetstabilizalio_Rendszerei.pdf


http://s2.toldacuccot.hu/letoltes?sid=0fb99ecff519d1d443974cfb3fe78283
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #46450 Dátum: 2010 Június 18, 18:36:34 »

Bosch
Elosztorendszeru_Dizelbefecskendezo_Szivattyuk.pdf
Biztonsagi_Es_Komfortelektronika_Gepjarmuvekben.pdf
Benzinmotorok_Kipufogogaz_Technikaja.pdf



http://s1.toldacuccot.hu/letoltes?sid=6339d657a672b02c80fdb9d866c1faf3
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #46449 Dátum: 2010 Június 18, 18:07:51 »


    Bosch
Benzinmotorok_Iranyito_Rendszerei_Motronic-rendszerek.pdf
K-Jetronik.pdf
KE-Jetronic.pdf
http://s2.toldacuccot.hu/letoltes?sid=1e1ec2b87e6e1b90e4b0fafe087b8cd3
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #46448 Dátum: 2010 Június 18, 17:30:20 »

Na megy, de most nincs alapjárat  Grin
Egy 1300as mennyire erős?az normális, hogy 2.-ba tekeri a 195ösöket?  Evil Evil Evil
Dicsekszünk, kolléga, dicsekszünk? Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46447 Dátum: 2010 Június 18, 13:41:51 »

Kípróbáltam, nem szív! de ennek örülök, mert új minden tömítés :-)
és már van alapjárat!nem rángat, nem kormol, finom nagyon!
Köszi a segítséget Mindenkinek! ;-)

végül is mi volt a megoldás?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Vwfun
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #46446 Dátum: 2010 Június 18, 12:16:58 »

Átprobáltad hogy sziv e falsott?

Kípróbáltam, nem szív! de ennek örülök, mert új minden tömítés :-)
és már van alapjárat!nem rángat, nem kormol, finom nagyon!
Köszi a segítséget Mindenkinek! ;-)

"Kedvencem a hidegvágó és flex után az Ultra Derm!!"
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #46445 Dátum: 2010 Június 18, 11:10:30 »

Ikarushang az a diffi vagy a váltó közelgő súlyos baját jelzi, és nem feltétlen a csapágyakét.
Bár lehet, hogy csak a foghézagot kellene beállítani a diffinél.

Az igazság az, h a Rába hátsó hidakban nem a difi adta azt a hangot, hanem az agyban lévő lassító bolygóáttétel adta azt a bizonyos isteni hangot.

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46444 Dátum: 2010 Június 17, 21:58:40 »

az normális, hogy 2.-ba tekeri a 195ösöket?  Evil Evil Evil
Az. Nekem is van hogy tekeri. VAgy tekerem én.  Grin Grin Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #46443 Dátum: 2010 Június 17, 16:59:56 »

Na megy, de most nincs alapjárat  Grin
Egy 1300as mennyire erős?az normális, hogy 2.-ba tekeri a 195ösöket?  Evil Evil Evil
Átprobáltad hogy sziv e falsott?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Vwfun
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #46442 Dátum: 2010 Június 17, 16:54:07 »

Na megy, de most nincs alapjárat  Grin
Egy 1300as mennyire erős?az normális, hogy 2.-ba tekeri a 195ösöket?  Evil Evil Evil

"Kedvencem a hidegvágó és flex után az Ultra Derm!!"
Rulezka
« Hozzászólás #46441 Dátum: 2010 Június 17, 11:07:16 »

1: az inverterben nincs akku.
2: csipkebokorvessző.  Grin
a kocsi akkuja, te!!  Grin

ezért csipog indításkor is amikor beröffentjük a kocsit és közben az akku(kocsi akkuja) a terheléstől hirtelen visszaesik, ekkor is csipog az inverter.. mert érzékeli a feszültségesést!
« Utoljára szerkesztve: 2010 Június 17, 11:09:04 írta Rulezka »
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #46440 Dátum: 2010 Június 17, 10:38:27 »

inverter asszem 2 féle dolog miatt sípolhat
1ik, hogy nincs gyújtás ezért sípol 1et hogy TE balga, nincs gyújtáson a kocsi, szóval le fog merülni idővel az akku
2ik meg mikor hibás....
1: az inverterben nincs akku.
2: csipkebokorvessző.  Grin
Rulezka
« Hozzászólás #46439 Dátum: 2010 Június 17, 10:19:43 »

Az inverter közvetlenül az akkura van kötve. 400/800w van rá irva, és -bár már vagy két éve vettem- emlékeim szerint kb 15-16e ft volt.
Rápróbáltam a kis hűtőt is, az egyáltalán nem megy, és ha el akarna indulni/hüteni elkezd sípolni az inverter.

G.
inverter asszem 2 féle dolog miatt sípolhat
1ik, hogy nincs gyújtás ezért sípol 1et hogy TE balga, nincs gyújtáson a kocsi, szóval le fog merülni idővel az akku
2ik meg mikor hibás....
1303LS
« Hozzászólás #46438 Dátum: 2010 Június 17, 09:11:17 »

Ma beszéltem már egy műszerésszel. Valószinű, hogy amikor ráraktam a hűtőt és tulterheltem, akkor valami elszállhatott az inverterben, és azért nem tölti a laptopot, mert azt tudnia kell tölteni.

G.
Az lehet, akartam is mondani, hogy a hűtőgépkompresszorok meg az efféle motorok, tudnak meglepetéseket okozni, hiába 100w kb. induláskor meg tud viccelni.
Bár olyankor az inverternek a védelmének le kellene állnia.
Az enyém ha önindítózok akkor simán lelövi magát és fütyül. De ugyanezt írja a könyve a 220-as oldalra is, hogy elvileg minden túlterhelésre lekapcsolja magát. EZt mondjuk még nem próbáltam ki.  Roll Eyes
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #46437 Dátum: 2010 Június 17, 09:04:42 »

Egy okosabb/felszereltebb műszerészhez vidd el, hátha. Oszcilloszkóppal sokat tud látni, mondani.
És szerintem, ha teheted, próbáld ki valami noname utángyártott latoptöltővel.

Ma beszéltem már egy műszerésszel. Valószinű, hogy amikor ráraktam a hűtőt és tulterheltem, akkor valami elszállhatott az inverterben, és azért nem tölti a laptopot, mert azt tudnia kell tölteni.

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
1303LS
« Hozzászólás #46436 Dátum: 2010 Június 17, 08:47:17 »

A fúrógépteszt már csak akkor jött, amikor nem működött semmivel.
Még gonolkodom mit tegyek. Köszönöm Mindenkinek a segítséget.

G.
Egy okosabb/felszereltebb műszerészhez vidd el, hátha. Oszcilloszkóppal sokat tud látni, mondani.
És szerintem, ha teheted, próbáld ki valami noname utángyártott latoptöltővel.
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #46435 Dátum: 2010 Június 17, 08:08:18 »

Tudom, hogy ha üresen forog akkor nem veszi fel a 650W-t de lehet hogy ez tett be neki.

A fúrógépteszt már csak akkor jött, amikor nem működött semmivel.
Még gonolkodom mit tegyek. Köszönöm Mindenkinek a segítséget.

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #46434 Dátum: 2010 Június 17, 07:58:52 »

nekem még lejött, köszönöm.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #46433 Dátum: 2010 Június 17, 07:23:47 »

Ezt is olvastam...!És ezért irtam ide, mert itt annyi mindenki tud mindent, gondoltam, hátha tud valaki valamit!
de ezek után inkább játszok vele heteket, mint ide írjak!!!szvsztok
Azért én még játszanék a gyújtással a helyedben.
Nem vagyok autószerelő, de karburátoros játékot eljátszottam párat, de is fürödtem rendesen, de volt olyan eset, amikor az egyik karburátornál egy negyed csavar a gyújtáson totálisan bejött. Érdekes fénykép lett volna az arckifejezésem, szerintem... Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #46432 Dátum: 2010 Június 16, 23:11:31 »

Ameddig lehetett, húztam a fülit, de nem fúrtam vele, csak üresen forgattam.

G.
Tudom, hogy ha üresen forog akkor nem veszi fel a 650W-t de lehet hogy ez tett be neki.
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #46431 Dátum: 2010 Június 16, 23:08:11 »

Fúrót meddig pörgetted róla?

Ameddig lehetett, húztam a fülit, de nem fúrtam vele, csak üresen forgattam.

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #46430 Dátum: 2010 Június 16, 23:06:45 »

Hát az nem jó.
Csavarlazító WD40 -ahogy írták előttem is vagy esetleg hidegindító spray.
Esetleg megnézheted a karbi talpát, hogy nem vetemedett-e el.
Más ötletem nincs.
inkább hidegindítót, karbi talpát nem ártana síkbahúzni, karbit kicsontozni. Minden járatot és fúvókát kifúvatni. Tengely lógást leellenőrizni, szivató beállítását, helyes működését szintén (a bimetál alatt is). Állító csavarokon az O gyűrű nincs-e megrepedezve? ....
Én egyszer, azért nem bírtam semmit kezdeni a karbival, mert a bypass csavaron 2 gyűrű volt és nem lehetett állítani semmit.


                             GNX-967
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #46429 Dátum: 2010 Június 16, 23:05:34 »

a buszt ! de nagyon  Grin Grin Grin Grin

Én is szeretlek. Grin

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #46428 Dátum: 2010 Június 16, 22:29:06 »

Segíccség!
Fúrót meddig pörgetted róla?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #46427 Dátum: 2010 Június 16, 22:22:25 »

Segíccség!

Raktam a Buszba egy invertert ami 400/800-as. Kipróbáltam amikor készen lett, és a 650w-os fúrógépemet forgatja, de a laptopom töltője csak pattog, de nem tölti. Mit basztam el??? Huh Huh Huh

G.
a buszt ! de nagyon  Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #46426 Dátum: 2010 Június 16, 21:53:29 »

ebből nem derül ki milyen a kimeneti jel formája, bár mindegy, tapasztalaod, hogy nem jó  Undecided

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #46425 Dátum: 2010 Június 16, 21:37:34 »

meg kell nézni, hogy állítható e a kimeneti jel formája. ha nem, akkor bizony másik inverter kell

Pont ilyen:
http://www.expressz.hu/gep-szerszam/egyeb/hirdetes-9823555/

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #46424 Dátum: 2010 Június 16, 21:31:00 »

Az inverter közvetlenül az akkura van kötve. 400/800w van rá irva, és -bár már vagy két éve vettem- emlékeim szerint kb 15-16e ft volt.
Rápróbáltam a kis hűtőt is, az egyáltalán nem megy, és ha el akarna indulni/hüteni elkezd sípolni az inverter.

G.
meg kell nézni, hogy állítható e a kimeneti jel formája. ha nem, akkor bizony másik inverter kell

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #46423 Dátum: 2010 Június 16, 21:27:27 »

a noti töltője alighanem érzékeny a kiadott jel formájára(valódi sinus, négyszög, tüskék, stb), a fúrógép meg nem. nem tudom mi a 400/800, de aaz átlag szivargyújtó aljzat max 150W-ig terhelhető. szóval gondlom a 800W vagy parasztvakítás(ha az a 800), vagy kamionba való. mennyibe keürlt a cucc?

Az inverter közvetlenül az akkura van kötve. 400/800w van rá irva, és -bár már vagy két éve vettem- emlékeim szerint kb 15-16e ft volt.
Rápróbáltam a kis hűtőt is, az egyáltalán nem megy, és ha el akarna indulni/hüteni elkezd sípolni az inverter.

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #46422 Dátum: 2010 Június 16, 21:15:01 »

Úszószint rendben, próbalámpáztam, rendben...Megszakítóhézag, gyorsítófuvóka is jó!Marad a fals... féktisztító helyett mi jó még? szilikon?
Hát az nem jó.
Csavarlazító WD40 -ahogy írták előttem is vagy esetleg hidegindító spray.
Esetleg megnézheted a karbi talpát, hogy nem vetemedett-e el.
Más ötletem nincs.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #46421 Dátum: 2010 Június 16, 21:12:34 »

Segíccség!

Raktam a Buszba egy invertert ami 400/800-as. Kipróbáltam amikor készen lett, és a 650w-os fúrógépemet forgatja, de a laptopom töltője csak pattog, de nem tölti. Mit basztam el??? Huh Huh Huh

G.
apu azt mondja szinuszos inverter kellene neked, mert ez biztos négyszögjelet ad. a fúró erre nem érzékeny, a töltő meg igen
jobb inverter kell sajnos
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #46420 Dátum: 2010 Június 16, 21:11:30 »

Segíccség!

Raktam a Buszba egy invertert ami 400/800-as. Kipróbáltam amikor készen lett, és a 650w-os fúrógépemet forgatja, de a laptopom töltője csak pattog, de nem tölti. Mit basztam el??? Huh Huh Huh

G.
a noti töltője alighanem érzékeny a kiadott jel formájára(valódi sinus, négyszög, tüskék, stb), a fúrógép meg nem. nem tudom mi a 400/800, de aaz átlag szivargyújtó aljzat max 150W-ig terhelhető. szóval gondlom a 800W vagy parasztvakítás(ha az a 800), vagy kamionba való. mennyibe keürlt a cucc?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #46419 Dátum: 2010 Június 16, 21:10:28 »

Segíccség!

Raktam a Buszba egy invertert ami 400/800-as. Kipróbáltam amikor készen lett, és a 650w-os fúrógépemet forgatja, de a laptopom töltője csak pattog, de nem tölti. Mit basztam el??? Huh Huh Huh

G.
Lehet, hogy a laptoptöltőd nem szereti annak az inverternek a hamis szinuszgörbéjét.  Undecided
Én egy legegyszerűbbet vettem  (150/170W) és azzal ment a laptop szépen, bár a papírja mentegetőzött bőven a nálad tapasztalható dolog ellen.  Undecided
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #46418 Dátum: 2010 Június 16, 21:07:00 »

Segíccség!

Raktam a Buszba egy invertert ami 400/800-as. Kipróbáltam amikor készen lett, és a 650w-os fúrógépemet forgatja, de a laptopom töltője csak pattog, de nem tölti. Mit basztam el??? Huh Huh Huh

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #46417 Dátum: 2010 Június 16, 20:26:23 »

olyan legyen ami nagy illóanyag tartalmú, mondjuk csavarlazító is jó lehet

védénegyven.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #46416 Dátum: 2010 Június 16, 19:56:54 »

Úszószint rendben, próbalámpáztam, rendben...Megszakítóhézag, gyorsítófuvóka is jó!Marad a fals... féktisztító helyett mi jó még? szilikon?
a szilikon semmiképpe sztem !
olyan legyen ami nagy illóanyag tartalmú, mondjuk csavarlazító is jó lehet

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Vwfun
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #46415 Dátum: 2010 Június 16, 19:37:05 »

Ötletek:
1.)A gyorsítófúvoka pipáját vékony dróttal kipucoltad? Nekem abban volt valam kis lerakódás és a második gázadás után visszadugult, pedig előtte féktisztítóval átfújtam.
2.)A CO csavart ha tökig betekered és nem áll le a motor akkor falsot szív valahol, ezt tesztelheted úgy hogy mikor alapjáraton ketyeg a gép, óvatosan ráfújsz féktisztítót a karbitalp környékére meg a szívócső és a hengerfej találkozására. Ahol emelkedik az alpjárat ott szív falsot.
Én lusta voltam kicserélni a hengerfejen a rézgyűrűt, ezért szedhettem szét újra...
3.)A biztonság kedvéért megnézném a megszakítóhézagot, a gyertyákat és legalább próbalámpával a gyújtást.
4.)Járatod a motort leállítod, leveszed a karbi fedelét éls megnézed az úszószintet. Kb az úszóház 2/3-áig kell lennie, vagy felette kicsivel.

Hirtelen ennyi....

Úszószint rendben, próbalámpáztam, rendben...Megszakítóhézag, gyorsítófuvóka is jó!Marad a fals... féktisztító helyett mi jó még? szilikon?

"Kedvencem a hidegvágó és flex után az Ultra Derm!!"
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #46414 Dátum: 2010 Június 16, 14:48:34 »

 Még 3 Bosch füzet a leggyorsabb tíznek:

http://s1.toldacuccot.hu/letoltes?sid=e1bb5691d23515b82819f77a1228deed
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #46413 Dátum: 2010 Június 16, 12:54:04 »

A kissebb karbival csak fullad, azzal lehet valamit csinálni?
Vagy lehet ez az egész fals levegő miatt?
Ötletek:
1.)A gyorsítófúvoka pipáját vékony dróttal kipucoltad? Nekem abban volt valam kis lerakódás és a második gázadás után visszadugult, pedig előtte féktisztítóval átfújtam.
2.)A CO csavart ha tökig betekered és nem áll le a motor akkor falsot szív valahol, ezt tesztelheted úgy hogy mikor alapjáraton ketyeg a gép, óvatosan ráfújsz féktisztítót a karbitalp környékére meg a szívócső és a hengerfej találkozására. Ahol emelkedik az alpjárat ott szív falsot.
Én lusta voltam kicserélni a hengerfejen a rézgyűrűt, ezért szedhettem szét újra...
3.)A biztonság kedvéért megnézném a megszakítóhézagot, a gyertyákat és legalább próbalámpával a gyújtást.
4.)Járatod a motort leállítod, leveszed a karbi fedelét éls megnézed az úszószintet. Kb az úszóház 2/3-áig kell lennie, vagy felette kicsivel.

Hirtelen ennyi....

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #46412 Dátum: 2010 Június 16, 12:51:47 »

A tovabbi szemelyeskedo hozzaszolasokat a lelki nyugalom megtartasa es a kiregelesek elkerulese erdekeben mostantol torlom!
Maradjon meg ez a topic a bogarszerelesnek, koszonom!


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Oldalak: 1 ... 850 851 852 853 854 [855] 856 857 858 859 860 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.232 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.