www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 15:44:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 843 844 845 846 847 [848] 849 850 851 852 853 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14885726 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #46731 Dátum: 2010 Június 28, 17:43:17 »

Meg hát ugye az autó öreg, de a tárcsafék tök új, 120E Ft volt csak az alkatrészár, és ez már vagy másfél évvel ezelőtt, még a felújítás elején. Akkor még nem tudtam, hogy ez voltaképp egy nagyon kicsi tétel...

nekem bontott tengelycsonkkal, de új féknyereggel, betétekkel, tárcsákkal volt 60-70 5 évvel ezelőtt...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Coleoptera
Hozzászólások: 25

« Hozzászólás #46730 Dátum: 2010 Június 28, 17:19:29 »

Meg hát ugye az autó öreg, de a tárcsafék tök új, 120E Ft volt csak az alkatrészár, és ez már vagy másfél évvel ezelőtt, még a felújítás elején. Akkor még nem tudtam, hogy ez voltaképp egy nagyon kicsi tétel...


2-Itt szerintem szorul a féknyeregben a dugattyú, már nekem is előfordult más öreg autómnál. Így gyakorlatilag befog a fék, ezért nyikorog akkor is, ha nem fékezel és így persze melegszik is. Amúgy ha befog a fék, akkor valszeg nem is mehet gyorsabban...
Nem elérhető Coleoptera
Hozzászólások: 25

« Hozzászólás #46729 Dátum: 2010 Június 28, 17:16:17 »

És ezzel mi a fenét lehet csinálni? Kukába a féket és újat betenni? Hogyan lehetne ellenőrizni?

Egyébként sík terep után megnéztem, akkor hideg -- tehát nem folyamatosan fékez. Lehet, hogy a fékezéstől beragad, de csak átmenetileg? Az ilyen lejtmenetek után leállítva a következő alkalommal sosem nyikorog. Akkor kezdi újra, amikor legközelebb megyek hosszú lejtőn.

2-Itt szerintem szorul a féknyeregben a dugattyú, már nekem is előfordult más öreg autómnál. Így gyakorlatilag befog a fék, ezért nyikorog akkor is, ha nem fékezel és így persze melegszik is. Amúgy ha befog a fék, akkor valszeg nem is mehet gyorsabban...
Nem elérhető Coleoptera
Hozzászólások: 25

« Hozzászólás #46728 Dátum: 2010 Június 28, 17:13:08 »

Köszönöm a válaszokat!

A motort (meg az egyéb mechanikát) Hoffer Ferenc szerelte. Már elég régóta hozzá "jár" a Bogár, és korábban a kisebb szerelésekkel mindig elégedett voltam. Most ez az egész éves nagyfelújítás már a pénztárcám mellett az idegeimet is igénybe vette, de az utóbbiért leginkább a lakatolás/összerakás volt felelős, Feri most is gyorsan megcsinálta, amit ígért, és nyilván jobb is lett a motor, de ha igazatok van, akkor nem annyira, amennyire kellett volna. Megkérdezem, hátha tud megoldást (eddig nem is mondtam neki, hogy gond lehet, mert csak most merült fel bennem). Szerelőt váltani kb olyan, mint orvost váltani -- marha nehéz. És arról legalább van valami fogalmam, hogy az emberi test hogy működik, de a Bogár belseje egy óriási rejtély...

Ki a szerelő? Merre laksz? Egy 1600os széria motorral a 110-120as utazót könnyen tudni kéne bármi zörgés nélkül. Egyébként lehet hogy rossz a váltó tartó bak, vagy rudazat csuklója és azért vannak zörgések....de ezt így nehéz megtippelni. Ha nem megy 100-110et könnyedén a motorod akkor valami nagyon el lett rontva.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46727 Dátum: 2010 Június 28, 15:40:00 »

Az én tippjeim:
1-A kardánalagútban nekem is volt egyszer zörgés. A váltórudazaton van egy kis gumi v. műanyag persely, ami megvezeti az alagútban. Az volt nekem szétszakadva, bár ha jól emlékszem, akkor ez a zörgés nem volt sebességfüggő. Ez a persely párszáz forint, én Maresztől vettem.

2-Itt szerintem szorul a féknyeregben a dugattyú, már nekem is előfordult más öreg autómnál. Így gyakorlatilag befog a fék, ezért nyikorog akkor is, ha nem fékezel és így persze melegszik is. Amúgy ha befog a fék, akkor valszeg nem is mehet gyorsabban...

köszönöm, hogy megkíméltél attól, hogy ezeket leírjam :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető boat74
Hozzászólások: 40


APV-061 Attila, Győr

« Hozzászólás #46726 Dátum: 2010 Június 28, 15:06:20 »

próbálok finoman fogalmazni: te valami istentelenül át lettél baszva (plusz nyilván le is lettél húzva)
Az én tippjeim:
1-A kardánalagútban nekem is volt egyszer zörgés. A váltórudazaton van egy kis gumi v. műanyag persely, ami megvezeti az alagútban. Az volt nekem szétszakadva, bár ha jól emlékszem, akkor ez a zörgés nem volt sebességfüggő. Ez a persely párszáz forint, én Maresztől vettem.

2-Itt szerintem szorul a féknyeregben a dugattyú, már nekem is előfordult más öreg autómnál. Így gyakorlatilag befog a fék, ezért nyikorog akkor is, ha nem fékezel és így persze melegszik is. Amúgy ha befog a fék, akkor valszeg nem is mehet gyorsabban...

VW 1300 - 1974
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #46725 Dátum: 2010 Június 28, 15:04:51 »

Tiszteletem!

Sajnos a Bogár mechanikájához cseppet sem konyítok, ezért előre is elnézést az együgyű kérdésekért, amiből kettő is akad.

Nemrég teljes körű felújításon esett át a Bogarunk, beleértve a motor alapos felújítását és előre tárcsafékek beszerelését. A 71-es évjáratú, eredetileg 1300-as motor 1600-os új hengereket kapott (meg még egy csomó mindent, aminek a nevét sem értem). Megy is gyönyörűen, a városi közlekedésben, emelkedőn érzem a megnövekedett erőt -- viszont a nagyobb sebességet nem szereti. 85-nél elkezd zörögni valami, úgy érzésre a kardánalagút (az a kiemelkedés a két ülés között... remélem, jó szót használok) irányából. Mondta a szerelő, hogy 90 fölé ne nagyon menjek, nem is akarnék, de odáig azért jó lenne. A zörgés nem a nyomatékon múlik, mert az érdi emelkedőn is zokszó (illetve) zörgés nélkül felszalad 85-tel, noha ehhez nyilván akkora teljesítményt ad le a motor, mint vízszintesen legalább százon. Emellett lejtőn lefelé is 85 fölött zörög. Szóval nem a motor erejével van a baj, hanem mintha ezt a fordulatszámot nem szeretné már. Ha elveszem a lábam a gázról, azonnal abbahagyja, vagyis mégiscsak a motorral lehet valami. Nyilván a szerelővel is megbeszélem majd a dolgot, de örülnék előzetesen egy-két tippnek innen is. (Azt még hozzáteszem, hogy az első ezer kilométeren 70 fölé sem mentem, most már 4000 fölött vagyunk a felújítás óta, és ezt a zörgést azóta sem "provokálom", csak kipróbáltam, mikor jön elő -- viszont jó lenne azért 90-nel autózni egy ilyen felújítás után, emellett aggódom, nehogy valami rejtett bajt jelezzen ez.)

A másik dolog pedig, hogy hosszabb lejtmenet után a bal oldali tárcsafék (meg az egész felni és dísztárcsa) tűzforró és büdös (így vettem észre), míg a jobb oldali tök hideg. Köze lehet a dologhoz, hogy ugyanekkor (miután Budakesziről már leértem a Budakeszi út közepére) vijjogni is elkezd a fék, amit érdekes módon elsősorban éppen akkor csinál, amikor nem fékezek, és ha finoman rálépek a fékre, akkor abbahagyja. A hangot már korábban észrevettem (hetente járok erre, és mindig előjön), de erre azt mondta a szerelő, hogy "tárcsafékbetegség", nem lehet vele mit kezdeni. De ez az aszimmetrikus forrósodás azért aggaszt. Jogos ez?

Előre is köszönöm a tippeket!

Egy tudatlan, de lelkes Bogaras
Ki a szerelő? Merre laksz? Egy 1600os széria motorral a 110-120as utazót könnyen tudni kéne bármi zörgés nélkül. Egyébként lehet hogy rossz a váltó tartó bak, vagy rudazat csuklója és azért vannak zörgések....de ezt így nehéz megtippelni. Ha nem megy 100-110et könnyedén a motorod akkor valami nagyon el lett rontva.
Nem elérhető dt
Hozzászólások: 248


« Hozzászólás #46724 Dátum: 2010 Június 28, 15:03:07 »

tipp: több szerelő is javít Bp-en és környékén, szerencsére van választék...  Wink

Tiszteletem!

Sajnos a Bogár mechanikájához cseppet sem konyítok, ezért előre is elnézést az együgyű kérdésekért, amiből kettő is akad.

Előre is köszönöm a tippeket!

Egy tudatlan, de lelkes Bogaras
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #46723 Dátum: 2010 Június 28, 14:53:15 »


Nemrég teljes körű felújításon esett át a Bogarunk

Mondta a szerelő, hogy 90 fölé ne nagyon menjek



a bal oldali tárcsafék (meg az egész felni és dísztárcsa) tűzforró és büdös (így vettem észre)

erre azt mondta a szerelő, hogy "tárcsafékbetegség", nem lehet vele mit kezdeni


próbálok finoman fogalmazni: te valami istentelenül át lettél baszva (plusz nyilván le is lettél húzva)
Nem elérhető Coleoptera
Hozzászólások: 25

« Hozzászólás #46722 Dátum: 2010 Június 28, 14:46:07 »

Tiszteletem!

Sajnos a Bogár mechanikájához cseppet sem konyítok, ezért előre is elnézést az együgyű kérdésekért, amiből kettő is akad.

Nemrég teljes körű felújításon esett át a Bogarunk, beleértve a motor alapos felújítását és előre tárcsafékek beszerelését. A 71-es évjáratú, eredetileg 1300-as motor 1600-os új hengereket kapott (meg még egy csomó mindent, aminek a nevét sem értem). Megy is gyönyörűen, a városi közlekedésben, emelkedőn érzem a megnövekedett erőt -- viszont a nagyobb sebességet nem szereti. 85-nél elkezd zörögni valami, úgy érzésre a kardánalagút (az a kiemelkedés a két ülés között... remélem, jó szót használok) irányából. Mondta a szerelő, hogy 90 fölé ne nagyon menjek, nem is akarnék, de odáig azért jó lenne. A zörgés nem a nyomatékon múlik, mert az érdi emelkedőn is zokszó (illetve) zörgés nélkül felszalad 85-tel, noha ehhez nyilván akkora teljesítményt ad le a motor, mint vízszintesen legalább százon. Emellett lejtőn lefelé is 85 fölött zörög. Szóval nem a motor erejével van a baj, hanem mintha ezt a fordulatszámot nem szeretné már. Ha elveszem a lábam a gázról, azonnal abbahagyja, vagyis mégiscsak a motorral lehet valami. Nyilván a szerelővel is megbeszélem majd a dolgot, de örülnék előzetesen egy-két tippnek innen is. (Azt még hozzáteszem, hogy az első ezer kilométeren 70 fölé sem mentem, most már 4000 fölött vagyunk a felújítás óta, és ezt a zörgést azóta sem "provokálom", csak kipróbáltam, mikor jön elő -- viszont jó lenne azért 90-nel autózni egy ilyen felújítás után, emellett aggódom, nehogy valami rejtett bajt jelezzen ez.)

A másik dolog pedig, hogy hosszabb lejtmenet után a bal oldali tárcsafék (meg az egész felni és dísztárcsa) tűzforró és büdös (így vettem észre), míg a jobb oldali tök hideg. Köze lehet a dologhoz, hogy ugyanekkor (miután Budakesziről már leértem a Budakeszi út közepére) vijjogni is elkezd a fék, amit érdekes módon elsősorban éppen akkor csinál, amikor nem fékezek, és ha finoman rálépek a fékre, akkor abbahagyja. A hangot már korábban észrevettem (hetente járok erre, és mindig előjön), de erre azt mondta a szerelő, hogy "tárcsafékbetegség", nem lehet vele mit kezdeni. De ez az aszimmetrikus forrósodás azért aggaszt. Jogos ez?

Előre is köszönöm a tippeket!

Egy tudatlan, de lelkes Bogaras
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46721 Dátum: 2010 Június 28, 10:48:21 »

Lehet, hogy a német fórumon ez volt, de szerintem hülyeség. Ha megindul a motor, akkor a behúzótekercse kap elég áramot. Ha nem megy a motor, akkor lehet, hogy az érintkezői oxidáltak, de erre sem a relé a megoldás, hanem a tisztítás. Ez azonban ha rossz, akkor hidegen, melegen is rossz.

Amikor hidegen és melegen máshogy viselkedik akkor szinte mindig a hőmérséklet változása miatt van valami zárlat. Egyik okozója a persely, de ez ki van csarélva, a másik pedig a réz szegmensek közötti (kommutátor) zárlat...és ugyebár iylenkor a motor teljesítménye csökken, mert kevesebb lesz az aktív szegmens.

Vedd ki az indítómotort, szedd szét nézd meg a kommutátort és hegyes csavarhúzóval kapard ki a közöket, aztán finom papírral csiszold meg, szinte polír szintig.

Szerintem ez lesz a baja.

reméltem, hogy tudsz valami jó (bár melós) megoldást. :-))
köszönöm.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #46720 Dátum: 2010 Június 28, 10:40:01 »

melyik ágat relézzem le?
az akksitól megy egy fix plusz kurvavastag tyúkbélen, azt kizárom.
meg megy egy sima madzag a behúzótekercshez, ami önmaga reléként működik. ebbe az ágba tegyek 1 relét?

Lehet, hogy a német fórumon ez volt, de szerintem hülyeség. Ha megindul a motor, akkor a behúzótekercse kap elég áramot. Ha nem megy a motor, akkor lehet, hogy az érintkezői oxidáltak, de erre sem a relé a megoldás, hanem a tisztítás. Ez azonban ha rossz, akkor hidegen, melegen is rossz.

Amikor hidegen és melegen máshogy viselkedik akkor szinte mindig a hőmérséklet változása miatt van valami zárlat. Egyik okozója a persely, de ez ki van csarélva, a másik pedig a réz szegmensek közötti (kommutátor) zárlat...és ugyebár iylenkor a motor teljesítménye csökken, mert kevesebb lesz az aktív szegmens.

Vedd ki az indítómotort, szedd szét nézd meg a kommutátort és hegyes csavarhúzóval kapard ki a közöket, aztán finom papírral csiszold meg, szinte polír szintig.


Szerintem ez lesz a baja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46719 Dátum: 2010 Június 28, 08:01:53 »

Engem a 411-nél az inditómotor tengelyének végén lévő bronzpersely szivatott meg így, csak jelzem...

"eddig hidegen is csinálta, perselyt cseréltem, most a fenti tényállás van."

azért köszönöm :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #46718 Dátum: 2010 Június 28, 06:44:53 »

az miért van, hogy hidegen az önindító nagyon szépen pörgeti a motort, üzemmelegen meg csak nyekereg, nagyon nehezen forgatja át.
eddig hidegen is csinálta, perselyt cseréltem, most a fenti tényállás van.

önindító csere vagy egyéb?
Engem a 411-nél az inditómotor tengelyének végén lévő bronzpersely szivatott meg így, csak jelzem...
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #46717 Dátum: 2010 Június 28, 00:45:03 »

a "meleg motornál szar az önindító" problémára valamelyik dojcs nyelvű fórumon az önindító lerelézését javasolták.
kipróbáltam, bevált. buszon is, passaton is.

hogy miért, ne kérdezd, mert fingom sincs róla.
milyen relét meg miket vásároljak hozzá,s hol?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46716 Dátum: 2010 Június 28, 00:13:37 »

fülre szagra???? Grin Grin Grin

vagy lámpa?

süket vagyok és béna, ezért csak lámpával szoktam beállítani :-))
szóval lámpa



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #46715 Dátum: 2010 Június 28, 00:03:37 »

akkor hidegen miért fasza?
egyébként pöccre jelre van állítva.
ok, köszi.
fülre szagra???? Grin Grin Grin

vagy lámpa?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46714 Dátum: 2010 Június 27, 23:51:58 »

tul nagy elögyujtás?
akkor hidegen miért fasza?
egyébként pöccre jelre van állítva.

Aha. És minél közelebb az önindítóhoz. A gyújtáskulcs kapcsolón, meg néhány út közbeni csatlakozón túl nagy lehet a feszültségesés.
ok, köszi.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #46713 Dátum: 2010 Június 27, 23:45:36 »

a "meleg motornál szar az önindító" problémára valamelyik dojcs nyelvű fórumon az önindító lerelézését javasolták.
kipróbáltam, bevált. buszon is, passaton is.

hogy miért, ne kérdezd, mert fingom sincs róla.
Na nekem ez ázott be a múltkor. Tettem be egy másikat(csak egy köröst).
Akkor kérdeztem is, hogy miért van lerelézve. De nekem sem volt ezen kívül bajom vele.
Ja, csak amikor lecsúszott alul a saru. Zuhogó esőben inkább betoltuk. Grin
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #46712 Dátum: 2010 Június 27, 23:45:02 »

Aha. És minél közelebb az önindítóhoz. A gyújtáskulcs kapcsolón, meg néhány út közbeni csatlakozón túl nagy lehet a feszültségesés.

melyik ágat relézzem le?
az akksitól megy egy fix plusz kurvavastag tyúkbélen, azt kizárom.
meg megy egy sima madzag a behúzótekercshez, ami önmaga reléként működik. ebbe az ágba tegyek 1 relét?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #46711 Dátum: 2010 Június 27, 23:38:13 »

az miért van, hogy hidegen az önindító nagyon szépen pörgeti a motort, üzemmelegen meg csak nyekereg, nagyon nehezen forgatja át.
eddig hidegen is csinálta, perselyt cseréltem, most a fenti tényállás van.

önindító csere vagy egyéb?
tul nagy elögyujtás?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46710 Dátum: 2010 Június 27, 23:35:45 »

a "meleg motornál szar az önindító" problémára valamelyik dojcs nyelvű fórumon az önindító lerelézését javasolták.
kipróbáltam, bevált. buszon is, passaton is.

hogy miért, ne kérdezd, mert fingom sincs róla.

melyik ágat relézzem le?
az akksitól megy egy fix plusz kurvavastag tyúkbélen, azt kizárom.
meg megy egy sima madzag a behúzótekercshez, ami önmaga reléként működik. ebbe az ágba tegyek 1 relét?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #46709 Dátum: 2010 Június 27, 23:26:51 »

Szerintem nincs. Na jó, talán a motortér zár Smiley

Biztosan va olyan része a bogárnak ami remekül hozzáférhető, nagyszerűen szerlhető káromkodás nélkül, de egy szoruló fékpedálos pedálgép nem az. Úgy káromkodtam mint egy kocsis, de remek lett.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #46708 Dátum: 2010 Június 27, 23:25:02 »

az miért van, hogy hidegen az önindító nagyon szépen pörgeti a motort, üzemmelegen meg csak nyekereg, nagyon nehezen forgatja át.
eddig hidegen is csinálta, perselyt cseréltem, most a fenti tényállás van.

önindító csere vagy egyéb?
ilyesmi nekem is volt. miután megvettem a bogit. sőt akkor egyszer még a motor is megállt, lefulladt menet közben ráadásul fordulaton, aztán az önindító is alig forgatta át. fél óra múlva meg simán indult. viszont nem tudom mi volt a konkrét baj, utána nem csinált ilyet, csak a motor melegedett. az egy F-es kisfuratos 1,6os volt, a kisebbik kutyaházzal. viszont önindítót sosem vettük ki, azóta is ugyanaz, így azt kizárnám. akksi is ugyanaz ma is (5 éve)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #46707 Dátum: 2010 Június 27, 23:23:40 »

az miért van, hogy hidegen az önindító nagyon szépen pörgeti a motort, üzemmelegen meg csak nyekereg, nagyon nehezen forgatja át.
eddig hidegen is csinálta, perselyt cseréltem, most a fenti tényállás van.

önindító csere vagy egyéb?

a "meleg motornál szar az önindító" problémára valamelyik dojcs nyelvű fórumon az önindító lerelézését javasolták.
kipróbáltam, bevált. buszon is, passaton is.

hogy miért, ne kérdezd, mert fingom sincs róla.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #46706 Dátum: 2010 Június 27, 23:21:02 »

az miért van, hogy hidegen az önindító nagyon szépen pörgeti a motort, üzemmelegen meg csak nyekereg, nagyon nehezen forgatja át.
eddig hidegen is csinálta, perselyt cseréltem, most a fenti tényállás van.

önindító csere vagy egyéb?
Valami felmelegedve szorul, de hogy mi azt passzolom.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46705 Dátum: 2010 Június 27, 23:15:31 »

Talán akkuban van a hiba. Reggelre jól összeszedi magát, és napközben megy több fogyasztó is. Nincs meg az akku feltőltötsége.

kilőve.
próbáltam másik akksival is.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46704 Dátum: 2010 Június 27, 22:54:16 »

az miért van, hogy hidegen az önindító nagyon szépen pörgeti a motort, üzemmelegen meg csak nyekereg, nagyon nehezen forgatja át.
eddig hidegen is csinálta, perselyt cseréltem, most a fenti tényállás van.

önindító csere vagy egyéb?
Talán akkuban van a hiba. Reggelre jól összeszedi magát, és napközben megy több fogyasztó is. Nincs meg az akku feltőltötsége.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46703 Dátum: 2010 Június 27, 21:47:36 »

az miért van, hogy hidegen az önindító nagyon szépen pörgeti a motort, üzemmelegen meg csak nyekereg, nagyon nehezen forgatja át.
eddig hidegen is csinálta, perselyt cseréltem, most a fenti tényállás van.

önindító csere vagy egyéb?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #46702 Dátum: 2010 Június 27, 21:17:18 »

Zsirzó gomb van a tengelyen. Hányszor szoktátok zsírozni? Valaki már tett oda zsírt az jelezze.
Totál felújításkor szedtem már szét pedálpókot. Zsírral lett összerakva.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46701 Dátum: 2010 Június 27, 21:04:13 »

Zsirzó gomb van a tengelyen. Hányszor szoktátok zsírozni? Valaki már tett oda zsírt az jelezze.
Na ezt nem tudtam, én wd 40-el áztatom néha mert van hogy bizony szorul.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #46700 Dátum: 2010 Június 27, 21:01:54 »

Biztosan va olyan része a bogárnak ami remekül hozzáférhető, nagyszerűen szerlhető káromkodás nélkül, de egy szoruló fékpedálos pedálgép nem az. Úgy káromkodtam mint egy kocsis, de remek lett.
szex on tha car! Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46699 Dátum: 2010 Június 27, 20:53:42 »

Biztosan va olyan része a bogárnak ami remekül hozzáférhető, nagyszerűen szerlhető káromkodás nélkül, de egy szoruló fékpedálos pedálgép nem az. Úgy káromkodtam mint egy kocsis, de remek lett.
Zsirzó gomb van a tengelyen. Hányszor szoktátok zsírozni? Valaki már tett oda zsírt az jelezze.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #46698 Dátum: 2010 Június 27, 20:51:34 »

milyen garázsba?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #46697 Dátum: 2010 Június 27, 20:50:09 »

Biztosan va olyan része a bogárnak ami remekül hozzáférhető, nagyszerűen szerlhető káromkodás nélkül, de egy szoruló fékpedálos pedálgép nem az. Úgy káromkodtam mint egy kocsis, de remek lett.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46696 Dátum: 2010 Június 27, 20:43:28 »

Én abból szoktam kajálni a találkozókon. Jobb mint a lapos, mert több pörkölt fér bele. A lámpa üvegből is jót lehet enni, abból is van rendszeresítve a kemping felszerelésembe.
na, akkor ezt megbeszéltük :-))

csinálj belőle lámpát a garázsba
milyen garázsba?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #46695 Dátum: 2010 Június 27, 20:33:12 »

köszönöm a gáláns felajánlásodat :-))
gőzöm nincs, hogy mit tudnék tenni egy púpos dísztárcsával.
igyunk belőle pezsgőt tatabányán, na?
csinálj belőle lámpát a garázsba

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46694 Dátum: 2010 Június 27, 20:32:30 »

köszönöm a gáláns felajánlásodat :-))
gőzöm nincs, hogy mit tudnék tenni egy púpos dísztárcsával.
igyunk belőle pezsgőt tatabányán, na?
Én abból szoktam kajálni a találkozókon. Jobb mint a lapos, mert több pörkölt fér bele. A lámpa üvegből is jót lehet enni, abból is van rendszeresítve a kemping felszerelésembe.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46693 Dátum: 2010 Június 27, 20:23:12 »

Idézetet írta: Pityubácsi - Ma - 12:39:35

A nyertes időpontja.

Pityubá egy disztárcsa az ajándék. Mikor jössz érte?

köszönöm a gáláns felajánlásodat :-))
gőzöm nincs, hogy mit tudnék tenni egy púpos dísztárcsával.
igyunk belőle pezsgőt tatabányán, na?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46692 Dátum: 2010 Június 27, 20:09:50 »

Nekem akkor is kell 1 pár belőle, mert igen csak elporladtak a gyáriak.
Van 2 darab ami nem 100 %-os. Jók azok is, csak vastagabb gumival. Elviheted.
Oldalak: 1 ... 843 844 845 846 847 [848] 849 850 851 852 853 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.24 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.